Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
To nie tylko w PLAY wszędzie szukają jeleni na darmową kasę pod choinkę :)
To się robi niemal tak upierdliwie nudne jak moje komentarze,:)
Tylko, że te falsy jednak wyrządzają krzywdę. Ale są pouczające – kto raz się sparzy – będzie ostrożniejszy. Chociaż to żadna pociecha.:)
Dla fałszywych faktur : ocena – 0 . Brak słów.:(
Dla ostrzeżenia – 6 – doskonale.:)) Dzięki za nie.
Pozdrawiam.:)
PINOKIO
Co tam panie rzecznik dzieje się z aktywacjami nowych umów czy kart po przeniesieniu do Play. Podobno nic, a ludzie po 1,5tyg czekają na aktywacje, oczywiście nikt nic nie wie, a załoga forum to nigdy nic nie wiedziała więc u nich bez zmian.
A co w temacie limitów 3/1 w roamingu? Przycięliście klientów do tej prędkości czy nikt nic nie wie?
A tu nawet nie są na forum w tanie powiedzieć jak i kiedy przenieść do Was numer, bo nikt nie wie kiedy będą karty na które można przenieść numer.
https://forumplay.pl/showthread.php/41456-Przeniesienie-numeru-prepaid-z-NJU-gt-Play-gt-RBM-7-MNP-mozliwe
P4Y i reszta ma kompletnie w d klienta, a to ten szczebel buduje waszą reputacje.
Zmowa operatorów – wszyscy mamy klientów w dooopie? Eeee nie wydaje mi się.
ja też mam czasem „jazdy” ale generalnie jestem bardzo zadowolony z P4 i porównując z BOK u konkurencji,to tu jest mi najlepiej.wiesz,jest tych spraw trochę ale starają się na ile mogą.w niektórych,małych salonikach jest trochę gorzej.nie wiem czy to ma wpływ przełożonych czy akurat trafiłem na „taki typ” ale w sprawach gdzie nie daję pracownikowi zarobić podpisaną umową na aktywację abonamentu,jestem traktowany trochę lekceważąco.wtedy wygodnie padają słowa „nie da się”.
Trzeba trafić na ten „dobry typ” człowieka.wtedy wszystko wygląda inaczej.
Ogółem jestem bardzo zadowolony.więc tak dla równowagi 1:1
Brak świadomości i naiwność ludzka. To właśnie dlatego ludzie otwierają te maile i płacą. Tu, na bloga wchodzi niewielu łudzi, których problem dotyczy. Fb i twitter mają dość ograniczony zasięg.
Może warto pomyśleć o rozsyłaniu smsów do klientów i utworzenie specjalnej, dedykowanej i bezplatnej infolinii? Lepiej zapobiegać, niż leczyć.
Może warto połączyć siły z innymi operatorami i stworzyć kampanię informacyjną (prasa, telewizja, radio, outdoor)?
Niestety, póki są osoby które się na to nabierają, to przestępcy będą działać w ten sposób.
Najlepsze co można zrobić typ edukować ludzi. Może warto zrobić kampanię mailową o tym?
Przychodzą tez SMS-y ze niby od Play 24 lub finanse na kwoty ok 1300 zł..
od wszystkich złodziei przychodzą faktury na duże kwoty; poprzednio miałem z pge na 1682 zeta a średnio płacę 230 złotych i sami się wkopali bo pge do tej pory nie ma e-faktur
Klika dni temu dostałem fałszywa fakturę na kwotę 130 zł i adres odbiorcy było wpisane P4 z adresem na taśmową, przyszedł z maila ” [email protected]„. W mailu bark logo play, brak faktury w załączniku, reszta prawie identyczna.