Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Przydatny gadżet. Działa tylko w Play czy RBM też, Virgin etc?
Sprawdziłem na karcie Virgin – działa.
W RBM też działa.
Na aktywnych? No to niezbyt przydatny – nie sprawdzę nim numeru darmowego startera, który dostałem po 25 lipca. :( A na infolinii 730300300 nie sposób uświadczyć jednej kompetentnej osoby. Nikt nie potrafi ustalić numeru telefonu po kodzie ICCID karty, wszyscy odsyłają mnie do salonu. Marnie stoicie z obsługą klienta na tej infolinii.
to po prostu sobie kup za 5 złoty a nie tylko darmowe ciągnij.
A co Ci do tego, jaki to starter??? :P Ma taki i też powinien mieć taką możliwość !!!
Bardzo dobry krok do przodu. :)
iGły :) Bardzo przydatny kod. Jest szansa na update i dodanie go do Numerów Usług?
To jeszcze kod na sprawdzenie czy spisali nam numer dowodu, adres albo co innego kiedy mieli dowód w ręku.
Przydatny przepraszam ale do czego ? Bo do rejestracji nie wymagany. Pesel trzeba i PUK.
To jedna z metod weryfikacji, że numer faktycznie należy do Ciebie.
A w viking mobile ten kod działa?
Działa
Prosta rzecz a cieszy ;)
Może ktoś wyjaśni po co komu nr karty Sim do rejestracji. Pisali że dla aktywnej karty wystarczy potwierdzić Sms wysłany na tel. dla weryfikacji.
Poza tym dowod, pesel imię i nazwisko. Chyba 1000 razy powtarzane.
Znowu kombinacja alpejska w Play. Ktoś sie po co ?
Tak oto działa dobra zmiana!!! Do rejestracji już jest potrzebny również numer karty sim. Lada moment trzeba będzie nie tylko dodatkowo udostępniać numer oraz serię dowodu osobistego – kto czytał wątki na forum Play ten wie – w co lecą konsultanci w salonach tego operatora!!! Sugeruję, aby przy okazji rejestracji spisywać też dane IMEI telefonu… przecież to wszystko robią w trosce o Nas – klientów??? A ustawa…, a kto przejmowałby się nią, a tym bardziej czytał!!!
Uspokoję Cię – numery IMEI mamy, są przesyłane podczas logowania do stacji :) Tak, jak u każdego operatora na całym świecie.
Jak tak bardzo Prosisz to Ci wyjaśnię – rejestracja odbywa się nie tylko w salonach Play – w niektórych systemach rejestracji (poza salonami play) nie ma możliwości wysłania sms-a na telefon – natomiast musisz podać pesel nr tel. i 3 ostatnie cyfry karty sim. Bijesz pianę nie mając pojęcia – nie żadna kombinacja alpejska, tylko bardzo dobry pomysł.
Dajcie kod jakie numery mamy zarejestrowane na nasz pesel
Po raz kolejny nie działa od rana PLAY24 zarówno wersja mobilna jak i przeglądarkowa
Kolejny raz Play24 zaskakuje klienta z rana błędami w działaniu. Raz po raz wyskakuje błąd w stylu: „W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja o błędzie została przez nas zarejestrowana”. Po kilku minutach można się zalogować, ale nie można sprawdzić usług czy też zarejestrować numeru. Przykładowo, przy próbie zarejestrowania numeru użytkownik witany jest na telefonie komunikatem: „Nieprawidłowy kod MMI lub błąd połączenia”. Próbujesz zarejestrować numer za pomocą kodu PUK – kolejne kilka minut (czytaj żonglerka kartami SIM) zmarnowane. I już odechciewa się zgłaszania tego typu błędów, bo ile można tracić czasu na takie zabawy. Klienta trzeba szanować, bo można go łatwo stracić. Pozdrawiam