Ponawiamy akcję-personalizację

Udostępnij

Wiem dobrze, że telefon to dla wielu bardzo osobisty towarzysz każdego dnia. Ma być oryginalny, jedyny i wyróżniający się na tle innych. Jasne, można zaopatrzyć się w nietypową obudowę, w różne naklejki czy inne dodatki jednak nic nie będzie tak unikatowe jak „tatuaż” na pleckach telefonu.

Ponownie zapraszamy Was z metalowymi smartfonami takimi jak HTC z serii One czy HTC 10 na wykonanie bezpłatnego grawerunku. Może wyglądać tak efektownie jak ten:


czy ten:

no, prawie – taki grawer to edycja limitowana i dokładnie takiego samego nie będziecie mogli zrobić

 

To konkrety, gdzie i kiedy można zrobić grawer?

27.03 – Kraków ul. Medweckiego 2

28.03 – Gliwice ul. Zwycięstwa 40

29.03 – Wrocław Pl. Grunwaldzki 22

30.03 – Poznań ul. Pleszewska 1 Galeria Posnania

31.03 – Gdańsk ul. Grunwaldzka 141 Galeria Bałtycka

03.04 – Łódź ul. Karskiego 5, Manufaktura

04.04 – Warszawa al. Jana Pawła II 82, CH Arkadia

05.04 – Lublin ul. Lipowa 13, CH Plaza

Zobacz więcej

21 KOMENTARZE

  1. No super wiadomość! Bo ostatnio przyjechałem specjalnie z Legnicy do Wrocka na darmo bo były rozbieżności w informacjach i się nie załapałem… ale to i nie najgorzej wyszło bo kilka dni później mój HTC został wymieniony przez serwis na nowy, więc i tak stracił bym grawer. Pytanko jeszcze tylko we Wrocławiu w jakich godzinach się to odbędzie?

  2. Można przyjść z swoim projektem?
    Czyli Htc a9s również obejmuje?
    Do kiedy muszę zdążyć?
    pozdrawiam

  3. Właśnie wróciłem z 2-3 kilometrowej wycieczki do punktu PLAY, który jako jedyny w mieście wymienia karty RedBull (oczywiście jak w danej chwili ma na stanie) i dowiedziałem się, że jako klient na kartę mam prawo do wymiany tylko na kartę starego typu. Nowe karty czyli micro i nano są tylko dla abonamentu. Takie polecenie z góry (wymieniłem na starą, bo co mi pozostało). Pół roku temu nie byłem gorszym klientem i wymieniłem na kartę nano ( co prawda polowałem na nią ze 3 miesiące). W regulaminie wymiany kart nie ma rozróżnienia na lepszych i gorszych klientów stąd moje zaskoczenie. Szkoda, że PLAY nie podał do publicznej wiadomości informacji o podziale klientów na gorszych „kartowiczów” i tych lepszych. Wtedy jak sądzę mniej byłoby pretensji o gorsze traktowanie.

    • Mój znajomy pracuje w innej sieci i własnie mówi, że jesteście największe marudy, narzekacze, awanturnicy. Najmniej wydajecie a najwięcej chcecie dlatego was karciarzy nie lubią ;) A znajomy z obsługi karciarzy nic nie ma tylko zepsute nerwy.

      • Coś w tym jest. Tylko czy to chodzi o lubienie? Niech wywiesi informację, że nie obsługuje karciarzy i po sprawie. W końcu nikt nie chce pracować za darmo.

      • Te Tadzik jak twojemu znajomemu nie pasi niech się przeniesie do Lidla będzie rozkładal arbuzy może wtedy mu się polepszy!!!!! Nara.

  4. do uzytkownika o nicku tadzik

    a co to ma do tego, hejterze ty jeden, ile kto wydaje miesięcznie, oraz jakiego typu jest klientem. Czy to jest pre-paid, czy post-paid , to za przeproszeniem jeden c*** jest. Klienci powinni być traktowani na równo. I nie interesuje mnie, że obsługa w salonie nie ma profitów od załatwiania jakiś spraw dla karciarzy. Absolutnie mnie to nie interesuje…

  5. jesteście zakłamanym operatorem, mój telefon został oddany poraz piąty do salonu na ulicy głębockiej 15 w warszawie w centrum chandlowym targówek 31 sierpnia 2016 roku na niezgodność w umową z żądaniem wymiany na drugi nowy model , na dzień dzisiejszy musze płacić za coś czego nie mam czyli telefon, wydzierżawiłem telefon na fakture za którą płace co miesiąc , czy u operatora Play wymiana telefonu trwa aż prawie 7 – miesięcy przecież to jest kpina z klienta nie polecam nikomu takiej obsługi i sieci Play , posiadam wszystkie dokumenty, nagrania telefoniczne e-maile ale to nić nie zmienia mam płacić i nic nie mówić a salon na ul. głębockiej 15 w warszawie kazał mi odebrać popsuty telefon. pozdrawiam

  6. Leniwa niedziela. Nudy, nie ? :)
    Przydałby się jakiś konkurs, nie ? :)
    Pozdrawiam :)
    Fioletowy Troll :)

  7. Jestem klientem Play od 20-miesięcy.Przyszedł czas na ocenę -drodzy, jeżeli chcecie wstąpić do Play-dwa razy się zastanów zanim podejmiesz decyzje.
    Może taniej,trochę taniej ale jakość świadczonych usług -czy to przez konsultantów czy samych połączeń sieciowych-beznadziejna.
    Np.dnia 24/03/2017 -dzwoni konsultant Play p.Michał Placzek w sprawie moich zgłoszeń: w sprawie słabych albo spowolnionych połączeń albo wcale. Mówię/opisuje/ konsultantowi jak to wszystko się ma.Konsultant przez swoje uwagi -prowokuje mnie abym był bardziej złośliwy .Rozłaczamy się.Przychodzi za chwilę sms – cytuję:” usługi są świadczone prawidłowo i zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie świadczeń telekomunikacyjnych”. Tak jak brak profesjonalizmu w świadczonych usługach tak brak profesjonalizmu w obsłudze klienta.

  8. Popieram wpisy : punomio, Ryszarda, Tadeusza-jak zajdzie potrzeba to myśle,
    dowodów na kiepską jakość świadczonycch usług nie zabraknie-nie damy się oszukiwać-będziemy płacić ale za dobre świadczone usługi.
    Dość tych sloganów że cytuje”jesteśmy najbardziej rozwijającą się siecią komórkową”- za nasze pieniądze!!!

  9. Witam,
    Wasza jakość świadczonych usług mobilnych jest na niskim poziomie. Proszenie o obniżenie abonamentu ponieważ śmiesznym jest płacenie 70 zł za internet, w którym transfer od momentu podpisania umowy sukcesywnie SPADA ! (moi znajomi mają podobne odczucie a nie mieszkają w tej samej lokalizacji stacji BTS).
    Zachowanie konsultanta p. Michała Płaczek jest jakąś kpiną.

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością do końca umowy z wami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości