Tako rzecze rzecznik Play

Ponawiamy akcję-personalizację

Wiem dobrze, że telefon to dla wielu bardzo osobisty towarzysz każdego dnia. Ma być oryginalny, jedyny i wyróżniający się na tle innych. Jasne, można zaopatrzyć się w nietypową obudowę, w różne naklejki czy inne dodatki jednak nic nie będzie tak unikatowe jak „tatuaż” na pleckach telefonu.

Ponownie zapraszamy Was z metalowymi smartfonami takimi jak HTC z serii One czy HTC 10 na wykonanie bezpłatnego grawerunku. Może wyglądać tak efektownie jak ten:


czy ten:

no, prawie – taki grawer to edycja limitowana i dokładnie takiego samego nie będziecie mogli zrobić

 

To konkrety, gdzie i kiedy można zrobić grawer?

27.03 – Kraków ul. Medweckiego 2

28.03 – Gliwice ul. Zwycięstwa 40

29.03 – Wrocław Pl. Grunwaldzki 22

30.03 – Poznań ul. Pleszewska 1 Galeria Posnania

31.03 – Gdańsk ul. Grunwaldzka 141 Galeria Bałtycka

03.04 – Łódź ul. Karskiego 5, Manufaktura

04.04 – Warszawa al. Jana Pawła II 82, CH Arkadia

05.04 – Lublin ul. Lipowa 13, CH Plaza

Komentarze

  1. Rukki napisał(a):

    Spoko Wybiorę się Takie akcje bardzo mi się podobają Ps czy dowód zakupu telefonu będzie konieczny?Raportuj

  2. Nikt napisał(a):

    Nie napisane że musi być HTC więc mogę przyjść z Oneplus 3? :PRaportuj

  3. punomio napisał(a):

    Pierdoła miesiąca. Może lepiej poprawcie jakość usług.Raportuj

  4. PINOKIO napisał(a):

    Ponawiam pochwałę. Fajne, fajne.:)
    Pozdrawiam :)
    Fioletowy Troll :)Raportuj

  5. PLAYboy napisał(a):

    No super wiadomość! Bo ostatnio przyjechałem specjalnie z Legnicy do Wrocka na darmo bo były rozbieżności w informacjach i się nie załapałem… ale to i nie najgorzej wyszło bo kilka dni później mój HTC został wymieniony przez serwis na nowy, więc i tak stracił bym grawer. Pytanko jeszcze tylko we Wrocławiu w jakich godzinach się to odbędzie?Raportuj

  6. Robert Olejnik napisał(a):

    Na mojej 10-tce wygrawerowało się już kilka blizn dowodzących działania grawitacji. Poczekam teraz na duże U ;-)Raportuj

  7. czybit napisał(a):

    Można przyjść z swoim projektem?
    Czyli Htc a9s również obejmuje?
    Do kiedy muszę zdążyć?
    pozdrawiamRaportuj

  8. czybit napisał(a):

    Można przyjść z swoim projektem?
    Czyli Htc a9s również obejmuje?Raportuj

  9. Ryszard napisał(a):

    Właśnie wróciłem z 2-3 kilometrowej wycieczki do punktu PLAY, który jako jedyny w mieście wymienia karty RedBull (oczywiście jak w danej chwili ma na stanie) i dowiedziałem się, że jako klient na kartę mam prawo do wymiany tylko na kartę starego typu. Nowe karty czyli micro i nano są tylko dla abonamentu. Takie polecenie z góry (wymieniłem na starą, bo co mi pozostało). Pół roku temu nie byłem gorszym klientem i wymieniłem na kartę nano ( co prawda polowałem na nią ze 3 miesiące). W regulaminie wymiany kart nie ma rozróżnienia na lepszych i gorszych klientów stąd moje zaskoczenie. Szkoda, że PLAY nie podał do publicznej wiadomości informacji o podziale klientów na gorszych „kartowiczów” i tych lepszych. Wtedy jak sądzę mniej byłoby pretensji o gorsze traktowanie.Raportuj

    • tadzik napisał(a):

      Mój znajomy pracuje w innej sieci i własnie mówi, że jesteście największe marudy, narzekacze, awanturnicy. Najmniej wydajecie a najwięcej chcecie dlatego was karciarzy nie lubią ;) A znajomy z obsługi karciarzy nic nie ma tylko zepsute nerwy.Raportuj

      • Ryszard napisał(a):

        Coś w tym jest. Tylko czy to chodzi o lubienie? Niech wywiesi informację, że nie obsługuje karciarzy i po sprawie. W końcu nikt nie chce pracować za darmo.Raportuj

      • MANIUNI napisał(a):

        Te Tadzik jak twojemu znajomemu nie pasi niech się przeniesie do Lidla będzie rozkładal arbuzy może wtedy mu się polepszy!!!!! Nara.Raportuj

  10. Janusz napisał(a):

    do uzytkownika o nicku tadzik

    a co to ma do tego, hejterze ty jeden, ile kto wydaje miesięcznie, oraz jakiego typu jest klientem. Czy to jest pre-paid, czy post-paid , to za przeproszeniem jeden c*** jest. Klienci powinni być traktowani na równo. I nie interesuje mnie, że obsługa w salonie nie ma profitów od załatwiania jakiś spraw dla karciarzy. Absolutnie mnie to nie interesuje…Raportuj

  11. Tadeusz napisał(a):

    jesteście zakłamanym operatorem, mój telefon został oddany poraz piąty do salonu na ulicy głębockiej 15 w warszawie w centrum chandlowym targówek 31 sierpnia 2016 roku na niezgodność w umową z żądaniem wymiany na drugi nowy model , na dzień dzisiejszy musze płacić za coś czego nie mam czyli telefon, wydzierżawiłem telefon na fakture za którą płace co miesiąc , czy u operatora Play wymiana telefonu trwa aż prawie 7 – miesięcy przecież to jest kpina z klienta nie polecam nikomu takiej obsługi i sieci Play , posiadam wszystkie dokumenty, nagrania telefoniczne e-maile ale to nić nie zmienia mam płacić i nic nie mówić a salon na ul. głębockiej 15 w warszawie kazał mi odebrać popsuty telefon. pozdrawiamRaportuj

  12. PINOKIO napisał(a):

    Leniwa niedziela. Nudy, nie ? :)
    Przydałby się jakiś konkurs, nie ? :)
    Pozdrawiam :)
    Fioletowy Troll :)Raportuj

  13. Renisław napisał(a):

    Jestem klientem Play od 20-miesięcy.Przyszedł czas na ocenę -drodzy, jeżeli chcecie wstąpić do Play-dwa razy się zastanów zanim podejmiesz decyzje.
    Może taniej,trochę taniej ale jakość świadczonych usług -czy to przez konsultantów czy samych połączeń sieciowych-beznadziejna.
    Np.dnia 24/03/2017 -dzwoni konsultant Play p.Michał Placzek w sprawie moich zgłoszeń: w sprawie słabych albo spowolnionych połączeń albo wcale. Mówię/opisuje/ konsultantowi jak to wszystko się ma.Konsultant przez swoje uwagi -prowokuje mnie abym był bardziej złośliwy .Rozłaczamy się.Przychodzi za chwilę sms – cytuję:” usługi są świadczone prawidłowo i zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie świadczeń telekomunikacyjnych”. Tak jak brak profesjonalizmu w świadczonych usługach tak brak profesjonalizmu w obsłudze klienta.Raportuj

  14. Renisław napisał(a):

    Popieram wpisy : punomio, Ryszarda, Tadeusza-jak zajdzie potrzeba to myśle,
    dowodów na kiepską jakość świadczonycch usług nie zabraknie-nie damy się oszukiwać-będziemy płacić ale za dobre świadczone usługi.
    Dość tych sloganów że cytuje”jesteśmy najbardziej rozwijającą się siecią komórkową”- za nasze pieniądze!!!Raportuj

  15. artur napisał(a):

    Witam,
    Wasza jakość świadczonych usług mobilnych jest na niskim poziomie. Proszenie o obniżenie abonamentu ponieważ śmiesznym jest płacenie 70 zł za internet, w którym transfer od momentu podpisania umowy sukcesywnie SPADA ! (moi znajomi mają podobne odczucie a nie mieszkają w tej samej lokalizacji stacji BTS).
    Zachowanie konsultanta p. Michała Płaczek jest jakąś kpiną.

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością do końca umowy z wami.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty