Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Też skorzystałem z tej opcji ostatnio. W salonie z kolei zaproponowali mi żeby tamtą przesyłkę odesłać i podpisać umowę z nimi w salonie (prowizja od sprzedaży)
Tak samo jak i u mnie namawianie na odesłanie przesyłki i zakup w salonie.
jak dla mnie poczta < kurier < paczkomaty więc to fajna opcja, ale rzeczywiście osoby z salonów mogą być złe, że to nie ich prowizja a pewnie przy okazji będą musiały odpowiedzieć na sporo dodatkowych pytań.
Wiem, wiem, nie na temat:
Co za zmiany szykują się w Red Bull Mobile Collect? Będzie jakieś info? Wszystkie nagrody są w tej chwili niedostępne…
„LECIMY ZE ZMIANAMI!
Już niedługo program wystartuje w nowej odsłonie. Zapraszamy po niesamowite nagrody prosto ze świata Red Bulla!”
https://www.redbullmobile.pl/redbullmobilecollectpremium/
Super opcja – czasem zgranie się z kurierem wymaga cudu. ;-)
Kretyński pomysł, nie dość że salony borykają się z tłumem rejestrującym karty to jeszcze dajmy im dodatkowych ludzi stojących w kolejkach po odbiór telefonu. Równie dobrze mogliby w tym salonie już podpisać całą umowę a nie tylko odebrać telefon. Rozumiem że salony mają też pobierać opłaty za telefon, wystawiać paragony, podbijać karty gwarancyjne itd czyli robota za którą NIC nie mają. Brawo Play
Kto Ci powiedział, że nic za to nie mają?
Ale skoro namawiają na odeslanie paczki i podpisanie nowej umowy z nimi to widocznie maja placone mniej niż dostaliby za sprzedaż w salonie.
a co mają? wiecej wejść do salonu? coś poza tym?
Pracownicy salonów wiedzą co z tego mają i moim zdaniem nie mają żadnych podstaw do narzekania :)
Mają mozliwosc dosprzedania czwegos jeszcze hahahahaha brawo PLAY dbacie o swoich
Czy w play nadal można nabyć internet na abonament z opcja testowania przez 7 dni? Jeśli zamawiany w necie a odbierany w salonie to gdzie należy do zwrócić jeśli się rozmyślę?
Brak info, czyli jak zwykle w Play nikt nic nie wie na pewno?
masz 14 dni na testy, wracasz w tym samym salonie w którym brana byłą umowa (patagon/fv)
A kiedy będę mógł odebrać iPhona na orlenie?
https://www.aftermarket.pl/User/Login/?url=%2Faukcja%2F2493602%2F%3F_track%3Dee0469f29b2adc926b614db156d23316
I nikt z salonu playa nie będzie marudził
Chciałbym wszystkich juz uprzedzic ze w dniu dzisiejszym znowu trwaja prace konserwacyjne….Nie wiadomo kiedy sie zakonczy…..Nic nie kupisz i nie zamowisz…
Jak dla mnie super sprawa. Z kurierami zawsze są problemy.
Po co sie ograniczac do salonow? Podpiszcie umowe z Poczta Polska i wysylajcie poczta. Kazdy bedzie mial blisko do odebrania.
Co tam salon, co tam poczta w sexshopie powinno być stoisko i w osiedlowym warzywniaku u pani zdzisi.
Ok, fajna opcja, ale niestety z umowami RBM nie działa.. Będzie również możliwość, zamówienia umów RBM do salonów?
Spoko opcja ;)
Moim zdaniem bardzo fajne rozwiązanie. Jak już zauważył @Diego Armando, tak trochę żal pracowników salonów. Dodatkowy obowiązek polegający na obsłudze konkurencyjnego jakby nie było kanału sprzedaży. Jednak jako klient jestem zadowolony ;)
jak ide do salonu to wciaz kolejki i teraz jeszcze dodatkowe osoby po odbior telefonu ???? masakra , przeciez kurier moze przyjechac do domu
wtf???
Niby tak, ale salony są otwarte w centrach handlowych do 21. Zawsze możesz odebrać po pracy wieczorem, zwłaszcza gdy nie możesz się wyrwać z pracy by odebrać przesyłkę od kuriera. Dla konsumenta więcej plusów, ma przecież wybór, dom albo salon.
Do 22 nawet :)
Czemu sie dziwicie salonom które walczą o plan sprzedazy i zachęcają was do zakupów u nich na miejscu . Pamiętajcie ,że jak trwoga to do Boga i tak dostając nowy tel przez kuriera musisz iść do salonu żeby np. wymienić kartę sim . życze wszystkim kupującym w necie walkę comiesięczną z planami w swojej pracy , wtedy poczujecie jak to jest . Karma wraca .
Niespodzianka – wydanie takiej przesyłki liczy się przez salon do planu sprzedaży :)
A czy liczy się też do zarobku żeby,franszczyznobiorca miał z czego 20 tysięcy złotych czynszu zapłacić? Bo play chce mieć salony tylko w najdroższych lokalizacjach
e angol, przestań pisać bzdury, co za problem isc do punktu, przeciez one są czynne do 21 lub 22 wiec nierozumiem
w koncu konsultanci będą musieli wydać telefon klientowi na przedłużenie umowy, a nie zbywać go informacją, że określonego modelu nie ma, chociaż na magazynie kilka sztuk leży, ale odłożone dla nowej aktywacji. Prawda taka, że przedłużeniowy to klient drugiej kategorii.
Więc po co u nich przedłużać? Nie dają absolutnie żadnym profitów za przedłużenie a nawet wydłużają okresy zobowiązania dla stałych klientów przy identycznej ,krótszej umowie dla nowych klientów.Mi jeszcze tylko jedna umowa została z siedmiu i baju baj Play.Mam kilka innych numerów plusie i tam po już po 3 aneksie mam zniżkę 30% na abonament na cały okres umowy a w playu z każdym kolejnym aneksem tylko gorzej.
Franszczyznobiorcy pewnie nieźle się wkurzą że Play pod nimi kopie dołki,zabierając im zarobek i jeszcze zmuszając do darmowej obsługi eshopu
Franczyzobiorcy akurat nie będą obsługiwać tej formy zamówienia :)
A do tego żądam odszkodowania od Państwa w formie dodatkowych minut gratis,ponieważ przez Państwa firmę byłem 2 tygodnie uziemniony,ponieważ nie miałem ani złotówki na koncie.
Szkoda tylko że za nic tej paczki w salonie odebrać nie mogę. Nie działa im ciągle system i mają mnie w dooopie. Rozkładają rece i tyle. Reklamacja pewnie tez nic nie da. Żenada.
Mam to samo, a minal juz 1 rok! Zamowienie z eshop z odbiorem w Salonie. Nie jest mozliwe wydrukowanie paragonu/wydanie zamowienia, za to przysylaja SMSy ponaglajace odbior. Tylko czlowiek marnuje czas..