Tako rzecze rzecznik Play

Kozacka przedsprzedaż LG G6

Podpowiedziałem Wam, że warto poczekać na przedsprzedaż tego modelu. A jest ona kozacka. Kozacka przez duże „K”. Przede wszystkim:

LG G6 w PLAY dostaniecie za 1 zł przy abonamencie FORMUŁA SOLO L za 155 zł miesięcznie.

To wybitnie niska cena. Naprawdę – Krzysiek sam go chce kupić ;) A co poza tym?

Przenośny projektor LG Minibeam.

Z wbudowaną baterią, wyświetlające obraz HD do 100 cali. Idealny na camping, pod namiot czy inne wyjazdy. A poza sezonem spokojnie swoją rolę spełni w domu. Ich ilość jest ograniczona, więc radzę się decydować bardzo, bardzo szybko.

 

Bezprzewodowe słuchawki LG Tone Infinim.


Mam je i to bardzo wygodne rozwiązanie, często zapominam, że w ogóle mam je na szyi ;)

Rok gwarancji na wyświetlacz.

Boisz się, że telefon spadnie przez co stłucze się ten duży wyświetlacz? W zestawie jest voucher na jedną bezpłatną wymianę wyświetlacza do wykorzystania w ciągu roku. Moim zdaniem w takie dodatki powinni iść producenci, bo to najcenniejsza część całego smartfona.

Konkurs, w którym do wygrania są bilety na wycieczkę do Hollywood.

Duży wyświetlacz w LG, PLAY NOW w Play i w ten zawiły sposób docieramy do wielkiego kina i zwiedzania studia filmowego ;)

 

To wszystko w ramach jednego smartfona. To największa, najbardziej wypasiona i najlepiej wyceniona przedsprzedaż w PLAY – bierzcie, bo rozejdzie się jak świeże bułeczki :) LG G6 znajdziecie w naszym eshopie.

Komentarze

  1. PINOKIO napisał(a):

    Zaiste przedziwne czasy.:)
    Kozackie wygibasy.:)Raportuj

  2. atqa napisał(a):

    Ja słuchawki noszę na uszach ?Raportuj

  3. Lenioo napisał(a):

    Tylko w eshopie dostaje się prezenty czy mogę zamówić na infolinii lub w salonie i też dostanę ?Raportuj

  4. Krylu napisał(a):

    Witam. W momencie zamowienia w eshopie dostane potwierdzenie ze załapałam sie na grstisy czy jak to wygląda?Raportuj

  5. Radek Witan napisał(a):

    W regulaminie jest info że słuchawki są tylko w Orange? Możecie to wyjaśnić?Raportuj

  6. Radek Witan napisał(a):

    Rozumiem, że jak zamówi się dzisiaj to projektor spokojnie będzie? Czy jakies potwierdzenie będzie czy udało się załapać na prezenty?Raportuj

  7. domi napisał(a):

    Ile sztuk projektorów w promocji bo nie ma nigdzie info?Raportuj

  8. ssaa napisał(a):

    Czy pol roku za 1 zł. przy przenoszeniu numeru obowiązuje w KAŻDEJ wysokości abonamentu (np. w tym za 155 też) ? Czy tylko w tych trzech podstawowych?Raportuj

  9. Diego Armando napisał(a):

    Zestaw robi wrażenie!Raportuj

  10. mike278 napisał(a):

    OOOOOO słuchaweczki. Podziękuję za smarta (na swój terminal nie narzekam ;) ) ale słuchawki extra sprawa.Raportuj

  11. Naku napisał(a):

    Kiedy smartfony będą rozsyłanieRaportuj

  12. KaCe napisał(a):

    Juz nic nie ma heeeh – chcialem kupic, bo umowa mi sie konczy i d…sza… Wszytko wyprzedane. Nic to – trzeba zmienic siec, bo gdzie indziej daja telefon w podobnej cenie na firme ale w mniejszym abo… Jedynie rzutnik byl na plus w stosunku do konkurenci. Nie ma rzutnika – nie warto;/Raportuj

  13. Dominik napisał(a):

    A będą jeszcze inne kolory czy już tylko same białe zostały ??Raportuj

  14. Wiechu napisał(a):

    Nowy klient umowa na 24 miesiące a przedłużający na 25 miesięcy ? brawo za doceniane ;)Raportuj

  15. Magda napisał(a):

    Wasz system zamawiania przez e -shop jest do bani od godziny 17 próbowałam zakupić telefon jednak nie mogłam złożyć zamówienia pomimo dostępności na początku wszystkich kolorów. Pomijam fakt że dla przedlużających umowa na 25 miesięcy to jeszcze nie można jej przedłużyć….Czas się pożegnać z tą siecią bo to kolejny zawód w przeciągu 2 miesięcy i to poważny. Co z tego że złożyłam reklamacje przez play24 że nie mogę złożyć zamówienia… jak doczekam się odpowiedzi nie wiadomo co się stało i promocji nima i nie bydzie. Nadmieniam że infolinia wogóle nie pomogła w tym temacie. ehhh, szkoda straconych 4 godzin i nerwów.Raportuj

  16. rafik napisał(a):

    Czy G6 powróci jeszcze w formie przedsprzedaży czy to już koniec?Raportuj

  17. Daniel napisał(a):

    Kolejna oferta tym razem http://www.telepolis.pl/wiadomosci/heyah-no-limit-i-10-gb-za-25-zl,2,3,38525.html PLAY wypada najgorzej ze wszystkich obecnie jeśli chodzi o ofertę no limit. Orange za 28 zł bez limitu wszystko i 18gb plus za 25zł no limit i 10gb t mobile za 25zł no limit i 10gb PLAY za 25zł no limit bez MMS i 6gb netaRaportuj

  18. Maciek napisał(a):

    Trochę szkoda, że w tak niesprawiedliwy sposób potraktowaliscie starych klientów. Mam abonament, czytam bloga codziennie, próbowałem od 15 siedem razy, na początku w ogóle występował błąd, potem dowiedziałem się że oferta dla mnie jest niedostępna, bo abo jest na czas nieokreślony… O dziwo nową umowę mogłem bez problemu wziąć. Człowiek chce przejść z abo 29,99 na 140 i nie może.Raportuj

  19. Robert Olejnik napisał(a):

    Co tu dużo mówić, faktycznie mega Kozacka oferta na naprawdę fajną słuchawkę. Brawo dla Play i LG. Gdyby info poszło w sobotę byłbym przekonany, że to żart.Raportuj

    • Edi napisał(a):

      No właśnie niezbyt fajną bo w okrojonej wersji z zeszłorocznym procesorem, bez DAC i bez ładowania bezprzewodowego.Raportuj

      • gucio napisał(a):

        Procesor spokojnie daje radę, a do tego przefajne słuchawki i równie sympatyczny projektor. A ładowanie bezprzewodowe jakoś mnie nie przekonuje.Raportuj

      • Robert Olejnik napisał(a):

        Ten „zeszłoroczny” procesor świetnie sobie radzi. Bezprzewodowe ładowanie sprawdza się u mnie jedynie w przypadku smartwatch. W telefonie nie jest mi potrzebne. Co do wersji okrojonej o DAC to zgadzam się, że to słabe ze strony LG. Nie zmienia to jednak mojej oceny G6. To bardzo fajna słuchawka. A przedsprzedażowy zestaw od Play to mega okazja.Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Info dla Ciebie – telefon z jackiem 3,5 mm MUSI mieć DAC, LG G6 również ma ;) Fakt, model na Stany ma inną wersję DAC, ale to wynika z innych rzeczy (choćby radiowych).Raportuj

        • Robert Olejnik napisał(a):

          Ale ja to wszystko wiem, faktycznie DAC to nic innego jak przetwornik cyfrowo analogowy i G6 z oczywistych względów został w niego wyposażony. Chodzi o klasę zastosowanych podzespołów. W V10 LG dało czadu i zastosowało DAC SABRE 9018 i wzmacniacz SABRE 9602. W G5 co prawda opcjonalnie (za to sprawiedliwie) dostępny był moduł DAC od B&O. Jeśli więc z jakichś względów różnicują wersje urządzenia w tym zakresie, byłoby dobrze podać więcej konkretów. Za chwilę i tak pewnie się pojawią informacje co w której wersji siedzi ;-)Raportuj

        • walek napisał(a):

          A czy ma też inną wersję ładowania bezprzewodowego wynikającą z innego napiecia?
          Mam tyle ladowarek bezprzewodowych łącznie z samochodową i muszę z tego powodu zrezygnowac z G6 bo żółte lica nas traktują jak…Raportuj

  20. wrs napisał(a):

    wszystko fajnie, ale już nie ma możliwości zamówienia.
    rozumiem, że koniec promo:)?Raportuj

  21. kacper napisał(a):

    Czy będzie jest dostępny G6 nawet bez słuchawek ?Raportuj

  22. Magda napisał(a):

    tak tak jest dostępny………chyba w snach. 2 dzień nie mogę zamówić tego telefonu u was bo są błędy w sytemach i chudy wie gdzie jeszcze….. 2 reklamacje złożone żadna nic nie pomogła z 15 razy telefon na BOK też nikt nie wiem nic……… żałosne. Jak tak dalej będzie to zapłacę w ORANGE bo tam nie ma problemu z zamówieniem. Żałosne w play nr od prawie 14 lat…. żenuła.Raportuj

    • Bartosz Dziedzic napisał(a):

      Czy to za 145zl czy za 155zl bez znaczenia. Na kazdej taki sam przebieg. Mam filmik ekranu jak to wyglada i zgłoszę to do rzecznika praw konsumenta. Albo się coś ma i się to sprzedaje albo siedzi sie na tylku i uklada puzzle.Raportuj

  23. domi napisał(a):

    Pytanie dot. gratisów. Powyżej info, że wysyłacie oddzilnie i wcześniej, w eshope info, że wysyłka razem z telefonem. Kto ma rację?Raportuj

  24. Bartosz Dziedzic napisał(a):

    Witam, staram się przedłużyć umowę w ofercie z LG G6 i od dwóch dni nie mogę złożyć zamówienia. Próbowałem z różnych komputerów, przeglądarek i telefonów. Pomocy nie otrzymałem bo telefonicznie nie można zamówić przedsprzedaży a przez internet cytuję to oni wpływu nie mają i błędy się zdarzają, proszę próbować. Tak się traktuje klienta który jest od początku play i ma cztery abonamenty. Brawo…..Raportuj

  25. macq napisał(a):

    Same „zachwyty” abonamentowców… A później płacz i zgrzytanie zębów, czemu to karciarze dostają ciągle jakieś gratisy, a oni nie!!! Macie odpowiedź i zamknijcie się przy kolejnych promocjach!!! :PRaportuj

  26. ursus napisał(a):

    Z racji tego że gwarancji na wyświetlacz jest ograniczona ilość i trzeba się rejestrować kto pierwszy ten dostanie mam pytanie kiedy g6 będzie do odbioru myśli wybrany został salon Play jako punkt odbioruRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Dla każdego jest gwarancja na wyświetlacz i słuchawki.Raportuj

      • ursus napisał(a):

        Serio to jestem mile zaskoczony byłem powinien że tylko słuchawki już w zestawie a tu bonus słuchawki voucher na wyswietlacz i do treści jeszcze wisienka na torcie rzutnikRaportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Rzutnik jest w zamówieniach z pierwszego dnia przedsprzedaży – 03.04 :) Wszystkie się wyprzedały.Raportuj

          • ursus napisał(a):

            Wiem 3 kwietnia złożyłem zamówienie miałem kupować na wolnym rynku s8 ale zostałem skuszony właśnie tym rzutnikiem a że u obecnego operatora umowa na czas nie określony to postanowiłem ponownie zostać klientem PlayRaportuj

  27. Paweł napisał(a):

    Chciałem kupic na przedłużenie umowy. Ale przez www nie mogę bo mam wiecej umow i akurat niedawno jedna przedłużona i blokada na kolejną. Przez telefon mogę ale…. Nie ma przez telefon g6 w sprzedaży. Moge tez w sklepie ale to samo jak przez telefon. Wiec ktoś mi powie jak tego zakupu dokonać?;-)Raportuj

  28. Leniwy napisał(a):

    Marcin czy wiadomo kiedy bedziecie wysylali telefony do klientow ? W mailu dostalem info ze 16 (to byly swieta) a do tej pory status na play.pl sie nie zmienil. Prosze o info kiedy jest planowana wysylkaRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Była informacja o wysyłce po 16 – z tego, co wiem dzisiaj/jutro ma być wysyłka :)Raportuj

      • ursus napisał(a):

        dziś premiera wiec wypadało by urządzenia trafiły dziś do klientów a u mnie również status zamówienia wciąż jako kompletowane a zamawiałem odbiór w salonie sądząc że smartfon już tam będzie czekał kilka dni przed i po prostu powiadomią o odbiorze dzisiajRaportuj

      • Leniwy napisał(a):

        Panie Krzyśku.
        Minęło dziś i jutro i dalej status jest ten sam.
        W cennikach jest czyli można kupić w salonie a Ci co kupili w przedsprzedaży dostaną na końcu? Co się dzieje.
        Dodatkowo chętnie bym chciał już korzystać z waszych usług a bez tego nie mogę. Słabo wygląda wasza promocja.
        Kiedy ostatecznie ruszycie z wysyłką? Prosze o konkretną informację!Raportuj

  29. krzysiek napisał(a):

    Projektor jest objęty gwarancja ?Raportuj

  30. Jarek napisał(a):

    Kiedy wysyłka? Wszędzie cisza. infolinia nie ma pojęcia.Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      I ja się spodziewałem, że w ten sposób to zadziała. Sprzedałem swój G4 i czekam na zbawienie teraz. Ktoś tu dał ciałaRaportuj

  31. krzysiek napisał(a):

    dostał już ktoś jakieś info odnośnie zestawów z projektorem ? bo coś mam wrażenie że play zrobiło dużo szumu a teraz po cichu sie wycofują ?! na stronie było że po 16 wysyłka dziś już 20 i żadnej wiadomości.
    P.S czuje się zrobiony w balona !!Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Dzwonimy do wszystkich i informujemy – wszystko jest okej :)Raportuj

      • M napisał(a):

        Do mnie nie dzwonicie ;-).
        Zamówienie ciągle nie wysłane, a na infolinii info że wysyłka raczej w przyszłym tygodniu :(Raportuj

      • Arek napisał(a):

        To ja poproszę o telefon w sprawie zamówienia 101252945 i informację kiedy mogę się spodziewać sprzętu. Mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę że trochę zawiedliście klientów i możemy liczyć na jakąś rekompensatę…Raportuj

      • Mariusz napisał(a):

        Okej to by było gdyby telefony były już u klientów…Raportuj

      • Margo napisał(a):

        Szkoda ze to jeden wielki niewypal ludzie sprzedali state telefony i ciągle czekają na nowy lg. To jest jakaś kpina. Do nikogo nie dzwonicie i nie informujecie porażkaRaportuj

  32. domi napisał(a):

    Może wreszcie ktoś kompetentny by się wypowiedział co do kwestii wysyłki zestawów? Dzisiaj/jutro (19/20) już minęło, raczej nie jest ok, a na infolinii dziwią się, że nie zostało wysłane, bo mają już telefony, ale nie mogą powiedzieć, kiedy wyślą, bo oni nie wiedzą, bo to eshop. Ręce opadają….Raportuj

  33. krzysiek napisał(a):

    Proszę o prawdziwą informacje odnośnie zamówień! bo nie wiem czy jest sens czekać czy już porzucić złudzenia że wywiążecie się z umowy a nie przesuwajcie z środy na czwartek z czwartku na piątek i tak w kotka i myszkę a głupiemu radośćRaportuj

  34. Tomek napisał(a):

    Czy tylko mi się wydaję? Mam wrażenie, że w tekście wpisu na blogu była podana data wysyłki, teraz jej nie ma. Celowo? ;)Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Tak, tylko Ci się wydaje ;)Raportuj

      • Tomek napisał(a):

        Odszukać w historii wersję strony, na której jest napisane o dacie 19.04, a później 16.04.?

        Wydaje mi się mocno, że Ty też o tym wiesz ;)Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Proszę bardzo, próbuj – mogę Ci nawet udostępnić zrzuty ekranu wersji z CMS. Chodzi Ci zapewne o to, co jest napisane w komentarzach :)Raportuj

          • Tomek napisał(a):

            Krzysiek, twoje pierdzielenie z uśmieszkami jak błazen nic nie zmienia. Odpowiedziałbyś lepiej, kiedy ludzie dostaną sprzęty, a nie twierdzisz, że jest OK. Guzik, nie jest OK, bo sprzętów nadal nie ma u klientów! 3.04. o godzinie 19:56 sam napisałeś w komentarzu odpowiadając na pytanie: „Kiedy nastąpi wysyłka sprzętów?”: „Jest informacja w opisie – po 19.04”. Dalszą korespondencję sobie odśwież. Sam się podkładasz próbując mi coś udowodnić, a jak widać, ciężko Ci to idzie.

            Zaczynasz mnie irytować swoją postawą jako pracownik operatora, bo próbujesz wszystkich tutaj wprowadzić w błąd celowo.Raportuj

          • Tomek napisał(a):

            Serio nie wiedziałem, że robiąc jakiekolwiek zamówienia w necie, powinienem również robić screeny oferty, bo później mogę być tak porobiony, że ktoś później będzie mi inputował takie ściemy!

            Moje zamówienie złożyłem na przedłużenie umowy, która kończy się niebawem. Ja jak głupek dałem się naciągnąć na projektor, którego pewnie i tak nie zobaczę. Wnioskuję tak po sposobie działania działu PR, łącznie z Tobą w tej grupie. Z dużej chmury mały deszcz. Byle o Was głośno było przez kilka godzin w njusach branżowych.

            W pierwszej kolejności zależy mi na telefonie, projektor jest dodatkiem. Nie wiem dlaczego zatem czekając na telefon muszę go otrzymać później, niż osoby składające zamówienia później (bez projektora).

            Nie da się wysłać telefonu, a gifty gdy je dostaniecie? Chyba, że wiecie, że giftów nie bedzie i celowo tak przedłużacie, żeby klienci sami porezygnowali z zamówień :-)

            Totalny brak rzetelnych informacji.Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Piszę prawdę, bo takie mam zadanie. O jakiej ściemie teraz piszesz? Zamówienia są w trakcie wysyłki (w dni robocze oczywiście), osoby zamawiające pierwszego dnia przedsprzedaży otrzymają zestaw dodatkowo z projektorem, nie musisz się bać. Mi zarzucasz używanie uśmieszków, a sam z nich korzystasz – zdecyduj się ;)Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              Krzysiek, zapominasz o jednej ważnej kwestii (także blokując mi pod swoją ostatnią wypowiedzią możliwość udzielenia odpowiedzi przeze mnie), że to ja tutaj jestem KLIENTEM, nie Ty.

              Ściemą jest to, że sam powołujesz się na to, że „w opisie jest po 19.04.”, a później próbujesz wszystkim tu wmówić, że mi się wydawało, że takiego zapisu nie było.

              Po co takie zabiegi? Chcesz, to wprowadź tu cenzurę, pousuwaj niewygodne komentarze (także Twoje, które sugerują, że mijasz się z prawdą) i tak będzie najlepiej.

              Udostępnij mi tutaj jakkolwiek możliwość wrzucenia screenów z korespondencji z Waszymi pracownikami nt. tych zamówień, to sam zobaczysz jaka niekonsekwentność wypływa w wymyślaniu non stop nowych wersji wydarzeń.Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Tomku,
              po pierwsze – nie „blokuję możliwości udzielenia odpowiedzi” pod moim komentarzem – tak skonstruowane jest to narzędzie, że „drabinka” może osiągnąć 6 odpowiedzi i nie wyświetla się przycisk „odpowiedz”.
              po drugie – zgadzam się, jesteście Klientami a ja jestem pracownikiem, który ma za zadanie wyjaśniać wątpliwości itp. i to właśnie robię.
              po trzecie – mój komentarz o dacie wysyłki dotyczył nie wpisu na blogu a strony przedsprzedaży na play.pl, gdzie była podana. Przedsprzedaż się zakończyła, strona musiała zostać zmieniona, żeby dostosować informacje dla osób, które chcą dokonać zakupu w normalnym trybie. Żadnej ściemy tu nie ma.
              po czwarte – doskonale widzisz, że Play jest bardzo otwarty, zarówno przez swoje oferty jak i na blogu/vlogu i serio pozwalamy na bardzo dużo. Nawet na niemerytoryczne hejty, jakie się zdarzają. Bloga obowiązuje regulamin, który określa jakie posty są kasowane (bo czasem też trzeba).
              po piąte – możesz wrzucić link do zrzutów ekranu, proszę bardzo (tylko przeczytaj najpierw regulamin, bo jest tam zapis o możliwej późniejszej publikacji posta z dwoma lub więcej linkami), żeby znowu nie było afery o coś, co się nie wydarzyło.
              po szóste – mój Tata również zamówił zestaw z LG G6 i od niego również mam sygnały co się dzieje z zamówieniami. Był telefon z informacją, że w ciągu kilku dni paczka zostanie wysłana.
              Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości.Raportuj

  35. Gucio napisał(a):

    19.04 dzwoniła jakaś kobieta z Play i poinformowała, że ma nadzieję iż wysyłka nastąpi w ciągu 7 dni. Troszkę słabo – status to ciągle kompletowanie zamówienia.Raportuj

  36. Arek napisał(a):

    Do mnie nikt nie zadzwonił, ale telefon czeka już w oddziale dpd. Szkoda że nie pozwolili mi go dzisiaj odebrać…Raportuj

  37. Gucio napisał(a):

    Byłoby miło, gdyby ktoś oficjalnie wskazał datę wysyłki…Raportuj

  38. napisał(a):

    Moje zamówienie cały czas jest oczekujące. Czy ktoś jeszcze tak ma, bo zaczynam się martwić? Do mnie 19.04 dzwoniła konsultantka z Play, aby powiadomić, że omyłkowo wysłali do niektórych osób e-mail z anulacja zamówienia. Ja takiej wiadomości nie dostałam. Na moje pytanie kiedy można spodziewać się wysyłki zamówienia pani powiedziała, że w tym tygodniu, tzn. do 21.04. Czy ktoś wie o co chodzi? Nigdy nie oczekiwałam na tak zagadkowe zamówienie.Raportuj

    • Tomek napisał(a):

      Ja w jednej wiadomości dostałem info, że pierwsza partia telefonów z projektorem została już wysłana, w drugiej, że wysyłki W OGÓLE są planowane na przyszły tydzień. Sami już nie wiedzą, co pisać, dlatego piszą to, co chcesz przeczytać.

      Od Play nie otrzymasz żadnej rzetelnej informacji. Jestem w stanie założyć się o 50zł, że w poniedziałek tych wysyłek nie zrealizują, bo sprzętu nadal brak ;)Raportuj

    • Gucio napisał(a):

      Miałem tak samo, tyle tylko, że dzwoniąc kobieta powiedziała, że MA NADZIEJĘ, że w ciągu 7 dni wyślą… Nadzieję fajna rzecz, ale wolałbym konkret. Jeśli łaska, oczywiście.Raportuj

      • napisał(a):

        Czyli przestaję się martwić. Moim zdaniem Play powinien postąpić uczciwie i poinformować osoby zamawiające telefon na promocji, że nie będzie w ogóle lub na razie gratisów. Wiedzieli byśmy na czym stoimy. Szkoda, zawiodłam się trochę na operatorze. Dla paru minut szumu tak zwodzić swoich stałych klientów.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Oczywiście, że będą dodatki zgodnie z opisem na stronie. Przecież w sobotę i niedzielę nikt tej przesyłki nie nada a kurier jej nie odbierze. Cierpliwości, wg moich informacji w tym tygodniu będą się wszyscy cieszyć telefonami, projektorami i słuchawkami.Raportuj

  39. krzysiek napisał(a):

    Play odpowie za pozbawianie lub utrudnienie możliwości uzyskania nagród dodatkowych od LG? Ponieważ w regulaminie LG widnieje, iż promocja obowiązuje do wyczerpania puli nagród. Przez play czas działa na niekorzyść klientów którzy niestety dali się nabrać!!! Zero, dramat, porażka, beznadzieja…Raportuj

  40. Patryk napisał(a):

    Witam, kiedy lg g6 będzie znowu dostępny w abonamencie?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty