Przypominamy – włącz pakiet za zarejestrowanie numeru!!!

Udostępnij

Jak wiecie za zarejestrowanie numeru dajemy rabat. Rok ważności konta, 100 na rozmowy i SMS ważne przez 30 dni oraz 10 GB na 30 dni.

O wszystkim możecie przeczytać na specjalnej stronie, na którą serdecznie zapraszam!!!

Pakiet trzeba aktywować i o dziwo nie zrobili tego wszyscy, którzy zarejestrowali numer. Chcemy być FAIR dlatego przypominamy, nawet jeżeli sporo mogliśmy na tym zaoszczędzić. Wysłaliśmy przypominajkę do wszystkich, którzy nie aktywowali pakietu. Włączcie, bo warto.

W poniedziałek zostanie 10 dni do 2 lutego, kiedy to niezarejestrowane prepaidy zamilkną. Wieczorem zapraszam na pierwszy w tym roku videostream, gdzie porozmawiamy o tym procesie, przypomnimy wszystkie kanały, odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące rejestracji i bonusów. Proszę wpisujcie pytania, bo tym razem chcemy wyczerpująco odpowiedzieć na wszystkie Wasze wątpliwości.

Zapraszam serdecznie już dziś. Poniedziałek 20:30 wieczorem.

A od siebie radzę w weekend przy okazji zarejestrować swoją kartę, bo im bliżej 2 lutego, tym bardziej może być gorąco.

Zobacz więcej

189 KOMENTARZE

  1. Czy rozdawanie bonusów na prawo i lewo odbije się na klientach abonamentowych, którzy zapłacą więcej, żeby pokryć straty na klientach na kartę?

    • Dzień Dobry.
      Systematyzując :
      Jedno zasadnicze pytanie : Czy w przypadku udzielenia pomyłkowo niezgodnej z zapisami regulaminów odpowiedzi podczas videostreamu na pytania związane z rejestracją bonusami za rejestrację, odpowiedź taka znosi postanowienia zawarte w zapisach regulaminów ? Czy takie ewentualne pomyłkowe odpwiedzi będą podlegać sprostowaniu ?
      Poniżej zamieszczam komplet zamiesczonych przeze mnie w tym wątku dotyczących rejestracji i bonusów za rejestrację, dotyczących wątpliwych dla mnie kwestii dotyczących tego tematu
      1. Czy dodatkowe bonusy za przeniesienie do Play ,dla klientów: Orange, Plus, T-Mobile, nadal obowiązują ?
      1.1. Czy te dodatkowe bonusy przysługują również klientom innych operatorów ?
      1.2. Jeżeli tak, to czy możliwe jest wskazanie listy operatorów, których klienci mogą skorzystać z dodatkowego bonusu za przeniesienie numeru do sieci PLAY ?
      2. Czy ważność bonusu dodatkowego jest dłuższa niż gwarantowanego ?
      2.1.Jak długo może trwać przeniesienie numeru z innej sieci i rejestracja w Play ?
      2.2. Do kiedy należy złożyć wniosek o przeniesienie żeby skorzystać z bonusów, w tym również gwarantowanego ?
      3. Czy po dacie 2 luty 2017 r. przewidywane jest przywrócenie oferty promocyjnej „Przenieś numer do Play na Kartę” bonus 60 zł na 90 dni ?
      3.1.Czy jakieś bonusy za przeniesienie numeru do Play na kartę dla klientów: Orange, Plus, T-Mobile i innych operatorów będą przyznawane od 2 lutego 2017 r. ? Jeśli tak to jakie?
      4. Czy dla danego numeru dla którego były wykorzystane bonusy związane z rejestracją w Play, można po migracji numeru do innej sieci a następnie powrotnej migracji do Play, ponownie skorzystać z Bonusów za rejestrację lub bonusu za przeniesienie numeru ?
      5. Czy jeżeli dla danego numeru skorzystano z bonusów za rejestrację lub przeniesienie numeru i wykorzystano te bonusy w okresie obowiązywania tego regulaminu, następnie numer został przeniesiony do innej sieci i dokonano powrotnej migracji do sieci Play w okresie obowiązywania nowego regulaminu, to bonusy wynikające z nowego regulaminu przysługują (drugi raz ale z tytułu różnych regulaminów) dla tego numeru ?
      6. Czy po przeniesieniu numeru z oferty abonamentowej w Play do oferty abonamentowej w innej sieci, przejściu w sieci obcej do oferty pre-paid i powrotnej migracji do sieci Play przysługują Bonusy za rejestrację i przeniesienie numeru ?
      7. Czy rejestrując na siebie numery w odpowiednich ofertach głosowych PLAY i Red Bull Mobile mogę aktywować bonusy za rejestrację dla maksymalnie 3 numerów, czy dla większej liczby numerów np. 9 ?
      8. Czy przy przenoszeniu numeru z innych sieci do ofert Red Bull Mobile na kartę wraz z jego rejestracją, przysługują jakieś bonusy z tego tytułu ?
      9. Czy z bonusu za rejestrację wg Oferty Promocyjnej „Bonus za rejestrację numeru w Play dla oferty Internetu na Kartę w Play” skierowanej do
      użytkowników oferty Nowy Play Online na Kartę, Play Online 4GLTE na Kartę, Play Internet na Kartę mogą również skorzystać Użytkownicy Oferty Promocyjnej Internet na Kartę w Play z 26 lipca 2016 r., chociaż nie zostali oni wskazani w ofercie „Bonus za rejestrację numeru w Play dla oferty Internetu na Kartę w Play” z 20 października 2016r. ?
      9.1. Czy przy przeniesieniu numeru w taryfie „data” z innej sieci do Internet na Kartę w Play przysługuje jakiś Bonus za przeniesienie numeru ? Jeśli tak to jakie ?
      10. Czy, aktywny obecnie, niezarejestrowany numer który zostanie wyłączony po 1 lutego 2017 r. z powodu niezarejestrowania, będzie można re-aktywować ?
      10.1. Czy taka re-aktywacja będzie usługą płatną ?

      11. Jakie warunki trzeba spełnić i jak dokonać zakupu telefonów wg cennika z 19.01.2017 r. zamieszczonego we wpisie na blogu, przy przeniesieniu numeru lub rejestracji numeru w Play na Kartę, w przytoczonych poniżej cenach z tego cennika :https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2017/01/Cennik-19.01.pdf
      HTC One A9s 1 079 zł
      Huawei Honor 8 Dual SIM 1 859 zł
      Huawei Mate 9 Pro 128GB Dual SIM 3 439 zł
      iPhone 6s Plus 32GB 3 529 zł
      Samsung J510FN Galaxy J5 (2016) 879 zł
      11.1 Czy wskazane ceny obejmują również cenę startera ?
      11.2 Czy możliwy jest zakup wskazanych telefonów w wymienionych cenach przy rejestracji i aktywacji posiadanych bezpłatnych starterów Play ?

      Pozdrawiam.:) W oczekiwaniu na poniedziałkowy streaming
      PINOKIO

      • Dzień Dobry.
        Zachęcony atrakcyjnym konkursem, pomimo wcześniejszej deklaracji, pozwolę sobie zadać jeszcze następujące pytania dotyczące dwóch sytuacji związanych z rejestracją.:
        I. Sytuacja faktyczna : Posiadam nieaktywny Zestaw startowy Play na Kartę „Starter Formuła MINI MAX na Kartę” o wartości 3 zł, otrzymany ze sklepu internetowego PLAY.
        Na starterze nie jest uwidoczniony przypisany do tego startera numer telefonu. Starter oznaczony jest kodem paskowym i kodem 19 cyfrowym.
        I.1 Czy obecnie możliwa jest aktywacja i rejestracja takiego startera bez wizyty w Salonie PLAY np przez Play24 ?
        I.2 Jak sprawdzić przypisany do startera numer telefonu ?
        I.3 Czy rejestrując i aktywując taki starter również otrzymam bonusy za rejestrację ?
        I.4 Czy po 1 lutego będzie możliwa aktywacja i rejestracja takiego startera bez wizyty w Salonie PLAY ?

        II Sytuacja przewidywana : Przebywając za granicą chciałbym aktywować i zarejestrować, rezerwowy, nieaktywny starter PLAY z przypisanym numerem telefonu. Na koncie Play24 posiadam numery uprawniające do dokonania takiej rejestracji przez Play 24 (abonament i pre-paid). Mam dostęp do internetu.
        Czy po utracie możliwości wykonywania z tych numerów połączeń (telefon i karty uległy zniszczeniu), mogę za pośrednictwem bramki SMS i usługi wiadomość SMS na e-mail, powiązanych z pozostającymi na koncie Play24 numerami, dokonać rejestracji i aktywacji posiadanego przeze mnie rezerwowego startera ze znanym numerem telefonu ?
        Pozdrawiam :)
        PINOKIO

        • I pytanie uzupełniające do sytuacji dotyczącej aktywacji i rejestracji numeru „rezerwowego” :
          Czy rejestracji i aktywacji numeru na kartę w Play można dokonać dzwoniąc na numer 730 300 300 za pośrednictwem usługi Telefon Play „dzwoniąc z komputera”.
          Wobec obszerności tematu, liczę na to, że jeżeli przewidywany czas videostreamu nie wystarczy na udzielenie odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania, odpowiedzi te zostaną udzielone w innej formie.
          Pozdrawiam:)
          PINOKIO

      • No tak, jak zwykle unikanie tematu. Mam lipny zasięg i proszę gdzie mogę, a tu nic. Pisałem do Play w kwestii wybudowania kolejnego przekaźnika w mojej okolicy, zero odpowiedzi. Proszę o Wifi Calling by móc normalnie rozmawiać, unikanie odpowiedzi.

          • No to pozostaje ci zakup zestawu wzmacniacz + antena GSM i szukaj nadajnika innej sieci. Play bynajmniej nie kwapi się do pomocy ludziom, którzy mają problemy z zasięgiem.

  2. Czy jak kupie jutro w salonie Play karte Formuła Play na kartę i odrazu rozumiem mi ją zarejestrują w tym salonie a następnie aktywuje sobie Formułę Unlimited 25zł/m i dopiero wtedy włączę sobie bonus za rejestrację to będę miał rok ważności konta na przychodzące i wychodzące?

      • Czyli każde następne doładowanie 25zł będzie przedłużało konto o następne 50 dni i w sumie to będzie rok i 50 dni No to super!

        • oczywiście, że nie, ważność konta się nie sumuje a każde doładowanie wydłuża termin połączeń o konkretną ilość dni jeśli jest to krótszy termin niż obecny to nic się nie dzieje i pozostaje bez zmian.

        • Każde nastepne doładowanie nie bedzie przedłużało o 50 dni konta. Dopiero wtedy przedłuży jak bedzie krócej niż 50 dni ważne.

    • Zebys mogl aktywowac Formule Unlimited bedziesz MUSIAŁ ZASILIĆ konto by miec na nim 25zł
      Kasa z bonusu jest na koncie promocyjnym i za nia nie uruchomisz Formuly Unlimited. 100zł jest tylko na rozmowy i sms.
      Wiec najpierw uruchom sobie bonus (teraz trwa to nawet kilkanascie godzin) i konto masz wazne rok. A za 30 dni, jak ci sie skonczy bonus doladuj sobie za 25 i dopiero wlacz Unlimited.

  3. Ej Marcin A nie możecie tego videostreamu zrobić jutro ? O tej godzinie pierwszy gwizdek we Fryburgu Nie mieliście kiedy rozmawiać ? :)

    • A co Ty nie wiesz, że jak Pan Rzecznik nigdzie w weekend nie wyjeżdża służbowo, to ma czas dla Siebie i swojej Rodziny a nie będzie siedział w sobotę na jakimś videostreamie dla kilku (a może tysięcy?) osób którzy są jeszcze niezarejestrowani ?

      • Czy zapowiedziany na poniedziałek na godz. 20.30 videostream dotyczący rejestracji numerów w PLAY odbędzie się 23 stycznia 2017 r. ?

  4. Ja mam zastrzeżenia co do waszego systemu informatycznego. Niedawno zniknął mi numer powiązany z kontem (wyjaśniona sprawa przez BOK), teraz okazuje się że nawet całe konto dla jeszcze jednego numeru – ostatnio logowałem się ze 2-3 miesiące temu i działało. Teraz mam komunikat brak konta dla maila lub telefonu. Czy nie testował migracji jeśli przenosiliście system?

      • Chodzi o dane kontaktowe?
        Ja to robiłem inaczej, ignorowałem i zdaje się jest tam „x” i znikło.
        Zresztą co chcą aktualizować?
        Login? Jak ktoś z @-małpy się loguje to wiadomo, że zmieni kiedy trzeba.
        Telefon, jest na koncie przecież, jak sami zmienią to powinni wiedzieć z automatu.
        Zapewne potwierdzać trzeba kolejną zgodę na spam. Lepiej zaprzeczać. ;)

  5. Mam nadzieję, że w KOŃCU przyznacie się do WŁASNEGO błędu i dla tych, co już mają bonusy za rejestrację i je przedłużają we wskazany na wcześniejszych wideokonferencjach rzecznika i Bułgara sposób, będzie to dalej dostępne, a nie zabrane w tak NIKCZEMNY!!! sposób!… :/

  6. A T-Mobile dzisiaj wystartował z taką ofertą postpaid:
    Superduet T-Mobile – oferta dla dwóch osób z telefonami lub bez. Nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne, nielimitowane sms-y i mms-y a także pakiet 5GB internetu (pakiet można powiększyć) Z pakietu nie korzysta Facebook i Messenger, WhatsApp, Twitter, Tinder, Tidal, radio internetowe, nawigacja i myDysk.Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a kwota miesięcznego zobowiązania to 59,90 zł bez telefonu i 99,90 z telefonami. Czyli tylko 29,95 zł od osoby bez telefonu. Mało tego, zarówno w ofercie bez telefonu, jak i z telefonem, można w razie potrzeby w każdej chwili dodać kolejną osobę i skorzystać z równie atrakcyjnych warunków. A co przyszykowało Play nowego ? Ktoś mi może podpowie?

  7. Dobry Wieczór. !
    Czy dodatkowe bonusy za przeniesienie do Play ,dla klientów: Orange, Plus, T-Mobile, nadal obowiązują ?
    Czy te dodatkowe bonusy przysługują również klientom innych operatorów ?
    Jeżeli tak, to czy możliwe jest wskazanie listy operatorów, których klienci mogą skorzystać z dodatkowego bonusu za przeniesienie numeru do sieci PLAY ?
    Czy ważność bonusu dodatkowego jest dłuższa niż gwarantowanego ?

    • Taka fajna adnotacja:

      „Gwarantowane bonuys: 100 zł do wykorzystania na rozmowy i SMS-y w Polsce oraz 10 GB ważne przez 30 dni. Bonusy za przeniesienie numeru: 100 zł do wykorzystania na rozmowy i SMS-y w Polsce oraz 10 GB ważne przez 60 dni. Bonusy gwarantowane wymagają aktywacji. Aktywacja dodatkowych bonusów trwa do 24 godzin od momentu aktywowania bonusów gwarantowanych. Bonusy za przeniesienie numeru możliwe do aktywacji przez maksymalnie 30 dni od przeniesienia numeru. Zmiana oferty powoduje utratę wszystkich usług, bonusów i promocyjnych pakietów złotówek. Przeniesienie numeru na kartę do Play wymaga wcześniejszej rejestracji numeru u obecnego operatora.”

      Ja się zastanawiam ile ludzi tak serio wchodzi w podane linki i czyta co tam jest napisane.
      Jak mówi stare porzekadło: Pieniądz leży na ulicy,trzeba się tylko po niego schylić i podnieść.

  8. …w minionym roku dwa numery zarejestrowane, extra bonusy wykorzystane, więc dziękuję- ja pytań nie mam :)

  9. Trzy numery zarejestrowane i bonusy odebrane.THX. Zastanawiam się nad czwartym… dla osoby starszej. Tylko czy Formuła Unlimited na kartę jeszcze będzie po 02.01.2017r ? Bo różne mnie głosy dochodzą … a konkurencja nie śpi… jak widać po różowych ? Może w Plaju coś się zmieni w abo? albo karcie?

    • Phi, różowi? no proszę Cię, ja w Play mam w abo. o 2GB więcej, bezterminowo i 5 zł taniej… czyli jak pączek w maśle :))

  10. A po co, jeśli po miesiącu i tak wszystko zabierzecie? Oczywiste jest, że nikt normalny nie jest w stanie „wygadać”, ani w jakikolwiek sposób wykorzystać 100zł w ciągu 30 dni – tym bardziej, jeśli ma się włączoną formułę unlimited. Tacy jesteście hojni, a nawet na WOŚP nie pozwalacie przeznaczyć tych pieniędzy, a zrobiłbym to z wielką chęcią.

    • Bo taka jest właśnie „hojność” wg Play. We wszystkich reklamach chwalą się, że wspierają Wielką Orkiestrę, a w rzeczywistości tylko wykorzystują Jurka Owsiaka, żeby wypromować własną markę. Z własnego budżetu nigdy nie wsparli WOŚP nawet złotówką.
      To taka hojność, polegająca na rozdawaniu cudzymi rękami.

  11. Sprawa nr 1:

    Proszę o wykazanie zgodności odpowiedzi na pytanie nr 10 („systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości”) z punktem 9. regulaminu („Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem”).

    Cytat z forum play:

    Pytanie 10: Jak sprawdzić termin ważności środków promocyjnych za rejestrację?

    Odpowiedź: W zależności od bonusu Środki są ważne 30 dni (bonus za rejestrację) lub 60 dni (bonus za przeniesienie ) od momentu ich przyznania. Zgodnie z odpowiedzią na pytaniem 9, systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do wcześniejszego zanotowania daty aktywacji bonusu.

    Cytat z aktualnego regulaminu:

    9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
    9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
    9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na
    Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play,
    Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
    9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
    9.4. Bonus Rok Ważności Konta – kod *101#,

  12. Jeśli chodzi o plaj24 mi wciągu 2/3 dni wyparowały 2 konta szlag mnie trafia nie mogę się oczywiście zalogować ta sama śpiewka zły numer ..Ble ble odzyskanie chasla później to samo jedno zgłoszenie już napisałem,robi się coraz lepiej w PLAJU o bonusach nawet nie wspomnę żenada!

    • Jeśli chodzi o wyparowanie numerów to dopiero początek. Mam 5 numerów na umowie Rodziny z czego 3 wypadają mi co chwilę. Play wozi się tak od 5 miesięcy i nic nie robi. Jedno zgłoszenie było w dziale technicznym 2 miesiące i zostało zamknięte bez rozwiązania problemu. Następne jest w dziale technicznym od 2.5 miesiąca i nadal się nic nie dzieje. Szczęście że od czasu do czasu kapną jakąś obniżkę na otarcie łez.

  13. Pytanie zasadnicze: Oferty prepaid mają kryzys, niektóre sieci zwalniają podobno ludzi od tych ofert. Czy to oznacza że nie będą już takie fajne promocje w ofertach na kartę i powoli będziecie psuć te oferty, żeby ludzie przechodzili do abonamentów???

    • Raczej tak. Ustawa antyterrorystyczna zniszczyła prepaid w Polsce. Zobacz jaką ofertę abonamentową T-Mobile dzisiaj zaproponował (kilka postów wyżej) Wychodzi 29,95zł od osoby. Czyli coś w tym jest… Poczekajmy na innych operatorów, bo po 02.02.2017 mogą być spore zmiany.

    • Nie mają kryzysu i mieć nie będą. O kryzysie świadczy fakt, że na kartę no limit i 6 gb masz za 25 zł a w abonamencie no limit i 5 gb za 45 zł? Są operatorzy wirtualni i duzi gracze nie oleją perpaida. Oczywiście zarabiają na tym marne grosze a i tak będą tanieć oferty prepaid, kosztem klientów abonamentowych którzy zapłacą więcej.

  14. Sprawa nr 2:

    Uprzejmie proszę o wyjaśnienie pozostałych „kontrowersyjnych” spraw (w tym Pana roli), choćby tych opisanych tutaj:
    https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=395450&viewfull=1#post395450

    Nie będę wklejać całości, kto chce może zajrzeć.
    Zaznaczam: nie jestem autorem tego posta i nie popieram sformułowań w nim użytych (choć rozumiem rozdrażnienie autora: kwestia bonusów + sprawa nr 3 + „znajomość” z moderatorem).

  15. Sprawa nr 3:

    Widzę, że na forumPlay jakakolwiek dyskusja nie jest tolerowana, a wątek „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)” (którego oczywiście nie można komentować!) traktowany jest przez Play jako prawda objawiona, z którą nie wolno polemizować.

    Czy pan rzecznik wypowie się w poniższej sprawie? Zwracam uwagę, że informacje o zamykaniu wątków pojawiły się PRZED publikacją Prawdy Objwionej pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.

    „Zagadką pozostaje, dlaczego bonusy stały się nagle tematem tabu i wątki im poświęcone są zamykane pod absurdalnym pretekstem „OT”.”

    https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=394669&viewfull=1#post394669

    • Wydaje mi się, że nie potrzebnie się tak denerwujesz jakby chodziło o życie kogoś z rodziny. To tylko bonusy. Nie przesadzaj my. Nie mamy na to wpływu .02.02.2017 zweryfikuje wszystko. Kolejki będą tam gdzie dają najwięcej za mniej w najlepszej jakości.

      • dlatego ja pójdę tam gdzie będą mniejsze kolejki,bo nie lubię kolejek hehe
        śmieszne ale prawdziwe

        kiedyś w telefonie 95% mojej książki telefonicznej było w orange.
        dziś to raptem kilka numerów,kilka numerów innych operatorów i ok 80% to użytkownicy Play.

        namówiłem ludzi co lata byli w innych sieciach.teraz ich pytam-tamci i tamci mają dobrą ofertę,przenosimy?oni nie chcą,jest im dobrze w Playu.

        o czym rozmawiamy w ogóle?

        • @jack be w moim przypadku jest dość podobnie i myślę, że nawet większy % ludzi „przeniosłem” do Play. A pytania zadaję bo mimo wszystko lubię Play. Osoby które są w Play w dużej mierze mnie pytają jak coś ma działać i w wielu przypadkach to ja tego działania pilnuję. I jeśli nagle Play zmienia reguły gry to ja potem muszę się przed ludźmi tłumaczyć dlaczego tak się stało. Dlatego właśnie padają te pytania.

          • jasne,bardzo dobrze cię rozumiem.przyznam szczerze,że nie pomyślałem od tej strony.
            ale trzeba się liczyć z tym,że to był jednorazowy prezent i wiadomo,że to my musimy utrzymywać operatora,a nie operator nas.i jeśli mają robić sobie strzał w stopę przez głupie bonusy,to lepiej by tego nie robili,bo zawsze prędzej czy później odbije się to gdzieś w późniejszych ofertach na klientach.
            fakt,ktoś to wszystko źle wyliczył i mogło to być podane na początku inaczej.
            ale trochę zrozumienia,to były darmowe bonusy powtarzam.
            co ma powiedzieć klient,którego w salonie naciągną na podpisanie drogiego abonamentu na 2lata,bo się nie zna?
            wiesz ile jest takich wajch dziennie wszędzie?
            co tacy ludzie mają powiedzieć?
            niektórzy się załamują,autentycznie.
            a to zwykli pracownicy psują opinię całej marki.
            bo na stanowiskach,są ludzie.i są ludziska.
            także dziś w prepaidzie jak dla mnie nie wiem o co jest ta awantura.
            naprawdę,nie ma o co..

            • @jack be a czemu ja tłumaczę wielu tumanom żeby w abo się nie pchali? Czemu pokazuje, że karta jest korzystna. Wszystkim głupcom nie wytłumaczę ale rodzinie znajomym owszem. Wiesz o co jest ta cała awantura. O to że tak duża sieć jak Play nie potrafi sklecić dobrego przejrzystego regulaminu. Wkurza mnie jak ktoś jest partaczem a takimi są twórcy tych regulaminów. Jaki był problem zrobić bonus tylko na 30dni bez opcji przedłużania? Oddzielne konto i kod i nikt by słowa nie powiedział. Mam nadzieję, że właśnie z tej „awantury” Play wyciągnie wnioski. Czemu ja mam się męczyć i czytać (a czytam) takie partackie regulaminy które trudno zrozumieć? Mam tego dość, może być i bonus na 3 dni ale nich to ktoś jasno napisze i tylko o to mi chodzi.

        • Czy jakieś bonusy za przeniesienie numeru do Play na kartę ,dla klientów: Orange, Plus, T-Mobile i innych operatorów będą przyznawane od 2 lutego 2017 r. ? Jeśli tak to jakie?

      • @Artek
        A skąd wniosek, że się denerwuję? Wszystkie wykrzykniki w „Sprawie nr 3” pojawiły się w cytatach :-)

        Nie, nie chodzi tylko o bonusy. Chodzi przede wszystkim o ZASADY. O przestrzeganie regulaminów oraz o poważne traktowanie klientów i czytelników (bloga/forum/facebooka).

    • Czy dla danego numeru dla którego były wykorzystane bonusy związane z rejestracją w Play, można po migracji numeru do innej sieci a następnie powrotnej migracji do Play, ponownie skorzystać z Bonusów za rejestrację lub bonusu za przeniesienie numeru ?

  16. No i taki Play lubię. Brawo Panie Marcinie za próbę (mam nadzieję udaną) wyjaśnienia wielu wątpliwości które się pojawiły.
    A teraz zaczynamy.
    Tutaj Wasze (sam nie wiem co to) oświadczenie? https://forumplay.pl/showthread.php/42662-Bonus-za-rejestracj%C4%99-w-pytaniach-i-odpowiedziach-!-(Aktualne-na-dzie%C5%84-13-01-2017)
    a tutaj moje uwagi do tego gniota https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=395450&viewfull=1#post395450
    Poproszę o odniesienie się do tych uwag.
    Pytania kolejne
    1 – ktoś kto ma zarejestrowanych na siebie wiele kart i rejestrował je powiedzmy następująco – 10szt do czerwca 2016, 5szt w okresie 20 październik – 17 listopad, 5szt po 17 listopada – do tej pory nie odebrał żadnego bonusu za rejestrację. Ile należy się takiej osobie bonusów?
    2 – osoba rejestrująca numer w okresie 20 październik – 17 listopad podlega pod ten regulamin. Jak długo ważny jest u takiej osoby bonus podstawowy 100zł i 10gb (nie pytam o bonus za staż)? W mojej ocenie jest ważny bezterminowo.
    3 – Jak należy rozumieć zapis pkt 11 regulaminu „Skorzystanie z usługi nie wyklucza korzystania z innych Ofert Promocyjnych dostępnych łącznie z ofertą, z której korzysta Użytkownik, chyba że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej.”? Czy to nie jest pkt mówiący o kumulacji środków promocyjnych i ich przedłużaniu?
    4 – Wasze wyjaśnienia https://forumplay.pl/showthread.php/42662-Bonus-za-rejestracj%C4%99-w-pytaniach-i-odpowiedziach-!-(Aktualne-na-dzie%C5%84-13-01-2017)
    nie są żadnym regulaminem i jako takie nie stanowią podstawy do zmiany zapisów regulaminu. Oglądałem Pana wystąpienie https://blogplay.pl/2016/06/rozmawiamy-o-rejestracji-kart-pre-paid/ i takie pytanie. To wystąpienie było w okresie obowiązywania regulaminu https://www.play.pl/kampanie/rejestracja/ zmiany regulaminu nastąpiły tutaj https://www.play.pl/kampanie/rejestracja/ a ostatnie https://www.play.pl/kampanie/rejestracja/.
    Które to zmiany regulaminów spowodowały nieaktualność twierdzenia „bonus można przedłużyć”? Czy to nie Pan w 10min 28s mówi „tylko nie podoba mi się trochę że to 500zł jest tylko na miesiąc, co zrobić żeby z tego korzystać dłużej” i następnie dostajemy odpowiedź od Bułgara i Pana komentarz „są opcje, czyli to nie jest tak że tylko dajemy te 500zł czy 100 czy 200 na miesiąc a później już nic z tego nie ma, musicie to przedłużyć, musicie o to zadbać.”
    To co się zmieniło że zaczęło się to Panu podobać?
    Które zapisy regulaminów spowodowały tę zmianę?
    5 – Wasze oświadczenie które pojawiło się na forum play „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach” pojawiło się w dniu 13.01.2017r. To proszę mi odpowiedzieć co o tym mają myśleć użytkownicy którzy w wielu przypadkach uruchomili bonusy (u siebie, u rodziny) przed Świętami a następnie dokonali przedłużenia tych bonusów w najprostszy możliwy sposób czyli kody fanta/coca cola. Te osoby nie pamiętają i nie zwrały uwagi na date uruchomienia bonusu. Jak ja mam odpowiedzieć komuś komu uruchomiłem bonus i nie pamiętam dokładnie kiedy to zrobiłem na pytanie „to kiedy Play odbierze mi ten bonus”? Pod kodami *101#, *108#, play24 widnieją daty ważności środków promocyjnych/gb wynikające z kodów coca cola/fanta, więc co ja mam takiej osobie odpowiedzieć? To że kodami (play24) które są określone w pkt 9 regulaminu to może sobie ……… (to samo co papierem toaletowym zrobić)?

    Na koniec tylko dodam, że razi mnie mierna jakość tych Waszych regulaminów, powtórzenia cyfr rzymskich, numeracja stron (strona 3/2?) i ich (regulaminów) kompletnie niejasna dla nikogo treść. Powstają nowe regulaminy a stare nadal obowiązują i nikt nie dokonuje w nich żadnych zmian a w/g mnie powinien. Pierwszy regulamin „obowiązuje od 6 czerwca 2016r do 1 lutego 2017r) – to wynika z tego że on nadal obowiązuje? Myślę, że czas zatrudnić kogoś kto będzie tworzył bardziej przejrzyste i czytelne regulaminy i zrobi to z korzyścią dla Play i dla użytkowników.

  17. @ratt może one mają być takie „elastyczne” właśnie.

    mnie już życie nauczyło,że wszędzie ze sobą trzeba brać wazelinę,bo nigdy nic nie wiadomo :)

    czas pokaże

  18. Jeszcze dziesięć dni i spokój. To biadolenie jest mega słabe. Zarejestrowałem kartę syna w tamtym roku i luz. Ciekawe czy w przypadku tych kart jest tak jak w tym powiedzeniu że ten co najmniej płaci najwięcej się wykłóca.

    • Oczywiście, karciarze wydają najmniej, operator ma z nich najniejszy zysk a płaczą najbardziej i awanturują się jeszcze ci zz rokiem ważności konta :D

        • A co poker ma do tego. Że niby napisała „karciarze”? Irytujący jesteś. Ale ty masz tego świadomość i robisz to z premedytacją.

          • Racja. Poker ma do tego tyle, co abonament do Bonusów za rejestrację. Chociaż nie irytujące, to też świadome i napisane z premedytacją. Więc czemu nie.:)

  19. Sprawa nr 4:

    Załóżmy hipotetycznie, że macie (czytaj: Play) 100% racji w kwestii bonusów, tj. wszystkie „operacje” na bonusach są zgodne z regulaminem.

    Rzecznik Play, Play4You, osoby odpowiedzialne za komunikację przez Facebook – wszyscy informowaliście o możliwości przedłużania bonusów, często nawet wskazując konkretne metody realizacji tej procedury.

    W pewnym momencie zaczynają się nerwowe ruchy:
    – dwukrotna zmiana regulaminów bonusów (październik i listopad),
    – rozstanie się z człowiekiem odpowiedzialnym za prepaid (nie chcę wnikać, z jakich powodów: czy sam chciał odejść, czy odejście było propozycją nie do odrzucenia – stwierdzam tylko fakt),
    – zaczyna się akcja „odbierania” bonusów.

    Z tych trzech wydarzeń na blogu znalazła się (jeśli mnie pamięć nie myli) tylko informacja o odejściu „Bułgara”.

    Nie mogę zrozumieć, dlaczego na blogu nie zostały podane informacje o bardzo istotnych zmianach wprowadzanych w regulaminach, np. 10 -> 3 numery.
    (Złośliwców proszę, żeby darowali sobie teksty o 10 tożsamościach itp. Niektórzy zarządzają numerami całej rodziny – telefony, tablety, modemy, routery – i mają wszystkie numery zarejestrowane na siebie).

    Kompletnie niezrozumiałe jest dla mnie to, że na blogu nie pojawiła się informacja o rozpoczęciu egzekwowania regulaminowego 30-dniowego okresu ważności bonusu (przypominam hipotetyczne założenie, że jest to w 100% zgodne z regulaminem).

    Skoro Pan Rzecznik informował o możliwości przedłużania bonusu (czyli pozwalamy Wam na więcej niż pozwala regulamin – przy hipotetycznym założeniu, że…), to POWINIEN RÓWNIEŻ POINFORMOWAĆ O ZAKOŃCZENIU TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.

    Pytania:
    – Czy uważa Pan to (tj. brak podania informacji o zablokowaniu przedłużania bonusów) za swój błąd?
    – Czy w podobnej sytuacji w przyszłości postąpiłby Pan tak samo?
    – Czy uważa się Pan za winnego wyzwolenia „negatywnych emocji”?

    To pytania o odpowiedzialność moralną za całe „zamieszanie”.

    • nie zadawajcie takich pytań , bo rzecznik straci prace – przyjdzie nowy rzecznik i już nic wam nie obieca .

  20. Czy jeżeli dla danego numeru skorzystano z bonusów za rejestrację lub przeniesienie numeru i wykorzystano te bonusy w okresie obowiązywania tego regulaminu, następnie numer został przeniesiony do innej sieci i dokonano powrotnej migracji do sieci Play w okresie obowiązywania nowego regulaminu, to bonusy wynikające z nowego regulaminu przysługują (drugi raz ale z tytułu różnych regulaminów) dla tego numeru ?

  21. PAN rzecznik GRUSZKA odpoczywa jest łikend więc wyjechał na MADERE.W poniedzialek przygotuje spowiedź i powie regulamin jest : bonusy przecież ważne 30 dni co wy ludziska chceta odemnie: Chłop się pszejezyczyl wcześniej wybaczta mu -DOBRE.DOBRE.Pozdro dla rata i logik dobre wpisy panowie spoko nocy!

  22. Czy przy przeniesieniu numeru w taryfie „data” z innej sieci do Internet na Kartę w Play przysługuje jakiś Bonus za przeniesienie numeru ?

  23. Czy po przeniesieniu numeru z oferty abonamentowej w Play do oferty abonamentowej w innej sieci, przejściu w sieci obcej do oferty pre-paid i powrotnej migracji do sieci Play przysługują Bonusy za rejestrację i przeniesienie numeru ?

  24. Sprawa 5:

    RWK czyli Rok Ważności Konta.

    Otwieram np. najnowszy REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ
    NUMERU W PLAY” Obowiązuje od 17 listopada 2016r. do 1 lutego 2017r:

    https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-promocji-Bonus-za-rejestracje_16112016.pdf

    W punkcie 7.3. zamieszczono precyzyjną definicję RWK:
    „Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni”.

    (Dla uproszczenia skupię się tylko na połączeniach wychodzących – z przychodzącymi jest analogicznie).

    Załóżmy, że jest 2017-01-01, a moje konto jest ważne do 2017-06-01.

    Uruchamiam bonus – moje konto ma ważność (w uproszczeniu) 2018-01-01, a więc zostało wydłużone DO 365 dni, a nie O 365 dni.
    Jeśli zostałoby wydłużone O 365 dni to powinno być ważne (w uproszczeniu) do 2018-06-01.

    Uprzejmie proszę o skomentowanie tej sytuacji.

    • Play leci w kulki z tym. Złożyłem w sumie reklamacje na 9numerach na, których wbrew regulaminowi zamiast DODAĆ 365dni to zmieniło na 365dni od aktywacji banusa. Wbrew temu punktowi WSZYSTKIE reklamacje odżucają roszczenie o regulaminowe DODANIE 365dni. Jeden wielki wałek-jedynym sposobem wzięcia Play za cztery litery są skargi w tej spraiwe do UKE-niech im Play wytłumaczy, że to co napisali w regulaminie nie jest wiążące.

    • Sprawa nr 5 – UZUPEŁNIENIE:

      Żeby nie było wątpliwości co do definicji „Okresu ważności połączeń wychodzących” – otwieram PDF zawierający „Cennik Oferty Play na Kartę Lubię to! Cennik Usług Telekomunikacyjnych P4 sp. z o.o. obowiązuje od 20.12.2016 r.”:

      https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Cennik-Play-na-Karte-Lubie-to_20122016.pdf

      Definicja „Okresu ważności połączeń wychodzących” znajduje się w punkcie 1.2.:

      „Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, liczonych od momentu Aktywacji konta przez Użytkownika lub ostatniego Doładowania konta Użytkownika o danej wartości, w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”

    • „Załóżmy, że jest 2017-01-01, a moje konto jest ważne do 2017-06-01.

      Uruchamiam bonus – moje konto ma ważność (w uproszczeniu) 2018-01-01, a więc zostało wydłużone DO 365 dni, a nie O 365 dni.
      Jeśli zostałoby wydłużone O 365 dni to powinno być ważne (w uproszczeniu) do 2018-06-01.”

      Jak zwał tak zwał- rok ważności konta, czyli 365dni licząc od aktywacji.kropka.
      Na podanym przez Ciebie przykładzie… jest 01.01.2017 (konto masz jeszcze ważne do 01.06.2017 co oznacza że ostatnie doładowanie wykonaleś 01.06.2016).
      Uruchamiasz bonus i wydłużasz ważność konta o 365 dni/rok licząc od dnia aktywacji. Wydłużyłeś więc konto 
      -o 365 dni
      -o rok
      -na kolejne 365 dni
      -na kolejny rok
      -do 365 kolejnych dni
      …jak wolisz. 

      Tak czy siak, jeśli uruchomisz bonus  01.01.2017 to konto będzie ważne rok -do 01.01.2018 r.

      Gdyby przyjąć Twój tok myślenia to doszłoby do absurdu. ;)
      Przykład- 01.01.2017 r. doładowałam konto przedłużając jego ważność do 01.01.2018r. 
      Tego samego dnia uruchomiłam bonus. Gdyby przyjąć Twój tok myślenia to w tym momencie konto miałoby mieć ważność do 01.01.2019.

      • @atqa

        „czyli 365dni licząc OD AKTYWACJI [bonusu]”

        W regulaminie tego nie widzę. Może szklana kula tak pokazała? :-)

        „Gdyby przyjąć Twój tok myślenia to w tym momencie konto miałoby mieć ważność do 01.01.2019.”

        I co w tym dziwnego? Jeśli stosowanie regulaminów uważasz za absurd – cóż, masz do tego prawo :-)

        • @logik
          Nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała żebyś miał rację :)) , zresztą nie tylko ja -jak sądzę.

  25. Jakie warunki trzeba spełnić i jak dokonać zakupu telefonów wg cennika z 19.01.2017 r. zamieszczonego we wpisie na blogu, przy przeniesieniu numeru lub rejestracji numeru w Play na Kartę, w przytoczonych poniżej cenach z tego cennika :https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2017/01/Cennik-19.01.pdf
    HTC One A9s 1 079 zł
    Huawei Honor 8 Dual SIM 1 859 zł
    Huawei Mate 9 Pro 128GB Dual SIM 3 439 zł
    iPhone 6s Plus 32GB 3 529 zł
    Samsung J510FN Galaxy J5 (2016) 879 zł
    Czy wskazane ceny obejmują również cenę startera ?
    Czy możliwy jest zakup wskazanych telefonów w wymienionych cenach przy rejestracji i aktywacji posiadanych bezpłatnych starterów Play ?

  26. Przewidujecie jakąś super promocję na ostanie 10 dni ? Poczekam.
    Podrzucę: możliwość przedłużania bonusów za rejestrację (mogą być tylko Gigabajty) tak jak było wcześniej za pierwszego regulaminu. Dla tych którzy uruchomią bonusy w końcówce, czyli teraz.

    • Ostatnie dni mogą zaskoczyć wszystkich czekających na ostatnią chwilę jakąś awarią a nie promocją.

  27. Witam dlaczego reklamacje dotyczące pkt.7.3 Regulaminu Bonusów za rejestrację są odrzucane mimo faktu iż zamiast zgodnie z tym punktem DODAĆ 365dni ważności konta to system zmienia jego ważność na 365dni od momentu aktywacji bonusów(punkt ten jest dokładnym omówieniem tego co dajecie pod określeniem Rok ważności konta i jest doprecyzowane, iż powinno DODAĆ nie zaś ustawić na 365dni). Dodatkowo ni z gruchy ni z pietruchy w odpowiedziach wmawiają, że liczy się od daty aktywacji bonusa choć NIGDZIE tak nie zapisano.
    Czekacie aż wyślę w sumie 9 osobnych skarg do UKE?

  28. Czy rejestrując kolejny (6) numer na swój pesel mogę skorzystać z bonusa za rejestrację? Dodam że pierwszy numer rejestowałem pod „rządami” regulaminu który dopuszczał bonus dla 10 numerów a nie tego nowego co ogranicza bonus do 3 numerów. Proszę o jasne i prezycyzyjne wyjaśnienie bo rozmowa z konsultantem infolinii nie jest na. Moje nerwy (próbowałem dwukrotnie i ciągle ten sam bełkot). Oficjalne forum play temat wyjaśnia na. Moją korzyść cóż z tego kiedy konsultanci twierdzą co innego

    • Jak mnie bawią tacy jak Ty :D Janusze biznesu i cebulaki z 10 numerami na kartę płaczący o bonusy i grożący sądami i odejściem do innych sieci ze swoimi doładowaniami po 10 złotych na miesiąc :D

      • @tomaszl – a mnie bawią tacy jak tym którzy przepłacają i są dumni ze swojej głupoty. Klient ma prawo korzystać z oferty tak jak mu się podoba, jeśli ona mu to umożliwia, może sobie nawet doładowywać 1zł/rok jeśli byłaby taka oferta. Nikt operatora nie zmusza do oferowania tanich ofert i ma on takie same zobowiązania co do jakości i wywiązania się z oferty wobec klienta za 10zł/msc jak i wobec tego za 200zł/msc.

    • Jeśli jakikolwiek numer zarejestrowałeś w czasach kiedy dawali do 10bonusów to musisz zrobić zgłoszenie przez Play24 i tam pomogą, bo konsule za „krutcy” są.

  29. Sprawa nr 6 … nieważne czy stary czy nowy regulamin bonusów kolejny absurd!!!

    Ważność 30 dni ogranicza się jasno do bonusa za staż. 100 zł i 10 gb jest ważne bezterminowo!!! A Wasze bełkotliwe tłumaczenie nic nie da!!! I w sumie już za to ludzie Was zjedzą. Niestety zatrudniacie nieuków, którzy prostym językiem nie umieją napisać regulaminu, i to wam odbije jeszcze czkawką jak swego czasu Erze (notabene jej już nie ma!).
    Numeracja chyba wzięta z kosmosu no i dwa regulaminy (przyznawania bonusów) obowiązujące równolegle w tym samym czasie jako perła w koronie oceanu głupoty :-)

  30. Sprawa nr 5 – UZUPEŁNIENIE:

    Żeby nie było wątpliwości co do definicji „Okresu ważności połączeń wychodzących” – otwieram PDF zawierający „Cennik Oferty Play na Kartę Lubię to! Cennik Usług Telekomunikacyjnych P4 sp. z o.o. obowiązuje od 20.12.2016 r.”:

    https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Cennik-Play-na-Karte-Lubie-to_20122016.pdf

    Definicja „Okresu ważności połączeń wychodzących” znajduje się w punkcie 1.2.:

    „Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, liczonych od momentu Aktywacji konta przez Użytkownika lub ostatniego Doładowania konta Użytkownika o danej wartości, w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”

  31. @ratt
    „może być i bonus na 3 dni ale nich to ktoś jasno napisze i tylko o to mi chodzi.”

    przemyślałem trochę sprawę i przyznaję trochę rację.
    także nie lubię,gdy nie ma jakiegoś jednego ładu.
    strasznie nie lubię bałaganu.
    postanowiłem,że nie będę wypowiadał się więcej w tej kwestii.
    ja nie ucierpiałem tym,poza tym problem jest małej wagi.
    ostatnie słowo zostawię zespołowi Marcina na konferencję.
    myślę,że jest tu kilku kumatych którzy rozwiążą te supły.
    będą pytania i odpowiedzi,sesja będzie live więc zobaczymy jak się przygotują jedni i drudzy.
    ja się domyślam jak sprawa faktycznie wyglądała i mam jakiś obraz tego wszystkiego w głowie,ale to pozostawię już dla siebie.
    też mam nadzieję,że te bonusy dają trochę wszystkim do myślenia.
    i mam też nadzieję,że więcej takiej akcji nie będzie.
    chyba przez te wszystkie reklamy :)

    • @jack be dziękuję za zrozumienie :) O to właśnie chodzi żebyśmy wzajemnie się szanowali, a nie jakieś głupie dziecinne docinki. Jesteś inteligentnym facetem, widziałem Twoje mniej przychylne wcześniejsze wypowiedzi ale potrafisz wczuć się i zrozumieć sposób myślenie i problemy innych osób. Również mam swoje przemyślenia na temat przyczyn tych zmian wprowadzonych przez Play ale zostawię to dla siebie.
      Problem może i nie jest dużej wagi ale do tej pory było tak, że mimo dziwnych zapisów w regulaminie system play działał stabilnie i zorientowany użytkownik wiedział czego się spodziewać (często nawet niezgodnego z regulaminem). Po zmianie działania systemu (dotyczy bonusów za rejestrację) w połączeniu z taką jakością regulaminów zapanował chaos. Też staram się być perfekcjonistą a to co zrobił Play powoduje że nie mam żadnej pewności jak coś będzie obecnie działało. A to ja ogarniam wiele numerów i to do mnie trafiają pytania znajomych. Czy wymagając jednolitości, prostoty regulaminów, przewidywalności działania wymagam zbyt wiele?

      • dzięki
        nie wiem czy jestem inteligentny ale inteligencja na pewno nie zawsze jest czymś właściwym.także jestem sobą.
        nieraz jestem gorąca głowa i czasem odpalę,a potem przemyślę.
        ale to cały,moja wizytówka hehe
        rób to,co uważasz za słuszne.
        by tylko nie robić bałaganu w bałaganie.
        bo napieracie fest sam :)

    • @jack be
      „będą pytania i odpowiedzi,sesja będzie live więc zobaczymy jak się przygotują jedni i drudzy”

      Naprawdę, bardzo się cieszę, że będzie ta sesja. Zwróć jednak uwagę, że podczas jej trwania szanse obu stron nie będą równe: Play może się do niej przygotować (od wczoraj zbierają pytania), a my na PRZEANALIZOWANIE podanych przez nich w czasie streamu odpowiedzi po prostu nie będziemy mieć czasu. Więc jedna strona będzie przygotowana, a druga będzie musiała odpowiadać w czasie rzeczywistym.

      Ale jeszcze raz podkreślam, że cieszę się bardzo, że stream będzie przeprowadzony.

      • @logik
        Myślisz zaskakująco podobnie jak ja :) Samo to że Marcin Gruszka podjął temat budzi mój szacunek. Nie wiem na ile czytelne, jasne i poparte regulaminem będą odpowiedzi Play ale naprawdę czekam z niecierpliwością co usłyszymy. Mam nadzieję, że nie zabraknie odwagi aby ktoś powiedział „coś tam spiep……”. Ja do swoich błędów nie boje się przyznać i mam nadzieję że Play również. To jak działa obecnie system w porównaniu do zapisu w regulaminach to można powiedzieć, że jedno z drugim w żaden sposób nie współgra więc nie bardzo wiem jak to można jasno i bez problemu wytłumaczyć i jak sobie z tym poradzą. Może po tym poniedziałkowym wystąpieniu będzie jeszcze możliwość zadania pytań i pisemnej odpowiedzi (na blogu, forum) jeśli coś będzie niejasne. A może wszystko uda się wytłumaczyć i zrozumieć :)

  32. Na forum wprawdzie była próba odpowiedzi https://forumplay.pl/showthread.php/42662-Bonus-za-rejestracj%C4%99-w-pytaniach-i-odpowiedziach-!-(Aktualne-na-dzie%C5%84-13-01-2017) na pewne pytania ale nasuwają się kolejne wątpliwości

    1. Dlaczego w takim razie nadal informacja pod kodem *101# wprowadza w błąd odnośnie ważności środków promocyjnych?
    Dlaczego zgodnie z regulaminem nie mogę sprawdzić ich ważności?
    2. Dlaczego Pan Marcin Gruszka wprowadza w błąd klientów i nie odwołał oficjalnie możliwości przedłużenia środków? Materiał z konferencji gdzie była o tym mowa jest dla mnie aktualny. Pan Marcin tego nigdy nie odwołał oficjalnie.
    3. Jak odróżnić środki z bonusu za rejestrację od innych promocyjnych? Nadal nie wiem jak je odróżnić i jak je kontrolować.
    4. Jak sprawdzić termin ważności środków promocyjnych za rejestrację oraz ich stan? Zgodnie z odpowiedzią nie ma takiej możliwości… Jak to się ma do regulaminu. Gdzie jest mowa o kodzie *101#
    5. Jaka jest kolejność zużywania środków na koncie promocyjnym oraz środków na tym samym koncie za rejestrację? Podano w odpowiedziach jakąś kolejność, ale nie podparto tego żadnym regulaminem…

  33. A ja mam pytanie – jak naprawić podczas aktywowania bonusów poniższy komunikat?

    „Usługa chwilowo niedostępna – spróbuj później.” ? Ilekroś nie kliknę 'włącz’ to mi wywala taki zachęcający tekst…

  34. Czy po dacie 2 luty 2017 r. przewidywane jest przywrócenie oferty promocyjnej „Przenieś numer do Play na Kartę” bonus 60 zł na 90 dni ?

  35. W sumie rejestrowalam tylko dwa numery i z bonusów korzystałam przez 30dni więc jestem poza tematem..
    Jednak nie do końca rozumiem…  Piszecie że bonusy można było przedłużać, a następnie to uniemozliwiono… 

    Ale to była- „możliwość”, a nie objęte ochroną prawo/mające charakter absolutny uprawnienie wynikające z regulaminu.
    Zatem „zamknięcie furtki”  jak to określił Marcin do skorzystania z tej „możliwości”, nie jest działaniem sprzecznym z regulaminem,  bo w żaden sposób nie została naruszona zasada ochrony uprawnionego oczekiwania,  gdyż takiego w regulaminie nigdy nie było. 
    Nie mogę zatem zgodzić się z twierdzeniami, że Play zmieniając regulamin ingerował w prawa nabyte i uniemożliwił zainteresowanym dostosowanie się do nowej sytuacji, w szczególności poprzez uszczelnienie systemu… ;)
    Ograniczenie przyznawania bonusu na okres 30 dni niezmiennie znajduje podstawę w regulaminie i nie wymaga w tym zakresie rozważań, nie zostały bowiem naruszone żadne zapisy regulaminu (również z późniejszymi zmianami).

    Natomiast co do ilości bonusów. 
    Moim zdaniem Play zmieniając regulamin i ograniczając max ilość bonusów do 3, nie naruszył zasady praw słusznie nabytych wynikających z wcześniejszego regulaminu dopuszczającego max 10 bonusów, miał bowiem prawo zmienić regulamin i dopuścić ograniczenie- nie można bowiem (z konieczności zachowania praw nabytych) wywodzić obowiązku kreowania identycznych uprawnień dla innych osób.
    Wiadomo że obowiązek rejestracji numerów był rozciągnięty w czasie, od…do 01.02.2017  i w tym czasie (u operatora) nastąpiły zmiany dotyczące regulacji.
    Zgadzam się, że zmiana reguł od momentu pojawienia się nowego regulaminu jest w tym konkretnym przypadku akurat niemiłą niespodzianką dla tych którzy liczyli że jak zarejestrują numer otrzymają do max 10 bonusów i jeszcze skorzystają z „furtki” dającej możliwość ich przedłużania o więcej niż 30 dniowy termin wynikający z regulaminu.
    ..ale regulamin się zmienił a furtka się zatrzasnęła. 
    Osoby które dokonywały rejestracji i słusznie osiągnęły „prawa” na podstawie obowiązujących w danym czasie warunków wynikających z regulaminu- to je zachowają, ale  osoby ktore dopiero zamierzały dokonać rejestracji, a regulamin się zmienił nie  mogą wywodzić prawa do zachowania wcześniejszych postanowień…owszem, mogą czuć się rozczarowane,  ale dopuszczalne zmiany regulaminów NIE CHRONIĄ SZANS..

    • Bardzo dobrze napisany głos rozsądku :)
      Ale zgadzam się z wpisami poprzedników że w istniejącej sytuacji najmniej mogą połapać się konsultanci.
      Numery zarejestrowane i bonusy odebrane przed 20.10 pozostają jako prawa nabyte i nie powinno się ich ruszać. Nowe 3 bonusy wg. nowego regulaminu po 17.11.

    • @atqa
      Oczywiście jak zwykle, nie zgodzę się z Tobą :)
      Proszę odpowiedz na moje pytanie nr 3 i nr 4 https://blogplay.pl/2017/01/przypominamy-wlacz-pakiet-za-zarejestrowaie-numeru/#comment-291284
      Która niby zmiana tego regulaminu aktualnego przy wypowiedzi Pana Marcina https://blogplay.pl/2017/01/przypominamy-wlacz-pakiet-za-zarejestrowaie-numeru/#comment-291284 spowodowała brak możliwości przedłużania bonusu?
      Jaki niby znaczenie ma dziwny tekst opublikowany na forum play i nazwany „bonusy w pytaniach i odpowiedziach” w stosunku do oficjalnej wypowiedzi Rzecznika sieci Play?
      @atqa posłuchaj wystąpienia p. Marcina i Bułgara i ich wypowiedzi z materiału „porozmawiajmy o bonusach za rejestrację”. Czy to nie p. Marcinowi „nie podoba się że bonus jest ważny tylko 30dni”? Później nastąpiło wyjaśnienie o możliwości przedłużania bonusów i słowa Marcina w stylu „o bonusy musicie dbać, pilnować ich”. Słyszałaś aby była mowa o jakiejś „furtce”, „chwilowej możliwości przedłużania”, „błędach w systemie”? To była „oczywista oczywistość” i tak z tej wypowiedzi wynikało, a wypowiedź publiczna Rzecznika ma chyba jakieś znaczenie (tak przynajmniej myślę).
      Łatwo jest napisać -Play zamknął furtkę, zmienił regulamin, ale jakoś nikt nie zwraca uwagi że w tym regulaminie jest zapis o możliwości korzystania z innych promocji (to właśnie powoduje że środki promocyjne/gb się przedłużają), o kodach na sprawdzanie bonusu o tym że można to również sprawdzić na play24. To czemu te regulaminowe przecież zapisy nie funkcjonują? Czemu te kody, play24 pokazuje łączną ilość i ważność wszystkich bonusów (nie tylko tych za rejestrację)? Czemu te kody i play24 wprowadzają w błąd a bonusy są odbierane wcześniej niż to z kodów, play24 wynika?
      Pozdrowienia dla człowieka znającego się na ofercie pre paid – Bułgara.
      Play kogo Wy zatrudniliście na jego miejsce?
      cd niedługo

    • @atqa
      A tak naprawdę to patrząc na literalny zapis powyższego regulaminu „Obowiązuje od 6 czerwca 2016r. do 1 lutego 2017r.” to powiedz mi kiedy i gdzie ten regulamin został zmieniony? To że weszły nowe regulaminy nie oznacza że ten został wycofany. Czemu Play nie dokonał wycofania lub zmiany pierwszego regulaminu? Ja nie widzę takiej zmiany a Ty gdzie ją widzisz?
      Tak naprawdę to Play nie bardzo mógł zmienić ten regulamin gdyż w pkt 20 regulaminu zastrzegł sobie wyłącznie prawo jego odwołania a tego nie dokonał. Gdzie Play wywiązał się z tego zapisu regulaminu „Informacja o odwołaniu usługi zostanie opublikowana na stronie internetowej http://www.play.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej.”? Samo pojawienie się nowych regulaminów nie powoduje automatycznego wycofania starego regulaminu.
      @atqa napisałaś „Nie mogę zatem zgodzić się z twierdzeniami, że Play zmieniając regulamin” – ja nie zgodzę się z twierdzeniem że Play zmienił regulamin. Podaj mi gdzie ten regulamin został zmieniony.
      Tak naprawdę to Play ma obecnie trzy funkcjonujące regulaminy dotyczące bonusu za rejestrację. Wszystkie są aktualne i obowiązują do 1 lutego. Skoro są trzy obowiązujące regulaminy to wydaje się że limit bonusów wynosi 16 na osobę. Jeśli np dzisiaj zarejestruję swój numer to mogę skorzystać z każdego z tych trzech regulaminów – ktoś uważa inaczej to poproszę mi wskazać dlaczego. Każdy z nich obowiązuje do 1 lutego a mamy przecież 22 stycznia. To że celem Play było zapewne ograniczenie liczby bonusów na osobę to ok wszyscy to rozumiemy, no ale nasz kochany Play zrobił to tak nieudolnie że wyszło inaczej. Amatorszczyzna czy celowe działanie?
      A może jednak Play chciał tak jak zrobił – czyli postanowił że 10 bonusów na osobę to zbyt mało więc dodał nowe regulaminy w październiku i listopadzie aby dać możliwość zwiększenia tych bonusów do 16szt :)
      Jeśli ktoś potrafi mi wskazać dokument odwołujący któryś z tych regulaminów to poproszę o wskazanie.

      • @ratt :)
        Szkoda że taki jest bałagan… a przytaczany przez Ciebie wpis Krzyśka (o 13 bonusach) przeczy mojemu rozumowaniu (że pojawienie się nowego regulaminu oznacza że wcześniejsze przestają obowiązywać z dniem obowiązywania nowego  regulaminu).
        Wiem o co Ci chodzi i rozumiem Cię, nie jestem przeciwko Tobie.
         U mnie wszystko poszło gładko i mam nadzieję że wszystko o czym piszesz uda się wyjaśnić..bo jak widać wiele jest niejasności. 

        PS.
        Ten przytoczony wpis Krzyśka zbił mnie z pantałyku więc nie będę polemizować, ale żeby nie psuć sobie opinii to pozwolę sobie nie zgodzić się tylko z tym gdzie piszesz:
        „Jeśli np dzisiaj zarejestruję swój numer to mogę skorzystać z każdego z tych trzech regulaminów – ktoś uważa inaczej to poproszę mi wskazać dlaczego.”
        No moim zdaniem o ile wcześniej nie rejestrowaleś numeru i dziś go zarejestrujesz to będą Cię obowiązywać warunki OSTATNIEGO regulaminu obowiązującego OD 17.11.2016r.

        ” Każdy z nich obowiązuje do 1 lutego a mamy przecież 22 stycznia.” 
        Każdy z nich obowiązuje, ale nie każdego, bo jak widać kluczowe znaczenie ma DATA REJESTRACJI.

        • @atqa
          co ja poradzę że znowu będę polemizował :)
          Ja tych regulaminów nie stworzyłem tylko Play. Ja je tylko czytam. Napisałaś „Każdy z nich obowiązuje, ale nie każdego, bo jak widać kluczowe znaczenie ma DATA REJESTRACJI.” Nie będę wstawiał linków do regulaminów bo moderacja mi nie puszcza i na forum muszę prosić o przepuszczenie ale regulaminy sama znajdziesz.
          A w nich są następujące zapisy:
          regulamin z 6 czerwca 2016 – „Skorzystanie z niniejszej promocji możliwe jest od 06.06.2016 r. do 01.02.2017r”
          regulamin 20 października 2016 – „Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać osoby, które dokonają Udostępnienia danych w okresie od 20.10.2016 r. do 01.02.2017r”
          regulamin 17 listopada 2016 – „Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać osoby, które dokonają Udostępnienia danych w okresie od 17.11.2016 r. do 01.02.2017 r”

          Powiedzmy że rejestruje dzisiaj swój nowy numer czyli w dn 22 stycznia 2017r. Z którego regulaminu jestem wykluczony? Moja data rejestracji mieści się w każdym z tych trzech regulaminowych przedziałów czasowych. Czyli mogę sobie wybrać każdy z powyższych regulaminów, zgodzisz się?
          Idąc tym tokiem myślenia zarejestruję dzisiaj 16 nowych kart.
          To poproszę o 10 bonusów (taki był limit) z pierwszego regulaminu bo przecież zgodnie z regulaminem chcę skorzystać z promocji „od 06.06.2016 r. do 01.02.2017r”
          Mogę również odebrać 3 bonusy z drugiego regulaminu bo udostępniłem dane „w okresie od 20.10.2016 r. do 01.02.2017r”
          No i oczywiście mogę dostać kolejne 3 bonusy z ostatniego trzeciego regulaminu bo udostępniłem dane „w okresie od 17.11.2016 r. do 01.02.2017 r”
          Łącznie wyszło 16 bonusów. Gdzie w swoim myśleniu (i zgodnie z regulaminami) popełniłem błąd? W mojej ocenie takiego błędu nie popełniłem.
          Panie Marcinie Gruszka czy Pan dostrzega jakiś błąd w moim toku rozumowania?

  36. Czy, aktywny obecnie, niezarejestrowany numer który zostanie wyłączony po 1 lutego 2017 r. z powodu niezarejestrowania, będzie można re-aktywować ?
    Czy taka re-aktywacja będzie usługą płatną ?

    • Zostanie wyłączony ale będzie możliwa reaktywacja, bezpłatnie. To z forum.
      Chyba że wcześniej upłynie termin ważności Twojej taryfy.

  37. Witam wszystkich widzę że niektórzy co się włączają do dyskusji jak kolega atqa który napisał że jest poza tematem odpowiadają na niektóre zagadnienia które im pasują tak jak to robi P. Rzecznik lub ludzie z nim współpracujacy.Poponuje tym wszystkim co chcą coś napisać mądrego wziąć odpowiedzieć na pytania : ratta ” i ” logik „tylko proszę na wszystkie pytania odpowiadać ŻYŁA DO PRZODU I POLSKA!!!!

  38. Czy rejestrując na siebie numery w odpowiednich ofertach głosowych PLAY i Red Bull Mobile mogę aktywować bonusy za rejestrację dla maksymalnie 3 numerów, czy dla większej liczby numerów np. 9 ?
    Czy przy przenoszeniu numeru z innych sieci do ofert Red Bull Mobile na kartę wraz z jego rejestracją, przysługują jakieś bonusy z tego tytułu ?

  39. Czy z bonusu za rejestrację wg Oferty Promocyjnej „Bonus za rejestrację numeru w Play dla oferty Internetu na Kartę w Play” skierowanej do
    użytkowników oferty Nowy Play Online na Kartę, Play Online 4GLTE na Kartę, Play Internet na Kartę mogą również skorzystać Użytkownicy Oferty Promocyjnej Internet na Kartę w Play z 26 lipca 2016 r., chociaż nie zostali oni wskazani w ofercie „Bonus za rejestrację numeru w Play dla oferty Internetu na Kartę w Play” z 20 października 2016r. ?

  40. Tak się tu zrobiło ponuro w tym wątku. Może konkurs ?
    Chociaż krótki kwiz, bez bonusów. Ot tak.
    W jakiej drużynie wolisz grać : TubiMisie, PlusHaki, Cytruski czy PLAYersi ?

    • Poczytaj te 20 wpisów, które tu w pocie czoła spłodziłeś i zastanów się poważnie nad sobą. Będzie ciężko ale może uda ci się jeszcze pomóc.
      Kilka miesięcy na oddziale zamknięty, dobre tabsy i będą z ciebie ludzie… się śmiali.

      • nyny. Które 20. Przyjacielu.:) Z czystej życzliwości.:)
        A może spróbuj Ctrl+F. Będzie Ci łatwo, nie będziesz potrzebował pomocy. Bez zamykania na oddziale. Bez tabsów. I ludzie nie będą się z Ciebie śmiać.:) To proste raczej jest.
        Chyba, że masz inne uwarunkowania. A to przepraszam. Może być ukłonik na zgodę. :)
        Może zadaj jakieś pytanie o rejestrację ?

        • Nie reaguj na zaczepki Pajaca vel. Pinokio – bo jedyne co potrafi to strugać wariata ;-) On ma faktycznie rozdwojenie jaźni, bo zawsze musi wpierdzielić swoje 3 grosze czy go proszą czy też nie, a że nie na temat to drobny szczegół. W dodatku odnoszę wrażenie, iż to Troll sponsorowany przez Play!!!

          • Żeby zaraz rozdwojenie jaźni to aż nie.:) Jest OK.:) Zweryfikowane.:)
            Szkoda tylko, że kończy się roamingowa fiesta operatorskich Bonusów za rejestrację, W wielu wpisach widać ten rozdzierający lament i żal.:) Dla mnie bonusowy karnawał potrwa jeszcze przez chwilę – może do Ostatków. :) Jeśli to sponsoring – to tak, PLAY mnie sponsoruje. I to jest fajne.:) Czy sponsorów wypada szanować, czy nie to już niech każdy sponsorowany oceni. Zależy jaką tam kto ma tą swoją umowę sponsoringową. Ja na tą z PLAYEM nie narzekam.:)
            Także, także…
            PLAY’u będą jeszcze jakieś fajne, równie tłuste BONUSY, albo chociaż konkurs, choćby o koszulkę „Let’s America PLAY again” ?

        • No tak mi doje… że się chyba rozpłaczę.
          Jesteś przezabawny, zawsze w każdym towarzystwie jest taki klaun co pierdzieli od rzeczy i najbardziej się śmieje ze swoich żartów. Gratuluje.

          • nyny. Więcej wiary w siebie. Twoje wpisy są naprawdę rzeczowe. I takie przezabawne.:) Naprawdę. Może jeszcze podrzuć jakieś pytanie o rejestrację. Będzie dobrze.
            A z tym bólem co wyciska łzy to może lepiej idź do lekarza.

  41. To ja tak trochę na odcięcie od tego wszystkiego powyżej:

    dziś w swoje ręce dostałem Ericssona GA628.
    cały w idealnym stanie,z niebieską nakładką.wygląda jakbym przyniósł go ze sklepu i wyciągnął z pudełka.
    oglądałem go chyba z pół godziny.
    byłem ucieszony jak małe dziecko.poczułem się z 20lat młodziej :)
    niestety nie odpaliłem go..nie ma ładowarki..
    próbuję go na krótko załadować.jak za starych dobrych czasów :)

    Marzy mi się Ericsson R310s lub R320s.gdybym któregoś z nich teraz dostał sprawnego,to bez zastanowienia przekładam kartę z mojej Lumii i korzystam z Eryka :)
    Może nie cały czas ale choćby z miesiąc poużywać.
    Jestem sentymentalny.Dziś taki Ericsson wywołałby u mnie większą radość niż jakikolwiek obecnie najlepszy smartfon na rynku.
    to jest po prostu bezcenne.

    ma ktoś też tak jak ja? :)

  42. ..a różne, również science fiction :)
    Jednak na blogu Play kategoria marzeń tematyczna- a z konieczności marzy mi coś do gadania i googlowania, ekran 5-5,5″, musi robić ładne zdjęcia, mieć wytrzymałą baterię i się nie psuć. Marzenie musi zmieścić się w budżecie do 1200, im taniej tym lepiej :))

  43. Panie Marcinie pytania padły, wątpliwości opisaliśmy a teraz czekamy na wyjaśnienia. W poniedziałek wieczorem przekonamy się czy spełnicie Wasze obietnice i zgodnie z deklaracją „odpowiemy na wszystkie pytania”.

  44. *111*49*1# lepiej sprawdzić czy nas system jeszcze pamięta przed godziną W wyłączeniem numeru na kartę.

  45. Czy po terminie stracimy numer czy można go zarejestrować?
    Czy da się wyrejestrować numer?
    Czy po terminie można dzwonić na numery alarmowe?

    • 1. Można go zarejestrować dopóki nie minie ważność konta na połączenia przychodzące.
      2. Nie ma takiej procedury, dane są przetwarzane zgodnie z ustawą.
      3. Tak, nawet bez karty SIM można wykonać takie połączenie.

      • Ten post jest dowodem na to, jaką strategię przyjęli ludzie odpowiedzialni za PR w Play. „Nie odpowiadać na jakiekolwiek merytoryczne zarzuty, związane z promocją rejestracyjną.” – oto instrukcja, jaką dostali z samej góry.
        Wszyscy, którzy liczyli na odpowiedzi/wyjaśnienia ze strony Play – możecie być w 100% pewni, że nikt nie ustosunkuje się do Waszych pytań. Pisanie kolejnych komentarzy na tym blogu nie ma sensu. Jedyną drogą do przywrócenia P4 na właściwe tory jest UOKiK bądź UKE. I od razu mówię: te instytucje nie reagują na pojedyncze zgłoszenia – musicie ich wysłać mnóstwo! Tylko tak możemy skłonić je do podjęcia odpowiednich działań!

  46. Aktywowałem dzisiaj bonus (23-01-2017). Ważny mam do 21-02-2017 do 23:59.
    Jakby nie licząc to 29 dni i parę godzin a nie 30 dni. O co chodzi?

  47. mam starter z numerem na karte w redbullmobile energy,
    numer został zarejestrowany ale już dużo wcześniej nie miałem środków na koncie wychodzące nieaktywne przychodzące aktywne, nie otrzymałem bonusu ponieważ muszę doładować konto tak mi odpowiedziano w planumer został zarejestrowany ale już dużo wcześniej nie miałem środków na koncie wychodzące nieaktywne przychodzące aktywne, nie otrzymałem bonusu ponieważ muszę doładować konto tak mi odpowiedziano w planumer został zarejestrowany ale już dużo wcześniej nie miałem środków na koncie wychodzące nieaktywne przychodzące aktywne, nie otrzymałem bonusu ponieważ muszę doładować konto tak mi odpowiedziano w planumer został zarejestrowany ale już dużo wcześniej nie miałem środków na koncie wychodzące nieaktywne przychodzące aktywne, nie otrzymałem bonusu ponieważ muszę doładować konto tak mi odpowiedziano w play
    czy możecie potwierdzić tą informacje, dlaczego należy doładować konto by otrzymać bonusczy możecie potwierdzić tą informacje, dlaczego należy doładować konto by otrzymać bonusczy możecie potwierdzić tą informacje, dlaczego należy doładować konto by otrzymać bonusczy możecie potwierdzić tą informacje, dlaczego należy doładować konto by otrzymać bonus?

  48. Ja też mam pytanie dlaczego włączają bonus ustawia konto na rok od daty włączenie ,jeśli wcześniej mam konto ważne do czerwca to powinno liczyć od czerwca a nie no od stycznia kiedy bonus sie włącza- dlatego ponieważ ucina mi prawie 5 miesięcy?

  49. Sprawa nr 6:

    Kwestia pisma z Urzędu Komunikacji Elektronicznej (sygnatura sprawy: OPO.WKT.620.557.2016.5) opisana na forum Play (wielkimi literami wyróżniłem kluczowe fragmenty):

    „Po otrzymaniu od Pana skargi tut. urząd wystąpił do P4 Sp. z o.o., zwaną dalej „Play” o nadesłanie stosownych wyjaśnień. W odpowiedzi Play poinformował, że
    (…)
    Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej Bonus za rejestrację numeru w Play pkt. 7 oraz 15 ww. pakiety zachowują ważność przez 30 dni od daty ich przyznania na koncie. WŁĄCZENIE DODATKOWEGO PAKIETU w trakcie obowiązywania Pakietu Złotówek POWODUJE PRZEDŁUŻENIE WAŻNOŚCI CAŁEGO SALDA.
    (…)
    W celu zachowania ważności salda powinien Pan aktywować dodatkowe pakiety do 30 dnia ważności środków.”

    https://forumplay.pl/showthread.php/42277-Zabrane-pieni%C4%85dze-i-GB-po-30-dniach-od-aktywacji-bonusu?p=392033&viewfull=1#post392033

    Uprzejmie proszę o wyjaśnienie, czy w prowadzonej przez UKE sprawie o sygnaturze OPO.WKT.620.557.2016.5 Play złożył wyjaśnienia – które zacytowałem powyżej – stwierdzające, że bonusy ważne są przez 30 dni, ale uruchomienie pakietu przedłuża ważność całego salda, łącznie z promocyjnym bonusem?

  50. 1. W związku z ofertami, które są np. na OLX, czy zgodne z prawem jest odsprzedawanie/nabywanie zarejestrowanych numerów prepaid?

    2. Jak pocieszyć zrozpaczonego człowieka, który 2 lutego obudzi się z wyłączonym złotym numerem? Czy będzie można ponownie uaktywnić zablokowane karty SIM?

    3. W przypadku śmierci użytkownika prepaid, można/trzeba przerejestrować numer czy nic nie trzeba robić?

    4. Być może za niedługo trzeba będzie wyemigrować, czy zarejestrowany numer można przenieść na San Escobar? Czy Play planuje otwarcie POK w Santo Subito?

  51. Rozumiem- rejestracja kart sim z telefonów, tabletów, routerów wi-fi. Ale rejestracja sim z windy i automatów z napojem?

  52. Nie mogę się doszukać w regulaminach stawek do San Ecsobar, czy macie tam jakichś partnerów roamingowych?

  53. Ja bardzo serdecznie dziękuję za zmianę reguł gry i niemożliwość skorzystania z bonusu (numer zarejestrowany dużo wcześniej). Boleśnie się o tym przekonałem na początku stycznia. Miałem rzekomo czas do 17.11.2016. Cytując klasykę („Psy”): DO D…Y Z TAKĄ ROBOTĄ!

  54. Proszę mi powiedzieć, co ze starterami nieaktywowanymi czy z kiosku czy z jakiś promocji np Fanty?
    Po zarejestrowaniu takiego nr w Play24, podając PUK – zostaje zarejestrowany – a do kiedy w takim razie jest ważny jeśli nie był użyty w telefonie? Czy środki na karcie np te 5zł czy 3zł przepadną czy będą dostępne do czasu uruchomienia karty w telefonie?

    • Na każdym starterów jest jego ważność. Po tej dacie nawet zarejestrowany a nie aktywowany przepadnie.

  55. Na starterach z 2015r z Fanty nie widzę, aby była gdziekolwiek napisana data ważności karty, czyli w takim jak długo starter jest ważny?

    • Krzysiek Sylwerski raczej nie odpowie Ci prawidłowo na takie pytanie ponieważ nie pracuje w Play tylko bodajże w „Streaming, Packing & Sending Company *SylKris*” (jest jej właścicielem) gdzie otrzymuje zlecenia od Play i Marcina Gruszki.

      Natomiast ja mogę Ci udzielić prawidłowej odpowiedzi.

      Zgodnie z Regulaminem Promocji „Fanta/Sprite” z 2015 roku:
      „6.3.f. ważność Nagrody B (starter – mój dopisek) upływa w terminie 1.04.2018 r.”

      Z kolei zgodnie z Regulaminem Promocji „Fanta/Sprite” i „Cola” z 2016r
      „6.3.f. ważność nagrody B (starter – mój dopisek) upływa 01.04.2018 r.”

      Jak widać ważność jest identyczna mimo różnicy 1 roku w promocjach. I jest to minimalna ważność – w praktyce może być nawet o rok dłuższa zwłaszcza dla starterów z edycji 2016 ale tego Ci nie gwarantuje. Leżakujesz startery na własne ryzyko!

      Pozdrawiam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości