Testujesz nowe Play24 – wygrywasz Samsunga Galaxy Note 7!

Udostępnij

To już ostatnie szlify w naszej totalnie nowej aplikacji Play24. Aplikacja została napisana całkowicie od podstaw, dlatego też będziemy mogli częściej ją aktualizować. Na razie to wersja beta, więc dopiero sam początek i stopniowo będą do niej docierały nowe funkcje. Nasz team, który już od dłuższego czasu pracuje nad appką dwoi się i troi, by nowe Play24 było fajne, czytelne i nowoczesne. I oto jest!


Tak wyglądają ekrany powitalne po jej pierwszym odpaleniu. Podoba się? A jeszcze lepiej może wyglądać na niebieskim Samsungu Galaxy Note 7, którego zgarnie najlepszy tester naszej nowej aplikacji! Może Wam uda się znaleźć błędy, które umknęły czujnym oczom i procedurom naszych testerów ;)

Co zrobić, aby się zgłosić do testów i mieć szansę na Note’a 7? Trzeba:

  • posiadać konto na Play24 i urządzenie z Androidem – na tej platformie testujemy appkę
  • wysłać na adres [email protected] zgłoszenie podając swojego maila podpiętego pod konto w Google Play oraz model urządzenia, na którym będziesz testować aplikację (zgłoszenia przyjmujemy do 18.08)
  • ściągnąć z wysłanego linka aplikację Nowy Play24 i testować, testować, testować :) (wiadomości z linkiem do aplikacji wyślemy w najbliższy dzień roboczy)
  • przesłać zauważone uwagi mailowo na [email protected] – liczy się zwłaszcza to, jak krytyczne błędy znajdziecie a nie ich ilość (do 31.08)
  • trzymać kciuki za swoje zgłoszenia – wyniki podamy 5.09

Skontaktujemy się ze zwycięzcą, żeby przekazać błyszczącego Samsunga Galaxy Note 7 w unikalnym niebieskim kolorze. Nam też sprzęt się bardzo podoba i będziemy chcieli zrobić jego mały test, dlatego egzemplarz może być odpakowany, ale w ciągu tych kilku godzin będziemy dbać jak o własny ;)

Zgłaszajcie się, znajdujcie błędy, opowiedzcie o problemach, na jakie się natknęliście – nagroda jest zdecydowanie tego warta!

Zobacz więcej

97 KOMENTARZE

  1. Taaa, a w międzyczasie usunęliście wszystkie moje numery przypisane do konta Play24. Zostały tylko dwa. Zrobiłem zgłoszenie z jednego numeru, ale on też zniknął, a po jego numerze nie idzie się zalogować.
    Po drugie – jak miała być nowa strona główna Play.pl to wysłałem pełno błędów i ni ch**. Tak samo jak z zgniłymi gruchami i złotymi blobami – zapomniano. Więcej się nie nabiorę.

  2. Warto aby każdy klient mógł sam dodawać lub odejmować funkcje na swoim koncie. Nie chce pakietów z minutami i internetem? Usuwam tą funkcję. Mam kilka numerów i nie pamiętam ich wszystkich- dodam zamiast numerów np. widgety lub obrazki w formie gifa- Dzięki temu szybciej rozpoznam poszczególne numery. Zamiast pisać zgłoszenia do BOK- szybciej będzie video chat z konsultantem.

  3. TJAAA TRWAJA PRACE NAD TA APKA I NIE MOZNA SUIE ZALOGOWAC…. A TU JUZ PISZO ZE JEDEN Z DRUGIM SA PIERWSI TJAAA POGRATULOWAC

  4. Jak tam, nadal udajecie, że przy rejestracji pracownicy salonów sami biorą więcej danych jak potrzeba, a mówiąc, że to wytyczna z góry kłamią? Oczywiście bez zgody na pobranie serii i numeru dowodu rejestracja jest niemożliwa!
    Salony w wielu miastach w Polsce się zmówiły i powtarzają to WYTYCZNA Z CENTRALI. kłamczuszki z nich, taka zorganizowana akcja. Jak Play planuje ich ukarać, przecież rzecznik by nie wprowadził ukochanych klientów w błąd to te wstrętne zorganizowane salony łżą.
    Aha i jeszcze mają taki ulubiony tekst: nie zarejestrujemy bez danych z dowodu i co nam zrobicie?!
    Kilka osób pokusiło się o nagranie wizyt w salonach, oby było więcej!

    A po Panu Marcinie nie spodziewałem się tego. Oszukuje Pan klientów.
    Tak dalej trzymajcie, wszyscy będą was kochać i szanować tak jak Wy nas.
    Minął miesiąc, od początku rejestracji i Pana słów, a dalej u mnie w mieście zbuntowane salony nie rejestrują bez serii i numeru dowodu. Mógł Pan chociaż po swoich słowach w temacie rejestracji wysłać maila, że jednak nie bierzecie wszystkiego bo się szum zrobił, a tak klops.
    Brawo WY!
    Takie rzeczy tylko w Play, Wasze nowe hasło

    Na szczęście GiODO i UKE już się zajmują zgłoszeniami, wydali nawet komunikaty.

    • Jeśli biorą więcej danych niż potrzeba to teraz powinni z systemu usunąć te dane, które klienci podali podczas rejestracji będąc wprowadzonym w błąd, że jest to konieczne. Gdyby byli fair i jeśli to faktycznie prawda.

    • Dobrze że odszedłem z Play i nie zarejestrowałem numeru :D . W Orange wystarczy tylko dowód nic nie spisują tylko imię i nazwisko i te duperele data itd .

  5. Witam grono

    jestem zadowolonym użytkownikiem Play i prawdę pisząc – nie widzę potrzeby zmieniania apki Play24. Moim zdaniem obecna działa bardzo dobrze, jest prosta, przejrzysta i funkcjonalna. po co zmieniać coś, co działa dobrze? Takie to na siłę przekombinowywanie.

    Oby nie było tak jak np. z mbankiem – był fajny, prosty serwis transakcyjny , to nie – musieli go podkolorwać i dać masę zbędnych wodotrysków : /

  6. Własnie probuje sie zalogwac na swoje konto play24 w starej aplikacji oraz poprzez strone internetowa i pokazuje komunikat ze nie ma takiego konta. a jeszcze wczoraj bylo wszystko dobrze

    • zarejestrowalem konto od nowa, dostalem mail z linkiem aktywacyjnym, ale niestety po jego kliknieciu pojawia sie komunikat, ze konto nie zostalo aktywowane

  7. Panie rzeczniku. Czy klient na kartę, to „obywatel drugiej kategorii”? Już chciałem przejść do Waszej formuły Unlimited na kartę, ale powstrzymał mnie pewien zapis w regulaminie, a mianowicie, że prędkość transmisji danych wynosi maks. 15 mb/s pobierania i 5 mb/s wysyłania. Podczas gdy u Was rusza LTE cat. 6 (tzw. 4G LTE ULTRA), to klienci pre-paid dalej w czasach, kiedy LTE w Polsce jeszcze nie było? Pozdrawiam.

    • Operator tylko zastrzega sobie możliwość przycięcia prędkości do 15/5 Mb/s , normalnie nie ma żadnego lejka.W formule play na kartę spokojnie osiągałem ponad 230/40 Mb/s

      • W formule play na kartę. Ok. A miałeś włączoną formułę SMS, 3w1, 4w1 lub Unlimited na kartę? Bo normalnie w regulaminie taryfy formuła play na kartę, to nie ma takiego zapisu, ale jest w regulaminie tych usług, które wypisałem powyżej.

        • To nie ma znaczenia czy masz aktywną formułę sms,3w1,4w1 lub unlimited.Wiem to z własnego doświadczenia.Zresztą zaraz pod tym wpisem w regulaminie jest zapis iż operator może czasowo wyłączyć ograniczenia czy jakoś tak(na pamieć nie pamietam :d)

          • Niestety nie ma takiego zapisu. Przeczytałem dokładnie cały regulamin pobrany 3 dni temu. Albo nie ma takiego zapisu, albo wydali nowy regulamin wczoraj lub przedwczoraj.

  8. Coś poszło nie tak”
    This is the mail system at host gmail.mxhero.com.

    I’m sorry to have to inform you that your message could not
    be delivered to one or more recipients. It’s attached below.

    For further assistance, please send mail to postmaster.

    If you do so, please include this problem report. You can
    delete your own text from the attached returned message.

    The mail system

    : host mx2.playmobile.pl[193.201.36.29] said: 554 5.7.1 Error:
    invalid sender by SPF from 54.236.184.32 (in reply to RCPT TO command)

    Final-Recipient: rfc822; [email protected]
    Original-Recipient: rfc822;[email protected]
    Action: failed
    Status: 5.7.1
    Remote-MTA: dns; mx2.playmobile.pl
    Diagnostic-Code: smtp; 554 5.7.1 Error: invalid sender by SPF from
    54.236.184.32

  9. A temat wi-fi calling zdechł. TelePlay zdechł. A telefon.play.pl ledwo zipie.
    Może najpierw zrobicie dobrze jedno, a potem weźmiecie się za drugie?
    Przecież appka P24 jest OK.

  10. Wchodzę pod adres, który podaliście w mailu i …

    Aplikacja niedostępna

    Wersja testowa tej aplikacji nie została jeszcze opublikowana lub nie jest dostępna na tym koncie.

    Jeśli masz zaproszenie do programu testowania, upewnij się, że jesteś zalogowany na konto, które zostało zaproszone. Jeśli w ramach programu masz zaproszenie do grupy dyskusyjnej Google lub społeczności Google+, sprawdź, czy do niej dołączyłeś.

    • Wchodzę pod adres, który podaliście w mailu i … mam dokładnie taki sam komunikat

      Aplikacja niedostępna

      Wersja testowa tej aplikacji nie została jeszcze opublikowana lub nie jest dostępna na tym koncie.

      Jeśli masz zaproszenie do programu testowania, upewnij się, że jesteś zalogowany na konto, które zostało zaproszone. Jeśli w ramach programu masz zaproszenie do grupy dyskusyjnej Google lub społeczności Google+, sprawdź, czy do niej dołączyłeś.

  11. Aplikacja niedostępna

    Wersja testowa tej aplikacji nie została jeszcze opublikowana lub nie jest dostępna na tym koncie.
    Jeśli masz zaproszenie do programu testowania, upewnij się, że jesteś zalogowany na konto, które zostało zaproszone. Jeśli w ramach programu masz zaproszenie do grupy dyskusyjnej Google lub społeczności Google+, sprawdź, czy do niej dołączyłeś.

  12. Witam!
    Dostalem dzis link do testowania Nowego Play24 ale coś jest nie tak z pobieraniem ponieważ po wejściu w link nie wyświetla się nic,żeby pobrać tą aplikację. Czy u Was jest to samo??

  13. Już działa. Plusik za darmowe pakiety 2 i 5GB niedostępne normalnie przez starą apkę, ale cała reszta na pierwszy rzut oka… Cóż, potwierdza tendencję, która obecnie panuje w jakichkolwiek zmianach w internecie i aplikacjach – aby zrobić/zobaczyć to samo co dotychczas musisz drogi użytkowniku naklikać się dwa razy więcej. :(

  14. Bardzo fajnie wygląda ta nowa wersja Play 24. Czuć powiew świeżości ;-)

    Trzy błędy czy też uwagi przesłane, w tym jeden błąd moim zdaniem krytyczny.

    Czekam na finalną wersję :-)

  15. Przed chwilą ściągnąłem wersje testową wszystko przebiegło jak należy ale już na dzień dobry po włączeniu długo się wczytuje jak przechodzi się z jednego do drugiego może dlatego że pierwsze uruchomienie ale tak póki co nic nie znalazłem więcej ale pewnie wszystko wyjdzie w praniu :)

  16. Zapomniałem napisać nowy wygląd mi podoba jest wszystko przejrzyście i czytelne niż z wersją obecną także czekam na wejście jaką stałą wersją play24

  17. Od paru dni nie mogę się zalogować do Play24. Czy coś się zmieniło? Zaznaczam że korzystam ze starej wersji

      • Ok, link przyszedł, więc biorę się do roboty ;) To jeszcze pytanie czy muszę wszystko w jednym mailu przesłać, czy jeśli prześlę maila i jeszcze coś znajdę później to czy mogę dosłać?

  18. Wysłałem e-maila 13 sierpnia, nadal nie otrzymałem linka. W jaki sposób trzeba wysłać to zgłoszenie?

  19. Jak wysłałem już błędy w aplikacji zauważone przeze mnie, otrzymam jakieś potwierdzenie, że wiadomość została dostarczona. Żyję w niepewności, czy wiadomość w ogóle otrzymaliście, a zdarzało mi się tak kilkakrotnie. ;)

  20. Proszę o informację co zrobić jeśli mam problem z wyświetlaniem dostępnych usług? Słyszałem, że testerzy mogą włączyć pakiety GB (2/5), a ja mam jedynie komunikat „wystąpił błąd podczas pobierania danych, spróbuj ponownie” i nic poza tym.
    https://i.imgur.com/hlasqPz.jpg

      • Ja rozumiem. Zgłosiłem ten błąd na podany adres e-mail, ale przydałaby się jakaś reakcja osób, które odpowiadają za daną aplikację.
        A o pakietach pisał Krupier 16.08.2016 o 19:19. Pozdrawiam

        • Zbieramy zgłoszenia i weryfikujemy je, stąd też brak czasu na pisanie odpowiedzi. Nic nie pisaliśmy o pakietach, równie dobrze ktoś mógłby w komentarzu napisać, że Ziemia jest płaska :)

          • mam nadzieję, że problem z błędem przy pobieraniu danych macie gdzieś wysoko na liście i uda się w miarę szybko usunąć.

  21. Z tego co pisze rzecznik, to odpowiedź ma przyjść w następnym dniu roboczym :/ Ma czas do końca dnia :D

    • Kiedy wysłałeś maila? Zazwyczaj potwierdzenia i linki do aplikacji wysyłamy następnego dnia roboczego po otrzymaniu zgłoszenia.

  22. Czy ktokolwiek dostał jakąkolwiek odpowiedź ze strony Play24?

    Od pierwszego dnia testów wysłałem z cztery e-maile z znalezionymi błędami. Do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze strony Play24.

      • Dzięki wielkie Krzysiek za info. W takim razie pozostaje czekać do września ;-)
        A w międzyczasie jeszcze dogłębniej testować aplikację ;-)

        Pozdrawiam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości