Ekstra ceny na Sony Xperia M4 Aqua i Moto G III

Udostępnij

Nie, wcale nie żartuję – ekstra ceny to ekstra ceny :-)

W eshopie przy najtańszej FORMULE UNLIMITED za 29,99 zł dostaniecie je za 239 zł (Xperia) 129 zł (Moto)!

Jeśli wolicie wybrać nielimitowaną FORMUŁĘ SMARTFON UNLIMITED za 59,99 zł możecie je kupić odpowiednio za 19 zł i 1 zł!

  • Sony Xperia M4 Aqua:
  • Moto G 3rd gen:

Akcja trwa przez tydzień, jeśli Wam się spodoba to będziemy znowu myśleć o ekstra cenach na inne modele ;-)

Cennik Sony Xperia M4 Aqua, Moto G III

Zobacz więcej

36 KOMENTARZE

    • Dokładnie. Moto G 16 GB / 2 GB RAM to jest jakiś postęp względem drugiej generacji (i to duży, tego ramu zawsze trochę brakowało), ale Moto G 8 GB to odgrzewaniec.

      • Podpisuje się pod tym obiema rękami, gdyby mocniejsza wersja była w ofercie to już bym ją miał, a tak to jednak chyba wybiorę Orange…

    • Tak, oczywiście :) Moto G 3 generacji dostaniesz za 1 zł w abonamentach od 49,99 zł a Xperię M4 Aqua od 69,99 zł :)

  1. Witam! Pytanko – jest jakaś szansa, żeby PS4 pojawiło się w Waszej ofercie ( kiedyś było ) lub do gadżetów dołączył np. Apple Watch Sport ( skoro macie produkty Apple )? Pytam, ponieważ po 8 latach w Pomarańczy będę się prawdopodobnie do Was przenosił i byłbym zainteresowany takimi dodatkami zamiast smartfona :) Z góry dziękuję za odpowiedź – Pozdrawiam!

  2. M4 TO MOŻE ROBIĆ NAJWYŻEJ ZA PATELNIE DO SMAŻENIA JAJEK, TAK SZYBKO SIE TEN SZMELC NAGRZEWA. PRZECEŃCIE JAKIES SENSOWNE TELEFONY, A NIE BADZIEW

    • Przy sprzedaży na odległość (eshop lub telefonicznie):
      W 29,99: 239 zł
      W 39,99: 159 zł
      W 49,99: 69 zł
      W 59,99: 19 zł
      W 69,99: 1 zł

  3. Dobra już nie jest tak fajnie, bo promocja do 16 maja tylko.
    Myślałem, że na stałe. Za wcześnie pochwaliłem :P

    P.S. M4 Agua jest dostępna w kolorze białym czy tylko w czarnym?

  4. To i tak się nie opłaca. Jestem w sieci Play 7 lat na karcie i aby przejść na abonament muszę jeszcze zapłacić aktywacje 50zł, a u różowych i pomarańczowych przenosząc numer mamy 6 miesięcy za darmo abonamentu. Rozwala mnie to, że przenosząc numer dostaje się 100% lepszą ofertę niż zostając w sieci. Przykre, ale prawdziwe

    • To się przenieś do różowych. po 2 latach tam i tak będziesz marudził o gorszej ofercie na przedłużenie i i tak zmienisz sieć.

  5. Dziś skończyła mi się umowa w play i do tej pory nikt się nawet nie odezwał z ofertą przedłużeniową.W innych sieciach pół roku przed końcem umowy wydzwaniają z ofertami a play olewa stałych klijentów.

  6. Weź abo 12/24 :) – nie wiem kto mógł coś takiego wymyślić :):) czy w ogóle ktoś to bierze?? Znacie kogoś kto to ma??? :):)

  7. kiedy aktualizacja do s6 edge lub zgoda na debranding aby nie czekać na waszych nieudolnych pracowników?

  8. Szef nc+: Uruchomimy nowe usługi dla młodych rezygnujących z TV na rzecz internetu, może PLAY dołączy.

  9. Witam, w dniu 31.03.2016 w salonie CH M1 w Krakwie spotkała mnie nie miła sytuacja (oszustwo).
    Pani z obsługi klienta która ma na imię Agata przedstawiła mi ofertę PLAY na internet bezprzewodowy z urządzeniem o nazwie „internet elastyczny z urządzeniem”.
    Pani Agata zapewniała mnie że nie ma żadnych kosztów stałych w ofercie „internet elastyczny z urządzeniem” ( jak abonament lub opłaty za urządzenie ), o prócz internetu który wykorzystam, czyli w skrócie – „10 złoty za 10 gigabajtów”.
    Zaskoczony taką dobrą ofertą poprosiłem o powtórne przedstawienie oferty. Pani Agata zapewniała mnie ponownie że nie ma żadnych opłat stałych.
    W salonie również powiedziano mi że internet zostanie uruchomiony po 10 minutach.

    Na umowie którą otrzymałem wyczytałem że takie opłaty istnieją i wynoszą one 674 złote za urządzenie.
    Pani Agata zapewniała mnie że to jest nie istotne i obecnie jest na tą opłatę promocja. Pani z salonu nalegała nachalnie abym podpisał umowę.

    Po podpisaniu umowy zostałem poinformowany że internet zostanie uruchomiony w ciągu 24 godzin ( przed 5 minutami powiedziała mi że zostanie uruchomimy po 10 minutach ).
    Ponadto zostałem obarczony dodatkowymi kosztami, które według Pani z salonu miało nie być.

    Zostałem oszukany a moja reklamacja nie doczekała się reakcji.

    Sprawdziłem w innych salonach Play i tam dowiedziałem się że Pani Agata przedstawiała mi ofertę która nigdy nie istniała i mnie okłamywała wielokrotnie.

    • Podejrzewam, że doszło do nieporozumienia, ale nie było żadnego oszustwa. Jeśli przy umowie kupiłeś router lub modem to co miesiąc doliczane jest 10 zł do rachunku (niezależnie od wykorzystania internetu). Jeśli nie brałeś urządzenia to wtedy faktycznie obowiązuje 10 zł za każde rozpoczęte 10 GB i nie musisz się tym martwić – regulamin jest jeden do obu przypadków ;)

  10. A czy będzie może jakoś niedługo przecena telefonu Sony Xperia M5? Pytam, ponieważ kończy mi się umowa we wrześniu i myślę nad jej przedłużeniem, ale gdy mam do wyboru w państwa sieci ten telefon za niecałe 1100 zł w abonamencie 59,99 zł (łącznie po 2 latach abonamentu + opłata jednorazowa za telefon daje nam ok. 2540 zł) oraz w innej sieci, której nazwy nie będę tutaj reklamował, telefon w cenie ok. 400 zł w abonamencie 79,99 zł, lecz przez pół roku cena abonamentu wynosić miałaby 1 zł (łącznie po 2 latach abonamentu + jednorazowa opłata za telefon daje nam ok. 1845 zł) to o wiele bardziej rozsądną i ergonomiczną, wydaje mi się oferta państwa konkurencji, zwłaszcza że obie oferty są identyczne, jeżeli chodzi o ilość GB internetu w pakiecie czy nielimitowe rozmowy/ SMS-y.

  11. Witam, mam problem z moim zamówieniem (ankes do umowy) W dn. 9.05 br. za pośrednictwem waszej strony internetowej dokonałem zamówienia na które nie otrzymałem żadnego potwierdzenia (sms,e-mail). Dzwonię codziennie do bok (*500) i każdego dnia słyszę inną wymówkę. W dn. dzisiejszym chciałem zrezygnować i usłyszałem, że póki co nie mogę, mam czekać na rozpatrzenie reklamacji !. Poprosiłem konsultanta o nr tel. do działu reklamacji i go nie dostałem, jak stwierdził „do działu reklamacji nie można zadzwonić trzeba czekać aż się ze mną skontaktują” :)) Jestem waszym klientem od wielu lat i korzystam z wielu usług. Ale po tym co mnie ostatnio spotyka jestem gotów zacząć przenosić moje usługi do konkurencji. Panie Rzeczniku proszę o jakąś interwencję,pomoc w tej sprawie.

    • Podasz mi proszę numer zamówienia? Możesz go wysłać mailem (adres znajdziesz w stopce bloga) – sprawdzę co się dzieje :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości