P4 operator sieci Play Firmą Roku 2015 – komunikat prasowy

Udostępnij

Warszawa, 7 września 2016 roku

P4 operator sieci Play Firmą Roku 2015

Play otrzymał prestiżowy tytuł Firma Roku 2015 – XXVI Forum Ekonomicznego w Krynicy. Statuetkę podczas uroczystej gali, wieczorem 6 września 2016 roku, odebrał Jørgen Bang-Jensen, Prezes Zarządu P4.

Nagrodę wręczał Wojciech Wróblewski, Dyrektor Zarządzający ds. Korporacyjnych PZU oraz Członek Rady Programowej Forum Ekonomicznego, zaś wśród gości była między innymi Pani Premier Beata Szydło, Wicepremier Mateusz Morawiecki, szefowie wielu resortów oraz Viktor Orban – Premier Węgier.

Ubiegły, 2015 rok, był dla spółki P4 wyjątkowo dobry – wzrosły wyniki finansowe, baza klientów, a udział w rynku przekroczył 25%. Rada Programowa konkursu doceniła m.in. fakt, że w ciągu ponad 8 lat Play pozyskał imponującą liczbę 14,15 mln klientów. Ten krótki, jak na operatora telekomunikacyjnego, czas to szereg sukcesów, ale przede wszystkim szereg zmian, dzięki którym przede wszystkim zyskali wszyscy klienci usług operatorów telefonii komórkowej w Polsce. Play to unikalny i bezprecedensowy przykład, na którym mogą wzorować się inni operatorzy na całym świecie – to wyjątkowa skuteczność biznesowa oparta na ludziach, kulturze, wartościach i przede wszystkim na kliencie.

Chciałbym dedykować tę nagrodę milionom klientów, którzy wybrali nasze usługi oraz ośmiu tysiącom pracowników, którzy świadczą te usługi każdego dnia. Niemożliwe staje się możliwe i Play jest znakomitym tego przykładem. Udało nam się zostać liderem rynku! – mówił prezes P4 Jørgen Bang-Jensen odbierając nagrodę – Miniony 2015 rok był dla marki Play szczególnie dobry. Udowodniliśmy, że najmłodszy polski gracz rynkowy może się rekordowo rozwijać, a nagroda na Forum w Krynicy, jednym z najważniejszych wydarzeń ekonomicznych w Europie, pokazuje, że nasz rozwój docenili nie tylko klienci, ale także przedstawiciele biznesu. – dodał komentując tę nagrodę.
Rada Programowa Forum Ekonomicznego w Krynicy od 1999 roku honoruje wybitne osoby, firmy oraz instytucje z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które w poprzednim roku kalendarzowym wyróżniły się swoją działalnością, efektywnością oraz osiągnięciami.

Rada Programowa XXVI Forum Ekonomicznego w Krynicy przyznała też nagrody w kategoriach: Człowiek Roku, Nagroda Specjalna oraz Nowa Kultura Nowej Europy.

Zobacz więcej

31 KOMENTARZE

  1. na tym samym forum Kaczynski w zeszlym i Orban w tym roku dostali statuetke czlowieka roku.. .. Nie ma sie wiec chyba czym chwalic.. Zenada do kwadratu. choc wyniki Play bardzo zadawalajace :)

  2. Bardziej mnie interesuje kto będzie nowym gospodarzem sieci. Czy będzie oszczędzał, a może inwestował.

  3. Dobry żart.
    Jeszcze powinni dostać firma prokliencka dekady.
    Rzecznik zostanie rzecznikiem tysiąclecia, a pracownicy BOK degr3

  4. Ja was też doceniłem tak jak wy mnie starego klienta. Jeszcze tylko Internet mi został do przeniesienia.

  5. Gratulację! Korzystam z sieci i jestem bardzo zadowolony.
    Czekam jeszcze na HD Voice z partnerami, VoLTE i dalsze postępy z WiFi Calling.

    • Po tym co wyrabiają w salonach przy rejestracji i jak zabronili Poczcie rejestrować aktywne numery -to jest żart roku.

  6. W przyłym roku dochód Wam soadnie bo za parę miesięcy kończy mi się umowa i przechodzę z abo na kartę. Zamiast 40zł miesięcznie dostaniecie tylko 5! A telefon kupie sobie na amazonie :)

  7. gratulacje za podejście do klienta , chciałem przedłużyć umowę po 12 miesiącach bo rozwalił mi się telefon ale nie chcecie tego zrobić bo niby nie ma oferty jak nie ma oferty to stopniowo przeniose numery , wystarczy poczytać wasze forum co ludzie piszą z takim podejściem za 1 rok lub 2 odejdzie od was dużo ludzi , kiedyś tak samo zrobiła nc+

  8. Gratuluę. Tak trzymać, a kolejne pozytywne efekty pokażą się na pewno. Jak widać: Promocje doładowań, rok ważności konta itd zachęcają i przyciągają do Play.

    • Tak trzymać ! Średni czas oczekiwania na rozwiązanie zgłoszenia 35 dni.
      Farma roku. Sami sobie naciągacze te kity rozdają.

  9. Gratulacje! A poza tym pytanko z innej beczki po raz setny bo nikt nie odpowiedział tj nic ani cokolwiek a mianowicie czy planujecie wprowadzić do ofert abo XBOX One Slim

    • Napisz do mnie maila (adres na dole strony) ze szczegółami – numer zamówienia, numer telefonu, imię i nazwisko – zrobię co będę mógł.

  10. Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne. Człowiek roku Orban i firma roku Play.

  11. Witam, po kilku latach systematycznego opłacania abonamentu złożyłam rezygnacje z usług (nie otrzymałam żadnej sensownej propozycji przedłużenia abonamentu) i przez ten miesiąc żadnego kontaktu, żadnej propozycji przedłużenia umowy, chyba żeby uwzględnić 4 sms, abym zadzwoniła albo przyszła do salonu. Specyficzne traktowanie wieloletniego, od jutra już byłego klienta….

    • Złożyłaś wypowiedzenie aby zadzwonili do Ciebie z ofertą… Powiedzieć, że to żenujące to jak nic nie powiedzieć. Co lepsze jeszcze piszesz o tym otwarcie na forum. Nie mogę. Przecież skoro złożyłaś wypowiedzenie to powinnaś się cieszyć, że Cię nie męczą i nie atakują. Podejrzewam, że gdyby naprawdę zależało Ci na rezygnacji i wtedy intensywnie pisaliby do Ciebie byłabyś oburzona takim zachowaniem bo „przecież złożyłam wypowiedzenie”. Ludzie czy Wy naprawdę nie widzicie do jakiego poziomu się zniżacie? Jak w tym kraju ma być dobrze…

  12. Jak dla mnie Play to żenada. Przed podpisaniem umowy specjalnie sprawdziłem zasięg i czy internet hula. Pół roku było elegancko a po 6 miesiącach zlikwidowali nadajnik w pobliżu i teraz jest tragedia. Rozmowy rozłacza, co chciele SMS że ktoś się próbował do mnie dodzwonić. Internet nie działa praktycznie wogóle, non stop ropzłącza, non stop jakiś problem z siecią. Po telefonie do BOK dowiedziałem się że muszę sobie właczyć roaming krajowy, tak też zrobiłem ale niestety INTERNET W ROAMINGU NIE DZIAŁA. Wziąłem pakiet 3 numery + stacjonarny + internet no limit i nic nie działa jak należy. Play umywa ręce. Jak tylko umowa się skończy to rezygnuje z tego dziadostwa! Nie polecam. Traktowanie wieloletniego klienta na żenującym poziomie. TRAGEDIA. Płacę 200 zł miesięcznie za nie działające usługi! NIGDY WIĘCEJ PLAY!!!!!!!

    • Jeśli nadajnik został zlikwidowany to musiało to stać się z przyczyny niezależnej od nas. Na pewno trwają poszukiwania nowej lokalizacji w okolicy lub już działamy, żeby jak najszybciej uzyskać stosowne pozwolenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości