Tako rzecze rzecznik Play

Drugi odcinek vloga tym razem o sim-lockach

Wróciliśmy z polskiej premiery LG G6 i dostaliśmy dobrą wiadomość w sprawie sim-locków na iPhone’ach. Jaką? Obejrzyjcie drugi odcinek vloga na kanale Gruszka thePLAYer:

 

Jak widzicie bzdury o usunięciu awarii 20 kwietnia były wyssane z palca – nie wierzcie w takie niepotwierdzone plotki! :)

Komentarze

  1. Czytelnik napisał(a):

    No dobra Marcin, odcinek zero był w plenerze, odcinek drugi o sim lockach a gdzie jest odcinek pierwszy?Raportuj

  2. mike278 napisał(a):

    Krzysiek pytanie techniczne. Ile czasu Ty poświęciłeś na przygotowanie tego materiału? Marcin nie trać zapału, ta forma się sprawdza jak dla mnie. nie myślisz o wydzieleniu osobnej strony? Czy tylko kanał na Yt i na blogu? powinieneś też chyba zezwolić na linkowanie portalom telekomunikacyjnym. To by było ciekawe jak ludzie zareagują np na wypowiedź z vloga np na Telepolis (a nie tylko suche newsy Luina ;) : Rzecznik Play na swoim blogu zapowiedział…..)Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Zależy od materiału mike. Odcinek 0 był całkowicie robiony przez Marcina. Przy tym nie było dużo pracy, bo to praktycznie ciągła setka, tylko cięcie w jednym miejscu (do 15 minut). Napracowałem się przy materiale z premiery LG G6 – premiera zapewne z samego rana :)Raportuj

  3. PINOKIO napisał(a):

    A Dobry Wieczór.
    Dźwięk . Wow!.:)
    Nadal trzymię kciuki za dalszość, bo to fajne jest.:)
    Około 100 osób odetchnęło z ulgą. Cenne. ;))
    Także, także…Byłem blisko. I już się cieszę. :)
    Bo nie o to chodzi by złapać króliczka, ale by gonić go.:)
    Chociaż z tą wodoodpornością iphone’a w tle to nie bardzo jestem przekonany.:) Chyba, że jest jakiś crash test, który to potwierdza.:)Raportuj

  4. Robert Olejnik napisał(a):

    Skoro o blokadach mowa, to mam pytanie czy problem logowania na blogu przez fb to tylko moja przypadłość. Czy inni też tak mają?Raportuj

  5. Daniel napisał(a):

    Niestety mydlenie oczu, a wszyscy poprawili ofertę, a PLAY na końcu szczególnie jeśli chodzi o skrajnie małe i drogie pakiety netu najdroższe ze wszystkich. Smutne jest to, że PLAY wycofuje się o walkę o klienta lepiej puścić Geslerową w TV i robic z ludzi…….Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      nie jest aż tak źle jak piszesz a z tego co wiem to ten temat był dosyć istotny dla kilkudziesieciu osób. Nawet niektórzy grozili, że zgloszą to do urzędówRaportuj

      • Daniel napisał(a):

        Marcin ja nie zglaszam blo lubię PLAY i wiem ze nie ma nic za darmo i rozmowy są tanie i stan darmowy w sieci to bardzo chwałę ale NET jest drogi i można zapomnieć i swobodnym korzystaniu . nawet betonowe Orange dal pakiet 9gb za 9 zł a w PLAY mamy za tyle 2 GB no 3 GB jeśli weźmiemy opcje cykliczna.Raportuj

      • Daniel napisał(a):

        Prosimy o przywrócenie pakietu 10gb za 10 zł play by dogonił konkurencje i pozyskał nowych klientów same korzyści no chyba ze sieć nie wyrabia i zamiast inwestować w Magdę Gesler inwestujce w sieć i klienta.Raportuj

  6. Daniel napisał(a):

    Rozmowy i sms są tanie i za grosze i stan darmowy za co chwale play ale z neta nie można swobodnie korzystać ze względu na limity i wysokie ceny.Raportuj

  7. pietia napisał(a):

    A kiedy mniej-więcej można się spodziewać odblokowania telefonów? Pytam czysto orientacyjnie, żeby nie przekładać co chwilę karty między telefonami ;)Raportuj

  8. Irek napisał(a):

    Sukces odtrąbiony oficjalnym kanałem, a klienci wciąż czekają na odblokowanie i – zapewne – wciąż dokonują zakupu nieświadomi problemu. Infolinia odblokowuje, przyjmuje zlecenie na odblokowanie, informuje o awarii do dnia jutrzejszego, 10.04, a nawet 20.04 (!!!), a klienci nabici w butelkę uzyskują tyle informacji, ile osób z nimi rozmawia telefonicznie… Jak długo będę jeszcze oczekiwał na możliwość używania zakupionego u Państwa telefonu ??? Poniosłem koszt zakupu, gwarancja upływa, a Play nie jest w stanie rozwiązać problemu który sam stworzył. Źle to wróży w przypadku awarii czegokolwiek, a już na pewno nie zachęca do korzystania z usług w przyszłości…Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Byłeś dzisiaj w salonie, żeby zdjąć sim-locka?Raportuj

      • Irek napisał(a):

        Byłem w salonie w ubiegłym tygodniu, zdejmowano mi telefonicznie również w ubiegłym tygodniu (informując, że wszystko jest OK), w dniu dzisiejszym rozmawiałem z konsultantami w sprawie zgłoszonego problemu i jeden oznaczył zgłoszenie jako pilne, co poskutkowało oddzwonieniem innego konsultanta, który poinformował, że problem potrwa do 10.04, co jest kolejną datą z którą się zetknąłem. Salon co najwyżej podejmie próbę zdjęcia, poinformuje o zdjęciu i zaleci połączyć się z iTunes, co jest niemożliwe, pomimo dokonania zakupu nowej karty bez kodu PIN, co również polecił mi konsultant „rozwiązując” problem w ubiegłym tygodniu…Raportuj

        • Irek napisał(a):

          Reasumując, czuję się jak królik doświadczalny, z tą różnicą, że jeszcze ponoszę koszty finansowe doświadczeń Play’a… Zakupiłem bezużyteczny dla mnie iPhone, dodatkowo przeniosłem numer od innego operatora i od 20.03 mogę co najwyżej popatrzeć na nadgryzione jabłuszko…Raportuj

      • Adam napisał(a):

        Podłączam się do dyskusji, bo mam ten sam problem. W salonie byłem w piątek, wysyłałem IMEI do Marcina. SIM-Lock wciąż nie został zdjęty!!!! :-( Czy powinienem jeszcze raz iść do salonu aby ponowić zlecenie zdjęcia blokady?Raportuj

    • Adrian napisał(a):

      Niestety, muszę potwierdzić, że problem w dalszym ciągu nie został rozwiązany. Dodatkowo, wydaje się wręcz niemożliwym uzyskanie jakiejkolwiek konkretnej informacji, czy to na infolinii zwykłej, czy tej bardziej „technicznej”. Strasznie to razi niekompetencją, wychodzi na to, że cała obsługa Play i „pomoc” ogranicza się do wysyłania faktur co miesiąc…Raportuj

    • Adrian napisał(a):

      Aha, kanału „mail do rzecznika z numerem IMEI” też probowałem używać, ale zero odpowiedzi… Nie bardzo rozumiem, po co takie deklaracje tu były na blogu wcześniej rzucane.Raportuj

  9. Marek napisał(a):

    Marcinie czy możemy liczyć na jakąś porządną ofertę „domowego” LTE, żeby nie martwić się o transfery danych gdy korzysta kilka osób (teraz jest 100 GB – za mało)? Albo żeby po przekroczeniu prędkość nie spadała do 1 Mb/s tylko chociaż może do 10 – 15 Mb/s.

    Myślę, że warto zadbać o takich klientów (jak ja), bo nigdy wszyscy nie będą w zasięgu światłowodów czy innych kabli, a limit 100 GB to na rodzinę zdecydowanie za mało. Obejrzyj sobie Marcinie ze 3 odcinki jakiegoś serialu i zobacz ile Ci „zjadło” danych, a teraz weź pod uwagę, że jest kilka takich osób.Raportuj

  10. Kowal napisał(a):

    Problem, trwa nadal…
    „Jak widzicie bzdury o usunięciu awarii 20 kwietnia były wyssane z palca – nie wierzcie w takie niepotwierdzone plotki! :)” <- nie potwierdzone plotki wychodzące z waszego biura? Fajnie oszukujecie klientów :)Raportuj

  11. Karol napisał(a):

    Niestety mój iphone dalej nie chce pracować na innej karcie ;/ niby usterka naprawiona, ale zdejmowanie simlock’a następuje chyba losowo wybranym ludziom, bo jak widzę na forum jedna grupa się cieszy a druga dalej ma problem, niestety ja mam takie szczęście, że zawsze muszę być w tej gorszej grupie ;/Raportuj

  12. ale napisał(a):

    i jak tam ludzie awaria juz usnieta w całosci da sie odblokować nowe jabłka z playa. ?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty