Tako rzecze rzecznik Play

Przesyłkę z eshopu odbierz w salonie

Właśnie ruszyliśmy z możliwością, która ma na celu wygodniejsze podpisywanie umowy przez nasz sklep internetowy.

Zauważyliśmy, że niektórzy klienci chcieliby móc odebrać zamówioną ofertę z eshopu w salonie. Mogliby odwiedzić go w odpowiadającym dla siebie momencie. Dostarczenie przesyłki przez kuriera oczywiście dalej jest dostępne i można paczkę zamówić bezpośrednio pod swoje drzwi :)

Na chwilę obecną ta możliwość jest udostępniona w części naszych salonów (ponad 250) i planujemy rozszerzać mapę punktów.

Dajcie znać w komentarzach co o tym myślicie :)

Komentarze

  1. Ele napisał(a):

    Też skorzystałem z tej opcji ostatnio. W salonie z kolei zaproponowali mi żeby tamtą przesyłkę odesłać i podpisać umowę z nimi w salonie (prowizja od sprzedaży)Raportuj

  2. marcin12 napisał(a):

    Tak samo jak i u mnie namawianie na odesłanie przesyłki i zakup w salonie.Raportuj

  3. Diego Armando napisał(a):

    jak dla mnie poczta < kurier < paczkomaty więc to fajna opcja, ale rzeczywiście osoby z salonów mogą być złe, że to nie ich prowizja a pewnie przy okazji będą musiały odpowiedzieć na sporo dodatkowych pytań.Raportuj

  4. pytajnik napisał(a):

    Wiem, wiem, nie na temat:
    Co za zmiany szykują się w Red Bull Mobile Collect? Będzie jakieś info? Wszystkie nagrody są w tej chwili niedostępne…
    „LECIMY ZE ZMIANAMI!
    Już niedługo program wystartuje w nowej odsłonie. Zapraszamy po niesamowite nagrody prosto ze świata Red Bulla!”
    https://www.redbullmobilecollect.pl/Raportuj

  5. dr Silvester napisał(a):

    Super opcja – czasem zgranie się z kurierem wymaga cudu. ;-)Raportuj

  6. nudziarz napisał(a):

    Kretyński pomysł, nie dość że salony borykają się z tłumem rejestrującym karty to jeszcze dajmy im dodatkowych ludzi stojących w kolejkach po odbiór telefonu. Równie dobrze mogliby w tym salonie już podpisać całą umowę a nie tylko odebrać telefon. Rozumiem że salony mają też pobierać opłaty za telefon, wystawiać paragony, podbijać karty gwarancyjne itd czyli robota za którą NIC nie mają. Brawo PlayRaportuj

  7. Arletta napisał(a):

    Czy w play nadal można nabyć internet na abonament z opcja testowania przez 7 dni? Jeśli zamawiany w necie a odbierany w salonie to gdzie należy do zwrócić jeśli się rozmyślę?Raportuj

  8. Pier de Lony - Paris napisał(a):

    A kiedy będę mógł odebrać iPhona na orlenie?
    http://stacjazpaczka.pl
    I nikt z salonu playa nie będzie marudziłRaportuj

  9. Dario napisał(a):

    Chciałbym wszystkich juz uprzedzic ze w dniu dzisiejszym znowu trwaja prace konserwacyjne….Nie wiadomo kiedy sie zakonczy…..Nic nie kupisz i nie zamowisz…Raportuj

  10. mrbigi napisał(a):

    Jak dla mnie super sprawa. Z kurierami zawsze są problemy.Raportuj

  11. Th0mas napisał(a):

    Po co sie ograniczac do salonow? Podpiszcie umowe z Poczta Polska i wysylajcie poczta. Kazdy bedzie mial blisko do odebrania.Raportuj

  12. sd napisał(a):

    Co tam salon, co tam poczta w sexshopie powinno być stoisko i w osiedlowym warzywniaku u pani zdzisi.Raportuj

  13. Cholinix napisał(a):

    Ok, fajna opcja, ale niestety z umowami RBM nie działa.. Będzie również możliwość, zamówienia umów RBM do salonów?Raportuj

  14. Przemek napisał(a):

    Spoko opcja ;)Raportuj

  15. Robert Olejnik napisał(a):

    Moim zdaniem bardzo fajne rozwiązanie. Jak już zauważył @Diego Armando, tak trochę żal pracowników salonów. Dodatkowy obowiązek polegający na obsłudze konkurencyjnego jakby nie było kanału sprzedaży. Jednak jako klient jestem zadowolony ;)Raportuj

  16. wtf napisał(a):

    jak ide do salonu to wciaz kolejki i teraz jeszcze dodatkowe osoby po odbior telefonu ???? masakra , przeciez kurier moze przyjechac do domu
    wtf???Raportuj

    • Rachid napisał(a):

      Niby tak, ale salony są otwarte w centrach handlowych do 21. Zawsze możesz odebrać po pracy wieczorem, zwłaszcza gdy nie możesz się wyrwać z pracy by odebrać przesyłkę od kuriera. Dla konsumenta więcej plusów, ma przecież wybór, dom albo salon.Raportuj

  17. angol napisał(a):

    Czemu sie dziwicie salonom które walczą o plan sprzedazy i zachęcają was do zakupów u nich na miejscu . Pamiętajcie ,że jak trwoga to do Boga i tak dostając nowy tel przez kuriera musisz iść do salonu żeby np. wymienić kartę sim . życze wszystkim kupującym w necie walkę comiesięczną z planami w swojej pracy , wtedy poczujecie jak to jest . Karma wraca .Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Niespodzianka – wydanie takiej przesyłki liczy się przez salon do planu sprzedaży :)Raportuj

      • Monika napisał(a):

        A czy liczy się też do zarobku żeby,franszczyznobiorca miał z czego 20 tysięcy złotych czynszu zapłacić? Bo play chce mieć salony tylko w najdroższych lokalizacjachRaportuj

  18. A. napisał(a):

    e angol, przestań pisać bzdury, co za problem isc do punktu, przeciez one są czynne do 21 lub 22 wiec nierozumiemRaportuj

  19. kumpel z woja napisał(a):

    w koncu konsultanci będą musieli wydać telefon klientowi na przedłużenie umowy, a nie zbywać go informacją, że określonego modelu nie ma, chociaż na magazynie kilka sztuk leży, ale odłożone dla nowej aktywacji. Prawda taka, że przedłużeniowy to klient drugiej kategorii.Raportuj

    • Monika napisał(a):

      Więc po co u nich przedłużać? Nie dają absolutnie żadnym profitów za przedłużenie a nawet wydłużają okresy zobowiązania dla stałych klientów przy identycznej ,krótszej umowie dla nowych klientów.Mi jeszcze tylko jedna umowa została z siedmiu i baju baj Play.Mam kilka innych numerów plusie i tam po już po 3 aneksie mam zniżkę 30% na abonament na cały okres umowy a w playu z każdym kolejnym aneksem tylko gorzej.Raportuj

  20. Monika napisał(a):

    Franszczyznobiorcy pewnie nieźle się wkurzą że Play pod nimi kopie dołki,zabierając im zarobek i jeszcze zmuszając do darmowej obsługi eshopuRaportuj

  21. waldek napisał(a):

    A do tego żądam odszkodowania od Państwa w formie dodatkowych minut gratis,ponieważ przez Państwa firmę byłem 2 tygodnie uziemniony,ponieważ nie miałem ani złotówki na koncie.Raportuj

  22. Ania napisał(a):

    Szkoda tylko że za nic tej paczki w salonie odebrać nie mogę. Nie działa im ciągle system i mają mnie w dooopie. Rozkładają rece i tyle. Reklamacja pewnie tez nic nie da. Żenada.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty