Fałszywe faktury – uważajcie nie klikajcie!

Udostępnij

Kolejna fala nadchodzi. Wszystko na to wskazuje, że regularnie będziecie widywać takie wpisy na blogu.

Proszę kiedy dostaniecie dziwną informację o fakturze najlepiej nie otwierajcie takiego maila. A kiedy już do niego zajrzycie proszę nie otwierajcie załączników pod żadnym pozorem. To nie są nasze faktury!

Polecam w razie wątpliwości sprawdzić status swoich płatności na PLAY24. Jeżeli nie jesteście klientem PLAY to pewne, że mail jest elementem ataku.

Będę pisał o tym tak długo aż Wam się to znudzi i nikt juz nie będzie klikać w ten niebezpieczny spam.

Zobacz więcej

10 KOMENTARZE

  1. To się robi niemal tak upierdliwie nudne jak moje komentarze,:)
    Tylko, że te falsy jednak wyrządzają krzywdę. Ale są pouczające – kto raz się sparzy – będzie ostrożniejszy. Chociaż to żadna pociecha.:)
    Dla fałszywych faktur : ocena – 0 . Brak słów.:(
    Dla ostrzeżenia – 6 – doskonale.:)) Dzięki za nie.
    Pozdrawiam.:)
    PINOKIO

  2. Co tam panie rzecznik dzieje się z aktywacjami nowych umów czy kart po przeniesieniu do Play. Podobno nic, a ludzie po 1,5tyg czekają na aktywacje, oczywiście nikt nic nie wie, a załoga forum to nigdy nic nie wiedziała więc u nich bez zmian.
    A co w temacie limitów 3/1 w roamingu? Przycięliście klientów do tej prędkości czy nikt nic nie wie?
    A tu nawet nie są na forum w tanie powiedzieć jak i kiedy przenieść do Was numer, bo nikt nie wie kiedy będą karty na które można przenieść numer.
    https://forumplay.pl/showthread.php/41456-Przeniesienie-numeru-prepaid-z-NJU-gt-Play-gt-RBM-7-MNP-mozliwe
    P4Y i reszta ma kompletnie w d klienta, a to ten szczebel buduje waszą reputacje.

    • ja też mam czasem „jazdy” ale generalnie jestem bardzo zadowolony z P4 i porównując z BOK u konkurencji,to tu jest mi najlepiej.wiesz,jest tych spraw trochę ale starają się na ile mogą.w niektórych,małych salonikach jest trochę gorzej.nie wiem czy to ma wpływ przełożonych czy akurat trafiłem na „taki typ” ale w sprawach gdzie nie daję pracownikowi zarobić podpisaną umową na aktywację abonamentu,jestem traktowany trochę lekceważąco.wtedy wygodnie padają słowa „nie da się”.
      Trzeba trafić na ten „dobry typ” człowieka.wtedy wszystko wygląda inaczej.
      Ogółem jestem bardzo zadowolony.więc tak dla równowagi 1:1

  3. Brak świadomości i naiwność ludzka. To właśnie dlatego ludzie otwierają te maile i płacą. Tu, na bloga wchodzi niewielu łudzi, których problem dotyczy. Fb i twitter mają dość ograniczony zasięg.
    Może warto pomyśleć o rozsyłaniu smsów do klientów i utworzenie specjalnej, dedykowanej i bezplatnej infolinii? Lepiej zapobiegać, niż leczyć.
    Może warto połączyć siły z innymi operatorami i stworzyć kampanię informacyjną (prasa, telewizja, radio, outdoor)?

  4. Niestety, póki są osoby które się na to nabierają, to przestępcy będą działać w ten sposób.
    Najlepsze co można zrobić typ edukować ludzi. Może warto zrobić kampanię mailową o tym?

    • od wszystkich złodziei przychodzą faktury na duże kwoty; poprzednio miałem z pge na 1682 zeta a średnio płacę 230 złotych i sami się wkopali bo pge do tej pory nie ma e-faktur

  5. Klika dni temu dostałem fałszywa fakturę na kwotę 130 zł i adres odbiorcy było wpisane P4 z adresem na taśmową, przyszedł z maila ” [email protected]„. W mailu bark logo play, brak faktury w załączniku, reszta prawie identyczna.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości