Dziś w nocy prace modernizacyjne

Udostępnij

Kochani Klienci, od czasu do czasu trzeba „przewietrzyć serwerownie” i właśnie dziś w nocy od 22:00 czeka nasze teamy techniczne sporo pracy. Może się przy okazji zdarzyć tak, że coś nie będzie działać idealnie na przykład Play24. Z góry Was za to przepraszam, ale robimy to bo chcemy być jeszcze lepsi dla naszych Klientów.

Plan jest taki, że wszystko wydarzy się w nocy, ale nie jest wykluczone, że jeszcze jutro podczas dnia mogą wystąpić przejściowe utrudnienia. Raczej dmucham na zimne, ale chcę być z Wami fair i mam nadzieję podejdziecie do tego z wyrozumiałością.

Zaczynamy ok 22. Trzymajcie kciuki, albo wymyślcie jakieś fajne zajęcia na wieczór, w których nie jest potrzebny smartfon ;-)

Zobacz więcej

48 KOMENTARZE

  1. No przyda się
    Od paru dni nie aktualizuje mi się na bieżąco stan konta i pakiet neta w formule play na karte.W play24 i tak samo w krótkich kodach.

  2. Czy to, że puszczacie info tak późno, tuż przed pracami, znaczy że coś się porządnie nagle zepsuło?

  3. Witam,
    Może to nie do końca związane z modernizacją, ale z Waszym systemem.
    Od prawie miesiąca próbuję nieskutecznie zmienić dane osobowe na swoich numerach, ponieważ przez cesję jednego z nich dane osobowe na numerach nie poprawnie się zmieniły, tj. PESEL jest mój, a cała reszta nowego właściciela numeru. Cztery inne numery (które nie miały mieć cesji) też mają takie same zmiany w danych osobowych. Konsultanci odsyłają mnie do salonów, a salon nie bardzo wie co zrobić (bo podobno nie może) i również odsyła do BOK’u…
    Pozdrawiam.

  4. Czy będzie to odczuwalne podczas rozmawiania, pisania sms i przeglądania internetu? Mam ciężką noc w firmie i potrzebuje stabilnego łącza, więc nie wiem czy iść szybko po jakąś startówke? Dzięki za odp!

    • Nie powinno być. Bardziej na przykład przy przeglądaniu Play24, aktywacji pakietu czy kodach USSD.

  5. Jednym zdaniem”Boże miej w opiece Play i jego rzecznika bo informatycy to pewnie już w piekle za to co wyrabia się na moim koncie w P-24 „

  6. czyli jest szansa że zlecenie zmiany taryfy z duetu M na nowy duet M, zarejestrowane tylko 15 dni temu zostanie wykonane?

  7. WoW raz na 100 „awarii” jakieś info i trzeba to opisać, przyklasnąć.
    Szkoda, że jak nie można się zalogować, albo znikają numery ni piszecie o tym. Wtedy nikt nic nie wie, nie ma awarii. Najlepiej wyczyścić cache, sprawdzić na innej przeglądarce, a w ogóle naj naj to skontaktować się z BOK :D

    Mam nadzieję iż Wasze banki świadczą wam identyczne usługi ebook jak wy nam. Ten sam standard, brak problemów i 99% niezawodność ;)

  8. świetnie by było, gdybyście zrobili LTE+ zgodne z mapą zasiegu sieci na play.pl, a najlepiej to uruchomili nowe stacje LTE800/LTE2600, bo w obecnej konfiguracji LTE1800/LTE2100 w mojej miejscowości agregacja sieci nie działa i nie wyświetla się to na ekranie telefonu. Czy przy częstotliwościach 1800Mhz i 2100Mhz sieć 4G LTE ULTRA będzie działać? Wiadomo, że większa pojemność sieci, a co za tym idzie większa dostępność pasm to większa prędkość. Czy potrzebna jest jakaś zdalna konfiguracja z Waszej strony, czy tylko uruchomienie nowych częstotliwości? 800-ka przydała by się, bo zasięg jest marny -prędkość jest przyzwoita, ale nie wysoka i często zrzuca na H+ lub T-Mobile. Urządzenie: Galaxy S7 Edge, miejscowość: Łomża

    • Po prostu mało które telefony agregują 1800+2100. Ale co Playa to obchodzi, ważne że jest na papierze zasięg.

    • Wszystko masz w umowie, a jak nie umowie to regulaminach, które są integralną częścią umowy. Głupie pytanie…

  9. Nic nie szkodzi. O Stanie konta i datach ważności pakietów dowiaduje się i tak z Tarota :-) Jest bardziej wiarygodny.

  10. Nie wiedziałem, że prace nocne to 10 rano! Nadal nic nie działa, nie mogę pobrać faktury. Byle do końca umowy. Same kłamstwa. LTE+, które nie działa w ogóle mimo, że na mapie zasięgu jestem w promieniu 40km naokoło w 'zasięgu’. Po cholerę przedłużałem umowę :/ czekam na koniec a potem PLUS gdzie LTE działa. W play …7MB, czasem w nocy o 20-40MB, ale kto użytkuje telefon w nocy? Wysyłanie załączników 40-100MB trwa wieczność przy takich transferach. Ciągłe przełączaniu LTE/3G przy rozmowach, co za katastrofa. 10 lat w play i już mam serdecznie dość.

  11. Po prawdzie to o 10:45 – Play 24 u mnie działał. Nie sprawdzałem szczegółowo wszystkiego, ale konta były widoczne i na pierwszy rzut oka nic nie zniknęło.

  12. wyścig po P4 ruszył pełną parą, Deutsche Telekom interesuje się P4, ciekawe czy właściciele UPC jeszcze walczą.

      • Ja jestem w T-Mobile… Tez czytałem o tym na telepolis. UKE to zaduzo nie może, wszystko zależy od KE. A KE to Niemcy wiec do zobaczenia w T-Mobile ;)

        • A co to ma do tego że jesteś w tm. Po drugie KE nic tu nie będzie miała do gadania bo to jest konkurencja na rynku wewnętrznym. Play nie jest operatorem o zasięgu europejskim więc nie ma tu żadnych zagrożeń. Dlatego: UKE – zaopiniuje uoikowi że takie przejęcie ograniczy konkurencję na rynku a UOKIK się z tym zgodzi i nie wyrazi zgody na takie przejęcie.

  13. A na nowym Play24 w „Pakiety i Usługi” nadal brak zakładki „Złotówki”. Zgłaszałem już to już kilka razy w czasie testów apki i po testach – nadal nie ma. Na razie apka Nowy Play24 jest dla mnie bezużyteczna bo i tak wszystko muszę robić przez stronę P24.

  14. Posiadam Play na kartę i pakiet internetowy mam włączony, mimo to brak jest połączenia, mam nadzieje, że dzis się to zmieni.

  15. Błąd zwiazany z rejestracją numeru RBM na kartę w Play24 nadal nie rozwiązany.

    „Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z Obsługą Klienta.”

    • Wszystko wskazuje na to, że nie zależy im na użytkownikach RBM. To jawna dyskryminacja – z zarejestrowaniem karty Play online nie ma najmniejszego problemu, a z RBM odsyłają do salonów…

  16. Miało nie być problemów z SMS, a teraz wysłać nie mogę mimo pełnego zasięgu. Wcześniej nie mogłem połączyć się z internetem, a jak już się udało to z lte zmieniło mi na 3g. Co prawda dobrze i tyle, ale lepiej naprawcie to szybko, bo coś podejrzewam że nie tylko u mnie takie problemy

  17. Brak zasięgu ,brak internetu i co najciekawsze skończyły mi sie środki na koncie -doladuj konto pogielo Was już całkowicie co mam doładować w abonamencie ,nic nie działa ,sieć wskoczy na moment i zaraz znowu się traci nikt do mnie a ni ja do nikogo nie potrafię się dodzwonić,a bok jak zwykle twierdzi że nie ma żadnej awarii i sieć pracuje stabilnie,dorze że umowa kończy się za 1,5 miesiąca.

  18. u mnie w play na kartę konto ważne przez 11 miesięcy na koncie 199zł a jak chcę zadzwonić to każe mi doładować konto, smsów też nie da się wysyłać… jedynie internet działa… w 3g

  19. Ok 15 zadzwoniłem do BOK i zostałem poinformowany że awaria zostanie usunięta do poł godz. Teraz prawie 21 i nadal tylko 3g i korzysta z nadajnika t-mobile, chyba czas zmienic operatora !

  20. Mam tylko nadzieję, że Play24 będzie działało nie gorzej, jak przed pracami serwisowymi… Niestety różnie to bywało – po modernizacjach NIC NIE DZIAŁAŁO!!! :P

  21. A od 4 dni jestem zwodzony głupimi bajkami, że może karta, może router szwankuje i internet mi szaleje – w porywach do 4Mb/s O kant d… potłuc takich „fachowców” i takiego operatora. Ciekawe, czy dadzą jakiś rabat z tego tytułu…

  22. Czy nikt z Play nie czyta opinii w sklepie Google na temat aplikacji play24? Większość daje jedną * – mówiąc krótko aplikacja jest do dupy. Szanujcie głosy swoich abonentów.

  23. Przynajmniej poinformowaliście nas a nie jak Orange, że nagle awaria i dopiero na FB Orange podali, a wy przynajmniej powiedzieliście ;)

  24. Więc tak.. jestem po rozmowie z 2 konsultantami. Do dnia dzisiejszego mam rozbieżności w saldach na koncie i w pakietach. Każdy kanał pokazuje inne dane. Okazuje się iż jest to wina waszych prac. Konsultanci przepraszali mnie, ale co mi po tym jak stracę kasę gdy nie dotrzymam terminów i przedłużeń pakietów? Jeden z konsultantów powiedział iż na chwilę obecną najbardziej wiarygodnym kanałem powinien być poprzez skrócone kody, podkreślę wyrażenie POWINIEN. Co Państwo z tym fantem zrobią? Nie informujecie klientów o błędach licząc na co? Każdy klient ma obecnie nieaktualne dane! Konsultant stwierdził iż kody są bardziej wiarygodne ponieważ strona jest nakładką i nie pokazuje prawidłowych danych !!! a aplikacja cóż nie wyszła i będzie jakaś zmiana, a na chwilę obecną nie działa i pokazuje głupoty, ostrzegał przed korzystaniem z niej . Więc się pytam gdzie komunikat do klientów???? Zakończenie prac za około 2 tygodnie. Więc może tak łaskawie dla bezpieczeństwa przedłużyć klientom daty ważności usług???? Czy obecną liczba reklamacji nic państwu nie daje do myślenia?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości