Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Extra. Świątecznie.!!! Prezentowo. Kolorowo, hojnie i szczodrze. :)
Sympatycznie – 7 .:)
Bo to zaraz grudzień.
Pozdrawiam.:)
A że jest literówka – w dacie – dziś 13., to – 6 – doskonale.
Pozdrawiam.:))
Poprawione. No to – 8 – prawie perfect.:)
Znikam.:)
Jest jakąś oferta dla dwojga bez telefonu na warunkach jak w Nju?
Czekamy na ulepszoną świąteczną formułę solo.Nie każdy może wybrać formułę duet,rodzinna.
A ceny telefonów dalej jak z kosmosu :D Ja wybieram różowych którzy co ciekawe przebijają Play
Przepraszam, że nie na temat, ale nie mogę się doprosić nikogo o odpowiedź. Mam usługę Play Now na jednym abonamencie. Chcę odpalić usługę na innym telefonie, ale za każdym razem serwis loguje mnie na numerze, który jest przypisany dla karty SIM w telefonie. Dodam, że na początku działało jeden dzień. Teraz nie mam możliwości edycji numeru i wprowadzenia tego na którym usługa jest przypisana. Reinstalacja apki nie pomaga. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
MARCINIE,
Odczytasz mojego e-maila bo nadal nie mam potwierdzenia abyś go odczytał???
Moje wpisy na blogu są notorycznie dodawane do spamu i nie pojawiają się tu a przecież tylko piszę prośbę o odczytanie e-maila, nie rozumiem tego :(
„dla marketingowców święta zaczynają się już w listopadzie”
no niestety – dlatego od czasów wprowadzenia męczącego marketingu w PL święta zeszły na trzeci plan – upierdliwego zwyczaju :p
A od listopada wszelkie adblocki jakich używam są przestawiana na blokuj wszystko :p
Tak to jest że na przesadę reaguje się przesadą.
Ciekawe jak korporacje chcą dotrzeć do coraz większej grupy klientów, którzy nienawidzą reklamy – chyba nie reklamami haha
Witam, czy za smartfony do formuły rodzina płacimy jednorazowo 1zł czy płacimy 1 zł i co miesiąc musimy dopłacać np po 20 zł?
W zależności od telefonu jest opłata na start i miesięczna dopłata do abonamentu :)
Może zamiast wywalania mamony na celebrytów poprawicie obsługę swojego klienta? Czekam na rozwiązanie zgłoszenia od 46 dni i jestem ciekaw jaki macie rekord: https://tinypic.com/images/goodbye.jpg
Witam,
Sprawa numer 147919546. Przeniesienie numeru z Plusa na kartę do Play na kartę.
Niestety numer wisi w pustce. Niby jest na karcie Play, niby można dzwonić, pisać , korzystać z internetu ale gdy ktoś próbuje się dodzwonić to dostaje komunikat „nie ma takiego numeru”
I nie byłbym o to zły gdyby nie fakt, że Wasi technicy zamknęli zgłoszenie jako rozwiązane i wysłali smsa do właściciela pomimo faktu zaznaczenia przeze mnie, że chce kontaktu w tej sprawie do mnie.
Przepraszam, czy ktoś weryfikował poprawność rozwiązania zgłoszenia? Czy dla Waszych techników proste MNP jest na tyle dużym problemem by zgłoszenie olać i zamknąć a numer pozostawić w zawieszeniu?
Z procedur UKE macie na to maksymalnie 1 dzień roboczy oraz ustawowe 3h możliwości nieświadczenia usług ze względu na sam fakt dezaktywacji numeru u dawcy i aktywacji u biorcy.
Sprawa się ciągnie już ponad 48h.
Jeżeli cały proces nie rozwiąże się do piątku, złożę skargę bezpośrednio w UKE i będę wszczynał dochodzenie w tej sprawie.
Nawiasem, rozumiem czynnik ludzki, rozumiem, że system może „fioła” dostać, ale jeśli technicy zamykają zgłoszenia z statusem rozwiązano a problem nadal istnieje to za przeproszeniem ale szlag mnie trafia bo nie wiem czy problem leży w olewactwie czy może w braku sprzętu tj stosownych numerów w innych sieciach by sprawdzić co jest z numerem w Państwa sieci.
Z świadomą ironią zapytam. Mam zakupić dla serwisu Play karty innych operatorów i opłacić z góry na rok?
To sa już jakieś kpiny!!! Od 26.10.2016 nie mogę przedłużyć umowy na formułę rodziną. Mimo wielu zgłoszeń, wizyt w salonach i pisania na forum z pozal się Boże Rzecznikiem i wysłania do niego maila do dzisiaj sprawa stoi w miejscu!!! Pan Rzecznik ma inne wazniejsze sprawy jak np. chwalenie się gadżetami . Ostatniovniejaki Pan Szymon Agatowski-konsultant bombardował mnie sms-ami, mailami i telefonami, że sprawa została załatwiona. Mam sie udac do salonu jak pisał pan rzecznik na innym forum będzie PSTRYK. Pojechałam tam, więc ( na drugi koniec dośc duzego miasta) i się okazało , ze nie ma PSTRYK. Sprawa jest nie załatwiona, a ja mam panu Szymonowi wystawić pozytywną opiniię. Żarty sobie stroicie???? Pięc umów jest dla Was nic nie warte??? Potem zadzwoniła jakaś Pani i prowadziął dochodzenie , w którym to salonie byłam a kto mi to czy tamto powiedział i miała jeszcze tego samego dnia oddzwonić i wyjaśnić sprawę. Oczywiście cisza. A te coraz większe pieniądze wydawane na coraz to nowych celebrytów wam zysków nie przysporzą, bo trzeba zwyczajnie zainwestować w poprawę obsługi klientów. Niech ktoś w końcu poczyta te wasze fora i może wtedy dotrze jak coraz więcej klientów się od was odwraca. A konkurencja bardzo się ucieszy!!!
Jak zauwzylem jak sa posty z jakimis problemami to rzecznik trzyma sie z daleka
Świetna reklama.Pomożecie? hehe . Play zawsze pomaga to prawda.