TIDAL w prepaidzie?

Udostępnij

Mam nadzieję, że czytelnicy bloga nie są gapami i abonamentowcy włączyli darmowego TIDALa na 24 miesiące do końca ubiegłego roku. Korzystajcie intensywnie, miejcie nielimitowaną muzykę zawsze przy sobie. Do dzisiaj udostępnialiśmy też możliwość słuchania muzyki za pomocą TIDALa w ofertach prepaid. Kosztowało to 1 zł za dzień, w którym dokonaliście aktywacji a muzyka działała do północy.

Tak, piszę w czasie przeszłym dlatego, że dziś wyłączyliśmy tę możliwość i nie będzie już możliwości aktywacji w ofertach na kartę.

Zobacz więcej

52 KOMENTARZE

  1. Abonament. Tak.:)
    Prepaid – mam RBM z 2 GB i muzyką z TIDAL na 3 miesiące – to chyba jeszcze TAK:) Były takie za free.:)
    A prepaid w ogóle – nieee:(
    Także, także…
    PINOKIO:)

  2. Co to za podział na abo i prepaid.
    Przecież klienci w prepaid też płacą.
    Wystarczyło zrobić że doładowanie za 25-30zł dawało by przedłużenie Tidala o 30 dni.

    • Nie przesadzaj z tym, że prepaid to też klient. Operator woli klienta z abonamentem bo ten się wiąże na 2 lata, płaci więcej i zasługuje na ekstra usługi. A karciarz wydający parę złotych nie może liczyć na ciągłe prezenty.

      • Bzdura. Ja mam trzy prepaidy, za dwa płacę łącznie 100 miesięcznie i to od dawna. Także nie uważam żebyś bardziej zasługiwał ode mnie na ekstra usługi.

        • Nie wierzę że wydajesz 100 złotych za 3 karty. Jakby nie patrzeć wybrałbyś na bank tańszy abonament. A nawet jesli wydajesz te 100 zł to nie jesteś lojalny bo w każdej chwili możesz przestać doładowywać i tyle z tych pieniędzy.

  3. A teraz Play wejdzie z taką ofertą w prepaidzie że wszystkich powali coś jak atak kosmitów w dniu niepodległości oferta przygasi wszystkich i na pokładzie statku kosmicznego będzie Tidal ;-)

  4. Rzeczniku to będzie nowa taryfa na kartę? Bo serwisy telekomunikacyjne tak twierdzą. Prosimy o wskazówkę na ten temat. Jeśli tak to w Piątek?

  5. Będzie już to widzę jak Play pokona magiczną kwotę 19,99 za nolimit w głosie ,wolałbym większe limity danych ten rok jest rokiem 4K UHD chore jest to że 20 minut nagrania w UHD całkowicie zużywa limit danych w Play powinny być wyższe limity niezależnie czy w abonamencie czy w karcie.

  6. Rzecznika bolą prawdziwe i logiczne komentarze pod ostatnim swoim wpisem tj. „Rozmawiamy o rejestracji kart SIM”. 300 wpisów o czymś świadczy, ale przecież trzeba przykryć niewygodną dla siebie prawdę. Nieprawda Panie Rzeczniku???? Tak samo jak wcześniejszy post „Przypominamy – włącz pakiet za zarejestrowanie numeru” – 184 odpowiedzi. No ale cóż prędzej wyrosną pewne owoce na wierzbie, niż Pan Rzecznik udzieli odpowiedzi logicznych i spójnych z regulaminami sieci którą reprezentuje :-(

    • Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

      Sprawa nr 1:

      Proszę o wykazanie zgodności odpowiedzi na pytanie nr 10 („systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości”) z punktem 9. regulaminu („Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem”).

      Cytat z forum play:

      Pytanie 10: Jak sprawdzić termin ważności środków promocyjnych za rejestrację?

      Odpowiedź: W zależności od bonusu Środki są ważne 30 dni (bonus za rejestrację) lub 60 dni (bonus za przeniesienie ) od momentu ich przyznania. Zgodnie z odpowiedzią na pytaniem 9, systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do wcześniejszego zanotowania daty aktywacji bonusu.

      Cytat z aktualnego regulaminu:

      9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
      9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
      9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na
      Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play,
      Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
      9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
      9.4. Bonus Rok Ważności Konta – kod *101#,

    • Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

      Sprawa nr 2:

      Uprzejmie proszę o wyjaśnienie pozostałych „kontrowersyjnych” spraw (w tym Pana roli), choćby tych opisanych tutaj:
      https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=395450&viewfull=1#post395450

      Nie będę wklejać całości, kto chce może zajrzeć.
      Zaznaczam: nie jestem autorem tego posta i nie popieram sformułowań w nim użytych (choć rozumiem rozdrażnienie autora: kwestia bonusów + sprawa nr 3 + „znajomość” z moderatorem).

  7. Sprawa, która nie została poruszona i nie doczekała się odpowiedzi:

    Sprawa nr 3:

    Widzę, że na forumPlay jakakolwiek dyskusja nie jest tolerowana, a wątek „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)” (którego oczywiście nie można komentować!) traktowany jest przez Play jako prawda objawiona, z którą nie wolno polemizować.

    Czy pan rzecznik wypowie się w poniższej sprawie? Zwracam uwagę, że informacje o zamykaniu wątków pojawiły się PRZED publikacją Prawdy Objwionej pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.

    „Zagadką pozostaje, dlaczego bonusy stały się nagle tematem tabu i wątki im poświęcone są zamykane pod absurdalnym pretekstem „OT”.”

    https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=394669&viewfull=1#post394669

  8. Sprawa, która została poruszona, ale zabrakło odpowiedzi na zadane pytania:

    Sprawa nr 4:

    Załóżmy hipotetycznie, że macie (czytaj: Play) 100% racji w kwestii bonusów, tj. wszystkie „operacje” na bonusach są zgodne z regulaminem.

    Rzecznik Play, Play4You, osoby odpowiedzialne za komunikację przez Facebook – wszyscy informowaliście o możliwości przedłużania bonusów, często nawet wskazując konkretne metody realizacji tej procedury.

    W pewnym momencie zaczynają się nerwowe ruchy:
    – dwukrotna zmiana regulaminów bonusów (październik i listopad),
    – rozstanie się z człowiekiem odpowiedzialnym za prepaid (nie chcę wnikać, z jakich powodów: czy sam chciał odejść, czy odejście było propozycją nie do odrzucenia – stwierdzam tylko fakt),
    – zaczyna się akcja „odbierania” bonusów.

    Z tych trzech wydarzeń na blogu znalazła się (jeśli mnie pamięć nie myli) tylko informacja o odejściu „Bułgara”.

    Nie mogę zrozumieć, dlaczego na blogu nie zostały podane informacje o bardzo istotnych zmianach wprowadzanych w regulaminach, np. 10 -> 3 numery.
    (Złośliwców proszę, żeby darowali sobie teksty o 10 tożsamościach itp. Niektórzy zarządzają numerami całej rodziny – telefony, tablety, modemy, routery – i mają wszystkie numery zarejestrowane na siebie).

    Kompletnie niezrozumiałe jest dla mnie to, że na blogu nie pojawiła się informacja o rozpoczęciu egzekwowania regulaminowego 30-dniowego okresu ważności bonusu (przypominam hipotetyczne założenie, że jest to w 100% zgodne z regulaminem).

    Skoro Pan Rzecznik informował o możliwości przedłużania bonusu (czyli pozwalamy Wam na więcej niż pozwala regulamin – przy hipotetycznym założeniu, że…), to POWINIEN RÓWNIEŻ POINFORMOWAĆ O ZAKOŃCZENIU TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.

    Pytania:
    – Czy uważa Pan to (tj. brak podania informacji o zablokowaniu przedłużania bonusów) za swój błąd?
    – Czy w podobnej sytuacji w przyszłości postąpiłby Pan tak samo?
    – Czy uważa się Pan za winnego wyzwolenia „negatywnych emocji”?

    To pytania o odpowiedzialność moralną za całe „zamieszanie”.

  9. Temat „Roku Ważności Konta” został poruszony, ale nawet nie udało się wydukać poprawnej definicji RWK, więc o merytorycznym odniesieniu się do wpisu nie mogło być mowy:

    RWK czyli Rok Ważności Konta.

    Otwieram np. najnowszy REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ
    NUMERU W PLAY” Obowiązuje od 17 listopada 2016r. do 1 lutego 2017r:

    https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-promocji-Bonus-za-rejestracje_16112016.pdf

    W punkcie 7.3. zamieszczono precyzyjną definicję RWK:
    „Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni”.

    (Dla uproszczenia skupię się tylko na połączeniach wychodzących – z przychodzącymi jest analogicznie).

    Załóżmy, że jest 2017-01-01, a moje konto jest ważne do 2017-06-01.

    Uruchamiam bonus – moje konto ma ważność (w uproszczeniu) 2018-01-01, a więc zostało wydłużone DO 365 dni, a nie O 365 dni.
    Jeśli zostałoby wydłużone O 365 dni to powinno być ważne (w uproszczeniu) do 2018-06-01.

    Uprzejmie proszę o skomentowanie tej sytuacji.

    • Sprawa nr 5 – UZUPEŁNIENIE:

      Żeby nie było wątpliwości co do definicji „Okresu ważności połączeń wychodzących” – otwieram PDF zawierający „Cennik Oferty Play na Kartę Lubię to! Cennik Usług Telekomunikacyjnych P4 sp. z o.o. obowiązuje od 20.12.2016 r.”:

      https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Cennik-Play-na-Karte-Lubie-to_20122016.pdf

      Definicja „Okresu ważności połączeń wychodzących” znajduje się w punkcie 1.2.:

      „Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, liczonych od momentu Aktywacji konta przez Użytkownika lub ostatniego Doładowania konta Użytkownika o danej wartości, w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”

  10. Sprawa nr 6:

    Kwestia pisma z Urzędu Komunikacji Elektronicznej (sygnatura sprawy: OPO.WKT.620.557.2016.5) opisana na forum Play (wielkimi literami wyróżniłem kluczowe fragmenty):

    „Po otrzymaniu od Pana skargi tut. urząd wystąpił do P4 Sp. z o.o., zwaną dalej „Play” o nadesłanie stosownych wyjaśnień. W odpowiedzi Play poinformował, że
    (…)
    Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej Bonus za rejestrację numeru w Play pkt. 7 oraz 15 ww. pakiety zachowują ważność przez 30 dni od daty ich przyznania na koncie. WŁĄCZENIE DODATKOWEGO PAKIETU w trakcie obowiązywania Pakietu Złotówek POWODUJE PRZEDŁUŻENIE WAŻNOŚCI CAŁEGO SALDA.
    (…)
    W celu zachowania ważności salda powinien Pan aktywować dodatkowe pakiety do 30 dnia ważności środków.”

    https://forumplay.pl/showthread.php/42277-Zabrane-pieni%C4%85dze-i-GB-po-30-dniach-od-aktywacji-bonusu?p=392033&viewfull=1#post392033

    Uprzejmie proszę o wyjaśnienie, czy w prowadzonej przez UKE sprawie o sygnaturze OPO.WKT.620.557.2016.5 Play złożył wyjaśnienia – które zacytowałem powyżej – stwierdzające, że bonusy ważne są przez 30 dni, ale uruchomienie pakietu przedłuża ważność całego salda, łącznie z promocyjnym bonusem?

    • Marcin Gruszka
      17.01.2017 o 11:27
      Oczywiście, ze odpowiem, nikogo nie olewam. Jestem tylko człowiekiem i nie mam czasu z gumy. Obiecałem i zrobię

      • @logik szkoda ale Marcin pokazał jak szanuje tych którzy pytają. Pisz nadal bo bardzo podobają mi się te wpisy i Twój upór.

        • @kaja
          Obiecałem @jack be, że – z troski o jego zdrowie psychiczne – już nie będę wklejać tych pytań.

          Pan Rzecznik w powyższych wpisach nie podał terminu udzielenia odpowiedzi, ale zrobił to we wpisie:
          https://blogplay.pl/2017/01/przypominamy-wlacz-pakiet-za-zarejestrowaie-numeru/

          „(…) ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE PYTANIA dotyczące rejestracji i bonusów. Proszę wpisujcie pytania, bo tym razem CHCEMY WYCZERPUJĄCO ODPOWIEDZIEĆ NA WSZYSTKIE WASZE WĄTPLIWOŚCI.”

          Ile warte są te słowa? Każdy może to ocenić…

          Mógłbym wklejać te pytania pod każdym wpisem, ale nie sądzę, żeby przyniosło to skutek w postaci odpowiedzi. Pan Rzecznik przyjął strategię strusia (głowa w piach) i udaje, że tych pytań w ogóle nie ma.

          Wklejanie pytań pod kolejnymi wpisami może tylko pogorszyć stan zdrowia @jack be, a to nie jest moim celem. Jeśli masz ochotę to proszę bardzo: możesz wklejać moje pytania, ja nie chcę mieć nikogo na sumieniu.

  11. @logik wiem,że walczysz o prawdę ale proszę cię,nie rób tego.nie chcesz jej znać.uwierz mi.
    bardzo cię proszę,nie rób tego więcej.
    wiesz ile mi zajmuje przejechanie palcem w dół na przeglądarce w telefonie,żeby dodać komentarz?
    patrz coś narobił w poprzednim temacie.
    czemu ty mnie tak irytujesz?
    ja się przez ciebie cały denerwuję.
    wiesz,że w tym czasie założyłbyś konto na e-darling i mógłbyś już szukać jakiejś fajnej dziewczyny?
    wiesz ile pozytywnych słów mógłbyś jej w tym czasie napisać,sprawiając,że moglibyście z pisania przejść na kamerkę?
    a może i nawet na real..
    tymczasem piszesz do faceta,który nawet nie czuje do ciebie mięty i nawet w męskiej łaźni jesteś spalony.
    jeśli już musisz,napisz na priv do Ewy.nie wyjeżdżaj z paragrafami.
    napisz jej coś miłego,coś oryginalnego,ubierz to elegancko-kobiety to lubią.
    potem dopiero delikatnie próbuj dotykać właściwego tematu.
    delikatnie
    da?

    • a skoro temat o tidalu,to możesz jej udostępnić z pierwszą wiadomością

      robin schulz & richard judge – show me love

      jest wieczór,jest klimat,powinno zadziałać

      • @jack be
        Właśnie przeczytałem Twoje wpisy. Przepraszam! Nie sądziłem, że przewijanie ekranu będzie miało tak destrukcyjny wpływ na Twoją psychikę. Wierz mi, nie chciałem zrobić Ci krzywdy! Obiecuję: nie będę już wklejać tych pytań. Dużo, dużo zdrowia życzę!

        • Logik to taki „janusz,polaczek” który będzie tu spamował aż mu neta nie odetną…..racja już się nie chce przewijać twoich nudnych wpisów

          • @logik to bardzo inteligentny facet umiejący czytać i zrozumieć regulaminy. To nie jego wina że dałeś się nabrać na abonament więc już nie jęcz. No chyba że pracujesz w ten sposób dla play to jęcz dalej.

            • to widać po nim,że jest inteligentny.
              bo mądry człowiek tak nie postępuje.
              więcej nie mam nic do dodania,wypociłem się

            • mam tani abonament na nieokreślony więc luz…..i nie przekonasz mnie, że tyle wpisów dało 300 różnych karciarzy

  12. Dla mnie tidal w prepaid’zie to pesteczka w stosunku do ograniczeniu prędkości w roamingu krajowym. Mam 6 numerów w play i od kiedy rozwiązałem umowę dostaję codziennie kilka telefonów z propozycją przedłużenia. Zeszli już do 19.90 za sim’a (nolimit +7GB) Za każdym razem pytają o inny numer, czy aby na pewno chcę zrezygnować. Panie Gruszka… ciężkie czasy idą na was. Zapewniam.

    • Ciężkie bo jest coraz więcej takich januszów cebulaków jak ty, którzy chcą wszystko za darmo bo są klyentem :D moim zdaniem powinni cię olać bo i tak nikt z opw nie zaproponuje ci abo za 6 numerów po 1 złotych i do tego 6 wyapsionych telefonów bo jesteś klyentem ;)

      • Wolę być klyentem niż frajerem, który lubi przepłacać za ten swój jeden prepaidowy numerek bo lubi oglądać w telewizji coraz to nowsze gwiazdeczki. Pewnie w ostatni rok zapłaciłem playowi, więcej niż widziałeś na oczy, ale oczywiście możesz się wypowiadać boś anonimowy…

  13. Tidal w prepaidzie to zamydlanie oczu…

    1. Oferta pre-paid jest notorycznie pogarszana brak doładowań promocyjnych (prawie od 8 miesięcy) tj. od 1 czerwca ubiegłego roku. Gdzie zwyczajowo promo było raz na 3 miesiące bo czasy, gdzie co miesiąc jak to mawiają czesi: To se nevrati :-(
    I co to też Panie Rzeczniku normalna sytuacja?

    A może Bułgar wcale nie odszedł tylko został zwolniony dyscyplinarnie bo był zbyt prokonsumencki???

    Obietnice P.Gruszki w listopadzie, iż na Mikołajki będzie promo doładowań – i co i nic jak zwykle!!!

    2. I co liczycie, iż naciągniecie ludzi na doładowania kont gdy reklamować będzie to pajac od konkursu „Pusty SMS”. Cała Polska pamięta to do dziś temu Panu! Bravo Ty – normalnie taką wtopę wizerunkową zaliczyć to tylko w Play możliwe!!!

    3. Do tego dzielenie klientów na dwie grupy – klienci gorszego sortu występują po 16 listopada 2016r. Chodzi o bezprawne zabieranie bonusów.
    Moje zdanie jest takie albo bonusów nie dawać w takiej formie jak są przyznawane (bo regulamin(-y) można dowolnie interpretować!) albo ponosić pełne konsekwencje swojej głupoty … inaczej tego nie można nazwać!!! Wybraliście najgorszą z możliwych dróg – kolejna wizerunkowa wtopa!!!
    I jeszcze zapewnienia, iż będzie można bonusy przedłużać przecież to jawne kłamstwo wypowiedziane przez P.Gruszkę!

  14. ..ma być totalne zaskoczenie :)  jutro poznamy tę tajemniczą ofertę? Tak sobie myślę, że promo w prepaid będzie musiało być mocno konkurencyjne, bo w końcu wymaga  poświęcenia bonusów za rejestrację….no ciekawość :)

    • Nie liczyłbym na to, bo PLAY olewa totalnie prepaid, a te bonusy za rejestrację to zwykła ściema – są klienci lepsi (zarejestrowali numer przed 17.11.2016r.) oraz gorszego sortu (to cała reszta która zarejestrowała się po 17.11.2016), którym bezprawnie ukradziono bonusy!

      Ponadto ostatnia konferencja odnośnie pokazała dobitnie jak Play „interpretuje” zapisy swoich regulaminów (tak jak im pasuje), a nie w zgodzie z logiką, i rozumieniem słowa pisanego!!! Jednym słowem regulaminy są po to, aby z klienta robić idiotę tudzież udzielać odpowiedzi wymijających lub przemilczeć niewygodne dla operatora pytania :-(

  15. I jeszcze jedno, jak będzie streaming, to Marcin proszę trzymaj mikrofon bliżej ust, bo momentami Cię ledwo słyszałam :))
    ..oraz ogromna prośba, podawajcie na przyszłość od razu nicki osób które wygrywają konkursy, żeby nie było takiej sytuacji jak ostatnio -gdzie niektóre osoby które cieszyły się z wygranej,spotkało przykre rozczarowanie.
    Unikniecie w ten sposób zarzutów o których pisał w poprzednim temacie @jack be i ludzie nie będą dyskutować czy sytuacja była intencjonalnie zamierzona czy też nosiła znamiona przypadku..
    pa

    • Nie mylisz się rzecznika dobrze było słychać, to my odbiorcy mamy problem z głośnikami :-(

      Pewnie Play zrobi promocję na super komputery z internetem w abonamencie i wtedy rzecznika usłyszysz w SDS 5.1 ;-)

      A konkurs ostatni na logikę wygrały trzy osoby tylko Play ma problem jak podzielić jeden telefon na trzy osoby.
      Sugeruję rozwiązanie problemu dzielimy aparat wg takiej kolejności:
      1. sam telefon;
      2. bateria do telefonu oraz instrukcja;
      3. ładowarka do telefonu oraz pudełko od telefonu!

      Zostałby jeszcze problem kto ma co dostać, ale o kolejności ale tu też jest rozwiązanie. O kolejności decydowałoby dodatkowa rozgrywka między zainteresowanymi w rosyjską ruletkę :-) W relacji na żywo z blogu rzecznika Play :-D

    • Errata:
      Moje przeoczenie zostały jeszcze słuchawki od telefonu oraz karta gwarancyjna – tu sprawa oczywista :-D
      Zostaną one przyznane temu uczestnikowi, który najdłużej z pechowej trójki czyli jako ostatni – przetrwa dogrywkę ;-)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości