Zmieniamy ceny iPhone’ów

Udostępnij

Dzisiaj z działu sprzedaży dostaliśmy maila, że musieli „skorygować” ceny iPhone’ów 7 i 7 Plus. Ja powiem wprost – ta korekta oznacza niestety ceny w górę, ale o niewiele – w okolicach 80 zł.

Jeśli interesują Was konkretne modele od razu wklejam dla Was linki:

iphone-7

 

Zobacz więcej

17 KOMENTARZE

  1. Zgodnie z postanowieniami. Jest więcej. Niestety, za to ocena już była, a zatem trudno powiedzieć – 9. ;-)
    Kolejne pozdrowinka mimo to.:)

  2. To jest jakiś żart.Zamiast podwyższać cenę telefonu moze byście sie zajęli podaniem informacji kiedy wkoncu beda dostępne :)
    I przestańcie traktować stałych klientów w sposób jaki ich traktujecie bo szybko zaczniecie ich tracić, ot taka dobra rada :)

  3. No tak, mieliście już najdrożej iP7 na rynku (całkowity koszt abo+tel przez cały okres umowy), więc trzeba podbić ceny aby mieć pewne pierwsze miejsce podium.
    Prawidłowo!

      • T: 6 mc abo za 1 zł, 18mc za 99.95 + iP32GB za 2299 zł = ~4114 zł
        P4: 24×95 zł + 2219 = 4499 zł (choć umowa jest na 25mc więc nie wiem czy nie czasem 4595 zł).

        U was nawet z DUK po rabacie nie chcą się zgodzić na mniej niż abo 125 zł i za iP7 32GB 1179 zł = 4179 zł (lub 4304 zł jeśli liczyć abo x25 – jak to w końcu jest płaci się abo x25 czy x24 w tej ofercie na 25mc? – konsultant dzisiaj mi wmawiał, że pierwszy abo jest w opłacie za telefon i potem 24mc).

      • Jeszcze jedno: czemu w tych abonamentach z telefonami nolimit liczycie za 50-60 zł na mc, a bez telefonu da się nolimit mieć za 25/mc?
        Uczciwa oferta byłaby taka: 3349 zł za iP7 32GB (i tak na nim zarabiacie biorąc od Apple z rabatem dla operatora, a przecież można spokojnie je kupić za 3100 z FV) + nolimit za 25 zł. Czyli całkowity koszt przez 2 lata: 3349 zł + 24×25 zł = 3949 zł.

        Zarabiacie na iP7 sprzedając go po cenie 3349 zł i zarabiacie na usługach (skoro bez tel dajecie solo+ za 25 zł tzn. że na niej przecież nie tracicie).

  4. Nikt nic nie wie a ceny są podnoszone. Widzę tu celowe działanie.
    Za chwilę minie kolejny tydzień i kolejny. Ludzi się tyle nazbiera a Wy zrobicie kolejny ruch z ceną w górę.
    Później ugotujecie się z tymi modelami. Będzie jak wcześniej.

  5. Myślę, że traktowanie klientów w taki sposób jak robią to Państwo jest niepoważne. Jako stała i wieloletnia klientka podpisałam umowę przedłużeniową już ponad 2 tygodnie temu z zapewnieniem, że telefon w ciągu tygodnia zostanie mi doręczony. Do dnia dzisiejszego telefonu jak nie było tak nie ma, a od Waszych konsultantów nie jestem w stanie uzyskać żadnej konkretnej informacji tylko ciągle jestem zwodzona, że telefon „na dniach” będzie.

  6. Mi sie wlasnie koncza 2 umowy z play kazda ponad 200pln/mc
    Tez czekam i czekam na 7 plus 128GB – mialy byc w tym tygodniu, teraz slysze ze beda w przyszlym a pewnie pozniej uslysze ze jeszcze za 2 tygodnie
    Lecicie w uja ze stalymi klientami
    jesli T lub plus odezwa sie przed wami ze maja te telefony to baju baju play, moja firma od was ucieka

  7. Na kolejne zgłoszenie w którym prosiłam o podanie KONKRETNEGO terminu dostawy I PRZYCZYN OPÓŹNIENIA właśnie dostałam odpowiedź:
    „Wyjaśniamy jeszcze kwestię Pana zamówienia w zgłoszeniu 145806472. Proszę Pana o cierpliwość. Gdy będziemy mieli konkretne informacje, skontaktujemy się z Panem.”
    Serio?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości