No ale najpierw chwila wstępu ;-)
Otrzymaliśmy od Was mnóstwo zgłoszeń do testów. Później również sporo uwag o nowej aplikacji. Czytaliśmy, analizowaliśmy, wprowadzaliśmy poprawki (nad niektórymi będziemy musieli pracować trochę dłużej), ale na szczęście okazuje się, że krytycznych błędów nie ma :-)
Nowe Play24 czeka na Was jako aktualizacja zarówno na Google Play (jest udostępniana partiami) oraz App Store. A co do zwycięzcy:
Postanowiliśmy, że Samsung Galaxy Note 7 powędruje do osoby, która najbardziej zaangażowała się w testy. Otrzymaliśmy od niej sporo materiałów a także nagrań, które dokumentowały znalezione bugi. Tą osobą jest Michał (wysyłał nam filmy wideo, więc wie, że chodzi o niego) :-)
Doceniliśmy też Marcina L. i Mariusza T. – Wasze uwagi również były bardzo rzeczowe. Będziemy mieć dla Was bluzy WORK hard PLAY harder ;-)
Dostaniecie od nas maila na adres, z którego się zgłaszaliście ze szczegółami i prośbą o dane do wysyłki.
Gratulacje!
A czy moglibyśmy poznać jakie błędy zostały znalezione przez zwycięzcę?
Tez wysłałem filmy :P gratuluje zwycięzcy „bombowego” note’a 7 :D
To jest genialny news. Samsung wycofuje ze sprzedaży model Galaxy Note 7, bo ma wadliwe akumulatory, a Play rozdaje egzemplarze jako nagrodę…
Oj, spokojnie – bezpieczeństwo jest dla nas bardzo ważne. W Europie nie odnotowano żadnego przypadku.
Ale w Europie, telefony także podlegają kontroli. Więc każdy kto posiada Note 7, w Polsce także, musi zgłosić się do serwisu, w sprawie skontrolowania telefonu, ewentualnej wymiany.
Samsung wycofuje wszystkie egzemplarze z Polski
https://tech.wp.pl/samsung-konczy-produkcje-galaxy-note-7-wszystkie-telefony-maja-zniknac-z-rynku-6046551171417217a
Hah na co wymienicie nagrode?
Jesteśmy w kontakcie ze zwycięzcą i o wszystkim wie. Spokojna głowa.
Co dalej z WiFi Calling? Będzie to rozwijane? Jest szansa na aplikacje dla innych telefonów?
WiFi Calling nie jest aplikacją a funkcją wbudowaną w telefon :)
Krzysztof…..ale twoja wypowiedz nic nie wnosi do meritum pytania zadanego przez „Gie”…. Czy rzecznik prosi o wpisywanie tak bezsensownych odpowiedzi.? Czy iloraz twojej inteligencji na to nie pozwala…? Ludzie zadają tutaj pytania to raczej jakaś odpowiedz im się chyba należy….. Chyba po to jest ten Blog Rzecznika który i tak rzadko tutaj się wypowiada…
Jedyne, co mógłbym więcej odpisać to „jeśli coś się zmieni poinformujemy o tym na blogu” a to chyba nic nie wnosi do tematu.
Zgadza się nic nie wnosi w temacie…myślę że opcja wi-fi calling długo nie wejdzie ale to problem Play…. Ale mam pytanie a raczej dwa…Czemu Play nie informuje klientów ze jest podwyżka prowizji za usługę opłaty faktury przez Blue Media.? I czy wasza mapka „Poglądowa” nie działa..??
Zawsze była prowizja, została ona zniesiona podczas promocji, która trwała do 31 sierpnia – https://blogplay.pl/2016/06/mozecie-za-darmo-skorzystac-z-naszych-platnosci-online/
Co znaczy nie działa? Ostatnio była aktualizacja mapki zasięgu, z tego co mi wiadomo wszystko jest w porządku.
No i proszę. Gigant Play nie potrafi wprowadzić WiFi Calling a jakiś plankton komórkowy daje radę. I to w postaci aplikacji a nie firmware tylko dla 3 modeli telefonów.
Bez sensu się czepiasz. Krzysztof jest tu od żartów i uśmieszków, a nie rzeczowej informacji.
Krzysztofie jak przeczytałeś mój post to dobrze…chociaż wiesz co inni myśla o tych wypowiedziach nie merytorycznych…
A dałoby się zorganizować promocję z darmowymi starterami? :)
Aplikacja dla iOS jest niestety niezgodna z HIG. UX nienajlepszy niestety, bardzo szkoda.
Zgadza się była promocja itd..opłata przed promocja wynosiła 0,50 gr a obecnie 1,00 pln… Moim zdaniem przy ilosci 14.000.000 abonentów jest to spora suma….i spora nie jasność..
A co do mapki to z głównej strony play.pl „sprawdz zasięg” nie ma przekierowania…
Na poczcie jest dalej 3 zł :)
no i tak jak przewidywałam i nie tylko ja ,Play został wystawiony na sprzedaż,ale jak to nic nowego że gorącego kartofla trzeba sprzedać o ile jeszcze da się zarobić bo w lutym okaże się że z 14.5mln klientów zostanie 5mln bo pozostałe numery trzeba będzie wyłączyć.
Jak nie wprowadzą rejestracji online to nawet tych 5 mln. nie będzie.
Dostaniesz pracę w Klubie Magii.
Niech sprzedają, bo to co jest teraz to muł i długo długo nic.
Jeszcze rok i wszystko się rozsypie przy takim stanie.
Gdzie są numery na play24! Jakie było moje zdziwienie jak dziś wszedłem na play24, a tam tylko mój główny numer! I od nowa wszystko wprowadzać?
@Marcin Witaj w Klubie 1% :) Data 2 września około godziny 19,00 dawno minęła – miało wrócić wszystko do normy a u mnie zjadło wszystkie środki i ZERO reakcji na reklamację. Chyba przed sprzedażą P4 trzeba uciekać bo z obsługą klienta równają w dół. Tylko gdzie iść ???
Jak żyć panie rzecznik, jak żyć??
Prace nad aplikacją widać szły słabo, bo do teraz nie można zobaczyć kiedy dokładnie kończy się ważność pakietów – są tylko pozostałe dni.
Na głównym ekranie, pole Środki do wykorzystania – po kiego grzyba trzeba się przełączać między Minuty/Internet, skoro obie te informacje zmieściłyby się jednocześnie w tym polu na ekranie?
Naprawdę widać, że z ergonomią nie za bardzo w tej aplikacji – być może skupiono się za bardzo na poszukiwaniu błędów, a funkcjonalność poszła na 2 plan.
Hej,
Co to ma być??? Tak jak pisze @Marek:
„nie można zobaczyć kiedy dokładnie kończy się ważność pakietów – są tylko pozostałe dni.” To celowe działanie by klienci nie doliczyli się i nie poznali konkretnej daty końca ważności pakietów. !!!!! To już nie fer ! A nawet cios poniżej. Liczycie że klienci stracą aktywne pakiety !!!!! Szok!
Czy maile do zwycięzców zostały już wysłane? Jeśli nie, kiedy zostaną?
Jutro wyślę, ale gratulacje – chodzi o Ciebie :)
Wow… Aż nie mogę uwierzyć, że po raz pierwszy wygrałem coś przez internet. I to jeszcze jaki smartfon… Dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź! Mam w takim wypadku kilka pytań do Pana, ale zadam je za pośrednictwem e-maila lub telefonu (jeśli byłoby to możliwe, by go również zamieścić w mailu). Pozdrawiam!
Szczerze… jeżeli po Twoich testach ta aplikacja zobaczyła światło dzienne to Note go chyba nie zobaczy i wybuchnie.
Poza tym jak to wygląda. Wizualnie i funkcjonalnie klapa. Stara aplikacja była Super! Czytelna i przejrzysta. Po co te obrazki i upiększenia??? Proszę zwróćcie Daty ważności Pakietów !!!!
Gratulacje!
Testowałem nowy Play i liczyłem że to zmienią… cóż, za dużo jest klikania… to niestety ogólny trend.
Niestety z jakichś powodów nie udało mi się dostać linka do wersji testowej, ale teraz zaktualizowałem sobie aplikację i na wstępie mam już kilka uwag. Czy nadal interesują Was opinie o aplikacji, czy teraz ewentualne zmiany to i tak dopiero przy kolejnym „odświeżeniu”?
Czy w zgłoszeniu podałeś adres email, z którego korzystasz do zalogowania się do Google Play? Kiedy wysyłałeś zgłoszenie?
Jeśli jesteś chętny to zapraszamy, cały czas na ten sam adres.
A było mówione, że nie liczy się ilość a jakość zgłaszanych problemów.
Ależ oczywiście – jedno drugiego nie wyklucza.
mam play internet na kartę, nic ciekawego dla mojej wygody w aplikacji nie widzę, doładowanie robię z aplikacji bankowej i skycash, stan konta zł i mb sprawdzam kodem, usługi włączam kodem, lub bezpłatnym sms.
To jest granda co zrobiono z play24. To jest w ogóle nieużywalne w porównaniu z tym co było wcześniej.
No proszę. Za testy Play 24 (nowej bezsensownej wersji) przewidziano gratyfikację. Za testy Play Tv – figa z makiem. Tak to bywa, niestety.
Aplikacja tragedia… Kto ją dopuścił do użytku???
Mam ofertę na kartę i:
1. Rozbieżności w środkach promocyjnych pod kodem *101# i w aplikacji – ponowne logowanie nie pomaga i nie odświeża.
2. Różnica w ilości GB pod kodem *108# i w aplikacji. Różnica prawie 1 GB…
3. Co chwile crash’e i info, że mogę info wysłać do developer’a.
Litości… weźcie przywróćcie starą wersję, bo ta to jest jakaś prealpha. Ktoś to chyba na kolanie pisał.
Marcin L. gratuluje zwycięzcy Note’a 7 :) Zajrzyj na stronę Szajsunga bo będzies zmiał możliwość jego wymiany na nojkę sztukę (albo na S7 Edge + vouchery) ale nie wiem jak to się ma do gratisowego egzemplarza.
Również gratuluję zwycięzcy. A wygrany telefon na noc radzę schować do kominka i sprawdzić, czy drzwiczki są dobrze zamknięte. :P
https://forumplay.pl/showthread.php/39727-Aplikacja-Play24-daty-ważności/page2
Pisałem w innym wątku o problemach aplikacji z aktualizowaniem stanu konta MB w taryfach internetowych – wtedy zauważyłem że po odinstalowaniu aplikacji i ponownej instalacji stan konta się naprawił, ale problem wciąż występuje, gdyż była to tylko jednorazowa aktualizacja stanu. Aplikacja od wczoraj (czyli od aktualizacji-zainstalowania ponownie) nie potrafi zauważyć zmieniającego się stanu konta pomimo, że sesje internetowy były zakończone.
Także coś to testowanie aplikacji chyba nie wyszło… :p
A może to chodzi o mnie a nie o Marcina L.
No to drogi Playu niestety po dwóch latach trzeba się z wami pożegnać i przejść do Orange. Umowa się kończy na miesiącach a od was jak cisza tak cisza.
Maciej – czemu się dziwisz. Mnie umowa skończyła się w lipcu, nikt do dziś nie zadzwonił i jadę na bezterminówce.
Szkoda, że na Huawei P9 aplikacja zawiera jeszcze bugi…
Podobno całkiem wybuchowa ta nagroda! Bomba! ;)