*127#

Udostępnij

Uruchomiliśmy dzisiaj taki specjalny krótki kod. Do czego służy?

Po wpisaniu *127# i zatwierdzeniu kodu „zieloną słuchawką” otrzymacie w odpowiedzi numer karty SIM. Bardzo przydatne narzędzie przy rejestracji prepaidów – nie musicie dostawać się do karty SIM wyjmując baterię czy szukając iGły do wyjęcia tacki.

Kod działa na aktywnych kartach pre-paid i to z myślach o nich powstał.

Zobacz więcej

21 KOMENTARZE

  1. Na aktywnych? No to niezbyt przydatny – nie sprawdzę nim numeru darmowego startera, który dostałem po 25 lipca. :( A na infolinii 730300300 nie sposób uświadczyć jednej kompetentnej osoby. Nikt nie potrafi ustalić numeru telefonu po kodzie ICCID karty, wszyscy odsyłają mnie do salonu. Marnie stoicie z obsługą klienta na tej infolinii.

  2. Może ktoś wyjaśni po co komu nr karty Sim do rejestracji. Pisali że dla aktywnej karty wystarczy potwierdzić Sms wysłany na tel. dla weryfikacji.
    Poza tym dowod, pesel imię i nazwisko. Chyba 1000 razy powtarzane.
    Znowu kombinacja alpejska w Play. Ktoś sie po co ?

    • Tak oto działa dobra zmiana!!! Do rejestracji już jest potrzebny również numer karty sim. Lada moment trzeba będzie nie tylko dodatkowo udostępniać numer oraz serię dowodu osobistego – kto czytał wątki na forum Play ten wie – w co lecą konsultanci w salonach tego operatora!!! Sugeruję, aby przy okazji rejestracji spisywać też dane IMEI telefonu… przecież to wszystko robią w trosce o Nas – klientów??? A ustawa…, a kto przejmowałby się nią, a tym bardziej czytał!!!

      • Uspokoję Cię – numery IMEI mamy, są przesyłane podczas logowania do stacji :) Tak, jak u każdego operatora na całym świecie.

    • Jak tak bardzo Prosisz to Ci wyjaśnię – rejestracja odbywa się nie tylko w salonach Play – w niektórych systemach rejestracji (poza salonami play) nie ma możliwości wysłania sms-a na telefon – natomiast musisz podać pesel nr tel. i 3 ostatnie cyfry karty sim. Bijesz pianę nie mając pojęcia – nie żadna kombinacja alpejska, tylko bardzo dobry pomysł.

  3. Kolejny raz Play24 zaskakuje klienta z rana błędami w działaniu. Raz po raz wyskakuje błąd w stylu: „W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja o błędzie została przez nas zarejestrowana”. Po kilku minutach można się zalogować, ale nie można sprawdzić usług czy też zarejestrować numeru. Przykładowo, przy próbie zarejestrowania numeru użytkownik witany jest na telefonie komunikatem: „Nieprawidłowy kod MMI lub błąd połączenia”. Próbujesz zarejestrować numer za pomocą kodu PUK – kolejne kilka minut (czytaj żonglerka kartami SIM) zmarnowane. I już odechciewa się zgłaszania tego typu błędów, bo ile można tracić czasu na takie zabawy. Klienta trzeba szanować, bo można go łatwo stracić. Pozdrawiam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości