Świąteczna kampania FORMUŁY RODZINA

Udostępnij

Tak, tak – dla marketingowców święta zaczynają się już w listopadzie. Musimy więc wnieść do salonu choinkę, świąteczne lampki i ciepłą atmosferę. Są Basia z Maćkiem i są także nowi artyści, którzy przeszli do PLAY – Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski. Niby mówi się, że Polacy wszystko robią na ostatni moment (tak jest z corocznym rozliczeniem PITu, oby nie było tak z rejestracją kart SIM i #akcjarejestracja), ale oni wyjątkowo mają mnóstwo toreb zapewno wypełnionych świątecznymi prezentami ;)

TV:

OOH:

play_rodzina_roma_michal_12x4bezr

Dobry wąs w sam raz na akcje Movember ;-)

INTERNET:

W SALONACH SPRZEDAŻY:

 

Zobacz więcej

16 KOMENTARZE

  1. Extra. Świątecznie.!!! Prezentowo. Kolorowo, hojnie i szczodrze. :)
    Sympatycznie – 7 .:)
    Bo to zaraz grudzień.
    Pozdrawiam.:)

  2. Przepraszam, że nie na temat, ale nie mogę się doprosić nikogo o odpowiedź. Mam usługę Play Now na jednym abonamencie. Chcę odpalić usługę na innym telefonie, ale za każdym razem serwis loguje mnie na numerze, który jest przypisany dla karty SIM w telefonie. Dodam, że na początku działało jeden dzień. Teraz nie mam możliwości edycji numeru i wprowadzenia tego na którym usługa jest przypisana. Reinstalacja apki nie pomaga. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam

  3. MARCINIE,

    Odczytasz mojego e-maila bo nadal nie mam potwierdzenia abyś go odczytał???
    Moje wpisy na blogu są notorycznie dodawane do spamu i nie pojawiają się tu a przecież tylko piszę prośbę o odczytanie e-maila, nie rozumiem tego :(

  4. „dla marketingowców święta zaczynają się już w listopadzie”
    no niestety – dlatego od czasów wprowadzenia męczącego marketingu w PL święta zeszły na trzeci plan – upierdliwego zwyczaju :p
    A od listopada wszelkie adblocki jakich używam są przestawiana na blokuj wszystko :p
    Tak to jest że na przesadę reaguje się przesadą.
    Ciekawe jak korporacje chcą dotrzeć do coraz większej grupy klientów, którzy nienawidzą reklamy – chyba nie reklamami haha

  5. Witam, czy za smartfony do formuły rodzina płacimy jednorazowo 1zł czy płacimy 1 zł i co miesiąc musimy dopłacać np po 20 zł?

  6. Witam,
    Sprawa numer 147919546. Przeniesienie numeru z Plusa na kartę do Play na kartę.
    Niestety numer wisi w pustce. Niby jest na karcie Play, niby można dzwonić, pisać , korzystać z internetu ale gdy ktoś próbuje się dodzwonić to dostaje komunikat „nie ma takiego numeru”
    I nie byłbym o to zły gdyby nie fakt, że Wasi technicy zamknęli zgłoszenie jako rozwiązane i wysłali smsa do właściciela pomimo faktu zaznaczenia przeze mnie, że chce kontaktu w tej sprawie do mnie.
    Przepraszam, czy ktoś weryfikował poprawność rozwiązania zgłoszenia? Czy dla Waszych techników proste MNP jest na tyle dużym problemem by zgłoszenie olać i zamknąć a numer pozostawić w zawieszeniu?
    Z procedur UKE macie na to maksymalnie 1 dzień roboczy oraz ustawowe 3h możliwości nieświadczenia usług ze względu na sam fakt dezaktywacji numeru u dawcy i aktywacji u biorcy.
    Sprawa się ciągnie już ponad 48h.
    Jeżeli cały proces nie rozwiąże się do piątku, złożę skargę bezpośrednio w UKE i będę wszczynał dochodzenie w tej sprawie.
    Nawiasem, rozumiem czynnik ludzki, rozumiem, że system może „fioła” dostać, ale jeśli technicy zamykają zgłoszenia z statusem rozwiązano a problem nadal istnieje to za przeproszeniem ale szlag mnie trafia bo nie wiem czy problem leży w olewactwie czy może w braku sprzętu tj stosownych numerów w innych sieciach by sprawdzić co jest z numerem w Państwa sieci.
    Z świadomą ironią zapytam. Mam zakupić dla serwisu Play karty innych operatorów i opłacić z góry na rok?

  7. To sa już jakieś kpiny!!! Od 26.10.2016 nie mogę przedłużyć umowy na formułę rodziną. Mimo wielu zgłoszeń, wizyt w salonach i pisania na forum z pozal się Boże Rzecznikiem i wysłania do niego maila do dzisiaj sprawa stoi w miejscu!!! Pan Rzecznik ma inne wazniejsze sprawy jak np. chwalenie się gadżetami . Ostatniovniejaki Pan Szymon Agatowski-konsultant bombardował mnie sms-ami, mailami i telefonami, że sprawa została załatwiona. Mam sie udac do salonu jak pisał pan rzecznik na innym forum będzie PSTRYK. Pojechałam tam, więc ( na drugi koniec dośc duzego miasta) i się okazało , ze nie ma PSTRYK. Sprawa jest nie załatwiona, a ja mam panu Szymonowi wystawić pozytywną opiniię. Żarty sobie stroicie???? Pięc umów jest dla Was nic nie warte??? Potem zadzwoniła jakaś Pani i prowadziął dochodzenie , w którym to salonie byłam a kto mi to czy tamto powiedział i miała jeszcze tego samego dnia oddzwonić i wyjaśnić sprawę. Oczywiście cisza. A te coraz większe pieniądze wydawane na coraz to nowych celebrytów wam zysków nie przysporzą, bo trzeba zwyczajnie zainwestować w poprawę obsługi klientów. Niech ktoś w końcu poczyta te wasze fora i może wtedy dotrze jak coraz więcej klientów się od was odwraca. A konkurencja bardzo się ucieszy!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości