Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
„…i bardzo bardzo bardzo Wam na tym zależy to możecie wysyłać numer IMEI urządzenia na mojego maila”
Łaskawca od siedmiu boleści się znalazł !
Beznadziejny jesteś chłopie z tymi Twoimi komentarzami. Naprawcie system, to nikt Ci głowy nie będzie zawracał.
Zakładam że nie masz iphona kupionego ostatnio w play, tylko tak po prostu marudzisz?;)
Idź hejtować gdzie indziej.
Pozdrawiam,
zadowolony klient
Czy planowana jest odpowiedź na ofertę a2mobile w jakiejś fioletowej submarce?
Dziś na moim „testowym” ;) starterze w iPhone zadziałał w końcu Wi-Fi Calling w PLAY… więc złożyłem wniosek o przeniesienie swojego numeru do PLAY – zgodnie z zaleceniem będę korzystał z fioletowej karty w iPhone :D
W tmobile wifi calling bardzo elegancko dziala
Mnie to nie dotyczy,ale mi się podobie.:)
Sympatyczny gest – według mnie – gdybym miał taki problem, bym napisał – nie boli.:)
od poludnia w Rewalu nie mam ani internetu LTE ( abonament) ani telefonu z PLAY :) co sie dzieje ? Pieniadze kasowac to potraficie….
taka mała ciekawostka.
https://www.badaniajakosci.pl/tests/internet-lte-2017-test-ofert-dostepnych-na-rynku/
Dalej jakiś wał!!! telefon zablokowany!!! Chciałem wysłać e-mail z IMEI!!! I co?? Nie prawidłowy adres e-mail rzecznika PLAY!!!!
Na pewno dobrze wpisałeś? Marcin dostał maile z IMEIami.
Jest kropka na końcu adresu powyżej
Witam ponownie ,
IMEI odblokowano wczoraj ok 10 ,ale do tej pory telefon wywala złą kartę .Proszę o info czym to jest spowodowane ,wiem że już wielu klientów ma sprawne telefony.
IMEI odblokowany od wczoraj i tak samo jak u kolegi telefon mówi i iTunes tez złą kartę
mam podobne objawy, od czwartku 30.03.2017 walczę z konsultantami a dostaję ciągle sprzeczne informacje o udanym odblokowaniu albo wysłaniu zgłoszenia do dz. tech. które są zamykane z wynikiem i tu uwaga(!!!) Sukcesem… nosz k…. m.. słabo mi się robi… wtf???
Jakaś oferta się szykuje ?
W plush 2x nolimit sms+10gb abo na czas nieokreślony 20 zł / numer (przy 2 numerach). W końcu nie będę musiał pamiętać o ładowaniu karty:) a u mnie tylko nadajniki plusa łapią:)
No to nad czym się zastanawiasz?
Wiec jednak nie naprawili…..
Wiadomo coś nowego ??
mam dokładnie tak samo, wczoraj tzn 30.03.17 zdjęto simlocka i poinformowano mnie, że najpóźniej po 24h wszystko powinno działać. 24 h minęły i zarówno iphone jak i itunes wywala błąd karty sim (nie obsługiwana karta innego operatora). Panie Marcinie napisałem maila z nr imei, liczę na Pana pomoc bo już ręce opadają.
IMEI niby u mnie też odblokowany ale dalej komunikat że karta nie ważna!!!
Ręce opadają, już nie mam siły!!!
lock wbity o 12.00 do bazy playa komunikat okey. i7 dalej zablokowany. inne sieci orange np ida od strzału po 1dniu max 3dniach.pleye stoją w miejscu.sprawdzone dzis.
bo to jest Play….dla gwiazdeczek ….. jak nie wiadomo o co chodzi? to chodzi o kasę….. blokada przez Apple dla Play!
Proponuję weekendowy konkurs – ile IMEI-ów dostał Marcin Gruszka na maila – 20 czy 30 ? :)
Pozdrawiam :)
Fioletowy Troll :)
Naprawicie to w końcu ?
Pytanie nie w temacie. Czy tylko u mnie występuje problem z logowaniem z FB ?
Dalej jaja z simlockiem ? Rzecznik spi albo na mejle odpowiada.
A co z HD Voice w roamingu? Blisko 2 lata minęło od „jesteśmy już w zaawansowanych testach”.
U mnie udało się ściągnąć simlock’a. Poszedłem do punktu Play i tym razem nie wywalało błędu w ich systemie. Pozdr
Ściągnięcie sim-locka to jedno a to czy to zadziała to drugie :P
NIEPOROZUMIENIE – konsultanci opowiadają bajki o rzekomym naprawieniu błędu a simlock siedzi jak siedzial …głęboko.
konsultant w salonie PLAY pokazal mi screen „sim-lock unlock” aaaaaaaa rzeczywistosc niestety ….. !!!!!!! sim z PLUS’a jak nie dziala tak nie dziala !!!!!
Jak ja byłem w Play, to „konsultant” za duzo chyba dla niego :-/ stwierdził ale jak przecież iPhone 7 nie ma sim locka….. więc jak oni kur…… mają je pościągać jak niewiedza że je mają heheh…..
Byłem w salonie, dzwoniłem kilkukrotnie na infolinie – blokada simlock jak była tak jest. Ciekawe co teraz jak konsultanci PLAYa twierdzą że blokada zdjęta. Ze strony tej firmy to raczej podpada pod jakieś nie wywiązywanie się z warunków umowy. Możę już czas najwyższy zgłosić sprawę do rzecznika ochrony praw konsumenta??
jestem za, od kilku dni jestem uziemiony i nie mogę przez nich używać telefonu! skandal…
Chyba coś kręcisz, bo gdyby Cię spotkała taka sytuacja to byś wiedział, że od rana wszystko działa: https://blogplay.pl/2017/04/drugi-odcinek-vloga-tym-razem-o-sim-lockach/
Nic nie działa – u mnie simlock jak był, tak jest dalej nie zdjęty.
Spróbuj ponownie, bo naprawdę wszystko działa.
ja na infolinie dzwonilem kilkanascie razy od podpisania umowy ( 18 marzec) za kazdym razem konsultanci mowili co innego wczoraj pani wysłała gdzies tam zgłoszenie i powiedziała ze w godzine powinno byc zrobione dzis dzwonilem pani powiedziała ze max 24 h ale w weekendy tego nie robia to mowie ze dzwonilem wcsoraj o 17:30 to pani poiedziałą ze dzis do 17:30 powinno byc zrobione inny konsultant zas powiedział ze jesli do 17:30 nie bedzie działac mam znowu zadzwonic i oni wysla gdzies jako blad techniczny….
Słuchajcie, ja na wymienionym przez serwis gwarancyjny telefonie nie mogę zdjąć simlocka już od listopada 2016. Ciągle mnie zwodzą itp. A teraz od początku lutego telefon leży w serwisie PLAY i nie wiem, modlą się pewnie do niego. Już nawet umowa mi wygasła, a telefonu jak nie mam, tak nie mam. Niektórzy złoszczą się o to od połowy marca, a ja od listopada już czekam i dalej nic…
Szanowny panie „rzeczniku” jak sprawa z simlock? Jakie jest wasze stanowisko? Działa wkońcu czy nie działa? Po swoim telefonie widze że nie działa!!! Wysłałem również do rzecznika e-mail z numerem imei, zero odpowiedzi….!!!
Mam dokładnie to samo od 3 dni codziennie słyszę że simlock jest zdjęty. Niestety jest inaczej. Ręce opadają.
Kiedy będę mógł zdjąć simlocka ze swojego iphona7?
Play jest zwykłym oszustem. Piszę to z pełną odpowiedzialnością. Jezeli nieustannie okłamuje się Klientów, nie mówi sie prawdy, zapewniając, ze wszystko jest dobrze, to innego określenia byc nie może. Niech Pan, Panie Marcinie, poszuka sobie innej pracy, ale niech Pan pamięta: niech Pan bedzie uczciwy wobec ludzi, z którymi sie Pan zetknie. To naprawdę procentuje!
Zmieniła się tylko strategia, wcześniej przyznawali, że jest awaria i nie można simlocka zdjąć, a teraz mówią, że spoko simlock zdjęty, a AWARIA TRWA jak trwała. Ludzie ucieszyli się, że mają zdjęte, ale po 24 h minka zrzedła i na nowo irytacja – żeby nie dobitniej.
Mam dokładnie tak samo. Nie mogę zdjąć simlocka i telefon kupiony 29.03 w Play od tego momentu leży w szufladzie. Jest dla mnie bezużyteczny. W salonie przed zakupem konsultant wprowadził mnie w błąd miesiąc, że żaden telefon w sieci Play nie ma simlocka! W piątek byłem w salonie ponownie i inny konsultant był bardzo zdziwiony, że simlock jednak jest. Podobno wysłał polecenie odblokowania simlocka i do godziny miał być zdjęty. Mija trzeci dzień i simlock nadal jest aktywny. Mam naprawdę dość. Czuję się oszukany.. Naprawdę oszukany. Czas wybrać się do rzecznika praw konsumenta. Nie jestem pewny ale simlocki już chyba od dłuższego czasu są niezgodne z prawem. Muszę to zweryfikować. Nigdy już się nie dam tak nabrać.
czy ktoś to czyta z PLAY’a ?? z tego co widać to „rzecznik” nie czyta !!!! moderatorzy etc. może warto podpowiedzieć i przekazać „rzecznikowi” że są pewne obowiązki wobec poirytowanych klientów !!!!
Otóż nie, drogi Panie rzeczniku. Syuacja nie poprawiła się ani trochę. Mało tego – system zdejmowania simlocków w Play zamiast zgłaszać wewnętrzny błąd serwera informuje, że blokada została zdjęta i … nic się nie zmienia. Czekam
na poprawę tego stanu rzeczy od 19-go marca. Proszę więc nie wprowadzać użytkowników w błąd, że cokolwiek uległo poprawie, a tego kto z Pana zakpił stosownie potraktować, bo póki co to Pan świeci oczami za tę parodię i jeszcze się pod nią podpisuje.
Nie wiem na ile te informacje są prawdziwe, ale na oficjalnym forum play, ktoś wrzucił korespondencję mailową z konsultantem, który przyznał, że ponowne zdejmowanie simlocków w Iphonach możliwe będzie po 20 kwietnia… Jeżeli tak, to ja rezygnuję z Waszych usług. Poczekam jeszcze dzień lub dwa i piszę oświadczenie o odstąpieniu od umowy (14 dni, droga elektroniczna).
Drogi Playu, strasznie straciliście w oczach klientów. Po co dawać simlocka do telefonu, skoro jest to w Polsce już nielegalne? Nie zasłaniajcie się proszę warunkami współpracy z firmą z Cupertino, gdyż bezpośrednio od Apple uzyskałem informację, że simlocki są zakładane tylko i wyłącznie na prośbę operatora i tylko na jego prośbę mogą zostać ściągnięte.
udalo sie komus od 20marca zdjac jakis simlok z playa z jabłka. bo widze ze sami niezadwoleni…
Play to kłamcy.
Czyli co robimy pozew zbiorowy łamanie prawa polskiego i pogwalcenie praw konsumenta
Mi jabłko leży w szufladzie od 18 marca!!! Ja dopiero jestem na ciśnieniu!!! ZŁODZIEJE!!!
nadal nic nie dziala, jutro telefon i zamiast dzownic do konsultanta bedzie telefon do rmf i tvn
Jak policzyć komentarze w tym wątku – to jeśli autorzy wysłali IMEI-e do Marcin Gruszka to 12, jeśli drugie tyle osób wysłało IMEI-e do Marcin Gruszka, ale bez komentarza na blogu – to razem 24. Pogrom. :)
Będzie konkurs ? ” ile IMEI-ów dostał Marcin Gruszka na maila – 20 czy 30 ? :)”
A w nagrodę może dock DeX do Samsunga 8 ? :))
Pozdrawiam :)
Fioletowy Troll :)
Jest ich znacznie więcej w mailu. Mam nadzieję, że jutro temat ruszy już skutecznie
Panie Marcinie, jest na to jakaś realna szansa czy to tylko nadzieja, jaką wszyscy mamy już od 2 tygodni?
To nie czekam już dziś na konkurs. :)
Pozdrawiam.:)
P.S. A napiszecie na czym polegał problem ? Może być ciekawa historia. :))
Wolałbym prawdę, choć przykrą, z odległym terminem, ale prawdę. Mamienie ludzi: jutro, mam nadzieję, chyba, najprawdopodobniej – to dość męcząca sytuacja. Jeśli jest taki problem to powinniście informować każdego kupującego, że telefon będzie działał tylko i wyłącznie w sieci PLAY i że zdjęcie simlocka jest niemożliwe, bo nie wiemy co się dzieje.
Trzymamy za słowo .
„Jest ich znacznie więcej w mailu. Mam nadzieję, że jutro temat ruszy już skutecznie”
… Co to właściwie znaczy???-Telefon jest zablokowany od 18 marca, od czwartku 30 marca widnieje jako odblokowany na Państwa serwerze ale simlock dalej funkcjonuje. Telefon kupiony na firmę iPhone 7, nr przenoszony z T-mobile, kilkukrotnie wykorzystałem wszystkie możliwe drogi (doradca biznesowy, BOK, kilka wizyt w salonie Play a nawet mail do rzecznika…). Już jest jutro czyli 03. kwiecień czy mam teraz na coś czekać czy może ponownie gdzieś dzwonić albo chodzić!!!??? Przekładać kartę co godzinę czy zamiast tego ktoś – ktokolwiek o czymkolwiek mnie i pozostałych wściekłych i bezsilnych klientów poinformuje??? Przed podpisaniem umowy nikt nie wspominał nic o żadnych utrudnieniach związanych ze zdjęciem simlocka, od początku nie ma żadnej rzetelnej informacji o przyczynach i terminie rozwiązania całej sytuacji!!!
A ja się tylko podzielę informacją że od piątku (31.03) czekam na odblokowanie Iphone 7 z Orange , chcąc go używać z Play. Wygląda na identyczny problem – Orange twierdzi że odblokowany, a telefon dalej śmieje się ze mnie że wkładam mu „Nieważną kartę SIM” ..
pozdrawiam i również czekam na możliwość korzystania z Iphone 7 tak jak ja chce…
Panie Marcinie, prosimy o informacje czy coś ruszyło w sprawie?
Ja odstąpiłem od umowy i odesłałem telefon.
Ja mam jeszcze kilka dni, ale zapewniam, że zrobię dokładnie tak samo jeśli sytuacji szybko się nie wyjaśni.
Również tak postąpię ale poczekam jeszcze do jutra.
czy mozna sie spodziewac w dniu dzisiejszym oficjalnego stanowiska w sprawie zablokowanych „jablek” ??
zgłosiłem sprawę do biura ochrony konsumenta
jabłko sprzedane po wcześniejszym upewnieniu się że kupujący korzysta z fioletowej sim i uprzedzeniu go o aktualnym cyrku
I co??? DUPA, Panie Marcinie!!!
ja takze czekam na odblokowanie telefonu od 16 marca. Na poczatku awaria systemu a od dwoch dni niby telefon odblokowany a simlock nadal widnieje . Mam nadzieje ze wkoncu naprawde bedzie odblokowany.
Panie Marcinie czy może Pan przedstawić jakieś nowe informacje na temat w/w problemu? Niestety simlock nadal siedzi w moim telefonie i pewnie w innych też.
Godzina 10:00 w dniu 04 kwietni br. … iPhone 7 zaczął właśnie działać bez simlocka … Wszystko OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Potwierdzam , mój 6s też już jest odblokowany :)
Tak, potwierdzam-telefon bez simlocka działa od godz.12. Wszystkim którzy jeszcze czekają mogę powiedzieć tylko tyle: zdjęcie simlocka w Play jest jak bardzo rzadkie zjawisko w astrofizyce – choć jest niezwykle rzadkie i niebywałe to jednak jest pewność że się wydarzy… THE END
Z całym szacunkiem ale ile można się z tym pierdolić ??!! może jakiś komunikat czy oświadczenie kiedy będzie coś wiadomo ??
Mój 5S również bez simlock’a. Zdejmowałem w salonie 31.03, dzisiaj w okolicach południa zaczęła działać karta z Orange :-)
Potwierdzam u mnie tez zadziałało w południe mimo czekania ponad dwa tygodnie
Simlock zdjęty, nawet bez podłączania do iTunes
Potwierdzam. Już działa. W końcu mogę z radością napisać ten komentarz prosto z nowiutkiego iPhona 7 :)
Nadal nie dziala
Potwierdzam, nadal nie działa. Mało tego, dostaję jakąś mglistą informacje w odpowiedzi na zgłoszenie, że blokada zostanie zdjęta dopiero po 09/04… Czyli rozumiem, że równie dobrze, może to być i na Wigilię, przecież to też po 09/04… Czy w tym Play macie aż taki burdel, że nikt nie potrafi podać jasnej informacji w czym jest problem i kiedy zostanie rozwiązany??
Jak nie działało, tak nie działa…. Żenada i tyle.
Wczoraj przed 9:00 sprawdzałem, telefon dalej był zablokowany. Ponowiłem próbę po godzinie 18:00 i simlock został zdjęty. Wszystko ok!
PANIE Rzeczniku czy ta usługa już działa 100% czy nadal są jakieś kłopoty, co z nowymi simlokami z telefonów które bedą kupowane dziś jutro, trzeba słać do pana maile czy w salonie to sie da załatwić . Klient ma 50telefonów z playa i jego przedstawiciele jeźdżą do Niemiec i tam korzystają z kart innych operatorów , jest to dla nich bardzo istotne .
Zleciłem zdjęcie simlocka 1.04.2017 i powiedziano,że zdjęty.Od niedzieli kontaktuje się z BOK i jak mantra powtarzają,że Apple pracuje nad rozwiązaniem problemu !!! Ile czasu trzeba czekać???? Czy rzecznik też nie zna terminu czy to takie przepychanki terminów ,żeby uspokoić klientów???
tak te co zglaszelem w marcu po 2tygodnich zeszly i juz mialo byc po awarii. a jednak mam nowe umowy i kolejne i7 leża bo awaria powróciła. albo jest cały czas z przerwami na kawe
Witam. Czy możliwość zdjęcia simlocka przez podanie numeru imei w mailu do rzecznika nadal istnieje?
Zapraszamy do salonów :)
A co to zmieni skoro byłem i od 1.04.2017 nie zrobiono nic
a zapytam czy każdy salon playa to potrafi czy tylko firmowe? bo np w moim w miescie salon mówi że oni tego nie robią – salon francyza
Od 2 tygodni nadal nic 31.03 wizyta w salonie. Obsługa kazała mi kupić kartę z Play za 5 zł bo inaczej simlocka nie da się niby zdjąć z iphone 5s . Chyba mnie koleś naciągnął zdaje mi się. A i tak do dziś simlock nie jest zdjęty. @ telefony na infolinie 3 e-malie do rzecznika 2 do P. Marcina i w tym jeden dziś. Rozmowa na facebooku i dalej NIC „)” zero!!!
Probuje zdjac simlocka juz od tygodnia i nic! Obsluga techniczna nie potrafi nic pomoc tylko wysyla instrukcje krok po kroku jak odblokowac simlocka. Nie pomogla reklamacja, ani co dzienna rozmowa z konsultantami. Jestem w podrozy, niemal co dziennie zmieniam miejsce i jestem zawsze zalezna od WIFI, ktore jest malo dostepne!
Witam, czy na dzień dzisiejszy kwestia simlocka w iphonach jest już załatwiona? Krążą legendy po forach..
Tak, jak najbardziej.