Wbijajcie na PGA – Poznań Game Arena!

Udostępnij

Tytuł powinien brzmieć dozwolone do lat 18… bo byłem jedną z najstarszych osób na całych targach. To trochę nie moja bajka, ale jestem pod wielkim wrażeniem olbrzymiego potencjału e-sportu. Osobiście wolę samemu grać w gry niż oglądać jak ktoś inny gra, ale ja jestem już starcem i się nie liczę ;-) Widziałem jak dużą radość sprawia Wam zrobienie sobie foty z ulubionym youtuberem i dlatego właśnie warto do strefy PLAY. Krzysiek zrobił kilka zdjęć, które mam nadzieję zachęcą Was do wizyty na targach PGA.

Zdjęcie 360

A efekt fotki zrobionej przez 64 aparaty fotograficzne wygląda mniej więcej tak jak w tym linku

Oczywiście główną atrakcją naszej strefy są spotkania nazywane teraz meet-upami z gwiazdami sceny gier wideo. Na fotach widać jakim zainteresowaniem cieszą się Ci sympatyczni Panowie ;-)

pga-yt-1

Kolejka na meet-up

Sprzęt jest konkret – Izak ze swoim teamem gra w Overwatch. Po drugiej stronie stołu siedzi JDąbrowsky i jego drużyna.

Warto też polatać w naszej wirtualnej rzeczywistości (VR) przygotowanej specjalnie na potrzeby tej imprezy.

20161022_122034

Chillout i gadżety

Jeżeli ktoś nie może dojechać to napiszcie to może uda nam się podesłać Wam kilka setów gadżetów.

PS: Jak ktoś do mnie teraz napisze na [email protected] to mogę podeslać wejściówkę na dziś. Zostało mi kilka sztuk. Uwaga, trzeba je wydrukować. Piszcie do 11.

PS 2: Wszystkie foty w materiale zrobione Samsungami S6 i S7 Edge

Zobacz więcej

34 KOMENTARZE

  1. To się nazywa komercha. Ocena – 6+ – omal perfekt.:)
    Pozdrowionka, co oczywiste.:)
    A jak tam działa WiFicalling?
    Niestety nie zdążę dojechać.
    To może udałoby się podesłać któregoś z tych fotoSamsungów. ;))
    Szykowna impreza.

      • PLAY ma ogólnie fajny zasięg. :) Teraz to na całym świecie. No dobra, okey. Tak tylko zapytałem o ten WiFicalling. ;))
        Aż się boję cisnąć o gadżety. Niemniej jednak – ??? (? Samsung ?)
        „””””””
        { O O }
        L______J POZDRAWIAM :)

  2. Może byście dali w końcu jakiś komunikat o awarii w Play i chociaż przybliżony termin jej usunięcia?
    Od piątku nie można włączyć/wyłączyć usług i pakietów jak również zmienić taryfy. Wszystko wisi ponad regulaminowe 24h cały czas jako „w trakcie włączania”, „w trakcie wyłączania”, „w trakcie zmian” itd. itp.
    Ludziom przepadają od piątku do teraz zgromadzone np. MB/GB bo nie można włączyła się na kolejny raz np. jakaś Formuła.
    Ogólnonarodowa rekompensata powinna być – tak jak to było niedawno u pomarańczowych i różowych.

    PS. A gadżet w postaci takich skarpet to bym przygarnął w sensie założył.

      • Tak jak pisałem na FB, nic nie wiem o awarii. Gdyby było coś poważnego to dostałbym informację. Nie twierdzę, że nie miałeś problemów i chętnie je sprawdzę w poniedziałek.

        • Marcin, to włącz sobie np. Blokadę Premium poprzez Play24 (albo wyłącz jak masz włączoną) albo jakąkolwiek inną usługę czy pakiet (na jaką możesz sobie pozwolić – zaproponowałem BP bo jest bezpłatna ;) ) i daj nam znać po ilu minutach/godzinach/dniach ona Ci się włączy/wyłączy.
          Spełnisz moją prośbę? Zrezygnuję ze skarpet, jeśli się zgodzisz (bez względu na wynik Twojego eksperymentu).

        • Aha, a jak skomentujesz te setki wpisów na fanpage’u Play na Facebooku odnośnie tych problemów, których jak mówisz nie ma (no bo nie ma awarii) ?

        • Informowałem Cię wczoraj na maila. A na co czekacie? Rozumiem że użytkownicy sa mało wiarygodni jak występują problemy na sieci?

  3. Ja bym chętnie dojechał, ale niestety mam trochę za daleko… :-( Ale na zestaw gadżetów chętnie przygarnę:-)

  4. 360 na bogato, ciakawe w jakiej max rozdzielczości taka fota. Jestem z Olkusza wiec na otarcie łez przygarnę gażeta ;)

  5. Grrr… Czemu nie napiszecie wcześniej o takich wydarzeniach? Przecież to nie jest tajemnica handlowa (ale i tak już jest więcej Gruszki na blogu:))

  6. Od piątku w Play to nic nie działa: ani aktywacja/dezaktywacja usług, ani aktywacja/dezaktywacja pakietów, ani zmiana taryfy, ani poprzez Play24 ani poprzez krótki kody.
    Wszystko od kilkudziesięciu godzin (przekraczając już nawet o kolejne 24h regulaminowy czas 24h) ma status „w trakcie włączania/wyłączania/zmian”.
    Tysiące ludzi straciło i straci ponownie dziś po północy, swoje MB/GB, złotówki promocyjne itp.
    A Play od piątku milczy o awarii we wszystkich kanałach poza infolinią.

    Tak samo dzieje się u partnerów np. Virgin Mobile – Panie Gruszka to jakiś ponury żart.
    Rozumiem, iż utracone promocyjne złotówki/promocyjne megabajty zwróci Pan osobiście!
    Ja dzięki Państwu straciłem ponad 2 GB danych. Rozumiem, iż Pan mi to zwróci – bo infolinia udaje Greka – mówi jedno robi drugie. Pakiety normalnie aktywowały się najpóźniej po kwadransie a teraz to są jaja.
    Wysłałem kod USSD o 8 rano 21.10.16, sms potwierdzający aktywację w przeciągu 24 godzin przyszedł dopiero po 15, a aktywacja nastąpiła… prawie 2 doby później czyli dziś!!! W dodatku po interwencji na infolinii Virgin w dniu wczorajszym. Na co mi pakiet aktywowany w niedzielę skoro okradliście mnie, z zgromadzonych danych w przeciągu ostatnich 3 lat!!!

  7. gdyby oni jeszcze tylko grali i ograniczyli komentarz do minimum, niestety chyba też jestem za stary na takie rzeczy i nie mogę ich słuchać;-) Choć jeszcze niedawno spoko viralem był starszy Pan, który grał w symulator TIRa! To było zabawne!

  8. Kończy niedługo mi się umowa w Play i tak patrzę, a tu przy abo 95zł Honor 8 za bagatela 1100zł. Dla porównania w Plus za 600zł w abo za 99.99 i 6miesiacach za darmo. Podobnie w T-mobile tylko tam Huawei P9 za 500zł. Chciałem zostać w Play, nawet dzwonię na BOK no ale się nie da…

  9. Jakby się znalazł jakiś zestaw gadżetów, to bardzo proszę :) miałbym od Was prezent na wczorajszą trzydziestkę :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości