Tako rzecze rzecznik Play

Twój podpis jest wiele wart – konferencja

Moi drodzy, kilka chwil po godzinie 11 zaczniemy konferencję prasową, na którą też Was serdecznie zapraszam. Jesteśmy w jednym z salonów w Warszawie, gdzie opowiemy o naszej nowości ;-)

Jak pisałem wczoraj wieczorem – jeśli macie pytania to super! Polecam Wam zadawać je na wieczornym streamie, około 20-21. Wbijajcie na bloga, a na pewno Was nie ominie.

Tymczasem transmisja z konferencji będzie dostępna na moim profilu na Facebooku (śmiało, dajcie lajka) lub na YouTube:

 

Komentarze

  1. Igor napisał(a):

    Ja już złożyłem swój podpis dawno temu i czekam na możliwość przedłużenia z wami umowy. A tu tylko karta i karta:(Raportuj

  2. Kuba napisał(a):

    AAAA.. No tak.. Teraz akcja podpisy. Bo w 2017 roku by się zrobiło nagle 10 milionów kart aktywnych po obowiązku rejestracji. No tak . Wyniki sprzedażowe najważniejsze.Raportuj

    • bbb napisał(a):

      Chyba coś Ci się pomyliło. „Akcja podpisy” to wymysł Rządu, a nie żadnego operatora. Im wcześniej operatorzy zaczną zachęcać do rejestracji SIM, tym mniejsze będzie spiętrzenie w styczniu i tym mniej będzie niezadowolonych osób, którym telefon zostanie odłączony.Raportuj

      • Przemek napisał(a):

        Po pierwsze. Nie odołączony tylko zawieszony.
        Po drugie. Kolega ma rację dużo kart ląduje w śmietniku więc nagle może okazać się że z 15mln głośno okrzyczanych zrobi się 10.. więc jest to akcja bądź co bądź wizerunkowa.
        Po trzecie. Wyniki sprzedażowe tzw. „Słupki” są w dzisiejszych czasach Najważniejsze.Raportuj

        • jrgr napisał(a):

          U mnie wizerunek Play’a spadł mocno w dół, właśnie z złą realizacją akcji rejestracji kart sim. Na blogu piszą jedno. W realu robią drugie. Rzecznik napisał zgodnie z przepisami ustawy Prawo telekomunikacyjne, że do rejestracji potrzebują: imienia + nazwiska + numeru PESEL. W realu spisują NIELEGALNIE, nie informując abonenta: nazwę, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, ponadto do potwierdzenia rejestracji wpisują bez pytania TAK przy zbędnych w tym formularzu zgodach marketingowych. Wykreślenie danych dokumentu potwierdzającego tożsamość jest utrudniane, trwa wieki. W salonie spotkałem się z odmową. usunięcia. Na rozpatrzenie zgłoszenia na Play24 czekam już 9. dzień, inni czekali 4 tygodnie. To ośmiesza Play’a. Ta akcja jest akcją administracyjną, narzuconą przez władze rządowe. Nie powinna być łączona z działaniami pozaustawowymi Play’a, a naruszenia prawa w salonach powinny być od ręki cofane.Raportuj

  3. maco napisał(a):

    haha ! Dobre ! Wszystko po to aby być w rankingu ilości kart. Aby nie spaść niżej niż konkurencjaRaportuj

  4. Pre-paid napisał(a):

    To jest właśnie dziwne, bo teraz jakoś rząd siedzi cicho z tą ustawą. Czy ktoś się orientuje, co jest grane? Może jeszcze chcą coś wykombinować?Raportuj

  5. Kuba napisał(a):

    Za zarejestrowanie numeru pakiet 100 zł, a w nim nielimitowane rozmowy, SMS-y i transfer danych 10 GB, ważne 30 dni.

    http://antyweb.pl/play-placi-za-rejestracje-numeru-prepaid-100-zl/Raportuj

    • michal88 napisał(a):

      Tak to prawda. Spradzcie sobie na play24.. tam jest dotępny ten „pakiet”100zł i rok ważności konta. O ile macie zarejestrowaną kartę.Raportuj

  6. 500+ napisał(a):

    A dlaczego nie 500 tylko 100 :)Raportuj

  7. pakierhakierxd napisał(a):

    Przyda się -kartę abonamentową mam zarejestrowaną ale rbm z tabletu nieee.Raportuj

  8. pabloki napisał(a):

    nie ma konferencji? czy jest tajna?Raportuj

  9. Q'bot napisał(a):

    A miałem nadzieję, że Play stanie po stronie klientów i oleje ustawę rodem z Korei Północnej…
    Przecież kara wynosi zaledwie pół miliona, więc chyba by się Wam opłacało zapłacić w zamian za zachowanie tych 15 milionów aktywnych kart sim, w charakterze hasła reklamowego?Raportuj

    • nick napisał(a):

      Z tych 14,5 mln połowa to pre-paid a z tej połowy przynajmniej 20 proc ludzie nie zarejestrują. Będzie spadek w statystyce i to mocny.Raportuj

      • Przemek napisał(a):

        Play mówi nawet o 80%..Raportuj

      • Pre-paidowiec napisał(a):

        Mówię Wam, że 2 stycznia jak nic pula pre-paid Play skurczy się o dobre kilka milionów! Tym bardziej, że jak widzimy już wyrwali się przed szereg jeszcze zanim cokolwiek zostało uchwalone. Play chyba próbuje się w ten sposób podlizać nowej władzy.Raportuj

  10. szuwarek napisał(a):

    Ta kwote będzie mozna wykorzystać na zakup pakietów danych/sms/minut ? Czy tylko na rozmowy / sms ?Raportuj

  11. pabloki napisał(a):

    a idźcie z filmem niepublicznym. co to za traktowanie blogowiczów.Raportuj

  12. pabloki napisał(a):

    aha obsówa , jak zwykle w play.Raportuj

  13. mrcin napisał(a):

    Czy ten bonus w ofercie na kartę wiąże się z przejściem na jakąś konkretną taryfę? Pyta bo używam Fresh-a.Raportuj

  14. artificialog napisał(a):

    Witam!
    A co w sytuacji kiedy chcę sprzedać swoją kartę SIM lub ją zgubię? Mam obowiązek to zgłosić na policję, czy będę jakoś odpowiedzialny z kartę SIM, której za bardzo losem się dalej nie przejmuję? PozdrawiamRaportuj

  15. KrisuKrisu napisał(a):

    Jak jest liczony staż w sieci?Raportuj

  16. pracownik napisał(a):

    Skoro tak z nami gracie to wyłączcie liczniki wejść w punktach sprzedaży, szczególnie dealerskich, kolejny grant dla prepaidowców, którzy zaleją nasze salony. Na zmianę oferty abonamentowej nie ma kasy; nie opłaca się już itd… Dziękuję PLAY…Raportuj

  17. Bartosz napisał(a):

    Po pierwsze, czy oferta działa w RBM5? (Rok ważności kąta).
    Kiedy dokładny spis ofert w których ta promocja obowiązuje? :)Raportuj

  18. Krzysiek napisał(a):

    I mam pierwszy błąd, po sprawdzeniu czy mój numer jest zarejestrowany otrzymuję komunikat, że nie jest! Po zalogowaniu się na moje konto Play24 okazuje się iż ten numer jest zarejestrowany i wszystkie moje dane osobowe się zgadzają.Raportuj

    • Marecki napisał(a):

      Bo pewnie nie maja twojego podpisu ;-) Ja chyba mam tak samo ;-) Trzeba będzie się przejść do salonu aby się podpisać – Panie Gruszka czy to się zgadza?Raportuj

      • Krzysiek napisał(a):

        To dlaczego po zalogowaniu wyświetlają mi się moje dane osobowe?Raportuj

        • Marecki napisał(a):

          To nie zmienia faktu że pewnie rejestracja wymaga złożenia osobiście podpisu w salonie. To jest sytuacja jak mówili na konferencji, że zarejestrowany Klient, ale nie zarejestrowana karta – i ja właśnie zapewne mam tak samo. To chodzi o rejestrację KART SIM i to że mamy konto w Play24 i tam do karty mamy nasze dane to oni teraz chyba musza to zweryfikowac i pobrać od nas podpis do tego. Tak mi sie wydaje na razie – jak przejde sie do salonu to postaram sie to potwierdzić, chyba, że ktoś z Play potwierdzi nam to tutaj na forum.Raportuj

  19. Tom napisał(a):

    A ci użytkownicy, którzy mają swój numer zarejestrowany na Play24, też będą musieli udać się do salonów zarejestrować go ponownie? Czy Jak ktoś ma rok ważności konta, to przedłuży mu się o dalszy rok, po aktywacji tego pakietu.Raportuj

  20. rafi napisał(a):

    poprawcie wsystkich na wszystkich na stronie http://promocje.play.pl/rejestracja/ w zdaniu Rejestracja dotyczy wsystkich numerów na kartę,Raportuj

  21. Lolek napisał(a):

    Wszystko fajnie, ale szkoda, że BONUS jest ważny tylko przez 30 dniRaportuj

  22. AdaśAdaś napisał(a):

    Bonus za Staż w sieci czy używanej danej karty ?Raportuj

  23. AdaśAdaś napisał(a):

    Chodzi mi o sposób liczenia stażu.
    ps. gdzie regulaminy ?

    Not Found

    The requested URL /rejestracja/pdf/Regulamin-promocji-Bonus-za-rejestracje-numeru-w-Play_06062016.pdf was not found on this server.Raportuj

  24. W4Ready napisał(a):

    Czy Play w jakikolwiek sposób doceni lojalność klientów, którzy korzystają kilka lat z usług prepaid, a numer zarejestrowali jakiś czas temu i teraz nie tworzą kolejek w salonach?Raportuj

  25. heniek napisał(a):

    Czy rok konta łączy się z promocją stan darmowy. Oglądając konferencję widziałem że proponujecie rok wychodzących po rejestracji.Raportuj

  26. Tom napisał(a):

    Jak i gdzie sprawdzić swój staż ?Raportuj

  27. toa napisał(a):

    Na razie nie ma przepisów wykonawczych. Czy Play z tym blokowaniem kont w lutym 2017 przypadkiem się nie wyrwał ? Na razie to jest pomysł operatora.Raportuj

  28. alekgora napisał(a):

    Oby niektórzy nie zrozumieli ze jak sie zarejestrujesz to dostaniesz 100PLN gotówka do ręki :)Raportuj

  29. klient napisał(a):

    To chyba jakieś żarty. Po Playu bym się tego nie spodziewał. Chcecie, żebym sprzedał wam swoje dane osobowe za 100 złotych?Raportuj

  30. hiob napisał(a):

    Czy uzytkownicy ktorzy maja juz zarejestrowany numer na karte, moga aktywowac na nim te promocje?Raportuj

    • jh napisał(a):

      Tak, dostaną 100zł+ 10GB+rok ważnośći.Raportuj

      • Karol napisał(a):

        Jak widać nie wszyscy. Ja mam zarejestrowany numer, a promocja nie przechodzi. Panie Marcinie, co mamy zrobić? Jest wiele takich osób, jak patrzę po komentarzach.Raportuj

        • Rafał napisał(a):

          Przyłączam się. U mnie także promocja nie przechodzi, mimo zarejestrowanego numeru. W salonie nic nie wiedzą, nie mogą zarejestrować już zarejestrowanego numeru :), a w promocji wyskakuje błąd ponieważ mam niby nie zarejestrowany. Cyrk :)Raportuj

  31. pablo1986 napisał(a):

    A co z już zarejestrowanymi numerami? Czy one też podlegają promocji? Czy 100 GB oferowane w Playonline kumuluje się z doładowaniami promocyjnych GB?Raportuj

  32. Rejestracja napisał(a):

    Sprawdź, czy Twój numer jest zarejestrowany.
    Wpisz kod *111*49*1#

    jak będzie że zarejestrowany to nic nie robicie :)Raportuj

  33. szuwarek napisał(a):

    Nie ukrywam że wydanie kwoty za rejestracje karty było by jeszcze łatwiejsze, jak i było by ułatwieniem, gdyby mozna było ją wydać również na pakiety danych czy sms lub minut. Bo raczej chyba nie ma osoby która by wykorzystała całe 100 zł. lub wielokrotność tej kwoty. Chociaż w firmie taka promocja by sie sprawdziła.Raportuj

  34. tomek napisał(a):

    Karciarze znowu dostają po 100 GB, zapychają nadajniki a ja płacę za abonament i mam 2 mb/sek! I jedyne odpowiedzi z BOK – przepraszamy ale mamy zapchane nadajniki!Raportuj

  35. jerzy.zach napisał(a):

    Fakt mobile w play24, co o tym sadzicie?Raportuj

  36. Gabrysia napisał(a):

    Jestem w Play już wiele lat i zdecydowanie polecamRaportuj

  37. Grzegorz Jakubowski napisał(a):

    Problem w tym, że do niedawna operatorzy nie chcieli rejestrować kart pre paid.
    Ja jeszcze rok temu chciałem zarejestrować kartę sim Heyah to mi powiedzieli, że na rejestrację muszę czekać dwa tygodnie od złożenia wniosku.
    Nie było tak jak teraz, że karta była automatycznie rejestrowana jak teraz.Raportuj

  38. a bo ja wiem napisał(a):

    Tego typu konferencja to jest dramat. Od strony technicznej (dźwięk masakra) po stronę merytoryczną. Marketing w czystej postaci. Ciekawe ile klientów będą miały sieci po lutym 2017… Po co komu 100 zł na 30 dni.. a czemu nie na rok czasu jak konto jest ważne. Równie dobrze mogliście dać 1000 zł…Raportuj

  39. a bo ja wiem napisał(a):

    Tego typu konferencja to jest dramat. Od strony technicznej (dźwięk masakra) po stronę merytoryczną. Marketing w czystej postaci. Ciekawe ile klientów będą miały sieci po lutym 2017… Po co komu 100 zł na 30 dni.. a czemu nie na rok czasu jak konto jest ważne. Równie dobrze mogliście dać 1000 zł…Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty