Kupiliście lub zamówiliście w PLAY Note 7?

Udostępnij

Uff udało się i w piątek wieczorem pojawiły się informacje, na które bardzo czekali klienci, którzy kupi Note 7 m.in. w PLAY. Samsung przygotował specjalną stronę, na której wszystko znajdziecie.

Oczywiście wiemy, że nie wszyscy muszą czytać na co dzień strony technologiczne, zatem dziś zadzwonimy do wszystkich klientów. Nawet ja zadzwonię do kilku wybranych losowo osób ;-)

Samsung dosyć dokładnie opisuje na swojej stronie możliwe opcje. Pamiętajcie jednak, że ciągle będziecie mieli umowę z PLAY.

Oczywiście zgodnie z prawem możecie zrezygnować z umowy w ciągu 14 dni. To drugi scenariusz. Odsyłacie smartfon do PLAY i rozwiązujecie umowę.

Oczywiście są również klienci, którzy zamówili, ale nie otrzymali jeszcze produktu.

Obdzwonimy klientów i zaproponujemy zakup nowego urządzenia  Samsung. jeśli klient wyrazi zgodę  na zmianę urządzenia otrzyma voucher o wartości  200 pln do wykorzystania w dowolnym sklepie Samsung BrandStore.

Chyba wszystko jasne, proste i nikt nie ma wątpliwości. Ciekawe, czy znajdzie się ktoś taki kto nie odda. Coś czuję, że tak ;-) Szkoda, że nie wyszło z tym Note 7, ale ja jestem przekonany, że ta sytuacja mimo wszystko wzmocni Koreańskiego tygrysa.

Przypominam i zapraszam na dziś wieczór. Z Grześkiem Skowronem Moszkowiczem będziemy również rozmawiać o Samsungach. Dziś wieczorem ok 20:00 na blogu, youtube i FB.

Zobacz więcej

20 KOMENTARZE

  1. Czyli jeśli ktoś podpisał umowę z Play specjalnie dla Nota 7 i teraz go nie dostanie to nie może rozwiązać umowy?

  2. Sympatyczna komercha. Więcej gruszki, spicy, video, literówki, konkurs.
    Bonusy od Samsunga. Jeszcze tylko koszulki i PLAYweekend.
    Pomimo, że oceny już były, to teraz dodatkowo – 6 z plusem – blisko perfekcji.
    I kolejne solidne pozdrowionka.

    • Jeśli to pytanie jest do mnie, to już samo w sobie zawiera odpowiedź: a tak nie jest !. Andrzej
      Jeśli jednak dotyczy pierwszego wpisu – Jacka – to no comments. :))

      • Co do płacenia : Żeby rozwiać wątpliwości podejrzliwych rozjaśniam:
        ” W sieci PLAY płacę mniej” (tu zastrzegam sobie prawa autorskie do hasła o tej treści jeśli nie funkcjonowało ono wcześniej jako hasło reklamowe – jeśli funkcjonowało lub funkcjonuje jako takie to potwierdzam jego treść w odniesieniu do mnie.)
        Pozdrawiam
        Andrzej

  3. Szkoda, że Samsung nie proponuje opcji zwrotu pieniędzy. Wybuchająca bateria w smartfonie segmentu premium to zdarzenie, które nigdy nie powinno mieć miejsca. Zaczynam trzymać się z daleka od produktów z logo Samsunga, bo widać, że dział kontroli jakości w tej firmie to dno.

    • Tak, zainteresowanie na ten laptop jest ogromne :) Często są dostawy i pojawia się on na stronie :)

  4. To wy temu gosciowi, ktory wygral tego smartfona, po miesiacu go zabierzecie? A moze juz wybuchl? ;D Ktos chyba nade mna czuwal ze mi sie wtedy nie poszczescilo ;)

  5. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od Państwa żadnej informacji co z moim zamówieniem i jak byście widzieli rozwiązanie tej sprawy?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości