Tako rzecze rzecznik Play

SIM-locki na iPhone’ach – update

Dostaję informacje, że sytuacja poprawiła się, ale wciąż nad nią pracujemy. Jeśli części z Was wciąż nie udało się odblokować urządzenia kupionego w PLAY i bardzo bardzo bardzo Wam na tym zależy to możecie wysyłać numer IMEI urządzenia na mojego maila: marcin.gruszka@play.pl.

Jeśli rzeczywiście dotknęło Was to zjawisko bardzo przepraszam – najważniejsze, że już możecie korzystać z iPhone’a ze wszystkimi SIMkami (choć ja wciąż polecam korzystać z tej fioletowej) ;)

Komentarze

  1. Wojtass napisał(a):

    „…i bardzo bardzo bardzo Wam na tym zależy to możecie wysyłać numer IMEI urządzenia na mojego maila”
    Łaskawca od siedmiu boleści się znalazł !
    Beznadziejny jesteś chłopie z tymi Twoimi komentarzami. Naprawcie system, to nikt Ci głowy nie będzie zawracał.Raportuj

  2. mkkot napisał(a):

    Czy planowana jest odpowiedź na ofertę a2mobile w jakiejś fioletowej submarce?Raportuj

  3. gm_k napisał(a):

    Dziś na moim „testowym” ;) starterze w iPhone zadziałał w końcu Wi-Fi Calling w PLAY… więc złożyłem wniosek o przeniesienie swojego numeru do PLAY – zgodnie z zaleceniem będę korzystał z fioletowej karty w iPhone :DRaportuj

  4. PINOKIO napisał(a):

    Mnie to nie dotyczy,ale mi się podobie.:)
    Sympatyczny gest – według mnie – gdybym miał taki problem, bym napisał – nie boli.:)Raportuj

  5. Piotr napisał(a):

    od poludnia w Rewalu nie mam ani internetu LTE ( abonament) ani telefonu z PLAY :) co sie dzieje ? Pieniadze kasowac to potraficie….Raportuj

  6. Kacper napisał(a):

    Dalej jakiś wał!!! telefon zablokowany!!! Chciałem wysłać e-mail z IMEI!!! I co?? Nie prawidłowy adres e-mail rzecznika PLAY!!!!Raportuj

  7. Kuba Richter napisał(a):

    Witam ponownie ,

    IMEI odblokowano wczoraj ok 10 ,ale do tej pory telefon wywala złą kartę .Proszę o info czym to jest spowodowane ,wiem że już wielu klientów ma sprawne telefony.Raportuj

    • Reamonn napisał(a):

      IMEI odblokowany od wczoraj i tak samo jak u kolegi telefon mówi i iTunes tez złą kartęRaportuj

      • errorgsm napisał(a):

        mam podobne objawy, od czwartku 30.03.2017 walczę z konsultantami a dostaję ciągle sprzeczne informacje o udanym odblokowaniu albo wysłaniu zgłoszenia do dz. tech. które są zamykane z wynikiem i tu uwaga(!!!) Sukcesem… nosz k…. m.. słabo mi się robi… wtf???Raportuj

  8. berebe napisał(a):

    Jakaś oferta się szykuje ?

    W plush 2x nolimit sms+10gb abo na czas nieokreślony 20 zł / numer (przy 2 numerach). W końcu nie będę musiał pamiętać o ładowaniu karty:) a u mnie tylko nadajniki plusa łapią:)Raportuj

  9. Patryk napisał(a):

    Wiec jednak nie naprawili…..Raportuj

  10. pawel napisał(a):

    Wiadomo coś nowego ??Raportuj

  11. Marcin napisał(a):

    mam dokładnie tak samo, wczoraj tzn 30.03.17 zdjęto simlocka i poinformowano mnie, że najpóźniej po 24h wszystko powinno działać. 24 h minęły i zarówno iphone jak i itunes wywala błąd karty sim (nie obsługiwana karta innego operatora). Panie Marcinie napisałem maila z nr imei, liczę na Pana pomoc bo już ręce opadają.Raportuj

  12. kacper napisał(a):

    IMEI niby u mnie też odblokowany ale dalej komunikat że karta nie ważna!!!
    Ręce opadają, już nie mam siły!!!Raportuj

  13. GSM napisał(a):

    lock wbity o 12.00 do bazy playa komunikat okey. i7 dalej zablokowany. inne sieci orange np ida od strzału po 1dniu max 3dniach.pleye stoją w miejscu.sprawdzone dzis.Raportuj

  14. Kacper napisał(a):

    bo to jest Play….dla gwiazdeczek ….. jak nie wiadomo o co chodzi? to chodzi o kasę….. blokada przez Apple dla Play!Raportuj

  15. PINOKIO napisał(a):

    Proponuję weekendowy konkurs – ile IMEI-ów dostał Marcin Gruszka na maila – 20 czy 30 ? :)
    Pozdrawiam :)
    Fioletowy Troll :)Raportuj

  16. Patryk napisał(a):

    Naprawicie to w końcu ?Raportuj

  17. Robert napisał(a):

    Pytanie nie w temacie. Czy tylko u mnie występuje problem z logowaniem z FB ?Raportuj

  18. Galon napisał(a):

    Dalej jaja z simlockiem ? Rzecznik spi albo na mejle odpowiada.Raportuj

  19. HakunaMatata napisał(a):

    A co z HD Voice w roamingu? Blisko 2 lata minęło od „jesteśmy już w zaawansowanych testach”.Raportuj

  20. mreapers napisał(a):

    U mnie udało się ściągnąć simlock’a. Poszedłem do punktu Play i tym razem nie wywalało błędu w ich systemie. PozdrRaportuj

  21. Patryk napisał(a):

    Ściągnięcie sim-locka to jedno a to czy to zadziała to drugie :PRaportuj

  22. pawel napisał(a):

    NIEPOROZUMIENIE – konsultanci opowiadają bajki o rzekomym naprawieniu błędu a simlock siedzi jak siedzial …głęboko.Raportuj

  23. omito napisał(a):

    konsultant w salonie PLAY pokazal mi screen „sim-lock unlock” aaaaaaaa rzeczywistosc niestety ….. !!!!!!! sim z PLUS’a jak nie dziala tak nie dziala !!!!!Raportuj

  24. Kacper napisał(a):

    Jak ja byłem w Play, to „konsultant” za duzo chyba dla niego :-/ stwierdził ale jak przecież iPhone 7 nie ma sim locka….. więc jak oni kur…… mają je pościągać jak niewiedza że je mają heheh…..Raportuj

  25. sasqocz napisał(a):

    Byłem w salonie, dzwoniłem kilkukrotnie na infolinie – blokada simlock jak była tak jest. Ciekawe co teraz jak konsultanci PLAYa twierdzą że blokada zdjęta. Ze strony tej firmy to raczej podpada pod jakieś nie wywiązywanie się z warunków umowy. Możę już czas najwyższy zgłosić sprawę do rzecznika ochrony praw konsumenta??Raportuj

  26. rainbow napisał(a):

    ja na infolinie dzwonilem kilkanascie razy od podpisania umowy ( 18 marzec) za kazdym razem konsultanci mowili co innego wczoraj pani wysłała gdzies tam zgłoszenie i powiedziała ze w godzine powinno byc zrobione dzis dzwonilem pani powiedziała ze max 24 h ale w weekendy tego nie robia to mowie ze dzwonilem wcsoraj o 17:30 to pani poiedziałą ze dzis do 17:30 powinno byc zrobione inny konsultant zas powiedział ze jesli do 17:30 nie bedzie działac mam znowu zadzwonic i oni wysla gdzies jako blad techniczny….Raportuj

  27. Bart napisał(a):

    Słuchajcie, ja na wymienionym przez serwis gwarancyjny telefonie nie mogę zdjąć simlocka już od listopada 2016. Ciągle mnie zwodzą itp. A teraz od początku lutego telefon leży w serwisie PLAY i nie wiem, modlą się pewnie do niego. Już nawet umowa mi wygasła, a telefonu jak nie mam, tak nie mam. Niektórzy złoszczą się o to od połowy marca, a ja od listopada już czekam i dalej nic…Raportuj

  28. Kacper napisał(a):

    Szanowny panie „rzeczniku” jak sprawa z simlock? Jakie jest wasze stanowisko? Działa wkońcu czy nie działa? Po swoim telefonie widze że nie działa!!! Wysłałem również do rzecznika e-mail z numerem imei, zero odpowiedzi….!!!Raportuj

  29. pphk napisał(a):

    Mam dokładnie to samo od 3 dni codziennie słyszę że simlock jest zdjęty. Niestety jest inaczej. Ręce opadają.Raportuj

  30. Maciej napisał(a):

    Kiedy będę mógł zdjąć simlocka ze swojego iphona7?Raportuj

  31. Antoni napisał(a):

    Play jest zwykłym oszustem. Piszę to z pełną odpowiedzialnością. Jezeli nieustannie okłamuje się Klientów, nie mówi sie prawdy, zapewniając, ze wszystko jest dobrze, to innego określenia byc nie może. Niech Pan, Panie Marcinie, poszuka sobie innej pracy, ale niech Pan pamięta: niech Pan bedzie uczciwy wobec ludzi, z którymi sie Pan zetknie. To naprawdę procentuje!Raportuj

  32. Paza napisał(a):

    Zmieniła się tylko strategia, wcześniej przyznawali, że jest awaria i nie można simlocka zdjąć, a teraz mówią, że spoko simlock zdjęty, a AWARIA TRWA jak trwała. Ludzie ucieszyli się, że mają zdjęte, ale po 24 h minka zrzedła i na nowo irytacja – żeby nie dobitniej.Raportuj

  33. Robert napisał(a):

    Mam dokładnie tak samo. Nie mogę zdjąć simlocka i telefon kupiony 29.03 w Play od tego momentu leży w szufladzie. Jest dla mnie bezużyteczny. W salonie przed zakupem konsultant wprowadził mnie w błąd miesiąc, że żaden telefon w sieci Play nie ma simlocka! W piątek byłem w salonie ponownie i inny konsultant był bardzo zdziwiony, że simlock jednak jest. Podobno wysłał polecenie odblokowania simlocka i do godziny miał być zdjęty. Mija trzeci dzień i simlock nadal jest aktywny. Mam naprawdę dość. Czuję się oszukany.. Naprawdę oszukany. Czas wybrać się do rzecznika praw konsumenta. Nie jestem pewny ale simlocki już chyba od dłuższego czasu są niezgodne z prawem. Muszę to zweryfikować. Nigdy już się nie dam tak nabrać.Raportuj

  34. omito napisał(a):

    czy ktoś to czyta z PLAY’a ?? z tego co widać to „rzecznik” nie czyta !!!! moderatorzy etc. może warto podpowiedzieć i przekazać „rzecznikowi” że są pewne obowiązki wobec poirytowanych klientów !!!!Raportuj

  35. frYzYer napisał(a):

    Otóż nie, drogi Panie rzeczniku. Syuacja nie poprawiła się ani trochę. Mało tego – system zdejmowania simlocków w Play zamiast zgłaszać wewnętrzny błąd serwera informuje, że blokada została zdjęta i … nic się nie zmienia. Czekam
    na poprawę tego stanu rzeczy od 19-go marca. Proszę więc nie wprowadzać użytkowników w błąd, że cokolwiek uległo poprawie, a tego kto z Pana zakpił stosownie potraktować, bo póki co to Pan świeci oczami za tę parodię i jeszcze się pod nią podpisuje.Raportuj

    • Robert napisał(a):

      Nie wiem na ile te informacje są prawdziwe, ale na oficjalnym forum play, ktoś wrzucił korespondencję mailową z konsultantem, który przyznał, że ponowne zdejmowanie simlocków w Iphonach możliwe będzie po 20 kwietnia… Jeżeli tak, to ja rezygnuję z Waszych usług. Poczekam jeszcze dzień lub dwa i piszę oświadczenie o odstąpieniu od umowy (14 dni, droga elektroniczna).

      Drogi Playu, strasznie straciliście w oczach klientów. Po co dawać simlocka do telefonu, skoro jest to w Polsce już nielegalne? Nie zasłaniajcie się proszę warunkami współpracy z firmą z Cupertino, gdyż bezpośrednio od Apple uzyskałem informację, że simlocki są zakładane tylko i wyłącznie na prośbę operatora i tylko na jego prośbę mogą zostać ściągnięte.Raportuj

  36. aleJ napisał(a):

    udalo sie komus od 20marca zdjac jakis simlok z playa z jabłka. bo widze ze sami niezadwoleni…Raportuj

  37. paweł napisał(a):

    Play to kłamcy.Raportuj

  38. Bartek napisał(a):

    Czyli co robimy pozew zbiorowy łamanie prawa polskiego i pogwalcenie praw konsumentaRaportuj

  39. Kacper napisał(a):

    Mi jabłko leży w szufladzie od 18 marca!!! Ja dopiero jestem na ciśnieniu!!! ZŁODZIEJE!!!Raportuj

  40. zynek napisał(a):

    nadal nic nie dziala, jutro telefon i zamiast dzownic do konsultanta bedzie telefon do rmf i tvnRaportuj

  41. PINOKIO napisał(a):

    Jak policzyć komentarze w tym wątku – to jeśli autorzy wysłali IMEI-e do Marcin Gruszka to 12, jeśli drugie tyle osób wysłało IMEI-e do Marcin Gruszka, ale bez komentarza na blogu – to razem 24. Pogrom. :)
    Będzie konkurs ? ” ile IMEI-ów dostał Marcin Gruszka na maila – 20 czy 30 ? :)”
    A w nagrodę może dock DeX do Samsunga 8 ? :))
    Pozdrawiam :)
    Fioletowy Troll :)Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      Jest ich znacznie więcej w mailu. Mam nadzieję, że jutro temat ruszy już skutecznieRaportuj

      • Robert napisał(a):

        Panie Marcinie, jest na to jakaś realna szansa czy to tylko nadzieja, jaką wszyscy mamy już od 2 tygodni?Raportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        To nie czekam już dziś na konkurs. :)
        Pozdrawiam.:)
        P.S. A napiszecie na czym polegał problem ? Może być ciekawa historia. :))Raportuj

      • paza napisał(a):

        Wolałbym prawdę, choć przykrą, z odległym terminem, ale prawdę. Mamienie ludzi: jutro, mam nadzieję, chyba, najprawdopodobniej – to dość męcząca sytuacja. Jeśli jest taki problem to powinniście informować każdego kupującego, że telefon będzie działał tylko i wyłącznie w sieci PLAY i że zdjęcie simlocka jest niemożliwe, bo nie wiemy co się dzieje.Raportuj

  42. Patryk napisał(a):

    Trzymamy za słowo .Raportuj

  43. Grafik napisał(a):

    „Jest ich znacznie więcej w mailu. Mam nadzieję, że jutro temat ruszy już skutecznie”
    … Co to właściwie znaczy???-Telefon jest zablokowany od 18 marca, od czwartku 30 marca widnieje jako odblokowany na Państwa serwerze ale simlock dalej funkcjonuje. Telefon kupiony na firmę iPhone 7, nr przenoszony z T-mobile, kilkukrotnie wykorzystałem wszystkie możliwe drogi (doradca biznesowy, BOK, kilka wizyt w salonie Play a nawet mail do rzecznika…). Już jest jutro czyli 03. kwiecień czy mam teraz na coś czekać czy może ponownie gdzieś dzwonić albo chodzić!!!??? Przekładać kartę co godzinę czy zamiast tego ktoś – ktokolwiek o czymkolwiek mnie i pozostałych wściekłych i bezsilnych klientów poinformuje??? Przed podpisaniem umowy nikt nie wspominał nic o żadnych utrudnieniach związanych ze zdjęciem simlocka, od początku nie ma żadnej rzetelnej informacji o przyczynach i terminie rozwiązania całej sytuacji!!!Raportuj

  44. Bartek napisał(a):

    A ja się tylko podzielę informacją że od piątku (31.03) czekam na odblokowanie Iphone 7 z Orange , chcąc go używać z Play. Wygląda na identyczny problem – Orange twierdzi że odblokowany, a telefon dalej śmieje się ze mnie że wkładam mu „Nieważną kartę SIM” ..
    pozdrawiam i również czekam na możliwość korzystania z Iphone 7 tak jak ja chce…Raportuj

  45. Robert napisał(a):

    Panie Marcinie, prosimy o informacje czy coś ruszyło w sprawie?Raportuj

  46. Dziku napisał(a):

    Ja odstąpiłem od umowy i odesłałem telefon.Raportuj

  47. omito napisał(a):

    czy mozna sie spodziewac w dniu dzisiejszym oficjalnego stanowiska w sprawie zablokowanych „jablek” ??Raportuj

  48. paweł napisał(a):

    zgłosiłem sprawę do biura ochrony konsumentaRaportuj

  49. omito napisał(a):

    jabłko sprzedane po wcześniejszym upewnieniu się że kupujący korzysta z fioletowej sim i uprzedzeniu go o aktualnym cyrkuRaportuj

  50. Kacper napisał(a):

    I co??? DUPA, Panie Marcinie!!!Raportuj

  51. Dawid napisał(a):

    ja takze czekam na odblokowanie telefonu od 16 marca. Na poczatku awaria systemu a od dwoch dni niby telefon odblokowany a simlock nadal widnieje . Mam nadzieje ze wkoncu naprawde bedzie odblokowany.Raportuj

  52. Kama napisał(a):

    Panie Marcinie czy może Pan przedstawić jakieś nowe informacje na temat w/w problemu? Niestety simlock nadal siedzi w moim telefonie i pewnie w innych też.Raportuj

  53. Dominik napisał(a):

    Godzina 10:00 w dniu 04 kwietni br. … iPhone 7 zaczął właśnie działać bez simlocka … Wszystko OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Raportuj

  54. paweł napisał(a):

    Potwierdzam , mój 6s też już jest odblokowany :)Raportuj

  55. Grafik napisał(a):

    Tak, potwierdzam-telefon bez simlocka działa od godz.12. Wszystkim którzy jeszcze czekają mogę powiedzieć tylko tyle: zdjęcie simlocka w Play jest jak bardzo rzadkie zjawisko w astrofizyce – choć jest niezwykle rzadkie i niebywałe to jednak jest pewność że się wydarzy… THE ENDRaportuj

  56. Karol napisał(a):

    Z całym szacunkiem ale ile można się z tym pierdolić ??!! może jakiś komunikat czy oświadczenie kiedy będzie coś wiadomo ??Raportuj

  57. Wooks napisał(a):

    Mój 5S również bez simlock’a. Zdejmowałem w salonie 31.03, dzisiaj w okolicach południa zaczęła działać karta z Orange :-)Raportuj

  58. Franek napisał(a):

    Potwierdzam u mnie tez zadziałało w południe mimo czekania ponad dwa tygodnieRaportuj

  59. paza napisał(a):

    Simlock zdjęty, nawet bez podłączania do iTunesRaportuj

  60. Robert napisał(a):

    Potwierdzam. Już działa. W końcu mogę z radością napisać ten komentarz prosto z nowiutkiego iPhona 7 :)Raportuj

  61. Obel napisał(a):

    Nadal nie dzialaRaportuj

  62. Adrian napisał(a):

    Potwierdzam, nadal nie działa. Mało tego, dostaję jakąś mglistą informacje w odpowiedzi na zgłoszenie, że blokada zostanie zdjęta dopiero po 09/04… Czyli rozumiem, że równie dobrze, może to być i na Wigilię, przecież to też po 09/04… Czy w tym Play macie aż taki burdel, że nikt nie potrafi podać jasnej informacji w czym jest problem i kiedy zostanie rozwiązany??Raportuj

  63. Irek napisał(a):

    Jak nie działało, tak nie działa…. Żenada i tyle.Raportuj

  64. Łukasz napisał(a):

    Wczoraj przed 9:00 sprawdzałem, telefon dalej był zablokowany. Ponowiłem próbę po godzinie 18:00 i simlock został zdjęty. Wszystko ok!Raportuj

  65. gsm napisał(a):

    PANIE Rzeczniku czy ta usługa już działa 100% czy nadal są jakieś kłopoty, co z nowymi simlokami z telefonów które bedą kupowane dziś jutro, trzeba słać do pana maile czy w salonie to sie da załatwić . Klient ma 50telefonów z playa i jego przedstawiciele jeźdżą do Niemiec i tam korzystają z kart innych operatorów , jest to dla nich bardzo istotne .Raportuj

  66. danio napisał(a):

    Zleciłem zdjęcie simlocka 1.04.2017 i powiedziano,że zdjęty.Od niedzieli kontaktuje się z BOK i jak mantra powtarzają,że Apple pracuje nad rozwiązaniem problemu !!! Ile czasu trzeba czekać???? Czy rzecznik też nie zna terminu czy to takie przepychanki terminów ,żeby uspokoić klientów???Raportuj

  67. ale napisał(a):

    tak te co zglaszelem w marcu po 2tygodnich zeszly i juz mialo byc po awarii. a jednak mam nowe umowy i kolejne i7 leża bo awaria powróciła. albo jest cały czas z przerwami na kaweRaportuj

  68. Michał napisał(a):

    Witam. Czy możliwość zdjęcia simlocka przez podanie numeru imei w mailu do rzecznika nadal istnieje?Raportuj

  69. alex napisał(a):

    a zapytam czy każdy salon playa to potrafi czy tylko firmowe? bo np w moim w miescie salon mówi że oni tego nie robią – salon francyzaRaportuj

  70. tomy_w napisał(a):

    Od 2 tygodni nadal nic 31.03 wizyta w salonie. Obsługa kazała mi kupić kartę z Play za 5 zł bo inaczej simlocka nie da się niby zdjąć z iphone 5s . Chyba mnie koleś naciągnął zdaje mi się. A i tak do dziś simlock nie jest zdjęty. @ telefony na infolinie 3 e-malie do rzecznika 2 do P. Marcina i w tym jeden dziś. Rozmowa na facebooku i dalej NIC „)” zero!!!Raportuj

  71. mwsn napisał(a):

    Probuje zdjac simlocka juz od tygodnia i nic! Obsluga techniczna nie potrafi nic pomoc tylko wysyla instrukcje krok po kroku jak odblokowac simlocka. Nie pomogla reklamacja, ani co dzienna rozmowa z konsultantami. Jestem w podrozy, niemal co dziennie zmieniam miejsce i jestem zawsze zalezna od WIFI, ktore jest malo dostepne!Raportuj

  72. Pablo napisał(a):

    Witam, czy na dzień dzisiejszy kwestia simlocka w iphonach jest już załatwiona? Krążą legendy po forach..Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty