Tako rzecze rzecznik Play

Kolejna akcja Red Bull MOBILE i House

Pamiętacie jak na wiosnę przygotowaliśmy akcję wraz z Housem? Do wyjęcia była zniżka na ciuchy i pakiet neta :-)

Wystartowaliśmy z podobną promocją na lato! Do zakupu w sklepie House otrzymacie nasz starter z 5 GB danych a dodatkowo możecie z niego wysłać SMS na nr 600, a w odpowiedzi dostaniecie kod na zniżkę 20% na następne zakupy (działa zarówno online jak i stacjonarnie). Członkowie Red Bull MOBILE COLLECT mogą odebrać zniżkę za darmo ;-)

Akcja trwa do 29.06.2016 r.

Komentarze

  1. Spioszek Spioszek napisał(a):

    Kiedy rozstrzygnięcie konkursu streamingowego? (nie wczorajszego, lecz jeszcze wcześniejszego)Raportuj

  2. Adam napisał(a):

    Kiedy nowa oferta na kartę i z rachunku obecną zostawić i dać inna do wyboruRaportuj

    • Marek napisał(a):

      A po co nowa? Obecna jest bardzo dobra.
      Raczej przydałyby się nowe usługi, promocje i rozwiązania techniczne np. VoLTE, HD-Voice, co dalej z tematem WiFi Calling.Raportuj

  3. LEPLEP napisał(a):

    Na zdjęciu wspominana wczoraj Pani OLA? Ta pani, która miała się tłumaczyć za nie męskiego Marcina, który obiecał info o problemach z RB, a jego słowa warte tyle co nic.Raportuj

  4. przemek1234 napisał(a):

    Teraz przekierowanie na stronie nowych formuł jest ok. Tylko tu http://www.play.pl/telefony/samsung-galaxy-s5-neo/?ESId=RT_SOLO_L20

    jest napisane 85, a wg cennika jest to cena z 75 abo.Raportuj

  5. Adam napisał(a):

    Marek za 25 chociaż teraz jest aż za 30 złotychRaportuj

  6. Rolnik napisał(a):

    Te ceny telefonów wsadźcie se w ONUCA o ile wiecie co to jest ;)
    PozdrawiamRaportuj

  7. JAPRD napisał(a):

    JAPRD Samsung S5 NEO był za 1zł w abonamencie za 89zł a teraz za ile?
    Hahahahahahahahahahaahahha
    Play rozwalił system!Raportuj

  8. jack napisał(a):

    Jestem za granicą i muszę troche podzwonić za inną granicę. Czy usługa teleplay została wyłączona? (tele.playmobile.pl) SMS START na 18353 wraca jako błąd!
    Albo można wykupić jakiś pakiet na minuty miedzynarodowe w roamingu dla prepaida??Raportuj

  9. Krisu Krisu napisał(a):

    Proszę o pomoc przy zgłoszeniu 132038668 – dotyczy właśnie Red Bull Mobile… od 2 tygodni jestem bez pakietu internetu z powodu błędu w DIL w RBM7MNP…Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Spróbuj aktywować jeszcze raz.Raportuj

      • Krisu Krisu napisał(a):

        Da się aktywować. Moje zgłoszenie bardziej dotyczy zużytego pakietu GB z powodu informacji od operatora o poprawnym wprowadzeniu kodu na aktywację DIL i smsa z obietnicą włączenia usługi w ciągu 24h :(
        Błąd jest po Waszej stronie, a moje kolejne zgłoszenia są zamykane i nie dostaję odpowiedzi na niewygodne pytania :(Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Rozumiem, że nie dostałeś SMSa z potwierdzeniem, że usługa została włączona (chodzi mi o kolejnego, a nie o ten, że ZOSTANIE włączona w ciągu 24h)? Dopiero on jest potwierdzeniem aktywacji.Raportuj

          • Krisu Krisu napisał(a):

            Nie zauważyłem, że pisałeś :( Oczywiście, że sms jest potwierdzeniem aktywacji jeśli otrzyma się go w terminie do 24h tzn. potwierdza, że usługa jest aktywna, po np. 1 czy 5 godzinach. Jednak brak takiego smsa w terminie 24h oznacza, że aktywacja usługi wg regulaminu w tym przypadku ma miejsce równo po 24h.
            Sms jest jedynie informacją dla klienta, który wykonał jedyną czynność, do jakiej był zobligowany regulaminem tj. wprowadzenie kodu (lub wbicie usługi przez Play24, infolinię itp.).
            Klient nie ma obowiązku sprawdzania czy usługa jest aktywna, ani nie ma wymogu, aby otrzymał jakiegokolwiek smsa.
            Regulamin określa obowiązki leżące po stronie klienta (>30zł na koncie + właczenie usługi dowolną opisaną metodą), jak również te leżace po stronie operatora (po spełenieniu ww. wymagań przez klienta operatora ma MAKSYMALNIE 24 godziny na uruchomienie usługi).
            Po upływie 24h uważa się usługę za poprawnie aktywowaną i wszelkie nieprawidłowości związane z naliczaniem danych z powodu jej niewłączenia powinny być z automatu rozpatrywane na korzyść klienta, zamiast pomijania odpowiedzi na zadane pytania.
            Tak, mam niskie ARPU, więc macie na mnie wywalone :(
            Żałuję, że namówiłem na przejście do P4 kilkanaście osób :(Raportuj

          • Przemo napisał(a):

            Krzysiek Ty chyba jaja sobie robisz? Skoro dostał smsa że zostanie włączona to jakim cudem nie została??! No chamstwo..Raportuj

  10. xtr napisał(a):

    Czy promocyjny pakiet minut i gb za rejestrację karty można jakoś przedłużyć? Na infolinii powiedziano mi że nie ale gdzieś mi się tu na forum obiło o oczy (tylko nie mogę znaleźć) że jest taka możliwość.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Tak – na przykład pakietem lub doładowaniem, gdzie środki będą przeznaczone na konto promocyjne lub zostanie przyznany pakiet danych.Raportuj

      • xtr napisał(a):

        Dziękuję. A można jeszcze prosić o podanie co to za pakiety i doładowania bo w tym temacie jestem zielony a na infolinii raczej mi nie pomogą skoro miało się nie dać.Raportuj

  11. Greg napisał(a):

    A propos Red Bull Mobile. Obleciałem dzisiaj wszystkie salony Play w mieście. W żadnym z nich nie mieli ani jednego startera Red Bull Mobile II 9 zł. W kioskach też dawno nikt ich nie widział. Czy Play już definitywnie wycofał te startery z puszką z oferty???Raportuj

    • Greg napisał(a):

      Panie Krzysztofie, bardzo proszę odpowiedzieć na moje pytanie. Są te startery jeszcze dostępne w ofercie czy nie? W salonach mówią, że im się skończyły i nie wiedzą, kiedy będzie nowa dostawa.Raportuj

      • Przemo napisał(a):

        Ja napisałem że mam jeden który jest nie otwarty nowy. Ale ktoś skasował mój komentarz.. no chamstwo..
        Jak coś pisz na mój email remek.wp@wp.plRaportuj

      • Greg napisał(a):

        Udało mi się kupić na wolnym rynku dwa startery RBM II 9zł. W salonach Play po prostu ich nie ma i już ich nie sprowadzają.
        Szkoda, że nie macie odrobiny odwagi cywilnej, żeby otwarcie przyznać się do wycofania tej atrakcyjnej oferty z obiegu.Raportuj

  12. Łukasz napisał(a):

    Szkoda że kod z red bull mobile collect nie działa w e-shop house ;) Ktoś powie dlaczego? :)Raportuj

  13. jack be napisał(a):

    apropo bonusów za rejestrację numeru. 100zl=25zl.w niektórych przypadkach może być mniej.a tak naprawdę to Play powinien nam podziękować za bonus.za jakiś czas.brawo dla stratega.czarodziejRaportuj

  14. Przemo napisał(a):

    Zróbcie coś z zasięgiem Cid 52946 w Krasnobrodzie.. na poziomie -97dBm nie da się rozmawiać tnie w słuchawce osoby rozmawiającej ze mną i mnie nie rozumie. Poza tym nie mogę sprawdzić nic za pomocą kodów USSD.. na slabszym zasiegu Cid 52913 i Cid 52919 wszystko działa jak należy lecz zasieg dochodzi do -113dBm i przerzuca spowrotem na Cid 52946.. Od jakiegoś czasu to jest chyba Umts900 jest Przeciążony bo jest Masę turystów a Wy macie tylko Jeden nadajnik. Zróbcie coś z tym. Dajcie w tym sektorze kolejny nadajnik z Lte też by się przydał 800Mhz i 2600Mhz bo cienki zasięg tylko na dworze i slabiutka prędkość…Raportuj

  15. jack 6e napisał(a):

    krzysiu ten bonus jest jak biust pameli-wielki,napompowany sylikonem :) i dzięki za moderowanie moich postów od wczoraj :) heheRaportuj

  16. Ryszard napisał(a):

    Próbuję wymienić dużą kartę Red Bull na uniwersalną z nano kartą. W mieście są 3 punkty PLAY ale tylko jeden obsługuje Red Bull. Niestety u nich też nie ma kart do wymiany. Czy to jest normalne? Dlaczego wszystkie punkty PLAY nie obsługują Red Bull’a i dlaczego jest taki problem z kartami. Do PLAY są. Czyżby marka Red Bull była czymś gorszym, że PLAY postanowił lekceważyć użytkowników tej- właściwie tylko taryfy PLAY’a.Raportuj

    • Przemo napisał(a):

      Łatwo jest zmienić taryfę o ile nie masz środków na kontach bonusowych lub dłuższej ważności konta..wtedy na playu Ci wydadza nanoSim a jak wrócić do RBM? Ja to wiem.. poszukaj mój priv powyżej..Raportuj

    • minik971 napisał(a):

      Też muszę wymienić kartę, a salon musi Ci ją sprowadzić jak nie mają.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty