Rozmawiamy o rejestracji kart SIM

Udostępnij

Zobaczcie:

Zobacz więcej

310 KOMENTARZE

  1. Jak jest w końcu z możliwością przedłużania bonusów za rejestrację? Na forum ostatnio zagrzmiało, bo sporo osób potraciło bonusy po 30 dniach, tzn. podejmowało im po 500/400/300/100zł, w zależności od stażu, mimo, że kod *101# u wielu użytkowników wskazywał na to, że udało się go przedłużyć, np. po doładowaniu kodami z nakrętek po coli. Problemy pojawiły się od daty 17.11.2016, podobno przed tą datą przedłużanie odbywało się bezproblemowo. Co z tymi klientami, którzy zarejestrowali numery przed 17.11.2016 i chcą dopiero teraz skorzystać z bonusów? Moderator Jahu stwierdził, że obowiązuje wtedy pierwszy regulamin z 06.06.2016, czyli logicznie myśląc wynika z tego, że możliwość przedłużania dalej istnieje?

  2. Rozumiem- rejestracja kart sim z telefonów, tabletów, routerów wi-fi. Ale rejestracja sim z windy i automatów z napojem? Dlaczego rejestrowac sim z windy i automatu do kawy?

  3. NIECAŁE 2 GODZ TEMU NAPISAŁEM:

    Sprawa nr 6:

    Kwestia pisma z Urzędu Komunikacji Elektronicznej (sygnatura sprawy: OPO.WKT.620.557.2016.5) opisana na forum Play (wielkimi literami wyróżniłem kluczowe fragmenty):

    „Po otrzymaniu od Pana skargi tut. urząd wystąpił do P4 Sp. z o.o., zwaną dalej „Play” o nadesłanie stosownych wyjaśnień. W odpowiedzi Play poinformował, że
    (…)
    Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej Bonus za rejestrację numeru w Play pkt. 7 oraz 15 ww. pakiety zachowują ważność przez 30 dni od daty ich przyznania na koncie. WŁĄCZENIE DODATKOWEGO PAKIETU w trakcie obowiązywania Pakietu Złotówek POWODUJE PRZEDŁUŻENIE WAŻNOŚCI CAŁEGO SALDA.
    (…)
    W celu zachowania ważności salda powinien Pan aktywować dodatkowe pakiety do 30 dnia ważności środków.”

    https://forumplay.pl/showthread.php/42277-Zabrane-pieni%C4%85dze-i-GB-po-30-dniach-od-aktywacji-bonusu?p=392033&viewfull=1#post392033

    Uprzejmie proszę o wyjaśnienie, czy w prowadzonej przez UKE sprawie o sygnaturze OPO.WKT.620.557.2016.5 Play złożył wyjaśnienia – które zacytowałem powyżej – stwierdzające, że bonusy ważne są przez 30 dni, ale uruchomienie pakietu przedłuża ważność całego salda, łącznie z promocyjnym bonusem?

    • rzecznika bardziej interesują lajki, serduszka i błazenada niż odpowiedzi na niewygodne pytania. Efekt jest taki, że na ekranie mamy towarzystwo wzajemnej adoracji, które nie mając szans na karierę w filmie musi nakręcić jakikolwiek, o czymkolwiek, byle nie o tym czego ludzie oczekiwali.
      Ale w sumie czego oczekiwać – to wideo jest na takim poziomie jak cały system w play – biznesu kręconego i zarządzanego gdzieś z piwnicy

  4. 1. W związku z ofertami, które są np. na OLX, czy zgodne z prawem jest odsprzedawanie/nabywanie zarejestrowanych numerów prepaid?

    2. Jak pocieszyć zrozpaczonego człowieka, który 2 lutego obudzi się z wyłączonym złotym numerem? Czy będzie można ponownie uaktywnić zablokowane karty SIM?

    3. W przypadku śmierci użytkownika prepaid, można/trzeba przerejestrować numer czy nic nie trzeba robić?

    4. Być może za niedługo trzeba będzie wyemigrować, czy zarejestrowany numer można przenieść na San Escobar? Czy Play planuje otwarcie POK w Santo Subito?

    • Ad. 2. Można mu tylko powiedzieć – Miałeś chamie złoty róg, ostał Ci się jeno sznur. :) Jeśli dobrze kojarzę to co było w necie to numery po 2 lutego będzie można je zarejestrować do końca ważności konta.

      • Wszystko zależy od operatora i ich interpretacji ustawy. Spotkałem się już ze stanowiskiem nie da się. Problem bardziej może wystąpić w przypadku numerów przeniesionych i nie zdziwmy się gdy owszem można aktywować konto, ale na nowy numer.

  5. Szkoda, że pracownicy w salonach są słabo przeszkoleni. Nie potrafią zarejestrować kart z Mobile Viking i odsyłają ludzi z kwitkiem. Nie wiedzą że jest to inna droga nie tak jak z kartami typowo Play

  6. Cześć Wam! Moje pytanie brzmi: Czy osoba nie będąca obywatelem Unii Europejskiej może zarejestrować kartę na siebie będąc w PL? Jeżeli tak to jakie potrzebuje do tego dokumenty?

  7. Znam starszych ludzi, którzy w obawie o koszty, używają telefonu komórkowego tylko do połączeń przychodzących. Jak ich zamierzacie poinformować o konieczności rejestracji karty? Dodam, że nie potrafią odczytywać smsów.

    • Możesz zrobić dobry uczynek i ich poinformować ;) Było coś mówione że będą dzwonić do takich klientów

      • To nie zawsze takie proste. Pokolenie 65+ oburza się gdy mówisz, a raczej wmawiasz im, o Ustawie Terroru. To tak jakbyś bał się babci z parasolką czy kulą.
        Miałem ostatnio historyjkę z rejestracją prepaida, numer został zarejestrowany, ale jak na złość trafiła się też awaria numeru na który ów osoba dzwoni. Pretensje, że gada się o 01.02 a już nie działa. Dwa numery, dwa problemy, a dla nich to jak jeden wór.

  8. Jeżeli klient zarejestruje numer w sieci, po roku użytkowania numeru będzie chciał zmienić numer na inny, to czy w takiej możliwości jest możliwość wycofania numeru, który był zarejestrowany. W jakim czasie wtedy numer zostanie wyłączony ? Czy jest możliwość podmiany numeru ze starego którego rezygnujemy na nowy ?

  9. PYTANIE #1 – czy będzie można jakoś sprawdzić jakie numery są zarejestrowane na moje nazwisko?

    • Oczywiście, i każdy klient dostanie jeszcze sztabkę złota. Albo i dwie, na zachętę.
      Skąd w ludziach tak idiotyczne pytania.

      • No ludzie składają co roku PITy i przyjazne obywatelom urzędy otwarte są zwykle do ostatniej możliwej chwili. W tym roczku coś planują na sobotę i jako, że 30 wypada w niedzielę to myślą o 2 ale maja.
        W rewanżu mógłby Play zrobić akcję

        • 7 miesięcy – tyle było czasu na rejestrację. Ale nie…. trzeba zostawić na ostatnią chwilę, ostatni dzień i najlepiej ostatnią godzinę pracy salonu, przez co pracownicy niech sobie siedzą po godzinach, bo przez 7 miesięcy nie przechodziło się przecież koło żadengo salonu. Ludzie w kolejce będą marudzić, że czekają, że kolejka, że jaki to PLAY niezorganizowany, powinno być do północy! Rejestracja to nie PIT i trwa dosłownie chwilę. A z tego co wiem nawet nie trzeba iść do salonu żeby rejestrować, jest kilka kanałów. PS. na pewno nie będą bo po 2 lutym też można zarejestrować karty które będą odłączone. A szkoda, może wtedy by się niektórzy nauczyli nie zostawiać wszytskiego na ostatnią chwilę.

  10. PYTANIE #2 – co z wyrejestrowywaniem numerów, np. takich w których wygasły nawet połączenia przychodzące

  11. Jak bardzo stopnieje liczba kart sim?

    Czy z punktu widzenia rachunku ekonomicznego, ustawa antyterrorystyczna przyniesie więcej korzyści czy strat?

  12. Co jeśli nie zarejestrujemy karty ale będziemy mieli próbowali to zrobić po kilku dniach. Czy środki przepadną na stałe? Czy można będzie dokonać rejestracji/reaktywacji karty po kilku dniach?

    • Jeśli środki np są ważne do 01-03-2017 to po odblokowaniu nadal będą ważne, jeśli natomiast były ważne do 04-02-2017 a numer zostanie zarejestrowany po tej dacie to środki są zablokowane,ale doładowanie konta spowoduje ich odnowę.

  13. Kod puk idzie wyciągnąć z bok po podaniu kilku istotnych informacji odnośnie numeru telefonu.tego nawet w salonie nie umie większość.
    Testowane na sobie kilkakrotnie

    Pozdrawiam!

  14. Czy każdy listonosz może zarejestrować kartę czy tylko wybrani? Jeśli dobrze pamiętam to kiedy Orange ogłaszało tę formę rejestracji to nie wszyscy listonosze mieli tablety do rejestracji kart.

  15. Czy trzeba rejestrować karty na które była kiedyś umowa mix? Umowa już się skończyła, karta dalej aktywna i doładowania następują jak gdyby z wolnej ręki?

  16. Błagam, przejdźcie do sedna. Osoby, które nie mają pojęcia jak zarejestrować numer i tak nie oglądaja streamingu. Osoby, które to wiedzą, nie potrzebują tego oglądać – 99% oglądających dzisiejszy streaming to osoby, które chcą wiedzieć dlaczego Play zmienia zasady gry w trakcie gry i zabiera bonus, który od zawsze można było przedłużać.
    Nota bene Play zmienia zasady gry oficjalnie nie zmieniając zasad – bo osoby, które korzystały ze starego regulaminu (tj. przed 20.10, bo zarejestrowały numer dawno temu) i np. w czerwcu włączyły bonus mają możliwość jego przedłużania, a osoby korzystające z tego regulaminu, ale które włączyły bonus po 17 grudnia TRACĄ złotówki/GB.
    Dlaczego te osoby są traktowane tak jak nowe osoby dokonujące rejestracji/bonusu po 17.12, a nie identycznie jak osoby mające zarejestrowany bonus przed 20.10?

      • xtr. Bez urazy – ja chciałem – ale wracając do Pokera. Marne szanse – jakieś 0,01% – bo to akurat wyglądało na grę znaczonymi kartami. Ale to tylko zabawa, bo nikt nie przegrał. A ktoś jednak wygrał.:)

    • Wiesz dlaczego, bo mają się poczuć jako obywatele gorszego sortu ;-) To, iż w czasie trwania promocji za rejestrację obowiązują w sumie, aż 3 regulaminy to już nieistotny szczegół, zresztą nie czepiajmy się szczegółów ;-)

  17. Mam pytanie jedno: Przeniesienie z innej sieci do prepaid poprzez play24/bank następnie kurier,jak w postpaid-jak to wygląda przyszłościowo?

  18. To o czy jest mowa wiedzą wszyscy, a ci co nie wiedzą tego i tak nie oglądają. Czekam na odpowiedzi na pytania które pojawiły się na blog-u. Odpowiedzcie o tym o co pytali @empatka, @logik no i ja.

  19. Promocja? O czym Wy mówicie? To niby jakimi kodami teraz można sprawdzić ważność pakiety promocyjnych złotówek i gb? Regulaminowe kody kłamią i to jest niby ok?

  20. Kod PUK dostępny jest na Play 24, należy zarejestrować konto na Play 24. W ten sposób zarejestrowaliśmy numer, który jest wykorzystywany przez starszą osobę w dodatku nie mając jej przy sobie (inne miasto / kraj). Pani w salonie z autoryzowała nas po nr. tel., kodzie PUK i np. wartości ostatniego doładowania. Oczywiście numer został wcześniej wpięty pod zbiorczą pulę, a karta zarejestrowana na np. córkę – starsza osoba nie musi wykonywać żadnych kroków w celu rejestracji. Tak samo można by było wykorzystać sytuację z córką zza granicą ;-)

  21. Czy prawdą jest, że można wg regulaminu dostać 3 bonusy w Play, 3 bonusy w Play internet na kartę, 3 bonusy w RBM, 3 bonusy w drugiej wersji regulaminów RBM oraz 3 bonusy za przeniesienie numeru, gdyż każdy taki bonus jest aktywowany w osobnym regulaminie i klienta RBM nie powinien obchodzić limit jaki jest w Play i na odwrót.

      • To mało ich.
        U mnie był bez możliwości rejestracji, a jest dosyć nowoczesny i mimo to nie dostał tablecika. Być może ta miara nowoczesności jest „noś, nie używaj”. Nowoczesny lans ;P
        Za to sąsiadka podpowiadała kiosk, bo kupuje tam Fakt.

  22. w jaki sposób (jakimi kanałami) zablokować zarejestrowaną kartę, w przypadku zagubienia, kradzieży jeśli nie jest ona przypisana do konta play24?

  23. Zmieniłam mix na kartę, oferta na kartę będzie obowiązywać w drugiej połowie lutego. Czy załapię się jeszcze na bonusy?

  24. Rzecznik z tym abonamentem to ostrożnie, konsultanci często się mylą, a FairPlay odszedł więc możesz zostać z niekorzystną umową.
    Co w takiej sytuacji? Opisz sprawę na forum i podaj numer zgłoszenia P4Y postara się pomóc

  25. Dlaczego rok a jak nam teraz konto do czerwca dlaczego bonus nie jest I konto wazne od czerwca 365dni Bo ucina mi 5 misiecy!!!

    • Po (chyba) trzykrotnej próbie kontaktu z regulaminu nagroda przepada i jest losowany kolejny zwycięzca.

  26. „JUŻ TERAZ OGROMNA GOTÓWKA MOŻE WYLĄDOWAĆ U CIEBIE!!! WYŚLIJ JUŻ TERAZ PUSTY SMS NA NUMER 8043!” Zygmunt Chajzer

    • Wyślij jeszcze jeden sms – a przywrócimy w Play wszystkim bonusy jakie bezprawnie zabraliśmy ;-)

    • A jak masz kartę podarunkową za 50 zł, kupisz coś za 30 to masz prawo do pobrania 20 zł jako reszty?

      • I masz odpowiedź. 2 lutego staniemy się świadkami największego, historycznego skoku na kasę, zgromadzoną na kontach wszystkich niezarejestrowanych do tego czasu kart SIM. Więc jeśli macie jakieś karty, których nie zamierzacie rejestrować, najlepiej od razu wywalić z nich całą kasę – chociażby na jakieś chomiki albo płatne pakiety Ipli lub innych VoD.

  27. Sprawa 5:

    RWK czyli Rok Ważności Konta.

    Otwieram np. najnowszy REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ
    NUMERU W PLAY” Obowiązuje od 17 listopada 2016r. do 1 lutego 2017r:

    https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-promocji-Bonus-za-rejestracje_16112016.pdf

    W punkcie 7.3. zamieszczono precyzyjną definicję RWK:
    „Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni”.

    (Dla uproszczenia skupię się tylko na połączeniach wychodzących – z przychodzącymi jest analogicznie).

    Załóżmy, że jest 2017-01-01, a moje konto jest ważne do 2017-06-01.

    Uruchamiam bonus – moje konto ma ważność (w uproszczeniu) 2018-01-01, a więc zostało wydłużone DO 365 dni, a nie O 365 dni.
    Jeśli zostałoby wydłużone O 365 dni to powinno być ważne (w uproszczeniu) do 2018-06-01.

    Uprzejmie proszę o skomentowanie tej sytuacji.

    • Sprawa nr 5 – UZUPEŁNIENIE:

      Żeby nie było wątpliwości co do definicji „Okresu ważności połączeń wychodzących” – otwieram PDF zawierający „Cennik Oferty Play na Kartę Lubię to! Cennik Usług Telekomunikacyjnych P4 sp. z o.o. obowiązuje od 20.12.2016 r.”:

      https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Cennik-Play-na-Karte-Lubie-to_20122016.pdf

      Definicja „Okresu ważności połączeń wychodzących” znajduje się w punkcie 1.2.:

      „Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, liczonych od momentu Aktywacji konta przez Użytkownika lub ostatniego Doładowania konta Użytkownika o danej wartości, w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”

  28. Czy jak zarejestruje numer i będę chciała z nim przejść na ofertę abonamentową, to czy mogę grać w loterii o milion, czy muszę jednak zostać na tej karcie? Pozdrawiam

  29. 1) Rejestracja przed 20.10 i bonus przed 20.10 = możliwość przedłużania bonusów.
    2) Rejestracja po 17.12 i bonus po 17.12 = brak możliwości przedłużania.

    Dlaczego rejestracja przed 20.10, a aktywacja bonusu po 17.12 też nie ma możliwości przedłużania?
    Przecież korzysta z tego samego regulaminu co osoba z pkt 1 (która wciąż może przedłużać tak jak zawsze to było możliwe).

  30. Czy wszystkie formy rejestracji nadal będą dostępne np. w połowie roku czy będzie to dla Was nieopłacalne? :D

    Zamierzacie współpracować z Ministerstwem Cyfryzacji w sprawie zakładania Profilu Zaufanego. Co w sytuacji gdy karta została zakupiona np. na allegro i jest zarejestrowana na cudze dane?

    • Play, hmmm… nie przewidział takiej „procedury”. Tzn. jeśli chcesz, żeby Twoja karta została zdezaktywowana i wróciła do puli numerów, jedyne co możesz zrobić, to wykorzystać środki na koncie, a samą kartę najlepiej pociąć i wyrzucić do kosza (żeby nikt już nie mógł się nią posługiwać – szczególnie, jeśli była już na Ciebie zarejestrowana).

  31. Czy macie zamiar karać „handlarzy rejestracjami” czyli osobnikami którzy odsprzedają zarejestrowane karty?

  32. Skoro anonimizacja danych następuje po 12 miesiącach to po jakim czasie numer wraca do puli dostępnych i do sprzedaży na starterach prepaid?
    Czy nie ma ryzyka, że ktoś otrzyma numer z którym powiązane są już jakieś dane osobowe?

  33. Jeżeli zarejestrowałem numer na siebie czy mogę go w późniejszym czasie przerejestrować na inną osobę?

  34. Aplikacja Play24 do dnia dzisiejszego nie potrafi wyświetlić dokładnej daty ważności pakietu – pozostaje tylko informacja ile dni zostało. Rozumiem, że wykracza to poza możliwości programistyczne osób tworzących aplikację?

  35. Czy można w punkcie sprawdzić ile ma się zarejestrowanych kart na siebie?
    Czy ktoś mi ich nie dopisał :P

  36. Dlaczego tak trzymacie się punktu regulaminu o ważności bonusu 30 dni, a jednocześnie punkt regulaminu mówiący o wiążącym dla klienta sprawdzeniu stanu i ważności konta pod *101# nie jest respektowany?
    Skoro bonusy niby się nie łączą, to dlaczego pod numerem *101# są widoczne jako wspólne saldo z jedną datą ważności?
    Jeśli tak respektujecie zapisy regulaminów dobre dla Was, to powinniście zadbać, aby pod *101# różne bonusy były wyświetlane niezależnie.

    POZDRAWIAM BUŁGARA :-) XD

      • Marcin odpowiedział „zachowajcie sobie sms, w którym jest informacja kiedy aktywowano bonus”.
        Super, może niedługo mam zapisywać kiedy doładowywałem, po połączeniu mam ręcznie na liczydle liczyć ile PLN mi zejdzie z pakietu itp.

        Niedługo żadne informacje nie będą widoczne – nawet nie będziemy znali numeru telefonu, stanu konta, jakiejkolwiek daty ważności czegokolwiek na koncie :)

        • szkoda, że nie napisali tego w regulaminie żeby sobie sms zapisać:) nawet tutaj nie ma co komentować, dno poprostu.

  37. Jeżeli zarejestrowana karta jest nie używana czyli leży w szufladzie czy też w zepsutym telefonie to zostanie ona usunięta? A może jest ważna do momentu wyrejestrowania jej?
    Pozdrawiam!

  38. RWK – Sprawa nr 5 – wkleiłem cytaty z regulaminów – może ktoś raczyłby się wreszcie do nich odnieść?

  39. Co jeśli przebywamy za granicą, jest jakakolwiek możliwość rejestracji niż powrót do Polski?

    • Możesz kartę zarejestrować na kogoś z rodziny (będzie potrzebna weryfikacja karty SIM, czyli najlepiej przekazać kod, który wyślemy SMSem) :)

  40. Czyli zapis w regulaminie na temat sprawdzania bonusu za rejestrację jest oszustwem? Nie działają kody na sprawdzenie i nie działa play24 aby można sprawdzić bonus? Powiedz o tym zapisywaniu smsa tym którzy uruchomili bonusy w grudniu a w styczniu im te bonusy zabraliście. Jak to nazwać? Pozdrowienia dla Bułgara.

    • Kodem sprawdzasz łączny stan bonusów i najdalszą datę ich ważności – jeśli nie aktywowałeś innych pakietów to sprawdzisz właśnie stan bonusów.

  41. Co z kartami sim, które są w systemach alarmowych? Czy inteligentny dom przestanie działać? Bo to dość niebezpieczne się może stać…

    • Na logikę, jeśli w systemie alarmowym masz kartę sim która nie jest zarejestrowana to jest to oczywiste że musisz ją zarejestrować by była dalej aktywna. Jest to w końcu taka sama karta która jest używana w telefonach chyba że korzystasz z karty abonamentowej. Rejestracja kart będących w alarnach, winach, automatach wygląda tak samo jak każdym innych kart sim. By ja zarejestrowac musisz znać numer telefonu oraz numer seryjny karty lub kod puk.

    • Od 13 roku życia można zarejestrować kartę na siebie, o ile ma się dowód osobisty lub paszport.

      • Od 2 lutego jedynym miejscem, w którym będzie można legalnie kupić pełnowartościowy (czyt. działający) starter, stanie się Allegro, OLX i inne tego typu portale.

  42. A czy w terminalach POS, jeśli jest karta sim play, też trzeba ją rejestrować? Tak w nawiązaniu do alarmów i wind :)

  43. To jak przyjdzie sms rejestracyjny po 01 Luty na zablokowany jak mówicie numer na połączenia i sms przychodzące?

  44. Na pewno nie popisał sie uke. Powinna być ogólnopolska akcja informacyjna, szczególnie z jasnym przekazem dla osób staszych.

  45. Czy nie boicie się że trafi się jakiś „przedsiębiorczy” sprzedawca który zarejestruje numer na nas, bez naszej wiedzy. Istnieje taka możliwość. Jaki mechanizm obronny zastosowaliście? Jak to kontrolujecie? Jak się wystrzegać.

    • dobre pytanie.
      Na P24 mam info dotyczące jedynie numeru w abonamencie, brak jakiejkolwiek informacji o dwóch numerach na kartę które rejestrowałam w zeszłym roku.
      ..a skoro nie widać dwóch nr. które zarejestrowałam, to nie zobaczę i kilkunastu które KTOŚ mógł zarejestrować na moje dane.

  46. Kpina z czytelników bloga: najpierw prosicie o pytania, a teraz na nie nie odpowiadacie („Sprawa nr 5” – RWK).

      • Oto zapis „odpowiedzi” na „Sprawę nr 5” dotyczącą RWK (tutaj jest ten fragment: https://youtu.be/bCElj0WPFZ0?t=1553 ):

        Marcin Gruszka:
        Wytłumaczmy może, co to jest Rok Ważności Konta. Ja wiem, że dla Was to jest coś oczywistego, ale jeżeli nas ktoś ogląda, kto nie zna się na tym, co znaczy Rok Ważności Konta?

        Krzysztof „Rok Ważności Konta” Sokolik:
        No 360…

        M.G.:
        No jak byś to wytłumaczył swojej cioci? Co to znaczy Rok Ważności Konta?

        K. „RWK” S.:
        Że OD DNIA AKTYWACJI konto jest ważne 365 dni, telefony WYCHODZĄCE I PRZYCHODZĄCE. Tak, czyli jest… Po prostu ważne konto…

        M.G.:
        Czyli de facto jest troszkę więcej, bo po tych 360 dniach jeszcze przychodzące, jeszcze jest, można odbierać…

        K. „RWK” S.:
        Tak, tak!

        M.G.:
        Ale ważność na wychodzące jest przez 365 dni, nic nie musimy doładowywać.

        K. „RWK” S.:
        Yhhmmm, tak.

        M.G.:
        To jest bardzo ważna informacja.

        • Pan Krzysztof „Rok Ważności Konta” chyba nie widział na oczy żadnego regulaminu dotyczącego bonusów :-(

          Otwieram np. najnowszy REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ NUMERU W PLAY” Obowiązuje od 17 listopada 2016r. do 1 lutego 2017r:

          https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-promocji-Bonus-za-rejestracje_16112016.pdf

          W punkcie 7.3. zamieszczono precyzyjną definicję RWK:
          „Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni”.

          Zwracam uwagę na kluczowe wyrażenia:
          – „PRZEDŁUŻENIE”,
          – Okres ważności połączeń wychodzących,
          – Okres ważności połączeń przychodzących.

          Dwa ostatnie pisane są duża literą nie bez powodu – są zdefiniowane w regulaminach – pisałem o tym we wpisach „Sprawa nr 5”.

        • Tak, jak pisałem wcześniej – definicje masz w regulaminie, taka transmisja to luźna forma komunikacji a nie egzamin na aplikację prawniczą. Posługujemy się takim słownictwem, żeby każdy oglądający zrozumiał. Co do Twojego pytania – tak, bonus rok ważności konta przedłuża ważność połączeń wychodzących o 365 dni od dnia aktywacji bonusu.

          • @Krzysiek Sylwerski
            „tak, bonus rok ważności konta przedłuża ważność połączeń wychodzących o 365 dni OD DNIA AKTYWACJI BONUSU”

            A skąd Pan czerpie wiedzę, że „od dnia aktywacji bonusu”? Proszę wskazać, w którym miejscu regulaminu jest to zapisane. No niech Pan to wreszcie wskaże i zamkniemy temat raz na zawsze!

      • @Krzysztof a na to mi odpowiesz? – Czyli zapis w regulaminie na temat sprawdzania bonusu za rejestrację jest oszustwem? Nie działają kody na sprawdzenie i nie działa play24 aby można sprawdzić bonus? Powiedz o tym zapisywaniu smsa tym którzy uruchomili bonusy w grudniu a w styczniu im te bonusy zabraliście. Jak to nazwać?

        • Można sprawdzić stan bonusów standardowymi kodami, o ile nie korzystałeś z innych pakietów/promocji. W innym wypadku jest wyświetlony łączny stan z datą ważności pakietu, który kończy się jako ostatni.

          • A co mnie obchodzi to że włączyłem inne bonusy? Zgodnie z regulaminem powinny działać mi kody. Teraz to ogłaszacie i liczyliście że w grudniu będę zapisywał w jakim dniu włączyłem bonusy? To jest uczciwe?

  47. No to możecie już kończyć. Wszystko jasne – „odpowiedzieliście na wszystkie pytania”. Jaki sens miało zadawanie pytań na blogu?

  48. Co z osobami niepełnosprawnymi, które nie mogą się przemieszczać, czy są wykluczone z możliwości zarejestrowania swojej karty SIM na siebie?

    • Udostępniamy możliwości zarejestrowania numeru przez listonosza, serwis dwóch banków czy infolinię

  49. Dostałem sms’a że przedstawiciel się pomylił podczas wpisywania numeru i mam odesłać kod weryfikacyjny pod wskzany numer. Rozumiem że zapisałbym się na płatną subksrypcję sms. Czy jest wgl możliwe aby dostać taki kod, i czy jakoś można zabezpieczyć się przed płatnymi subskrypcjami?

  50. Panie Krzysztofie, odwagi! Proszę wyświetlić slajd z pytaniem o RWK (+ uzupełnienie do niego). Czekamy na odpowiedź BAZUJĄCĄ NA REGULAMINIE, a nie wg widzi mi się.

  51. Czy Play udostępni mi informację jakie numery są zarejestrowane na mój PESEL, żeby sprawdzić czy nie było nadużyć?

    • W każdym salonie się tego dowiesz, oczywiście po okazaniu dowodu osobistego o ile jesteś właścicielem numerów.

      • Chodzi mi o to czy sam PESEL wystarczy konsultantowi żeby się wyświetliły wszystkie numery do niego przypisane i czy taką listę numerów, albo przynajmniej info, że jest ich więcej niż powinno być dostanę.
        Bo może być sytuacja że z jakiegoś powodu w bazie pokazał się mój pesel, a reszta zmyślona.

  52. Dlaczego bonusów nie można przedłużyć, a rok ważności konta można przedłużyć doładowaniem? Przecież bonus o nazwie RWK jest przyznawany na 365 dni (analogicznie jak PLN/GB na 30 dni), więc po tym okresie nie powinno się móc przedłużyć ważności konta.

    • Dlatego, że zbierając pieniądze możesz je rozłożyć do kilku skarbonek :) Z ważnością konta nie ma takiej możliwości.

      • Nie zauważyłem Twojej odpowiedzi – wiesz, że przy zakupie startera jest informacja np. 5 zł ważne 10 dni. Do tego są informacje o doładowaniu konta kwotami i przedłużeniu o X dni. Doładowanie za 50 zł przedłuża ważność konta o 100 dni. Czy wiesz, że według Waszej logiki bonusowej kolejne doładowanie za 50zł np. 95 dnia oznacza wydłużenie wartości o kolejne 100 dni od tego dnia (tak jak 30 dni w przypadku bonusów) czyli przykłądowo 195 dni od momentu aktywacji.
        W teorii na koncie powinno być 5+50+50 = 105 zł i tak jest w rzeczywistości, bo działa to tak, jak powinny działać bonusy.
        Według teorii zabierania bonusów (Bo są ważne 30 dni) ważność środków za doładowanie również powinna przepadać, więc kwota startowa 5 zł, a nastepnie pierwsze doładowanie 50 zł powinno przepaść setnego dnia.
        Dlaczego tak nie jest? Cennik nic nie mówi o sumowaniu doładowań.

        Wiem, że i tak nie pochylisz się nad tym problemem, bo jesteś pracownikiem Play :) Tak samo jak Marcin też nie będzie tego analizował, bo płacą mu za to, żeby się uśmiechał i błyszczał przed kamerą oraz wygłaszanie pustych frazesów, a nie za merytoryczne wytłumaczenie zawiłości regulaminów.

        Gdyby moja praca polegała na pisaniu regulaminów i napisałbym je w taki sposób jak Wy, to dawno bym z wilczym biletem wyleciał na kopach.

        • Krzysztof Sylwerski – ratt – Krisu. :) Nie pyskuję.:)
          Krzysztof pisze o skarbonkach i o zbieraniu do nich pieniędzy. Fajny przykład.:)
          Na udostępnionych Użytkownikom kontach mają oni zamontowane TYLKO DWIE SKARBONKI. Konto podstawowe (wpłaty) i Konto promocyjne (bonusy) i tylko do nich mogą zbierać (rozkładać) pieniądze, bo przecież są tu tylko dwa rodzaje pieniędzy „prawdziwe” z wpłat i „wirtualne” z Bonusów. Dwie skarbonki, bo na tyle się Operator z Użytkownikiem umówili.
          Cechą tych prawdziwych jest to że nie znikają dopóki są na koncie i dopóki ważne jest konto na połączenia przychodzące. Potem niestety tak, choć nie wiadomo dlaczego, bo to przecież zaliczka na Usługi, a zaliczka jako taka podlega zwrotowi. Dla przedłużenia ważności konta niezbędne jest dokładanie do tej skarbonki tych prawdziwych pieniędzy lub inne dopuszczone przez Operatora czynności.
          Cechą tych wirtualnych opatrzonych etykietką z terminem ważności, które po wrzuceniu do tej drugiej skarbonki tracą etykietę z ważnością jest to , że znikają po utracie ważności konta na połączenia wychodzące. Po wrzuceniu do skarbonki ich ważność zależy tylko od ważności konta na połączenia wychodzące. Bo Operator nie udostępnił Użytkownikowi skarbonki z przegródkami określającymi ważność poszczególnych złotówek. Tracisz ważność konta na połączenia wychodzące – skarbonka w magiczny sposób się opróżnia.
          Zatem nie sposób nie zgodzić się z przykładem o rozkładaniu pieniędzy do skarbonek, ale również nie sposób zgodzić się ze znikaniem złotówek ze skarbonki bonusowej, przed upływem ważności konta na połączenia wychodzące.
          Podobnie z GB – te co prawda nie są w skarbonkach, ale jest ich określona ilość – również tylko dwa zbiory – podstawowe i promocyjne. Pełna analogia jak z pieniędzmi.
          Czasu nie sposób rozkładać do skarbonek. Też nie sposób z tym się nie zgodzić. Ale można ten czas mierzyć zegarem. I te zegary które mierzą czas ważności Kont są tylko dwa – na połączenia wychodzące i przychodzące. Tyle zegarów Operator zamontował Użytkownikowi, bo na tyle się umówili. Jeżeli zatem jakaś czynność przedłuża ważność kont o jakiś czas to ją po prostu przedłuża , w sposób dla tej czynności właściwy, albo w chwili jej wystąpienia albo w przyszłości, ale zawsze o okres do tej czynności przypisany.
          Czyli jak to jest z tą ważnością i przedłużaniem Bonusów ? Kwestia sporna ? – TAK.:)
          Czy da się to przedyskutować z Konsultantem ? TRUDNO POWIEDZIEĆ.:)
          Czy da się to napisać w zgłoszeniu na Play24, czy starczy miejsca w formularzu ? NIE :)
          Czy można próbować walczyć o Bonusy – TAK.:)
          Pozdrawiam.:)
          Nie żebym pyskował.
          PINOKIO:)

          • @Pinokio zaskoczyłeś mnie. To pierwszy Twój komentarz który przeczytałem z zainteresowaniem. Nie tylko pajacujesz ale widzę, że umiesz też myśleć. Twoje pytania i odpowiedzi na nie:
            Czyli jak to jest z tą ważnością i przedłużaniem Bonusów ? Kwestia sporna ? – Play nie ma racji. Na podstawie obecnego regulaminu przedłużanie bonusu jest prawidłowe.
            Czy da się to przedyskutować z Konsultantem ? – nie da się. Konsultanci są pracownikami operatora i mają gotowe formułki i muszą tak postępować jak pracodawca im narzucił.
            Czy da się to napisać w zgłoszeniu na Play24, czy starczy miejsca w formularzu ? Miejsca starczy, ta rubryka „zgłoszenia” jest bardzo pojemna. Odpowiedź na takie zgłoszenie jest z góry znana.
            Czy można próbować walczyć o Bonusy – TAK.:) Można ale w urzędach UOKiK i UKE.

        • @Krisu
          Już kilka dni temu wpadłem na to porównanie typu doładowanie a ważność konta. doszedłem do wniosku że szkoda sobie du… zawracać pisaniem bo i tak nic to nie daje. Operator ma głęboko w d…… swoje regulaminy i nasze tłumaczenia. Opcja „jest jak Play mówi” stała się główną wykładnią. @Krisu gdyby Twoja praca polegała na tworzeniu regulaminów to nigdy byś takiego bubla nie był w stanie wytworzyć :)
          Widziałem na zgłoszenie dotyczące bonusów odpowiedź z BOK typu „bonus zgodnie z regulaminem jest ważny 30 dni i dlatego został zabrany, data ważności wynikająca z play24 i kodu *101# nie jest wiążąca”. Ciekawi mnie więc które pkt tego regulaminu są obowiązująca dla operatora a które wiążące nie są.
          Staram się już nie wypowiadać bo za bardzo mnie to wku… i podnosi mi ciśnienie.
          Pozdrawiam @Krisu.

  53. Marcin Gruszka
    17.01.2017 o 10:14
    nie wiem, ale poproszę osobę odpowiedzialną za ten obszar, żeby pomogła to wyjaśnić.

  54. loteria i pewnie nastąpi zmiana że milion będzie na konto promocyjne na 30dni bez przedłużenia. Dzięki nie skorzystam.

  55. @ratt
    Mieliśmy rację, obawiając się o poziom odpowiedzi. Ale ja nie spodziewałem się, że nasze pytania W OGÓLE NIE ZOSTANĄ ZAUWAŻONE!!!

  56. Rejestracja regulaminowo trwa do 24 h. Jeśli ważność konta mam np do 2 lutego a zarejestruję numer 1 wieczorem i procedura nie zdąży się zaktualizować. Numer zostanie wyłączony?

    • Numer nie będzie działał, jeśli nie zostanie zarejestrowany, ale zostanie aktywowany, o ile nie skończy się ważność konta na połączenia przychodzące.

  57. Przykro mi, że straciłem godzinę życia oczekując na odpowiedzi na ciężkie pytania.
    Marcinie, zawiodłeś mnie, bo nawet nie spróbowałeś rozwiać wątpliwości.

      • Nie tylko Ty @Ratt. @Logik też bardzo został pominięty i inni tak samo. Była masa ważnych pytań. Ale cóż taki widać teraz poziom fioletu, odpowiedzi z czapy albo pomijanie pytań … Strata czasu

        • @empatko wiem. Używając słowa ja miałem na myśli Nas wszystkich. To my się na regulaminy powoływaliśmy a odpowiedzi dostaliśmy w stylu „tak bo tak”. Ehhh szkoda gadać

          • @Ratt wiesz co jest najsmutniejsze w tym wszystkim? To że czytelnicy tacy jak Ty czy @Logik stracili czas na stworzenie sensownych opartych o logiczne myślenie oraz REGULAMINY pytań. A odpowiadający nie byli prawdopodobnie łaskami, żeby zapoznać się z regulaminami i pytaniami pewnie też. No bo jak ocenić chociażby odpowiedź o RWK? Gdzie definicja RWK jest jasno podana… A prośba o zapisanie sms z datą aktywacji promocji? To już szczyt dla mnie. Gdzie mowa o tym w regulaminie?

            • @empatka
              Nie wiem co mam Ci odpowiedzieć. Ty również na blogu i forum pomagałaś i starałaś się uzyskać odpowiedzi. Na forum informacja pojawiła się 13 stycznia a Tutaj dzisiaj mówią żeby sobie zapisywać smsy z datą aktywacji bonusu. To jest niepoważne i wręcz poniżające bo te bonusy potracili u mnie ludzie którzy aktywowali je w grudniu. To niby gdzie oni mieli uzyskać wiedzę aby zapisywać datę smsa? Może ze wspaniałego regulaminu Play? Może Krzysztof Sylwerski poda mi który to pkt i którego z trzech regulaminów o tym mówi. Czekam?

  58. @logik może i jestem naiwny ale spodziewałem się czegoś znacznie lepszego. Pamiętam tę sieć jak „miała jaja” a to co było tutaj to nawet nie wiem jak nazwać zbyt dużo przekleństw na usta mi się ciśnie.

  59. Dlaczego wiedząc że potencjalny klient nie wykorzysta bonusów za zarejestrowanie karty dostaje takie premie? :-)

  60. W play 24 wchodząc na numer niezarejestrowany wyskakuje okienko z informacją że numer należy zarejestrować jeżeli nie wyskoczy wszystko jest ok :-)

  61. Witam dla mnie to jedna ściema ta konferencji każdy czekał na co pytam się że P.GRUSZKA powie przepraszam przedłużajcie dalej te bonusy wtedy mi się wypsknelo! Tylko powiedzcie dlaczego PLAJ dzieli ludzi na modrzejszych i glupszych ,ci co skorzystali wcześniej mają 10 a ja teraz tylko 3 ja też chcę mieć 10 bonusów!!!Czyli PLAJ z tego co widać może interpretować regulamin jak chce i zmieniać też jak i kiedy chce no to szacun!!!A przepraszam z jakiej choinki się ta PANI urwała? Podsumowując jedna wielka kpina!!!!!!!!

  62. ludzie mają naprawdę większe problemy,wiecie?
    czasem na pewne rzeczy trzeba przymknąć oko.bo ktoś kiedyś was tak regulaminowo weźmie.
    przyznałem wam trochę racji ostatnio ale to tyle,ciao.
    ktoś na chwilę otworzył furtkę i kilka baranów uciekło,więc trzeba było zamknąć,żeby nie uciekły wszystkie.
    z błahych rzeczy robicie ogromne problemy.
    Tak jak już gdzieś tu komuś napisałem: z żoną się nie bierze rozwodu,bo ma okres.
    widocznie nie pasujecie do tego związku
    dobrej nocy
    .

  63. Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

    Sprawa nr 1:

    Proszę o wykazanie zgodności odpowiedzi na pytanie nr 10 („systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości”) z punktem 9. regulaminu („Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem”).

    Cytat z forum play:

    Pytanie 10: Jak sprawdzić termin ważności środków promocyjnych za rejestrację?

    Odpowiedź: W zależności od bonusu Środki są ważne 30 dni (bonus za rejestrację) lub 60 dni (bonus za przeniesienie ) od momentu ich przyznania. Zgodnie z odpowiedzią na pytaniem 9, systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do wcześniejszego zanotowania daty aktywacji bonusu.

    Cytat z aktualnego regulaminu:

    9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
    9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
    9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na
    Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play,
    Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
    9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
    9.4. Bonus Rok Ważności Konta – kod *101#,

    • Jeśli nie aktywowałeś innych pakietów to jak najbardziej wszystko wyświetla się poprawnie, w momencie aktywacji inncyh pakietów wyświetla się łączna ilość danych czy promocyjnych złotówek i najdalsza data ważności tych środków.

      • @Krzysiek Sylwerski
        Czy mam rozumieć, że te mądrości:

        „w momencie aktywacji inncyh pakietów wyświetla się łączna ilość danych czy promocyjnych złotówek i najdalsza data ważności tych środków”

        wyczytał Pan z tego zapisu w regulaminie:

        „9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
        9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
        9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na
        Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play,
        Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
        9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
        9.4. Bonus Rok Ważności Konta – kod *101#,”?

        Proszę o precyzyjne wskazanie, w którym punkcie Pan to wyczytał.

  64. Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

    Sprawa nr 2:

    Uprzejmie proszę o wyjaśnienie pozostałych „kontrowersyjnych” spraw (w tym Pana roli), choćby tych opisanych tutaj:
    https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=395450&viewfull=1#post395450

    Nie będę wklejać całości, kto chce może zajrzeć.
    Zaznaczam: nie jestem autorem tego posta i nie popieram sformułowań w nim użytych (choć rozumiem rozdrażnienie autora: kwestia bonusów + sprawa nr 3 + „znajomość” z moderatorem).

  65. Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

    Sprawa nr 3:

    Widzę, że na forumPlay jakakolwiek dyskusja nie jest tolerowana, a wątek „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)” (którego oczywiście nie można komentować!) traktowany jest przez Play jako prawda objawiona, z którą nie wolno polemizować.

    Czy pan rzecznik wypowie się w poniższej sprawie? Zwracam uwagę, że informacje o zamykaniu wątków pojawiły się PRZED publikacją Prawdy Objwionej pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.

    „Zagadką pozostaje, dlaczego bonusy stały się nagle tematem tabu i wątki im poświęcone są zamykane pod absurdalnym pretekstem „OT”.”

    https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=394669&viewfull=1#post394669

    • Jest to wątek z najczęściej pojawiającymi się pytaniami i odpowiedziami na nie, dlatego też nie ma potrzeby dublowania tych treści.

      • @Krzysiek Sylwerski

        Rozumiem, że ma Pan na myśli wątek pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”, który zawiera odpowiedzi niezgodne z regulaminami:

        https://forumplay.pl/showthread.php/42662-Bonus-za-rejestracj%C4%99-w-pytaniach-i-odpowiedziach-!-(Aktualne-na-dzie%C5%84-13-01-2017)

        Proszę czytać uważnie – napisałem:

        „Zwracam uwagę, że informacje o zamykaniu wątków pojawiły się PRZED publikacją Prawdy Objwionej pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.”

        „Sprawa nr 3” dotyczy blokowania na Forum Play dyskusji nt. bonusów, również tej, która ODBYWAŁA SIĘ PRZED PUBLIKACJĄ PYTAŃ I (w wielu miejscach niezgodnych z regulaminami) ODPOWIEDZI zawartych w wątku „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.

        Zabrakło odniesienia się do tej części sprawy.

      • @Krzysiek Sylwerski

        „Jest to wątek z najczęściej pojawiającymi się pytaniami i odpowiedziami na nie, dlatego też nie ma potrzeby dublowania tych treści.”

        Przedstawiliście część odpowiedzi niezgodnych z regulaminami i uważacie, że nie ma sensu o tym dyskutować???

  66. Sprawa, która została poruszona, ale zabrakło odpowiedzi na zadane pytania:

    Sprawa nr 4:

    Załóżmy hipotetycznie, że macie (czytaj: Play) 100% racji w kwestii bonusów, tj. wszystkie „operacje” na bonusach są zgodne z regulaminem.

    Rzecznik Play, Play4You, osoby odpowiedzialne za komunikację przez Facebook – wszyscy informowaliście o możliwości przedłużania bonusów, często nawet wskazując konkretne metody realizacji tej procedury.

    W pewnym momencie zaczynają się nerwowe ruchy:
    – dwukrotna zmiana regulaminów bonusów (październik i listopad),
    – rozstanie się z człowiekiem odpowiedzialnym za prepaid (nie chcę wnikać, z jakich powodów: czy sam chciał odejść, czy odejście było propozycją nie do odrzucenia – stwierdzam tylko fakt),
    – zaczyna się akcja „odbierania” bonusów.

    Z tych trzech wydarzeń na blogu znalazła się (jeśli mnie pamięć nie myli) tylko informacja o odejściu „Bułgara”.

    Nie mogę zrozumieć, dlaczego na blogu nie zostały podane informacje o bardzo istotnych zmianach wprowadzanych w regulaminach, np. 10 -> 3 numery.
    (Złośliwców proszę, żeby darowali sobie teksty o 10 tożsamościach itp. Niektórzy zarządzają numerami całej rodziny – telefony, tablety, modemy, routery – i mają wszystkie numery zarejestrowane na siebie).

    Kompletnie niezrozumiałe jest dla mnie to, że na blogu nie pojawiła się informacja o rozpoczęciu egzekwowania regulaminowego 30-dniowego okresu ważności bonusu (przypominam hipotetyczne założenie, że jest to w 100% zgodne z regulaminem).

    Skoro Pan Rzecznik informował o możliwości przedłużania bonusu (czyli pozwalamy Wam na więcej niż pozwala regulamin – przy hipotetycznym założeniu, że…), to POWINIEN RÓWNIEŻ POINFORMOWAĆ O ZAKOŃCZENIU TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.

    Pytania:
    – Czy uważa Pan to (tj. brak podania informacji o zablokowaniu przedłużania bonusów) za swój błąd?
    – Czy w podobnej sytuacji w przyszłości postąpiłby Pan tak samo?
    – Czy uważa się Pan za winnego wyzwolenia „negatywnych emocji”?

    To pytania o odpowiedzialność moralną za całe „zamieszanie”.

    • Nie zwykliśmy odpowiadać definicjami a tak, żeby każda osoba oglądająca transmisję zrozumiała o co chodzi.

      • Mam pytanie. Kto wygrał telefon? Ja podałem pytanie odnośnie sim w windzie i automatach z napojami a na wizji była mowa o windzie i alarmie.Nie padło pytanie o windzie i alarmie tylko oddzielne o alarmie i oddzielne o windzie i automacie z napojami.

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. – 23.01.2017 o 20:38
              Rozumiem- rejestracja kart sim z telefonów, tabletów, routerów wi-fi. Ale rejestracja sim z windy i automatów z napojem? Dlaczego rejestrowac sim z windy i automatu do kawy?

              Adam K.- 23.01.2017 o 21:00
              Co z kartami sim, które są w systemach alarmowych? Czy inteligentny dom przestanie działać?

              pawel – 23.01.2017 o 21:08
              Czy karty SIM w windach i alarmach trzeba rejestrować i w jaki sposób można tego dokonać?

              Czyli użytkownik pawel wygrał??

          • Własnie dlaczego czytałeś komentarz Pawła? Ja pierwszy to wrzuciłem (prawie identyczne). Zasady są po to aby je przestrzegać,

            ,,K.O.L.E.K.T.Y.W. – 23.01.2017 o 20:38
            Rozumiem- rejestracja kart sim z telefonów, tabletów, routerów wi-fi. Ale rejestracja sim z windy i automatów z napojem? Dlaczego rejestrowac sim z windy i automatu do kawy?

            Adam K.- 23.01.2017 o 21:00
            Co z kartami sim, które są w systemach alarmowych? Czy inteligentny dom przestanie działać?

            pawel – 23.01.2017 o 21:08
            Czy karty SIM w windach i alarmach trzeba rejestrować i w jaki sposób można tego dokonać?

            • @K.O.L.E.K.T.Y.W.
              Niestety, zasady w Play są takie, że nie ma żadnych zasad. Ani regulaminów. Wymyślili sobie, że pawel wygrał i to oznacza, że pawel wygrał, bo wygrał. Wiem, nie rozumiesz – ja też nie. Może Pan Krzysztof Sylwerski Tobie wytłumaczy, on to świetnie potrafi.

            • Adam K myśli że to on wygrał…ups
              Wczoraj gratulowałam mu wygranej :)
              Dziwne rzeczy się dzieją, ja czekam w każdym razie na email ws. kocyka..

            • „Krzysiek Sylwerski-
              24.01.2017 o 20:16

              Prosta sprawa, jego pytanie zostało przeczytane i nagrodzone.”

              Yyyyy, tak, teraz tak. Teraz wszystko jasne :))
              to znaczy yyyyy

              • Polecam mocno kiedyś spróbować ogarnąć transmisję, czytać komentarze z bloga i wybierać te najciekawsze. Tak się złożyło, że jego pytanie zostało przeczytane, nic na to nie poradzę. Od siebie dodałem informację o smart home i internet of things, żeby podać inne przykłady miejsc, w których występują karty SIM.

            • Oj Krzyśku, Krzyśku -no teraz to mnie rozczuliłeś :))

              W każdym razie nie zawiedź mnie z tym mailem- bo czekam.
              Pa

          • W takim razie mam propozycję: Skoro masz ogarnąć i czytanie pytań i przekaz streaming to najlepiej nie rób nic. Inni maja wiesze obowiązki i nie maja żadnych trudności ze swoimi obowiązkami oraz pracą.
            Mozę najlepiej nie róbcie konkursów- wybiórcze czytanie komentarzy szkodzi. Dlaczego ty dodawałeś jeszcze kilka rzeczy od siebie do pytania.

            Jezeli tak maja wyglądać konkursy w twoim wykonaniu to najlepiej nie rób nic. Trudności z czytaniem komentarzy i streamingiem (w tym samym czasie? Inni mają d. wiesze obowiązki służbowe i ogarniają to.

          • Aha. To takie niecałe pytanie, ale cała nagroda. No to wstaję. Dumnie.:)
            Zabawa niezła. Najlepsza jak obejrzeć na prędkości 0,5.:)
            Pozdrawiam.:)
            PINOKIO

      • @Krzysiek Sylwerski
        Z Waszych wypowiedzi nt. bonusu RWK wynika jedno: albo nie macie zielonego pojęcia o własnych regulaminach albo świadomie wprowadzacie ludzi w błąd – ot, taki PR-owy bełkot, czyli opowieść o tym jak działa Wasz system, a nie jak powinien działać zgodnie z regulaminami.

        Jeśli na wizji „nie odpowiadacie definicjami”, to proszę odpowiedzieć nimi tutaj, na blogu. Czekam z niecierpliwością.

  67. OK. Nie tym razem. Sony rozdane. Jutro wysyłka ! Moje gratulacje dla Zwycięzcy ! Chociaż to rzeczywiście niezwykle intrygujące pytanie – czy karty pre-paid w automatach i alarmach są nadal kartami pre-paid. Inna sprawa czy w świetle zapisów regulaminów można ich tam używać. Bo chyba nie na pewno.:) W windach chyba ok ! bo tam to jednak telefon.
    Także, także…
    Krzysztof zdrów.:) Się cieszę.:)
    Ale… kiedy SKARPETY z PGA ? Bo to kwartał już będzie.:)
    I koszulka, czy co tam jeszcze z kalendarza ? Choinkowe Serduszko ? Choinkowe skarpety ?
    I kiedy się wyjaśni z tą koszulką „Let’s America PLAY again” ?
    A w temacie rejestracji to chociaż jedna odpowiedź jak zarejestrować poza Salonem PLAY taki nieaktywny Zestaw startowy Play na Kartę „Starter Formuła MINI MAX na Kartę” o wartości 3 zł, otrzymany ze sklepu internetowego PLAY. Z kodem paskowym i kodem 19 cyfrowym.?
    Ten komentarz to w ramach codziennego zaglądania na bloga i walki o udział w PLAYweekend.:)
    Także, także…
    Ale jak miło było oglądnąć. Wyjątkowo dobra jakość na blogu. Za to – 6 – doskonale.:)
    Pozdrawiam.:)
    PINOKIO

    • Tu bym polemizował : zależy na kogo trafi i czy ma chociaż ze sobą telefon z tą kartą na abonament i tą do rejestracji – trochę dobrej woli, użyczą na chwilę jakiegoś telefonu, pomogą zadzwonić na 730 300 300, wysłać smsy, czy przez ten formularz bez logowania – chociaż nie wiem czy Pracownikom Salonów wolno tak. ale w pierwszym lepszym lombardzie pewnie pomogą. Za 5 zł czy coś tam. Taki tam sztuczki… :)

  68. Witam. Nie oglądałem tego, powiedzcie czy są jakieś wyjaśnienia problemów, nowe bonusy czy coś, czy wgl. szkoda czasu na oglądanie tego.

  69. Dzień Dobry.
    Śniadanko ? Smacznego.!!! Kawka ? Herbatka ? Coś na słodko ?
    Rozmawiamy jeszcze o rejestracji kart sim ?
    Że najlepiej to jednak w Salonie. Z abonamentem, dowodem osobistym, kartą z numerem PUK, osobą towarzyszącą i kamerą. I jak rozpoznać który listonosz ma tablet a który nie ? Że 30 dni to 30 dni. Że rok to 365 dni. Że można było odebrać 10+3+3=16 bonusów w PLAY voice i 10 + 3 =13 w PLAY data i jeszcze 2 x13 w RBM. Razem 55. To już prawie klęska urodzaju, bo jakby to przedłużacz tylko za 5 zł od sztuki to chyba lepiej wziąć jakieś dwa czy trzy abonamenty. Czadowo.:)
    To może spróbujmy porozmawiać o tym jak kupić w Play na Kartę Huawei Mate 9 Pro 128GB Dual SIM za 3 439 zł wg cennika https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2017/01/Cennik-19.01.pdf przy okazji wizyty w Salonie ? Please !!!
    Pozdrawiam :)
    PINOKIO

    • Tylko o Play na Kartę Huawei Mate 9 Pro 128GB Dual SIM za 3 439 zł to prosiłbym wieczorkiem, bo teraz pozbierałem darmowe startery z szuflady, biorę dowód i lecę zarejestrować. Poodpalam co się da i potem opchnę windziarzom czy alarmistom. Zawsze to groszy parę. To do miłego.:)

  70. Żałosne tłumaczenia, kompletnie nie na temat. Dla mnie ten przekaz jest jasny. Swoje sprawy z zabraniem bonusów zgłaszam do UKE.

    • Zastanawiam się, czy UKE jest właściwym adresatem. Poczekam jeszcze trochę na MERYTORYCZNE (tj. bazujące na regulaminach) odpowiedzi, a później rozważę, czy nie napisać zgłoszenia do UOKiK, ponieważ praktyki Play związane z bonusami mogą nosić znamiona naruszenia zbiorowego interesu konsumentów, w szczególności naruszenia obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji oraz nieuczciwych praktyk rynkowych.

  71. Masakra dac polaczkom cos za darmo to jeszcze marudza ze za malo ze za krotko… Co za denne spoleczenstwo. Rejestracja to jest wymóg prawny i nic nie powinniście dostac tak na prawde.

  72. Szkoda, że mimo obietnic, nikt nie odezwał się dziś w sprawie wygranej. Moje pytanie pojawiało do na blogu jako pierwsze, a dokładniej o godz. 21.

  73. No to nadszedł chyba czas podziękowań za „wszystkie” odpowiedzi jakie uzyskaliśmy. Zostałem zaskoczony tą profesjonalną prezentacją i wysoką „jakością” odpowiedzi na wszystkie nasze pytania. Widać było, że osoby odpowiedzialne za tę promocję są świetnie przygotowane i doskonale znają aktualne regulaminy. Proszę im podziękować w moim (naszym) imieniu za tak duży wkład w wyjaśnienie wątpliwości oraz wyrazić mój podziw dla posiadanej przez nie „wiedzy”.

    • Przyłączam się do podziękowań @ratt.a – jestem dozgonnie wdzięczny za odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Myślałem, że zawisną one w próżni, a tu proszę – pozytywnie mnie zaskoczyliście!
      Odpowiedzi na wszystkie pytania zostały udzielone w sposób merytoryczny, w uzasadnieniach zawsze powoływaliście się na zapisy regulaminów – taką dyskusję lubię, takiej oczekiwałem i nie zawiodłem się.

      Szczególne podziękowania należą się Panu Krzysztofowi Sokolikowi za precyzyjne wyjaśnienie definicji Roku Ważności Konta z regulaminu bonusów – myślę, że za tę wypowiedź zdobędzie nominację do nagrody „Głuchego telefonu” z ogromnymi szansami na zwycięstwo, czego mu z całego serca życzę.

      Nie może też obyć się bez specjalnych podziękowań dla ekipy PR Playa:

      – dla Pana Rzecznika Marcina Gruszki, że miał odwagę zadać swoim gościom wszystkie pytania (nawet te najtrudniejsze!), które pieczołowicie zbierał od piątku, a później dociskał ich, aby udzielane odpowiedzi bazowały na regulaminie, do czego goście profesjonalnie się dostosowali; ma Pan „jaja” Panie Rzeczniku, szacun!

      – dla Pana Krzysztofa Sylwerskiego, który dzielnie wyświetlał przygotowane wcześniej slajdy z pytaniami, a dzisiaj na blogu cierpliwie tłumaczył osobom o ograniczonych zdolnościach intelektualnych (serdecznie dziękuję Panie Krzysztofie!) zawiłości regulaminów, posiłkując się odpowiednimi fragmentami owych regulaminów – podziwiam Pana cierpliwość, ale przede wszystkim znajomość każdego punkciku we wszystkich regulaminach!

      Adam K., pawel, K.O.L.E.K.T.Y.W. – gratuluję Wam zwycięstwa w konkursie!

  74. Śmieszne te cebulaki i janusze płaczące o bonusy :D Straszą UKE, a nie wiedzą, że od skarg konsumentów jest UOKiK :D
    Śmieszne te cebulaki, co myślą, że jak wydają 20 zł na miesiąc to utrzymują firmę i bez ich 20 zł wszystko padnie :D
    Wy hejtujecie Play a na dniach dostaniecie jeszcze obniżkę ofert na kartę a i tak wam źle :D

    • Rozumiem buraku, iż dajesz robić się w balona i płacisz abonament – to jest nie Twój temat więc nie hejtuj, bo tak Tobie zostanie :-) Pracowałem w handlu i takich jak Ty na kilometr wyczuwałem pieniaczy. A propo może ty jesteś Trollem Playa w dodatku przez nich opłacanym??? Jeśli tak, a to przepraszam ;-)

  75. Nie wiem po co taka niechęć, „mowa nienawiści” w stosunku do użytkowników prepaid ;). Nie ma co przenosić standardów politycznych na tego bloga. Każdy może sobie wybrać co chce. Sam miałem abonament kilka lat, nie byłem zadowolony z oferty odnowieniowej, to zmigrowałem do karty. Teraz jest super, płace tyle ile chce, a dzięki akcji rejestracji końcówka roku w Play na kartę była wspaniała. Czy to celowe działanie Play czy przypadkowe, nie ważne. Kto chciał to skorzystał. Ja jestem zadowolony. Dzięki Play ;) Teraz wygram miliona i kto mi zabroni ;) Jak komu zazdrość niech se kupi kartę, a nie marudzi, że karciarze mają lepiej.

  76. Ludzie ogarnijcie się, dają za darmo bonus przy okazji rejestracji a wy narzekacie ze nie można tego przedłużać. Co jeszcze? Kurczę, przecież zawsze możecie zmienić sieć. Inni tylko czekają by dać wam za darmo polaczenia i internet. Co do redukcji prędkości do 3mb/s, również można zmienić sieć jeżeli dla kogoś to za mało. Pracownicy Playa wam tego nie mogą powiedzieć ale uwierzcie na pewno cisnie im się to na usta. Nikt nikogo w Play nie trzyma. Mamy wolność wyboru, nawet za przeniesienie nie trzeba od kilu lat płacić ani czekać 20 dni lub więcej.
    Zacznie mi przeszkadzać w play, zmieniam sieć i tyle. Póki co jest ok.
    Pozdrawiam.

    • jest takie określenie „pożyteczny idiota” – można sprawdzić definicję i zawsze mi się ono przypomina jak widzę posty „chwalebne”. Relacja klient-firma to nie jakieś sentymenty i lajki tylko biznes/umowa – zapłaciłem za coś (nawet może być 1 grosz bo kwota nie jest istotna) co miało mieć określone właściwości w momencie zakupu i tego wymagam. Zmiana sieci to kolejny etap – jak deklaracje operatora nie są zgodne z rzeczywistością to już nie kupię tego samego drugi raz, ale zanim to nastąpi to mam prawo wymagać tego za co zapłaciłem. Dlatego ludzie piszą tutaj negatywnie bo kupili startery i je doładowali a potem okazało się, że nie mają one właściwości, o których rzecznik i Play zapewniało i czują się zrobieni w balona. To jest prosta historia i konsekwencja tego bałaganu, w który Play sam, na własne życzenie się wkopał.

  77. ktoś wczoraj na FB rzecznika napisał,że konkursy wygrywają tylko lizusy i podstawieni ludzie.
    kto śledzi bloga ten widział pewnie mój niejeden „odpał” w stronę rzecznika tudzież Play.jeden nawet wstrzeliłem jako pierwszy komentarz i bardzo nieciekawie to wyglądało pod tematem..jeśli z czymś się nie zgadzam to piszę jasno.
    generalnie zastrzeżeń nie mam do operatora ale czasem coś mnie zirytuje i piszę o tym.
    nikt nie jest idealny na tej planecie.
    mimo to wygrałem jeden konkurs zimowy,a sam rzecznik w dwóch rzeczach poszedł mi na rękę na blogu.
    nie chcę go chwalić,bo i mnie czasem poddenerwuje.
    poza tym czasem jak się kogoś pochwali to potem odlatuje za wysoko i zawala robotę :)
    ale obalam mit,że nagrody tu otrzymują lizusy i podstawieni ludzie.

    oczywiście bronię często P4,bo jestem bardzo zadowolony z tej sieci i różnych fajnych akcji tu na blogu czego nikt indziej raczej nie organizuje.
    ale jeśli trzeba to skrytykuję niektóre rzeczy-na opamiętanie :)

  78. Tym, co pakiet jednostek „znikł” przed datą wskazaną powinni się udać nie do jakiegoś pierdzistołka z uke czy uikok, tylko na Policję. Kodeks Karny Art. 287.§ 1 rozwiązuje ten problem. Polecam tą metodę tym, co mieli problem z rozwiązaniem umowy czy windykatora, bo play przypomniał sobie o jakiś groszach po paru latach.

  79. witam, mam takie pytanie. Posiadam kartę startową pre paid, której jeszcze ani razu nie użyłem, jest fabrycznie zapakowana.
    Nie jest mi na razie potrzebna. Ale jeżeli np. w czerwcu będę chciał jej użyć to czy będzie można ją zarejestrować i używać?

  80. A ja się pytam dlaczego od kilku dni nie wchodzą bonusy za rejestrację , ani kodem ani przez PLAJ24 , SMS też nie i trzeba znów pisać i prosić się o swoje.Tak ma wyglądać realizacja przyznawania bonusów P.KRZYSZTOFIE,P.MARCINIE nawet nie odebrałem tych 3 a co mówić o 10 proszę o komentarz.Chyba że w PLAJ już się skończyła promocja ich przyznawania ale jak dobrze pamiętam są do drugiego lutego-no chyba że w między czasie PAŃSTWO ZMIENILI REGULAMIN!!!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości