Przesyłkę z eshopu odbierz w salonie

Udostępnij

Właśnie ruszyliśmy z możliwością, która ma na celu wygodniejsze podpisywanie umowy przez nasz sklep internetowy.

Zauważyliśmy, że niektórzy klienci chcieliby móc odebrać zamówioną ofertę z eshopu w salonie. Mogliby odwiedzić go w odpowiadającym dla siebie momencie. Dostarczenie przesyłki przez kuriera oczywiście dalej jest dostępne i można paczkę zamówić bezpośrednio pod swoje drzwi :)

Na chwilę obecną ta możliwość jest udostępniona w części naszych salonów (ponad 250) i planujemy rozszerzać mapę punktów.

Dajcie znać w komentarzach co o tym myślicie :)

Zobacz więcej

36 KOMENTARZE

  1. Też skorzystałem z tej opcji ostatnio. W salonie z kolei zaproponowali mi żeby tamtą przesyłkę odesłać i podpisać umowę z nimi w salonie (prowizja od sprzedaży)

  2. jak dla mnie poczta < kurier < paczkomaty więc to fajna opcja, ale rzeczywiście osoby z salonów mogą być złe, że to nie ich prowizja a pewnie przy okazji będą musiały odpowiedzieć na sporo dodatkowych pytań.

  3. Kretyński pomysł, nie dość że salony borykają się z tłumem rejestrującym karty to jeszcze dajmy im dodatkowych ludzi stojących w kolejkach po odbiór telefonu. Równie dobrze mogliby w tym salonie już podpisać całą umowę a nie tylko odebrać telefon. Rozumiem że salony mają też pobierać opłaty za telefon, wystawiać paragony, podbijać karty gwarancyjne itd czyli robota za którą NIC nie mają. Brawo Play

  4. Czy w play nadal można nabyć internet na abonament z opcja testowania przez 7 dni? Jeśli zamawiany w necie a odbierany w salonie to gdzie należy do zwrócić jeśli się rozmyślę?

  5. Chciałbym wszystkich juz uprzedzic ze w dniu dzisiejszym znowu trwaja prace konserwacyjne….Nie wiadomo kiedy sie zakonczy…..Nic nie kupisz i nie zamowisz…

  6. Po co sie ograniczac do salonow? Podpiszcie umowe z Poczta Polska i wysylajcie poczta. Kazdy bedzie mial blisko do odebrania.

  7. Ok, fajna opcja, ale niestety z umowami RBM nie działa.. Będzie również możliwość, zamówienia umów RBM do salonów?

  8. Moim zdaniem bardzo fajne rozwiązanie. Jak już zauważył @Diego Armando, tak trochę żal pracowników salonów. Dodatkowy obowiązek polegający na obsłudze konkurencyjnego jakby nie było kanału sprzedaży. Jednak jako klient jestem zadowolony ;)

  9. jak ide do salonu to wciaz kolejki i teraz jeszcze dodatkowe osoby po odbior telefonu ???? masakra , przeciez kurier moze przyjechac do domu
    wtf???

    • Niby tak, ale salony są otwarte w centrach handlowych do 21. Zawsze możesz odebrać po pracy wieczorem, zwłaszcza gdy nie możesz się wyrwać z pracy by odebrać przesyłkę od kuriera. Dla konsumenta więcej plusów, ma przecież wybór, dom albo salon.

  10. Czemu sie dziwicie salonom które walczą o plan sprzedazy i zachęcają was do zakupów u nich na miejscu . Pamiętajcie ,że jak trwoga to do Boga i tak dostając nowy tel przez kuriera musisz iść do salonu żeby np. wymienić kartę sim . życze wszystkim kupującym w necie walkę comiesięczną z planami w swojej pracy , wtedy poczujecie jak to jest . Karma wraca .

      • A czy liczy się też do zarobku żeby,franszczyznobiorca miał z czego 20 tysięcy złotych czynszu zapłacić? Bo play chce mieć salony tylko w najdroższych lokalizacjach

  11. e angol, przestań pisać bzdury, co za problem isc do punktu, przeciez one są czynne do 21 lub 22 wiec nierozumiem

  12. w koncu konsultanci będą musieli wydać telefon klientowi na przedłużenie umowy, a nie zbywać go informacją, że określonego modelu nie ma, chociaż na magazynie kilka sztuk leży, ale odłożone dla nowej aktywacji. Prawda taka, że przedłużeniowy to klient drugiej kategorii.

    • Więc po co u nich przedłużać? Nie dają absolutnie żadnym profitów za przedłużenie a nawet wydłużają okresy zobowiązania dla stałych klientów przy identycznej ,krótszej umowie dla nowych klientów.Mi jeszcze tylko jedna umowa została z siedmiu i baju baj Play.Mam kilka innych numerów plusie i tam po już po 3 aneksie mam zniżkę 30% na abonament na cały okres umowy a w playu z każdym kolejnym aneksem tylko gorzej.

  13. Franszczyznobiorcy pewnie nieźle się wkurzą że Play pod nimi kopie dołki,zabierając im zarobek i jeszcze zmuszając do darmowej obsługi eshopu

  14. A do tego żądam odszkodowania od Państwa w formie dodatkowych minut gratis,ponieważ przez Państwa firmę byłem 2 tygodnie uziemniony,ponieważ nie miałem ani złotówki na koncie.

  15. Szkoda tylko że za nic tej paczki w salonie odebrać nie mogę. Nie działa im ciągle system i mają mnie w dooopie. Rozkładają rece i tyle. Reklamacja pewnie tez nic nie da. Żenada.

    • Mam to samo, a minal juz 1 rok! Zamowienie z eshop z odbiorem w Salonie. Nie jest mozliwe wydrukowanie paragonu/wydanie zamowienia, za to przysylaja SMSy ponaglajace odbior. Tylko czlowiek marnuje czas..

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości