Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Panowie z Play może wyjaśnienie jak to jest z tymi doładowaniami na kartę w taryfie unlimited na kartę za 25 zł.Ile musimy doładować żeby aktywować taryfę?25 zł jak reklamach i ulotkach czy 30 zł jak się okazuje w praktyce. Przypominam oferta Na Kartę.
Trzeba mieć 25 zł na koncie.
Dobra pytanie, doładowuję za 25 zł na *101# mam 25 zł, na koncie 20 zł. Kto kradnie po drodze?
Strzelam, że transfer danych przed aktywacją pakietu zjada te pieniądze. Najłatwiej to sprawdzić logując się do Play24. U mnie pobiera 25zł co miesiąc i tyle.
Transfer był wyłączony konto doładowane kwotą 25 zł próba aktywacji i nic,bo brak środków na koncie, Wklepuję *101# jest np.25,66zł(66 gr z poprzedniego okresu),a loguję się na play 24 i stan konta 20,66 zł ,Kiedy bym się nie zalogował to stan konta na play 24 zawsze mniejszy o ok 5 zł
A gdzie ten śmieszny pinokio co zawsze struga wióry jako pierwszy?
Dzień Dobry.
Ocena nowości w ofercie – 6 – doskonała. Choćby dlatego że nowość w ofercie i oferta coraz większa.:) Extra kolor. Ciepły chłód.
A gdzie PINOKIO ? A bawi się różnymi bonusami od PLAY i cieszy nagrodami redbullmobilecllectowymi nagrodami od Red Bull Mobile.
PINOKIO to prosta radosna dusza.:)
A poza tym Święta tuż, tuż. I Mikołaj .:)
Pozdrawiam.:)
PINOKIO
Może niekoniecznie w temacie, ale… sugeruję naprawę mapę, bo podczas ostatniej aktualizacji zniknął zasięg UMTS tak wewnątrz jak i na zewnątrz – całkowity brak danych. Do tego sama data aktualizacji LTE nie jest jakaś szczególnie najnowsza.
Producenci małopopularnych/nowych marek mają chyba problemy z nazwami swoich urządzeń. P6 to nawiązanie do Huawei, a X3 do nieistniejącej już Nokii.
Ja się pytam kiedy 7’ki w salonach w Warszawie :)
jesli te all viewy beda na pw i iphon 7 ktory dla mnie to wrog i bym mogl go potestowac to nie wyobrazam sobie nie byc na play week :)
Skoro oferujecie internet LTE i LTE Ultra, to dlaczego w żadnym salonie na śląsku nie ma routera domowego z LTE ULTRA ?
Z tego co wiem na razie takich nie ma – z ULTRA jest na przykład Netgear AC810S.
Bardzo mało Pan wie na temat sprzętu w PLAY.
Torowanyn