Prezentowe LAST MINUTE

Nasza akcja na Black Friday & Cyber Monday cieszyła się takim powodzeniem, że w ramach świątecznego prezentu postanowiliśmy ją powtórzyć :) Dzięki niej przez nasz sklep internetowy i za pośrednictwem telesprzedaży (*500 lub 730 300 400) wszystkie telefony kupicie

100 zł taniej!

Powiedzcie o promocji komuś, kto chciał kupić w PLAY telefon. Może to dobry pomysł na świąteczny prezent? A może warto być samemu sobie Świętym Mikołajem i zdecydować się na fajnego smartfona, o którym się marzy? Macie czas do poniedziałku na decyzję, ale nie zwlekałbym, bo w weekend dostaw nie ma. Jak wykupicie cały magazyn to trzeba będzie się uzbroić w cierpliwość i czekać na dostawę :)

Akcja obowiązuje od dzisiaj do poniedziałku, w ofertach z jedną kartą SIM. Nie wklejam całego cennika ze zmianami, bo zająłby kilkanaście stron ;)

Komentarze

  1. Dominik Bobrowski pisze:

    Pierwszy :)Raportuj

  2. PINOKIO pisze:

    Brawo Dominik.!!!
    Akcja – rewelacja.:)
    Standardowo – szósteczka.:)
    Uzasadnienie – renowacja. Jak podczas Black Friday, Crazy Weekend i Cyber Monday.:)
    Bo mieć stówkę a nie mieć to czyni pewną różnicę.:)
    Pozdrawiam.)
    PINOKIORaportuj

  3. bodzio pisze:

    To jak z tymi 3 mb/s?Raportuj

    • PINOKIO pisze:

      Jak nie starcza netu, to może jakiegoś dual sima o 100 taniej.:)
      A za stówkę to się można podeprzeć jakimś netsimem, co tam akurat komu najlepiej pasuje.)
      Takie tam drewniane puzzle.:)
      Pozdrawiam.:)
      PINOKIORaportuj

  4. Ona pisze:

    Kupić i czekać 3 godziny na maila potwierdzającego zakup….nowy rekord?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski pisze:

      Widać duże zainteresowanie :)Raportuj

      • mat pisze:

        szanowny panie rzeczniku lub jego zastepco, ja wiem ze to nie miejsce ani czas, swieta itp, ale jako wieloletni wasz klient chcialem poruszyc pewna skandaliczna kwestie co do ktorej bardzo prosze o interwencje. Przedluzylem swoja umowe ok dwa tygodnie temu i musze przyznac z bolem ze zostalem oszukany, zlozylem reklamacje razy dwa, interweniowalem telefonicznie i nadal cisza. Korzystalem z taryfy o nieograniczonym internecie LTE, fakt korzystalem z niego bardzo duzo, bo i taka mam tez prace, po przedluzeniu umowy intrnet zwolnil mi do nie calego 1 mbps. Po interwencji w salonie okazalo sie ze po wykorzystaniu 10 GB net zwalnia, ikt mnie o tym nie poinformowal, zmienilem umowe na drozsza i gorsza, po za tym czy umowa nie powinna dzialac po zakonczeniu starej? Nic nie idzie wskurac, pisze interwencje i ikt nie reaguje, w salonie rozlowyli rece. Bardzo prosze o interwencje!!!! numery zgloszen to 150501039 oraz 149377421 Jeszcze raz bardzo prosze o pomoc, bo juz naprawde nie wiadomo gdzie sie zwrocicRaportuj

        • xtr pisze:

          Skoro przedłużyłeś umowę to na nowych warunkach. Skoro w starej miałeś no limit lte to trzeba było tylko sprawdzić w umowie czy po przejściu umowy na czas nieokreślony ten parametr zostaje.Raportuj

        • dragonite pisze:

          Dlatego warto podpisać umowę na internet z lokalnym ISP a nie zawracać sobie głowę mobilnym. Ja w marcu przechodzę do lokalnego z jego ofertą 200 Mb/s po światłowodzie za 70 złRaportuj

          • PINOKIO pisze:

            A da się z tym światłowodem pójść na grzyby albo na ryby albo gdzieś tam ? Jak tak to fajne.:)
            Pozdrawiam.:)
            PINOKIORaportuj

            • xtr pisze:

              Jak ma giętki światłowzwód to przecież zwinie do plecaka i po problemie. Może chodzić gdzie chce.Raportuj

            • Voster pisze:

              ilość zgłoszeń w czasie 10 lat korzystania z internetu stacjonarnego – 4
              ilość zgłoszeń w czasie ostatniego roku w play – przynajmniej 1-2/msc nie licząc tego, że na większość trzeba kilka razy pisać bo odpowiedzi są nie na temat
              także wolę iść do lasu bez internetu by po powrocie z niego nie musieć pisać zgłoszenia :pRaportuj

  5. Gie pisze:

    Jakiś czas temu rzuciłem tutaj pomysł rejestracji kart u listonoszy. Nawet dokładnie to opisałem. Play to olał a Orange wprowadziło w życie. :)Raportuj

    • PINOKIO pisze:

      Pamiętam, pamiętam.:)
      Ja bym napisał do Orange albo Poczty Polskiej o jakieś tantiemy z tytułu praw autorskich albo dostęp do ich netu za free. Może akurat się należy.:)
      Pozdrawiam.:)
      PINOKIORaportuj

      • PINOKIO pisze:

        A swoją drogą ciekawe co na to listonosze ?
        Już nie będą mieli czasu pukać dwa razy – Raz i wchodzą. Albo bez ostrzeżenia. :) Chyba, że wprowadzą androidy.
        Biorę stówę i idę do sklepu z politurami. Weekend się zbliża.:)
        Po drodze zajrzę do okolicznych salonów telecomów. Zobaczę gdzie najwięcej ludzi. I co biorą.:)
        Pozdrawiam.:)
        PINOKIORaportuj

        • PINOKIO pisze:

          W sumie szału nie ma, raczej pustawo. – ale bez cukrowania to w PLAY było najwięcej klientów.:)
          Bo u Zielonych to nie liczę tych do stoisk AGD i TV SAT.
          Także, także …
          Pozdrawiam.:)
          PINOKIORaportuj

        • Gie pisze:

          Z tego co czytam listonosze dostali tablety, pewnie ekstra od Orange, więc są chyba zadowoleni. :) Ciekawe jak to działa. Ja sugerowałem jakiś gotowiec do wydruku z kodem QR który listonosz skanowałby smartfonem.Raportuj

      • Gie pisze:

        Już dawno zasugerowałem PP takie rozwiązanie. :) Widocznie mają dobre kontakty z Orange i to z nimi zrobili deal. :)
        Dalej niezrealizowany a chyba wygodniejszy dla leniwców a i dla operatorów, pozostaje pomysł z przelewami. Na stronie Play kupują doładowanie rejestrujące, starter. Klikam – Płacę i zostaję przeniesiony na stronę mojego banku. Tam system dostaje informację że to przelew rejestracyjny dla Play i automatycznie wypełnia tytuł przelewu imieniem, nazwiskiem i PESEL-em przypisanym do tego konta. I już. Użytkownik jest zadowolony bo ma zarejstrowaną kartę bez ruszania tyłka. Play jest zadowolony bo ma zarejestrowaną kartę i jeszcze zarobił na doładowaniu. A i pewnie bank też będzie zadowolony. :)Raportuj

  6. Adrian pisze:

    A w roamingu krajowym klienci traktowani coraz gorzej, oj słabo, słabo…Raportuj

  7. margr pisze:

    Przykro że abonenci Formuły Rodzina są notorycznie pomijani!Raportuj

  8. Wkurzony pisze:

    Play-u dziękuję za obniżenie ceny smartfonów o 100 zł. Wiem, ze na wolnym rynku mogę nadal kupić je taniej. Teraz wiem, że taniej oznacza gorzej, bo tylko ze smartfonami brandowanymi przez Play-a mogę przecież korzystać z WIFi calling.

    Play-u dziękuję za ujednolicenie technicznych warunków świadczenia usług mobilnego dostępu do internetu w sieciach roamingowych. Wiem, że to poprawi mój komfort korzystania. Nieświadomie korzystałem z roamingu krajowego, kiedy to wcale nie jest konieczne, ponieważ terminal mógłby się zalogować do sieci Play.Raportuj

  9. michal88 pisze:

    Czy nie dałoby się przenosić numery prepaid przez strony np banku tak jak to się dzieje teraz z rejestracja numeru? Przez bank wpisujemy swój numer do przeniesienia i numer karty sim jaka kupimy w sklepie czyli zwykły starter za 5 zl. A wniosek bank przesle do operatorów. Dużo by to ułatwiło i pracownicy nie musieliby tego robić. A co to za problem podmienić numery na karcie sim kupionej w sklepie. Może kiedyś…Raportuj

  10. Marek Mazury pisze:

    To by dobre było PLAY na święta – bez limitu za 10 zł w ofertach na kartę jak w 2014 RokuRaportuj

  11. Jarek pisze:

    Promocja!!! wszystko drożej niż wczoraj,ale taniej jak jutro haha.Słabe te Święta w Play.Raportuj

  12. Sebastian pisze:

    Masakra jakaś. Umowa skończyła mi się 9 grudnia i dzisiaj od godziny 12 próbuję złożyć zamówienie na przedłużenie abonamentu przez stronę PLAY i co…
    „Wystąpił błąd przy składaniu zamówienia.
    Niestety nie możesz kontynuować zakupów.”
    Po co w ogóle robić jakieś promocje jeżeli nie można z tego skorzystać???Raportuj

  13. Jaonna pisze:

    Śmiechu warte.Samsung s6 droższy w podobnym abonamencie o998zł niż np. w Orange a ,,super promocja w play” daje 100zł :d zniżki :dRaportuj

  14. marrrr pisze:

    Kilka godzin próbowałam złożyć zamówienie i niestety nie udało się.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty