Tako rzecze rzecznik Play

SIMlocki na iPhone’ach w PLAY

Apple zaprezentowało w ubiegłym tygodniu nową, limitowaną wersję RED. Wygląda super, cel szczytny, tylko cena poza moim budżetem niestety. I nawet jeżeli mój czarno matowy 7 Plus sporo przeżył przez ostatnie miesiące będziemy się kumplować jeszcze długooo – no, chyba że zrobię kolejne podejście do Androida, skoro tyle fajnych słuchawek ostatnio pojawiło się w PLAY.

To taki wstęp do głównego tematu wpisu. Otóż kilka osób dosyć nerwowo zareagowało na brak możliwości zdjęcia sim-locka ze sprzedawanych u nas iPhone’ów.

Generalnie nie muszę sprawdzać tematu, bo smartfony kupione w naszej sieci działają bez zarzutów jeżeli wsadzicie do nich fioletową kartę, czyli tą, którą kupiliście z kontraktem. Wprowadzenie sim-locka wynika głównie z naszych zasad współpracy z firmą z Kalifornii, w których szczegóły wchodzić nie będę, bo nie mogę, ale (wszystko przed „ale” nie ma znaczenia)…

W PLAY klient jest dla nas zawsze najważniejszy, nawet jeżli ktoś w komentarzu napisze coś innego (cały czas się uczymy i chętnie poprawiamy nasze błędy). My staramy się o to każdego dnia i w każdej sytuacji, dlatego była możliwość zdejmowania tak nielubianych sim-locków. Sam osobiście pomagałem sporej grupie klientów to zrobić wliczając w to kilka leniwych gwiazdek szołbiznesu.

Wszystko działało super do tego feralnego momentu, kiedy pojawił się błąd w systemie. Systemy operatora to ultra skomplikowany MATRIX, w którym czasem zdarza się błąd czy usterka. Nie jest to żadna zmiana strategii i nie wycofujemy się z naszego podejścia. Szukamy rozwiązania i pewnie jeszcze chwilę to potrwa. Dlatego proszę osoby poddenerwowane o cierpliwość. Znamy temat i nad nim pracujemy. Niestety w tej chwili nie znam daty, ale obiecuję, że do tematu wrócę jak tylko status zmieni się, mam nadzieję, że wkrótce. Tymczasem polecam korzystać z kart PLAY ;-)

 

Foto: Apple

Komentarze

  1. stroozik napisał(a):

    Ale drogi rzeczniku zdajesz sobię sprawę, że np. niektórzy przenoszą numer do Was dopiero? Tak jak i ja to zrobiłem – za ponad miesiąc będę mógł użyć zakupioonego telefonu. „Otóż kilka osób dosyć nerwowo zareagowało na brak możliwości zdjęcia sim-locka ze sprzedawanych u nas iPhoneów.” —> dziwicie się? Kupiłem sprzęt i mimo zapewnień w salonie, że nie ma simlocka i można go od razu użyć to teraz leży w szufladzie od tygodnia…ale co tam, rzecznik dobrą radę dał w końcu by użyć kart play…jest to przykre, tyle powiem.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Możesz korzystać z niego z kartą z numerem tymczasowym, która jest wydawana i działa do momentu właściwego przeniesienia numeru. Wiem, że jest to półśrodek, ale zawsze coś.Raportuj

      • Stroozikowa napisał(a):

        Teoretycznie tak. Praktycznie – mam własną działalność i zmiana numeru niestety nie jest możliwa. A żeby było „zabawniej”, poprzedni aparat właśnie się zepsuł. Także przenosząc numer mam dwie sieci, dwa telefony i z niczego nie mogę korzystać. ;)Raportuj

  2. Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

    Nie dziwię się i dlatego napisałem jak wygląda sytuacja. Tak rozumiem Twój przypadek, ale w tej chwili nie będę ściemniał, że jest inne rozwiązanie. Do tej pory działało to bez problemów i nie podejrzewam, że konsultancie w salonie mieli złe intencje.Raportuj

  3. Katherin napisał(a):

    Play nie ma już fajnych ofert, jedyne co trzyma mnie w play to zasięg 4 sieci awaryjna sim-ka w trasie.
    Kiedy wyłączycie to śmieszne ograniczenie prędkości internetu do 7Mb/s w ofertach na kartę w zasięgu macierzystym waszej sieci ??Raportuj

  4. Katherin napisał(a):

    Oferty z roczną ważnością konta mają nałożone ograniczenie 7Mb/s wewnątrz P4, ciekawostką jest że inni MVNO na nadajnikach P4 mają maksymalną prędkość i roczną ważność konta.Raportuj

  5. spitfire napisał(a):

    Skoro pojawił się temat iPhone’a i Waszych relacji z Apple, mam pytanie: kiedy Wi-Fi calling na iPhone’ach? Zasięg w wielu miejscach (w tym biurze w centrum Krakowa, w którym pracuję) nie powala, a rozwiązanie to bardzo pomogłoby mi w komunikowaniu się z ludźmi..Raportuj

  6. Joka napisał(a):

    Kup tymczasowo kartę play w usłudze pre paid nawet i zrób przekierowanie połączenia z obecnego numeru na ten w iPhone. Zawsze to coś.Raportuj

  7. tomasz napisał(a):

    Serio rzecznik taki rozrzutny i jest gotów kupić nowy telefon w Play? I to jeszcze w abonamencie?Raportuj

  8. diana napisał(a):

    Czy ktos moze podac dokładna date i ostateczną kiedy bedzie ta awaria usunieta , bo ja również nie moge korzystac z telefonu!!!!!!!!!!!!!!Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Wystarczy DOCZYTAĆ DO KOŃCA wpis, żeby wiedzieć, że nie są w stanie podać ostatecznej daty rozwiązania problemu.
      Niestety pewne problemy są takie, że nawet najlepszy informatyk i technik nie wie ile zajmie mu usunięcie awarii. Polecam cierpliwość, chociaż rozumiem frustrację :)Raportuj

  9. Tomasz napisał(a):

    Szkoda tylko, że ta sytuacja trwa już od tygodnia i żaden informatyk w Waszej sieci nie potrafi usunąć problemu. Telefon leży i nie można korzystać.Raportuj

    • Lol napisał(a):

      Ta ich „awaria” trwa już od ponad 2tyg! Porażka,szkoda ze wszystko inne im działa żeby dzwonić ciagle z nowymi „ofertami” itpRaportuj

  10. eldoka na wolno napisał(a):

    Na pewno to błąd w systemie:) Takiego bałacha dawno nie słyszałem.Raportuj

  11. diana napisał(a):

    ja rozumiem ze problemy i awarie sie zdarzaja , sama pracuje w sieci na szczescie konkurencyjnej , i nie wyobrażam sobie 2 tygodnie kłócic sie z klientami iinformowac ich ze cos nie działa, jak maja kiepskich informatyków to radze ich wymienić skoro nie umieja sobie poradzic z probleme, a play w takiej sytuacji chyba powinien zapewnic klientom inna ścieżke zdjecia blokady, nie wierze ze tylko w ten jeden sposób mozna sciagnac simlocka – a tak sie chwalili jako pierwsi ze sa jedyna siecia bez simlocków i co tu za niespodzianka klientów spotkała, jestem mega wkurzona jak można tak traktować klientówRaportuj

  12. patrols napisał(a):

    Tyle lat z telefonami bez simlocka, a nagle taka wpadka. No może się zdarzyć. Ale dla niektórych oczywiście jest to niedopuszczalne, bo przecież jak można być tak traktowanym…. Śmieszne :)Raportuj

  13. PINOKIO napisał(a):

    „działają bez zarzutów jeżeli wsadzicie do nich fioletową kartę, czyli tą, którą kupiliście z kontraktem” ? Hello ? Czyli każda inna karta poza tą z kontraktu, jak choćby jakiś pre-paid z PLAY nie gwarantuje działania bez zarzutów ? O, to już chyba nie zwykły sim lock a jakiś sim multi-T-lock. Na pograniczu kryptologii. Wyższy poziom. Szacunek, szacunek. :)
    A mało co i bym się skusił.:)
    Dziwne czasy idą.:)
    Pozdrawiam :)
    Fioletowy TrollRaportuj

  14. Damian Krainski napisał(a):

    Szlag mnie trafi, czekam juz prawie tydzien na zdjecie simlocka, rozwazalem przejscie do play po kilkunastu latach w T-mobile (i wczesniej w Erze) ale teraz sobie chyba daruje. I niezla sciema z tymi warunkami z Apple, dzwonilem do Apple i powiedzieli ze to operator zaklada simlocki na wlasne zyczenie i tylko on moze zdjac, oni nie zakladaja ani nie promuja takiego podejscia. Takze ladne klamstwo jesli chodzi o powod. Co to za awaria ktorej od tygodnia nie mozecie usunac????? Ile to jeszcze potrewa? w dniach czy w tygodniach?Raportuj

  15. Grafik napisał(a):

    Moja sytuacja wygląda tak jak wielu innych osób tutaj, przenoszę nr do Play na firmę z nowym iPhonem 7.Od ponad tygodnia nie mogę używać telefonu, po wielokrotnych kontaktach z doradcą biznesowym, wizytą w salonie i kilku telefonach do BOK (gdzie usłyszałem kilka wersji opowieści o awarii, globalnym problemie i serwerach firmy Apple wraz z zapewnieniami że problem zostanie rozwiązany do jutra lub do końca tygodnia…) uzyskałem informację o awarii systemu automatycznego jednocześnie oświadczenie że tak zwane „zlecenia” zdjęcia blokad działają i są ręcznie dla każdego telefonu indywidualnie realizowane.To było kilka dni temu, telefon nadal jest zablokowany! Wyjaśnienia Państwa są mętne i niejasne brak tu jakichkolwiek konkretów czy rekompensaty dla klientów za stracony czas i pieniądze. Wielokrotne mijanie się z prawdą czynią Państwa firmą nie wiarygodną dla klienta biznesowego. Dodatkowo w swojej ponad 20-letniej karierze zawodowej przy okazji współpracy z różnymi firmami w Polsce i za granicą nie spotkałem się z defektem z branży IT którego usunięcie miało by trwać kilka dni czy nawet tydzień.Raportuj

  16. diana napisał(a):

    zgadzam sie z Tobą GRAFIK w 100 % , ja jako pracownik jednej sieci w której pracuje 3 lata i byly pracownik innej sieci w ktorej pracowalam 7 lat w ŻYCIU nie zdazyło sie zeby awaria trwala tak długo i nikt nie wiedział kiedy bedzie rozwiazana . A ja jakbym miała tak 2 tagodnie tych samych ludzi informowac z cos nie działa i nie wiem kiedy bedzie działało spaliłabym sie ze wstydu!!!!!!!!!Raportuj

  17. diana napisał(a):

    Ciekawe czy ktos to wogóle czyta ??? czy tylko my tak piszemy a oni dalej sobie leżą ?Raportuj

  18. Remeg napisał(a):

    Moglibyście zrobić porządek z doładowaniami kart dla „nie telefonów” (router, tablet, laptop, etc.), bo papierek z doładowaniem można kupić w salonie, sklepie, kiosku, ale.. skorzystać z niego już nie (powinna być dostępna opcja aktywacji wygenerowanego kodu przez net, albo choćby bezpłatnym SMS’em bo to w tabletach bywa na stanie), chyba klient wypatroszy swój tel. wepchnie tam tymczasowo kartę, wklepie „kod z papierka”, ubije telefon, wyciągnie SIM’a i właduje go z powrotem do urządzenia. Mało „user friendly”.

    (Tak, wiem że można sobie konto zasilać przez net, a nie biegać po kioskach, ale skoro można nabyć doładowanie w inny sposób to powinna być dostępna sensowna metoda jego wykorzystania…).Raportuj

  19. diana napisał(a):

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/apple-problem-ze-zdjeciem-simlocka-z-iphoneow,2,3,38462.html

    tu jest artykuł na telepolis odnosnie simlocków, mi sie wydaje ze zadnej awarii nie ma bo chyba kazdy głupi by w półtora tygodnia usunął ja albo został zwolniony , być moze play i orange nie chca zapłacic apple za coś wiec ich apple przyblokowałRaportuj

  20. aaa napisał(a):

    ja mam 10 jabłek co dałem do klientów i co niemoge z nich dzwonić chcą kase zeby im oddac. a za co mam oddać jak locki byly zgłoszone przy zakupie i to nie moja wina. panowie to wezcie te imei na maila do cupertino podeslijcie i nie sobie wklepuja kopiuj wklej do bazy zeby je usuneli to juz trwa chyba 10dzien.Raportuj

  21. aaa napisał(a):

    z orange schodzą locki ale wolniej -sprawdzone wczorajRaportuj

  22. Prawo napisał(a):

    Play operator „półśrodków” SIMwpadka.Raportuj

  23. .w napisał(a):

    lol, po długiej nieobecności wszedłem na ‚blogaska’ zobaczyć co w trawie piszczy i… piszczy po staremu – drogo i zaklinamy rzeczywistość. a tymczasem a2mobile pokazało nową ofertę i „pozamiatało”, jest tanio, nie ma śmiesznych limitów (czy to we własnej sieci czy u partnerów – 3Mbitps?!)… no ale play już nie jest „szelenżerem”, zaraz wskoczy z celebrytami na szczyt. Więc wystarczy dalej zaklinać rzeczywistość, że wszyscy przenoszą się do play bo jest super… nie jest, problemy z zasięgiem dalej występuja a w ofertach panuje drożyzna…Raportuj

  24. Daniel napisał(a):

    Drogi PLAY co z wami i kolejna oferta tym razem a2mobile http://www.telepolis.pl/wiadomosci/niewyczerpalne-pakiety-nowa-oferta-a2mobile,2,3,38465.html PLAY prosimy o przebudzenie bo jesteśmy w tyle. Gdzie te czasy kiedy PLAY wyznaczał standard?Raportuj

    • Janusz napisał(a):

      Dokładnie… jakie to jest słabe i smutne, że MY – klienci Play, musimy pisać posty tutaj i prosić, by odświeżyli ofertę…Raportuj

  25. Grafik napisał(a):

    Wracając do tematu, kolejny dzień mija i nie ma usunięcia problemu simloocków ani nawet poważnej odpowiedzi kiedy należy spodziewać się jakiegokolwiek rozwiązania korzystnego dla klientów…
    P.S.
    Ton wypowiedzi rzecznika Państwa firmy jest nie adekwatny do sytuacji a poziom wypowiedzi (choćby cytując: „kilka leniwych gwiazdek szołbiznesu…”) żenująco niski. To nie jest zabawne.Raportuj

  26. diana napisał(a):

    rzecznik ma to gdzieś tak samo jak cały playRaportuj

  27. Kacper napisał(a):

    Jestem w podobnej sytuacji jak większość, jabłko czeka na lepsze czasy, może bez Play:-) Tylko dziwie się Aplle? Ta sytuacja też świadczy o ich produkcie!!! Co to za iPhone 7 który ma simlock???? Ile jeszcze mamy czekać???Raportuj

  28. Kamila napisał(a):

    Drogi Play’u
    Jestem waszą stałą klientką,
    2 lutego przedłużyłam abonament wraz z nowym iPhonem 7.
    22 lutego byłam zmuszona oddać smartfona na gwarancję, ponieważ przestał działać aparat, lampa oraz ogólnie zaczął bardzo topornie pracować.
    27 lutego dostałam SMS z wiadomością, że telefon dotarł do serwisu.
    Dzisiaj mija równo miesiąc odkąd telefon jest w serwisie, w salonie w którym przedłużyłam umowę konsultanci nie potrafią mi odpowiedzieć kiedy otrzymam telefon, a kontakt z Biurem Obsługi klienta kończy się na skierowanie mnie spowrotem do salonu. Płacę niemały abonament za usługi z których nawet nie mam jak skorzystać.
    Czy moglibyśmy rozpatrzyć moja sprawę i polubownie ją załatwić? Czuję się bezradna, ponieważ jako długoletnia klientka jestem pozostawiona sama sobie…

    Dodam że domagam się wymiany smartfona na nowy
    PozdrawiamRaportuj

  29. Przemek napisał(a):

    Ludzie latają na Księżyc, klonują się nawzajem, budują autonomiczne pojazdy… A Play? Nie potrafi zdjąć simlocka z telefonu od 16.03. Ja już nawet nie jestem zły, nie mam siły sie już denerwować. Po prostu mam dość.Raportuj

  30. diana napisał(a):

    czy ktos juz dzisiaj dzwonił do play???Raportuj

  31. Damian napisał(a):

    nie ale dalej nie dzialaRaportuj

  32. Damian Krainski napisał(a):

    no juz calkowicie mi przeszla chec przejscia do Play, co za dziadowska siec.Raportuj

  33. Kuba Richter napisał(a):

    Witam,

    Podobno na forum udzieliliście Państwo informacji ,że awaria potwa do 20 Kwietnia.Osobiście uważam ,że takie traktowanie klienta jest niedopuszczalne ,tym bardziej że Wasza konkurencja te blokady zdejmuje na bieżąco po krótkim 2 dniowym przestoju.

    Wydaje mi się ,że Pan rzecznik powinien się oficjalnie wypowiedzieć w temacie .Co więcej wielu waszych klientów aby przedłużyć umowę i zakupić nowy drogi sprzęt sprzedaje ten stary.I właśnie to zablokowaliście co powoduje ,że za Waszą sprawą Wasi klienci wychodzą na oszustów .

    Oczekuję ,zresztą jak pozostali użytkownicy oficjalnej informacji z Państwa strony ,oraz propozycji rozwiązania tej bardzo kłopotliwej sytuacji.Raportuj

  34. kamiledgar napisał(a):

    no dobra, o co chodzi z tym simlockiem w iphone?

    czy jeśli zdjąłem simlocka już jakiś czas temu to zostanie mi ponownie założony, czy nie ma takiej możliwości?Raportuj

  35. Damian Krainski napisał(a):

    20 kwietnia? O ludzieee, a gdzie to info?Raportuj

  36. Kuba Richter napisał(a):

    Na Forum play BOK tak odpisał komuś .Nie dementują tego w dalszej konwersacji.

    Wydaje mi się ,że ludzie już powinni dostać oficjalkę żeby wiedzieć co robić dalej…Raportuj

  37. Kasia napisał(a):

    Drogi PLAYu!
    Prosimy o oficjalna odpowiedz do kiedy bedzie problem ze zdjeciem tych nędznych simlockow !! Na infolinii wciaz informacja ze jest to sprawa prioryterowa !!!Raportuj

  38. piotrofoto napisał(a):

    Również czekam na oficjalne wyjaśnienie kolejny termin 20 kwietnia jest śmieszny. Może wyjaśnicie co to znaczy ze nie macie dostępu do systemu ??!! Nie zaplaciciliscie czy co ? Takie traktowanie klientów jest wręcz śmieszne i za każdym razem zbywanie innym terminem… będzie jutro będzie jutro teraz już za miesiąc. Ciekawe co dalej…?Raportuj

  39. Grafik napisał(a):

    Moja sytuacja wygląda tak jak wielu innych osób tutaj, przenoszę nr do Play na firmę z nowym iPhonem 7.Od ponad tygodnia nie mogę używać telefonu, po wielokrotnych kontaktach z doradcą biznesowym, wizytą w salonie i kilku telefonach do BOK (gdzie usłyszałem kilka wersji opowieści o awarii, globalnym problemie i serwerach firmy Apple wraz z zapewnieniami że problem zostanie rozwiązany do jutra lub do końca tygodnia…) uzyskałem informację o awarii systemu automatycznego jednocześnie oświadczenie że tak zwane „zlecenia” zdjęcia blokad działają i są ręcznie dla każdego telefonu indywidualnie realizowane.To było kilka dni temu, telefon nadal jest zablokowany! Wyjaśnienia Państwa są mętne i niejasne brak tu jakichkolwiek konkretów czy rekompensaty dla klientów za stracony czas i pieniądze. Wielokrotne mijanie się z prawdą czynią Państwa firmą nie wiarygodną dla klienta biznesowego. Dodatkowo w swojej ponad 20-letniej karierze zawodowej przy okazji współpracy z różnymi firmami w Polsce i za granicą nie spotkałem się z defektem z branży IT którego usunięcie miało by trwać kilka dni czy nawet tydzień.
    Wracając do tematu, kolejny dzień mija i nie ma usunięcia problemu simloocków ani nawet poważnej odpowiedzi kiedy należy spodziewać się jakiegokolwiek rozwiązania korzystnego dla klientów…
    P.S.
    Ton wypowiedzi rzecznika Państwa firmy jest nie adekwatny do sytuacji a poziom wypowiedzi (choćby cytując: „kilka leniwych gwiazdek szołbiznesu…”) żenująco niski. To nie jest zabawne.

    Nadal żadnej oficjalnej informacji-to zaskakujące jak bardzo nie zależy wam na waszych własnych klientach a to przecież dzięki nam istniejecie. BRAK KOMPETENCJI I IGNORANCJA.Raportuj

  40. Przemek napisał(a):

    To, że PLAY nawet nie odnosi się do naszych komentarzy stawia sprawę jasno. Coś im padło i sami nawet nie wiedzą co. My jako klienci nie otrzymujemy ze strony operatora absolutnie żadnego wsparcia, NIC. Walczę z nimi już od blisko 2 tyg. Słyszałem kilkanaście różnych wersji. Ba… Niektórzy konsultanci byli na tyle bezczelni, że przekazywali mi błędne informacje „mam komunikat, że dziś sprawa będzie załatwiona (…)”, takimi newsami karmiono mnie w połowie zeszłego tygodnia.
    Jestem zażenowany poziomem obsługi i podejściem pracowników szczególnie z wyższych szczebli. Kierownik zmiany działu technicznego był tak bezczelny i niemiły, że aż dziw bierze, że został dopuszczony do klientów.
    W tej chwili żądamy ze strony operatora jasnej i klarownej informacji.
    JAK DŁUGO MUSIMY CZEKAĆ?

    Zamiast wydawać miliony na spoty reklamowe zainwestujcie w informatyków z prawdziwego zdarzenia bo jak widać pogubiliście się w tym „MATRIXie”.

    ŻENADA.Raportuj

  41. Kara napisał(a):

    Kupiłam telefon za 1700 zł przenosząc nr do play z Plusa. To kupa kasy jak za rzecz która zalega teraz na dnie szuflady. Nie korzystam z karty play bo mam mam swój nr telefonu i z niego chce korzystać ! Przy zakupie telefonu sprzedawca zapewniał ze usunie blokadę od ręki. Czuje się oszukana i baaaardzo żałuje ze zmieniłam dotychczasowego operatora. Będę mądrzejsza za 2 lata kiedy umowa dobiegnie końca.Raportuj

  42. UA napisał(a):

    Play, tanie rozmowy na Ukraine hehe… jedyne co wam wyszło!!! Sieć dla kabanów!!!Raportuj

  43. Przemek napisał(a):

    Drogi Rzeczniku, czy udzielisz nam wreszcie konkretnej informacji? Musicie wiedzieć cokolwiek, znać jakąś datę, informację na jakim etapie jest „naprawa”. Żądamy konkretów. To naprawdę nie są żarty. Przez Was setki użytkowników zamroziło w swoich telefonach dziesiątki, a nawet setki tys. zł., czy to jest dla Was powód do śmiechu?

    Wszyscy rozumiemy, że zdarzają się problemy techniczne, że coś idzie nie tak, ale to nie może trwać tak długo.

    Jeśli informacja o 20 kwietnia potwierdzi się, sprzedam telefon a sam zrezygnuję z Waszych usług. To samo zrobią na pewno setki innych użytkowników.

    Tak nie może być…Raportuj

    • Damian napisał(a):

      Potwierdzam, ja namówiłem całą rodzinę aby razem przenieść umowę do Play i byłem zachwycony do czasu, aż namówiłem grono swoich znajomych i namówiłem ich na zakup iPhone w Play…. Od 3 tygodni każdy ze znajomych który kupił iPhone i chce korzystać z innej karty jest wściekły – ja na czele z nimi. To, że zakładacie simlock na iPhone bo takie macie warunki – co nas to interesuje!!!! Jest ustawa o sprzedaży telefonów bez simlocka i nie ma podziału, że te modele z simlockiem, a te bez.. Nie róbcie sobie jaj z klientów!!!!! Zero wsparcia!!!!!Raportuj

      • Edi napisał(a):

        To odstąpcie od umów z winy operatora i po problemie.Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Pierwsze słyszę o takiej ustawie. Play jako pierwszy operator w Polsce zaczął sprzedawać telefony bez SIM-locka i jedynie iPhone’y podlegają tej restrykcji, co wynika z zapisów umowy. Co więcej blokada jest zdejmowana za darmo w każdym momencie trwania umowy, u innego operatora jest to możliwe dopiero po jej zakończeniu i za opłatą 77 zł (!).Raportuj

  44. Jacek napisał(a):

    Mam ten sam problem. Telefon z którego korzystać nie można. Chyba robią klientów w „konia”. żadna normalna firma nie pozwoli sobie na tak długą awarie. jest ustawa o sprzedaży telefonów bez simlocka – chyba trzeba złożyć skargę do UKE.Raportuj

  45. Grafik napisał(a):

    DZIEŃ JAK CO DZIEŃ…
    Moja sytuacja wygląda tak jak wielu innych osób tutaj, przenoszę nr do Play na firmę z nowym iPhonem 7.Od ponad tygodnia nie mogę używać telefonu, po wielokrotnych kontaktach z doradcą biznesowym, wizytą w salonie i kilku telefonach do BOK (gdzie usłyszałem kilka wersji opowieści o awarii, globalnym problemie i serwerach firmy Apple wraz z zapewnieniami że problem zostanie rozwiązany do jutra lub do końca tygodnia…) uzyskałem informację o awarii systemu automatycznego jednocześnie oświadczenie że tak zwane „zlecenia” zdjęcia blokad działają i są ręcznie dla każdego telefonu indywidualnie realizowane.To było kilka dni temu, telefon nadal jest zablokowany! Wyjaśnienia Państwa są mętne i niejasne brak tu jakichkolwiek konkretów czy rekompensaty dla klientów za stracony czas i pieniądze. Wielokrotne mijanie się z prawdą czynią Państwa firmą nie wiarygodną dla klienta biznesowego. Dodatkowo w swojej ponad 20-letniej karierze zawodowej przy okazji współpracy z różnymi firmami w Polsce i za granicą nie spotkałem się z defektem z branży IT którego usunięcie miało by trwać kilka dni czy nawet tydzień.
    Wracając do tematu, kolejny dzień mija i nie ma usunięcia problemu simloocków ani nawet poważnej odpowiedzi kiedy należy spodziewać się jakiegokolwiek rozwiązania korzystnego dla klientów…
    P.S.
    Ton wypowiedzi rzecznika Państwa firmy jest nie adekwatny do sytuacji a poziom wypowiedzi (choćby cytując: „kilka leniwych gwiazdek szołbiznesu…”) żenująco niski. To nie jest zabawne.

    Nadal żadnej oficjalnej informacji-to zaskakujące jak bardzo nie zależy wam na waszych własnych klientach a to przecież dzięki nam istniejecie. BRAK KOMPETENCJI I IGNORANCJA.

    A OTO OFICJALNA ODPOWIEDŹ OD PLAY 24 Z DZISIAJ 29.03 (W MOIM WYPADKU PROBLEM ZAISTNIAŁ 18 03.)

    Chciałabym poinformować, że obecnie mamy awarię związaną z zdejmowaniem Simlocka z Iphona. Problem powoduje, brak wysyłania do Apple informacji o zdjęciu blokady.Obecnie cały czas pracujemy nad rozwiązaniem problemu ale może on trwać do końca kwietnia. Serdecznie przepraszam za problemy z tym związane.

    Zachęcamy do zapoznania się z nowymi ofertami dla stałych Klientów. W przypadku zainteresowania prosimy o wysłanie SMS o treści TELEFON pod numer 8016 -oddzwonimy i dobierzemy ofertę.

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl). Jesteśmy także do dyspozycji pod numerem 790 600 600 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *600 z telefonu Play, bądź poprzez stworzenie zgłoszenia z play24.

    NAPRAWDĘ PO TYCH WSZYSTKICH BZDURACH I KŁAMSTWACH KTÓRE USŁYSZAŁEM WCZEŚNIEJ-KONIEC KWIETNIA-NAWET NIE OSŁAWIONY 20 KWIECIEŃ…
    APPLE OFICJALNIE ZAPRZECZA ŻE PROBLEM W JAKIKOLWIEK SPOSÓB LEŻY PO ICH STRONIE-ŻADEN Z OPERATORÓW W POLSCE I ZAGRANICĄ NIE MA PROBLEMU Z WŁASNYMI SIMLOCKAMI W ICH PRODUKTACH.

    PODAJCIE PRAWDZIWĄ PRZYCZYNĘ TEJ SYTUACJI I KONKRETNY TERMIN JEJ ROZWIĄZANIA.Raportuj

  46. elf napisał(a):

    i dalej nic prosta niby sprawa.Raportuj

  47. Kasia napisał(a):

    Dzwonilam na infolinie… informacja od Pani konsultant, ze od jutra nie bedzie problemu. Slysze to juz od ponad tygodnia także ciekawe ile w tym prawdy ?!Raportuj

  48. Patryk napisał(a):

    Znając życie to zero :)Raportuj

  49. kawtan napisał(a):

    Jak czytam wasze pomysły jak poradzić sobie z problemem to po prostu ręce opadają.

    -Rozwiązać umowę z winy operatora? Chyba żart :P nikt wam na to nie pozwoli :)
    -Skarga do UKE? Śmiało… P4 odpowie że wystąpił błąd systemowy nie zależny od nich i że starają się ze wszystkich sił rozwiązać problem :) a UKE powie „ok”
    -Może sąd?? Takich jak wy (zwykli klienci) prawnicy P4 zjadają na śniadanie

    To oczywiste że w play jak i w każdej innej marce mamy klientów „ważnych i ważniejszych” ale którym z nich nie jesteś to simlocka Ci nie zdejmą.

    Inna sprawa jest taka… PO CO KUPUJECIE TELEFONY U OPERATORÓW ?? Jeżeli Cię stać na jednorazowy wydatek kilku tysięcy, kup na wolnym rynku, a nawet jeżeli nie to kup na raty. Oferty tylko SIM są dużo bardziej opłacalne. Play na tle innych przy tylko SIM wygląda tak sobie ale daje radę. Niestety w przypadku ofert z telefonem jest inaczej :)

    Pozdrawiam niecierpliwych :)Raportuj

  50. Mateusz napisał(a):

    Witam powiem wam ludzie ze są to żywcem jaja jak berety żeby taka firma jak Apple coś takiego odwaliła to jakaś masakra używam juz iPhonów od jakieś 5-6 lat i taka żenująca sytuacja co można zrobić żeby wkoncu uruchomić ten telefon . Dodam ze jeszcze przeszedłem z sieci plusa do play a tu taka sytuacja !!! Co oni wyrabiają ten rzecznik to Wogole coś robi czy tylko siedzi raczej ta sytuacja nadaje się jedynie do TVN!!! Co wy na to ???Raportuj

  51. Bart napisał(a):

    hciałbym Wam powiedzieć, że w moim przypadku czekam na zdjęcie simlocka już od 5 listopada 2016. Miałem wymieniany telefon na gwarancji i za diabła nikt (nawet serwisy zewnętrzne), nie potrafi odblokować mojej 6-stki. Od 3.02.2017 telefon jest w serwisie wewnętrznym PLAY, no ale dalej nic, w świetle obecnych problemów muszę dalej czekać… Zaraz będzie pół roku. Brawo dla firmy PLAY.Raportuj

    • Edi napisał(a):

      To czemu jeszcze nie odstąpiłeś od umowy z winy Play?Raportuj

      • Bart napisał(a):

        Odwodzono mnie od tego, niestety to był błąd, że tego nie zrobiłem. Dokładnie dziś skończyła mi się umowa. Edi, co Twoim zdaniem mogę w tej sytuacji zrobić? Kierownik salonu, który zajmuje się moją sprawą prosi o cierpliwość, że sprawa pójdzie do przodu, ale prawda jest taka, że ten wymieniony telefon nie chciał się odblokować jeszcze kilka miesięcy temu, nikt nie potrafił tego zrobić, więc ciekawe, co oni wymyślą… nie wiem, Rzecznik ochrony praw konsumenta?Raportuj

  52. diana napisał(a):

    nie wiem czyja to zasługa bo próbowałam w kilku miejscach , salonach , bokach itd ale mi działa ;)Raportuj

  53. molnar napisał(a):

    Zglosilem dzisiaj okolo 14:00 odblokowanie iphona i pani najpierw powiedziala ze jest awaria ale kiedy kazalem jej wpisac imei telefonu system przyjal odblokowanie i nie wyskoczyl blad. Czekam teraz na aktywacje iphona zobaczymy kiedy to nastapiRaportuj

  54. Grafik napisał(a):

    Sprawa została załatwiona ale sposób jej załatwienia pozostawia wiele do życzenia.Rzetelne informowanie na bieżąco o postępie prac na pewno jest lepsze niż próby dezinformacji lub lakoniczna wypowiedź rzecznika która wielu osobom podniosła ciśnienie.Po zakończeniu prac powinien pojawić się oficjalny komunikat.Po całej sprawie pozostaje niesmak.Raportuj

  55. Mateusz napisał(a):

    Słuchajcie najpierw zadzwoniłem na infolinie aby się dowiedzieć czy nadal maja awarie czy nie Pani mnie poinformowała ze nadal jest i nie wiadomo kiedy zostanie usunięta!!! Ale gdy zadzwoniłem do salonu PLAY i po podaniu nr imei to tez został mój iphon odblokowany także dzwońcie albo udajcie się do salonów powinno być Ok a sami nie wiedza ze jest Ok!!! PozdrawiamRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty