Tako rzecze rzecznik Play

Rozmawiamy o rejestracji kart SIM

Zobaczcie:

Komentarze

  1. suzik napisał(a):

    Jak jest w końcu z możliwością przedłużania bonusów za rejestrację? Na forum ostatnio zagrzmiało, bo sporo osób potraciło bonusy po 30 dniach, tzn. podejmowało im po 500/400/300/100zł, w zależności od stażu, mimo, że kod *101# u wielu użytkowników wskazywał na to, że udało się go przedłużyć, np. po doładowaniu kodami z nakrętek po coli. Problemy pojawiły się od daty 17.11.2016, podobno przed tą datą przedłużanie odbywało się bezproblemowo. Co z tymi klientami, którzy zarejestrowali numery przed 17.11.2016 i chcą dopiero teraz skorzystać z bonusów? Moderator Jahu stwierdził, że obowiązuje wtedy pierwszy regulamin z 06.06.2016, czyli logicznie myśląc wynika z tego, że możliwość przedłużania dalej istnieje?Raportuj

  2. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Rozumiem- rejestracja kart sim z telefonów, tabletów, routerów wi-fi. Ale rejestracja sim z windy i automatów z napojem? Dlaczego rejestrowac sim z windy i automatu do kawy?Raportuj

  3. logik napisał(a):

    NIECAŁE 2 GODZ TEMU NAPISAŁEM:

    Sprawa nr 6:

    Kwestia pisma z Urzędu Komunikacji Elektronicznej (sygnatura sprawy: OPO.WKT.620.557.2016.5) opisana na forum Play (wielkimi literami wyróżniłem kluczowe fragmenty):

    „Po otrzymaniu od Pana skargi tut. urząd wystąpił do P4 Sp. z o.o., zwaną dalej „Play” o nadesłanie stosownych wyjaśnień. W odpowiedzi Play poinformował, że
    (…)
    Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej Bonus za rejestrację numeru w Play pkt. 7 oraz 15 ww. pakiety zachowują ważność przez 30 dni od daty ich przyznania na koncie. WŁĄCZENIE DODATKOWEGO PAKIETU w trakcie obowiązywania Pakietu Złotówek POWODUJE PRZEDŁUŻENIE WAŻNOŚCI CAŁEGO SALDA.
    (…)
    W celu zachowania ważności salda powinien Pan aktywować dodatkowe pakiety do 30 dnia ważności środków.”

    https://forumplay.pl/showthread.php/42277-Zabrane-pieni%C4%85dze-i-GB-po-30-dniach-od-aktywacji-bonusu?p=392033&viewfull=1#post392033

    Uprzejmie proszę o wyjaśnienie, czy w prowadzonej przez UKE sprawie o sygnaturze OPO.WKT.620.557.2016.5 Play złożył wyjaśnienia – które zacytowałem powyżej – stwierdzające, że bonusy ważne są przez 30 dni, ale uruchomienie pakietu przedłuża ważność całego salda, łącznie z promocyjnym bonusem?Raportuj

    • szkoda czasu napisał(a):

      rzecznika bardziej interesują lajki, serduszka i błazenada niż odpowiedzi na niewygodne pytania. Efekt jest taki, że na ekranie mamy towarzystwo wzajemnej adoracji, które nie mając szans na karierę w filmie musi nakręcić jakikolwiek, o czymkolwiek, byle nie o tym czego ludzie oczekiwali.
      Ale w sumie czego oczekiwać – to wideo jest na takim poziomie jak cały system w play – biznesu kręconego i zarządzanego gdzieś z piwnicyRaportuj

  4. Tymo napisał(a):

    1. W związku z ofertami, które są np. na OLX, czy zgodne z prawem jest odsprzedawanie/nabywanie zarejestrowanych numerów prepaid?

    2. Jak pocieszyć zrozpaczonego człowieka, który 2 lutego obudzi się z wyłączonym złotym numerem? Czy będzie można ponownie uaktywnić zablokowane karty SIM?

    3. W przypadku śmierci użytkownika prepaid, można/trzeba przerejestrować numer czy nic nie trzeba robić?

    4. Być może za niedługo trzeba będzie wyemigrować, czy zarejestrowany numer można przenieść na San Escobar? Czy Play planuje otwarcie POK w Santo Subito?Raportuj

    • Gie napisał(a):

      Ad. 2. Można mu tylko powiedzieć – Miałeś chamie złoty róg, ostał Ci się jeno sznur. :) Jeśli dobrze kojarzę to co było w necie to numery po 2 lutego będzie można je zarejestrować do końca ważności konta.Raportuj

      • Eldorado napisał(a):

        Wszystko zależy od operatora i ich interpretacji ustawy. Spotkałem się już ze stanowiskiem nie da się. Problem bardziej może wystąpić w przypadku numerów przeniesionych i nie zdziwmy się gdy owszem można aktywować konto, ale na nowy numer.Raportuj

  5. _czesi napisał(a):

    OFFTOP: Proponuję zmienić nieaktualny link pod banerem – kieruje do aukcji WOŚP…Raportuj

  6. walek napisał(a):

    Szkoda, że pracownicy w salonach są słabo przeszkoleni. Nie potrafią zarejestrować kart z Mobile Viking i odsyłają ludzi z kwitkiem. Nie wiedzą że jest to inna droga nie tak jak z kartami typowo PlayRaportuj

  7. Tomi napisał(a):

    Kiedy w ofercie samsung a3 2017Raportuj

  8. Kamil napisał(a):

    Cześć Wam! Moje pytanie brzmi: Czy osoba nie będąca obywatelem Unii Europejskiej może zarejestrować kartę na siebie będąc w PL? Jeżeli tak to jakie potrzebuje do tego dokumenty?Raportuj

  9. Adam K. napisał(a):

    Znam starszych ludzi, którzy w obawie o koszty, używają telefonu komórkowego tylko do połączeń przychodzących. Jak ich zamierzacie poinformować o konieczności rejestracji karty? Dodam, że nie potrafią odczytywać smsów.Raportuj

    • xtr napisał(a):

      Możesz zrobić dobry uczynek i ich poinformować ;) Było coś mówione że będą dzwonić do takich klientówRaportuj

    • Aluap napisał(a):

      Radia, telewizji, znajomych też nie mają? Od lipca nie zdążyli usłyszeć o rejestracji?Raportuj

      • Eldorado napisał(a):

        To nie zawsze takie proste. Pokolenie 65+ oburza się gdy mówisz, a raczej wmawiasz im, o Ustawie Terroru. To tak jakbyś bał się babci z parasolką czy kulą.
        Miałem ostatnio historyjkę z rejestracją prepaida, numer został zarejestrowany, ale jak na złość trafiła się też awaria numeru na który ów osoba dzwoni. Pretensje, że gada się o 01.02 a już nie działa. Dwa numery, dwa problemy, a dla nich to jak jeden wór. Raportuj

  10. kamilek2207 napisał(a):

    Jeżeli klient zarejestruje numer w sieci, po roku użytkowania numeru będzie chciał zmienić numer na inny, to czy w takiej możliwości jest możliwość wycofania numeru, który był zarejestrowany. W jakim czasie wtedy numer zostanie wyłączony ? Czy jest możliwość podmiany numeru ze starego którego rezygnujemy na nowy ?Raportuj

  11. MaciekPabianice napisał(a):

    PYTANIE #1 – czy będzie można jakoś sprawdzić jakie numery są zarejestrowane na moje nazwisko?Raportuj

  12. Adam K. napisał(a):

    Czy w nocy z 1 na 2 lutego salony będą otwarte przez całą noc?Raportuj

    • Ewa napisał(a):

      Oczywiście, i każdy klient dostanie jeszcze sztabkę złota. Albo i dwie, na zachętę.
      Skąd w ludziach tak idiotyczne pytania.Raportuj

      • Eldorado napisał(a):

        No ludzie składają co roku PITy i przyjazne obywatelom urzędy otwarte są zwykle do ostatniej możliwej chwili. W tym roczku coś planują na sobotę i jako, że 30 wypada w niedzielę to myślą o 2 ale maja.
        W rewanżu mógłby Play zrobić akcję Raportuj

        • Ewa napisał(a):

          7 miesięcy – tyle było czasu na rejestrację. Ale nie…. trzeba zostawić na ostatnią chwilę, ostatni dzień i najlepiej ostatnią godzinę pracy salonu, przez co pracownicy niech sobie siedzą po godzinach, bo przez 7 miesięcy nie przechodziło się przecież koło żadengo salonu. Ludzie w kolejce będą marudzić, że czekają, że kolejka, że jaki to PLAY niezorganizowany, powinno być do północy! Rejestracja to nie PIT i trwa dosłownie chwilę. A z tego co wiem nawet nie trzeba iść do salonu żeby rejestrować, jest kilka kanałów. PS. na pewno nie będą bo po 2 lutym też można zarejestrować karty które będą odłączone. A szkoda, może wtedy by się niektórzy nauczyli nie zostawiać wszytskiego na ostatnią chwilę.Raportuj

  13. MaciekPabianice napisał(a):

    PYTANIE #2 – co z wyrejestrowywaniem numerów, np. takich w których wygasły nawet połączenia przychodząceRaportuj

  14. Adam K. napisał(a):

    Jak bardzo stopnieje liczba kart sim?

    Czy z punktu widzenia rachunku ekonomicznego, ustawa antyterrorystyczna przyniesie więcej korzyści czy strat?Raportuj

  15. walek napisał(a):

    Co jeśli nie zarejestrujemy karty ale będziemy mieli próbowali to zrobić po kilku dniach. Czy środki przepadną na stałe? Czy można będzie dokonać rejestracji/reaktywacji karty po kilku dniach?Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Jeśli środki np są ważne do 01-03-2017 to po odblokowaniu nadal będą ważne, jeśli natomiast były ważne do 04-02-2017 a numer zostanie zarejestrowany po tej dacie to środki są zablokowane,ale doładowanie konta spowoduje ich odnowę.Raportuj

  16. Adrian napisał(a):

    Czy po akcji rejestracji numerów poprawi się zasięg i jakość połączeń? :)Raportuj

  17. jack be napisał(a):

    Kod puk idzie wyciągnąć z bok po podaniu kilku istotnych informacji odnośnie numeru telefonu.tego nawet w salonie nie umie większość.
    Testowane na sobie kilkakrotnie

    Pozdrawiam!Raportuj

  18. Gie napisał(a):

    Czy każdy listonosz może zarejestrować kartę czy tylko wybrani? Jeśli dobrze pamiętam to kiedy Orange ogłaszało tę formę rejestracji to nie wszyscy listonosze mieli tablety do rejestracji kart.Raportuj

  19. walek napisał(a):

    Czy trzeba rejestrować karty na które była kiedyś umowa mix? Umowa już się skończyła, karta dalej aktywna i doładowania następują jak gdyby z wolnej ręki?Raportuj

  20. Krisu napisał(a):

    Błagam, przejdźcie do sedna. Osoby, które nie mają pojęcia jak zarejestrować numer i tak nie oglądaja streamingu. Osoby, które to wiedzą, nie potrzebują tego oglądać – 99% oglądających dzisiejszy streaming to osoby, które chcą wiedzieć dlaczego Play zmienia zasady gry w trakcie gry i zabiera bonus, który od zawsze można było przedłużać.
    Nota bene Play zmienia zasady gry oficjalnie nie zmieniając zasad – bo osoby, które korzystały ze starego regulaminu (tj. przed 20.10, bo zarejestrowały numer dawno temu) i np. w czerwcu włączyły bonus mają możliwość jego przedłużania, a osoby korzystające z tego regulaminu, ale które włączyły bonus po 17 grudnia TRACĄ złotówki/GB.
    Dlaczego te osoby są traktowane tak jak nowe osoby dokonujące rejestracji/bonusu po 17.12, a nie identycznie jak osoby mające zarejestrowany bonus przed 20.10?Raportuj

    • xtr napisał(a):

      99.99% ogląda bo chce wygrać SonyRaportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        xtr. Bez urazy – ja chciałem – ale wracając do Pokera. Marne szanse – jakieś 0,01% – bo to akurat wyglądało na grę znaczonymi kartami. Ale to tylko zabawa, bo nikt nie przegrał. A ktoś jednak wygrał.:)Raportuj

    • A w PiS*u z tym!!! napisał(a):

      Wiesz dlaczego, bo mają się poczuć jako obywatele gorszego sortu ;-) To, iż w czasie trwania promocji za rejestrację obowiązują w sumie, aż 3 regulaminy to już nieistotny szczegół, zresztą nie czepiajmy się szczegółów ;-)Raportuj

  21. Krisu napisał(a):

    Kod PUK jest przecież na Play24.Raportuj

  22. jack be napisał(a):

    Mam pytanie jedno: Przeniesienie z innej sieci do prepaid poprzez play24/bank następnie kurier,jak w postpaid-jak to wygląda przyszłościowo?Raportuj

  23. Krisu napisał(a):

    Mnóstwo konkretnych pytań jest pod linkiem https://blogplay.pl/2017/01/przypominamy-wlacz-pakiet-za-zarejestrowaie-numeru/
    Prosimy o RZECZOWE odpowiedzi :-)Raportuj

  24. Tymo napisał(a):

    Proponuje bonus za za znalezienie kodu PUKRaportuj

  25. ratt napisał(a):

    To o czy jest mowa wiedzą wszyscy, a ci co nie wiedzą tego i tak nie oglądają. Czekam na odpowiedzi na pytania które pojawiły się na blog-u. Odpowiedzcie o tym o co pytali @empatka, @logik no i ja.Raportuj

  26. Tymo napisał(a):

    Co to znaczy zanoniminizowane?Raportuj

  27. ratt napisał(a):

    Promocja? O czym Wy mówicie? To niby jakimi kodami teraz można sprawdzić ważność pakiety promocyjnych złotówek i gb? Regulaminowe kody kłamią i to jest niby ok?Raportuj

  28. Adrian napisał(a):

    Kod PUK dostępny jest na Play 24, należy zarejestrować konto na Play 24. W ten sposób zarejestrowaliśmy numer, który jest wykorzystywany przez starszą osobę w dodatku nie mając jej przy sobie (inne miasto / kraj). Pani w salonie z autoryzowała nas po nr. tel., kodzie PUK i np. wartości ostatniego doładowania. Oczywiście numer został wcześniej wpięty pod zbiorczą pulę, a karta zarejestrowana na np. córkę – starsza osoba nie musi wykonywać żadnych kroków w celu rejestracji. Tak samo można by było wykorzystać sytuację z córką zza granicą ;-)Raportuj

  29. Adam K. napisał(a):

    Co z kartami sim, które są w systemach alarmowych? Czy inteligentny dom przestanie działać?Raportuj

  30. czi napisał(a):

    Chyba pożyjemy zobaczymy, ale w Play można i poczekać :)Raportuj

  31. Krisu napisał(a):

    Czy prawdą jest, że można wg regulaminu dostać 3 bonusy w Play, 3 bonusy w Play internet na kartę, 3 bonusy w RBM, 3 bonusy w drugiej wersji regulaminów RBM oraz 3 bonusy za przeniesienie numeru, gdyż każdy taki bonus jest aktywowany w osobnym regulaminie i klienta RBM nie powinien obchodzić limit jaki jest w Play i na odwrót.Raportuj

  32. logik napisał(a):

    ROK WAŻNOŚCI KONTA – a może tak na podstawie regulaminu???Raportuj

  33. ratt napisał(a):

    @logik czy ktoś wypowiadający się tutaj czytał regulamin? Jak myślisz?Raportuj

  34. Adrianoo napisał(a):

    Kiedy wprowadzicie jakieś nowe pakiety na kartę?Raportuj

  35. Gie napisał(a):

    Powtórzę. Czy u każdego listonosza można zarejestrować kartę?Raportuj

  36. brzewa napisał(a):

    w jaki sposób (jakimi kanałami) zablokować zarejestrowaną kartę, w przypadku zagubienia, kradzieży jeśli nie jest ona przypisana do konta play24?Raportuj

  37. kamilek2207 napisał(a):

    Kiedy się pojawią wyniki na stronie kartamilionwarta.pl ?Raportuj

  38. april napisał(a):

    Zmieniłam mix na kartę, oferta na kartę będzie obowiązywać w drugiej połowie lutego. Czy załapię się jeszcze na bonusy?Raportuj

  39. walek napisał(a):

    Czy nagrody pienięzne za rejestrację dotyczą też kart innych sieci zarejestrowanych w salonach Play?Raportuj

  40. SimiSim napisał(a):

    Rzecznik z tym abonamentem to ostrożnie, konsultanci często się mylą, a FairPlay odszedł więc możesz zostać z niekorzystną umową.
    Co w takiej sytuacji? Opisz sprawę na forum i podaj numer zgłoszenia P4Y postara się pomócRaportuj

  41. maniuni napisał(a):

    Dlaczego rok a jak nam teraz konto do czerwca dlaczego bonus nie jest I konto wazne od czerwca 365dni Bo ucina mi 5 misiecy!!!Raportuj

  42. Adam K. napisał(a):

    Co z laureatami, którzy wygrali w loterii i mają kartę w modemie? Jak się z nimi skontaktujecie?Raportuj

  43. Pusty SMS napisał(a):

    „JUŻ TERAZ OGROMNA GOTÓWKA MOŻE WYLĄDOWAĆ U CIEBIE!!! WYŚLIJ JUŻ TERAZ PUSTY SMS NA NUMER 8043!” Zygmunt ChajzerRaportuj

  44. Celeron napisał(a):

    Co z kasą z kart niezarejestrowanych ?? Czy będziecie zawracać ??Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      A jak masz kartę podarunkową za 50 zł, kupisz coś za 30 to masz prawo do pobrania 20 zł jako reszty?Raportuj

      • pre-paidowiec napisał(a):

        I masz odpowiedź. 2 lutego staniemy się świadkami największego, historycznego skoku na kasę, zgromadzoną na kontach wszystkich niezarejestrowanych do tego czasu kart SIM. Więc jeśli macie jakieś karty, których nie zamierzacie rejestrować, najlepiej od razu wywalić z nich całą kasę – chociażby na jakieś chomiki albo płatne pakiety Ipli lub innych VoD.Raportuj

  45. logik napisał(a):

    Sprawa 5:

    RWK czyli Rok Ważności Konta.

    Otwieram np. najnowszy REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ
    NUMERU W PLAY” Obowiązuje od 17 listopada 2016r. do 1 lutego 2017r:

    http://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-promocji-Bonus-za-rejestracje_16112016.pdf

    W punkcie 7.3. zamieszczono precyzyjną definicję RWK:
    „Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni”.

    (Dla uproszczenia skupię się tylko na połączeniach wychodzących – z przychodzącymi jest analogicznie).

    Załóżmy, że jest 2017-01-01, a moje konto jest ważne do 2017-06-01.

    Uruchamiam bonus – moje konto ma ważność (w uproszczeniu) 2018-01-01, a więc zostało wydłużone DO 365 dni, a nie O 365 dni.
    Jeśli zostałoby wydłużone O 365 dni to powinno być ważne (w uproszczeniu) do 2018-06-01.

    Uprzejmie proszę o skomentowanie tej sytuacji.Raportuj

    • logik napisał(a):

      Sprawa nr 5 – UZUPEŁNIENIE:

      Żeby nie było wątpliwości co do definicji „Okresu ważności połączeń wychodzących” – otwieram PDF zawierający „Cennik Oferty Play na Kartę Lubię to! Cennik Usług Telekomunikacyjnych P4 sp. z o.o. obowiązuje od 20.12.2016 r.”:

      http://www.play.pl/resources/pdf/2016/Cennik-Play-na-Karte-Lubie-to_20122016.pdf

      Definicja „Okresu ważności połączeń wychodzących” znajduje się w punkcie 1.2.:

      „Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, liczonych od momentu Aktywacji konta przez Użytkownika lub ostatniego Doładowania konta Użytkownika o danej wartości, w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”Raportuj

  46. Daria napisał(a):

    Czy jak zarejestruje numer i będę chciała z nim przejść na ofertę abonamentową, to czy mogę grać w loterii o milion, czy muszę jednak zostać na tej karcie? PozdrawiamRaportuj

  47. pawel napisał(a):

    Czy karty SIM w windach i alarmach trzeba rejestrować i w jaki sposób można tego dokonać?Raportuj

  48. pawel napisał(a):

    Krzysiek się pojawił 03.12.2014r w transmisji CO NOWEGO PRZYGOTOWAŁ PLAY? CHWYĆ NOWY…Raportuj

  49. Krisu napisał(a):

    1) Rejestracja przed 20.10 i bonus przed 20.10 = możliwość przedłużania bonusów.
    2) Rejestracja po 17.12 i bonus po 17.12 = brak możliwości przedłużania.

    Dlaczego rejestracja przed 20.10, a aktywacja bonusu po 17.12 też nie ma możliwości przedłużania?
    Przecież korzysta z tego samego regulaminu co osoba z pkt 1 (która wciąż może przedłużać tak jak zawsze to było możliwe).Raportuj

  50. maniuni napisał(a):

    Czemu nie moge do konta dodac nstp. numeru juz zarejestrowanego?Raportuj

  51. Portek napisał(a):

    Czy wszystkie formy rejestracji nadal będą dostępne np. w połowie roku czy będzie to dla Was nieopłacalne? :D

    Zamierzacie współpracować z Ministerstwem Cyfryzacji w sprawie zakładania Profilu Zaufanego. Co w sytuacji gdy karta została zakupiona np. na allegro i jest zarejestrowana na cudze dane?Raportuj

  52. mike278 napisał(a):

    A jak można wyrejestrować kartę?Raportuj

    • pre-paidowiec napisał(a):

      Play, hmmm… nie przewidział takiej „procedury”. Tzn. jeśli chcesz, żeby Twoja karta została zdezaktywowana i wróciła do puli numerów, jedyne co możesz zrobić, to wykorzystać środki na koncie, a samą kartę najlepiej pociąć i wyrzucić do kosza (żeby nikt już nie mógł się nią posługiwać – szczególnie, jeśli była już na Ciebie zarejestrowana).Raportuj

  53. Adam K. napisał(a):

    ..Co z kartami sim, które są w systemach alarmowych? Czy inteligentny dom .przestanie działać?Raportuj

  54. logik napisał(a):

    Czy Pan, który tak jednoznacznie wypowiada się nt. RWK, czytał w ogóle regulaminy?Raportuj

  55. mike278 napisał(a):

    Czy macie zamiar karać „handlarzy rejestracjami” czyli osobnikami którzy odsprzedają zarejestrowane karty?Raportuj

  56. walek napisał(a):

    Dlaczego nasi szczypiorniści przegrywają z Argentyną? ;/Raportuj

  57. _czesi napisał(a):

    Skoro anonimizacja danych następuje po 12 miesiącach to po jakim czasie numer wraca do puli dostępnych i do sprzedaży na starterach prepaid?
    Czy nie ma ryzyka, że ktoś otrzyma numer z którym powiązane są już jakieś dane osobowe?Raportuj

  58. Kamil napisał(a):

    Jeżeli zarejestrowałem numer na siebie czy mogę go w późniejszym czasie przerejestrować na inną osobę?Raportuj

  59. pawel napisał(a):

    ZNALAZŁEM!!! Krzysiek się pojawił 03.12.2014r w transmisji CO NOWEGO PRZYGOTOWAŁ PLAY? CHWYĆ NOWY…Raportuj

  60. Marem napisał(a):

    Aplikacja Play24 do dnia dzisiejszego nie potrafi wyświetlić dokładnej daty ważności pakietu – pozostaje tylko informacja ile dni zostało. Rozumiem, że wykracza to poza możliwości programistyczne osób tworzących aplikację?Raportuj

  61. logik napisał(a):

    Wyjaśnienie RWK – „Sprawy nr 5” – B R A K :-(Raportuj

  62. mike278 napisał(a):

    Czy można w punkcie sprawdzić ile ma się zarejestrowanych kart na siebie?
    Czy ktoś mi ich nie dopisał :PRaportuj

  63. Krisu napisał(a):

    Dlaczego tak trzymacie się punktu regulaminu o ważności bonusu 30 dni, a jednocześnie punkt regulaminu mówiący o wiążącym dla klienta sprawdzeniu stanu i ważności konta pod *101# nie jest respektowany?
    Skoro bonusy niby się nie łączą, to dlaczego pod numerem *101# są widoczne jako wspólne saldo z jedną datą ważności?
    Jeśli tak respektujecie zapisy regulaminów dobre dla Was, to powinniście zadbać, aby pod *101# różne bonusy były wyświetlane niezależnie.

    POZDRAWIAM BUŁGARA :-) XDRaportuj

    • ratt napisał(a):

      dobre pytanieRaportuj

      • Krisu napisał(a):

        Marcin odpowiedział „zachowajcie sobie sms, w którym jest informacja kiedy aktywowano bonus”.
        Super, może niedługo mam zapisywać kiedy doładowywałem, po połączeniu mam ręcznie na liczydle liczyć ile PLN mi zejdzie z pakietu itp.

        Niedługo żadne informacje nie będą widoczne – nawet nie będziemy znali numeru telefonu, stanu konta, jakiejkolwiek daty ważności czegokolwiek na koncie :)Raportuj

  64. jmortas napisał(a):

    Jeżeli zarejestrowana karta jest nie używana czyli leży w szufladzie czy też w zepsutym telefonie to zostanie ona usunięta? A może jest ważna do momentu wyrejestrowania jej?
    Pozdrawiam!Raportuj

  65. logik napisał(a):

    RWK – Sprawa nr 5 – wkleiłem cytaty z regulaminów – może ktoś raczyłby się wreszcie do nich odnieść?Raportuj

  66. Mateusz Kaczyński napisał(a):

    Co jeśli przebywamy za granicą, jest jakakolwiek możliwość rejestracji niż powrót do Polski?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Możesz kartę zarejestrować na kogoś z rodziny (będzie potrzebna weryfikacja karty SIM, czyli najlepiej przekazać kod, który wyślemy SMSem) :)Raportuj

  67. ratt napisał(a):

    Czyli zapis w regulaminie na temat sprawdzania bonusu za rejestrację jest oszustwem? Nie działają kody na sprawdzenie i nie działa play24 aby można sprawdzić bonus? Powiedz o tym zapisywaniu smsa tym którzy uruchomili bonusy w grudniu a w styczniu im te bonusy zabraliście. Jak to nazwać? Pozdrowienia dla Bułgara.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Kodem sprawdzasz łączny stan bonusów i najdalszą datę ich ważności – jeśli nie aktywowałeś innych pakietów to sprawdzisz właśnie stan bonusów.Raportuj

  68. mike278 napisał(a):

    Bonusy, bonusami ale co z nimi w RBM, bo mi się nie udało uruchomić.Raportuj

  69. atqa napisał(a):

    Czyli dzięki 3regulaminom można łącznie osiągnąć 16 bonusów.Raportuj

  70. Adam K. napisał(a):

    Co z kartami sim, które są w systemach alarmowych? Czy inteligentny dom przestanie działać? Bo to dość niebezpieczne się może stać…Raportuj

    • Seifer napisał(a):

      Na logikę, jeśli w systemie alarmowym masz kartę sim która nie jest zarejestrowana to jest to oczywiste że musisz ją zarejestrować by była dalej aktywna. Jest to w końcu taka sama karta która jest używana w telefonach chyba że korzystasz z karty abonamentowej. Rejestracja kart będących w alarnach, winach, automatach wygląda tak samo jak każdym innych kart sim. By ja zarejestrowac musisz znać numer telefonu oraz numer seryjny karty lub kod puk.Raportuj

  71. mati napisał(a):

    Czy rejestrujący kartę musi być pełnoletni?Raportuj

  72. xtr napisał(a):

    Czy wg was po rejestracji oferta prepaid ma jeszcze sens?Raportuj

  73. mike278 napisał(a):

    Cześć Adam. Znowu Ty ;) :PRaportuj

  74. Maciej Czapla napisał(a):

    Co w momencie dekatywacji karty po 1.02? Czy po tym terminie mogę iść do punktu i zaaktywować numer który został wyłączony.?Raportuj

  75. Jan Folta napisał(a):

    Czy mogę wydać 100 zł bonusu, na sms np. które sa zwiazane z płatnościami przez sms, lub rozmowy które są zwiazane z płatnościami.Raportuj

  76. Jestemhardkorem napisał(a):

    Czy to znaczy, że nie będę mógł kupić już startera np w kiosku?Raportuj

  77. mike278 napisał(a):

    Dlaczego dowód a nie inny dokument tożsamości?Ustawa chyba dopuszcza.Raportuj

  78. mike278 napisał(a):

    Konto idzie w hibernację. Zyje tylko jest zamrożone.Raportuj

  79. seba napisał(a):

    A czy w terminalach POS, jeśli jest karta sim play, też trzeba ją rejestrować? Tak w nawiązaniu do alarmów i wind :)Raportuj

  80. Maciej Czapla napisał(a):

    Czy podczas rejestracji danych np. poprzez bank ING, nasze dane są przetwarzane przez nich marketingowo i spodziewać się można telemarketingu ?Raportuj

  81. walek napisał(a):

    To jak przyjdzie sms rejestracyjny po 01 Luty na zablokowany jak mówicie numer na połączenia i sms przychodzące?Raportuj

  82. JanuT napisał(a):

    Krzysiek Sokolik był na streamie z nową ofertą internetową na kartę gdzieś w chyba w grudniu 2014rokuRaportuj

  83. xtr napisał(a):

    Na pewno nie popisał sie uke. Powinna być ogólnopolska akcja informacyjna, szczególnie z jasnym przekazem dla osób staszych.Raportuj

  84. mike278 napisał(a):

    Czy nie boicie się że trafi się jakiś „przedsiębiorczy” sprzedawca który zarejestruje numer na nas, bez naszej wiedzy. Istnieje taka możliwość. Jaki mechanizm obronny zastosowaliście? Jak to kontrolujecie? Jak się wystrzegać.Raportuj

    • atqa napisał(a):

      dobre pytanie.
      Na P24 mam info dotyczące jedynie numeru w abonamencie, brak jakiejkolwiek informacji o dwóch numerach na kartę które rejestrowałam w zeszłym roku.
      ..a skoro nie widać dwóch nr. które zarejestrowałam, to nie zobaczę i kilkunastu które KTOŚ mógł zarejestrować na moje dane.Raportuj

  85. logik napisał(a):

    Kpina z czytelników bloga: najpierw prosicie o pytania, a teraz na nie nie odpowiadacie („Sprawa nr 5” – RWK).Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Odpowiedzieliśmy :/Raportuj

      • logik napisał(a):

        Oto zapis „odpowiedzi” na „Sprawę nr 5” dotyczącą RWK (tutaj jest ten fragment: https://youtu.be/bCElj0WPFZ0?t=1553 ):

        Marcin Gruszka:
        Wytłumaczmy może, co to jest Rok Ważności Konta. Ja wiem, że dla Was to jest coś oczywistego, ale jeżeli nas ktoś ogląda, kto nie zna się na tym, co znaczy Rok Ważności Konta?

        Krzysztof „Rok Ważności Konta” Sokolik:
        No 360…

        M.G.:
        No jak byś to wytłumaczył swojej cioci? Co to znaczy Rok Ważności Konta?

        K. „RWK” S.:
        Że OD DNIA AKTYWACJI konto jest ważne 365 dni, telefony WYCHODZĄCE I PRZYCHODZĄCE. Tak, czyli jest… Po prostu ważne konto…

        M.G.:
        Czyli de facto jest troszkę więcej, bo po tych 360 dniach jeszcze przychodzące, jeszcze jest, można odbierać…

        K. „RWK” S.:
        Tak, tak!

        M.G.:
        Ale ważność na wychodzące jest przez 365 dni, nic nie musimy doładowywać.

        K. „RWK” S.:
        Yhhmmm, tak.

        M.G.:
        To jest bardzo ważna informacja.Raportuj

        • logik napisał(a):

          Pan Krzysztof „Rok Ważności Konta” chyba nie widział na oczy żadnego regulaminu dotyczącego bonusów :-(

          Otwieram np. najnowszy REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ NUMERU W PLAY” Obowiązuje od 17 listopada 2016r. do 1 lutego 2017r:

          http://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-promocji-Bonus-za-rejestracje_16112016.pdf

          W punkcie 7.3. zamieszczono precyzyjną definicję RWK:
          „Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni”.

          Zwracam uwagę na kluczowe wyrażenia:
          – „PRZEDŁUŻENIE”,
          – Okres ważności połączeń wychodzących,
          – Okres ważności połączeń przychodzących.

          Dwa ostatnie pisane są duża literą nie bez powodu – są zdefiniowane w regulaminach – pisałem o tym we wpisach „Sprawa nr 5”.Raportuj

      • logik napisał(a):

        Skoro Pan Krzysztof „Rok Ważności Konta” Sokolik nie potrafił wydukać definicji Roku Ważności Konta zapisanej w regulaminie bonusów, to w jaki sposób mógł odpowiedzieć na pytanie, które tej definicji dotyczyło?

        Przypominam je:
        https://blogplay.pl/2017/01/przypominamy-wlacz-pakiet-za-zarejestrowaie-numeru/#comment-291320Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Tak, jak pisałem wcześniej – definicje masz w regulaminie, taka transmisja to luźna forma komunikacji a nie egzamin na aplikację prawniczą. Posługujemy się takim słownictwem, żeby każdy oglądający zrozumiał. Co do Twojego pytania – tak, bonus rok ważności konta przedłuża ważność połączeń wychodzących o 365 dni od dnia aktywacji bonusu.Raportuj

          • logik napisał(a):

            @Krzysiek Sylwerski
            „tak, bonus rok ważności konta przedłuża ważność połączeń wychodzących o 365 dni OD DNIA AKTYWACJI BONUSU”

            A skąd Pan czerpie wiedzę, że „od dnia aktywacji bonusu”? Proszę wskazać, w którym miejscu regulaminu jest to zapisane. No niech Pan to wreszcie wskaże i zamkniemy temat raz na zawsze!Raportuj

  86. Mateusz Kaczyński napisał(a):

    Czy konsultant w salonie ma obowiązek kserowania dowodu osobistego?Raportuj

  87. Jan Folta napisał(a):

    Czy mogę wydać 100 zł bonusu, na sms np. które sa zwiazane z płatnościami przez sms, lub rozmowy które są zwiazane z płatnościami…..Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Tylko na krajowe rozmowy, SMSy i MMSyRaportuj

      • ratt napisał(a):

        @Krzysztof a na to mi odpowiesz? – Czyli zapis w regulaminie na temat sprawdzania bonusu za rejestrację jest oszustwem? Nie działają kody na sprawdzenie i nie działa play24 aby można sprawdzić bonus? Powiedz o tym zapisywaniu smsa tym którzy uruchomili bonusy w grudniu a w styczniu im te bonusy zabraliście. Jak to nazwać?Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Można sprawdzić stan bonusów standardowymi kodami, o ile nie korzystałeś z innych pakietów/promocji. W innym wypadku jest wyświetlony łączny stan z datą ważności pakietu, który kończy się jako ostatni.Raportuj

          • ratt napisał(a):

            A co mnie obchodzi to że włączyłem inne bonusy? Zgodnie z regulaminem powinny działać mi kody. Teraz to ogłaszacie i liczyliście że w grudniu będę zapisywał w jakim dniu włączyłem bonusy? To jest uczciwe?Raportuj

  88. mike278 napisał(a):

    Dlaczego Milennium a nie np PeKaO?Raportuj

  89. ks napisał(a):

    Czy można zarejestrować numer telefonu, który nie ma ważności konta?Raportuj

  90. ratt napisał(a):

    No to możecie już kończyć. Wszystko jasne – „odpowiedzieliście na wszystkie pytania”. Jaki sens miało zadawanie pytań na blogu?Raportuj

  91. mati napisał(a):

    Co z osobami niepełnosprawnymi, które nie mogą się przemieszczać, czy są wykluczone z możliwości zarejestrowania swojej karty SIM na siebie?Raportuj

  92. Tymo napisał(a):

    Czy Marcin chodzi w tej samej koszulce z serduszkiem od niedzieli?Raportuj

  93. qbaz napisał(a):

    Dostałem sms’a że przedstawiciel się pomylił podczas wpisywania numeru i mam odesłać kod weryfikacyjny pod wskzany numer. Rozumiem że zapisałbym się na płatną subksrypcję sms. Czy jest wgl możliwe aby dostać taki kod, i czy jakoś można zabezpieczyć się przed płatnymi subskrypcjami?Raportuj

  94. mike278 napisał(a):

    ksero nie jest potrzebne.Raportuj

  95. logik napisał(a):

    Panie Krzysztofie, odwagi! Proszę wyświetlić slajd z pytaniem o RWK (+ uzupełnienie do niego). Czekamy na odpowiedź BAZUJĄCĄ NA REGULAMINIE, a nie wg widzi mi się.Raportuj

  96. MMMMM napisał(a):

    Czy Play udostępni mi informację jakie numery są zarejestrowane na mój PESEL, żeby sprawdzić czy nie było nadużyć?Raportuj

    • Seifer napisał(a):

      W każdym salonie się tego dowiesz, oczywiście po okazaniu dowodu osobistego o ile jesteś właścicielem numerów.Raportuj

      • MMMMM napisał(a):

        Chodzi mi o to czy sam PESEL wystarczy konsultantowi żeby się wyświetliły wszystkie numery do niego przypisane i czy taką listę numerów, albo przynajmniej info, że jest ich więcej niż powinno być dostanę.
        Bo może być sytuacja że z jakiegoś powodu w bazie pokazał się mój pesel, a reszta zmyślona.Raportuj

  97. mike278 napisał(a):

    Czy to już koniec wyścigu bonusowego?Raportuj

  98. mike278 napisał(a):

    A co z zarejestrowanymi a nie aktywowanymi?Raportuj

  99. logik napisał(a):

    Sprawa 1, Sprawa 2, Sprawa 3, Sprawa 4, Sprawa 5, Sprawa 6 – BRAK ODPOWIEDZI :-(Raportuj

  100. atqa napisał(a):

    Ale przewlekacieRaportuj

  101. mike278 napisał(a):

    rok ważności konta na kartę internetową. Co z bonusami typu 0,5 giga co miesiąc?Raportuj

  102. Krisu napisał(a):

    Dlaczego bonusów nie można przedłużyć, a rok ważności konta można przedłużyć doładowaniem? Przecież bonus o nazwie RWK jest przyznawany na 365 dni (analogicznie jak PLN/GB na 30 dni), więc po tym okresie nie powinno się móc przedłużyć ważności konta.Raportuj

    • ratt napisał(a):

      @Krisu zaskakujący ale bardzo logiczny sposób porównania :)Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Dlatego, że zbierając pieniądze możesz je rozłożyć do kilku skarbonek :) Z ważnością konta nie ma takiej możliwości.Raportuj

      • ratt napisał(a):

        Chyba należało użyć słów „zabierając” pieniądze.Raportuj

      • Krisu napisał(a):

        Nie zauważyłem Twojej odpowiedzi – wiesz, że przy zakupie startera jest informacja np. 5 zł ważne 10 dni. Do tego są informacje o doładowaniu konta kwotami i przedłużeniu o X dni. Doładowanie za 50 zł przedłuża ważność konta o 100 dni. Czy wiesz, że według Waszej logiki bonusowej kolejne doładowanie za 50zł np. 95 dnia oznacza wydłużenie wartości o kolejne 100 dni od tego dnia (tak jak 30 dni w przypadku bonusów) czyli przykłądowo 195 dni od momentu aktywacji.
        W teorii na koncie powinno być 5+50+50 = 105 zł i tak jest w rzeczywistości, bo działa to tak, jak powinny działać bonusy.
        Według teorii zabierania bonusów (Bo są ważne 30 dni) ważność środków za doładowanie również powinna przepadać, więc kwota startowa 5 zł, a nastepnie pierwsze doładowanie 50 zł powinno przepaść setnego dnia.
        Dlaczego tak nie jest? Cennik nic nie mówi o sumowaniu doładowań.

        Wiem, że i tak nie pochylisz się nad tym problemem, bo jesteś pracownikiem Play :) Tak samo jak Marcin też nie będzie tego analizował, bo płacą mu za to, żeby się uśmiechał i błyszczał przed kamerą oraz wygłaszanie pustych frazesów, a nie za merytoryczne wytłumaczenie zawiłości regulaminów.

        Gdyby moja praca polegała na pisaniu regulaminów i napisałbym je w taki sposób jak Wy, to dawno bym z wilczym biletem wyleciał na kopach.Raportuj

        • Andrzej Pinokio the I-st napisał(a):

          Krzysztof Sylwerski – ratt – Krisu. :) Nie pyskuję.:)
          Krzysztof pisze o skarbonkach i o zbieraniu do nich pieniędzy. Fajny przykład.:)
          Na udostępnionych Użytkownikom kontach mają oni zamontowane TYLKO DWIE SKARBONKI. Konto podstawowe (wpłaty) i Konto promocyjne (bonusy) i tylko do nich mogą zbierać (rozkładać) pieniądze, bo przecież są tu tylko dwa rodzaje pieniędzy „prawdziwe” z wpłat i „wirtualne” z Bonusów. Dwie skarbonki, bo na tyle się Operator z Użytkownikiem umówili.
          Cechą tych prawdziwych jest to że nie znikają dopóki są na koncie i dopóki ważne jest konto na połączenia przychodzące. Potem niestety tak, choć nie wiadomo dlaczego, bo to przecież zaliczka na Usługi, a zaliczka jako taka podlega zwrotowi. Dla przedłużenia ważności konta niezbędne jest dokładanie do tej skarbonki tych prawdziwych pieniędzy lub inne dopuszczone przez Operatora czynności.
          Cechą tych wirtualnych opatrzonych etykietką z terminem ważności, które po wrzuceniu do tej drugiej skarbonki tracą etykietę z ważnością jest to , że znikają po utracie ważności konta na połączenia wychodzące. Po wrzuceniu do skarbonki ich ważność zależy tylko od ważności konta na połączenia wychodzące. Bo Operator nie udostępnił Użytkownikowi skarbonki z przegródkami określającymi ważność poszczególnych złotówek. Tracisz ważność konta na połączenia wychodzące – skarbonka w magiczny sposób się opróżnia.
          Zatem nie sposób nie zgodzić się z przykładem o rozkładaniu pieniędzy do skarbonek, ale również nie sposób zgodzić się ze znikaniem złotówek ze skarbonki bonusowej, przed upływem ważności konta na połączenia wychodzące.
          Podobnie z GB – te co prawda nie są w skarbonkach, ale jest ich określona ilość – również tylko dwa zbiory – podstawowe i promocyjne. Pełna analogia jak z pieniędzmi.
          Czasu nie sposób rozkładać do skarbonek. Też nie sposób z tym się nie zgodzić. Ale można ten czas mierzyć zegarem. I te zegary które mierzą czas ważności Kont są tylko dwa – na połączenia wychodzące i przychodzące. Tyle zegarów Operator zamontował Użytkownikowi, bo na tyle się umówili. Jeżeli zatem jakaś czynność przedłuża ważność kont o jakiś czas to ją po prostu przedłuża , w sposób dla tej czynności właściwy, albo w chwili jej wystąpienia albo w przyszłości, ale zawsze o okres do tej czynności przypisany.
          Czyli jak to jest z tą ważnością i przedłużaniem Bonusów ? Kwestia sporna ? – TAK.:)
          Czy da się to przedyskutować z Konsultantem ? TRUDNO POWIEDZIEĆ.:)
          Czy da się to napisać w zgłoszeniu na Play24, czy starczy miejsca w formularzu ? NIE :)
          Czy można próbować walczyć o Bonusy – TAK.:)
          Pozdrawiam.:)
          Nie żebym pyskował.
          PINOKIO:)Raportuj

          • ratt napisał(a):

            @Pinokio zaskoczyłeś mnie. To pierwszy Twój komentarz który przeczytałem z zainteresowaniem. Nie tylko pajacujesz ale widzę, że umiesz też myśleć. Twoje pytania i odpowiedzi na nie:
            Czyli jak to jest z tą ważnością i przedłużaniem Bonusów ? Kwestia sporna ? – Play nie ma racji. Na podstawie obecnego regulaminu przedłużanie bonusu jest prawidłowe.
            Czy da się to przedyskutować z Konsultantem ? – nie da się. Konsultanci są pracownikami operatora i mają gotowe formułki i muszą tak postępować jak pracodawca im narzucił.
            Czy da się to napisać w zgłoszeniu na Play24, czy starczy miejsca w formularzu ? Miejsca starczy, ta rubryka „zgłoszenia” jest bardzo pojemna. Odpowiedź na takie zgłoszenie jest z góry znana.
            Czy można próbować walczyć o Bonusy – TAK.:) Można ale w urzędach UOKiK i UKE.Raportuj

        • ratt napisał(a):

          @Krisu
          Już kilka dni temu wpadłem na to porównanie typu doładowanie a ważność konta. doszedłem do wniosku że szkoda sobie du… zawracać pisaniem bo i tak nic to nie daje. Operator ma głęboko w d…… swoje regulaminy i nasze tłumaczenia. Opcja „jest jak Play mówi” stała się główną wykładnią. @Krisu gdyby Twoja praca polegała na tworzeniu regulaminów to nigdy byś takiego bubla nie był w stanie wytworzyć :)
          Widziałem na zgłoszenie dotyczące bonusów odpowiedź z BOK typu „bonus zgodnie z regulaminem jest ważny 30 dni i dlatego został zabrany, data ważności wynikająca z play24 i kodu *101# nie jest wiążąca”. Ciekawi mnie więc które pkt tego regulaminu są obowiązująca dla operatora a które wiążące nie są.
          Staram się już nie wypowiadać bo za bardzo mnie to wku… i podnosi mi ciśnienie.
          Pozdrawiam @Krisu.Raportuj

  103. logik napisał(a):

    Marcin Gruszka
    17.01.2017 o 10:14
    nie wiem, ale poproszę osobę odpowiedzialną za ten obszar, żeby pomogła to wyjaśnić.Raportuj

  104. Adam K. napisał(a):

    O, moje pytanie o systemy alarmowe i inteligentny dom wygrało :)Raportuj

  105. ratt napisał(a):

    loteria i pewnie nastąpi zmiana że milion będzie na konto promocyjne na 30dni bez przedłużenia. Dzięki nie skorzystam.Raportuj

  106. logik napisał(a):

    @ratt
    Mieliśmy rację, obawiając się o poziom odpowiedzi. Ale ja nie spodziewałem się, że nasze pytania W OGÓLE NIE ZOSTANĄ ZAUWAŻONE!!!Raportuj

  107. jack be napisał(a):

    A co jeśli ktoś zgłosi nr do loterii i przed losowaniem przeniesie go do innej sieci?Raportuj

  108. lolik napisał(a):

    Dlaczego bonusu nie można wykorzystać na internet krajowy jak u innych Operatorów?Raportuj

  109. PINOKIO napisał(a):

    Aha. To teraz trochę wiem. W sumie na ten moment nie mam więcej pytań.:)
    Pozdrawiam:)
    PINOKIORaportuj

  110. Kasia napisał(a):

    Rejestracja regulaminowo trwa do 24 h. Jeśli ważność konta mam np do 2 lutego a zarejestruję numer 1 wieczorem i procedura nie zdąży się zaktualizować. Numer zostanie wyłączony?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Numer nie będzie działał, jeśli nie zostanie zarejestrowany, ale zostanie aktywowany, o ile nie skończy się ważność konta na połączenia przychodzące.Raportuj

  111. Krisu napisał(a):

    Przykro mi, że straciłem godzinę życia oczekując na odpowiedzi na ciężkie pytania.
    Marcinie, zawiodłeś mnie, bo nawet nie spróbowałeś rozwiać wątpliwości.Raportuj

    • ratt napisał(a):

      @Krisu ja wręcz zobaczyłem jak bardzo jestem olewany.Raportuj

      • empatka empatka napisał(a):

        Nie tylko Ty @Ratt. @Logik też bardzo został pominięty i inni tak samo. Była masa ważnych pytań. Ale cóż taki widać teraz poziom fioletu, odpowiedzi z czapy albo pomijanie pytań … Strata czasuRaportuj

        • ratt napisał(a):

          @empatko wiem. Używając słowa ja miałem na myśli Nas wszystkich. To my się na regulaminy powoływaliśmy a odpowiedzi dostaliśmy w stylu „tak bo tak”. Ehhh szkoda gadaćRaportuj

          • empatka empatka napisał(a):

            @Ratt wiesz co jest najsmutniejsze w tym wszystkim? To że czytelnicy tacy jak Ty czy @Logik stracili czas na stworzenie sensownych opartych o logiczne myślenie oraz REGULAMINY pytań. A odpowiadający nie byli prawdopodobnie łaskami, żeby zapoznać się z regulaminami i pytaniami pewnie też. No bo jak ocenić chociażby odpowiedź o RWK? Gdzie definicja RWK jest jasno podana… A prośba o zapisanie sms z datą aktywacji promocji? To już szczyt dla mnie. Gdzie mowa o tym w regulaminie?Raportuj

            • ratt napisał(a):

              @empatka
              Nie wiem co mam Ci odpowiedzieć. Ty również na blogu i forum pomagałaś i starałaś się uzyskać odpowiedzi. Na forum informacja pojawiła się 13 stycznia a Tutaj dzisiaj mówią żeby sobie zapisywać smsy z datą aktywacji bonusu. To jest niepoważne i wręcz poniżające bo te bonusy potracili u mnie ludzie którzy aktywowali je w grudniu. To niby gdzie oni mieli uzyskać wiedzę aby zapisywać datę smsa? Może ze wspaniałego regulaminu Play? Może Krzysztof Sylwerski poda mi który to pkt i którego z trzech regulaminów o tym mówi. Czekam?Raportuj

            • logik napisał(a):

              @empatka
              No właśnie, szkoda mi straconego czasu…Raportuj

  112. Kasia napisał(a):

    Jakaś informacja o wygranych? ;)Raportuj

  113. ratt napisał(a):

    @logik może i jestem naiwny ale spodziewałem się czegoś znacznie lepszego. Pamiętam tę sieć jak „miała jaja” a to co było tutaj to nawet nie wiem jak nazwać zbyt dużo przekleństw na usta mi się ciśnie.Raportuj

  114. Dariusz napisał(a):

    Dlaczego wiedząc że potencjalny klient nie wykorzysta bonusów za zarejestrowanie karty dostaje takie premie? :-)Raportuj

  115. Dariusz napisał(a):

    W play 24 wchodząc na numer niezarejestrowany wyskakuje okienko z informacją że numer należy zarejestrować jeżeli nie wyskoczy wszystko jest ok :-)Raportuj

  116. MANIUNI napisał(a):

    Witam dla mnie to jedna ściema ta konferencji każdy czekał na co pytam się że P.GRUSZKA powie przepraszam przedłużajcie dalej te bonusy wtedy mi się wypsknelo! Tylko powiedzcie dlaczego PLAJ dzieli ludzi na modrzejszych i glupszych ,ci co skorzystali wcześniej mają 10 a ja teraz tylko 3 ja też chcę mieć 10 bonusów!!!Czyli PLAJ z tego co widać może interpretować regulamin jak chce i zmieniać też jak i kiedy chce no to szacun!!!A przepraszam z jakiej choinki się ta PANI urwała? Podsumowując jedna wielka kpina!!!!!!!!Raportuj

  117. jack be napisał(a):

    ludzie mają naprawdę większe problemy,wiecie?
    czasem na pewne rzeczy trzeba przymknąć oko.bo ktoś kiedyś was tak regulaminowo weźmie.
    przyznałem wam trochę racji ostatnio ale to tyle,ciao.
    ktoś na chwilę otworzył furtkę i kilka baranów uciekło,więc trzeba było zamknąć,żeby nie uciekły wszystkie.
    z błahych rzeczy robicie ogromne problemy.
    Tak jak już gdzieś tu komuś napisałem: z żoną się nie bierze rozwodu,bo ma okres.
    widocznie nie pasujecie do tego związku
    dobrej nocy
    .Raportuj

  118. logik napisał(a):

    Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

    Sprawa nr 1:

    Proszę o wykazanie zgodności odpowiedzi na pytanie nr 10 („systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości”) z punktem 9. regulaminu („Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem”).

    Cytat z forum play:

    Pytanie 10: Jak sprawdzić termin ważności środków promocyjnych za rejestrację?

    Odpowiedź: W zależności od bonusu Środki są ważne 30 dni (bonus za rejestrację) lub 60 dni (bonus za przeniesienie ) od momentu ich przyznania. Zgodnie z odpowiedzią na pytaniem 9, systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do wcześniejszego zanotowania daty aktywacji bonusu.

    Cytat z aktualnego regulaminu:

    9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
    9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
    9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na
    Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play,
    Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
    9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
    9.4. Bonus Rok Ważności Konta – kod *101#,Raportuj

    • logik napisał(a):

      O, Sprawa nr 1 jednak pojawiła się, ale tylko przez chwilkę – zabrakło odwagi na ustosunkowanie się do niej :-(

      https://www.youtube.com/watch?v=bCElj0WPFZ0&t=1197Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Jeśli nie aktywowałeś innych pakietów to jak najbardziej wszystko wyświetla się poprawnie, w momencie aktywacji inncyh pakietów wyświetla się łączna ilość danych czy promocyjnych złotówek i najdalsza data ważności tych środków.Raportuj

      • logik napisał(a):

        @Krzysiek Sylwerski
        Czy mam rozumieć, że te mądrości:

        „w momencie aktywacji inncyh pakietów wyświetla się łączna ilość danych czy promocyjnych złotówek i najdalsza data ważności tych środków”

        wyczytał Pan z tego zapisu w regulaminie:

        „9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
        9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
        9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na
        Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play,
        Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
        9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
        9.4. Bonus Rok Ważności Konta – kod *101#,”?

        Proszę o precyzyjne wskazanie, w którym punkcie Pan to wyczytał.Raportuj

      • kaja napisał(a):

        Czyli jak aktywowalam inne pakiet to kody kłamią? Gdzie w regulaminie znajdę ten zapis?Raportuj

  119. logik napisał(a):

    Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

    Sprawa nr 2:

    Uprzejmie proszę o wyjaśnienie pozostałych „kontrowersyjnych” spraw (w tym Pana roli), choćby tych opisanych tutaj:
    https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=395450&viewfull=1#post395450

    Nie będę wklejać całości, kto chce może zajrzeć.
    Zaznaczam: nie jestem autorem tego posta i nie popieram sformułowań w nim użytych (choć rozumiem rozdrażnienie autora: kwestia bonusów + sprawa nr 3 + „znajomość” z moderatorem).Raportuj

  120. logik napisał(a):

    Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

    Sprawa nr 3:

    Widzę, że na forumPlay jakakolwiek dyskusja nie jest tolerowana, a wątek „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)” (którego oczywiście nie można komentować!) traktowany jest przez Play jako prawda objawiona, z którą nie wolno polemizować.

    Czy pan rzecznik wypowie się w poniższej sprawie? Zwracam uwagę, że informacje o zamykaniu wątków pojawiły się PRZED publikacją Prawdy Objwionej pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.

    „Zagadką pozostaje, dlaczego bonusy stały się nagle tematem tabu i wątki im poświęcone są zamykane pod absurdalnym pretekstem „OT”.”

    https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=394669&viewfull=1#post394669Raportuj

    • logik napisał(a):

      Sprawa nr 3 była poruszana (tzn. wyświetlana) przez jakieś 3 sekundy:

      https://www.youtube.com/watch?v=bCElj0WPFZ0&t=1199Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Jest to wątek z najczęściej pojawiającymi się pytaniami i odpowiedziami na nie, dlatego też nie ma potrzeby dublowania tych treści.Raportuj

      • logik napisał(a):

        @Krzysiek Sylwerski

        Rozumiem, że ma Pan na myśli wątek pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”, który zawiera odpowiedzi niezgodne z regulaminami:

        https://forumplay.pl/showthread.php/42662-Bonus-za-rejestracj%C4%99-w-pytaniach-i-odpowiedziach-!-(Aktualne-na-dzie%C5%84-13-01-2017)

        Proszę czytać uważnie – napisałem:

        „Zwracam uwagę, że informacje o zamykaniu wątków pojawiły się PRZED publikacją Prawdy Objwionej pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.”

        „Sprawa nr 3” dotyczy blokowania na Forum Play dyskusji nt. bonusów, również tej, która ODBYWAŁA SIĘ PRZED PUBLIKACJĄ PYTAŃ I (w wielu miejscach niezgodnych z regulaminami) ODPOWIEDZI zawartych w wątku „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.

        Zabrakło odniesienia się do tej części sprawy.Raportuj

      • logik napisał(a):

        @Krzysiek Sylwerski

        „Jest to wątek z najczęściej pojawiającymi się pytaniami i odpowiedziami na nie, dlatego też nie ma potrzeby dublowania tych treści.”

        Przedstawiliście część odpowiedzi niezgodnych z regulaminami i uważacie, że nie ma sensu o tym dyskutować???Raportuj

  121. logik napisał(a):

    Sprawa, która została poruszona, ale zabrakło odpowiedzi na zadane pytania:

    Sprawa nr 4:

    Załóżmy hipotetycznie, że macie (czytaj: Play) 100% racji w kwestii bonusów, tj. wszystkie „operacje” na bonusach są zgodne z regulaminem.

    Rzecznik Play, Play4You, osoby odpowiedzialne za komunikację przez Facebook – wszyscy informowaliście o możliwości przedłużania bonusów, często nawet wskazując konkretne metody realizacji tej procedury.

    W pewnym momencie zaczynają się nerwowe ruchy:
    – dwukrotna zmiana regulaminów bonusów (październik i listopad),
    – rozstanie się z człowiekiem odpowiedzialnym za prepaid (nie chcę wnikać, z jakich powodów: czy sam chciał odejść, czy odejście było propozycją nie do odrzucenia – stwierdzam tylko fakt),
    – zaczyna się akcja „odbierania” bonusów.

    Z tych trzech wydarzeń na blogu znalazła się (jeśli mnie pamięć nie myli) tylko informacja o odejściu „Bułgara”.

    Nie mogę zrozumieć, dlaczego na blogu nie zostały podane informacje o bardzo istotnych zmianach wprowadzanych w regulaminach, np. 10 -> 3 numery.
    (Złośliwców proszę, żeby darowali sobie teksty o 10 tożsamościach itp. Niektórzy zarządzają numerami całej rodziny – telefony, tablety, modemy, routery – i mają wszystkie numery zarejestrowane na siebie).

    Kompletnie niezrozumiałe jest dla mnie to, że na blogu nie pojawiła się informacja o rozpoczęciu egzekwowania regulaminowego 30-dniowego okresu ważności bonusu (przypominam hipotetyczne założenie, że jest to w 100% zgodne z regulaminem).

    Skoro Pan Rzecznik informował o możliwości przedłużania bonusu (czyli pozwalamy Wam na więcej niż pozwala regulamin – przy hipotetycznym założeniu, że…), to POWINIEN RÓWNIEŻ POINFORMOWAĆ O ZAKOŃCZENIU TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.

    Pytania:
    – Czy uważa Pan to (tj. brak podania informacji o zablokowaniu przedłużania bonusów) za swój błąd?
    – Czy w podobnej sytuacji w przyszłości postąpiłby Pan tak samo?
    – Czy uważa się Pan za winnego wyzwolenia „negatywnych emocji”?

    To pytania o odpowiedzialność moralną za całe „zamieszanie”.Raportuj

  122. logik napisał(a):

    Temat „Roku Ważności Konta” został poruszony, ale nawet nie udało się wydukać poprawnej definicji RWK, więc o merytorycznym odniesieniu się do wpisu nie mogło być mowy:

    Sprawa nr 5:
    https://blogplay.pl/2017/01/rozmawiamy-o-rejestracji-kart-sim/#comment-291514Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nie zwykliśmy odpowiadać definicjami a tak, żeby każda osoba oglądająca transmisję zrozumiała o co chodzi.Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        Mam pytanie. Kto wygrał telefon? Ja podałem pytanie odnośnie sim w windzie i automatach z napojami a na wizji była mowa o windzie i alarmie.Nie padło pytanie o windzie i alarmie tylko oddzielne o alarmie i oddzielne o windzie i automacie z napojami.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Czytałem pytanie Pawła :)Raportuj

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

            no własnie o windy to ja pierwszy dałem info, ale bez urazy,- gratulacjeRaportuj

            • atqa napisał(a):

              a Soniacza wygrał Adam KRaportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Czytałem komentarz Pawła i to on wygrał.Raportuj

            • atqa napisał(a):

              K.O.L.E.K.T.Y.W. – 23.01.2017 o 20:38
              Rozumiem- rejestracja kart sim z telefonów, tabletów, routerów wi-fi. Ale rejestracja sim z windy i automatów z napojem? Dlaczego rejestrowac sim z windy i automatu do kawy?

              Adam K.- 23.01.2017 o 21:00
              Co z kartami sim, które są w systemach alarmowych? Czy inteligentny dom przestanie działać?

              pawel – 23.01.2017 o 21:08
              Czy karty SIM w windach i alarmach trzeba rejestrować i w jaki sposób można tego dokonać?

              Czyli użytkownik pawel wygrał??Raportuj

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

            Własnie dlaczego czytałeś komentarz Pawła? Ja pierwszy to wrzuciłem (prawie identyczne). Zasady są po to aby je przestrzegać,

            ,,K.O.L.E.K.T.Y.W. – 23.01.2017 o 20:38
            Rozumiem- rejestracja kart sim z telefonów, tabletów, routerów wi-fi. Ale rejestracja sim z windy i automatów z napojem? Dlaczego rejestrowac sim z windy i automatu do kawy?

            Adam K.- 23.01.2017 o 21:00
            Co z kartami sim, które są w systemach alarmowych? Czy inteligentny dom przestanie działać?

            pawel – 23.01.2017 o 21:08
            Czy karty SIM w windach i alarmach trzeba rejestrować i w jaki sposób można tego dokonać?Raportuj

            • logik napisał(a):

              @K.O.L.E.K.T.Y.W.
              Niestety, zasady w Play są takie, że nie ma żadnych zasad. Ani regulaminów. Wymyślili sobie, że pawel wygrał i to oznacza, że pawel wygrał, bo wygrał. Wiem, nie rozumiesz – ja też nie. Może Pan Krzysztof Sylwerski Tobie wytłumaczy, on to świetnie potrafi.Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Prosta sprawa, jego pytanie zostało przeczytane i nagrodzone.Raportuj

            • atqa napisał(a):

              Adam K myśli że to on wygrał…ups
              Wczoraj gratulowałam mu wygranej :)
              Dziwne rzeczy się dzieją, ja czekam w każdym razie na email ws. kocyka..Raportuj

            • atqa napisał(a):

              „Krzysiek Sylwerski-
              24.01.2017 o 20:16

              Prosta sprawa, jego pytanie zostało przeczytane i nagrodzone.”

              Yyyyy, tak, teraz tak. Teraz wszystko jasne :))
              to znaczy yyyyyRaportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Polecam mocno kiedyś spróbować ogarnąć transmisję, czytać komentarze z bloga i wybierać te najciekawsze. Tak się złożyło, że jego pytanie zostało przeczytane, nic na to nie poradzę. Od siebie dodałem informację o smart home i internet of things, żeby podać inne przykłady miejsc, w których występują karty SIM.Raportuj

            • atqa napisał(a):

              Oj Krzyśku, Krzyśku -no teraz to mnie rozczuliłeś :))

              W każdym razie nie zawiedź mnie z tym mailem- bo czekam.
              PaRaportuj

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

            W takim razie mam propozycję: Skoro masz ogarnąć i czytanie pytań i przekaz streaming to najlepiej nie rób nic. Inni maja wiesze obowiązki i nie maja żadnych trudności ze swoimi obowiązkami oraz pracą.
            Mozę najlepiej nie róbcie konkursów- wybiórcze czytanie komentarzy szkodzi. Dlaczego ty dodawałeś jeszcze kilka rzeczy od siebie do pytania.

            Jezeli tak maja wyglądać konkursy w twoim wykonaniu to najlepiej nie rób nic. Trudności z czytaniem komentarzy i streamingiem (w tym samym czasie? Inni mają d. wiesze obowiązki służbowe i ogarniają to.Raportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          BINGO !!!
          Plackiem przed K.O.L.E.K.T.Y.W. :)
          Ja przynajmniej.:))Raportuj

          • PINOKIO napisał(a):

            Aha. To takie niecałe pytanie, ale cała nagroda. No to wstaję. Dumnie.:)
            Zabawa niezła. Najlepsza jak obejrzeć na prędkości 0,5.:)
            Pozdrawiam.:)
            PINOKIORaportuj

            • atqa napisał(a):

              niecałe…za to źródłowe- 50% kompilacji :), więc usiądź chociaż, albo…a zresztąRaportuj

      • logik napisał(a):

        @Krzysiek Sylwerski
        Z Waszych wypowiedzi nt. bonusu RWK wynika jedno: albo nie macie zielonego pojęcia o własnych regulaminach albo świadomie wprowadzacie ludzi w błąd – ot, taki PR-owy bełkot, czyli opowieść o tym jak działa Wasz system, a nie jak powinien działać zgodnie z regulaminami.

        Jeśli na wizji „nie odpowiadacie definicjami”, to proszę odpowiedzieć nimi tutaj, na blogu. Czekam z niecierpliwością.Raportuj

        • ratt napisał(a):

          @logik
          Z tych wypowiedzi wynika że Play posiada jakiś inny regulamin niż ten do którego my mamy dostęp. Regulamin play ma tylko jeden bardzo ważny punkt na który wszyscy się powołują a brzmi on „bonus jest ważny 30 dni”. Pozostałe punkty to tylko Ty czytałeś i nikogo one nie obchodzą i do niczego nie zobowiązują. To że jest zapis o tym że można korzystać z innych ofert promocyjnych to z odpowiedzi Pani wynika „tak tylko sobie wpisaliśmy żeby można korzystać z innych promocji”, To że jest play24 i kody do sprawdzenia bonusu to „tak na początek bo potem jak skorzystasz z innego promo to już one nie są”. Bardzo było to pouczające wystąpienie i niezmiernie dziękuję Panu Gruszce i Sylwerskiemu za to że doradzili mi (przyznaję że sam na to nie wpadłem) aby na karteczce zapisywać kiedy dostałem bonus. To mi w zupełności wyjaśniło wszystkie wątpliwości. No i niech teraz któryś z konsultantów Play powoła mi się na regulamin to chyba go za………..Raportuj

  123. logik napisał(a):

    Sprawę nr 6 zgłosiłem dzisiaj o 18:49, więc nie mam pretensji, że nie została poruszona. Podczas jej pisania miałem nadzieję, że otrzymam odpowiedź w późniejszym terminie, na blogu – po dzisiejszym streamie nie mam już żadnych złudzeń, merytorycznej odpowiedzi nie będzie :-(

    Sprawa nr 6:
    https://blogplay.pl/2017/01/przypominamy-wlacz-pakiet-za-zarejestrowaie-numeru/#comment-291454Raportuj

  124. PINOKIO napisał(a):

    OK. Nie tym razem. Sony rozdane. Jutro wysyłka ! Moje gratulacje dla Zwycięzcy ! Chociaż to rzeczywiście niezwykle intrygujące pytanie – czy karty pre-paid w automatach i alarmach są nadal kartami pre-paid. Inna sprawa czy w świetle zapisów regulaminów można ich tam używać. Bo chyba nie na pewno.:) W windach chyba ok ! bo tam to jednak telefon.
    Także, także…
    Krzysztof zdrów.:) Się cieszę.:)
    Ale… kiedy SKARPETY z PGA ? Bo to kwartał już będzie.:)
    I koszulka, czy co tam jeszcze z kalendarza ? Choinkowe Serduszko ? Choinkowe skarpety ?
    I kiedy się wyjaśni z tą koszulką „Let’s America PLAY again” ?
    A w temacie rejestracji to chociaż jedna odpowiedź jak zarejestrować poza Salonem PLAY taki nieaktywny Zestaw startowy Play na Kartę „Starter Formuła MINI MAX na Kartę” o wartości 3 zł, otrzymany ze sklepu internetowego PLAY. Z kodem paskowym i kodem 19 cyfrowym.?
    Ten komentarz to w ramach codziennego zaglądania na bloga i walki o udział w PLAYweekend.:)
    Także, także…
    Ale jak miło było oglądnąć. Wyjątkowo dobra jakość na blogu. Za to – 6 – doskonale.:)
    Pozdrawiam.:)
    PINOKIORaportuj

  125. atqa napisał(a):

    Nawet mając abonament, klient bez dokumentu tożsamości nie da rady zarejestrować numeru w salonie.Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Tu bym polemizował : zależy na kogo trafi i czy ma chociaż ze sobą telefon z tą kartą na abonament i tą do rejestracji – trochę dobrej woli, użyczą na chwilę jakiegoś telefonu, pomogą zadzwonić na 730 300 300, wysłać smsy, czy przez ten formularz bez logowania – chociaż nie wiem czy Pracownikom Salonów wolno tak. ale w pierwszym lepszym lombardzie pewnie pomogą. Za 5 zł czy coś tam. Taki tam sztuczki… :)Raportuj

  126. Nikt napisał(a):

    Tacy pewni byli, że się sprzedadzą. Aż chciało by się napisać ,,a po nas choćby potop” prawda?Raportuj

  127. woytek napisał(a):

    Witam. Nie oglądałem tego, powiedzcie czy są jakieś wyjaśnienia problemów, nowe bonusy czy coś, czy wgl. szkoda czasu na oglądanie tego.Raportuj

  128. PINOKIO napisał(a):

    Dzień Dobry.
    Śniadanko ? Smacznego.!!! Kawka ? Herbatka ? Coś na słodko ?
    Rozmawiamy jeszcze o rejestracji kart sim ?
    Że najlepiej to jednak w Salonie. Z abonamentem, dowodem osobistym, kartą z numerem PUK, osobą towarzyszącą i kamerą. I jak rozpoznać który listonosz ma tablet a który nie ? Że 30 dni to 30 dni. Że rok to 365 dni. Że można było odebrać 10+3+3=16 bonusów w PLAY voice i 10 + 3 =13 w PLAY data i jeszcze 2 x13 w RBM. Razem 55. To już prawie klęska urodzaju, bo jakby to przedłużacz tylko za 5 zł od sztuki to chyba lepiej wziąć jakieś dwa czy trzy abonamenty. Czadowo.:)
    To może spróbujmy porozmawiać o tym jak kupić w Play na Kartę Huawei Mate 9 Pro 128GB Dual SIM za 3 439 zł wg cennika https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2017/01/Cennik-19.01.pdf przy okazji wizyty w Salonie ? Please !!!
    Pozdrawiam :)
    PINOKIORaportuj

  129. kaja napisał(a):

    Żałosne tłumaczenia, kompletnie nie na temat. Dla mnie ten przekaz jest jasny. Swoje sprawy z zabraniem bonusów zgłaszam do UKE.Raportuj

    • logik napisał(a):

      Zastanawiam się, czy UKE jest właściwym adresatem. Poczekam jeszcze trochę na MERYTORYCZNE (tj. bazujące na regulaminach) odpowiedzi, a później rozważę, czy nie napisać zgłoszenia do UOKiK, ponieważ praktyki Play związane z bonusami mogą nosić znamiona naruszenia zbiorowego interesu konsumentów, w szczególności naruszenia obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji oraz nieuczciwych praktyk rynkowych.Raportuj

  130. polaczek napisał(a):

    Masakra dac polaczkom cos za darmo to jeszcze marudza ze za malo ze za krotko… Co za denne spoleczenstwo. Rejestracja to jest wymóg prawny i nic nie powinniście dostac tak na prawde.Raportuj

  131. Adam K. napisał(a):

    Szkoda, że mimo obietnic, nikt nie odezwał się dziś w sprawie wygranej. Moje pytanie pojawiało do na blogu jako pierwsze, a dokładniej o godz. 21.Raportuj

  132. ratt napisał(a):

    No to nadszedł chyba czas podziękowań za „wszystkie” odpowiedzi jakie uzyskaliśmy. Zostałem zaskoczony tą profesjonalną prezentacją i wysoką „jakością” odpowiedzi na wszystkie nasze pytania. Widać było, że osoby odpowiedzialne za tę promocję są świetnie przygotowane i doskonale znają aktualne regulaminy. Proszę im podziękować w moim (naszym) imieniu za tak duży wkład w wyjaśnienie wątpliwości oraz wyrazić mój podziw dla posiadanej przez nie „wiedzy”.Raportuj

    • logik napisał(a):

      Przyłączam się do podziękowań @ratt.a – jestem dozgonnie wdzięczny za odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Myślałem, że zawisną one w próżni, a tu proszę – pozytywnie mnie zaskoczyliście!
      Odpowiedzi na wszystkie pytania zostały udzielone w sposób merytoryczny, w uzasadnieniach zawsze powoływaliście się na zapisy regulaminów – taką dyskusję lubię, takiej oczekiwałem i nie zawiodłem się.

      Szczególne podziękowania należą się Panu Krzysztofowi Sokolikowi za precyzyjne wyjaśnienie definicji Roku Ważności Konta z regulaminu bonusów – myślę, że za tę wypowiedź zdobędzie nominację do nagrody „Głuchego telefonu” z ogromnymi szansami na zwycięstwo, czego mu z całego serca życzę.

      Nie może też obyć się bez specjalnych podziękowań dla ekipy PR Playa:

      – dla Pana Rzecznika Marcina Gruszki, że miał odwagę zadać swoim gościom wszystkie pytania (nawet te najtrudniejsze!), które pieczołowicie zbierał od piątku, a później dociskał ich, aby udzielane odpowiedzi bazowały na regulaminie, do czego goście profesjonalnie się dostosowali; ma Pan „jaja” Panie Rzeczniku, szacun!

      – dla Pana Krzysztofa Sylwerskiego, który dzielnie wyświetlał przygotowane wcześniej slajdy z pytaniami, a dzisiaj na blogu cierpliwie tłumaczył osobom o ograniczonych zdolnościach intelektualnych (serdecznie dziękuję Panie Krzysztofie!) zawiłości regulaminów, posiłkując się odpowiednimi fragmentami owych regulaminów – podziwiam Pana cierpliwość, ale przede wszystkim znajomość każdego punkciku we wszystkich regulaminach!

      Adam K., pawel, K.O.L.E.K.T.Y.W. – gratuluję Wam zwycięstwa w konkursie!Raportuj

  133. Mateusz napisał(a):

    Panowie, co się dzieje z Visual Voicemail (https://blogplay.pl/2016/02/duuuze-zmiany-w-poczcie-glosowej/)? Obsługa klienta rozmija się w zeznaniach – jedni mówią włączać i wyłączać, aż zaskoczy, a drudzy, że została uśmiercona… help! :-)Raportuj

  134. sylwekZolkusza napisał(a):

    Internet na kartę dostania pakiety głosowe, zniknie problem roamingu., rbm zniknie DIL.Raportuj

  135. tomaszl napisał(a):

    Śmieszne te cebulaki i janusze płaczące o bonusy :D Straszą UKE, a nie wiedzą, że od skarg konsumentów jest UOKiK :D
    Śmieszne te cebulaki, co myślą, że jak wydają 20 zł na miesiąc to utrzymują firmę i bez ich 20 zł wszystko padnie :D
    Wy hejtujecie Play a na dniach dostaniecie jeszcze obniżkę ofert na kartę a i tak wam źle :DRaportuj

    • A mi to Lotto :-) napisał(a):

      Rozumiem buraku, iż dajesz robić się w balona i płacisz abonament – to jest nie Twój temat więc nie hejtuj, bo tak Tobie zostanie :-) Pracowałem w handlu i takich jak Ty na kilometr wyczuwałem pieniaczy. A propo może ty jesteś Trollem Playa w dodatku przez nich opłacanym??? Jeśli tak, a to przepraszam ;-)Raportuj

  136. Tymo napisał(a):

    Nie wiem po co taka niechęć, „mowa nienawiści” w stosunku do użytkowników prepaid ;). Nie ma co przenosić standardów politycznych na tego bloga. Każdy może sobie wybrać co chce. Sam miałem abonament kilka lat, nie byłem zadowolony z oferty odnowieniowej, to zmigrowałem do karty. Teraz jest super, płace tyle ile chce, a dzięki akcji rejestracji końcówka roku w Play na kartę była wspaniała. Czy to celowe działanie Play czy przypadkowe, nie ważne. Kto chciał to skorzystał. Ja jestem zadowolony. Dzięki Play ;) Teraz wygram miliona i kto mi zabroni ;) Jak komu zazdrość niech se kupi kartę, a nie marudzi, że karciarze mają lepiej.Raportuj

  137. Devil napisał(a):

    Gdzie znajdę aktualny cennik telefonów ofert na kartę ? Może w końcu przejdę do Play.Raportuj

  138. michal88 napisał(a):

    Ludzie ogarnijcie się, dają za darmo bonus przy okazji rejestracji a wy narzekacie ze nie można tego przedłużać. Co jeszcze? Kurczę, przecież zawsze możecie zmienić sieć. Inni tylko czekają by dać wam za darmo polaczenia i internet. Co do redukcji prędkości do 3mb/s, również można zmienić sieć jeżeli dla kogoś to za mało. Pracownicy Playa wam tego nie mogą powiedzieć ale uwierzcie na pewno cisnie im się to na usta. Nikt nikogo w Play nie trzyma. Mamy wolność wyboru, nawet za przeniesienie nie trzeba od kilu lat płacić ani czekać 20 dni lub więcej.
    Zacznie mi przeszkadzać w play, zmieniam sieć i tyle. Póki co jest ok.
    Pozdrawiam.Raportuj

    • Voster napisał(a):

      jest takie określenie „pożyteczny idiota” – można sprawdzić definicję i zawsze mi się ono przypomina jak widzę posty „chwalebne”. Relacja klient-firma to nie jakieś sentymenty i lajki tylko biznes/umowa – zapłaciłem za coś (nawet może być 1 grosz bo kwota nie jest istotna) co miało mieć określone właściwości w momencie zakupu i tego wymagam. Zmiana sieci to kolejny etap – jak deklaracje operatora nie są zgodne z rzeczywistością to już nie kupię tego samego drugi raz, ale zanim to nastąpi to mam prawo wymagać tego za co zapłaciłem. Dlatego ludzie piszą tutaj negatywnie bo kupili startery i je doładowali a potem okazało się, że nie mają one właściwości, o których rzecznik i Play zapewniało i czują się zrobieni w balona. To jest prosta historia i konsekwencja tego bałaganu, w który Play sam, na własne życzenie się wkopał.Raportuj

  139. jack be napisał(a):

    ktoś wczoraj na FB rzecznika napisał,że konkursy wygrywają tylko lizusy i podstawieni ludzie.
    kto śledzi bloga ten widział pewnie mój niejeden „odpał” w stronę rzecznika tudzież Play.jeden nawet wstrzeliłem jako pierwszy komentarz i bardzo nieciekawie to wyglądało pod tematem..jeśli z czymś się nie zgadzam to piszę jasno.
    generalnie zastrzeżeń nie mam do operatora ale czasem coś mnie zirytuje i piszę o tym.
    nikt nie jest idealny na tej planecie.
    mimo to wygrałem jeden konkurs zimowy,a sam rzecznik w dwóch rzeczach poszedł mi na rękę na blogu.
    nie chcę go chwalić,bo i mnie czasem poddenerwuje.
    poza tym czasem jak się kogoś pochwali to potem odlatuje za wysoko i zawala robotę :)
    ale obalam mit,że nagrody tu otrzymują lizusy i podstawieni ludzie.

    oczywiście bronię często P4,bo jestem bardzo zadowolony z tej sieci i różnych fajnych akcji tu na blogu czego nikt indziej raczej nie organizuje.
    ale jeśli trzeba to skrytykuję niektóre rzeczy-na opamiętanie :)Raportuj

  140. Nikt napisał(a):

    Tym, co pakiet jednostek „znikł” przed datą wskazaną powinni się udać nie do jakiegoś pierdzistołka z uke czy uikok, tylko na Policję. Kodeks Karny Art. 287.§ 1 rozwiązuje ten problem. Polecam tą metodę tym, co mieli problem z rozwiązaniem umowy czy windykatora, bo play przypomniał sobie o jakiś groszach po paru latach.Raportuj

  141. atqa napisał(a):

    Fioletowe love, ale łyżka dziegciu na opamiętanie, dawkowana wedle potrzeby- wyjdzie tylko na dobre.Raportuj

  142. Adrian napisał(a):

    Jak mogę zarejestrować kartę przebywając za granicą?Raportuj

  143. Piotr napisał(a):

    witam, mam takie pytanie. Posiadam kartę startową pre paid, której jeszcze ani razu nie użyłem, jest fabrycznie zapakowana.
    Nie jest mi na razie potrzebna. Ale jeżeli np. w czerwcu będę chciał jej użyć to czy będzie można ją zarejestrować i używać?Raportuj

  144. MANIUNI napisał(a):

    A ja się pytam dlaczego od kilku dni nie wchodzą bonusy za rejestrację , ani kodem ani przez PLAJ24 , SMS też nie i trzeba znów pisać i prosić się o swoje.Tak ma wyglądać realizacja przyznawania bonusów P.KRZYSZTOFIE,P.MARCINIE nawet nie odebrałem tych 3 a co mówić o 10 proszę o komentarz.Chyba że w PLAJ już się skończyła promocja ich przyznawania ale jak dobrze pamiętam są do drugiego lutego-no chyba że w między czasie PAŃSTWO ZMIENILI REGULAMIN!!!!!Raportuj

  145. Lucifer napisał(a):

    Kto bonusy daje i odbiera ten się w piekle poniewieraRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty