Tako rzecze rzecznik Play

Teraz jest najlepszy czas na przeniesienie numeru do Play na Kartę

Przy okazji przedłużenia bonusów za rejestrację nasz dział prepaid przygotował też dla Was jeszcze dodatkowe atrakcje. Przenosząc numer z innej sieci do PLAY otrzymacie uwaga, uwaga:

  • 200 zł na rozmowy, SMSy i MMSy ważne 60 dni
  • 20 GB danych ważne 60 dni
  • rok ważności konta

Kod aktywacji zbliżony do tych za bonusy – *111*340*1#. Wklepujecie go na klawiaturze, wciskacie „zieloną słuchawkę” i przyznajemy Wam środki :) Proste? No i fajnie.

A czemu najlepszy czas jest właśnie teraz? Dlatego, że każda w PLAY karta jest MILION warta – zarejestrowaną kartę prepaid zgłaszasz do loterii i bierzesz udział w losowaniu okrągłej bańki, 100 000 zł i wielu, wielu nagród w postaci 1 000 zł.

Regulamin Oferty Promocyjnej Przenieś numer do Play 03.02.2017

Komentarze

  1. PINOKIO napisał(a):

    Jest najlepszy:) Zawsze:)
    Pozdrawiam.:)
    Fioletowy Troll:)Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      No zajebiście dziwne czasy idą:)
      Coś na cztery SIMy. Już nawet nie router. Cokolwiek :) Chociaż trzy :) A przecież dwa to już mnóstwo:)
      Pozdrawiam:)
      Fioletowy Troll:)Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Z lekka opada stan euforycznej ekscytacji zaskakującymi nowościami i przychodzi czas na zastanowienia – Jak przejeść tą beczkę miodu ? Tym bardziej, że znalazła się w niej, jak to ktoś kiedyś ładnie napisał – atqa ? – łyżka dziegciu, Te nowości opóźniają moment rozstrzygnięcia konkursu na doświadczenia z rejestracji – SONY!!!
      Ale dobra, sezon grypowy w pełni, jedzmy miód.:)
      Pozdrawiam:)
      Fioletowy Troll:)Raportuj

  2. pan-audytor napisał(a):

    Pomarańczowi bardziej z rozmachem gigabajtowym podchodzili od dłuższego czasu :)
    20gb vs 100gb na 30 dni – do włączenia do 28 lutego (+100gb za podanie adresu, do włączenia również do 28 lutego )Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Najważniejsze jest, że dla klienta jest to praktycznie no-limit do smartfona :)Raportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        No i ten, no….trzech czy czterech sieci zasięg przecież jeszcze.:) Jak by nie było, to taki raczej bezpiecznik niezawodności. No raczej. Moim skromnym zdaniem.:}
        Pozdrawiam.:)
        Fioletowy Troll:)Raportuj

  3. Konrad Koneczny napisał(a):

    Czy jeśli mam 2 numery w PLAY na kartę (mama i babcia) ale zarejestrwane na mnie oraz 1 PLAY Internet, to jak przeniosę numer z Mobile Vikings to będę mógł skorzystać z bonusów?
    PS: Piąty numer mam w abonamencie.Raportuj

  4. Dario napisał(a):

    No to zostalo wam 30 procent kart z tego co wczesniej podawaliscie.?
    Mam pytanie dotyczace 800mhz czy jeszcze cos robicie czy czekacie na wyniki konkursu POPC..? Bo szczerze mowiac macie straszny przestuj…..Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nigdy nie podawaliśmy żadnych liczb dotyczących rejestracji SIMek.Raportuj

      • Dario napisał(a):

        Przepraszam za omyłke pisarska…Kazdemu moze sie zdarzyc ale Polacy to sprytny narod,nie wnosza nic do sprawy ale za to lubia wyszukiwac bledy i krytykowac…. ;-) A jak wyglada sprawa 800-etki…?Raportuj

        • xtr napisał(a):

          1) Błędu nie trzeba było wyszukiwać. Czytając post sam „rzucił się” w oczy. 2) To nie krytyka tylko stwierdzenie faktu.Raportuj

          • Dario napisał(a):

            Masz cos do dodania w sprawie..?? Czy przebywanie na tym blogu ogranicza cie do sprawdzania poprawnosci pisowni..? Rozumie ze jestes tutaj „Lingwista”…ok… tacy tez musz byc… Ja nie masz nic do dodania w temacie to twoje komentarze sa zbedne…. Milego DniaRaportuj

        • xtr napisał(a):

          Skoro wnioski na popc 1.1 (drugi nabór) można składać do 17 lutego (to już drugie przesunięcie terminu! było już do 9.01 i 03.02) to raczej wyniki będą nieprędko.Raportuj

          • Dario napisał(a):

            Dlatego zadałem to pytanie do P.Krzysztofa… czy czekaja na ogloszenie wynikow konkursu…. Z drugiej strony moim zdaniem sieci komorkowe nie powinny brac udzialu w tym konkursie….Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Jeśli będziemy mogli coś napisać to na pewno na blogu znajdziesz wpis. Warto sprawdzać codziennie :)Raportuj

          • Dario napisał(a):

            Sprawdzam,Sprawdzam….ale tak naprawde w kwestii 800-ki nic sie nie dzieje….Zgadza sie-sa agregacje ale bez 800-tki…Widze ze na dole Pan Marek poruszył dobry temat „strefy domowej”..bardzo dobry temat….Ja z wlasnego doswiadczenia powiem ze po 100Gb jest z automatu 1Mb/s ( konkurencja nie spi i daje np 2Mb/s ) ;-)Raportuj

    • xtr napisał(a):

      Najważniejsze aby „przestuj” nie był w ortografii. ;)Raportuj

  5. fjk napisał(a):

    po przekręcie z wmawianiem ludziom o możliwości przedłużania bonusów, a potem zlikwidowaniu tego bez jakiejkolwiek informacji (bo dopiero po 3 miesiącach od wyłączenia oficjalnie o tym poinformowali) nie mam zaufania do tej sieci. Przeniosę numer i co potem – będę zdany na widzimisię i bałagan operatora, który swoich regulaminów nie przestrzega, jak również obowiązku należytego informowania klienta. Robi to albo z premedytacją albo sam się gubi w swojej ofercie.Raportuj

  6. lukaszbiel napisał(a):

    Ja na bonusy nie lece bo po co.Wole oferte na poziomie,a Play jej nie ma.Mimo zarejestrowanej karty zostala ona wylaczona.Po kontakcie okazalo sie,ze system sie pomylil.Wszystkie
    srodki wrocily do normy,ale taryfa juz nie.Wniosek zlozylem juz do A2Mobile tam za 55zl mam 45GB plus nno-limit.A ze mam Aero2BDi to mi sie oplaca.W play za lejek nie mam ochoty
    placicRaportuj

  7. sylwekZolkuaza napisał(a):

    Play nie zwalnia tempa, tak trzymać.Raportuj

  8. Marek Mazury napisał(a):

    Powiem jedno sieć Play dla mnie okey, oferta jest odpowiednia jeszcze taki się nie urodził co by wszystkim dogodził :)Raportuj

  9. Marek napisał(a):

    Drodzy Państwo z marketingu Play (czy w jakim tam dziale pracują osoby odpowiedzialne za oferty?), przygotujcie jakąś aktualizację oferty mobilnego Internetu „domowego”, bo w tej chwili już pomarańczowa konkurencja jest od Was o 50% korzystniejsza, bo oferuje pakiet 100 GB transferu przy pełnej prędkości.

    Ale zmierzam do tego, żeby nie wzorować się na nich tylko dać ludziom prawdziwą namiastkę „domowego” Internetu w wydaniu mobilnym, czyli np. 300 GB. Nawet nie dlatego, że go zużyję – osobiście wykorzystuję coś koło 100 GB, ale mam łącze kablowe, więc limity mnie nie interesują. Mam za to inny limit – limit możliwości mojego miedzianego kabla, a na światłowód raczej liczyć nie mogę. Byłbym nawet skłonny dać szansę Internetowi LTE, ale nie zaakceptuję na pewno takiej opcji, w której musiałbym w ogóle interesować się ilością przesłanych danych. Tak więc limit musiałby być taki, żebym nigdy go nie przekroczył, czyli takie 200-300 GB. Wiem oczywiście, że obecnie po przekroczeniu 100 GB mogę dalej korzystać z wolniejszą prędkością, ale to jest żart jeśli mówimy o łączu „domowym”, więc tak naprawdę liczy się dla mnie tylko możliwość korzystania „full speed”.

    Play zawsze był innowacyjny i do przodu jeśli chodzi o konkurencję, a tutaj za bardzo nie widać konkurencji, bo nawet jeśliby się teraz decydować na podpisanie umowy to Wasza oferta jest po prostu gorsza i to sporo gorsza (150 GB vs. 100 GB).

    A najbardziej mnie wkurza, że operatorzy firmom dają lepsze warunki niż osobom prywatnym i np. dają limit 500GB – z tym że tutaj znowu jesteście do tyłu – jaka firma weźmie od Was „nielimitowany” Internet z limitem 100 GB na pełnej prędkości? W momencie, gdy jeden konkurencyjny operator daje tyle jw., a drugi dale pełną prędkość bez żadnych limitów. To tak przy okazji, bo to oferta dla firm, nie dla mnie, ale Wy akurat i tak nie dajecie nic więcej.

    Podsumowując – wydaje mi się, że mój ulubiony operator trochę niedomaga na polu poważnego dostępu do Internetu – w komórce na Internet nie narzekam, natomiast nie macie żadnej zachęty do kupna tej usługi do domu i zastąpienia nią łącza kablowego tam, gdzie np. ludzie mają niskie prędkości rzędu kilku Mb/s ze względu na kiepską infrastrukturę. Jedna osoba korzystająca średnio intensywnie z sieci w miesiącu (w tym YouTube, streaming filmów – Netflix, HBO Go itp.) jest w stanie spokojnie wykorzystać kilkadziesiąt GB, a w domu przecież jest kilka osób. Tak więc proponuję zacząć dyskusję nad zaskoczeniem konkurencji np. od 250 GB wzwyż :). Nie mam też nic przeciwko temu, żebyście ograniczyli to do „strefy domowej” w pakiecie dedykowanym do domu.Raportuj

    • Tom napisał(a):

      Ja myślę tak samo, jak Ty – tzn. dla mnie w ogóle branie jako internet do domu czegoś z limitami jest śmieszne – nie po to przechodziliśmy z dial-up 0-202122 na stałe łącza, żeby teraz liczyć jakieś megabajty transferu. Mógłbym ewentualnie zaakceptować (z ciężkim sercem) limitowane łącze, ale faktycznie jeślibym wiedział, że nigdy nawet nie zahaczę o ten limit, czyli jeśli używam miesięcznie powiedzmy 100 GB to limit musiałby być 200-300 GB. A jeśli nie to wolę się męczyć z moimi 8 Mb/s – do większości rzeczy mi wystarczy, chociaż oczywiście, że dla większego komfortu chciałbym mieć łącze szybsze, żeby szybciej ściągać np. aktualizacje systemu czy telefonu itp.

      Do tego jeszcze jedna rzecz, która być może złagodziłaby obawy odnośnie limitów – dlaczego możnowładcy z Play po przekroczeniu limitu nie dacie chociaż zapisu, że prędkość wyniesie maksymalnie 10 Mb/s? Wtedy to praktycznie bym się limitu nie obawiał. Czego Wy się tak boicie? Że ludzie będą masowo udostępniać internet sąsiadom? Jeśliby było nawet te 10 Mb/s to do dzielenia się to nie nadaje. Zarobku z obecnego działania również nie macie wielkiego, bo wiemy, że pewnie większość użytkowników nie przekroczy tych 100GB i nie wykupi 5 GB „ratunkowego” pakietu za 5 zł. Ale odstraszycie takich ludzi, jak ja. Pewnie ich nie ma aż tak wiele, ale skoro można by coś w tym zakresie polepszyć to dlaczego nie?

      Tak więc podsumowując – większe limity rzędu 200-300 GB i po przekroczeniu limitu maksymalnie co najmniej te 10 Mb/s – wtedy Wasza oferta może być uznana za godną zainteresowania.Raportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        W sumie to miało być o Bonusach za przeniesienie numeru do Play na Kartę, ale dobra o internecie to o internecie.
        To może na początek, tak na miesiąc+0,5 taka opcja :
        1. trzy startery PLAY :
        a) zasięgowe za 0 zł – koszt 0 zł
        lub
        b) najtańsze za 9 zł – koszt 27 zł
        2. rejestracja, aktywacja Bonusów – 3 x 100 GB = 300 GB aktywując co tydzień da się rozłożyć na 1,5 miesiąca (akurat od dziś)
        3. limit maksymalnie co najmniej te 10 Mb/s czyli 1,25 MB/s – no tu gwarancji to faktycznie nikt nie da – propagacja :) – ale na ogół i zazwyczaj bywa lepiej, dużo,dużo lepiej. A w dodatku mobilnie.
        W sumie za nie więcej niż 27 zł na 6 tygodni czyli 18 zł/mc to raczej ciężko coś znaleźć.
        Tom. Może jednak spróbuj. Chociaż się zainteresować.:)
        Albo tylko za 9 zł – na próbę.:)
        Pozdrawiam.:)
        Fioletowy Troll:)Raportuj

        • Tom napisał(a):

          Jeśli masz na myśli promocję za rejestrację to jednorazowo ok, ale długofalowo nie jest to rozwiązanie, bo te 100 GB jest na 30 dni. Ja bardziej myślę o rozwiązaniu docelowym. Zaczynałem przygodę z Internetem jak pisałem od dodzwanianego dostępu przez telefon, gdzie trzeba było patrzeć na zegarek i kontrolować czas połączenia. Później przyszło SDI, później ADSL. Niestety stare okablowanie nie pozwala rozwiać wielkich prędkości, więc zacząłem nawet mieć takie bluźniercze myśli, jak o zastosowaniu LTE jako łącza Internetowego w domu. Robię różne testy prędkości i nie jest źle, ale po prostu nie chcę wrócić do stanu, gdzie będę musiał patrzeć na jakiś licznik – tym razem zamiast zegarka licznik przesłanych danych.

          Ja podpowiadam tym z Play dla ich dobra, żeby coś przygotowali dla takich klientów, jak ja :). Niech Państwo z Play sobie przeliczą ile danych teraz się przesyła, ile wykorzystują różne serwisy streamingowe. Dla mnie sieć Play była zawsze uznawana za innowacyjną i atrakcyjną jeśli chodzi o oferty i dlatego w niej jestem, dlatego się dziwię, że w temacie internetu „stacjonarnego” nie oferują nic szczególnie godnego uwagi. 100 GB to ma cała konkurencja, a jeden konkurent jak już tu pisano 150 GB, więc nie mają nic, co jakoś by przyciągało.Raportuj

  10. noncablo napisał(a):

    Jeśli posiadam już trzy zarejestrowane numery na kartę w Play i odebrane na nich bonusy 100 zł /10GB za rejestrację na 30dni czy nadal mogę przenieść kolejny numer od innego operatora i odebrać bonus 200 zł /20GB na 60 dni?
    Czy mogę przenieść więcej niż jeden numer i aktywować na każdym bonus czy jest jakieś ograniczenie podobnie jak przy rejestracji np. do trzech przenoszonych numerów na jeden pesel?
    Czy numer na kartę zarejestrowany u innego operatora musi u niego być wcześniej aktywny przez jakąś określoną ilość dni?
    Czy mogę przenieść numer na kartę zarejestrowany na poczcie/ kiosku ruchu itp… czy muszę najpierw dokonać pełnej rejestracji w salonie obecnego operatora i dopiero wtedy mogę przenieść go do Play?Raportuj

    • Peslister napisał(a):

      To cośmy w końcu rejestrowali? Czyżby obywatele poprzez rejestrację głosowali ostatecznie nad Ustawą której skutki weszły po 01.02.
      Jak zarejestrowana to nie ważne gdzie, ważne, że operator ma niezbędne dane. Nie przypominam sobie aby więcej wymagano niż przy tej okazjonalnej rejestracji. W końcu slogan reklamowy „Teraz jest najlepszy czas na … ” ma tylko sens z zarejestrowaną kartą … nabiłeś statystykę konkurencji, nabij teraz i nam.Raportuj

  11. PINOKIO napisał(a):

    Parafrazując Jakiś wpis Marcina Gruszki :
    Ja już byłem przenieść swój numer do PLAY ! A Ty ?
    Szkoda, że weekend – trochę się będzie mieliło – stracę jedno losowanie Karta Milion Warta. Ale zobaczymy jak to działa. Zestaw i 1 SMS już mam.:)
    Miodzio :)
    Pozdrawiam:)
    Fioletowy Troll:)Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Poszło. Jest 2 SMS – data przeniesienia.:)
      Dobrze, że wziąłem cukierki – jakoś zleci:)
      Fioletowy Troll:):)Raportuj

      • gazownik napisał(a):

        zdaje mi się czy ty sam ze sobą rozmawiasz?Raportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Nie wiem co Ci się zdaje, ale jak dostanę 3 smsa to też dam znać.:)
          Pozdrawiam:)
          Fioletowy Troll:)Raportuj

          • PINOKIO napisał(a):

            Akurat się przenosi. Starą sieć jeszcze widać – ale połączeń nie ma. Ani wychodzących ani przychodzących.
            Pozdrawiam.:)
            Fioletowy Troll:)Raportuj

            • PINOKIO napisał(a):

              Zgodnie z obietnicą, stara karta już nieaktywna. I następny numer w PLAY !
              Tu sprawdzałem : http://www.play.pl/status-mnp/
              3 SMS – na razie nie ma – bo PLAYowy starter jeszcze nie rozpakowany, to gdzie miałby przyjść. Ale może będzie mail..Dam znać. Pośpiechu nie ma, bo to taki numer przechodni do kolekcjonowania BONUSÓW i pod LOTERIĘ.. Teraz tylko aktywacja 13.02 będzie dobrze, zapisać się do loterii i zagrać 14.02. I czekać na losowanie MILIONA 17.02 albo 100000. A 22.02 odpalić BONUS – ważny do 23.04 i konto ważne do 22.02.2018. Ot tak po prostu. W sumie nie wiem jeszcze kiedy odpalić ten drugi BONUS za rejestrację przy przeniesieniu. Jest chwila na decyzję.
              Zapraszam Wszystkich z wykorzystanymi BONUSAMI u innych operatorów, do przenosin, bo warto.Bo LOTERIA. Bo BONUSY – 200 +100 PLN i 20 +10 GB.
              Czasem może być kłopot, jak jest zero na tamtych kontach u innych operatorów, a są jeszcze nienaliczone opłaty za jakieś usługi. Ale to rzadkość.
              A tak na marginesie to ciekawe czy na swoich numerach można skorzystać z Oferty „Poleć Znajomemu ofertę na kartę w Play”. Ale to już inna historia.:)
              Pozdrawiam:)
              PINOKIO:)
              Fioletowy Troll:)Raportuj

            • PINOKIO napisał(a):

              I voilà :
              „Witamy w PLAY! Twój numer już działa w naszej sieci.
              Wejdź do naszego serwisu na PLAY24 (www.24.play.pl), aby swobodnie zarządzać swoim kontem.
              Informujemy, że przyznany w ofercie pakiet minut zostanie aktywowany po godzinie 00:00 następnego dnia po aktywacji. Oznacza to, że połączenia wykonane do tego czasu będą rozliczane według stawek z Cennika i nie obejmie ich pakiet bezpłatnych minut.

              Pozdrawiamy
              PLAY”

              Ja też pozdrawiam :)
              Fioletowy Troll :)Raportuj

  12. agaa napisał(a):

    Bonusy, bonusy i aż dziw że ludzie jeszcze decydują się na roczne czy 2-letnie abonamenty. Swoją drogą dziwne, że Play i inni pompują kasę w bonusy olewają abonamenty :)Raportuj

    • gazownik napisał(a):

      abonament jest dla ludzi (za przeproszeniem) ułomnych intelektualnie.
      A argumenty w stylu: dostaję telefon przy kupnie abonamentu lub że nie muszę pilnować kiedy kończy się jakiś pakiet, sprawiają, że sam już nie wiem czy się śmiać czy płakać.
      TYLKO KARTA!Raportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        Płacz jako i ja płaczę gazowniku. a płaczę bo kończy mi się abo no-limt + 5 GB za 9 zł/mc (z TIDALEM). Ale mam jeszcze dwie karty z Tidalem na 3 m-ce. Tak więc przez moje łzy przebija się śmiech. Radości.:)
        Pozdrawiam:)
        Fioletowy Troll:)Raportuj

  13. Thomas napisał(a):

    Moze i czas najlepszy, ale oferta do dupy.Raportuj

  14. lukaszbiel napisał(a):

    Sprawa z niezarejestrowanymi numerami.Dzisiaj w salonie byla awantura numer zarejestrowany zostal wylaczony.Po dlugiej analizie
    okazalo sie,ze Play wylaczyl numery jak lecialo.Aktywacja i rejestracja stala sie niemozliwa.U mnie podobnie konsultant rozlozyl rece.Karta zarejestrowana w bazie danych.A w telefonie szuka sieci.Komunikat w sluchawce jak sie dzwoni.Niema takiego numeru.sprawdz numer rozmowcy i wybierz ponownieRaportuj

  15. lukaszbiel napisał(a):

    Po godzinie okazalo sie ze numer zostal usuniety z bazy bo uplynal termin waznosci.Taka byla odpowiedz konsultanta.Nawet mam dowod z doladowania ze konto wazne do 2018.01.11 i taryfa Play Fresh (2009.08.08).Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      A jaki miałeś termin przeniesienia? Podpytaj tam gdzie przeniosłeś. Jakoś tak wyżej pisałeś, że do A2? – chyba tak – ale weekend to może być ciężko – pewnie w poniedziałek się wyjaśni. Migracja to migracja. Nie wiem jak u nich. Mnie Play zawiadamia smsami krok po kroku co się dzieje
      Bądź dobrej myśli.:) I podpytaj w A2 kiedy Ci włączą.:)
      Pozdrawiam.:)
      Fioletowy Troll:)Raportuj

  16. KAPO napisał(a):

    NIE wiem czemu te przeniesiony mają być tak atrakcyjne w tym momencie jak i te bonusy, kture przecież od tamtego roku nic się nie zmieniły nic a nic.UWAGA UWAGA tyle samo netu-tyle samo pieniędzy i tyle samo ważności 60 dni , chyba że się mylę, więc w czym ta atrakcja???Swego czasu było 60 zł,na trzy miesiące, kture można było przedłużyć dowolną kwotą.Wiec pytam czy te 200 na 60 dni też można przedłużyć-chyba powinno się,nawet za to że przeniosło się z innej sieci do PLAJ – moim zdaniem logiczne.Bo co innego zablokowanie bonusu za rejestrację a co innego bonusu za przeniesienie (gdzie te bonusy powinno się spokojnie przedłużać,no chyba że to wszystko wykorzystamy-prawda P.GRUSZKA,SYLWERSKI????Proszę o komentarz?Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      A ja nie wiem jak to skomentujom P.GRUSZKA,SYLWERSKI, ale myślem ze te BONUSY fajne som. Dla tych kture sie przeniesom. Moim zdaniem jest logiczne że te co nie chcom to sie nie przeniesom. Ale te co sie przeniesom to bonusy dostanom . Ale brać ich nie muszom. Ale mogom. A najlepiej se przenieść, chycić sie fest za bonusa i se go prubować przdłużacz. Chyba że ktoś ma blokadę to i wydłużanie bonusa na nic bo bonus i tak nie zadziała. No i wtedy jak komuś bonus nie zadziała to i atrakcja nie ta. Chociaż są różne sztuczki.:)
      Nie wiem jak to skomentujom P.GRUSZKA,SYLWERSKI ale ich pozdrawiam bo może o jakiś nowych bonusach znać dadzom.
      Pozdrawiam.:)
      Skrząco Fioletowy Troll:)Raportuj

      • KAPO napisał(a):

        Ty gosciu mielisz tym ozorem a nikt do tablicy cie nie wzywal!TY to GRUSZKA CZY SYLWERSKI.Caly czas siedzisz na tym necie I wszedzie cie pelno ,idz do kosciola wez urlop niech ludzie od ciebie odpoczna,Bo kazdy ma cie dosyc.A jak musisz pisac to rob to ale nie wcinaj sie miedzy zakaske!!! I rob to z sensem PINIU!!!Raportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Dzień Dobry Panie KAPO !
          Ale ja nie piszę tu i tam za kaskę. I pisać nie muszę.
          Ja po prostu jestem Trollem. Fioletowo Skrzącym. A trolle tak mają z tym pisaniem, przecież Pan o tym wie doskonale Panie KAPO.
          Pozdrawiam:)
          Fioletowy Troll:)Raportuj

  17. mike278 napisał(a):

    Oferta ciekawa. Ale bardziej mnie ciekawi czy lub raczej kiedy włączy się „kopiarka” u konkurencji. :)Raportuj

  18. Marek Mazury napisał(a):

    A z sieci Red Bull Mobile do Play tez dostane bonusy :)Raportuj

  19. JanuT napisał(a):

    Pomarańczowi wprowadzili możliwość przeniesienia numeru poprzez złożenie wniosku online (jak np. to jest od dawna w Dziewicy).

    Czy Play planuje również takie rozwiązanie?

    Byłoby to mega ułatwienie dla tych wszystkich setek tysięcy przenoszących numer do Play no i wreszcie chyba salony by się ucieszyły (obsługa wiecznie jest niemiła dla „karciarzy”).

    No bo teraz jak mam się użerać w „salonie” Play z obsługą to wolę chyba jednak załatwić wszystko online u pomarańczowych i poczekać na darmowego kuriera (ich oferta w końcu jest bardzo podobna do Play a wielu przypadkach znacznie lepsza).

    Więc jak, czy Play planuje również takie rozwiązanie?Raportuj

  20. jack be napisał(a):

    Pamiętacie jak proponowałem przeniesienie numeru w prepaid online?i ktoś z konkurencji dziś wdrożył taką opcję.można iść za ciosem i jeszcze uprościć te procedury dla osób posiadających już usługę w Play.
    co na to dział?Raportuj

  21. PINOKIO napisał(a):

    Przenoszenie online okey jak komuś bardziej po drodze czekać na kuriera niż wejść do Salonu. Na korzyść przenoszenia w Salonie przemawia według mnie to, że od razu dostaję wszystko i czekam na finał migracji. Mi osobiście bardziej pasuje przez Salon. Raczej dotąd się nie użerałem z Obsługą. Bardziej z cukierkami. A to też atut takich wizyt.:) Ale pewnie niejedna osoba skorzystałaby z opcji online. To czemu nie. Pewnie ktoś z Orange zajrzał na Bloga i podchwycił te pomysły. To, że zaglądają to akurat pewniak.:)
    Pozdrawiam :)
    Troll. Fioletowy. :)Raportuj

    • jack be napisał(a):

      szczerze przyznam,że nie jestem zadowolony z obsługi salonu w moim mieście.
      druga kwestia kurier jest dobrym rozwiązaniem dla osób,które mieszkają poza miastem bądź nie dysponują czasem w godz pracy salonu (nie każdy mieszka w wielkim mieście z centrami handlowymi).
      miałem kilka ciekawych pomysłów,nie wszystkie opublikowałem.ciekawe,nie zawsze znaczy dochodoweRaportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        Jasne. Bo tak w ogóle to w tym temacie migracja online – akurat chyba się zgadzamy. Pomysł OK, jakby było w PLAY – jeszcze bardziej OK. Koszty – no tu to akurat może być różnie. Ale Orange dostał 30.000.000 kary, Jak przyjdzie zapłacić to już teraz cena każdego klienta/użytkownika automatycznie wzrasta. Może to też jest jakiś argument za dla Orange. Też nie mieszkam w wielkim mieście. Coś za coś. Powietrze lepsze. Morze blisko. :)
        A jak tam to zamówione tajemnicze coś ? Fajne.:)
        Pozdrawiam.:)
        Fioletowy Troll. :)Raportuj

  22. Tom napisał(a):

    Czy ta promocja jeszcze obowiązuje? W salonie powiedziano mi, że nie :(Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty