I jeszcze raz o iPhone 7 w PLAY?

Siedzę sobie niedzielnym wieczorem w łóżku i zastanawiam się nad tymi nowymi iPhoneami 7. Który dokładnie model wybrać i czy kupić go w utrzymaniu a może bez kontraktu w Play. Widziałem tu i ówdzie jak ktoś analizuje ile kosztuje zakup tak drogiego sprzętu u operatora, ile kosztuje to po podsumowaniu całego okresu kontraktu… i właśnie przeczytałem tekst na BGR.com o analizie cen siódemek u amerykańskich operatorów. pozwolę sobie zacytować/wkleić bo piszę jednym palcem/ w oryginale:

„Surprisingly, WalletHub found one of Sprint’s individual plans to be the best options for consumers. Buyers would pay $1,757 on an iPhone 7 purchased with installment plan with 3GB of monthly data for two years.

T-Mobile came on top of family plans. Customers buying the iPhone 7 from the carrier with an installment plan would pay $3,828 over two years, getting 12GB of monthly data and four lines. The catch here is that you have to buy the phone from the carrier. Order the iPhone 7 from Apple, and the cheapest family plan is Sprint’s, which will cost $4,050.”

Naprawdę kochani mamy w Polsce dobre ceny usług gsm nawet biorąc pod uwagę różnicę w zarobkach:)

Jak tylko uda mi się tego 7 Plusa zdobyć to obiecuję podzielić się przemyśleniami/wrażeniami na ten temat. Tymczasem korzystam intensywnie z Samsunga Galaxy S7 i jest bardzo dobrze ;-)

Dobranoc

Komentarze

  1. rukki pisze:

    To jest dylemat nie jednego człowieka Za gotówkę czy w kontrakcie Jezeli nie masz akurat zaplanowanych wydatków i dysponujesz wolnymi środkami to zakup iPhone na kartę jest najlepszym rozwiązaniem PozdrawiamRaportuj

  2. Stig pisze:

    Może ceny usług tak, ale telefonów to już nie :( Tam są inne realia.
    Wait a second, iPhone 7 prices start at $649 for the 32GB iPhone 7 version and go all the way up to $969 for the 256GB iPhone 7 Plus. So how can you save $1,700 on an iPhone 7 purchase? That’s simple, this iPhone 7 price calculator actually factors in the cash you pay to your carrier for a period of two years, and can save you plenty of money.
    Też pozwoliłem sobie zacytować tekst z podanej strony.Raportuj

    • Kosa pisze:

      Hahaha ładna manipulacja autora artykułu, wyciął z kontekstu to.co było korzystne dla niego. W Polsce najbardziej korzystnie wypada orange bo kontrakt + cena telefony na 2 lata wychodzą drożej o 100zł niż zakup samego telefonu bez abonamentu. Druga opcje ma t mobile podobnie wychodzi cenowo ale ok 200 zł wiecejRaportuj

  3. Pier de Lony - Paris pisze:

    Tu jest Polska.
    Gdyby ceny usług nie były na dzisiejszym poziomie to nikt by z nich nie korzystał :) Podnieście ceny to zobaczycie sami :)Raportuj

  4. mardox pisze:

    Hej ! Wiadomo kiedy dostawa IP7 do play ?Raportuj

  5. Dario pisze:

    Bardziej chodzi o Plusa…… Kiedy będzie dostępny….?Raportuj

  6. tomasz pisze:

    Oczywiście, że tylko zakup na wolnym rynku. Ofertęna kartę z no limit masz za 25 złotych a abonament Solo za to samo (a nawet mniej bo 5 gb a nie 6) masz za 45 złotych. Więc 20 zł różnicy razy 24 miesiące i do tego rata razy 24 miesiące.Raportuj

  7. xtr pisze:

    Panie rzeczniku będzie komentarz do postępowania UOKiK w sprawie niewykorzystanych środków na koncie?Raportuj

  8. manner pisze:

    a mnie by pasował iPhone upgrade program –> http://www.apple.com/shop/iphone/iphone-upgrade-program

    dacie radę?Raportuj

  9. Konrad pisze:

    jakies informacje kiedy bedzie dostepny iphone 7 plus w wersji onyks ? ponoc play zamowil wszystkie modele we wszystkic wariantach pamieciowych i we wszystkich kolorach … czemu dla klientow biznesowych iphonea wciaz nie ma ?Raportuj

  10. mardox pisze:

    Iphone 7 plus 32 gb czarny . Dostepny? Kiedy?Raportuj

  11. Marek pisze:

    Panie Marcinie, proszę nie usprawiedliwiać zupełnie nieatrakcyjnej oferty Play z iP 7 (w porównaniu do innego opa) tym, że gdzieś tam mają gorzej ;) Szanujmy się.Raportuj

  12. kuba pisze:

    Kiedy będzie dostępny w końcu iP 7+ 32GB czarny dla klientów biznesowych?? Nawet doradca biznesowy nie ma żadnych informacji :( I kogo się tu pytać? Jak nikt nic nie wie :(Raportuj

    • Rachid pisze:

      Nawet ze standardową ofertą jest problem.
      Zamówiłem tydzień temu w przedsprzedaży iP 7+ 128 i do dziś nie ma.
      W BOK info, że trwa kompletowanie, model nie dojechał jeszcze na magazyn…
      To po co był wystawiany?Raportuj

  13. Wincynty pisze:

    Oferta play i dostępność iP7 to żart. Niestety po wielu latach przejdę do T-Mobile bo oferta dużo korzystniejsza.Raportuj

  14. dareka pisze:

    Po co się spieszyć. Niedługo będzie iP8 ;-))Raportuj

  15. Marcin pisze:

    Szkoda tylko, że Play zaczęło się bawić w simlocki :)Raportuj

  16. Konrad pisze:

    Drogi playu chyba czas was zostawić i przejść do konkurencji bo w waszej firmie nikt nic nie wie. Myślałem ze przynajmniej tutaj dostane odpowiedz na moje pytanie ale jak widac tu tez nikt nic nie wie.
    Ponowię pytanie zadane jakiś czas temu. Kiedy iPhone 7+ bedzie dostępny w stacjonarnych punktach? bo skoro zamowiliscie wszystkie modele w pełnej palecie kolorystycznej i pamięciowej a na stronie były 32 GB ( złoty i czarny ) 128gb ( czarny mat ) i 256gb ( tez czarny mat ) to rozumiem ze reszta jest zarezerwowana dla punktów ? Kazaliscie zostawić numer po informacje nt iph, do dzisiaj nikt nie zadzwonił :)
    Pozdrawiam serdecznieRaportuj

  17. Kasia pisze:

    Witajcie
    Czy może mi ktoś pomoc, wyjaśnić co się dzieje w play z iphonami 7plus. Czekam od 23.09. Jestem cały czas zwodzona. Wysłałam już kilka maili – zero odzewu. Dzwonię – od 23.09 – informacje które dostaje to – będzie za 2 dni, będzie za 4 dni….i tak mijają dwa tygodnie aż się w końcu dowiaduje ze nie wiadomo kiedy bedą. Widzę tez osoby które poruszają ten sam temat, jeśli przeczytacie moje zapytanie to proszę dajcie znać czy macie już sprzętRaportuj

    • Konrad pisze:

      mi caly czas w salonach mowia ze nie wiedza i nie maja zadnych informacji kiedy beda
      2 dni temu dzwonilem do salonu to jakis Pan powiedzial mi ze nie maja ich i czekaja na dostawe od producenta a z tego co wiem to dostawy iph 7+ od apple maja byc najwczesniej w polowie pazdziernikaRaportuj

      • Kasia pisze:

        W poniedziałek mam do nich dzwonić – ciekawe co tym razem mi powiedzą. Szkoda tylko ze wystawiają co chwila na stronie internetowej modele których nie mają.Raportuj

          • Kasia pisze:

            Wczoraj dostałam mailowo informację że w ciągu tygodnia dostanę telefon i przepraszają i takie tam. A w dniu dzisiejszym dostałam informacje że moje zamówienie anulowano z powodu problemów technicznych i mam złożyć je raz jeszcze. Oczywiście zadzwoniłam wszędzie gdzie można ale nikt nic nie wie, przepraszają, złożą za mnie reklamacje ble ble ble. Tak więc czekałam 3 tygodnie na telefon w mailach miałam informacje że zamówienie ok że nie ma problemów. Wczoraj mail że mam już tylko czekać na dostawę do domu a dziś – anulowanie. Bardzo nieprofesjonalna firmaRaportuj

  18. Kasia pisze:

    A co do wyjaśnień dlaczego zamieszczają fony na stronie skoro nie mają ich na stanie – nie uzyskałam żadnej informacji. Kilka razy pytałam – cisza. Pytałam na FB – cisza. Na każde pytanie mi odpowiadano ale jak padało to konkretne to już nikt mi nie odpisywał. Chciałabym usłyszeć odpowiedź prosto od nich, ale prędzej zrobię doktorat z fizyki kwantowej niż ktoś mi odpowie.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski pisze:

      Telefon jest na stronie po wprowadzeniu go do oferty. Jeśli nie ma go akurat na stanie nie pokazuje się w wynikach wyszukiwania lub kwadrat z danym kolorem jest nieaktywny.Raportuj

      • Kasia pisze:

        Panie Krzysztofie już „enta” osoba prosi mnie o numer zamówienia i nikt nie jest w stanie mi w tej kwestii nic powiedzieć tylko przepraszam nie jestem w stanie nic powiedzieć, zamówienie oczekuje na realizacje. Po 3 tygodniach oczekiwania dostałam info że moje zamówienie zostało anulowane z przyczyn technicznych, ale oczywiście podaje nr zamówienia 72934120. Co do telefonów na stronie – wiem jak się je zamawia i wiem które są dostępne a które nie problem polegał na tym że skoro zapewniano mnie przez 3 tygodnie że jest OK to nie zamawiałam kolejnego, a dziś chcąc zamówić wyskakuje mi błąd który zostanie „naprawiony jak najszybciej”. Ja i tak będę składać skargę na Państwa konsultantów którzy wprowadzali mnie w błąd przez 3 tygodnie. Mam pełną historię konwersacji wraz z nazwiskami profesjonalnych konsultantów, także może coś to da. Zamówienie zostało złożone w przedsprzedaży 23.09Raportuj

        • Kasia pisze:

          Wchodzę na stronę, zamawiam, weryfikują mój numer pozytywnie, weryfikują czy dana oferta jest dostępna – pozytywnie, chcę dobrać numer (bo zamawiam z drugim abonamentem) i wyskakuje „Przykro nam, nie możemy zrealizować zamówienia. Błąd weryfikacji numeru, spróbuj ponownie lub skorzystaj z pomocy online” On line nic nie wie, mam skontaktować się z BOK – oni przepraszają i mówią że mam próbować …..Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski pisze:

          Za krótki ten numer telefonu :( Najlepiej jeśli podasz numer zamówienia, zaczynający się od dwóch liter, na przykład RE123456 (znajdziesz go w mailu z eshopu).Raportuj

          • Kasia pisze:

            (??????) podałam numer zamówienia, a nie telefonu – prosiłeś o numer zamówienia ….. i nie zaczyna się od liter. Nieważne. PozdrawiamRaportuj

  19. Monique pisze:

    Witam kiedy beda znowu dostępne iphony 7 plusRaportuj

  20. Zuza pisze:

    Ja juz czekam od 2 grudnia i wciąż zero informacji. Pozdrawiam play i serdecznie podziękuję za wspołpracę.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty