Tako rzecze rzecznik Play

i po awarii pakietowej

Ufff… tak jak pisałem przedwczoraj w nocy udało się opanować sytuację i z tego, co mi wiadomo, wszystkie kupione/włączone w weekend pakiety powinny być już aktywowane. Ale oczywiście piszcie jak na Waszym koncie ciągle coś nie tak to chętnie sprawdzimy. Piszcie w komentarzach lub bezpośrednio do mnie na marcin.gruszka@play.pl

Każdy Klient, który dziś ma zamiar aktywować pakiet zrobi to bezproblemowo ;-)

Oczywiście zachęcam do wysyłania do mnie sytuacji bardziej skomplikowanych, na które chętnie spojrzymy okiem ekspertów.

Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend.

Komentarze

  1. Andrzej napisał(a):

    PSTRYK !!!
    Przeprosiny pierwsza klasa.
    Ocena – 6 – doskonale.
    I znowu „W sieci PLAY płacisz mniej,”
    Znów działają sztuczki.
    Pozdrowionka.:)
    PSTRYKRaportuj

  2. Karol napisał(a):

    Zlecenie wlączenia redbullowego pakietu na 3 dni w niedzielę. Nie włączony do poniedziałku. Zeżarte środki, więc zlecenie anulowane. Reklamacja złożona w poniedziałek. Do dziś rozpatrywana.Raportuj

  3. kartacz napisał(a):

    Panie Marcinie kiedy nadajnik LTE 2600Mhz MSB0102 MNET/4/4164/4/16 w Dębnie 74-400 zostanie włączony?Raportuj

  4. Rafał P. napisał(a):

    I po awarii!
    Cała kasa która przepadła w związku z nie włączoną na czas formułą zwrócona. Dzięki Marcin. Pozdrowienia dla wszystkich blogowiczów.Raportuj

  5. endruu napisał(a):

    Numer przypisany i zarejestrowany do konta abonenckiego w piątek do dziś nie został zarejestrowany…Raportuj

  6. jacuh napisał(a):

    Z telefonu Play nie mogę się dodzwonić na numer stacjonarny Izby Celnej w Opolu podczas gdy z Plusa i T-Mobile mogę„Przepraszamy twoje połączenie z wybranym numerem nie może być zrealizowane z tego telefonu”-taki komunikat do tej pory słyszę dzwoniąc na numer stacjonarny Izby Celnej w Opolu 77 400 67 00
    Czy może ktoś mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego?Raportuj

    • Karol napisał(a):

      Ja mogę się dodzwonić.Raportuj

    • Andrzej napisał(a):

      PSTRYK !!!
      Ja też. jacuh nie podpuszczaj albo zdejmij sobie blokadę połączeń.
      Taka sztuczka to nie sztuczka.
      Pozdrowionka.:)
      PSTRYKRaportuj

    • Emi napisał(a):

      Miałam ten sam problem, kilka razy próbowałam zadzwonić do mamy, od razu mnie rozłączało raz usłyszałam ten sam komunikat „Przepraszamy twoje połączenie z wybranym numerem nie może być zrealizowane z tego telefonu” na inny numer to samo, dopiero jak się z play przełączyło na T-mobile wszystko działa ale zasięgu play nie ma…Raportuj

    • Andrzej napisał(a):

      PSTRYK !!!
      jacuh sorry z tego co pisze Emi wynika, że jednak sztuczka – roaming „krajowy”
      Jedna z lepszych sztuczek w PLAY.
      Jeszcze raz sorry – taka prosta sztuczka, a ja od razu z podejrzeniami.
      Już jestem pod stołem… i …Hau! Hau! Hau!
      Lepiej znikam.:)
      PSTRYKRaportuj

      • jacuh napisał(a):

        Panie rzeczniku niech Pan nie robi propagandy gorszej niż TVP za rządów PIS-u. Do Izby Celnej nie mogłem się dodzwonić z żadnej sieci oferującej roaming dla Play a teraz mogę się dodzwonić nawet bez roamingu.
        Wystarczyło by krótkie wyjaśnienie problemu a nie zamiatanie sprawy pod dywanRaportuj

  7. rzecznik napisał(a):

    taka „wielka awaria” i przeprosiny – SZOK!Raportuj

  8. Kuba napisał(a):

    Mam pytanko. Co jest z blogiem oraz forum ? Ciagle problemy z certyfikatami. Wciaz jest napisane ze polaczenie nie jest bezpieczne. Ktos tak ma jeszcze ? Mam androida 5.0 i ChromeRaportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      a to magicy administratorzy coś kombinują, Panowie magicy ;-) Proszę odpisaćRaportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Kuba, próbowałeś na różnych urządzeniach? Ja kłódkę widzę i wszystko jest w porządku :)Raportuj

        • bolszewik2016 napisał(a):

          Mam to samo na androidzie kitkat na operze, ciągle jest napisane że połączenie nie jest bezpieczne czy kontynuować, jest to dość denerwujące, sprawa dotyczy forum i blogaRaportuj

    • atqa napisał(a):

      Ja zawsze jak wchodzę na Play-forum czy tutaj, mam komunikat że „certyfikat bezpieczeństwa tej witryny
      nie jest zaufany”
      https i kłódeczka znacząco przekreślone ma czerwono. Na Chrome to samo.
      Android 4.2.2Raportuj

  9. mike1389 napisał(a):

    W poście o wielkiej awarii pisałem – „U mnie na platformie play24 jest błąd. W zakładce moje konto, gdy kliknę moje numery to oprócz mojego numeru są jeszcze jakieś dwa…które należą do jakieś osoby z Warszawy (ja jestem z Raciborza, obecnie mieszkam w Opolu). Widzę po kliknięciu na dany numer dane tej osoby z numerem dowodu i peselem na czele…a co najlepsze po wybraniu danego numeru mogę tej osobie zmienić pakiety i usługi…ona zapewne mi także :-( zgłaszałem to na Play24 ale dotychczas nikt się nie odezwał :-/”

    Pan Gruszka obiecał pomóc…do dziś cicho…nikt się ze mną kontaktował…błąd dalej jest…wiem powiecie że to nie istotne…ale to są dane osobowe…chronione!!Raportuj

  10. ja napisał(a):

    Brawo. Za to po ostatniej aktualizacji apki play24 na adroida zgubił się numer telefonu i cała apka służy jedynie do wyświetlania logo…Raportuj

  11. Dario napisał(a):

    Czemu nada widnieja mi ze mam faktury niezapłacone…..? Termin minoł mi 9 dni temu widze na obrazku…a faktura zapłacona juz ho ho….. Czy mozliwe jest ze system zablokuje mi telefon..?? Cos jednak nadal nie tak u was….Raportuj

  12. Justyna napisał(a):

    Dzień dobry! Przez tą awarię nie moge dzwonić, pisać sms’ów, wykorzystywać internetu. Gdy kończyłam umowe wszystko miało się dobrze skończyć, miałam mieć wybrany pakiet TAKI JAKI CHCE! Niestety ciagle nic! 3 dzień bez minut, nielimitowanych smsów i internetu za to za każde najmniejsze działanie na telefonie musze płacić . Na stronie Play ciagle wyświetla się, że inna oferta jest w toku mimo ze okres wypowiedzenia skończył się już 3 dni temu!!!!!! Wpisywałam kod aktywacyjny, a ciągle mam informację, że mam spróbowac póżniej. To są chyba jakieś żarty! Bardzo proszę o sprawdzenie numeru.Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      Justyna jutro to sprawdzę osobiście. Pozwoliłem sobie ukryć Twój numer bo wiesz, numeru lepiej w sieci nie pokazywać. Licho nie śpi.Raportuj

  13. jack be napisał(a):

    @marcin gruszka brawo Ty! :)Raportuj

  14. Marek napisał(a):

    Żadnej rekompensaty? Nie uczyliście się od Orange :-)?Raportuj

  15. ania69 napisał(a):

    Od niedzieli nie mogę przedłużyć umowy bo ponoć coś nie tak jest na moim koncie. jakaś blokada bo w taryfie rodzinnej jedna karta została dołożona później. Wszyscy konsultanci z infolinii i salonów umyli ręce. Każdy dzwoni obiecuje, że on to już załatwi, a potem milczy. Składane reklamacje w salonie i z play24 są też „olewane”. Jak widać firmie zupełnie nie zależy żeby klient z 5 umowami przedłużył umowę. Doszłam do muru i przechodze do konkurencjiRaportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      pisz maila i nagle okaże się, że możesz przechodzić przez ścianyRaportuj

      • Andrzej napisał(a):

        PSTRYK!!!
        :) i jeszcze :))
        PSTRYKRaportuj

      • ania69 napisał(a):

        tylko do kogo mam pisać, bo wydaje mi się, ze już niebo i ziemię poruszyłam a PLAY milczy!!!Raportuj

        • Andrzej napisał(a):

          PSTRYK!!!
          Do tego kto obiecał : marcin.gruszka@play.pl . Jakoś warto podkreślić żeby było widać, że to od ania69.
          Bo maili pewnie sporo a nie każdemu sztuczka się należy.:) Chyba, że obiecana.:)
          PSTRYKRaportuj

          • ania69 napisał(a):

            Właśnie przed chwilą miałam kolejny telefon z biura obsługi. Po prostu brak słów. Szkoda, że nie zdążyłam zapisać nazwiska konsultanta, bo to się nadaje do publicznej wiadomości. Nie dał mi dojść do słowa. ŻENADA!!!!Raportuj

            • Kasia napisał(a):

              Ani konsultanci z salonie ani na infolinii nie są w stanie pomóc w tej sprawie ‚na miejscu’. To kwestia dostępności oferty. Play wycofał się z ofert ratalnych,a zmiana wszystkich ofert jest czasochłonna. Musi zostać udostępniona zmiana oferty na nową ofertę rodzinną (kwestia kilku dni) i wszystko powinno działać. To nie zła wola konsultantów, a brak możliwości. Nie wszystko da się zrobić samemu :-)
              Cierpliwości Ania.Raportuj

      • ania69 napisał(a):

        maila napisałam, ale ściana nie zniknęła, nie ma nic na pstryk :(Raportuj

  16. Purkier napisał(a):

    A ja mam takie pytanie poza tematem.

    Jak to jest, że bonus za staż liczony jest z pominięciem czasu, w którym numer był na abonamencie?

    Przykładowo: numer przeniesiony/aktywowany w Play w 2012 roku, prepaid. W roku 2013 numer przypisany do abonamentu ze względu na zawartą umowę. Po umowie numer znów w prepaid po dziś dzień. Łącznie więc numer w Play od dnia aktywacji był przez 4 lata. Ile powinien dostać bonusu? 400zł prawda?

    Otóż nie, wg BOK czas, w którym numer był na abonamencie… nie liczy się do stażu! Prośba o wskazanie tego w regulaminie – „no fakt, nie ma tego, ale tak jest niestety”. A co mówi regulamin? Ano to:

    Roz. III, pkt. 13: Staż Użytkownika w Play liczony jest od aktywacji karty SIM w Play.

    Nie ma nigdzie nic na temat tego, że staż przestaje się liczyć w momencie podpisania umowy i przejścia na abonament. Mimo tego bonus nie jest przyznawany za te pełne lata.

    Niefajnie.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Systemy widzą datę przeniesienia numeru do usługi prepaid jako datę aktywacji karty. O tym świadczy regułamin.Raportuj

      • bolszewik2016 napisał(a):

        Skoro systemy play widzą datę to jaki problem udostępnić to dla wszystkich czyli żeby po wpisaniu kodu wiedzieć od kiedy numer jest w karcie?
        Jakoś kod na numer imsi karty sim dało się wprowadzić więc pewnie i z tym nie byłoby problemu. Może pomyślcie o tym.Raportuj

      • robo napisał(a):

        Regulamin mówi o dacie aktywacji karty. Nigdzie nie ma zapisu że ma to być aktywacja w prepaid.Raportuj

  17. Arko napisał(a):

    Nie można uzyskać połączenia z internetem mobilnym w okolicach Bogatyni. Jakaś awaria? Ewentualnie kiedy usterka zostanie naprawiona?Raportuj

  18. Ryszard napisał(a):

    Reklama PLAY, że za rejestrację numeru na kartę dostaje się rok ważności konta,100zł i 10GB jest tylko reklamą. Niestety różne taryfy mają swoje regulaminy gdzie np. nie ma roku ważności konta. Oczywiście nimi PLAY się nie chwali o czym się boleśnie przekonałem.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      O czym piszesz? Z tego co mi wiadomo we wszystkich taryfach jest rok ważności konta jako bonus. Możesz napisać szczegóły?Raportuj

      • Andrzej napisał(a):

        PSTRYK!!!
        Są taryfy bez Bonusu rok ważności konta. RBM na kartę i RBM na kartę 5 (nie energy).
        Ale przecież tamtych taryfach są inne super sztuczki.:)
        PSTRYKRaportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Mówiliśmy o Play ;)Raportuj

          • Andrzej napisał(a):

            PSTRYK!!!
            FAKTem jest, żo pozostawiając problem Ryszarda nienaruszonym przez Wikingów po spożyciu nadmiernej ilości Red Bulla, trudno jest zgadnąć co było przyczyną jego bolesnych doznań.
            W końcu reklama to tylko reklama.
            Ach te sztuczki… :)
            PSTRYKRaportuj

  19. Łukasz napisał(a):

    Po awarii? :D

    Ciekawe to wielce.
    Wpisuje kod aktywacyjny pakietu internetowego i dostaje info zwrotne „usługa chwilowo niedostępna…”

    Próbuje od piątku bez efektu.Raportuj

  20. Patryk Gliński napisał(a):

    MARCINIE,

    Napisałem Ci e-maila o tytule:
    „Obsługa RED BULL MOBILE nie skontaktowała się ze mną do tej pory pomimo rozwiązania sprawy.Problemy z przedłużeniem umowy w Play od 2 miesięcy”.

    Bardzo Cię proszę o zapoznanie się i interwencję w tej sprawie. Z góry Ci dziękuję.Raportuj

  21. Piotr napisał(a):

    W koszalinie jest wciąż problem z transmisją danych…Raportuj

  22. Szczypjor napisał(a):

    Witam nadal nie można doładować numeru na kartę z abonamentuRaportuj

  23. Andrzej napisał(a):

    PSTRYK!!!
    WALKING PLAY ?!!
    Jakaś sztuczka nie wypaliła, albo raczej wypaliła. To już nie ha,ha.
    Lepiej znikam.:)
    PSTRYK Upss !!!
    Coś się przycięło.
    Jeszcze raz.
    PSTRYKRaportuj

  24. Tomasz napisał(a):

    24-10-2016 zgłosiłem problem w salonie Play. do dzisiaj ma on status „Rozpatrywany”, a obiecano rozpatrzenie w ciągu maksymalnie 24 godzin. 26-10-2016 zniecierpliwiony tak długim oczekiwaniem opisałem problem dokładnie i po ok 24 godzinach dowiedziałem się, że został przekazany do działu reklamacji. Do tej pory nie mam wykupionego pakietu, nie odzyskałem pieniędzy, które dodatkowo pobrano z konta poza kosztem pakietu i ponoszę dalsze koszty chcąc mieć dostęp do internetu, ponieważ czekając na uruchomienie pakietu wykupuję jednodniowe dostępy do internetu bez limitu.Raportuj

    • Tomasz napisał(a):

      Moje zgłoszenie nr 145870417 z dn. 24-10-2016 ma w dalszym ciągu status „Rozpatrywane”. Jak długo jeszcze mam czekać i wydawać pieniądze na jednodobowe dostępy bez limitu?Raportuj

  25. Koni napisał(a):

    U mnie ciekawa sytuacja. Wykonałem wczoraj kilka czynności na karcie do modemu:
    1. Zmiana planu taryfowego z Play Internet na Kartę 9 na nowy Internet na Kartę 9 (wszystko działało prawidłowo).
    2. Uruchomienie usługi Nocny Tranfer (wszystko działało prawidłowo, choć nie wiem czy akurat ta usługa działała ponieważ problem wystąpił zanim miałem okazję to sprawdzić).
    3. Uruchomienie usługi Tydzień Internetu bez limitu GB.

    …i tu wszystko się wysypało. Karta SIM raz się loguje do sieci Play, a raz nie (zależy od lokalizacji). Jak już się zaloguje to nie loguje się do Internetu. Mi to wygląda na błędną konfigurację SIMa na platformie inteligentnej / HLR.

    Wszystko wydarzyło się wczoraj koło 18:00.

    Dałem oczywiście zgłoszenia (146253461 i 146150843). Póki co nikt się nie odezwał. Pierwsze ma status „Rozpatrywane”, drugie – „Zarejestrowane”. Ciekawe jak długo jeszcze będę zmuszony wydawać pieniądze robiąc z telefonu hot-spot. Pewnie długo, telefon też w Play ;-)

    I mówisz, Marcinie, że po awarii…?Raportuj

  26. Kołtun napisał(a):

    To jest naprawdę „wielka”, ale cicha awaria. Zacząłem szukać problemu 2 dni temu z moim telefonem. Ściągnąłem 3 apki z badaniem prędkości internetu, przekladalem karty sim rożnych operatorów na różne telefony i dopiero parę godzin temu dowiedziałem się, że są problemy z siecią. Na początku myślałem, że mam lejek załączony (formuła rodzina unlimited), ale wszyscy z nas wykorzystali w.sumie ~35GB. Prędkość na poziomie ~1mb/s, a upload ~0,5mb/s. Pingi normalnie były w okolicach 30ms (do serwerów z którymi się laczylem), a teraz 400-800ms… Łącze niestabilne. Próby ręcznego ustalania operaratorow nic nie dają. Jedyne co zauważyłem to to, że zwykłe 3G lepiej działa niż LTE… (mniejsze pingi i lepsza prędkość). Dodatkowo wszystko w centrum Poznania jak i sprawdzone na obrzeżach. Pytam się więc grzecznie: o co chodzi i kiedy wszystko wróci do normy???Raportuj

  27. Sławomir napisał(a):

    Moje konto zostało połączone z innym kontem, więc mam dostęp do wszystkich danych i taryfy tamtego konta. Mogę wyklikiwać co chcę.

    To zdecydowanie powinien być priorytet do ogarnięcia. Numer zgłoszenia 146246738Raportuj

  28. ania69 napisał(a):

    maila napisałam, ale ściana nie zniknęła, nie ma nic na pstryk :(Raportuj

  29. Łukasz napisał(a):

    A ja już od tygodnia czekam na aktywację pakietu i ciągle nic. 4 razy już dzwoniłem na infolinię, raz wysłałem zgłoszenie przez Play 24 i zawsze słyszę, że „jutro powinni już być zrobione”…Raportuj

  30. Jacek napisał(a):

    Dzień dobry,

    trzy pytania:
    1. jakie procedury należy wszcząć, żeby móc odstąpić od umowy (brak internetu w trzech telefonach od dnia podpisania umowy, czyli od 03.10.)? Pierwsza reklamacja nie rozwiązała problemu, skierowano mnie do salonu, gdzie podpisano umowę. DRUGA reklamacja złożona przez konsultanta z salonu w dniu 15.10.2016. Czas oczekiwania do miesiąca – to wiem.

    2. w jakiej formie i gdzie należy wysłać odstąpienie od umowy z winy Operatora?

    3. faktura zapłacona w całości 26.10., okres rozliczeniowy od 10 do 09 każdego miesiąca. Kiedy i gdzie wystąpić o korektę?

    pozdrawiamRaportuj

  31. Adasko napisał(a):

    Witajcie, dzis znowu problem z własnego uruchomieniem jakichkolwiek pakietów. Proszę Michał zrób o coś z tym
    :-(Raportuj

  32. ania69 napisał(a):

    Rzecznik naobiecywał, naobiecywał i …… zniknąłRaportuj

  33. Maciek napisał(a):

    Witam, w tym samym czasie, kiedy Państwa sieć miała problem z nowymi pakietami, mój abonamentowy pakiet również przestał działać. Przekonany o wykorzystaniu limitu transferu uaktywniłem dodatkowy pakiet nielimitowanych GB, który do dnia dzisiejszego (jakieś 12 dni) nie zaczął działać. Jak się później okazało, nie wykorzystałem nawet swojego podstawowego pakietu GB wobec czego Państwa Konsultant zaproponował mi pomniejszenie kolejnej opłaty abonamentowej o kwotę zapłaconą za dodatkowy pakiet. Nie zmieniło to jednak niczego i w dalszym ciągu mam sztucznie ograniczony transfer (konsultant potwierdził, że nie wynika to z przyczyn technicznych). Konsultanci nie są w stanie podać terminu realizacji zgłoszenia, a ja od 12 dni mam sztucznie ograniczony transfer do 1 Mbps. Nie jest to chyba zgodne z warunkami zawartej umowy… Zgłoszenie #146030062 z dnia 25 października wciąż nie zostało rozpatrzone. Panie Marcinie, może Pan będzie w stanie coś z tym zrobić?Raportuj

  34. Doki napisał(a):

    Kiedy zostaną rozpatrzone wszystkie zgłoszenia dotyczące ostatniej awarii? Ja się wciąż nie doczekałem + mam stare zgłoszenie nt. prędkości internetu sprzed 35 (!!!) dni – PORAŻKA.Raportuj

  35. ania69 napisał(a):

    Moje zgłoszenie też już wisi długo i play ma to w nosie. Rzecznika na forum napisał, że na PSTRYK załatwi tylko przysłać mu maila. I na maila też nie odpisał. Ręce opadają!!!Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty