Nagrody za rejestrację SIM i za liczbę klientów

Udostępnij

Ufff… Już po moim urlopie, po Mobile World Congress w Barcelonie i po Intel Extreme Masters w Katowicach. Trochę mamy do nadrobienia.

Od najnowszej rzeczy – w Hiszpanii kupiłem piękny szalik FC Barcelony, obiecałem go tej osobie, która będzie najbliżej liczby kart SIM w PLAY na koniec 2016 roku. Przez rejestrację SIMek nie było tak łatwo i ta magiczna liczba jest w naszym headerze na głównej stronie ;) 14,41 MLN – wynik, który nas bardzo zadowala, każdej osobie, która się do tego dołożyła przesyłam wielkie dzięki!

Szybki rzut oka na komentarze i widać, że najbliżej był xtr, który przeszacował to zaledwie o 80 tysięcy SIMek ;) Paweł, podeślij jeszcze adres do Krzyśka i wysyłamy :)

Tak, jeden z fanów Juventusu podał dokładną liczbę, ale zrobił to już po opublikowaniu wyników a takich zagrań nie popieramy.


Druga sprawa to rejestracje – miała być Sony Xperia E5, ale będą dwie :) Mamy zarówno białą wersję jak i czarną, dlatego pierwsza wędruje do Benii:

Jako samozwańcza koordynatorka akcji rejestracji w mojej rodzinie przetestowałam prawie wszystkie kanały rejestracji jak też odbierania bonusów.
Wspominać będę ten czas z łezką w oku ;) ponieważ hojność Play była znaczna a i możliwości dla kreatywnych szerokie ;) Moim zdaniem korzyść jest obopólna bo dzięki temu zyskaliście od mojej rodziny kilka rejestracji.

Co mnie zachęciło?
– Jak dla mnie Play miał najlepszy system bonusów na rynku, który z czasem ktoś zaczął psuć, jednak kto wcześnie zarejestrował nie powinien narzekać. Nie sposób było przejeść tych minut i gigabajtów.

Co było najtrudniejsze?
– Przenoszenie numeru z T-Mobile, trochę się za tym nachodziłam i trwało z 2 tygodnie bo coś nie chcieli oddać numeru.
– Zmuszenie Teściowej, żeby poszła zarejestrować (Starsze osoby w ogóle nie rozumieją o co chodzi w tym zamieszaniu z rejestracją). Pomógł fortel wymyślony w listopadzie, że jak nie pójdzie to jej odetną Facebooka ;) Wiem brutalne, ale pomogło.
– Tłumaczenie Ojcu (też starsza osoba), że musi, że to nie moja wina i takie tam…

Chciałam pochwalić:
– Mimo wszystko BOK Play. Stoczyłam w tym czasie kilka potyczek mailowych jak i telefonicznych i chociaż pierwsza linia obrony grzecznie i dzielnie odmawiała przyznania mi tego czy tamtego nie zrażona walczyłam i na drugiej linii spotykałam bardzo kompetentnych ludzi, którzy tak kończyli sprawę, że zawsze byłam zadowolona. Tak ma być!
– Załogę z Salon Play, Olkusz, Rynek 9 za spokój i profesjonalizm…

Druga natomiast do Gustawa:

moją rejestracją było dosyć zabawnie… Zacznę od tego, że jednego dnia – dajmy na to – w poniedziałek pomogłem zarejestrować numer mojej babci. Cóż – Ona posiada numer w innej sieci, wychodzi raczej na… minus ;) W zielonym salonie były 3 stoiska. Przy jednym nikogo. Przy drugim? Cztery osoby przy jednej biednej pani, wykrzykują że w regulaminie było napisane coś innego, pytają ,,co to za firma”, zupełnie jak na straganie w dzień targowy. Przy trzecim kurier odbierający jakąś wysyłkę od pana z obsługi. Czekałem z babcią 15 minut – na szczęście ów firma zainwestowała w błazna, który biegał po całym salonie, recytując głośno improwizację o złodziejstwie i braku poszanowania. Gdy już przyszła nasza kolej okazało się, że długopis przy biurku się wypisał, ale na szczęście miałem własny.

Następnego dnia – we wtorek – przechodziłem koło salonu Playa. Pamiętając historię z dnia poprzedniego spojrzałem na zegarek: ,,świetnie, mam 40 minut,, chyba zdążę”. W drzwiach minąłem zadowoloną klientkę. We fioletowym biurze 2 stoiska – przy obu uśmiechnięta obsługa. Nie zdążyłem zastanowić się ,,do którego podejść” a już usłyszałem ,,w czym mogę pomóc?”. Rejestracja trwała mniej niż 2 minuty… Od kilku miesięcy zaskakuję ludzi swoim telefonem – używam zastępczego Alcatela z klapką, dla seniorów (cóż… mojej babci się nie spodobał). Gdy w trakcie rejestracji wyjąłem go z kieszeni usłyszałem ,,otrzyma pan kod, dzięki któremu aktywuje pan bonus, m.in. 10 gb internetu”. Zaśmiałem się – chyba obaj wiedzieliśmy, że na tym telefonie raczej z internetu nie korzystam ;D

Teraz, Panie Rzeczniku, czekam na specjalną promocję dla użytkowników rejestrujących swoje telefony w rejestrze zabytków ;D

Krzysiek do Was napisze i wyślijcie mu jak najszybciej adresy do wysyłki :)

Zobacz więcej

18 KOMENTARZE

  1. Uff no nareszcie rozwiązania! :)
    Serdecznie gratuluję zwycięzcom wygranych.

    Panowie jeszcze świąteczny konkurs foci o LG V10 Wam został do rozwiązania.

  2. Ja oczywiście zarejestrowałem kartę u listonosza. :) I oczywiście pani listonoszka zrobiła wielkie oczy bo o niczym nie wiedziała. Zamiast sponsorować pożal się Boże jutuberów i inny Lucasów mogliście bardziej promować rejestrację kart u listonoszy czy kurierów którzy mają bezpośredni kontakt z ludźmi.

  3. Co się dzieje u was z aktualizacją Samsungów S7, S7 Edge, S6 i S6 Edge do Nougata?

    Dlaczego tylko w Play jej nie ma?

  4. Realnie to pewnie kilka milionów mniej.Przecież dlatego zrobiliście gratis 100zł aby zmniejszyć straty aktywnych kart sim a bardzo dużo osób,głównie młodziaków porejestrowało na siebie po kilka kart aby przez te 4 miesiące mieć wszystko za darmo.Te karty zostaną nieużywane aż stracą ważność a wtedy dopiero okaże się prawdziwa liczba aktywnych sim.

  5. Marcin co dwie E5 to nie jedna. Zwycięzcom gratuluję i z lekka „zazdraszczam” ;)

    Krzysiek za każdym razem gdy próbuję pisać jako gość bez zalogowania.
    „forbidden – number in author name not allowed = mike278”

    • Spoko Gustaw, dam radę – mamy meeega pracowity dzień w pracy, ale jeszcze dzisiaj wyjdą do Was maile :)

      • ehh z rozpędu poszło przez Messengera na fb. A co do szampanów
        możesz uchylić rąbka tajemnicy czy szykujecie coś na 16.03? Fajnie jakbyście podali czy są jacyś klienci nieprzerwanie od tej daty. :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości