Tako rzecze rzecznik Play

Jedni zamykają a my otwieramy nowe salony

To bardzo ciekawe, że w czasach gdzie tak dużo kupujemy online okazuje się, że ciągle większość klientów woli przyjść do salonu. Ja wcale się nie dziwie bo znam sporo naszych konsultantów i wiem, że taka wizyta to czysta przyjemoność i konkret. Pod warunkiem, że nie ma kolejki oczywiście. Zawsze stoję grzecznie w kolejce bez kumoterstwa!

Jutro ważny dzień dla naszych „sales force”. Poznamy najlepsze sklepy, najlepszych doradców … Ciekawe czy ktoś kto czyta bloga przybije ze mną piątkę ;-) Zdjęcia z rzecznikiem za 10 zł ;-) (przelew na WOŚP)

A tak na poważnie to może znacie kogoś kto poważnie myśli o takim biznesie? Chcemy otwierać nowe salony i szukamy poważnych partnerów. Jutro wkleję kontakt dla osób, które chciałyby dowiedzieć się więcej.

Komentarze

  1. Anybody napisał(a):

    Sugeruję więcej nadajników, a nie salonów ;-) Czy to prawda, iż ograniczyliście transmisję do 3 mb w roamingu? Kiedy HD Voice w roamingu, bo jakość połączeń a’la wczesne PRL :-(Raportuj

    • xtr napisał(a):

      Po wynikach za 1Q okażę się czy klientom to przeszkadza czy nie. Wydaje mi się że większość nie przykłada do tego takiej wagi.Raportuj

    • M@RTiN alien202 napisał(a):

      Popieram, więcej nadajników.Raportuj

    • hafer napisał(a):

      Więcej nadajników? Podobno mają w przyszłym roku znieść roaming krajowy czyli nie będzie można korzystać z nadajników PLUSa, Tmobile a z Orange już nie można korzystać.Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Co za mity…Raportuj

        • Kuku napisał(a):

          To tak jak zasięg 4 sieci, bez Orange. Mit czy hit?
          Ah tak, trzeba żebrać o Orange, a jak odblokują to po miesiącu znów blokują.Raportuj

          • Anty Play napisał(a):

            A wiesz na czym polega myk Play z zasięgiem 4 sieci… na tym, iż zawsze tylko jedna z czterech będzie w miarę działała normalnie ;-)Raportuj

        • hafer napisał(a):

          Skoro mit to czemu przez przypadek usłyszałem jak mówił o tym chyba jakiś kierownik jak czekałem koło jednego z salonów Playa na narzeczoną jak była na zakupach a w salonie było pusto a ja przy wejściu podsłyszałem to i owo na ten temat? Może Pan Rzecznik Marcin Gruszka się wypowie?Raportuj

        • hafer napisał(a):

          A jednak nie mity. Sprawa potwierdziła się. Od przyszłego roku Play ma zmniejszać roaming krajowy a zacząć bazować na swoim, przez co do końca roku będą intensywnie rozbudowywać swoją sieć co jest na duży plus, ponieważ zwiększy się zasięg 4G Ultra.Raportuj

  2. Piotrek napisał(a):

    ja w swoim mieście byłem w każdym salonie oni mniej wiedzą niż Ja,
    tylko wystarczy – że przeglądam blogplay i forumplay – wiem więcej niż konsultanci w salonie, śmiech na sali :DRaportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      no tutaj na blogu zdecydowanie pojawia się elita Klientów. Was rzeczywiście trudno zaskoczyćRaportuj

      • xtr napisał(a):

        Musicie zatrudnić tego Piotrka. Zrobiłby szkolenia na oddziałach ;)Raportuj

      • Anty Play napisał(a):

        Wybacz Marcin ale konsultanci z BOK też są nie lepsi. Jeden drugiemu zaprzecza :-( Z doświadczeń 3 na 10 tylko nadaje się do tej pracy i aby nie było wątpliwości oceniam kompetencje, a nie kulturę osobistą. Jak tylko zadam trudniejsze pytanie…. słyszę proszę czekać oraz 2-3 minutową ciszę przed odpowiedzią :-( Przy zgłoszeniach na PLAY24 też nie lepiej… Zadaje człowiek proste i klarowne pytania a i tak dostaje się przeważnie odpowiedź nie na temat i po łebkach – mam nieustanne wrażenie, iż są oni „poganiani”, aby jak najszybciej zamknąć zgłoszenia na http://www.24.play.pl. Dochodzi do tego, iż jeśli ponumeruję pytania to i tak konsultantowi przed wysłaniem trzeba napisać aby ustosunkował się do pytań na zasadzie ad. 1, ad.2 etc. Wybacz nie wiem czy to braki w wykształceniu czy kompetencjach – ale niesmak pozostaje. Jeśli dostałbyś odpowiedź skomasowaną z pominięciem niewygodnych dla konsultanta pytań! Załatwić dziś sprawę jednym zgłoszeniem to tak średnio można co 6 zgłoszenie. Niestety :-(Raportuj

    • M@RTiN alien202 napisał(a):

      Kolega ma racje, czytając Forum będzie wiedział więcej niż Panie w salonach, ale są też wyjątki :) A może zaproponować im szkolenie z Forum Play.Raportuj

      • rafi napisał(a):

        Dla mnie w salonach jest ok. Przynajmniej w moim mieście na północy mazur. A po za tym biorę u nich bo daje swoim zarobić niż komuś przez telefon kogo nie znam. Trzeba wspierać rynek lokalny a nie globalny mimo że trochę więcej kasy za tel trzeba wydać.Raportuj

    • Piotrek K napisał(a):

      Święta racja, tylko pytanie jak tam się dostali do tych salonów? Tez nie jednokrotnie wiem więcej niz owi pracownicy, nawet zdazyło mi się ze konsultant miał problemy z przestawieniem oferty play klientowi będącemu przedemną w kolejce… nie wytrzymałem i sam powiedziałem co i jak, klient od razu zrozumiał i wybrał odpowiednią oferte. A konsultant? Czerwony jak burak bo obok stał kierownik:)
      Byłem na ok 6-10 rozmów o prace w play oraz u niego partnerów, i śmiem twierdzić ze bez znajomości nie ma szans się dostać na konsultanta, ot taka prawda
      PozdrawiamRaportuj

      • hafer napisał(a):

        Piotrek K wiedza to jedno, trzeba mieć jeszcze predyspozycje. Dlatego często na pierwszym etapie rekrutacji prowadzone często przez zewnętrzne firmy są sprawdzane czy dana osoba nadaje się. Pewnych rzeczy można się nauczyć ale trzeba mieć predyspozycje. Nie każdy nadaje się na konsultanta i nie każdy nadaje się na malarza-artystę. ProsteRaportuj

        • Marian Kowalski napisał(a):

          Trochę ideologii jak dla mnie dorobiłeś. Nie oszukujmy się. Infolinia i sprzedaż to działy gdzie może pracować każdy (no chyba że faktycznie gbur i cham totalny). I tak też zazwyczaj sprawa wygląda. Ani się dobrze tych ludzi nie opłaca, ani nawet nie chce im się czytać choćby regulaminów. Dlatego bardzo często pojęcia nie mają o ofertach. Ważniejsze będą limity, premie i ciśnięcie na sprzedaż.Raportuj

          • hafer napisał(a):

            Mówimy o konsultantach czy o Telesales? To jest ogromna różnica… Konsultant w salonie przechodzi testy i szkolenia porządne a nie 3 dniowe szkolenie, które każdy zdaje i potem ma w nosie bo siedzi na słuchawce. Nie dorabiam ideologii ponieważ sam pracuję już na jakimś tam stanowisku i wiem czego wymagamy podczas rekrutacji. Szkoliłem już trochę osób i jedni się nadają inni nie. Wielokrotnie ludzi bez „wiedzy” udało się lepiej wyszkolić niż ludzi z „wiedzą” ponieważ mieli otwarty umysł i mieli predyspozycje jak choćby dobry kontakt z klientem oraz odpowiednie wysławianie się.Raportuj

      • adams napisał(a):

        Skoro jesteś taki świetny to jak to możliwe, że cię nie przyjęli u żadnego operatora?Raportuj

        • Piotrek K napisał(a):

          Nie uwazam siebie za kogoś idealnego, najlepszego itd… po prostu napisałem jak to wygląda z mojego punktu widzenia… więc proszę mi nie przypisywać:-) jak kogoś to boli to jego sprawa. Ja się nie podam i będe dalej walczył aby dostać się do play gdyz obsługa klienta to moja tzw „pasja” inne sieci mnie nie interesują:-)Raportuj

  3. Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

    Oczywiście, że budujemy sieć a wyniki? Poczekamy zobaczymyRaportuj

    • hafer napisał(a):

      Czy to prawda, że w przyszłym roku ma zniknąć roaming krajowy? Nie ma działać Play na nadajnikach Plusa I T-Mobile tak jak już nie działa na Orange?Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Przecież Ci odpisałem, że mity. Zgłaszałeś do BOK, że nie działa Ci zasięg Orange?Raportuj

        • N napisał(a):

          A Ty?
          Przecież albo ne chcą włączyć, bo nie, albo włączą i po 3-4 tygodniach wyłączają.
          To taka zabawa w kotka i myszkę? a może gupi klient się nie zorientuje, a może zapomni…

          Nie masz pojęcia jak działa Twój pracodawca czy udajesz?Raportuj

          • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

            Nie zgłaszałem, bo ten zasięg mi nie jest potrzebny – niemal cały czas mam fioletowe LTE+ czy LTE a jak już to H+ różowych.Raportuj

            • N napisał(a):

              Chodzi o zasadę, mega reklamy 4 sieci, a są 3.
              Ograniczenia w roamingu do 3Mbps.

              Małymi kroczkami i po cichu zmieniacie zasady, a dopiero jak klienci robią ambaras to jest jakieś szemrane info. Nic się nie stało, ha (rzecznik) używam 3Mb i sobie chwalę, a to że tak jest jak jest to już nie wRaportuj

            • N napisał(a):

              Wasz interes.Raportuj

        • hafer napisał(a):

          Słyszałem co innego i to dość z ciekawego źródła, że Play ma działać tylko na swoich nadajnikach. Może się okaże po dzisiejszej konferencji Playa. Poza tym BOK nie chce włączyć zasięgu Orange i robi problemy. Włącza najwyżej na 48 godzin albo jeśli tylko złoży się w Salonie Play zgłoszenie. BOK nie może tego zrobić podobno.Raportuj

          • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

            Umowy roamingowe są długoterminowe. Nie znikną tak po prostu.Raportuj

            • Hafer napisał(a):

              Ok ale mogą się po pierwsze kończyć a po drugie mogą stopniowo ograniczać korzystanie z ich ponieważ to dla sieci koszty. Tak jak jest już z internetem na karcie głównej do umów Duet i Rodzin. Kiedyś działał tam internet na wszystkich nadajnikach, teraz tylko na Play. W międzyczasie ograniczono dostęp do Orange, żeby nie powiedzieć ucięto.Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Jeśli dobrze kojarzę ta główna umowa z T-Mo była podpisana na 7 lat w 2015 roku :)Raportuj

        • jack be napisał(a):

          Trochę w konia lecicie ostatnio..
          I to nie tylko od bloga ale i polityki sieci.
          Na wszystkich urządzeniach i kartach w domu nie mam dostępu do orange.A umowy tych kart są na różne osoby.
          Czy usługi muszą się stawać powoli niejasne dla klientów by firma wyszła na plus?
          Upartych jest niewielu i może jedna trzecia będzie przeć na BOK z reklamacjami.reszta natomiast przejdzie.
          T-mobile zawsze pogrywał w niejasne gry i widzę,że zaczynacie kopiować powoli ich styl.
          Analizowałem ostatnio regulaminy usług i umów obu sieci i zaczyna bić podobieństwem.
          Kiedyś u mnie w mieście była pewna firma transportowa,która wjechała z buta na nasz lokalny rynek,rzuciła bombe i złamała standardy.przez to było przyzwoicie i tanio nie tylko u niej ale i u konkurencji.
          Niestety firma padła.zabiła ją własna polityka.wykupiła ją..jedna z konkurencji.ceny wróciły na swoje miejsce i pozostali tylko niektórzy pracownicy z innym już logo.
          strategia nie była dobra,a ci starsi na rynku mieli większy kapitał na zabezpienie na wypadek takich sytuacji.
          Boję się,że mogę oglądać taką historię po raz enty.
          Nie psujcie nam sieci,jeśli nie dajecie rady,to sprzedajcie ją.bądźcie rozsądni,a nie pazerni.Raportuj

    • Spioszek Spioszek napisał(a):

      Postawcie BTSa w miejscowości Mojęcice, na Dolnym śląsku ;)Raportuj

  4. tomasz napisał(a):

    Kolejek nie ma bo dużo klientów ucieka i wybiera tańszą konkurencję :) Z lidera Play stał się operatorem premium (czyt. drogim) :)Raportuj

  5. plonez napisał(a):

    Lepiej, żeby salonów było 50%, a personel lepiej wykwalifikowany i opłacany (bez ciśnienia na prowizję).
    Problem niestety dotyczy wszystkich operatorów.Raportuj

  6. Gie Gie napisał(a):

    Oprócz salonów otwierajcie kafejki Play. :) Miejsca gdzie będzie można (po zapłaceniu) wypić kawę, herbatę, sok, zjeść ciacho, pogadać. Na każdym stoliku będzie tablet czy smartfon z oferty Play a w nich do przeglądania płatne gazety lub czasopisma. Potestować Play Now. I pewnie spece mogliby wymyślić jeszcze sporo fajnych rzeczy i rozwiązań dla takiej knajpki. :)Raportuj

  7. Daniel napisał(a):

    PLAY niech zrobi tabelkę jak wypada na tle konkurencji. T mobile za 25 zł no limit o 10gb internetu Plus za 25 zł no limit i 10gb internetu Orange za 28 zł no limit i 18 gb internetu PLAY wypada najgorzej.Raportuj

    • Daniel napisał(a):

      W PLAY za 25 zł no lmit i 6gb czyli słabiutko na tle konkurencji PLAY już osiada na laurach co jest smutne. Poczekam do czerwca w PLAY, a potem migracja jak przynajmniej PLAY nie dorówna do innychRaportuj

        • Daniel napisał(a):

          @Jakub Jemielniak ale to są fakty a PLAY ma najsłabszą ofertę no limit na kartę obecnie i zamiast puszczać Geslerową w reklamach i robic z ludzi wiadomo kogo walczyć ofertą jak dawniej PLAY robil.Raportuj

          • Jakub Jemielniak napisał(a):

            Tak jak xtr napisał, bicie się o prepaidy to droga donikąd. Mały zarobek ma z takich klientów operator. Bicie się o złotówkę nie ma sensu. Do tego karciarze jako grupa są bardzo roszczeniowi.Raportuj

            • Daniel napisał(a):

              @Jakub Mały zarobek ma z takich klientów. Bzdura z kart też jest ogromna ilość pieniędzy jakby tak nie było to nawet betonowy plus który miał najgorszą ofertę ma już lepszą niż PLAY Orange niestety też i t mobile także niestety mówię to w smutku bo PLAY walcczył kiedyś ofertą, a teraz pseudogwiazdami z TV którzy mają robić głupich z ludzi za pieniądze, a to smutne zamiast inwestować w sieć i ofertę jest inwestycja w celebrytów ta zwanych.Raportuj

            • Wkurzony napisał(a):

              Wydawanie więcej niż trzeba to również jest droga donikąd. Abonament jest obecnie opłacalny wyłącznie dla firm, bo mogą to wrzucić w koszty i odzyskać VAT.Raportuj

          • waldemar napisał(a):

            Jakub ma rację. Wy karciarze dajecie mały zysk a najwięcej marudzicie. Jeden z operatorów podając wyniki pokazał, że z karciarze dają średni miesięcznie zysku 8 zł a abonamentowi 37 złotych. Więc nie przekonuj, że karciarze to przynoszący milionowe zyski :DRaportuj

            • Daniel napisał(a):

              @Waldemar, a co mieli powiedzieć? Oczywiście, że będą tak mówić by wciskać abonamenty i nie powiedzą prawdziwych statystyk ale skoro nawet tak betonowy plus przebił PLAY i za 25 zł jest no limit i 10gb to znaczy, że karta się liczy równie jak abonamenty oczywiście są osoby co ładują 5 zł rok jak to się mówi ale są tacy co wydają 50 zł miesięcznie bo pakiety internetowe są drogie i się nie opłaca zostaje wi fi obecnieRaportuj

      • xtr napisał(a):

        Bicie się o „kartowców” to droga do nikąd. Co to za klient dla firmy który się przejmuje różnicami rzedu 2-3zł na miesiąc. Hołubienie kartowców miało sens gdy nie było rejestracji i można było pompować statystyki rozdając na prawo i lewo startery. Rynek już okrzepł mamy W4 i pod koniec roku jak bazy będą wyczyszczone z nieaktywnych simek to już żadnej rewolucji dla prepaid nie przewiduje.Raportuj

        • waldemar napisał(a):

          @Daniel bądź poważny i nie przedstawiaj teorii spiskowych :D Operator, który przedstawia oficjalne dokumenty księgowe i finansowe dla akcjonariuszy czy udziałowców ukrywa prawdę :D A te miliony z waszych kartowych doładowań ukrywa na tajemniczych kontach na Malediwach :DRaportuj

      • pakierhakierxd napisał(a):

        przejdz do rbm tam za 30 zl no limit rozmowy do wszystkich + sms/mms +10 gb ;)
        ja tam wole w abo miec wszystko no limit i po 10 gb 1 mb ;)Raportuj

  8. szyszy napisał(a):

    Nie sądzę by było się czym chwalić odnośnie salonów. Przede wszystkim tych prywatnych, dno i wodorosty. Aby wcisnąć aby naciągnąć aby nie dopowiedzieć, a BOK przyklepuje i płać frajerze skoro podpisałeś papier.Raportuj

    • peen napisał(a):

      Może jakieś przykłady przytoczysz glonojadzie (w nawiązaniu do środowiska wodnego)?
      Druga sprawa to Panie Rzeczniku jak Play szuka partnerów do otwierania salonów „z zewnątrz” to ja się przestanę dziwić że jakość obsługi/wiedza spadnieRaportuj

  9. rafalpl napisał(a):

    Salon salonowi nie równy ;)Raportuj

  10. Bart napisał(a):

    WiFi calling dla iPhone – miał być w tym kwartale – czy już coś wiadomo??? (Oraz wbrew opinii rzecznika – fajnie by było mieć VoLTE – nie chę was zmieniać na T-mobilne :CCC )Raportuj

  11. Piotrek K napisał(a):

    A tak na poważnie to może znacie kogoś kto „poważnie myśli o takim biznesie? Chcemy otwierać nowe salony i szukamy poważnych partnerów. Jutro wkleję kontakt dla osób, które chciałyby dowiedzieć się więcej.” Moge prosić o szczegóły na meila? :-)Raportuj

  12. PINOKIO napisał(a):

    Mnie się podobie.:) Tym bardziej, że mogę się poświęcać swojej pasji – wyżeraniu pysznych PLAYowych cukierków.:)
    A jak z tym przelewem na WOŚP i zdjęciem – jakiś numer konta ? :)Raportuj

  13. Wkurzony napisał(a):

    Dziekuję. :) Tym wpisem pomogliście mi podjąć decyzję przeniesienia jednej z 4 kart pre-paidowych do T-Mobile.Raportuj

    • tomaszl napisał(a):

      Ojej kolejny karciarz zagroził odejściem ze swoim 20 złotowym doładowaniem. naprawdę myślisz, że zaraz zadzwoni do Ciebie sam prezes błagając, żebyś został bo masz kartę?Raportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        Gratuluję dobrego sampoczicia należenia do „elity” czyli abonamentowców Play-a. Dobry marketing powoduje, że zamiast myślenia kierujesz sie uczuciami. I dajesz się doić płacąc więcej niż naprawdę musisz.Raportuj

        • tomaszl napisał(a):

          Nie mam już wkrótce abo w Play bo uciekłem do różowych po tym kiedy dowiedziałem się jaki abo i dopłatę do telefonu proponuje mi drogi Play :)Raportuj

      • Łukasz napisał(a):

        Wybaczcie ale abo stoi. Słuchawki są mega drogie.

        Mam 2 abonamenty w play. Z jednym z nich idę dzisiaj do T-Mobile, bo skończył się chyba w 2015r i przez te 4 lata dużo się nie zmieniło. Szału nie było.

        I TAK, niedoinformowanie wszystkich organów jest na nieprzyzwoicie wysokim poziomie.Raportuj

  14. marcin napisał(a):

    ostatni pisałem do sieci PLAY jak i również partnerów o otwarcie salonu i autoryzacje niestety bez skutkuRaportuj

  15. Hehe napisał(a):

    Szukacie frajerów którzy się zgodzą prowadzic salon choć będzieice dzwonić do ich klientów i mówić że w telesprzedaży sa tansze telefonyRaportuj

    • tomaszl napisał(a):

      To jest właśnie dziwne hehe Wpakować się w prowadzenie salonu kiedy klient zawsze lepszą ofertę dostanie przez telefon :D Ale w sumie taki salon jest potrzebny bo klient musi gdzieś pójść rozwiązać problem. Tyle że prowadzący salon za rozwiązywanie problemów nie dostaje kasy :DRaportuj

  16. Marcin napisał(a):

    Ja uciekam do różowych i jest lepiej z zasięgiem i prędkością internetu. Nic się nie wiesza nie zrywa połączeń.Raportuj

  17. Łukasz napisał(a):

    pytanie czemu playowi nie chce sie testować volte przeciez buduje swoją siecRaportuj

  18. jacek napisał(a):

    Chciałem tu tylko pochwalić panią kierownik z salonu Wrocław Pasaż Grunwaldzki. Za szybkie i konkretne odpowiedzi z zakresu internet,router,przekierowania portów,itd.
    Zazwyczaj wiedzę tylko zagubione oczy a wtedy się zastanawiam ile czasu to będzie trwało i czy nie zostanę wprowadzony w błąd.
    Naprawdę miłe zaskoczenie.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty