Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Kiedy rozstrzygnięcie konkursu streamingowego? (nie wczorajszego, lecz jeszcze wcześniejszego)
Hehe ;)
Razem z wczorajszym
A wyniki złotych blobów i zgniłych gruch?
Kiedy nowa oferta na kartę i z rachunku obecną zostawić i dać inna do wyboru
A po co nowa? Obecna jest bardzo dobra.
Raczej przydałyby się nowe usługi, promocje i rozwiązania techniczne np. VoLTE, HD-Voice, co dalej z tematem WiFi Calling.
Na zdjęciu wspominana wczoraj Pani OLA? Ta pani, która miała się tłumaczyć za nie męskiego Marcina, który obiecał info o problemach z RB, a jego słowa warte tyle co nic.
Teraz przekierowanie na stronie nowych formuł jest ok. Tylko tu https://www.play.pl/telefony/samsung/samsung-galaxy-s5-neo/?ESId=RT_SOLO_L20
jest napisane 85, a wg cennika jest to cena z 75 abo.
A tu z kolei pisze 65. ;)
Marek za 25 chociaż teraz jest aż za 30 złotych
Te ceny telefonów wsadźcie se w ONUCA o ile wiecie co to jest ;)
Pozdrawiam
JAPRD Samsung S5 NEO był za 1zł w abonamencie za 89zł a teraz za ile?
Hahahahahahahahahahaahahha
Play rozwalił system!
Zgodnie cennikiem on jest za 1 zł w abonamencie 85. Tylko, że strony jak zwykle nie potrafią ogarnąć.
Tu jest abonament 65
Jak dalej wejdę to 85.
A zgodnie cennikiem to jest 75.
Jestem za granicą i muszę troche podzwonić za inną granicę. Czy usługa teleplay została wyłączona? (tele.playmobile.pl) SMS START na 18353 wraca jako błąd!
Albo można wykupić jakiś pakiet na minuty miedzynarodowe w roamingu dla prepaida??
teraz jest inna usługa, dostępna na telefon.play.pl
Proszę o pomoc przy zgłoszeniu 132038668 – dotyczy właśnie Red Bull Mobile… od 2 tygodni jestem bez pakietu internetu z powodu błędu w DIL w RBM7MNP…
Spróbuj aktywować jeszcze raz.
Da się aktywować. Moje zgłoszenie bardziej dotyczy zużytego pakietu GB z powodu informacji od operatora o poprawnym wprowadzeniu kodu na aktywację DIL i smsa z obietnicą włączenia usługi w ciągu 24h :(
Błąd jest po Waszej stronie, a moje kolejne zgłoszenia są zamykane i nie dostaję odpowiedzi na niewygodne pytania :(
Rozumiem, że nie dostałeś SMSa z potwierdzeniem, że usługa została włączona (chodzi mi o kolejnego, a nie o ten, że ZOSTANIE włączona w ciągu 24h)? Dopiero on jest potwierdzeniem aktywacji.
Nie zauważyłem, że pisałeś :( Oczywiście, że sms jest potwierdzeniem aktywacji jeśli otrzyma się go w terminie do 24h tzn. potwierdza, że usługa jest aktywna, po np. 1 czy 5 godzinach. Jednak brak takiego smsa w terminie 24h oznacza, że aktywacja usługi wg regulaminu w tym przypadku ma miejsce równo po 24h.
Sms jest jedynie informacją dla klienta, który wykonał jedyną czynność, do jakiej był zobligowany regulaminem tj. wprowadzenie kodu (lub wbicie usługi przez Play24, infolinię itp.).
Klient nie ma obowiązku sprawdzania czy usługa jest aktywna, ani nie ma wymogu, aby otrzymał jakiegokolwiek smsa.
Regulamin określa obowiązki leżące po stronie klienta (>30zł na koncie + właczenie usługi dowolną opisaną metodą), jak również te leżace po stronie operatora (po spełenieniu ww. wymagań przez klienta operatora ma MAKSYMALNIE 24 godziny na uruchomienie usługi).
Po upływie 24h uważa się usługę za poprawnie aktywowaną i wszelkie nieprawidłowości związane z naliczaniem danych z powodu jej niewłączenia powinny być z automatu rozpatrywane na korzyść klienta, zamiast pomijania odpowiedzi na zadane pytania.
Tak, mam niskie ARPU, więc macie na mnie wywalone :(
Żałuję, że namówiłem na przejście do P4 kilkanaście osób :(
Krzysiek Ty chyba jaja sobie robisz? Skoro dostał smsa że zostanie włączona to jakim cudem nie została??! No chamstwo..
Czy promocyjny pakiet minut i gb za rejestrację karty można jakoś przedłużyć? Na infolinii powiedziano mi że nie ale gdzieś mi się tu na forum obiło o oczy (tylko nie mogę znaleźć) że jest taka możliwość.
Tak – na przykład pakietem lub doładowaniem, gdzie środki będą przeznaczone na konto promocyjne lub zostanie przyznany pakiet danych.
Dziękuję. A można jeszcze prosić o podanie co to za pakiety i doładowania bo w tym temacie jestem zielony a na infolinii raczej mi nie pomogą skoro miało się nie dać.
Doładowania w Strefie Doładowań na Facebooku (15% wartości na konto promocyjne) lub 10 zł za 5 zł (przedłużenie konta promocyjnego) lub dowolny pakiet internetu (przedłużenie pakietu danych).
Dziękuję bardzo
A propos Red Bull Mobile. Obleciałem dzisiaj wszystkie salony Play w mieście. W żadnym z nich nie mieli ani jednego startera Red Bull Mobile II 9 zł. W kioskach też dawno nikt ich nie widział. Czy Play już definitywnie wycofał te startery z puszką z oferty???
Panie Krzysztofie, bardzo proszę odpowiedzieć na moje pytanie. Są te startery jeszcze dostępne w ofercie czy nie? W salonach mówią, że im się skończyły i nie wiedzą, kiedy będzie nowa dostawa.
Ja napisałem że mam jeden który jest nie otwarty nowy. Ale ktoś skasował mój komentarz.. no chamstwo..
Jak coś pisz na mój email [email protected]
Udało mi się kupić na wolnym rynku dwa startery RBM II 9zł. W salonach Play po prostu ich nie ma i już ich nie sprowadzają.
Szkoda, że nie macie odrobiny odwagi cywilnej, żeby otwarcie przyznać się do wycofania tej atrakcyjnej oferty z obiegu.
Szkoda że kod z red bull mobile collect nie działa w e-shop house ;) Ktoś powie dlaczego? :)
Mi w stacjonarnym sklepie też nie zadziałał, ściema.
apropo bonusów za rejestrację numeru. 100zl=25zl.w niektórych przypadkach może być mniej.a tak naprawdę to Play powinien nam podziękować za bonus.za jakiś czas.brawo dla stratega.czarodziej
Dziwną miałeś matematykę w szkole :D
On chyba sobie tego nie wymyślił?
Zróbcie coś z zasięgiem Cid 52946 w Krasnobrodzie.. na poziomie -97dBm nie da się rozmawiać tnie w słuchawce osoby rozmawiającej ze mną i mnie nie rozumie. Poza tym nie mogę sprawdzić nic za pomocą kodów USSD.. na slabszym zasiegu Cid 52913 i Cid 52919 wszystko działa jak należy lecz zasieg dochodzi do -113dBm i przerzuca spowrotem na Cid 52946.. Od jakiegoś czasu to jest chyba Umts900 jest Przeciążony bo jest Masę turystów a Wy macie tylko Jeden nadajnik. Zróbcie coś z tym. Dajcie w tym sektorze kolejny nadajnik z Lte też by się przydał 800Mhz i 2600Mhz bo cienki zasięg tylko na dworze i slabiutka prędkość…
krzysiu ten bonus jest jak biust pameli-wielki,napompowany sylikonem :) i dzięki za moderowanie moich postów od wczoraj :) hehe
Próbuję wymienić dużą kartę Red Bull na uniwersalną z nano kartą. W mieście są 3 punkty PLAY ale tylko jeden obsługuje Red Bull. Niestety u nich też nie ma kart do wymiany. Czy to jest normalne? Dlaczego wszystkie punkty PLAY nie obsługują Red Bull’a i dlaczego jest taki problem z kartami. Do PLAY są. Czyżby marka Red Bull była czymś gorszym, że PLAY postanowił lekceważyć użytkowników tej- właściwie tylko taryfy PLAY’a.
Łatwo jest zmienić taryfę o ile nie masz środków na kontach bonusowych lub dłuższej ważności konta..wtedy na playu Ci wydadza nanoSim a jak wrócić do RBM? Ja to wiem.. poszukaj mój priv powyżej..
Też muszę wymienić kartę, a salon musi Ci ją sprowadzić jak nie mają.