Twój podpis jest ważny – rusza kampania

Udostępnij

Jak wiecie wystartowaliśmy właśnie z rejestracją naszych numerów prepaid. Każdy, kto zdecyduje się na ten ruch będzie mógł korzystać ze specjalnie przygotowanych przez nas bonusów – nawet do 500 zł, 10 GB i 1 rok ważności konta. A w ofertach internetowych 100 GB i 1 rok ważności konta. Chcemy informować Was już teraz o tym, że naprawdę warto. Pomoże nam w tym Margaret.

TV:

[youtube]https://youtu.be/L0rN_j6cYpg[/youtube]

RADIO:

play margaret pustynia radio 3

OOH:

INTERNET:

W SALONACH SPRZEDAŻY:

[youtube]https://youtu.be/MS9f1kFmsBQ[/youtube]

Zobacz więcej

104 KOMENTARZE

  1. dzisiaj w salonie otrzymalem informacje ze play nie startuje z niczym a zwlaszcza z rejestracjami numerow i ze ona nie slyszala o zadnym gruszce za przeroszeniem

    • W Tomaszowie Mazowieckim, w salonie w Kauflandzie (jest jeden w TM), to samo. Nawet odmówili mi podpisania umowy na Internet Elastyczny za 10 zł miesięcznie, bo „nie ma takiej oferty” :)

      Tyle w temacie, popracujcie trochę nie tylko z Margaret, czy jak tam ona się przedstawia, ale również z pracownikami salonów partnerskich.

      Na razie wielka lipa. Są u nas wprawdzie jeszcze dwa inne salony, ale nie jest mi po drodze do nich.
      Jeśli podobnie „na bieżąco” są w miasteczkach gdzie jest jeden salon, to życzę powodzenia w biznesie. Tym bardziej, że ceny w T-Mobile lecą w dół.

  2. kampania ruszyła a system zabugowany jak diabli..duża ilość użytkowników z zarejestrowanymi numerami otrzymuje info iż ich numer-nie jest zarejestrowany..w bok nie rozumieją problemu-myślą że mają upośledzonego po drugiej stronie słuchawki,tymczasem ja myślę to samo..hehehe

    • Mam dokładnie to samo. 2 numery zarejestrowane w Play, a na Play 24 jest komunikat: Nie mozesz skorzystac z promocji. Aby otrzymac bonus prosimy o zarejestrowanie numeru w Play. Wiecej na http://www.play.pl

  3. No i co z tym usuniętym po cichu „Darmowym Internetem LTE” z taryfy RBM 7 MNP panie Marcinie ?

    Usunięcie tej usługi nastąpiło niezgodnie z regulaminem (bez podania do publicznej wiadomości lub na play.pl i bez zmiany/usunięcia regulaminu dla tej taryfy) co spowodowało zbiorowe naruszenie interesów konsumentów.

    Miał Pan się do tego odnieść osobnym wpisem dzisiaj na Blogu (o czym 3 razy Pan wspominał we wczorajszych streamingach).

    Szefowie zrobili Panu psikusa i nie poinformowali, że po cichu zrobią abonentom taki numer ?

    Czy to jednak awaria typu, że ktoś coś gdzieś pomieszał i wyłączył/włączył nie to co trzeba w waszych systemach informatycznych ?

    Równo od godziny 00:01 1. czerwca 2016r usługi nie można było włączyć mimo, ze była widoczna w systemie i przychodził SMS „Dziękujemy, w ciągu 24h usługa zostanie włączona” po czym po 3-4 godzinach pomarańczowy status „W trakcie włączania” z powrotem zmieniał się na szary „Wyłączony” i tak w kółko a od 6 czerwca (od dnia konferencji) usługa całkowicie zniknęła z Play24 (dla taryfy RBM 7 MNP).

    Mówię cały czas o taryfie RBM 7 MNP (jak Pan zresztą doskonale już o tym wie). W taryfach RBM1/7(I), RBM2/5(II) usługa dalej jest i można ją włączyć i korzystać.

    No więc jak Panie Marcinie ? Lecicie z nami w dużą trąbkę ?

      • OK, jeśli Marcin się w tej sprawie oficjalnie nie wypowie albo dalej będzie udawał Greka to biorę winę na siebie (w kwestii nie zabrania przez niego głosu w tej sprawie) ale uważam, że mój post ma (miał mieć) charakter mocno mobilizujący do jak najszybszego wydania końcowego komunikatu w tej sprawie :)

          • Na spacer nie mogę bo jestem przykuty (prawie dosłownie) do łóżka ale herbatkę ziołową już mogę wypić (bo mam) tylko w jakim celu? Będę zamiast „niemądry” trochę „mądrzejszy” ;) ?

      • Ja nie rozumie o co chodzi z tonem ?? Wcześniejszy post jest pytaniem a zarazem dokładnym opisem problemu o który chodzi. Ostatnie zdanie pokazuje „emocje” ;)
        A obietnica nie odnosiła się do sprawdzenia a poinformowania o tym na blogu. O tym właśnie ten post przypomina.
        Takie jest moje zdanie.
        Pozdrawiam.

    • Podpisuję się pod tym wpisem. @MARCIN, Gdzie jest wczoraj obiecany osobny wpis na blogu dotyczący Darmowego LTE w RBM i wyjaśnienie sytuacji z brakiem możliwości jego aktywacji? Z Twojej wczorajszej wypowiedzi wynika, że nic nie wyłączaliście. Z wpisu Krzysia Sylwerskiego wynika że „…na pewno to nie jest celowe działanie…”. Więc o co chodzi?!

    • DIL zniknął tylko w jednej taryfie: RBM7MNP, czyli z kart, które powstały z możliwego przez krótki czas przeniesienia Fakt->RBM7 oraz takich, które dostały się do RBM7 innymi kanałami MNP, czyli z przeniesień międzyoperatorskich. Jeżeli ktoś ma „prawdziwego” RBM7 / RBM I / RBM na Kartę (bez dopisków), nadal może korzystać po staremu. Jeżeli ktoś ma RBM5 / RBM9 / RBM II / RBM II na Kartę, nadal wszystko działa po staremu.

      Użytkownicy, który skontaktują się z tym problemem (nie działa mi DIL / zniknął z oferty) z BOKiem, a mają właśnie taryfę RBM7MNP, dostają propozycję przejścia do RBM5. Nadal nie ma możliwości przejścia do RBM7 na prośbę użytkownika.

      …Tępaku…

  4. Dopóki ważność bonusowych środków jest ograniczona do 30 dni, cała ta wasza kampania z rejestrowaniem danych osobowych to zwykłe zawracanie d***. „Pokaż nam swój dowód osobisty – damy ci 100 zł, ale jeśli nie wykorzystasz tej kasy przez 30 dni, pieniążki wracają do nas!” A jak to wykorzystać, skoro nawet formuły Unlimited nie można aktywować, bo środki są zamrożone na koncie promocyjnym???

    • Człowieku, zarówno ważność tych 100zł jak i tych 10GB (lub 100GB w przypadku taryfy Play Internet na Kartę) możesz na kilka sposobów za grosze (lub gratis) przedłużać co miesiąc (lub częściej) o kolejne 30 dni.

      Ta oferta Play jest po prostu rewelacyjna a Plus, Orange a w szczególności T-Mobile są od wczoraj w ogromnym szoku…

          • witam panie Krzysztofie, nie próbowałem tego sposobu, do tej pory nie było konta promocyjnego w play internet na kartę mimo doładowań przez stronę play, nie próbowałem również przez facebooka, zbieram informację gdzie będzie to najbardziej dostępna forma przedłużenia konta z promocyjnymi internetem, dziękuje za podpowiedź po 13 czerwca z pewnością ten model przedłużenia wypróbuje i dam znać.

      • A dlaczego szczególnie t-mobile są w szoku? Chyba wszyscy rcazej jednakowo zaregowali nie będąc przygotowanymi na dawanie ludziom bonusów jak to zrobił play

        • Bo T-Mobile (w przeciwieństwie do Plus i Orange) to najchętniej by wprowadziło opłatę 4,44zł za rejestrację (i w zasadzie dałoby się umotywować ekonomicznie), a tu nie dość, że nie mogą tego zrobić po tym co zrobił Play, to jeszcze muszą coś ludziom dać. Dlatego uważam, że w T-Mobile są w największym szoku. Ale to tylko moje zdanie.

      • Nawet, jeśli wykombinujesz, jak przedłużyć ważność tych bonusów, to ja dalej nie widzę sensu. Promocyjne złotówki do wykorzystania na krajowe połączenia komórkowe i stacjonarne oraz SMS-y/MMs-y (oczywiście z pominięciem wszelkiej maści numerów specjalnych i premium) – czytam w regulaminie. Powiedzcie mi, na co mi taki bonus, jeśli mam całą rodzinę w Play i na wszystkich kartach włączony stan darmowy?? A taki sam pakiet danych otrzymuję w Play Internet na kartę przy doładowaniu już za 50 zł. Ta promocja miałaby jakąś wartość, gdyby można było opłacić sobie z góry np. formułę Unlimited na 4 miesiące, ale kicha, bo bonus jest zamrożony na koncie promocyjnym. Bardzo marnie wyceniliście wartość danych osobowych swoich klientów.

        • Bądźmy obiektywni. Albo masz cala rodzinę w play i za sprawa stanu darmowego (który dzięki temu bonusowi jest ważny rok) taki bonus Ci się nie przyda (bo nie dzwonisz na inne sieci) albo dzwonisz bardzo dużo (bo chcesz formule unlimited) i jednak dosyć szybko go zużyjesz. No i pakiet 10GB masz za darmo zamiast za 50zl a w twoim poscie brzmi to troche jak wada :/

          • Wada. Rzeczywiście, masz rację. Wada dlatego, bo wydaje mi się, że czyjeś dane osobowe są raczej troszkę więcej warte, niż 50 zł. Między innymi dlatego uważam, że Play taką „promocją” trochę nieudolnie zażartowało sobie ze swoich klientów pre-paid.
            To przypomina mi trochę ostatnie zamieszanie wokół Windowsa 10. Wiecie, dlaczego tak wielu ludzi do tej pory nie zdecydowało się pobrać bezpłatnej aktualizacji do Dziesiątki? No właśnie dlatego, że prawdziwą ceną tej aktualizacji jest rezygnacja z prywatności i oddanie pełnej kontroli nad mechanizmem Windows Update w ręce Micro$oftu.

          • Hej, ale przecież jeszcze żadna ustawa nie została przegłosowana ani wprowadzona w życie. Nie wiadomo, jak to będzie wyglądało w praktyce. Możliwe, że startery zakupione wcześniej nie zostaną zablokowane i w przyszłym roku będzie można z nich normalnie korzystać. Bo w końcu nie da się zablokować nieaktywnego (nieużywanego) startera, prawda?

      • Jeśli ktoś posiada taryfe Rok ważnosci konta, to aby przedłużyć środki na koncie promocyjnym, musi doładować za 25 zł. aby dostać promocyjne srodki i przedłuzyc kwote za rejestracje karty. Nawet jesli bym zmienił taryfe to strace uzbierany dotąd pakiet danych, lub pakiet sms czy minut jak ktos posiada. Nie kazdy jest w stanie wykorzystac bonus 100 zł. w miesiąc lub wiekszą kwote ( w zaleznosci od stazu ). Nic by sie nie stało, ze zamiast tego 1 miesiąca dali by 2 lub kwartał ważnosci tych srodków. Ewentualnie mozna by tą kwote wydac na pakiet danych, sms czy minut. Ale niestety nie ma takiej mozliwosci.

  5. Posiadam taryfę Formuła Play na kartę z włączonym Stanem Darmowym i Rokiem Internetu za darmo. Pytanie czy bonus 10 gb za rejestrację numeru może funkcjonować równolegle z tym internetem za darmo (czy pakiet internetu będzie się sumował)? Oczywiście przed upływem 30 dni konto zostanie doładowane np. ofertą „10 zł za 5” lub przez stronę doładowania na fb, by przedłużyć promocyjne środki o kolejny miesiąc.

  6. W skrócie – 100zł na rozmowy do wszystkich komórkowych i SMS – i na tym to się kończy?
    Nawet dane pakietowe ani MMS się nie wliczają?

    Jeśli tak to tylko pozorne pieniądze – chcesz przedłużyć ważność konta to kupujesz co miesiąc pakiet za 25zł – musisz to zrobić aby mieć ważność konta :D

    • MMS też, oczywiście. Z tego co pamiętam to dane pakietowe w zależności od konstrukcji taryfy.

    • Kolego, oprócz 100zł i 10GB (lub 100GB) dostajesz również za darmo w tej promocji ROK WAŻNOŚCI KONTA co oznacza, że przez rok nie musisz doładowywać konta W OGÓLE jeśli chcesz mieć konto tyle właśnie ważne na wychodzące.

      • Nie zapomnij, że aby nie stracić tych pakietów musisz wykonać pewne czynności, co napisałem już pod postem.
        Oczywiście jeśli zużyjesz to w 30 dni masz luz, żyjesz rok za darmo :)

    • Co kupujesz? W Formule wystarczy doładować a PLN na FB i masz 15% bonusu na konto promocyjne. Czyli te 75gr przedłuża 100PLN + to za staż o 30 dni. A za 5PLn kupujesz najmniejszy pakiet danych i przedłużasz ważność 10GB. I tym sposobem za 5PLN /msc masz do wykorzystania te 100 czy nawet 500PLN na rozmowy i smsy i pakiet netu do tego.

    • Co ty piszesz? 100zł ważne jest TYLKO 30 dni i kropa! Natomiast dostajesz konto ważne na rok, więc o co co chodzi z tym doładowaniem 25zł co miesiąc, aby przedłużyć ważność konta? :/

  7. W play teraz myśla co powiedziec ludziom że nie ma darmowego LTE w RBM- myśleli że ludzie nie zauważą przeciez play ma takie fajne oferty,Teraz siedzą cicho bo nie wiedza jak z tego wybrnąć. Czyżby ten internet miał jakiś haczyk i służył inwigilacji użytkowników?

  8. kto z zarejestrowanych ma komunikat,że jego numer jest nie zarejestrowany i nie może dostać bonusu proszę o podpis pod moim komentarzem.zobaczymy jak wygląda kampania od strony technicznej.
    zaczynamy!

    • Pisaliśmy o tym wczoraj – na jednej z taryf tak to wygląda, jak będzie naprawione to napiszemy.

        • @qwerty, zadajesz zbyt trudne pytania! Teraz to nawet Krzysiek Sylwerski zaniemówił. Cichym wyłączeniem darmowego LTE sieć P4 nadaje nowego znaczenia sloganowi FAIR PLAY!

          • Obserwator – odejdź trochę od kompa, wyjdź na spacer i zastanów się nad swoimi komentarzami. Wszystkim będzie lepiej.

            • @Krzysiek Sylwerski, ton Twojej odpowiedzi z godz. 19:12, wymijające odpowiedzi z wczoraj, niedotrzymanie słowa dotyczącego osobnego wpisu nt. braku „darmowego LTE” wskazują na Wasze problemy z komunikacji z klientami. A wystarczyłoby dać jeden krótki wpis np. pół żartem / pół serio, że chwilowo problemy Was przerosły i należy poczekać na zbadanie problemów. Sporo osób zrobiło sobie skarbonki na kartach, aby korzystać z „darmowego LTE” więc wypadało cokolwiek zakomunikować. Tymczasem proponujesz zmianę taryfy na RBM 5 lub wyjście na spacer! I komu tu jest potrzebna odrobina relaksu i świeżego powietrza?

        • A o czym jest pytanie, na które odpowiadam? Poruszymy też temat darmowego LTE w Red Bull MOBILE.

      • 1.mam 2 numery zarejestrowane na siebie,żona ma 1 na siebie.na każdym jest ustawiona inna taryfa-na wszystkich ten sam problem
        2.jak do czegoś się odnosisz to wypadałoby umieścić link.bo ja powiem ci że wczoraj gruszka obiecał mi,że dostanę twoje klucze od auta-poszukaj
        3.jak można wypuszczać kampanie i wprowadzać na rynek usługę,która jest niedopracowana,wręcz zepsuta-bubel
        4.daliście plame.nazywajmy rzeczy po imieniu.tak to jest jak się gdzieś śpieszy i nie patrzy pod nogi

        • Też to mam na 2 numerach, które według BOK-u Play są zarejestrowane. Na Play 24 przy próbie aktywacji bonusu jest komunikat: Nie mozesz skorzystac z promocji. Aby otrzymac bonus prosimy o zarejestrowanie numeru w Play. Wiecej na http://www.play.pl
          Hahahaha!!! Żenada!!! Cały Play!!!

        • 1. Na pewno napiszemy, ale spokojnie – bonus będziesz mógł odebrać co najmniej do końca stycznia, więc masz na to czas.
          2. Nie mam auta, więc śmiało możesz brać kluczyki ;)
          3. Bez przesady, będzie wszystko ogarnięte w tym tygodniu.
          4. Okej, są drobne usterki, ale nazywanie plamą tego, że chcemy dać za darmo świetne bonusy to mocne wyolbrzymienie.

          • Microsoft też wypuścił Windowsa i zapowiedział, że problemy ogarną w najbliższym czasie. Efekt? Konferencja na czarnym tle ;-) Duże firmy chyba nigdy nie zrozumieją, że klientowi sprzedaje się produkt/usługę skończoną a nie w trakcie tworzenia.

          • wszystko już działa :) czasem trzeba kogoś zje*** żeby go zmobilizować ;) gdyby Play nie był ciacho to bym w nim nie był-proste ;) ps gruszka to ściemniacz jeden jest.. :)

      • To nie w jednej taryfie nie działa.Ja mam play fresh play na kartę i rbm na kartę.We wszystkich nie działa,piszę że mam zarejestrować choć mam wszystkie zarejestrowane.

        • 2 dni temu zgłosiłem reklamację, że 2 zarejestrowane numery (BOK to potwierdza) są widziane w systemie Play jako niezarejestrowane. Sprawdzałem. Problem nadal nie został usunięty.

    • Miałam wczoraj taki problem na dwóch numerach – zrobiłam zgłoszenie na Play24, dzisiaj zadzwoniła do mnie dziewczyna z BOK i po 10 minutach od rozmowy promocja została włączona.

    • Ja tez mam fresha i mialem problem z otrzymaniem bonusu mimo ze numer byl zarejestrowany. Zadzwonilem na BOK, sprawa zalatwiona w ciagu doby. Otrzymalem bonus 100 pln ale nie wiem jak otrzymac bonus za staż ?

  9. play zrobił promocję zarejestrowania numeru za bonusy na konto.teraz czekam na ofertę petardę którejś z konkurencji,która pozbiera te zarejestrowane i obdarowane przez Play numery :)

  10. Bonusy za darmo, a Wam jeszcze źle. Play powinien Was odnaleźć i wyportować numeru do losowych operatorów, wtedy pozbylibyście się problemów z najgorszą siecią w Waszej opinii :)

      • Tak, Play nieźle zarobił na mnie, po przeniesieniu numeru ma kartę od konkurencji :) najpierw jak dali 60 ziko, później jak w promocji doładowań dawali extra środki, no i teraz jak na konto wpadło 300 zł :)

        • P. Joanno jak ty nic nie rozumiesz i nie rozumiesz. Nie musisz dawać złotówek, żeby Play na tobie zarobił, wystarczą twoje dane osobowe. Google nie bierze od ciebie ani od kogokolwiek pieniędzy, a jest jedną z najbogatszych firm na świecie. Sprzedajesz swoją prywatność, choć tego nie czujesz, bo pieniądze nie ubywają ci z portfela.

          • Tylko to nie Play planuje wprowadzić obowiązkową rejestrację kart i to nie Play narzucił wymóg udostępnienia danych, by przenosić numery :) pozdrawiam i życzę więcej spokoju :)

  11. Jak zwykle w play nic nie wiedzą. Dzwoniłem dziś na ten specjalny numer odnośnie rejestracji kart. Po potwierdzeniu problemów przez Janka z Prepaid odnośnie tego, iż mam zarejestrowany numer ale system widzi go jako niezarejestrowany. Oczywiście Pan na infolinii nic nie wiedział i w żaden sposób nie mógł pomóc.

  12. A może jakaś informacja na temat Wi-Fi calling? Ostatnia, na temat rozpoczęcia drugiej tury testów ma już trochę ponad 3 miesięcy… fajnie by było, gdyby usługa wystartowała przed wakacjami, bo jak wiadomo – znacznie obniżyłoby to koszt połączeń osobom, które wyjadą za granice.

  13. to marudzenie i narzekanie karciarzy mi się podoba :) sieć obniża im ceny, daje bonusy a i tak musi się zmierzyć z falą hejtu :D

  14. niby coraz większa korporacja a jedna brawo za szybkość reakcji.

    Po pierwsze dużo się mówi o martwych kartach sim, już za kilka miesięcy ten problem zniknie. Dla mnie duży plus rejestracji.

    Po drugie nie dość, że zarejestrują się Playowcy to jeszcze oferta dość kusząca dla innych, którzy albo chcą mieć po prostu rejstrację z głowy (a nie wiedzą, że w ich sieci jest możliwa, albo czekają na bonusy), albo mają tylko okazjonalny sim np. do tabletu, który co jakiś czas doładowują (wtedy warto się przenieść).

    • Oj po przeczytaniu dzisiejszej odpowiedzi na jedno z pytań skierowanych do Krzyśka Sylwerskiego, nie wydaje mi się, że będzie to Happy End, napisał on bowiem :
      „A o czym jest pytanie, na które odpowiadam? Poruszymy też temat darmowego LTE w Red Bull MOBILE. ”
      No właśnie … ” poruszymy też temat … ” – jak widać nie ma stwierdzenia o możliwym błędzie ze strony RBM …

        • Krzysiu … wiaro Ty moja … pytanie padło już wiele razy :) sam doskonale wiesz, że odpowiedź jest prosta, prawda ? :) jakby była to „usterka techniczna ” to napisalibyście prosty komunikat :) ale przecież wiemy, że RBM 7 MNP jest … ubite :) i może nawet RBM 7 ( I ) , zdradź jeszcze co się stało z Marcinem ? miał coś wczoraj napisać o RBM … i nie wyszło …

          • Wy wiecie swoje, my wiemy swoje ;) Nie przyjmujesz do wiadomości tego, co się mówi to nie jestem w stanie zmienić Twojej opinii.

        • Krzysiek jakby to awaria to faktycznie napisalibyście że każdemu moze zdarzyć sie awaria ,pracujecie nad rozwiązaniem usterki ,powinno działać w ciagu 7 dni a tak milczycie bo pewnie nie wiecie jak wybrnąć z tego że zrezygnowaliście po cichu z usługi.

          • Pabloki, z tego co widzę to nie ma najmniejszych szans aby dowiedzieć co się dzieje, jakieś skrywane tajemnice, brak jasnych sygnałów związanych z obecną sytuacją braku DIL-a w RBM 7 MNP, gra na przetrzymanie, tylko po co ?! … no chyba, że … jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o …

            • myślę, że rozważają całkowite wyłączenie Darmowego Internetu i dlatego brak jest decyzji. Wówczas kilka tysięcy kart poszło by do kosza – tak myślę.

  15. Dla mnie super, dzięki Play!
    Po laurce proszę o konkrety:
    1. Będzie kod do sprawdzenia stażu w Play?
    2. Czy okres z umów na abonament wlicza się do bonusowego stażu w Play?
    3. Czy wasze „500+” jest przychodem dla podatnika? Nie jestem z US, ale za 6lat nie uśmiecha mi się spacerować jak frankowicze.

  16. Ktoś dostał już bonusowe środki za staż w sieci? Kiedy wreszcie będzie naprawiony błąd z brakiem możliwości odebrania bonusu mimo zarejestrowanego numeru? O RBM 7 MNP nie wspomnę.

  17. dzisiaj doładowałem ofertę głosową na kartę, poprzez stronę play, dostałem bonus ale data nadal jest do 6 lipca kasa bonusy jest z sumowana z bonusem za rejestrację

  18. Internet w RBM 7 MNP jest wykasowany przez tzw. biznesmenów z alegro i ludzi którzy przenosili numer już do nie istniejącej taryfy czyli był to błąd, ale jakby tego było mało to jeszcze dostawało się rok waż. konta to już w ogóle były jaja☺ Więc nie dziwcie się że to ukrócili. Jest jeszcze RBM 5 lub play internet na karte za 45zł. Jeśli sie nie podoba prosze zmienić sieć. Chociaż internet przyśpieszył.

    • Rozwiązanie konkursów ze streamingu jeszcze w tym tygodniu – będę pisał maile i wiadomości :)

  19. Czy ktoś mi może odpowiedzieć na moje pytania?
    1.Play Unlimited – na co mogę przeznaczyć środki bonusowe?
    2. Jak w ofercie mini max przedłużyć środki bonusowe.
    Przed sekundą pod nr 730 300 300 dowiedziałem się, że nie wiedzą i muszą się spytać przełożonego.
    A tu nagle jeb i połączenie zerwało ;)

  20. Krzyśku ja jestem poza konkursem do złotego starteru ;) za cierpliwość i ogólne zamieszanie jakie wprowadzam myślę,że zasłużyłem :) a w ogóle „złoto” mogłoby wrócić.za darmo,za samą rejestrację numeru,bez bonusów :)

  21. Witam, Czy bonusowa kwota za rejestrację będzie do wykorzystania również za granicą (roaming) czy jedynie na usługi krajowe?

    • Nie przedłużaj formuły następnym razem i włącz stan darmowy. Kasa z bonusa będzie szła na rozmowy. Zaoszczędzisz 25zł.

  22. W przypadku Play Internet na Kartę aktywacja pakietu za rejestrację da rok ważności konta i 100 GB (30 dni).
    Moje pytanie jest takie – jeśli skorzystam z promocji i jednocześnie mam niewykorzystane na karcie jakieś 20 GB za doładowania, czy te GB wygasną:
    a) w ciągu najbliższych 60 dni (niedawno ładowałem za 50 zł)
    b) za rok?
    Rozumiem też, że przez 30 w pierwszej kolejności będzie się zużywał ten bonus 100GB?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości