Tako rzecze rzecznik Play

A za testowanie nowego Play24 Samsunga Galaxy Note 7 wygrywa…

No ale najpierw chwila wstępu ;-)

Otrzymaliśmy od Was mnóstwo zgłoszeń do testów. Później również sporo uwag o nowej aplikacji. Czytaliśmy, analizowaliśmy, wprowadzaliśmy poprawki (nad niektórymi będziemy musieli pracować trochę dłużej), ale na szczęście okazuje się, że krytycznych błędów nie ma :-)

Nowe Play24 czeka na Was jako aktualizacja zarówno na Google Play (jest udostępniana partiami) oraz App Store. A co do zwycięzcy:

 

 

Postanowiliśmy, że Samsung Galaxy Note 7 powędruje do osoby, która najbardziej zaangażowała się w testy. Otrzymaliśmy od niej sporo materiałów a także nagrań, które dokumentowały znalezione bugi. Tą osobą jest Michał (wysyłał nam filmy wideo, więc wie, że chodzi o niego) :-)

 

Doceniliśmy też Marcina L. i Mariusza T. – Wasze uwagi również były bardzo rzeczowe. Będziemy mieć dla Was bluzy WORK hard PLAY harder ;-)

Dostaniecie od nas maila na adres, z którego się zgłaszaliście ze szczegółami i prośbą o dane do wysyłki.

Gratulacje!

Komentarze

  1. Dawid napisał(a):

    A czy moglibyśmy poznać jakie błędy zostały znalezione przez zwycięzcę?Raportuj

  2. Max napisał(a):

    Tez wysłałem filmy :P gratuluje zwycięzcy „bombowego” note’a 7 :DRaportuj

  3. Wycofany Galaxy Note 7 napisał(a):

    To jest genialny news. Samsung wycofuje ze sprzedaży model Galaxy Note 7, bo ma wadliwe akumulatory, a Play rozdaje egzemplarze jako nagrodę…Raportuj

  4. Gie napisał(a):

    Co dalej z WiFi Calling? Będzie to rozwijane? Jest szansa na aplikacje dla innych telefonów?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      WiFi Calling nie jest aplikacją a funkcją wbudowaną w telefon :)Raportuj

      • Dario napisał(a):

        Krzysztof…..ale twoja wypowiedz nic nie wnosi do meritum pytania zadanego przez „Gie”…. Czy rzecznik prosi o wpisywanie tak bezsensownych odpowiedzi.? Czy iloraz twojej inteligencji na to nie pozwala…? Ludzie zadają tutaj pytania to raczej jakaś odpowiedz im się chyba należy….. Chyba po to jest ten Blog Rzecznika który i tak rzadko tutaj się wypowiada…Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Jedyne, co mógłbym więcej odpisać to „jeśli coś się zmieni poinformujemy o tym na blogu” a to chyba nic nie wnosi do tematu.Raportuj

          • Dario napisał(a):

            Zgadza się nic nie wnosi w temacie…myślę że opcja wi-fi calling długo nie wejdzie ale to problem Play…. Ale mam pytanie a raczej dwa…Czemu Play nie informuje klientów ze jest podwyżka prowizji za usługę opłaty faktury przez Blue Media.? I czy wasza mapka „Poglądowa” nie działa..??Raportuj

          • Gie napisał(a):

            No i proszę. Gigant Play nie potrafi wprowadzić WiFi Calling a jakiś plankton komórkowy daje radę. I to w postaci aplikacji a nie firmware tylko dla 3 modeli telefonów.Raportuj

        • kaszy napisał(a):

          Bez sensu się czepiasz. Krzysztof jest tu od żartów i uśmieszków, a nie rzeczowej informacji.Raportuj

      • daro napisał(a):

        Krzysztofie jak przeczytałeś mój post to dobrze…chociaż wiesz co inni myśla o tych wypowiedziach nie merytorycznych…Raportuj

  5. Radomiak napisał(a):

    A dałoby się zorganizować promocję z darmowymi starterami? :)Raportuj

  6. pidipius napisał(a):

    Aplikacja dla iOS jest niestety niezgodna z HIG. UX nienajlepszy niestety, bardzo szkoda.Raportuj

  7. Dario napisał(a):

    Zgadza się była promocja itd..opłata przed promocja wynosiła 0,50 gr a obecnie 1,00 pln… Moim zdaniem przy ilosci 14.000.000 abonentów jest to spora suma….i spora nie jasność..
    A co do mapki to z głównej strony play.pl „sprawdz zasięg” nie ma przekierowania…Raportuj

  8. Babci napisał(a):

    no i tak jak przewidywałam i nie tylko ja ,Play został wystawiony na sprzedaż,ale jak to nic nowego że gorącego kartofla trzeba sprzedać o ile jeszcze da się zarobić bo w lutym okaże się że z 14.5mln klientów zostanie 5mln bo pozostałe numery trzeba będzie wyłączyć.Raportuj

  9. Marcin napisał(a):

    Gdzie są numery na play24! Jakie było moje zdziwienie jak dziś wszedłem na play24, a tam tylko mój główny numer! I od nowa wszystko wprowadzać?Raportuj

  10. Jacek napisał(a):

    @Marcin Witaj w Klubie 1% :) Data 2 września około godziny 19,00 dawno minęła – miało wrócić wszystko do normy a u mnie zjadło wszystkie środki i ZERO reakcji na reklamację. Chyba przed sprzedażą P4 trzeba uciekać bo z obsługą klienta równają w dół. Tylko gdzie iść ???
    Jak żyć panie rzecznik, jak żyć??Raportuj

  11. Marek napisał(a):

    Prace nad aplikacją widać szły słabo, bo do teraz nie można zobaczyć kiedy dokładnie kończy się ważność pakietów – są tylko pozostałe dni.

    Na głównym ekranie, pole Środki do wykorzystania – po kiego grzyba trzeba się przełączać między Minuty/Internet, skoro obie te informacje zmieściłyby się jednocześnie w tym polu na ekranie?

    Naprawdę widać, że z ergonomią nie za bardzo w tej aplikacji – być może skupiono się za bardzo na poszukiwaniu błędów, a funkcjonalność poszła na 2 plan.Raportuj

  12. AdaśAdaś napisał(a):

    Hej,
    Co to ma być??? Tak jak pisze @Marek:
    „nie można zobaczyć kiedy dokładnie kończy się ważność pakietów – są tylko pozostałe dni.” To celowe działanie by klienci nie doliczyli się i nie poznali konkretnej daty końca ważności pakietów. !!!!! To już nie fer ! A nawet cios poniżej. Liczycie że klienci stracą aktywne pakiety !!!!! Szok!Raportuj

  13. Michał napisał(a):

    Czy maile do zwycięzców zostały już wysłane? Jeśli nie, kiedy zostaną?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Jutro wyślę, ale gratulacje – chodzi o Ciebie :)Raportuj

      • Michał napisał(a):

        Wow… Aż nie mogę uwierzyć, że po raz pierwszy wygrałem coś przez internet. I to jeszcze jaki smartfon… Dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź! Mam w takim wypadku kilka pytań do Pana, ale zadam je za pośrednictwem e-maila lub telefonu (jeśli byłoby to możliwe, by go również zamieścić w mailu). Pozdrawiam!Raportuj

  14. AdaśAdaś napisał(a):

    Poza tym jak to wygląda. Wizualnie i funkcjonalnie klapa. Stara aplikacja była Super! Czytelna i przejrzysta. Po co te obrazki i upiększenia??? Proszę zwróćcie Daty ważności Pakietów !!!!Raportuj

  15. Diego Armando napisał(a):

    Gratulacje!Raportuj

  16. Rafał Czapiewski napisał(a):

    Testowałem nowy Play i liczyłem że to zmienią… cóż, za dużo jest klikania… to niestety ogólny trend.Raportuj

  17. follow napisał(a):

    Niestety z jakichś powodów nie udało mi się dostać linka do wersji testowej, ale teraz zaktualizowałem sobie aplikację i na wstępie mam już kilka uwag. Czy nadal interesują Was opinie o aplikacji, czy teraz ewentualne zmiany to i tak dopiero przy kolejnym „odświeżeniu”?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Czy w zgłoszeniu podałeś adres email, z którego korzystasz do zalogowania się do Google Play? Kiedy wysyłałeś zgłoszenie?
      Jeśli jesteś chętny to zapraszamy, cały czas na ten sam adres.Raportuj

  18. klechu napisał(a):

    A było mówione, że nie liczy się ilość a jakość zgłaszanych problemów.Raportuj

  19. sylwekzolkusza napisał(a):

    mam play internet na kartę, nic ciekawego dla mojej wygody w aplikacji nie widzę, doładowanie robię z aplikacji bankowej i skycash, stan konta zł i mb sprawdzam kodem, usługi włączam kodem, lub bezpłatnym sms.Raportuj

  20. dabada napisał(a):

    To jest granda co zrobiono z play24. To jest w ogóle nieużywalne w porównaniu z tym co było wcześniej.Raportuj

  21. dareka napisał(a):

    No proszę. Za testy Play 24 (nowej bezsensownej wersji) przewidziano gratyfikację. Za testy Play Tv – figa z makiem. Tak to bywa, niestety.Raportuj

  22. jurak napisał(a):

    Aplikacja tragedia… Kto ją dopuścił do użytku???
    Mam ofertę na kartę i:
    1. Rozbieżności w środkach promocyjnych pod kodem *101# i w aplikacji – ponowne logowanie nie pomaga i nie odświeża.
    2. Różnica w ilości GB pod kodem *108# i w aplikacji. Różnica prawie 1 GB…
    3. Co chwile crash’e i info, że mogę info wysłać do developer’a.
    Litości… weźcie przywróćcie starą wersję, bo ta to jest jakaś prealpha. Ktoś to chyba na kolanie pisał.Raportuj

  23. Marcin Lachowicz napisał(a):

    Marcin L. gratuluje zwycięzcy Note’a 7 :) Zajrzyj na stronę Szajsunga bo będzies zmiał możliwość jego wymiany na nojkę sztukę (albo na S7 Edge + vouchery) ale nie wiem jak to się ma do gratisowego egzemplarza.Raportuj

  24. Greg napisał(a):

    Również gratuluję zwycięzcy. A wygrany telefon na noc radzę schować do kominka i sprawdzić, czy drzwiczki są dobrze zamknięte. :PRaportuj

  25. Voster napisał(a):

    https://forumplay.pl/showthread.php/39727-Aplikacja-Play24-daty-ważności/page2
    Pisałem w innym wątku o problemach aplikacji z aktualizowaniem stanu konta MB w taryfach internetowych – wtedy zauważyłem że po odinstalowaniu aplikacji i ponownej instalacji stan konta się naprawił, ale problem wciąż występuje, gdyż była to tylko jednorazowa aktualizacja stanu. Aplikacja od wczoraj (czyli od aktualizacji-zainstalowania ponownie) nie potrafi zauważyć zmieniającego się stanu konta pomimo, że sesje internetowy były zakończone.
    Także coś to testowanie aplikacji chyba nie wyszło… :pRaportuj

  26. Maciej napisał(a):

    A może to chodzi o mnie a nie o Marcina L.Raportuj

  27. Maciej napisał(a):

    No to drogi Playu niestety po dwóch latach trzeba się z wami pożegnać i przejść do Orange. Umowa się kończy na miesiącach a od was jak cisza tak cisza.Raportuj

  28. Piotrek napisał(a):

    Szkoda, że na Huawei P9 aplikacja zawiera jeszcze bugi…Raportuj

  29. hafer napisał(a):

    Podobno całkiem wybuchowa ta nagroda! Bomba! ;)Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty