Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Kiedy obiecane nagrody za „stare” live z pytaniami i odpowiedziami? Kontakt bardzo słaby – z rzecznikiem ostatnio zerowy a czas leci.
Do końca tygodnia :)
Znowu termin nie dotrzymany? Co tak z tym u Was kiepsko?
mam pytanie do kogoś z play i redbull mobile energy na kartę 5zł. Czy jak w play na kartę podnieśliście bonus z 10GB i 100zł (na 30 dni) i rok ważności konta do 200zł, 20GB (na 60dni) i rok ważności konta to w redbull energy na kartę też podnieśliście bonusy do 200zł, 20GB i rok ważności konta czy są nadal stare bonusy za rejestrację numeru ?
Nie było „podwyżki” za rejestrację. To chodzi o łączną możliwą kwotę/transfer dla osób które przeniosą numer do Play na Kartę.
No i cala ustawa o kant duszy. O ile jeszcze w salonach operatorow weryfikacja dowodu jest w miare rzetelna tak w kiosku ruchu pani Jadzia zarejestruje wszystko i wszystkim bez dowodu aby tylko zarobic pare groszy. Juz widze jak stado terrorystow stoi w kolejce do pani Jadzi z zalaminowanym wydrukiem dowodu-wzoru z internetu na Jan Kowalski :)
Dojna zmiana :)
O tym samym pomyślałem :)
A w ogóle to ja jeśli miałbym faktycznie rejestrować numer osobiście pofatygowałbym się do salonu Play, a nie sprzedawać swoje dane kolejnej „firemce”
Wątpię, żeby Pani Jadzia dostawała nawet grosz za rejestrację numeru karciarza. Specjalnie nie będzie się spinać, żeby to robić bo niepotrzebna dodatkowa robota.
100% racji.. już widzę tą weryfikację w kioskach. Ludzie nie zawsze chętnie udzielają swoich prawdziwych danych, próbują kombinować, sprawdzają na ile asertywny i uparty jest konsultant…
Pani w kiosku nie obowiązują standardy obsługi, często nie ma kamer w lokalu, nie sądze aby też specjalnie przejmowała się ochroną danych. Już widzę jak co tydzień wysyła prawidłowo przygotowane dokumenty do Archiwum Play…
Ja bym takiej Pani Jadzi z kiosku nigdy swoich danych nie udostępnił.
Kiosk ruchu i moje dane. ?? NIE zdecydowanie nie… Tylko salon i do tego firmowy. Wyciek danych ( patrz Netia a wcześniej Orange) bardzo prawdopodobny.
A teraz pytanie za milion punktów, czy rejestracja w kiosku jest równoznaczna z natychmiastową aktywacją usług?
Dalej wymagacie innych danych niż imię, nazwisko i pesel?
A jesli po przen numeru zmienie oferte na formule i aktywuje bonusy to juz nie dostane 200 tylko 100 tak?
PLAY jest już z rejestracją SIM na pocztach.
PLAY umożliwił od dziś rejestrację nowych starterów na pocztach Poczty Polskiej.
A w Warce przy pifku nie dało by rady wprowadzić rejestracji ….