*127#
Uruchomiliśmy dzisiaj taki specjalny krótki kod. Do czego służy?
Po wpisaniu *127# i zatwierdzeniu kodu „zieloną słuchawką” otrzymacie w odpowiedzi numer karty SIM. Bardzo przydatne narzędzie przy rejestracji prepaidów – nie musicie dostawać się do karty SIM wyjmując baterię czy szukając iGły do wyjęcia tacki.
Kod działa na aktywnych kartach pre-paid i to z myślach o nich powstał.
Przydatny gadżet. Działa tylko w Play czy RBM też, Virgin etc?Raportuj
Sprawdziłem na karcie Virgin – działa.Raportuj
W RBM też działa.Raportuj
Na aktywnych? No to niezbyt przydatny – nie sprawdzę nim numeru darmowego startera, który dostałem po 25 lipca. :( A na infolinii 730300300 nie sposób uświadczyć jednej kompetentnej osoby. Nikt nie potrafi ustalić numeru telefonu po kodzie ICCID karty, wszyscy odsyłają mnie do salonu. Marnie stoicie z obsługą klienta na tej infolinii.Raportuj
to po prostu sobie kup za 5 złoty a nie tylko darmowe ciągnij.Raportuj
A co Ci do tego, jaki to starter??? :P Ma taki i też powinien mieć taką możliwość !!!Raportuj
Bardzo dobry krok do przodu. :)Raportuj
iGły :) Bardzo przydatny kod. Jest szansa na update i dodanie go do Numerów Usług?Raportuj
To jeszcze kod na sprawdzenie czy spisali nam numer dowodu, adres albo co innego kiedy mieli dowód w ręku.Raportuj
Przydatny przepraszam ale do czego ? Bo do rejestracji nie wymagany. Pesel trzeba i PUK.Raportuj
To jedna z metod weryfikacji, że numer faktycznie należy do Ciebie.Raportuj
A w viking mobile ten kod działa?Raportuj
DziałaRaportuj
Prosta rzecz a cieszy ;)Raportuj
Może ktoś wyjaśni po co komu nr karty Sim do rejestracji. Pisali że dla aktywnej karty wystarczy potwierdzić Sms wysłany na tel. dla weryfikacji.
Poza tym dowod, pesel imię i nazwisko. Chyba 1000 razy powtarzane.
Znowu kombinacja alpejska w Play. Ktoś sie po co ?Raportuj
Tak oto działa dobra zmiana!!! Do rejestracji już jest potrzebny również numer karty sim. Lada moment trzeba będzie nie tylko dodatkowo udostępniać numer oraz serię dowodu osobistego – kto czytał wątki na forum Play ten wie – w co lecą konsultanci w salonach tego operatora!!! Sugeruję, aby przy okazji rejestracji spisywać też dane IMEI telefonu… przecież to wszystko robią w trosce o Nas – klientów??? A ustawa…, a kto przejmowałby się nią, a tym bardziej czytał!!!Raportuj
Uspokoję Cię – numery IMEI mamy, są przesyłane podczas logowania do stacji :) Tak, jak u każdego operatora na całym świecie.Raportuj
Jak tak bardzo Prosisz to Ci wyjaśnię – rejestracja odbywa się nie tylko w salonach Play – w niektórych systemach rejestracji (poza salonami play) nie ma możliwości wysłania sms-a na telefon – natomiast musisz podać pesel nr tel. i 3 ostatnie cyfry karty sim. Bijesz pianę nie mając pojęcia – nie żadna kombinacja alpejska, tylko bardzo dobry pomysł.Raportuj
Dajcie kod jakie numery mamy zarejestrowane na nasz peselRaportuj
Po raz kolejny nie działa od rana PLAY24 zarówno wersja mobilna jak i przeglądarkowaRaportuj
Kolejny raz Play24 zaskakuje klienta z rana błędami w działaniu. Raz po raz wyskakuje błąd w stylu: „W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja o błędzie została przez nas zarejestrowana”. Po kilku minutach można się zalogować, ale nie można sprawdzić usług czy też zarejestrować numeru. Przykładowo, przy próbie zarejestrowania numeru użytkownik witany jest na telefonie komunikatem: „Nieprawidłowy kod MMI lub błąd połączenia”. Próbujesz zarejestrować numer za pomocą kodu PUK – kolejne kilka minut (czytaj żonglerka kartami SIM) zmarnowane. I już odechciewa się zgłaszania tego typu błędów, bo ile można tracić czasu na takie zabawy. Klienta trzeba szanować, bo można go łatwo stracić. PozdrawiamRaportuj