Tako rzecze rzecznik Play

Testujesz nowe Play24, co teraz?

Wow. Naprawdę wow. Nie przypuszczaliśmy, że otrzymamy tyle maili w sprawie testowania nowej aplikacji Play24. Po kolei nadawaliśmy Wam uprawnienia, po kolei wysyłaliśmy linki do pobrania wersji beta z Google Play i teraz po kolei czytamy Wasze uwagi i wprowadzamy poprawki.

W komentarzach pojawiło się trochę pytań, więc zebraliśmy je i zrobiliśmy małe FAQ, żeby rozwiać wątpliwości:

  1. Zgłosiłem się do testów a jeszcze nie dostałem odpowiedzi z linkiem do pobrania aplikacji. Co robić?
    W takiej sytuacji napisz do krzysztof.sylwerski@play.pl podając adres, który podałeś w mailu. Zweryfikujemy i nadamy uprawnienia.
  2. Dostałem wiadomość z linkiem, ale jest informacja, że nie mogę pobrać aplikacji. Dlaczego?
    Może zdarzyć się tak, że po dodaniu Twojego adresu jako testera będzie trzeba zaczekać kilka godzin zanim Google faktycznie przetworzy nowe dane.
  3. Wysyłam Wam uwagi na maila a nie otrzymuję żadnych odpowiedzi. Czy maile docierają?
    O ile wysyłacie wiadomości na play24@play.pl to tak :-) Zespół odpowiedzialny za aplikację czyta uwagi, sprawdza je i naprawia błędy w aplikacji, stąd też nie ma czasu na odpisywanie.
  4. Wysłać Wam wszystkie znalezione błędy w jednej wiadomości czy każdą osobno?
    Jeśli możecie zebrać wszystko do jednego maila to będzie super. Oczywiście jeśli po wysłaniu go jeszcze natkniecie się na jakiegoś buga to również możecie nas o nim poinformować wysyłając kolejnego maila. Wybierając zwycięzcę, który otrzyma Note’a 7 będziemy kierować się zasadą – liczy się jakość (krytyczność) zgłoszonych błędów a nie ich ilość.

Jeśli wszystko się uda chcielibyśmy wprowadzić odświeżone Play24 do sklepów Google Play i App Store na początku września. Oczywiście jeśli w uwagach poinformujecie nas o krytycznych błędach będziemy musieli się wstrzymać do czasu ich naprawienia. Na razie idzie bardzo dobrze :-)

A Samsunga Galaxy Note 7 będziecie mogli najpierw obejrzeć w naszej recenzji i przeglądzie najciekawszych funkcji odświeżonej wersji Play24 ;-)

Komentarze

  1. dr Silvester napisał(a):

    Apka bardzo mi przypadła do gustu, bardzo czytelna i sporo nowych funkcji i statystyk. Mam nadzieję że wszystkie błędy zostaną zażegnane i finalna wersja szybko trafi do Google Play ;-)

    Owocnej pracy :-)Raportuj

  2. Bazi napisał(a):

    Fajnie, że testujecie też na urządzeniach z iOS – miejmy nadzieję, że testując na Androidzie wyłapiecie również błędy wersji na iOS.Raportuj

  3. VERUS napisał(a):

    Najszybciej rozwijająca się sieć szkoda ze nie ma jeszcze aktualizacji androida na sony z2Raportuj

  4. Kmotala napisał(a):

    U mnie apka chodzi bez zarzutu, oprócz kilku wizualnych poprawek apka jest już gotowa do sklepu Play. Być może jak ktoś ma ofertę na kartę to tych błędów znalazł więcej. Ja wysłałem kilka maili głównie z sugestiami. Więc pewnie Note 7 nie trafi w moje ręce.Raportuj

  5. Wulo napisał(a):

    A co z Windows Phone?Raportuj

  6. bart napisał(a):

    a co jeśli nie będzie błędów krytycznych? – nie będzie zwycięzcy?Raportuj

  7. krzychu napisał(a):

    A jest szansa ze stara strona play24 bedzie dzialac zanim beta testerzy,przet3stuja nową ,bo jak narazie nic nie moge sprawdzic na stronie.Raportuj

  8. sylwekzolkusza napisał(a):

    Elektroniczna rewolucja od 8 września 2016
    8 września 2016 wchodzą w życie nowe, bardziej liberalne przepisy, które znacząco uproszczą procedury zawierania e-umów w Polsce. Nowelizacja Kodeksu Cywilnego wprowadza do powszechnego obrotu dwie nowe formy czynności prawnych – dokumentową oraz elektroniczną. Co ważne, nowa ustawa zrównuje oświadczenie woli w formie elektronicznej z oświadczeniem pisemnym. Co to oznacza dla polskich przedsiębiorców? Jest to dobry moment, aby rozważyć wprowadzenie elektronicznego obiegu umów w swojej komunikacji biznesowej.

    Złagodzenie przepisów Kodeksu Cywilnego

    Zmiana przepisów dotyczących form czynności prawnych jest odpowiedzią na rosnącą rolę elektronicznej komunikacji w codziennych relacjach biznesowych. Nowe zapisy Kodeksu Cywilnego wyraźnie zrywają z dotychczasowym pojęciem dokumentu jako pisma zawierającego własnoręczny podpis, od 8 września dokumentem będzie informacja utrwalona na nośniku umożliwiającym jej zachowanie i odtworzenie. W świetle tych zmian za dokument będziemy mogli uznać e-mail czy wiadomość SMS, pod warunkiem, że możliwe będzie ustalenie osoby składającej oświadczenie.

    Nowe zapisy odnośnie formy elektronicznej

    Nowy artykuł 78 Kodeksu Cywilnego mówi, że dla zachowania ważności czynności prawnej w formie elektronicznej wystarczy oświadczenie woli wraz z elektronicznym podpisem kwalifikowanym. W ten sposób prawo wychodzi naprzeciw potrzebom firm, które wymieniają dziesiątki, a niekiedy setki umów dziennie ze swoimi klientami. Mowa tu m.in. o przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych, kurierskich, energetycznych, leasingowych, ale też bankowości czy logistyce.

    Umowa papierowa vs e-umowa

    „Zawarcie umowy w formie papierowej z nowym klientem zajmuje co najmniej 5 dni roboczych. Składa się na to czas poświęcony przez firmę na przygotowanie i podpisanie umowy, przesyłka kurierska, zapoznanie się z umową przez klienta (i ewentualne poprawki), przesyłka zwrotna do firmy. W przypadku e-umowy potrzeba kilkunastu minut na dopięcie formalności. Zawarcie elektronicznej umowy sprowadza się do kliknięcia „Podpisz” na specjalnie przygotowanym portalu www i nie wymaga instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. Każdy dokument opatrzony jest znacznikiem czasu i certyfikatem kwalifikowanym, co gwarantuje autentyczność treści oraz czasu zawarcia umowy. Eliminując wydatki na administrację, wydruk czy wysyłkę dokumentów, firmy wdrażające elektroniczną umowę mogą zauważyć znaczące oszczędności”– tłumaczy Andrzej Mioduski, Infinite IT Solutions.

    Zmiana przepisów w zakresie form czynności prawnych dostosowuje polskie prawo do aktualnych potrzeb gospodarki, gdzie prym wiodą elektroniczne środki komunikacji, stwarzając przychylne uwarunkowania do wdrażania elektronicznej umowy w przedsiębiorstwach.

    źródło: Infinite IT SolutionsRaportuj

  9. Rafał napisał(a):

    Czy w aplikacji będzie dostępna informacja o „Pakiecie promocyjnych złotówek”? Na zdjęciu jest widoczny ale w aplikacji go nie ma (przynajmniej w RedBullMobile).Raportuj

  10. Tomasz napisał(a):

    Korzystam z taryfy Play na Kartę Lubię To! i w nowej wersji aplikacji (tej co jest teraz podczas testów) widzę stan Pakietu promocyjnych złotówek dokładnie w taki sposób jak jest to przedstawione na grafice w tym artykule. :)Raportuj

  11. Marszałek napisał(a):

    Play impreza masowa teraz w sobote OpenAir 2016 w Królewie Malborskim ok. 4 km od Malborka woj. Pomorskie przyciagnela ponad 300tys osób a Ciebie nie było :p co więcej sieć też zanikała (przeciążyło Malborskiego btsa?) nawet drogi dojazdowej nie można było sprawdzić. Wizerunkowo słabo. Dwója.Raportuj

  12. spitfire napisał(a):

    A co z testowaniem aplikacji na iOS? TestFlight istnieje i pozwala na udostępnianie aplikacji do testowania 2000 użytkowników. iOS 10 też będzie dostępny we wrześniu. Jesteście aż tak pewni, że wszystko będzie działać ok?Raportuj

  13. Marek napisał(a):

    Play niech wróci do strategi jak wchodził na rynek!.Nie było reklam, tv,itp. Były za to najtańsze oferty abonamentowe z tańszymi telefonami niż u konkurencji i tym wygrali.Teraz przydała by się nowa sieć, która potrząśnie rynkiem.Raportuj

  14. Pedros napisał(a):

    Lipa trochę, zarejestrowałem się do testów… ale nie mam czego wysyłać, nie znajduję błędów, więc teoretycznie/praktycznie nie mam szansy na wygranie Note :(Raportuj

  15. GDA napisał(a):

    Kiedy można spodziewać się wyników?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty