Tako rzecze rzecznik Play

Zarejestrowałem numer a dla Was mam Sony Xperia E5

Poszedłem do salonu i zarejestrowałem numer. Nie było kolejki. Był Kamil. Wszystko poszlo sprawnie. Wszystko trwało między 2 a 3 minuty.

Czym bliżej do 2 lutego tym więcej osób rejestruje numery. Pewnie dziś pobijemy kolejny rekord. Film nagrywaliśmy ok 17:30 w Galerii Mokotów i kolejka była minimalna, chyba tylko przez moje nagranie.

Dziękuje Kamil

Mam dla Was szybki konurs. Można zgarnąć Sony Xperia E5 za podzielenie się swoimi doświadczeniami z rejestracją ;-) Może chcecie kogoś pochwalić a może znając Was wręcz odwrotnie…

E5 czeka ;-) Dobranoc!

 

Komentarze

  1. PINOKIO napisał(a):

    Ja chcę.:)
    Fioletowy Troll:)
    Za chwilę.:)Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      No to się nachwaliłem.:) Pyk i zniknęło,:)
      Kto zdążył to przeczytał. Trudno.:)
      Umówmy się, że to jedno z najciekawszych doświadczeń związanych z rejestracją.:)
      Było OK :)
      Pozdrawiam.:)
      Fioletowy Troll.:}Raportuj

      • JanuT napisał(a):

        Powiedz mi szczerze jedno: Po co tyle nazwisk wymieniłeś? Jakie był tego cel?Raportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Zachęta Marcina – „Może chcecie kogoś pochwalić a może znając Was wręcz odwrotnie…” Odebrałem to jako pytanie. Ja chciałem pochwalić. Poza tymi szóstkami na play24. Po prostu.:) Taki cel, że żaden cel a właściwie tylko wskazanie tych osób z którymi kontakt pozytywnie iskrzył. Się zdarza czasami. Trolle tak mają. Zwłaszcza Fioletowe Trolle.:) Taki kontakt to też doświadczenie.
          W sumie tyle. Odpowiedzi na Twoje pytanie JanuT.:)
          Jak na razie moje doświadczenia związane z rejestracją są pozytywne. :) Choć żałuję trochę, że sama ustawa odebrała mi możliwość korzystania z tej pre-paidowej tarczy prywatności. Ale to już insza inszość.
          Pozdrawiam.:)
          Fioletowy Troll.:)Raportuj

          • JanuT napisał(a):

            Czyli „wina Gruszki” :)
            A propos – rozumiem, że swojego imienia i nazwiska to już M.G. nie da rady już ochronić ale PESEL to chyba powinien chronić – da się go odczytać z tego filmiku (i kilka innych „ciekawostek”). No chyba, że to fake PESEL i ta pieczątka również, a Kamil to Kamilla…Raportuj

            • PINOKIO napisał(a):

              Ten „zniknięty” komentarz miał być ostatnim pod tym wpisem – ale mnie łatwo sprowokować.:)
              „wina Gruszki” – jeśli chodzi o pozytywne nastawienie – to tak – to wina Gruszki.:)
              A jak chodzi o „ciekawostki” z filmiku – to gratuluję spostrzegawczości JanuT – ja go obejrzałem mocno powierzchownie – raczej tylko słuchając. Konkurs miał być szybki – to się bardziej skupiłem na tym „znikniętym” wpisie. Ale za skrupulatność – szacun JanuT :)
              Pozdrawiam.:)
              Fioletowy Troll:)Raportuj

  2. rejestrator napisał(a):

    Z natury jestem leniwy, więc wizyta w salonie nie była moim marzeniem – korzystałem z rejestracji przez Play24 i Bank Millennium – bardzo wygodne metody, a ta przez bank mega prosta – prościej chyba się nie da ;-)Raportuj

  3. xxGAMERxx napisał(a):

    Byłem w banku wypłacić pieniądze z konta. Kolejka 2 osoby tak jak w banku bywa. Przpomnialem sobie o możliwości rejestracji numeru i zarejestrowałem. Wszystko poszło sprawnie.Raportuj

  4. Artek napisał(a):

    Mając abonament w PLAY i konto na PLAY24 to rejestracja trzech dodatkowych numerów po przez aplikacje PLAY24 to: prosto, szybko i bezpiecznie. Zajęło mi to około 10 minut. Aktywacja bonusów to drugie 10 minut. Nic więcej nie potrzeba… no może poza Sony Xperia E5 dla mojego dziecka ? bo wczoraj stłukł ekran w swoim telefonie… ? a bonusów do wykorzystania jeszcze mu dużo zostało ?Raportuj

  5. Szymon napisał(a):

    Ja zrobiłem to zanim stało się modne! Zarejestrowałem, przeniosłem się do fioletowych. Dostałem bonusy (co to było dokładnie nie pamiętam-zbyt dawno to było). Teraz po ustawie wysłałem sms znowu dostałem bonus 100 pewniaka + 400 za staż… rok ważności. Rok ważności został a kasa – wiadomo księgowa wszystkiemu winna ;).
    P.S. Też by można powiedzieć karta milion warta…Raportuj

  6. Tomek napisał(a):

    Witam.Rejestracji swoich numerów dokonałem w Kolporterze wszystko milo sprawnie po 10min dostałem smsa że numer zarejestrowany.Raportuj

  7. Kipzer napisał(a):

    Ja swój numer (wraz z rejestracją) przenosiłem od Pomarańczowego.
    Sytuacja z połowy grudnia minionego roku – aby rozpocząć całą procedurę do salonu wybrałem się 16 grudnia (piątek)
    Kolejki nie było, obsługa miła chociaż tego dnia platforma do przenoszenia numerów trochę szwankował i zanim przepuścił to chwilę trzeba było poklikać. Kilka papierków dostałem do podpisania, potem nową kartę SIM i pozostało tylko czekać…
    Z racji weekendu chwilę na przeniesienie trzeba było poczekać – we wtorek rano zobaczyłem, że Pomarańczowa karta „straciła moc” i należy włożyć nową Fioletową.
    Po drodze do pracy wykonałem testowy telefon – wszystko było OK.
    Jakie było moje zdziwienie gdy w środku dnia, za pomocą alternatywnych metod komunikacji dostałem informację od osób próbujących się ze mną skontaktować, że „Taki numer nie istnieje”…
    Szczerze mówiąc na początku myślałem, że to żart bo nie spodziewałem się sytuacji że ja mam normalnie zasięg, mogę dzwonić do innych, natomiast do mnie się w ogóle nie można dodzwonić, a osoba dzwoniąca słyszy komunikat, że taki numer NIE ISTNIEJE.
    Po skontaktowaniu się z infolinią na której otrzymałem „bezcenne” porady typu – „u nas wszystko jest OK, niech Pan przełoży kartę do innego telefonu bo może ma Pan zepsuty telefon…”
    W tym miejscu muszę jednoznacznie stwierdzić, wielki MINUS dla infolinii za „fachowe” porady i brak jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu – ogólnie przekaz był, że w systemie wszystko wygląda OK i mam sam sobie radzić.
    Uznałem, że w ten sposób niczego się nie da załatwić i trzeba się osobiście pofatygować do salonu. Mój wybór padł na salon (ul. Puławskiej 12 w Warszawie), który akurat miałem po drodze.
    Tu trzeba było chwilę poczekać, chociaż to nie był żaden problem – nie śpieszyło mi się. Obsługa w salonie była BARDZO kompetentna – szybko i sprawnie zostało zrobione zgłoszenie na platformie do przenoszenia numerów, że proces nie przebiegł pomyślnie i wymaga poprawki.
    Przy okazji również zostałem poinformowany o bonusie za rejestrację i został mi dany kod aktywacyjny na kartce.
    Następnego dnia przed godziną 10 miałem już sprawę załatwioną.
    Salon na ul. Puławskiej 12 – bajka! Bardzo wielki PLUS za szybką, sprawną i fachową obsługę – salon polecam każdemu, kto ma nietypowy problem.
    Procedura rejestracji i przeniesienia numeru (mimo pewnych problemów) zakończona sukcesem.Raportuj

    • ann napisał(a):

      Myślę, że ten salon bardziej by się cieszył gdybyś podpisał umowę a nie egzaltował się swoimi problemami karciarza.Raportuj

  8. xtr napisał(a):

    A ja zarejestrowałem numer już jesienią 2016. Play24, przysłowiowa „minuta 8” :) i było po sprawie. Bonus odebrany, wykorzystany, klient zadowolony. Ps. Dzisiaj byłem ok 20 na zakupach. Galeria. Cztery salony jeden za drugim. Z ciekawości przeszedłem obok każdego. Orange – 3 klientów, Play 6, Plus – 0, T-Mobile – 6.Raportuj

  9. JanuT napisał(a):

    Tu jest opisana moja Wielka Przygoda z rejestracją (znana obecnie w całej Polsce i nie tylko): https://forumplay.pl/showthread.php/38374-Pracownik-salonu-bez-mojej-wiedzy-i-zgody-wprowadzi%C5%82-numer-dow-osob-do-systemu-Play!

    PS. Wystarczy przeczytać mój pierwszy post aby o przygodzie mieć pojęcie.

    PS2. Faktycznie, Ty to mnie Marcin znasz. Skąd wiedziałeś, że będę narzekał?Raportuj

  10. czi napisał(a):

    Panie Rzecznik pochwal się jakie to super oferty dostałeś po wyrażeniu zgód marketingowych, może o mnie to przekona do wyrażenia tychże.

    A konsultant nie wyszarpał numeru dowodu? Przez pomyłkę rzecz jasna.Raportuj

    • Mam to gdzieś... napisał(a):

      Otrzymał:
      1. 100 zł za rejestrację oraz 500+ za staż ważne bezterminowo przedłużane kodami, doładowaniami itd.
      2. konto przedłużone o 365 a nie do 365
      3. oraz regulamin działania powyższych usług bardzo logiczny i zrozumiały w przeciwieństwie do reszty użytkownikówRaportuj

  11. Mateusz napisał(a):

    Najbardziej pamietam jak kupilem starter do internetu I chcialem go zarejestrowac a urocza blondynka z salonu z Sierpca akurat nabila guza sobie przed moja wizyta ale dzielnie rejestrowala blyskawicznie :)Raportuj

  12. Przemo napisał(a):

    Co w sytuacji, gdy zgubimy kartę i jednoczesnie zminimy dowód osobisty? Trzeba co kilka lat podawać nowe dane u operatora, czy wystarczy tylko PESEL i nic więcej do uwiarygodnienia tożsamości i otrzymania duplikatu SIM?Raportuj

    • rejestrator napisał(a):

      Przy rejestracji podajesz tylko imię, nazwisko i pesel, więc te dane – oczywiście w połączeniu z numerem telefonu – powinny wystarczyć do otrzymania duplikatu karty sim.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nie dam sobie głowy uciąć, ale jak przedstawisz paszport też powinieneś otrzymać duplikat karty :) Na same dane na pewno nie.Raportuj

  13. spiro spiro napisał(a):

    Miło z waszej strony, że zadbaliście o generator haseł przy rejestracji w salonie dzięki czemu unikamy takiej kłopotliwej ciszy w trakcie której klient usiłuje coś wymyślić ;)Raportuj

  14. xtr napisał(a):

    Jeszcze 24h i armagiedon ;)Raportuj

  15. Lamia napisał(a):

    Zarejestrowałam niejeden numer w salonie Play w Legnicy
    i pochwalić by wypadało…,
    bo krótką chwileczkę to wszystko trwało.
    Były uśmiechy i żarty były,
    całkiem jak w Play reklamie,
    tylko śpiewać nikt mi nie chciał
    tak na zawołanie :)
    Na krzesełku z miłym Panem
    tak przyjemnie się rozmawiało…
    Jednak zmieniam swoje zdanie:
    Za krótko te rejestrowanie trwało!Raportuj

  16. brzewa napisał(a):

    Jak przebiegła mojego numeru rejestracja? Czy długo trwała, jakie uczucia we mnie wywołała? Czy była to radość, czy złość, czy w procesie, aby nie przeszkodził mi ktoś? By się dowiedzieć jak wyglądała ta akcja, usiądźcie wygodnie poniżej z tego zdarzenia relacja.

    Już z oddali fioletowe logo Play na ścianie budynku wita, w myślach się kołacze, czy sprostam gradowi trudnych pytań? Czy proces rejestracji karty wywoła stres, siódme poty, czy tego samego dnia zdołam jeszcze dotrzeć do roboty? Ogarnąłem się wreszcie, drzwi otwieram i wchodzę, żebym się tylko na wejściu nie wyłożył i nie trzasnął o podłogę. Udało się. Jestem w środku. Rozglądam się – klientów brak, myślę sobie to bardzo dobry znak. Pracownica mnie wita i o cel wizyty pyta. Bez zbędnych ceregieli mówię: „numer zarejestrować chciałem” (i wcale tego zwrotu wcześniej sobie nie przygotowywałem). Konsultantka ochoczo przystępuje do akcji prosi o kartę, dowód i zaczyna na komputerze coś klikać w swej aplikacji. Pyta o zgodę na marketingowe zgody więc i ja dla świętej zgody wyrażam zgodę na tamte zgody. I już po chwili wydruk do rąk dostaję, swój podpis na nim składam, pracownica dowód i kartę oddaje. Do tego zostaję o bonusie poinformowany, kartką z kodem na jego uruchomienie i ulotką dotyczącą loterii obdarowany. Pracownica pyta:” w czymś pomóc jeszcze mogę? a ja dziękuję za wszystko i z salonu wychodzę. I to już jest koniec czas więc na podsumowanie:

    Cała rejestracja ze 3 minuty trwała, same pozytywne odczucia we mnie wywołała. Numer zarejestrowany, bonus aktywowany, a ja uradowany. ;)Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Sorry, że się podpinam – miałem tak szesnaście razy. Ze stresem może nie – raczej z ciekawością.:)
      Ale były też cukierki.:) Extra – kwaskowate.:)
      Jak nie będzie ludzi to dzisiaj jeszcze raz – siedemnastka to zawsze była dla mnie dobra liczba. Chyba, że będzie kolejka. To wezmę chociaż cukierki.:)
      Pozdrawiam.:)
      Fioletowy Troll :)
      Jeszcze raz sorry – ale jak taka nagroda to wszystkie chwyty dozwolone. No prawie.:))Raportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        A pochwalić – tak : Załogę z Salon Play / Koszalin/ Andersa – taki malutki.:)
        I Konsultantów PLAY i RBM – 8 osób, ale moderacja nie przepuszcza nazwisk – trudno – najbardziej Panią Emilię D. :) Może to przejdzie.
        O akurat zadzwoniła do mnie jeszcze jedna sympatyczna Pani to też bym pochwalił.:)
        No to takie moje doświadczenia.:)
        Pozdrawiam.:)
        Fioletowy Troll :)Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Nazwisk nie możemy publikować bez zgody :(Raportuj

          • PINOKIO napisał(a):

            OK.:)
            Tak to leciało.
            Twój komentarz oczekuje na moderację.
            31.01.2017 o 22:48

            Wrażenia – Taka trochę przygoda eventowa. SYMPATYCZNA – po drodze – zajrzałem na BLOGa – dla mnie nadal extra.
            POCHWALIĆ :
            Salon Play – Koszalin ul. Andersa – wszystkie rejestracje. Super cukierki.
            Malutki ale przytulny choć klyjent różny to sympatycznie.:)
            Bonusy – PLAY i RBM – konsultanci obsługa dziwnej blokady do 3 numerów.
            RBM – konsultanci : Lidia W., Kacper K.
            PLAY – Konsultanci – Kamil K., Paweł R., Rafał P., Patryk B., Daniel M. i najbardziej i najsympatyczniej : Emilia D. – dla mnie LIDERKA. Pozostałych osób z play24 nie wymienię ale szanuję ich pracę.:) Dziękuję.:)
            Chociaż jeszcze pewnie z czymś się tam pozgłaszam.:)
            Co w tym wszystkim najcenniejsze – nowa wiedza na temat telekomów – i inna też – dla mnie było to mocno inspirujące.:)
            No i ciągle jeszcze szansa na MILION.:)
            Pozdrawiam.:)
            Fioletowy Troll :)
            Andrzej Pinokio the I-st
            Aha – i w dziupli, jak to PINOKIO, mam tych co się mnie czepną z durnymi komentarzami.:) Że nudne – trudno. Nagroda nęcąca.:)
            Choć może odpyskuję a może nie.:)Raportuj

          • PINOKIO napisał(a):

            I jeszcze POCHWALIĆ : Konsultanci Play : Łukasz W., Hubert J.
            Na świeżo – z dzisiaj.
            Pozdrawiam:)
            Fioletowy TrollRaportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Żeby skończyć.:)
          Przeszedłem się po salonach wszędzie to raczej obsługa na bieżąco, chociaż zieloni jeszcze jutro mają wydłużone godziny otwarcia.
          Jednak siedemnastej rejestracji nie było. Bo w zestawie doświadczeń jest i takie, że jednak jakoś tak listopad/ grudniu miałem uruchomiony na jednym z numerów Bonus po raz drugi. W sumie na innych nie próbowałem. To odpuściłem. Ale byłem po cukierki i właściwie to akurat nie było nikogo z klientów. Załoga pełny skład i cukierki tak.:) Wziąłem cukierki. Te kwaskowate.:)
          Ale jak to Troll, zarejestrowałem sobie na paszport w kiosku Ruchu nowy numer u tej sympatycznej, zielonkawej, gadającej alternatywy Pomarańczy. Jak nie odwołają to na kwiecień 100 GB za 4 zł, czy tam 200 GB, jak znalazł. Coś tam się chwilę mieliło ale sms przyszedł.:)
          Także, także….takie doświadczenia. Mało dramatyczne ale… liczne.:)
          Pozdrawiam:)
          Nadal pozytywnie Fioletowy Troll :)
          KONIEC ( w tym wątku ) – bo wszystkie przygody z Bonusami to zupełnie inna historia.:) I właściwie historia.Raportuj

          • PINOKIO napisał(a):

            No i bym zapomniał bo akurat jadę na necie z Plusa – Bonus za rejestrację po przeniesieniu z Biedry – tam to było kiepsko ale były jakieś Bonusy za awarie.
            No i rejestrowałem dwa razy – autentyk – mam dwa papiery z rejestracją. :)
            Także, także… mocno anty AT ta ustawa.:)
            Teraz to już koniec opowieści o doświadczeniach z rejestracją – :)
            Jutro przed10:00 zerknę tylko jeszcze czy są kolejki – akurat Salony 4 Opów w zasięgu wzroku.:)
            Pozdrawiam.:)
            Fioletowy zwłaszcza Troll.:)Raportuj

            • PINOKIO napisał(a):

              Ale Plus to pilnuje terminu tych Bonusów – 30 dni mierzone w sekundach do 10:30:15 i jeb – koniec.??? Tak czułem.
              Chociaż jak nie zamykać sesji to da się przeciągnąć – takie doświadczenie.:) Co prawda niekoniecznie związane z rejestracją, ale tak się dziwnie zazębia.
              Dobrze, że miałem w PINOKIOWYM portfeliku kartę PLAY.:)
              Pozdrawiam:)
              Fioletowy Troll:)Raportuj

  17. grzesiek napisał(a):

    a ja kiedyś zarejestrowałem w salonie PLAY :) miła atmosfera, pogadaliśmy jeszcze z konsultantem, a rejestracja przebiegła „przy okazji” można powiedzieć ;) pozdrawiam obsługę salonu w Dąbrowie Górn. Katowicka 1 (CH AUCHAN/dawniej Real)!Raportuj

  18. Nowak Gustaw napisał(a):

    moją rejestracją było dosyć zabawnie… Zacznę od tego, że jednego dnia – dajmy na to – w poniedziałek pomogłem zarejestrować numer mojej babci. Cóż – Ona posiada numer w innej sieci, wychodzi raczej na… minus ;) W zielonym salonie były 3 stoiska. Przy jednym nikogo. Przy drugim? Cztery osoby przy jednej biednej pani, wykrzykują że w regulaminie było napisane coś innego, pytają ,,co to za firma”, zupełnie jak na straganie w dzień targowy. Przy trzecim kurier odbierający jakąś wysyłkę od pana z obsługi. Czekałem z babcią 15 minut – na szczęście ów firma zainwestowała w błazna, który biegał po całym salonie, recytując głośno improwizację o złodziejstwie i braku poszanowania. Gdy już przyszła nasza kolej okazało się, że długopis przy biurku się wypisał, ale na szczęście miałem własny.

    Następnego dnia – we wtorek – przechodziłem koło salonu Playa. Pamiętając historię z dnia poprzedniego spojrzałem na zegarek: ,,świetnie, mam 40 minut,, chyba zdążę”. W drzwiach minąłem zadowoloną klientkę. We fioletowym biurze 2 stoiska – przy obu uśmiechnięta obsługa. Nie zdążyłem zastanowić się ,,do którego podejść” a już usłyszałem ,,w czym mogę pomóc?”. Rejestracja trwała mniej niż 2 minuty… Od kilku miesięcy zaskakuję ludzi swoim telefonem – używam zastępczego Alcatela z klapką, dla seniorów (cóż… mojej babci się nie spodobał). Gdy w trakcie rejestracji wyjąłem go z kieszeni usłyszałem ,,otrzyma pan kod, dzięki któremu aktywuje pan bonus, m.in. 10 gb internetu”. Zaśmiałem się – chyba obaj wiedzieliśmy, że na tym telefonie raczej z internetu nie korzystam ;D

    Teraz, Panie Rzeczniku, czekam na specjalną promocję dla użytkowników rejestrujących swoje telefony w rejestrze zabytków ;DRaportuj

  19. atqa napisał(a):

    Łup zacny, chcę :) 
    ..ale u mnie naprawdę wszystko odbyło się tak szybko i bezproblemowo, że aż nudna…
    Ot, pierwszy numer w październiku a drugi w listopadzie ubiegłego roku, rejestrowałam w pobliskim Salonie Play, Salonie-bo zwyczajnie wolę kontakt bezpośredni :) 
    Trzeci numer mam w abonamencie więc rejestracja przebiegła błyskawicznie, pracownik nie musiał mi nawet wyjaśniać kwestii związanych z aktywacją bonusów,  bo…śledząc bloga wiem wszystko :p
    Bonusy , w tym +400 za staż otrzymałam w dniu rejestracji. 
    Wypas :))
    A najfajniejsze jest to, że dodatkowo, dzięki akcji związanej z  rejestrowaniem numerów -mam szansę na przytulnie głw. wygranej w loterii Karta Milion Warta.
    No i dzisiejszy prezent,  nie otrzymałabym go gdyby nie kocykowa akcja-rejestracja pod PKiN- dzięki Marcin!  
    Jak widać doświadczenia z rejestracją mam baaardzo miłe…no i te emocje ;))

    Myślę że wszyscy z P4 zasłużyli na pochwałę, bo pracy w zw. z obowiązkiem rejestracji było naprawdę dużo, a czasu na uświadomienie klientów niewiele.

    ..a na szczególną pochwałę zasłużył sobie dzisiaj Krzysiek ? jeszcze raz dzięki Krzyśku :)) Doszło, super :) ? Raportuj

    • gość napisał(a):

      Tak sie składa że to częściej klienci uświadamiali pracowników bo nie mieli (i nie mają do tej pory ) pojęcia o zasadach rejestracji albo opowiadali bzdury.
      Rejestracja numeru w Play to wyłudzanie danych i zmuszanie do podpisywania jakichś kwitów. W żadnej innej sieci tak nie było.
      Takie mam wrażenia na podsumowanie całej afery a na ich cukierkach mi nie zależy.Raportuj

  20. Peslister napisał(a):

    Ja wspominam rejestracje całkiem pozytywnie.
    Pierwszą rejestrację musiałem dokonać w 10.2011, z trudem przyszło się wtedy rozstać z dobrym GG. Cóż operator zwiną sieć, trochę zaskakując dość krótkim terminem. Tu i ówdzie padało wcześniej zmień na Play, no i podczas wizyty w nieistniejącym dziś markecie na Poznańskim Franowie, oOo jest Play … zajrzę. Zaglądam i wyżalam się miłej Pani z problemu GG. Na to, że nie ma co się martwić, ma Play Fresh, który to może nie jak GG, ale zastąpi z powodzeniem. No niewiele brakowało, aby ostatecznie wpisałaby datę przeniesienia w moje urodziny … no, ale w takim dniu, gdyby coś nie poszło jak w teorii, nie wypada być bez komórki … kontakt GG zobowiązywał. Rejestracja przeniesienia … o przepraszam, komórka mi się odzywa … miła Pani patrzy z uśmiechem, a ja uuuu już w Play, wita esemesem. :)
    Niespełna 5 lat potem, dwa numery, które dostali w międzyczasie seniorzy, co tym razem zrobić? Strona o rejestracji rozwiewa wątpliwości, seniorów nie będę ciągnąć do punktu … ten na Franowie nie istnieje, a dokąd przenieśli, zwłaszcza personel. Poganiany, dopytywany co z tą rejestracją, bo zewsząd straszą, na Święta zarejestrowałem im simki. Jako że waloryzacja ma być niezauważalna, a leki seniorzy nie mają aż tak za friko, to skapnęło im się na Święta z bonusu aż tyle. Trochę więcej podzwonili, było miło, ale bonusu z rejestracji nie przegadali, więc się trochę zdziwili.
    Dzięki „rejestracji” Fresha i możliwości wykorzystania tych danych w rejestracji kolejnych simków korzystając z sms’a i Play24 wszystko przebiegło sprawnie i bez wysiłku … no mam w zamian dwóch emerytów na karku, ale sprawnie poszło jak na wiek czy staż. :)
    Tylko jedno, niech Play Fresh istnieje jak to mawia Owsiak „do końca świata i o jeden dzień dłużej”. Z sentymentu do tej taryfy utrzymuję tego głównego simka, a w zapasie mam prepaida RWK … do trzech razy sztuka z rejestracją się powiodła na czas. :)Raportuj

  21. Przemek napisał(a):

    A moja przygoda to mogła by być nagrodzona od Play ;)
    Miałem około 22Gb bonusu za korki Fanty i termin do 30 stycznia 23:59:59..
    Numer zarejestrowany wraz z innym 30 stycznia po godz. 22 gdyż przypisalem do starego numeru który miałem zarejestrowany w play. I natychmiast po rejestracji włączyłem bonus aby mi nie przepadly te 22 gb.. ale dodatkowo znając opóźnienia Play włączyłem przed 23 pakiet 600mb cykliczny na tydzień.. O godz. 23 dostałem smsa że zlecenie przyjęte do realizacji.
    Niestety. Moje 22gb przepadły.
    Pakiety pojawiły się dopiero rano następnego dnia- 31 stycznia. Jeszcze przed północą dzwonilem do biura obsługi aby coś zrobili żeby przyspieszyć.. no cóż zgloszenie Pan przyjął i nic nie pomogło. Taka to moja przygoda z rejestracją jednego z kilku nr które mam w Play, Rbm i POnK.
    Ps. 31 stycznia moja córcia skończyła 5 latek może chociaż dla niej jakiś drobny upominek :)Raportuj

  22. jack be napisał(a):

    chętnie powalczyłbym o coś konkretnego na windowsieRaportuj

  23. Marian Kowalski napisał(a):

    Ja rejestrując numer miałem tylko jedną uwagę. Pani powiedziała że potrzebuje karty SIM więc zacząłem wyjmować z telefonu… dopiero po chwili dodała że włączony telefon jest tylko potrzebny. No i po drodze były problemy ze znikającymi numerami i kontem z Play24. Samo przyznanie bonusów i rejestracja kolejnych numerów już totalnie gładko przez Play24. Szkoda tylko że środki są na miesiąc a nie ma też już np. doładowań Fanty.

    Znam życie to będzie zaraz ładny sajgon z telefonami mało ogarniętych ludzi.Raportuj

  24. kwasik napisał(a):

    Ja opiszę odwrotną sytuację. Pani u pomarańczowych siedziała odchylona, rozkrakiem, ciągle się przeciągając. Co drugie słowo mówiła ‚coo’ i była opryskliwa dla wszystkich, aż mi było wstyd za nią. Co prawda nie była polką i miała wschodni akcent. Gdy robiła się duża kolejka w salonie to odrywała się od pisania smsów/gry na komórce, aby krzyknąć czy ktoś w kolejce przypadkiem nie stoi do rejestracji.Raportuj

    • gość napisał(a):

      Chyba mieszkasz przy wschodniej granicy. W salonie O. u mnie na wsi uprzejma załoga w firmowych mundurkach od razu zaprasza na wygodny fotel i do rozmowy. Chyba że ktoś chce się pogapic na telefony.Raportuj

  25. Voster napisał(a):

    Moje doświadczenie z rejestracją z 3 lipca lipca 2016 jest opisane tutaj :p
    https://forumplay.pl/showthread.php/38056-Pobieranie-nieuprawnionych-danych-podczas-rejestracji-numeru-na-kartę
    a potem prawie miesiąc „przekomarzania” się z pracownikami Play na temat interpretacji ustawy. W końcu, po prawie miesiącu wykasowali nadmiarowe dane, ale straconego czasu mi nie zwrócą :pRaportuj

    • Voster napisał(a):

      Do wianuszka przygód mogę dodać jeszcze fakt, że latem w salonie Play nie chcieli mi sprzedać startera bez rejestracji (musiałem kupić w kiosku obok :p). Bonusy na 3 numerach musiały być włączane ręcznie, bo system odmawiał, zwykli konsultanci na infolinii mówili, że się nie należą, dopiero zgłoszenie przy pomocy admina z forum (tu pozytyw) kogoś tam w BOK obudziło z nieświadomości prawnej, więc dopiero w styczniu udało się je włączyć.
      A ostatnio gdy dzwoniłem do BOK z prostym pytaniem to konsultantka stwierdziła, że mój numer nie jest w pełni zarejestrowany ;) i muszę się udać do salonu by uzupełnić dane takie jak nr dowodu osobistego, adres itp. Szczegóły: https://forumplay.pl/showthread.php/43051-BOK-znów-próbuje-wyłudzać-dodatkowe-nadmiarowe-dane
      Także ostatnie miesiące w Play były pełne emocji jak w filmie Barei ;) :pRaportuj

  26. Arczibald napisał(a):

    No cóż tu pisać…
    Żadna filozofia. Play24 i po sprawie :)
    Teraz to może już za późno o tym mówić ale wystarczyło zachęcić na stronie głównej by ludzie logowali się do Play24 i to rozwiązywałoby problem listonoszy i innych kiosków Ruchu czy innych platform wiertniczych ;) ;)Raportuj

  27. Ziziola napisał(a):

    Mieszkam w małej miejscowości, bez rejestracji możliwości… Udałam się więc na pocztę, OMFG! Znacie te zabytki pracujące w tej jednostce? Ja wiedziała, że jest źle, ale to przerosło moje oczekiwania. „Ooooooczywiście, żeeee mooooże Paaani zaaarejestrować nuumer”… Mnóstwo pomyłek, wolna obsługa i ogólna porażka. Pani ta przegrała by nawet w wyścigu ślimaków…Raportuj

  28. do_diaska napisał(a):

    Mi trochę zeszło z rejestracją. Właściwie nie mojego numeru, tylko przyszłego (mam nadzieję ;) ) teścia. Najpierw znalazłem w szufladzie starą nokię 6020 (jego żona ma identyczną, więc trochę ją znał), potem znalazłem najlepszą ofertę ze wszystkich operatorów – oczywiście wygrał Play :) no i na koniec wizyta w salonie w Hrubieszowie. Trochę to trwało, bo przy sobocie był tylko jeden pracownik i się naczekaliśmy z półtorej godziny… I to nie teraz, tylko w listopadzie chyba. Ale sam proces poszedł już sprawnie – parę minut i wszyscy zadowoleni :)Raportuj

  29. Benia napisał(a):

    Jako samozwańcza koordynatorka akcji rejestracji w mojej rodzinie przetestowałam prawie wszystkie kanały rejestracji jak też odbierania bonusów.
    Wspominać będę ten czas z łezką w oku ;) ponieważ hojność Play była znaczna a i możliwości dla kreatywnych szerokie ;) Moim zdaniem korzyść jest obopólna bo dzięki temu zyskaliście od mojej rodziny kilka rejestracji.

    Co mnie zachęciło?
    – Jak dla mnie Play miał najlepszy system bonusów na rynku, który z czasem ktoś zaczął psuć, jednak kto wcześnie zarejestrował nie powinien narzekać. Nie sposób było przejeść tych minut i gigabajtów.

    Co było najtrudniejsze?
    – Przenoszenie numeru z T-Mobile, trochę się za tym nachodziłam i trwało z 2 tygodnie bo coś nie chcieli oddać numeru.
    – Zmuszenie Teściowej, żeby poszła zarejestrować (Starsze osoby w ogóle nie rozumieją o co chodzi w tym zamieszaniu z rejestracją). Pomógł fortel wymyślony w listopadzie, że jak nie pójdzie to jej odetną Facebooka ;) Wiem brutalne, ale pomogło.
    – Tłumaczenie Ojcu (też starsza osoba), że musi, że to nie moja wina i takie tam…

    Chciałam pochwalić:
    – Mimo wszystko BOK Play. Stoczyłam w tym czasie kilka potyczek mailowych jak i telefonicznych i chociaż pierwsza linia obrony grzecznie i dzielnie odmawiała przyznania mi tego czy tamtego nie zrażona walczyłam i na drugiej linii spotykałam bardzo kompetentnych ludzi, którzy tak kończyli sprawę, że zawsze byłam zadowolona. Tak ma być!
    – Załogę z Salon Play, Olkusz, Rynek 9 za spokój i profesjonalizm…Raportuj

  30. obsiu napisał(a):

    Pogratulować konsultantowi który stwierdził , że on rejestruje numer w Plusie by mieć 500zł :DRaportuj

  31. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Jest sposób (legalny) na to aby nie rejestrować karty: wystarczy kupić kartę sim u zagranicznego operatora.Raportuj

  32. Grzegorz napisał(a):

    Hej. Kilka dni temu chciałem zarejestrować numer ale gdy zobaczyłem kolejkę przed punktem stwierdziłem, że może przejdę się po galerii i jak wrócę coś się zmieni. Ku mojemu zaskoczeniu był drugi punkt play w empiku nie zwróciłem na to wcześniej uwagi :) Bez kolejki, Pan bardzo miły i profesjonalny- faktycznie rejestracja to dwie minuty. Oprócz tego konsultant pokazał mi kilka fajnych telefonów- może skuszę sie na ofertę mix? :) Pozdrawiam Konsultanów z empiku :)Raportuj

  33. le.woj napisał(a):

    Specjalnie nie ma o czym pisać. Skorzystałem z opcji rejestracji przez Play24. Ponieważ nie był to pierwszy numer telefonu, wystarczyły 2 kliknięcia i po sprawie. Tak lubię.Raportuj

  34. Camillo napisał(a):

    A ja muszę się przyznać. Jak tylko była informacja o obowiązku rejestracji to nie czekałem na żadne bonusy, zachęcajki, po prostu poszedłem, miła Pani zarejestrowała, szybko, sprawnie. Nie mogę powiedzieć „bez kolejek” bo w Waszych salonach zawsze jest ruch :) Więc mogę się pochwalić, że jestem na pewno jednym z pierwszych, którzy się zarejestrowali. Także tak: Camillo przeszedł do Play :DRaportuj

  35. Lukasz napisał(a):

    Rejestrowalem numer na event zwiazany z ciezarowkami coca coli :D
    powiem szczerze moze obsluga nie byla za mila i gadatliwa ale poszlo szybko i bezbolesnie! :D dodatkowo dostalem fanta! pozdrowki!Raportuj

  36. Łukasz napisał(a):

    Mam Przyjaciela który jest za granicą,niestety z przyczyn wiadomo jakich nie może zarejestrować numeru ale rejestracja przez SMS niestety już wiemy nie zadziałała to też że pracuje w telefonii komórkowej mam jako tako doświadczenie postanowiłem mu pomóc.Zakupiłem w Salonie Play starter zarejestrowałem go na swoje dane i zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta po prosiłem o pomoc uzyskałem ją bardzo szybko pomogli mi zarejestrować numer Przyjaciela który jest za granicą.Przyjaciel ucieszył się ponieważ nie straci numeru a ponadto skorzystał z bonusu.Fakt numer jest na mnie zarejestrowany ale Przyjaciel ma być w tym roku w Polsce więc podejdziemy razem do Salonu Play i przerejestrujemy go na jego dane.Dziękuje pracownikom za wszelką uzyskana pomoc.Raportuj

  37. _czesi napisał(a):

    Było to piękne lutowe popołudnie – dobrze może bez ubarwiania, nie ma szans pamiętać jaka była pogoda 5 lat temu…
    W związku potrzebą wymianą karty na micro SIM oraz polowaniem na kartę wspierającą „Etykietkę” – ciekawe czy ktoś jeszcze pamięta tą usługę – wybrałem się więc do najbliższego filetowego salonu.
    Po tych kilku „szczęśliwych” latach z PLAY, po uprzejmej propozycji zarejestrowania numeru – nie miałem najmniejszych obaw przed wypełnieniem „Karty Udostępnienia Danych (dla osób indywidualnych)”, tak wtedy nazywał się dokument rejestracyjny ;-) Wtedy byłem pewny, że zostanę z fioletowymi na dłużej – i póki co to się sprawdza był 2012, mamy 2017… Ciekawe co przyniesie przyszłość.

    Warto zaznaczyć, że przez cały ten czas nie miałem, ani jednej spamerskiej oferty i nikt z BOK nie nagabywał mnie na dodatkowe usługi dla tego rejestrowanego numeru – PLAY w pełni respektuje brak zgody na kontakty marketingowe. Jeśli dla niezdecydowanych na zarejestrowanie numeru jest to istotna kwestia, to możecie być spokojni.

    Podsumowując – zarejestrowałem numer zanim to było modne ;-)
    Nie ma się czego bać – ze strony operatora wszystko jest ok, więc rejestrujcie śmiało ;-)

    Pozdrawiam,
    _czesiRaportuj

  38. Marek Mazury napisał(a):

    Powiem tylko jedno wielu moich znajomych rejestrowało kartę sim nie w salonie Play bo zawsze ktoś zakupywał nowy numer telefonu albo robił aneks do umowy i kolejka na 15-30 minut,a wystarczyło się przejść do Poczty Polskiej dosłownie to trwało do minuty czasu .Dla mnie kupowanie kart zarejestrowanych na kogoś innego to bezsens. Przecież w razie potrzeby nawet nie ma możliwości wyrobienia duplikatu w salonie bo potrzebne są dane daje przykład 1) w przypadku abonenta będącego osobą fizyczną:
    a) imię i nazwisko,
    b) numer PESEL, jeżeli go posiada, albo nazwę, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku cudzoziemca, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego albo Konfederacji Szwajcarskiej – numer paszportu lub karty pobytu;
    2) w przypadku abonenta niebędącego osobą fizyczną:
    a) nazwę,
    b) numer identyfikacyjny REGON lub NIP lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym albo ewidencji działalności gospodarczej, lub innym właściwym rejestrze.I jeszcze nie wiem czy się śmiać czy płakać nie którzy
    Rozważają tu używanie karty zarejestrowanej na słupa jako normalnej karty.
    To nie jest normalna karta tylko tzw operacyjna lub specjalna ( przy czym nie mówię tu o celach niezgodnych z prawem) bardziej szara strefa ( gdzie ryzyko jest już na wejściu ) PozdrawiamRaportuj

  39. przemo napisał(a):

    Moja przygoda z rejestracją nie jest zbyt ciekawa..
    Wczoraj na rbm bez bonusa na miałem ponad 30mb/s.. (nie w telefonie)
    Na telefonie przed bonusem w play miałem około 20mb/s dzisiaj na karcie w telefonie z włączonym bonusem po lte mam około 5mb/s max 8.. Nie źle przycinacie prędkość..
    Druga sprawa bonus chcę włączyć na karcie Play Online na kartę i się nie da mimo iż mam tylko 1 włączony.. wyskakuje wykorzystales limit bonusów.. szok. Przez kod jest komunikat Usługa chwilowo nie dostępna spróbuj później.Raportuj

  40. Kuba napisał(a):

    Moja historia była krótka i ciekawa – chciałem zarejestrować kartę ale nigdy nie miałem czasu albo byłem zbyt zmęczony. Pamiętacie ostatnie mrozy? -20 i nie działający akumulator w aucie więc siłą rzeczy trzeba było jechać autobusem. Czekając na autobus powrotny podszedłem do galerii by pochodzić bez celu, ogrzać się i pooglądać to i owo. Często zaglądam do playa by zobaczyć nowe telefony i konsultantka przypomniała mi o rejestracji. Poszło szybko i gładko :) oby tak dalej i oby jak najmniej takich mrozów.Raportuj

  41. Selector napisał(a):

    Mnie obsługiwała taka urocza pracownica salonu, aż byłem zły, że rejestracja trwa tak krótko!Raportuj

  42. kubeks napisał(a):

    Poszedłem do salonu rano Pani powiedziała że nie może zarejestrować numeru bo system się długo uruchamia więc poszedłem na pocztę 2 minuty i numer zarejestrowany.Raportuj

  43. Nova napisał(a):

    Rejestracja.
    Historia prawdziwa, listopad/grudzień 2016r

    Kto wymyślił? Jakie tego cele?
    Nie odpowiem, słów niecenzuralnych ciśnie się zbyt wiele.
    Pierwsza próba.
    Salon Play.
    Kolejka nie jest zbyt duża. Na stwierdzenie me, że kartę zarejestrowac chcę, słyszę dziwne rzeczy „Pesel, adres i marketing”.
    Danych tych chyba zbyt wiele. Nie tak napisał ustawodawca, moi z Play przyjaciele.
    Następuje rezygnacja i w salonie nie nastąpi rejestracja.
    Próba druga.
    Poczta Polska. Jak wypadnie jej obsługa?
    Kobiety siedzą sobie trzy, może któraś rejestrację ogarnie mi.
    Po pytaniu mym w obsługi oczach trwoga.
    Słyszę „awaria, system, nie da się, ola Boga”.
    Wychodząc myślę sobie – to gdzie ja to zrobię?
    Chyba mam niefarta a ta moja karta może milion warta.
    Trzecie próba.
    Może w kiosku RUCH się uda.
    Kioskareczka chociaż starsza, jest bardzo miła.
    Rejestracja – „proszę bardzo, już robiłam”.
    Jakie dane osobowe? „Podstawowe, nic ponadto, tylko ustawowe”.
    Może 5 minut wszystko trwało, system przyjął, poleciało.

    Poczta i Play mnie rozczarował, z rejestracją kombinował.
    Kioski RUCH może i są małe ale do rejestracji karty doskonałe.Raportuj

  44. mike278 napisał(a):

    A ja opiszę jak miałem u konkurencji. Cuda na kiju. Miałem kupę lat abonament. Przeszedłem na kartę a następnie do submarki (takiej niebieskiej) Okazało się że numer muszę jeszcze zarejestrować. Poszedłem do salonu, tak już miałem starcie z powodu chęci kserowania dowodu przez konsultanta (uległem bo wiedziałem że dowód traci ważność i za chwilę będę miał nowy) Szczęśliwy wracam do domu, loguję się na stronę i dowiaduję się że mój numer nie został przeniesiony do niebieskiej podsieci, wg konsultantów (reklamacja) nadal jestem w pomarańczowej głównej sieci. Co ciekawe numer identyfikuje się w telefonie jako submarka (kody ussd działają). Ogólnie szopki straszne, dopiero po 2 tygodniach i kilku mailach unormowało się to jakoś.

    Co ciekawe gdy numer rejestrowała moja żona wszystko poszło gładko (w pomarańczowej sieci)
    U fioletowych też rejestrowałem i tak jakoś normalnie wręcz nijako. Sprawnie i bez emocji, ot tak. Pstryk i już było.Raportuj

  45. PaniKa. napisał(a):

    Nim rejestracja była w modzie
    Wyruszyłam ku przygodzie
    U „różowych” numer miałam
    Często z niego korzystałam
    I choć marka jest to znana
    To przeze mnie nie lubiana
    Wciąż problemy same miałam
    Tylko w kółko narzekałam
    W końcu miarka się przebrała
    Niebywała rzecz się stała
    Numer od nich swój zabrałam
    I do Play’a zawitałam
    W punkcie pani bardzo miła
    Wszystko pięknie tłumaczyła
    Co i kiedy, jak i gdzie?
    Klient zaraz sam już wie
    Nie minęła doba cała
    Karta w Play’u już działała
    Fioletowa moc nastała
    Radość znów zapanowała
    Po upływie ledwie roku
    Nie zwalniałam w zmianach kroku
    I kolejna rzecz się stała
    W Play rodzina zawitała
    Wszyscy wspólnie się przenieśli
    Uciekając z „różu” cieśni
    I tak płynął sobie czas
    A Play wciąż zachwycał nas
    Rzecz to rzadka, niesłychana
    Choć przewrotność sprawy znana
    Za rozwoju chęcią dążąc
    Wciąż szukałam pracy krążąc
    W różnych firmach, instytucjach
    Taka mikrorewolucja
    Aż poniosły mnie me nogi
    Pod samego Play’a progi
    I od czas dość długiego
    Służę radą na całego
    Co dzień w barwach fioletowych
    Rejestracyjny zawrót głowy
    Ustawiają się nam tłumy
    Licząc na bonusów sumy
    I nie minie nawet chwilka
    I zadowolona minka
    Bo rejestracja idzie z płatka
    Dla nas żadna to zagadka
    Więc do Play’a zapraszamy
    Do rejestracji zachęcamy :)Raportuj

  46. sdf napisał(a):

    > Można zgarnąć Sony Xperia E5 za podzielenie się swoimi doświadczeniami z rejestracją ;-)

    Poszedłem do Playa zarejestrować numer (między innymi). Już na początku mówiłem pani w punkcie, że nie wyrażam zgody na marketing. Posiedziałem parę minut, podpisałem papiery, które mi pani podała i wyszedłem. Po paru godzinach zachodzę do domu, przeglądam papiery – a tak wszystkie zgody na marketing zaznaczone!Raportuj

  47. ZbysW napisał(a):

    No ja bez problemu zarejestrowałem wszystkie numery bez wychodzenia z domu (mam również abonament). Niestety nie zauważyłem zmiany zasad i zarejestrowałem również na siebie numer brata, a numerów miałem już parę zarejestrowanych (dzieci, alarm). No i brat nie mógł skorzystać z bonusów. Soniak pewnie by go bardziej ucieszył.:)Raportuj

  48. andrzej napisał(a):

    Starter zasięgowy Play na Kartę Wypróbuj zasięg sieci 4G LTE w telefonie otrzymany od sieci Play pocztą.
    Wizyta w salonie i odmowa rejestracji z racji braku numeru na nowym starterze zasięgowym. Nie ma możności zarejestrowania po numerze sim odpowiedź pracownika, karty nie zarejestrowano.
    Próba samodzielnego zdobycia numeru kodem po włożeniu karty do telefonu również nie wykonalna kod nie działa i brak możliwości rejestracji przez play24. Kontakt przez 730300300 czy też BOK dział techniczny również nie przynosi spodziewanego efektu nie chcą podać po numerze karty sim numeru abonenckiego i odsyłają do najbliższego salonu. Kółko się zamyka i nawet nie ma jak napisać reklamacji z racji nie znanego numeru na karcie sim z zasięgowego startera.
    Jest starter nie ma numeru nie ma rejestracji.Raportuj

  49. gosc napisał(a):

    Cenzuruja wpisy. liipaa ….Raportuj

  50. atqa napisał(a):

    ..sama nie brałam udziału w konkursie świątecznej fotki (bo z czym do ludzi), ale ciekawość czyja focia zasłużyła na LG V10?Raportuj

  51. Adam K. napisał(a):

    Siadłem sobie raz przed kominkiem, z laptopem na kolanach i szklaneczką sfermentowanego soku w ręku. Zalogowałęm się do play24, parę kliknięć, sms, hasełko i… voila, finito, ready, gotowe! Nie wiem, co do tego soku dodają, ale dopiero rano si,e dowiedziałem, że mam numer zarejestrowany. Cała akcja-rejestracja trwała mniej, niż czas, który poświęcasz na przeczytanie tego komentarza i zajrzenie pod ten link, gdzie znajdziesz zdjęcie obrazujące okoliczności, w jakich przyszło mi rejestrować numer :)
    https://goo.gl/G8YcneRaportuj

  52. michal88 napisał(a):

    Moje doświadczenie z zarejestrowaniem numeru? W zasadzie mój numer był już zarejestrowany w play ponieważ jest to numer przeniesiony z plusa w 2012 roku. Siłą rzeczy już wtedy został zarejestrowany w play. Wcześniej był na abonament w plusie potem abo u was a teraz jest to pre-paid. Tak wiec rejestrowany był w play jak tylko został zlozony wniosek o przeniesienie. Obsługa bardzo fachowa i super wytłumaczyła jakie pakiety kiedy mam wyłączyć by płacić tyle ile chciałem. Taryfa chyba była standarmowy49… Cos takiego. Ehh ;)
    Ale dziś bylem w play zlecić zmianę danych osobowych i widziałem jak rejestrował sobie chłopak numer. Ze 4 minutki to może zajęło, z reszta nie patrzyłem na zegarek. Cos tam podpisał i tyle. Prosto i szybko. Choc sióstra rejestrowała sobie numer przez milenet i prostszego sposobu to nie było i chyba nie będzie. O ile jest to pierwszy numer w sieci. Także brawa dla banku ze podołał i dla play ze to tez udostępnia. Tak troche się podlizuje. ;)
    A telefonik gdybym wygrał to dam siostrze bo ciągle narzeka na swoj telefon.Raportuj

  53. jabs napisał(a):

    – obsługa w tzw. salonach była niekompetentna i arogancka i odmówiono mi tam rejestracji. Powód- bo znałem zasady na jakich powinna się odbywać, a nie odbywała się tak akurat się w Play,
    – poskarżyłem się na próbę wyłudzenia ode mnie podpisu na jakimś formularzu który wcale nie jest wymagany do rejestracji (podobnie jak adres zameldowania czy prawo jazdy),
    -pochwaliłem tym razem na serio Pocztę P. za sprawne i zgodne z zasadami zarejestrowanie mi pierwszego numeru,
    – dodatkowo pochwaliłem Play za akcję bonusów za rejestrację której zasady zmieniły się znienacka w połowie listopada.Raportuj

  54. LOLIK napisał(a):

    Krótka Kronika Rejestracji wg Użytkownika Prepaid:
    R jak Rzetelny – bez zbędnych pytań i trudnych odpowiedzi wszystko się notowało:-)
    E jak Elegancki – z miłymi Paniami dobrze się współpracowało :-)
    J jak Jakościowy – na łączach wszystko zagrało :-)
    E jak Ekskluzywny – bez kolejek, w spokoju i bez stresu się oczekiwało:-)
    S jak Sprawny – Ekspresowo wszystko się do Operatora przesłało:-)
    T jak Troskliwy – o dostępność punktów rejestracji dobrze się zadbało:-)
    R jak Rozsądny – o dodatkowe dane pod przymusem nie zabiegano:-)
    A jak Atrakcyjny – Obfite Bonusy się dostało:-)
    C jak Czarujący – wyjątkową Loterią z celebrytami skutecznie przyciągano:-)
    J jak Jawny – całemu procesowi z wiarygodnością się przyglądało :-)
    A jak Ambitny – do całej operacji logistycznie prawidłowo się przygotowano:-)Raportuj

    • Voster napisał(a):

      tak tak, a ziemia jest płaska i Kopernik była kobietą haha ;)
      sorry ale nie mogłem się powstrzymać od komentarza pod tą landrynkąRaportuj

      • atqa napisał(a):

        parafrazując- kwaskowatą landrynką :)Raportuj

        • Voster napisał(a):

          tak tak ;)
          W tym klimacie to dopowiem, że ja rejestrowałem bo znajoma dziewczyna mówiła, że jak zarejestruję to będzie „bonus”. Powiedziała to w taki sposób, że zrozumiałem znaczenie stwierdzenia „głodnemu chleb na myśli” i już zacząłem rozpływać się w wizjach „bonusu” ;)
          Niestety – jak zwykle okazało się, że to tylko obiecanki-macanki i musiałem zadowolić się 100Gb i roczną ważnością konta. Od tej pory z traumą patrzę na ten zarejestrowany numer hehe ;)Raportuj

  55. Patryk Gliński napisał(a):

    Moje doświadczenia z rejestracją kilkunastu numerów w Play?
    Jak najbardziej pozytywne :)

    Numery oczywiście zarejestrowane tradycyjną metodą czyli w salonie sprzedaży Play bez problemów i kolejek i z bardzo miłą obsługą – jak zawsze zresztą w moim zaprzyjaźnionym salonie na Ul. Medweckiego 2 (CH CZYŻYNY) w Krakowie :D

    Numery zostały w mig zarejestrowane, hasła abonenckie nadane takie jak sobie życzyłem, papierowe potwierdzenia rejestracji dla mnie również wydane a i oczywiście musiała się znaleźć chwilka na rozmowę o ofertach sieci Play bo z tak miłą obsługą w CH CZYŻYNY nie sposób nie porozmawiać o tym szczególnie kiedy oprócz pre-paid posiadam jeszcze w Play ofertę mix i abonament a także internet elastyczny :D Można powiedzieć że jestem klientem kompletnym Play, nie ma takiej oferty której bym nie miał z tej sieci :)
    Nie wspomniałem jeszcze że również u Pań i Panów z powyższego salonu rejestrowałem internet na kartę w Play ;)

    Reasumując, sprawę z rejestracją załatwiłem przyjemnie, szybko i jeszcze porozmawiałem z obsługą salonu Play CH CZYŻYNY o ofertach i telefonach bo nie sposób nie porozmawiać kiedy pracują tam naprawdę wykwalifikowani i oczytani w ofertach Play konsultanci i jestem stałym ich bywalcem bo nie wyobrażam sobie abym gdzie indziej miał lub inną drogą rejestrować numer/numery niż tylko tam :D

    Przy okazji zachęcam wszystkich do odwiedzin salonu Play w CH CZYŻYNY na ul. Medweckiego 2 w Krakowie – naprawdę warto :)Raportuj

  56. silvercrest napisał(a):

    Ja mam niestety niezbyt dobre doświadczenie z rejestracją mojego numeru w Play.
    Piątek: Poszedłem zarejestrować numer do salonu, informacja: niestety dzisiaj rejestracja nie działa.
    Wtorek: Kolejna wizyta w salonie tym razem innym, informacja: niestety u nas rejestracja nie działa, Pan podejdzie sobie ulicę dalej tam jest komis, tam Panu zarejestrują.
    Wizyta w komisie daję dowód, wyświetlam numer karty sim na telefonie i niestety chłopak tłumaczy mi że jest problem z rejestracją numerów
    z prefiksem 731(taki posiadam) odsyła mnie do salonu.
    Idę do salonu tego w którym byłem we wtorek i odpowiedź są dzisiaj problemy z rejestracją, gdy wytłumaczyłem pracownikowi całą sytuację i zapytałem ile będę jeszcze musiał chodzić, pracownik chyba się nade mną zlitował :) i mówi że spróbuje mnie zarejestrować za pomocą innego systemu, podałem mu numer telefonu sms-em przyszło hasło które wpisał i udało się zarejestrować numer. Pewnie udało by się tym sposobem zarejestrować numer przy dwóch poprzednich wizytach w salonach.
    Pozdrawiam.Raportuj

  57. lukaszbiel napisał(a):

    Swiatla w Play zgasly.Nawet numer zarejestrowany zgasl z 2008.Numer stal sie bezuzyteczny.Dziekuje Rzeczniku:).Gdzie moge odeslac karte?.Raportuj

  58. tak to ja napisał(a):

    Była to piękna Polska wiosna, a dokładnie kwiecień 2011 roku – wtedy byłem jeszcze u pomarańczowych. Jako student nie miałem zbytnio kasy aby regularnie doładowywać konto. Niestety wtedy u orendżowych było tak, że jeśli się nie doładowało konta na czas, to traciło się niewykorzystane środki – co mnie cholernie irytowało. Powiedziałem w końcu NIE! Tak q*wa to my się bawić nie będziemy. Ubrałem łachmany, wsiadłem w tramwaj i pojechałem do najbliższego pomarańczowego salonu zarejestrować numer. Następnym krokiem była wizyta w salonie Play gdzie wypełniłem świstek formatu A4 i po około 24h miałem już przeniesiony numer do Play. Od tamtej pory jestem z wami.

    Rejestracja drugiego numeru to już była bajka. Poprzez play24 zajęło mi to kilka minut.Raportuj

  59. PINOKIO napisał(a):

    „Pamiętasz, była jesień,
    Mały hotel „Pod Różami”,
    Pokój numer osiem,
    Staruszek portier…” a nie !!! – Sorry! – To nie ta bajka! :)
    https://youtu.be/EpuZWzJDCCk
    Ale pozdrawiam :)
    Fioletowy TRoll@Rock:)Raportuj

    • PinkSummer 'eighty napisał(a):

      Z tą Republiką toś trafił.
      Dziwne, tyle się nasłuchałem tego wtedy, a luka w pamięci z wiadomego raczej powodu, a może Republika syf muzyka wiecznie aktualne. :D
      Dzięki za przypomnienie, zwłaszcza dziś nadal aktualnej przyśpiewki. :)Raportuj

  60. PINOKIO napisał(a):

    BONUSY po 1 lutego ?
    Chyba pierwsza pękła Pomarańcza. Łapanka na „wyłączonych” już się rozpoczęła.:)
    Pozdrawiam,:)
    PINOKIO :)Raportuj

  61. longmanus napisał(a):

    Pozdrowienia dla bardzo miłej pani (salon Tychy „Auchan” Bielska 107) która zarejestrowała telefon mojej 80-letniej matce, wypisała wszystkie dokumenty na podstawie dowodu, a potem żeby nie ciągnąć mamy [3 metry :)] podeszła z nimi do stoliczka z pufą, który znajduje się tuż obok punktu, by mama podpisała papiery, Brawo Play, więcej takich Pracowników !.Raportuj

  62. PINOKIO napisał(a):

    Zerknąłem:
    2 luty 2017 r godz 9:59 – 1 minuta do otwarcia
    Stan kolejek przed Salonami :
    PLAY – 0 osób
    Orange – 5 osób
    Plus – 7 osób
    Tmobile – 15 osób
    Pozdrawiam.:)
    Fioletowy Troll :)Raportuj

  63. Ja napisał(a):

    U mnie przy rejestracji nie było żadnych niespodzianek i dobrze bo dla mnie liczy się czas, a w Play wszystko poszło ekspresowo nie to co u innej konkurencyjnej sieci.Raportuj

  64. Piotrekww napisał(a):

    Ja spokojnie zarejestrowałem numer w Plusie żeby szybko przenieść numer do najlepszej sieci PLAY :) pozdroRaportuj

  65. Krzysztof napisał(a):

    Opisze w skrócie moją przygodę z rejestracją,jako że mieszkam z dala od salonu Play,sprawdziłem ye punkty partnerskie,cóż miałem do dyspozycji tylko pocztę,to poszedłem ze znajomym bo był drugi Luty i numer został wyłączony tzn,stan taki jakoby nie było karty sim,mówię na poczcie że chcę zarejestrować numer a tu klops Pani mówi ze musi przyjść na używany numer działający już przed 25 lipca kod smsem który muszę podać do weryfikacji,a ja jej mówię że numer mi wyłączyli nie mam jak odebrać takiego smsa,kobieta mi mówi ja Panu nic nie poradzę,było rejestrować wczesniej,może Pan kupić nowy numer nie uruchomiony,wtedy nie trzeba tego kodu,a przeciez na stronie Play jest napisane wyraźnie jak odzyskać numer wyłączony,w tych punktach partnerskich są nie doinformowani,trzeba im to przypomnieć bo się nauczyli rejestrując numery używane że jest weryfikacja przez sms!postanowiłem jeszcze zadzwonić od znajomego na biuro obsługi opisalem całą sytuację,konsultantka chwile chyba z kims to analizowala i po chwili mi odpowiada ,tak na poczcie zablokowanego numeru Pan nie zarejestruje zapraszamy do salonu Play,na poczcie może Pan teraz jedynie zarejestrować nowy numer na puk,mówię prawdę mogę podać z jakiego numeru dzwoniłem do biura,więc Panie Gruszka niech się Pan wypowie jak to jest czy można odzyskać numer na poczcie jak podajecie na stronie czy nie?? Trzeba takie sprawy naprostować,aby kogoś tez nie spotkała taka niespodzianka.Pozdrawiam.Raportuj

  66. Miecio napisał(a):

    Sobota 4 lutego. DLACZEGO JA? – odc. 84671 (paradokument, ale na fakcie)

    Dzwoni telefon – numer nieznany…, hmm, dobra odbieram. Dzwoni Paweł (???), widziałem go wieki temu.
    – Wiesz co, mam numer do ciebie od znajomego, znajomego…, pamiętasz jak pracowaliśmy razem 15 lat temu, to wziąłeś na firmę w promocji kilka kart, jedną jak odchodziłem z firmy to zabrałem dla siebie i mam ten numer do dziś…. Znaczy się miałem bo mi wyłączyli ;( – mówi.

    – Nie kojarzę sytuacji. No a co ja mam do tego? – pytam. Coś tu nie trzyma się kupy – pomyślałem.

    – Chodzi o to, że jak smsem sprawdzałem, to dostałem info, że mój numer jest zarejestrowany. A 2 lutego wyłączyli mi go, a tam spora suma doładowania plus wszystkie sms do banków i inne. Jestem uziemiony, tragedia w ogóle RATUJ! Dzwoniłem do BOK i podali mi, że do karty przypisane jest Twoje imię i nazwisko, adresu nie podali, ale brakuje PESEL i numer wyłączyli – mówi.

    – Zaraz, zaraz – myślę, w coś mnie wkręca.
    Dzwonię zaraz do BOK, faktycznie niewiarygodne, ale gość 15 lat miał kartę i numer na moje nazwisko, niby zarejestrowane a jednak nie do końca. Ja faktu nie kojarzę, ale ok, mogłem zapomnieć. Okazuje się, że system niby widział nazwisko, ale nie było mojego PESLA wiec numer nie zarejestrowany i du…

    Tak więc chcąc nie chcąc, musimy w poniedziałek odnowić bliższą znajomość bo mu bardzo zależy na tym numerze. Uratuje chłopu życie – tak twierdzi ;))) W tym celu musimy udać się do salonu, dokonać pełnej rejestracji na mnie a później zrobię cesję na niego.
    Ot taka historia.Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      ZGŁOSZENIE
      Fajna opowieść, ale nie wiem czy powinna brać udział w konkursie.
      Bo nie dotyczy rejestracji w PLAY. Te 15 lat – ? I parę szczegółów. :)
      A zgodnie z regulaminem korzystania z Bloga nie promuje się innych sieci.:)
      Ale wola Jury.:)
      Zastrzegłem, bo nagroda fajna i wszystkie chwyty dozwolone. Prawie.:)
      Pozdrawiam.:)
      Fioletowy Troll:)Raportuj

      • Miecio napisał(a):

        PINOKIO, nie wiem po co hejtujesz mnie i psujesz klimat. Więcej luzu. W żadnym słowie nie promuje innej sieci. To już jest pomówienie. Konkursy tutaj to zabawa, a nie sposób na zarabianie, chyba że masz inne podejście. Wiele szczegółów sprawy nie napisałem, żeby nie zanudzać. Jak szanowne Jury ma chęć poznać szczegóły to chętnie odpowiem na wszelkie pytania…Raportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Właśnie, zabawa. No to luz Miecio.:)
          Dlatego nie przypominałem, że ogłoszony 31.01.2017 r. konkurs miał być szybki. No to 4 doby w porównaniu do 15 lat to rzeczywiście chwila. Ale pewnie, możesz i ten szczegół omówić z Jury.:)
          Ale nagroda fakt – kusząca.:)
          A wystarczyło napisać 10 lat. Jak dziesięć lat PLAY. I byłby jeszcze piękniejsza opowieść.:)
          Życzę przychylności Jury. I nagrody za piękną opowieść. Bo piękna jest.:)
          Pozdrawiam.:)
          Fioletowy Troll:)Raportuj

          • Miecio napisał(a):

            Tym się różnimy PINOKIO, że nie potrzebuje zmyślać ani kłamać czy naciągać faktów, byle by tylko zwiększyć swoje szanse w konkursie. Spodoba się moja historia będę szczęśliwy, ktoś inny zgarnie nagrodę też super. Ale rozumiem, kłamstwo wszak jest domeną PINOKIA ;)Raportuj

            • PINOKIO napisał(a):

              No to się nam udało przynajmniej w części wynegocjować wspólne stanowisko.:)
              Co do różnic – zbyt krótko się znamy i zbyt powierzchownie, może kiedyś i tu się dogadamy.
              Co do domeny – na razie nie mam. kłamstwo.pl to nie moja.
              Często zaglądam na tą play.pl i blogplay.pl .
              Również dla zabawy.:)
              Pozdrowionka:)
              Fioletowy Troll:)Raportuj

        • mike278 napisał(a):

          W żadnym nie wspomina o innej sieci. 15 lat temu powiadasz. A to widzę problem bo http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-agresywnie-wchodzi-na-rynek. Muszę się zgodzić z Pinokio (choć też stwierdzę że trochę się czepia :) )Raportuj

  67. Krzysiek napisał(a):

    Ja rejestrowałem 4 numery w Galerii Krakowskiej, ale niestety Pan który tam pracował był młody i zakręcony, może coś oglądał na monitorze :). Co prawda karty zarejestrował szybko, ale niestety nie dostałem od niego żadnego potwierdzenia, tylko od razu propozycję przejścia na abonament 5 numerów za 99zł :) super oferta którą odmówiłem i tyle. Zapytałem też o bonusy czy można je przedłużać, twierdził że tak, a później okazało się coś innego niestety. W tym samym dniu chciałem wejść na moje konto na Play24 i zaczęły się schody i reklamacje. Zostało mi skasowane konto na Play24. Próbowałem to odkręcić na infolinii kilka razy, numery nie zostały mi wszystkie przywrócone, musiałem sam skasować całe konto i dodawać od nowa. Bilingi też zostały pokasowane na Play24. Dla mnie niestety nie była to fajna zabawa i tylko stracony czas.Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Jak pech, to pech. Najpierw konto samo się skasowało, potem Ty je sam skasowałeś. Może trzeba było się pochylić nad tą propozycją abo.:)
      Mniej pecha życzę.:)
      Bo jak mawia Robert Górski – „Jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie.”
      Pozdrawiam :)
      Fioletowy Troll :)Raportuj

      • Krzysiek napisał(a):

        A co, jesteś adwokatem Play? Nie wiem po co ta odpowiedz, aby nabić sobie komentarze czy co?

        Skasowałem później konto Play24 bo nie mogłem odkręcić to konsultanci zamieszali, nie mogłem zmienić nr głównego i innych numerów. Przez to musiałem od nowa tworzyć konto plus dodatkowe numery.Raportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Nie . Adwokatem nie jestem. Ciekawi mnie tylko jak skasowałeś konto w Play24. Bo z tego co wiem, choć mało wiem, to można skasowanie – usunięcie konta zlecić przez pisemną dyspozycję. Samemu się go nie skasuje. W Orange tak. W Plusie chyba też samemu nie da rady, a w Tmobile umiera śmiercią naturalną, ale się samemu nie kasuje. Kiedyś tam znika. Dlatego ciekawi mnie jak Tobie się udało skasować samemu konto w Play24. No i jak się samo skasowało to można np przez Salon wystąpić o przywrócenie – bo dane z tego konta to jeszcze tam gdzieś przez chwilę, a nawet dłuższą chwilę są. Chociaż pojedyncze można z konta usuwać i dołączać do konta. Ale tylko do poziomu dostępu użytkownika
          Tobie się udało skasować konto – to fart, a nie pech.
          W takim razie sorry! cofam komentarz.
          Pozdrawiam:)
          PINOKIO :)Raportuj

          • Krzysiek napisał(a):

            Dobra, masz trochę racji, ale trzeba było napisać od razu normalnie a nie to co w pierwszym komentarzu. Każdy może się pomylić, dzięki za wyjaśnienie.
            Nie zmienia to faktu, że po zarejestrowaniu numerów nie mogłem zalogować się na konto Play24. Udało się im to odkręcić na infolinii, ale nie było to co miałem przed, był tylko jeden numer przypisany i to nie główny który miałem.
            Oczywiście konta sam nie skasowałem, a numer. Później musiałem po kolei przypisać je tak jak miałem przed, główny numer, numer do kodów smsów itd..
            Niestety jak wiesz jest to trochę uciążliwe bo trzeba mieć dostęp od razu do smsów z kodem z tych numerów. To nie zmienia faktu, że infolinia nie potrafiła tego naprawić i przywrócić stan konta play24 z wszystkim co miałem przed rejestracją ustawione z bilingami/historiami włączenie.Raportuj

            • PINOKIO napisał(a):

              No tośmy się dogadali, też coś podobnego przerobiłem. Dla kilku tylko numerów na szczęście. Też takich zarejestrowanych, ale nie aktywnych a już przypisanych do konta, z potencjalnymi Bonusami. I za którymś podejściem logowanie wskoczyło, nawet bez interwencji infolinii – ale numerów brakowało. Fakt można się wkur… Ale mi akurat wszystko powracało, jak sobie od nowa układałem..Wrażenie – pierwsze – przy obsłudze zgłoszenia ktoś tam coś otworzył – zajął się czymś innym i nie zamknął konta. Albo tak niby zamknął szafę , ale to co w szafie to leżało tam gdzie chciało. Takie wrażenie. Ja w międzyczasie zajrzałem coś tam przełożyłem. I już nikt nie wiedział gdzie co jest. I jeszcze pierwsza myśl, że to specjalnie, bo akurat o coś tam walczyłem, takie zgłoszenia kaskadowe. I trzeba było poukładać na koncie od nowa. Mi się akurat udało poukładać. Pech czy fart – sam, nie wiem – ale palca udało mi się nie złamać.:)
              Czy to system czy człowiek – teraz to już nie ma większego znaczenia, Choć lekko mi wtedy skoczyło ciśnienie.:)
              Pozdrawiam:)
              Fioletowy Troll:)Raportuj

  68. Tymo napisał(a):

    ZGŁOSZENIE
    Zgodnie z regulaminem Bloga nie używamy wulgarnych słów. Zgodnie ze SJP slowo na literę D użyte w poście powyżej jest powszechne uważane za wulgarne.Raportuj

    • PINOKO napisał(a):

      Nie doczytał ja.:) Ale jak by się tak cofnąć do staropolszczyzny to niekoniecznie. :) Ale niech i tak będzie – każdy myśli co ma na myśli.:)
      Korekta :
      Jak pech, to pech. Najpierw konto samo się skasowało, potem je sam skasował. Może trzeba było się pochylić nad tą propozycją abo.:)
      Mniej pecha życzę.:)
      Bo jak to mawiają – „Jak ktoś ma pecha to i w bananie pestkę znajdzie.”
      Pozdrawiam :)
      Fioletowy Troll :)Raportuj

  69. Celeron napisał(a):

    Ja swoją kartę rejestrowałem w salonie Play w centrum handlowym Karuzela w Turku. Jak tylko przekroczyłem próg ujrzałem piękne młode i uśmiechnięte konsultantki, które od razu się mną zajęły. Nie dość że rejestracja trwała może z 10 minut to od razu uruchomiły mi bonus za rejestrację, przedstawiły ofertę Play i odpowiedziały na wszystkie moje pytania. Panie tam pracujące nie zachowują się jak by tą pracę wykonywały od niechcenia z przymusu itp. Są to profesjonalistki z pasją. Na miejscu właściciela dałbym im ogromny dodatek do pensji. Bo to tak naprawdę nie tylko promocje i oferta jest ważna ale jeszcze ludzie którzy tworzą Play. PS. Fajnie by było gdyby miały możliwość poznania Rzecznika :)Raportuj

  70. Anna napisał(a):

    Napisałam długiego posta o moim ulubionym salonie, ale przy zatwierdzaniu wywaliło stronę. Drugi raz pisać mi się nie chce… Trudno :(Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Po dłuższym czasie (przy pisaniu) może zostać utracona sesja (i to dotyczy wszystkich stron) – zawsze dłuższe formy lepiej jest pisać na przykład w Wordzie i przekopiować do pola komentarza :)Raportuj

  71. Mała_zet napisał(a):

    Wchodzę do salonu,
    Podchodzę do „okienka”,
    Mówię dzień dobry,
    Konsultant nie pęka.
    Kładę przed nim kartę
    Dokument wyjmuję,
    Konsultant szybko klika
    I mnie rejestruje.
    Zbieram się do chaty
    Jeszcze dwa żarciki
    Plus rok ważności konta
    I inne bonusiki.

    Ps. Wszystkich czytających to raperów przepraszam za te rymy, ale rejestracja była tak prosta, że nie ma o czym pisać ;-)Raportuj

  72. Ewa napisał(a):

    A ja byłam z tych szybkich co numer zarejestrowała jeszcze w tamtym roku. A kilka miesięcy później internet – smsem – bez kolejek, bez czekania, szybko i sprawnie.Raportuj

  73. kamilek2207 napisał(a):

    W grudniu rejestrowałem numer na kartę. Rejestracja przebiegła pomyślnie, wystarczy tylko i wyłącznie dowód osobisty wraz z kartą sim. Wizyta w salonie nie trwała więcej niż 5 minut. Dodatkowo za rejestrację dostajemy atrakcyjny bonus, konsultanci pomagają w aktywacji osobą które mają z tym problem. Konsultanci Play są dobrzy w tym co robią oraz znają proces rejestracyjny wraz z systemem. Dodatkowo jak klient ma pytania to nie jest problem dla konsultanta, potrafią na nie konkretnie odpowiedzieć. Dobrzy są w tym co robią. POLECAM REJESTRACJĘ ODWIEDZAJĄC NAJBLIŻSZY SALON PLAY.Raportuj

  74. Magda napisał(a):

    Ja rejestrowałam numer w marcu 2016 i nie pamiętam, żebym musiała coś podpisywać lub żebym dostała coś na piśmie… Przejrzałam dokumenty z zeszłego roku i nic nie znalazłam – może zgubiłam. Dobrze, że w filmiku zostało powiedziane, że to nie jest niezbędne np. do wyrobienia duplikatu karty :-)Raportuj

  75. Mateusz napisał(a):

    Już dosyć dawno zarejestrowałem swój numer telefonu. Jestem bardzo zadowolony z waszej obsługi w salonie. Szybko, sprawnie, bez kłopotów, Pani miła.
    Jest to problem dla Was. Ale jest to według mnie ważne jednak, żeby czuć się bezpieczniej w naszym kraju. Z jednej strony jestem ciekawy jak wyglądają teraz statystyki klientów w PLAY, ile milionów jest obecnie? Możecie zrobić statystyki przed rejestracją i po rejetracji, jak wyszły :)
    Ja uwielbiam waszą sieć i polecam wszystkim znajomym, w moim otoczeniu prawie każdy jest „w zasięgu PLAY”.
    I nie narzekali na rejestracje. A są zadowoleni :DRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty