Tako rzecze rzecznik Play

Co z Play24? 

Dostajemy zgłoszenia, że niektórzy z Was mają trudności z zalogowaniem się do Play24 lub też po zalogowaniu nie widzą części podpiętych do konta numerów.

Wynika to z prac, które prowadzimy nad naszym systemem. Ta sytuacja może dotyczyć około 1% naszych Klientów, którzy posiadają konto na Play24.

Przepraszamy, jeśli dotknęła Was ta sytuacja i nie możecie chwilowo zarządzać swoim numerem. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem pełni funkcjonalności Play24. Sytuacja wróci do normy około godziny 19.

Komentarze

  1. Piery napisał(a):

    U mnie wszystko działa prawidłowo.Raportuj

  2. jk napisał(a):

    A jak u mnie odłączyli wszystkie numery od konta miesiąc temu tak do tej pory nie wróciły.Raportuj

  3. pabloki napisał(a):

    U mnie działa. 1% czyli 146.000 klientów. Dziwne że tak niewielka grupa ma problemy. Co jest powodem nie dowiemy sie nigdy. Play zawsze mowi że jest modernizacja.Raportuj

  4. MANIEK napisał(a):

    Mi juz 2 tygodnie temu w odpowiedzi na reklamacje napisali, ze sytuacja wroci do normy za kilka dni.
    A wczoraj znowu zniknely 2 numerki?

    A sami je przywrocicie czy klient ma to zrobic?Raportuj

  5. Jacek napisał(a):

    Mam wątpliwe szczęście być w tym 1 % ” Przepraszamy. W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja o błędzie została przez nas zarejestrowana.”
    Taki napis widzę od 5 dni reklamacja złożona i co ?? i dalej widzę :
    Przepraszamy. W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja o błędzie została przez nas zarejestrowana. Długo tak jeszcze??Raportuj

  6. Adam K. napisał(a):

    Ja wczoraj miałem problem. System nie.widział mojego konta.Raportuj

  7. tofi napisał(a):

    Wprowadzają wersję DEMO, bez sprawdzenia, takie tworzenie stron potrafią już dzieci wykonać, a tu pewnie dopiero się uczą na błędach.

    Co kilka dni się blokują, giną środki wcześniej opłacone na moich numerach…….

    Jak długo tak można manewrowac abonentami……Raportuj

  8. Darek napisał(a):

    Usuń historię przeglądania i spróbuj ponownie zadziała ale na krótko. Mam system operacyjny Windows 7 i wielokrotnie się z takim błędem spotykałem.Raportuj

  9. Bart napisał(a):

    Wziąłem play 150zl play pro a tu kontrola kosztów 225?Raportuj

  10. Jacek napisał(a):

    ” Intensywnie pracujemy nad przywróceniem pełni funkcjonalności Play24. Sytuacja wróci do normy około godziny 19.”
    Mamy północ na Play24 żadnych zmian i informacji tu kiedy to zostanie naprawione !!!! Chyba ,że ta 19 godzina to np 31 grudnia 2020 rok – jak tak to OK.Raportuj

  11. Red Bull napisał(a):

    Proszę! Jeśli już pracujecie przy Play24, to przy okazji rozwiążcie problem z rejestracją numerów Red Bull Mobile. Mam jeden numer RBM zarejestrowany tradycyjnie (jest dodany do konta w Play24), ale nie mogę zarejestrować kolejnego – po wpisywaniu kodu z SMS-a albo PUK „błąd w czasie komunikacji z serwerem”.Raportuj

  12. Marcin S napisał(a):

    U mnie jeden numer podpięty zniknąłRaportuj

  13. kubi4 napisał(a):

    U mnie po poprawnym zalogowaniu mam:
    Error in processing LoginDisplay: Error in processing LoginDisplay: Can’t find resource for bundle java.util.PropertyResourceBundle, key 311
    pewnie załapałem się na ten jeden procent. Wczoraj zgłosiłem sprawę pod *500Raportuj

  14. Bart napisał(a):

    U mnie działa nic nie zniknęło tylko przybyła opłata 225 patrzę po regulaminach i jest za 225 opłata aktywacyjny a ja poprzez internet przedłużyłem i pisało op.aktyw 0zł.Raportuj

  15. Marek napisał(a):

    Dlaczego w tej nowej aplikacji Play (beta) nie widać dokładnych dat kiedy kończy mi się ważność konta itp? Podane jest tylko ile dni zostało. Rozumiem, że to niby bardziej proste, ale po naciśnięciu powinna być też konkretna data wyświetlona, bo często ludzie sobie ustawiają przypomnienia w kalendarzu.

    Po drugie – nikt chyba tej aplikacji nie aktualizuje bo od czasu instalacji bety nie pojawiła mi się żadna aktualizacja w sklepie Play.Raportuj

  16. jack be napisał(a):

    Ja mam inny problem.od momentu przeniesienia do was numeru nikt nie może się do mnie dodzwonić.tak samo nie przychodzą mi żadne smsy oraz raporty.mogę natomiast wykonywać z niego połączenia,wysyłać smsy oraz działa transmisja danych.co prawda problem zgłosiłem ale głęboko mnie irytuje ta sytuacja.może temu,że to służbowy numer i oczekiwałem na wiele ważnych telefonów.strat nie liczęRaportuj

  17. pwk napisał(a):

    To może w ramach dobrej rekompensaty jakiś bonus do doładowań, bo dawno nie było, a widzę, że konkurencja coś tam dodaje z racji okolic 1 września. Bonusy za rejestrację – no ok, ale jak ktoś ma uczciwie od zawsze zarejestrowany numer, to jest do tyłu… :(Raportuj

    • A w PiS*u z tym!!! napisał(a):

      Zapomnij Play już robi bokami! Na poczatku promo doladowań prawie co miesiąc, potem co dwa (od ok. 2 lat). A teraz Ida na rekord pierwszy raz od ponad 3 miesięcy nie ma promo na doładowanie :-) Ja: Brawo Play !!! Play: Brawo Ty ;-)Raportuj

  18. Mariola napisał(a):

    Czy znajdzie się w waszej firmie ktos kto w koncu mi pomoze??? Już trace i nadzieje i cierpliwość i mozliwosci miejsc czy kontaktu gdzie mogę starac się o pomoc! Opisze(mam nadzieje , ze po raz ostatni) mój przypadek.
    Dnia 28 lipca 2016 bezpodstawnie i bezprawnie wylaczono mi dwa numery telefonow.
    Z mezem i tesciowa byliśmy w Formule Rodzinnej, niestety w maju tego roku nagle zmarl mój maz. W lipcu udalam się do Salonu Paly z pytaniem czy w takim razie mogę przejść do Formuly Duet wspólnie z tesciowa, kazano mi przynieść akt zgonu wtedy rozwiaza umowe, numer meza zostanie wylaczony a nasze dwa przejda na karte i wtedy podpiszemy umowe na Formule Duet. Niestety dnia 28 lipca bez zadnego uprzedzenia wylaczona obydwa numery!!! W tym samym dniu udalam się do Salonu gdzie natychmiast napisano zgłoszenie i żądaniem przywrócenie numerow. Zaznaczałam , ze swój numer uzywam do spraw sluzbowych i akurat w miesiącu sierpniu jest mi on niezbędny. Pracuje w sekcji pływackiej klubu sportowego , zawsze w sierpniu robie telefonicznie zapisy dzieci na nauke plywania , która trwa od wrzesnia do czerwca. Jest to działalność klubu z której zyski sa przeznaczone na pensje szkoleniowcow a także oplaty startowe i przejazdy na zawody.Pozbawiono nas tego- zawsze idac do pracy we wrzesniu miałam już komplet dzieciakow na liscie- w tym roku mam zapisanych 8 dzieci(znajomych znajomych).
    Od 28 lipca codziennie się upominalam o załatwienie mojej sprawy – dzwoniac na *500, piszac na ok.@pomocplay.pl a także proszac o pomoc na Facebooku. Za każdym razem otrymywalam tylko gotowe formułki odpowiedzi typu” Przepraszamy, czas na reklamcje jest 30 dni, ale zazwyczaj nie trwa to tak długo, sprawa jest weryfikowana i zostanie zalatwiona jak najszybciej się da” Także do Warszawy wyslalam dwie prosby – na ul Tasmowa i na Skrytke Pocztowa.2 wrzesnia otrzymałam telefon z Warszawy oczywiście z przeprosinami ale także z obietnica ze tym razem sprawa już definitywnie będzie zalatwiona. Niestety, czekałam 24 godziny na aktywacje kart ale w dalszym ciagu w telefonie slysze tylko” Karta nie zostaly zarejestrowana i nie możesz wykonywac połączeń” – obydwie karty zarejstrowalam w dniu ich otrzymania tzn 30 sierpnia 2016r. I oczywiście po raz kolejny bylam zmuszona dzwonic na *500 co przeciez kosztuje. Nie z mojej winy i nie dla przyjemności trace codziennie pieniadze , żeby robic nastepne zgłoszenia. To jest az niewiarygodne.
    Gdzie mam się udac??? Gdzie cos poruszyc, gdzie nagłośnić zeby w koncu cos zrobiono??? Wyłączyć telefony potrafiliście natychmiast, bez uprzedzenia, bez zastanowienia się. Bo przeciez jak nazwa wskazuje do Formuly Rodzinnej należy rodzina a nie jeden osobnik, jak można było na 1 akt zgonu wyłączyć 3 numery? Nie można było zadzwonic i zapytac ????
    Proszę w koncu zajac się solidnie moja sprawa i proszę o kontakt ze mna na emailaRaportuj

    • BatMar napisał(a):

      Pani Mariolu, przesyłam serdeczne kondolencje z powodu śmierci Pani Męża.

      A w tej sprawie związanej z numerami, proszę spróbować wysłać mail z jakimś nr. kontaktowym do Rzecznika Play p. Marcina Gruszki i ew. jego współpracowników (dane znajdzie Pani na dole strony, podpisane jako kontakt dla prasy). A nuż uda się mu zainterweniować.Raportuj

  19. Dario napisał(a):

    Nasuwa się pytanie na ile wiarygodne są wystawione faktury na play 24…? No bo tutaj chyba z lekka robi się nie ciekawo….Termin minoł a play 24 nadal nie działa….Raportuj

  20. leszek napisał(a):

    kuźwa chcę zarejestrować kartę w play byłem w salonie w Łodzi Kolumny system się zawiesił chciałem zarejestrować przez internet podobno jest taka możliwość ale na Boga jak to zrobić ?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Jeśli masz zarejestrowaną inną kartę SIM (obojętnie czy abonament, MIX czy na kartę) to możesz choćby przez telefon 730 300 300Raportuj

  21. manner napisał(a):

    nie wiem czy się cieszyc ze jest w 1% wybrańców. nizknłą jeden z numerów, nie da się obejrzeć listy połaczeń dla żadnego numeru. i jeszcze zawyżona faktura. nieładnie.Raportuj

  22. mirekb napisał(a):

    numer faktu zniknąl ale 4 z taryfami pnk rwk sa.numer dodalem ponownie i bylo git.od 2 dni jednak na play24 nie moge sie zalogowac.troche za dlugo juz to trwaRaportuj

  23. alfamaniek napisał(a):

    U mnie działa od dziś nowy Play24 w samsungu S4 ;-)Raportuj

  24. Michu napisał(a):

    Nie podoba mi się nowa wersja apki na Androida. Poprzednia wersja była bardziej przejrzysta i intuicyjna.Raportuj

  25. BAQ napisał(a):

    Dlaczego nowa apka na androida pokazuje nieaktualne dane dotyczące środków, MB, minut?Raportuj

  26. dlt7 napisał(a):

    Kiedy zostanie poprawiona aplikacja? Obecna jest tragiczna – przy 5,5″ mam wrażenie, że nadal brakuje ekranu.Raportuj

  27. Adaś Adaś napisał(a):

    Ktoś z play czyta komentarze w Google Play pod aplikacja. Grill rozpalony do czerwoności.Raportuj

  28. Łukasz napisał(a):

    Nie aktualizuje sie MB i Stan promocyjnego konta :-(Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty