Tako rzecze rzecznik Play

Kozacka przedsprzedaż LG G6

Podpowiedziałem Wam, że warto poczekać na przedsprzedaż tego modelu. A jest ona kozacka. Kozacka przez duże „K”. Przede wszystkim:

LG G6 w PLAY dostaniecie za 1 zł przy abonamencie FORMUŁA SOLO L za 155 zł miesięcznie.

To wybitnie niska cena. Naprawdę – Krzysiek sam go chce kupić ;) A co poza tym?

Przenośny projektor LG Minibeam.

Z wbudowaną baterią, wyświetlające obraz HD do 100 cali. Idealny na camping, pod namiot czy inne wyjazdy. A poza sezonem spokojnie swoją rolę spełni w domu. Ich ilość jest ograniczona, więc radzę się decydować bardzo, bardzo szybko.

 

Bezprzewodowe słuchawki LG Tone Infinim.


Mam je i to bardzo wygodne rozwiązanie, często zapominam, że w ogóle mam je na szyi ;)

Rok gwarancji na wyświetlacz.

Boisz się, że telefon spadnie przez co stłucze się ten duży wyświetlacz? W zestawie jest voucher na jedną bezpłatną wymianę wyświetlacza do wykorzystania w ciągu roku. Moim zdaniem w takie dodatki powinni iść producenci, bo to najcenniejsza część całego smartfona.

Konkurs, w którym do wygrania są bilety na wycieczkę do Hollywood.

Duży wyświetlacz w LG, PLAY NOW w Play i w ten zawiły sposób docieramy do wielkiego kina i zwiedzania studia filmowego ;)

 

To wszystko w ramach jednego smartfona. To największa, najbardziej wypasiona i najlepiej wyceniona przedsprzedaż w PLAY – bierzcie, bo rozejdzie się jak świeże bułeczki :) LG G6 znajdziecie w naszym eshopie.

Komentarze

  1. PINOKIO napisał(a):

    Zaiste przedziwne czasy.:)
    Kozackie wygibasy.:)Raportuj

  2. atqa napisał(a):

    Ja słuchawki noszę na uszach ?Raportuj

  3. Lenioo napisał(a):

    Tylko w eshopie dostaje się prezenty czy mogę zamówić na infolinii lub w salonie i też dostanę ?Raportuj

  4. Krylu napisał(a):

    Witam. W momencie zamowienia w eshopie dostane potwierdzenie ze załapałam sie na grstisy czy jak to wygląda?Raportuj

  5. Radek Witan napisał(a):

    W regulaminie jest info że słuchawki są tylko w Orange? Możecie to wyjaśnić?Raportuj

  6. Radek Witan napisał(a):

    Rozumiem, że jak zamówi się dzisiaj to projektor spokojnie będzie? Czy jakies potwierdzenie będzie czy udało się załapać na prezenty?Raportuj

  7. domi napisał(a):

    Ile sztuk projektorów w promocji bo nie ma nigdzie info?Raportuj

  8. ssaa napisał(a):

    Czy pol roku za 1 zł. przy przenoszeniu numeru obowiązuje w KAŻDEJ wysokości abonamentu (np. w tym za 155 też) ? Czy tylko w tych trzech podstawowych?Raportuj

  9. Diego Armando napisał(a):

    Zestaw robi wrażenie!Raportuj

  10. mike278 napisał(a):

    OOOOOO słuchaweczki. Podziękuję za smarta (na swój terminal nie narzekam ;) ) ale słuchawki extra sprawa.Raportuj

  11. Naku napisał(a):

    Kiedy smartfony będą rozsyłanieRaportuj

  12. KaCe napisał(a):

    Juz nic nie ma heeeh – chcialem kupic, bo umowa mi sie konczy i d…sza… Wszytko wyprzedane. Nic to – trzeba zmienic siec, bo gdzie indziej daja telefon w podobnej cenie na firme ale w mniejszym abo… Jedynie rzutnik byl na plus w stosunku do konkurenci. Nie ma rzutnika – nie warto;/Raportuj

  13. Dominik napisał(a):

    A będą jeszcze inne kolory czy już tylko same białe zostały ??Raportuj

  14. Wiechu napisał(a):

    Nowy klient umowa na 24 miesiące a przedłużający na 25 miesięcy ? brawo za doceniane ;)Raportuj

  15. Magda napisał(a):

    Wasz system zamawiania przez e -shop jest do bani od godziny 17 próbowałam zakupić telefon jednak nie mogłam złożyć zamówienia pomimo dostępności na początku wszystkich kolorów. Pomijam fakt że dla przedlużających umowa na 25 miesięcy to jeszcze nie można jej przedłużyć….Czas się pożegnać z tą siecią bo to kolejny zawód w przeciągu 2 miesięcy i to poważny. Co z tego że złożyłam reklamacje przez play24 że nie mogę złożyć zamówienia… jak doczekam się odpowiedzi nie wiadomo co się stało i promocji nima i nie bydzie. Nadmieniam że infolinia wogóle nie pomogła w tym temacie. ehhh, szkoda straconych 4 godzin i nerwów.Raportuj

  16. rafik napisał(a):

    Czy G6 powróci jeszcze w formie przedsprzedaży czy to już koniec?Raportuj

  17. Daniel napisał(a):

    Kolejna oferta tym razem http://www.telepolis.pl/wiadomosci/heyah-no-limit-i-10-gb-za-25-zl,2,3,38525.html PLAY wypada najgorzej ze wszystkich obecnie jeśli chodzi o ofertę no limit. Orange za 28 zł bez limitu wszystko i 18gb plus za 25zł no limit i 10gb t mobile za 25zł no limit i 10gb PLAY za 25zł no limit bez MMS i 6gb netaRaportuj

  18. Maciek napisał(a):

    Trochę szkoda, że w tak niesprawiedliwy sposób potraktowaliscie starych klientów. Mam abonament, czytam bloga codziennie, próbowałem od 15 siedem razy, na początku w ogóle występował błąd, potem dowiedziałem się że oferta dla mnie jest niedostępna, bo abo jest na czas nieokreślony… O dziwo nową umowę mogłem bez problemu wziąć. Człowiek chce przejść z abo 29,99 na 140 i nie może.Raportuj

  19. Robert Olejnik napisał(a):

    Co tu dużo mówić, faktycznie mega Kozacka oferta na naprawdę fajną słuchawkę. Brawo dla Play i LG. Gdyby info poszło w sobotę byłbym przekonany, że to żart.Raportuj

    • Edi napisał(a):

      No właśnie niezbyt fajną bo w okrojonej wersji z zeszłorocznym procesorem, bez DAC i bez ładowania bezprzewodowego.Raportuj

      • gucio napisał(a):

        Procesor spokojnie daje radę, a do tego przefajne słuchawki i równie sympatyczny projektor. A ładowanie bezprzewodowe jakoś mnie nie przekonuje.Raportuj

      • Robert Olejnik napisał(a):

        Ten „zeszłoroczny” procesor świetnie sobie radzi. Bezprzewodowe ładowanie sprawdza się u mnie jedynie w przypadku smartwatch. W telefonie nie jest mi potrzebne. Co do wersji okrojonej o DAC to zgadzam się, że to słabe ze strony LG. Nie zmienia to jednak mojej oceny G6. To bardzo fajna słuchawka. A przedsprzedażowy zestaw od Play to mega okazja.Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Info dla Ciebie – telefon z jackiem 3,5 mm MUSI mieć DAC, LG G6 również ma ;) Fakt, model na Stany ma inną wersję DAC, ale to wynika z innych rzeczy (choćby radiowych).Raportuj

        • Robert Olejnik napisał(a):

          Ale ja to wszystko wiem, faktycznie DAC to nic innego jak przetwornik cyfrowo analogowy i G6 z oczywistych względów został w niego wyposażony. Chodzi o klasę zastosowanych podzespołów. W V10 LG dało czadu i zastosowało DAC SABRE 9018 i wzmacniacz SABRE 9602. W G5 co prawda opcjonalnie (za to sprawiedliwie) dostępny był moduł DAC od B&O. Jeśli więc z jakichś względów różnicują wersje urządzenia w tym zakresie, byłoby dobrze podać więcej konkretów. Za chwilę i tak pewnie się pojawią informacje co w której wersji siedzi ;-)Raportuj

        • walek napisał(a):

          A czy ma też inną wersję ładowania bezprzewodowego wynikającą z innego napiecia?
          Mam tyle ladowarek bezprzewodowych łącznie z samochodową i muszę z tego powodu zrezygnowac z G6 bo żółte lica nas traktują jak…Raportuj

  20. wrs napisał(a):

    wszystko fajnie, ale już nie ma możliwości zamówienia.
    rozumiem, że koniec promo:)?Raportuj

  21. kacper napisał(a):

    Czy będzie jest dostępny G6 nawet bez słuchawek ?Raportuj

  22. Magda napisał(a):

    tak tak jest dostępny………chyba w snach. 2 dzień nie mogę zamówić tego telefonu u was bo są błędy w sytemach i chudy wie gdzie jeszcze….. 2 reklamacje złożone żadna nic nie pomogła z 15 razy telefon na BOK też nikt nie wiem nic……… żałosne. Jak tak dalej będzie to zapłacę w ORANGE bo tam nie ma problemu z zamówieniem. Żałosne w play nr od prawie 14 lat…. żenuła.Raportuj

    • Bartosz Dziedzic napisał(a):

      Czy to za 145zl czy za 155zl bez znaczenia. Na kazdej taki sam przebieg. Mam filmik ekranu jak to wyglada i zgłoszę to do rzecznika praw konsumenta. Albo się coś ma i się to sprzedaje albo siedzi sie na tylku i uklada puzzle.Raportuj

  23. domi napisał(a):

    Pytanie dot. gratisów. Powyżej info, że wysyłacie oddzilnie i wcześniej, w eshope info, że wysyłka razem z telefonem. Kto ma rację?Raportuj

  24. Bartosz Dziedzic napisał(a):

    Witam, staram się przedłużyć umowę w ofercie z LG G6 i od dwóch dni nie mogę złożyć zamówienia. Próbowałem z różnych komputerów, przeglądarek i telefonów. Pomocy nie otrzymałem bo telefonicznie nie można zamówić przedsprzedaży a przez internet cytuję to oni wpływu nie mają i błędy się zdarzają, proszę próbować. Tak się traktuje klienta który jest od początku play i ma cztery abonamenty. Brawo…..Raportuj

  25. macq napisał(a):

    Same „zachwyty” abonamentowców… A później płacz i zgrzytanie zębów, czemu to karciarze dostają ciągle jakieś gratisy, a oni nie!!! Macie odpowiedź i zamknijcie się przy kolejnych promocjach!!! :PRaportuj

  26. ursus napisał(a):

    Z racji tego że gwarancji na wyświetlacz jest ograniczona ilość i trzeba się rejestrować kto pierwszy ten dostanie mam pytanie kiedy g6 będzie do odbioru myśli wybrany został salon Play jako punkt odbioruRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Dla każdego jest gwarancja na wyświetlacz i słuchawki.Raportuj

      • ursus napisał(a):

        Serio to jestem mile zaskoczony byłem powinien że tylko słuchawki już w zestawie a tu bonus słuchawki voucher na wyswietlacz i do treści jeszcze wisienka na torcie rzutnikRaportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Rzutnik jest w zamówieniach z pierwszego dnia przedsprzedaży – 03.04 :) Wszystkie się wyprzedały.Raportuj

          • ursus napisał(a):

            Wiem 3 kwietnia złożyłem zamówienie miałem kupować na wolnym rynku s8 ale zostałem skuszony właśnie tym rzutnikiem a że u obecnego operatora umowa na czas nie określony to postanowiłem ponownie zostać klientem PlayRaportuj

  27. Paweł napisał(a):

    Chciałem kupic na przedłużenie umowy. Ale przez www nie mogę bo mam wiecej umow i akurat niedawno jedna przedłużona i blokada na kolejną. Przez telefon mogę ale…. Nie ma przez telefon g6 w sprzedaży. Moge tez w sklepie ale to samo jak przez telefon. Wiec ktoś mi powie jak tego zakupu dokonać?;-)Raportuj

  28. Leniwy napisał(a):

    Marcin czy wiadomo kiedy bedziecie wysylali telefony do klientow ? W mailu dostalem info ze 16 (to byly swieta) a do tej pory status na play.pl sie nie zmienil. Prosze o info kiedy jest planowana wysylkaRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Była informacja o wysyłce po 16 – z tego, co wiem dzisiaj/jutro ma być wysyłka :)Raportuj

      • ursus napisał(a):

        dziś premiera wiec wypadało by urządzenia trafiły dziś do klientów a u mnie również status zamówienia wciąż jako kompletowane a zamawiałem odbiór w salonie sądząc że smartfon już tam będzie czekał kilka dni przed i po prostu powiadomią o odbiorze dzisiajRaportuj

      • Leniwy napisał(a):

        Panie Krzyśku.
        Minęło dziś i jutro i dalej status jest ten sam.
        W cennikach jest czyli można kupić w salonie a Ci co kupili w przedsprzedaży dostaną na końcu? Co się dzieje.
        Dodatkowo chętnie bym chciał już korzystać z waszych usług a bez tego nie mogę. Słabo wygląda wasza promocja.
        Kiedy ostatecznie ruszycie z wysyłką? Prosze o konkretną informację!Raportuj

  29. krzysiek napisał(a):

    Projektor jest objęty gwarancja ?Raportuj

  30. Jarek napisał(a):

    Kiedy wysyłka? Wszędzie cisza. infolinia nie ma pojęcia.Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      I ja się spodziewałem, że w ten sposób to zadziała. Sprzedałem swój G4 i czekam na zbawienie teraz. Ktoś tu dał ciałaRaportuj

  31. krzysiek napisał(a):

    dostał już ktoś jakieś info odnośnie zestawów z projektorem ? bo coś mam wrażenie że play zrobiło dużo szumu a teraz po cichu sie wycofują ?! na stronie było że po 16 wysyłka dziś już 20 i żadnej wiadomości.
    P.S czuje się zrobiony w balona !!Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Dzwonimy do wszystkich i informujemy – wszystko jest okej :)Raportuj

      • M napisał(a):

        Do mnie nie dzwonicie ;-).
        Zamówienie ciągle nie wysłane, a na infolinii info że wysyłka raczej w przyszłym tygodniu :(Raportuj

      • Arek napisał(a):

        To ja poproszę o telefon w sprawie zamówienia 101252945 i informację kiedy mogę się spodziewać sprzętu. Mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę że trochę zawiedliście klientów i możemy liczyć na jakąś rekompensatę…Raportuj

      • Mariusz napisał(a):

        Okej to by było gdyby telefony były już u klientów…Raportuj

      • Margo napisał(a):

        Szkoda ze to jeden wielki niewypal ludzie sprzedali state telefony i ciągle czekają na nowy lg. To jest jakaś kpina. Do nikogo nie dzwonicie i nie informujecie porażkaRaportuj

  32. domi napisał(a):

    Może wreszcie ktoś kompetentny by się wypowiedział co do kwestii wysyłki zestawów? Dzisiaj/jutro (19/20) już minęło, raczej nie jest ok, a na infolinii dziwią się, że nie zostało wysłane, bo mają już telefony, ale nie mogą powiedzieć, kiedy wyślą, bo oni nie wiedzą, bo to eshop. Ręce opadają….Raportuj

  33. krzysiek napisał(a):

    Proszę o prawdziwą informacje odnośnie zamówień! bo nie wiem czy jest sens czekać czy już porzucić złudzenia że wywiążecie się z umowy a nie przesuwajcie z środy na czwartek z czwartku na piątek i tak w kotka i myszkę a głupiemu radośćRaportuj

  34. Tomek napisał(a):

    Czy tylko mi się wydaję? Mam wrażenie, że w tekście wpisu na blogu była podana data wysyłki, teraz jej nie ma. Celowo? ;)Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Tak, tylko Ci się wydaje ;)Raportuj

      • Tomek napisał(a):

        Odszukać w historii wersję strony, na której jest napisane o dacie 19.04, a później 16.04.?

        Wydaje mi się mocno, że Ty też o tym wiesz ;)Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Proszę bardzo, próbuj – mogę Ci nawet udostępnić zrzuty ekranu wersji z CMS. Chodzi Ci zapewne o to, co jest napisane w komentarzach :)Raportuj

          • Tomek napisał(a):

            Krzysiek, twoje pierdzielenie z uśmieszkami jak błazen nic nie zmienia. Odpowiedziałbyś lepiej, kiedy ludzie dostaną sprzęty, a nie twierdzisz, że jest OK. Guzik, nie jest OK, bo sprzętów nadal nie ma u klientów! 3.04. o godzinie 19:56 sam napisałeś w komentarzu odpowiadając na pytanie: „Kiedy nastąpi wysyłka sprzętów?”: „Jest informacja w opisie – po 19.04”. Dalszą korespondencję sobie odśwież. Sam się podkładasz próbując mi coś udowodnić, a jak widać, ciężko Ci to idzie.

            Zaczynasz mnie irytować swoją postawą jako pracownik operatora, bo próbujesz wszystkich tutaj wprowadzić w błąd celowo.Raportuj

          • Tomek napisał(a):

            Serio nie wiedziałem, że robiąc jakiekolwiek zamówienia w necie, powinienem również robić screeny oferty, bo później mogę być tak porobiony, że ktoś później będzie mi inputował takie ściemy!

            Moje zamówienie złożyłem na przedłużenie umowy, która kończy się niebawem. Ja jak głupek dałem się naciągnąć na projektor, którego pewnie i tak nie zobaczę. Wnioskuję tak po sposobie działania działu PR, łącznie z Tobą w tej grupie. Z dużej chmury mały deszcz. Byle o Was głośno było przez kilka godzin w njusach branżowych.

            W pierwszej kolejności zależy mi na telefonie, projektor jest dodatkiem. Nie wiem dlaczego zatem czekając na telefon muszę go otrzymać później, niż osoby składające zamówienia później (bez projektora).

            Nie da się wysłać telefonu, a gifty gdy je dostaniecie? Chyba, że wiecie, że giftów nie bedzie i celowo tak przedłużacie, żeby klienci sami porezygnowali z zamówień :-)

            Totalny brak rzetelnych informacji.Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Piszę prawdę, bo takie mam zadanie. O jakiej ściemie teraz piszesz? Zamówienia są w trakcie wysyłki (w dni robocze oczywiście), osoby zamawiające pierwszego dnia przedsprzedaży otrzymają zestaw dodatkowo z projektorem, nie musisz się bać. Mi zarzucasz używanie uśmieszków, a sam z nich korzystasz – zdecyduj się ;)Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              Krzysiek, zapominasz o jednej ważnej kwestii (także blokując mi pod swoją ostatnią wypowiedzią możliwość udzielenia odpowiedzi przeze mnie), że to ja tutaj jestem KLIENTEM, nie Ty.

              Ściemą jest to, że sam powołujesz się na to, że „w opisie jest po 19.04.”, a później próbujesz wszystkim tu wmówić, że mi się wydawało, że takiego zapisu nie było.

              Po co takie zabiegi? Chcesz, to wprowadź tu cenzurę, pousuwaj niewygodne komentarze (także Twoje, które sugerują, że mijasz się z prawdą) i tak będzie najlepiej.

              Udostępnij mi tutaj jakkolwiek możliwość wrzucenia screenów z korespondencji z Waszymi pracownikami nt. tych zamówień, to sam zobaczysz jaka niekonsekwentność wypływa w wymyślaniu non stop nowych wersji wydarzeń.Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Tomku,
              po pierwsze – nie „blokuję możliwości udzielenia odpowiedzi” pod moim komentarzem – tak skonstruowane jest to narzędzie, że „drabinka” może osiągnąć 6 odpowiedzi i nie wyświetla się przycisk „odpowiedz”.
              po drugie – zgadzam się, jesteście Klientami a ja jestem pracownikiem, który ma za zadanie wyjaśniać wątpliwości itp. i to właśnie robię.
              po trzecie – mój komentarz o dacie wysyłki dotyczył nie wpisu na blogu a strony przedsprzedaży na play.pl, gdzie była podana. Przedsprzedaż się zakończyła, strona musiała zostać zmieniona, żeby dostosować informacje dla osób, które chcą dokonać zakupu w normalnym trybie. Żadnej ściemy tu nie ma.
              po czwarte – doskonale widzisz, że Play jest bardzo otwarty, zarówno przez swoje oferty jak i na blogu/vlogu i serio pozwalamy na bardzo dużo. Nawet na niemerytoryczne hejty, jakie się zdarzają. Bloga obowiązuje regulamin, który określa jakie posty są kasowane (bo czasem też trzeba).
              po piąte – możesz wrzucić link do zrzutów ekranu, proszę bardzo (tylko przeczytaj najpierw regulamin, bo jest tam zapis o możliwej późniejszej publikacji posta z dwoma lub więcej linkami), żeby znowu nie było afery o coś, co się nie wydarzyło.
              po szóste – mój Tata również zamówił zestaw z LG G6 i od niego również mam sygnały co się dzieje z zamówieniami. Był telefon z informacją, że w ciągu kilku dni paczka zostanie wysłana.
              Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości.Raportuj

  35. Gucio napisał(a):

    19.04 dzwoniła jakaś kobieta z Play i poinformowała, że ma nadzieję iż wysyłka nastąpi w ciągu 7 dni. Troszkę słabo – status to ciągle kompletowanie zamówienia.Raportuj

  36. Arek napisał(a):

    Do mnie nikt nie zadzwonił, ale telefon czeka już w oddziale dpd. Szkoda że nie pozwolili mi go dzisiaj odebrać…Raportuj

  37. Gucio napisał(a):

    Byłoby miło, gdyby ktoś oficjalnie wskazał datę wysyłki…Raportuj

  38. napisał(a):

    Moje zamówienie cały czas jest oczekujące. Czy ktoś jeszcze tak ma, bo zaczynam się martwić? Do mnie 19.04 dzwoniła konsultantka z Play, aby powiadomić, że omyłkowo wysłali do niektórych osób e-mail z anulacja zamówienia. Ja takiej wiadomości nie dostałam. Na moje pytanie kiedy można spodziewać się wysyłki zamówienia pani powiedziała, że w tym tygodniu, tzn. do 21.04. Czy ktoś wie o co chodzi? Nigdy nie oczekiwałam na tak zagadkowe zamówienie.Raportuj

    • Tomek napisał(a):

      Ja w jednej wiadomości dostałem info, że pierwsza partia telefonów z projektorem została już wysłana, w drugiej, że wysyłki W OGÓLE są planowane na przyszły tydzień. Sami już nie wiedzą, co pisać, dlatego piszą to, co chcesz przeczytać.

      Od Play nie otrzymasz żadnej rzetelnej informacji. Jestem w stanie założyć się o 50zł, że w poniedziałek tych wysyłek nie zrealizują, bo sprzętu nadal brak ;)Raportuj

    • Gucio napisał(a):

      Miałem tak samo, tyle tylko, że dzwoniąc kobieta powiedziała, że MA NADZIEJĘ, że w ciągu 7 dni wyślą… Nadzieję fajna rzecz, ale wolałbym konkret. Jeśli łaska, oczywiście.Raportuj

      • napisał(a):

        Czyli przestaję się martwić. Moim zdaniem Play powinien postąpić uczciwie i poinformować osoby zamawiające telefon na promocji, że nie będzie w ogóle lub na razie gratisów. Wiedzieli byśmy na czym stoimy. Szkoda, zawiodłam się trochę na operatorze. Dla paru minut szumu tak zwodzić swoich stałych klientów.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Oczywiście, że będą dodatki zgodnie z opisem na stronie. Przecież w sobotę i niedzielę nikt tej przesyłki nie nada a kurier jej nie odbierze. Cierpliwości, wg moich informacji w tym tygodniu będą się wszyscy cieszyć telefonami, projektorami i słuchawkami.Raportuj

          • domi napisał(a):

            Proszę zatem o informację dlaczego to tak długo trwa? Inni klienci play (nie z przedsprzedaży) już mają telefony. A my to gorszy sort? Nie można zatem przesłać telefonów a gratisy dosłać później?Raportuj

            • napisał(a):

              Zgadzam się z przedmówcą. Jest już poniedziałek, prawie godzina 13, a dalej nie ma żadnych wiadomości. Mój status to dalej oczekujące, nawet nie jest przekazane do realizacji.Raportuj

            • gucio napisał(a):

              Mam to samo: Kompletowanie zamówienia…Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              Tak jak myślałem. Play nie ma tych projektorów i raczej ich mieć nie będzie. Gdyby byli pewni, że je dostaną, to bez problemu wysłaliby same telefony, a prezenty przysłali w późniejszym terminie. Ja już byłem informowany, że pierwsza partia zamówień z projektorami wyjechała, później że jednak w poniedziałek wyślą (przesyłki już rzekomo czekały na nadanie), a teraz dostałem odpowiedź z eShopu:

              „Witamy,

              Zamówienie oczekuje na dostawę z firmy LG, gratisowych projektorów które zostaną dodane do zamówienia i niezwłocznie wysłane. Bardzo przepraszamy za opóźnienia i pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej otrzymali Państwo kompletne zamówienie.

              Pozdrawiamy
              Dział Obsługi Zamówień Play”.

              Play czeka, aż klienci zrezygnują ze swoich zamówień, tak najprościej byłoby to zamieść pod dywan.

              Kłamią na każdym kroku, bo chcieliby wyjść jakoś z twarzą, ale w obecnej sytuacji jest to już niemożliwe. Kompromitacja przez duże „KA”!Raportuj

          • gucio napisał(a):

            „Przecież w sobotę i niedzielę nikt tej przesyłki nie nada a kurier jej nie odbierze.”
            Cóż, jak się okazuje w poniedziałek również nikt jej nie nada ani kurier jej nie odbierze…Raportuj

  39. krzysiek napisał(a):

    Play odpowie za pozbawianie lub utrudnienie możliwości uzyskania nagród dodatkowych od LG? Ponieważ w regulaminie LG widnieje, iż promocja obowiązuje do wyczerpania puli nagród. Przez play czas działa na niekorzyść klientów którzy niestety dali się nabrać!!! Zero, dramat, porażka, beznadzieja…Raportuj

  40. Patryk napisał(a):

    Witam, kiedy lg g6 będzie znowu dostępny w abonamencie?Raportuj

  41. krzysiek napisał(a):

    ja Krzysztof stop
    24.04.2017 15:27 stop
    Informuje iż komediodramat trwa dalej stop
    Proponuje powołać komisje śledczą do zbadania tajemniczych przesyłek stopRaportuj

  42. krzysiek napisał(a):

    P.S Zwracam się z otwartą prośbą o zmianę nazwy promocji z „kozacka przedsprzedaż LG G6” na „Kulejąca posprzedaż LG G6”
    Proszę wszystkich o swoje propozycje :P może będzie wszystkim wesoło a nie tylko pracownikom play !!! hahahaRaportuj

  43. Szczepek napisał(a):

    Tylko play zagwarantuje satysfakcje jeżeli Lg G6 okaże się rynkową klapą, ponieważ play nie zdąży nawet nadać przesyłek przed pierwszymi recenzjami użytkowników innych operatorów!Raportuj

  44. domi napisał(a):

    Co zatem robił play od 4 kwetnia? Przecież wiedział, ile musi zapewnić projektorów dla tych co zamówili. Na smaej górze informacja, iż „Tak, dzisiaj na magazynie tylko komplety z projektorem i słuchawkami.”. To znaczy były na magazynie czy magazynie wirtualnym? Szlak mnie trafia jak widzę osoby na portalach aukcyjnych, które odebrały zamówenie i sprzedają telefony z play razem ze słuchawkiami a ci, którzy zamówili w pierwsej kolejności tj 3.04 wciąż czekają i nie wiadomo jak długo to potrwa. Jak to mówią w eshopie: powinno byc wyslane do piątku (to z ubiegłego tygodnia), powinno być wysłane w tym tygodniu (to z dzisiaj), w piątek dostaniemy informację, że z uwagi na orzeczenie trybunału konstytucyjnego zostnie wysłanego 3 maja, ale jako niezgodne z konstytucją (dzień wolny od pracy, kurierzy nie pracują), zostanie dosatrczone po 15 maja. I tak oto minie 30 dni od sumnych zapowiedzi wysyłki po 16.04, a takzę więcej dni, od stweirdzeń przedstawicieli play na premierze, że postarają się, aby urządzenia trafiły do klientow nawet przed 16.04.
    Klapa przez duże K. Klapnięta przedsprzedaż LG G6. Wizerunek i otwrcie do kienta na -10 (w skali -1 do -10)Raportuj

    • Gucio napisał(a):

      „Na smaej górze informacja, iż „Tak, dzisiaj na magazynie tylko komplety z projektorem i słuchawkami.”. To znaczy były na magazynie czy magazynie wirtualnym?”
      Na to pytanie nie dostaniesz odpowiedzi. Pan rzecznik rzecznika to przemilczy jako prawdę niewygodną.
      Tak jak to, że wspominał o tym, iż w niedzielę nikt paczki nie nada. Niestety, w poniedziałek też nikt nie nadał. Ale tu znowu milczenie. Na co dzień pracuję z klientami i takie zachowanie w stosunku do nich jest dla mnie niewyobrażalne. Nawet, jeżeli dam ciała to mówię o tym wyraźnie, przepraszam i próbuję zrekompensować. I źle na tym nie wyszedłem póki co…Raportuj

  45. Magdalena napisał(a):

    U mnie nadal zamówienie oczekujące. Składałam zamówienie 4 kwietnia. Jeszcze nie zdążyłam podpisać umowy, a chyba od niej odstąpie.Raportuj

  46. Stiw napisał(a):

    Przykre to wszystko, a wystarczyło wysłać do każdego email z konkretnym opisem opóźnienia plus symboliczne przeprosiny w formie giftu ;) Ale to na tyle dziwne że sugeruje bałagan lub niedbalstwo a te wszystkie sprzeczne tłumaczenia bez pokrycia w faktach są żałosne.Raportuj

  47. Mariusz napisał(a):

    Wciąż żadnych konkretów… W takim tempie może do końca maja dostaniemy nasze zamówienia.

    „Witamy,

    Aktualnie oczekujemy na dostawę gratisowych projektorów z firmy LG, zamówienia oczekują tylko na doręczenie tego gratisu i niezwłocznie zostaną wysłane. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. O każdej zmianie statusu zamówienia będziemy Pana informować na maila podanego w formularzu zamówienia.

    Pozdrawiamy
    Dział Obsługi Zamówień Play”Raportuj

  48. Piasek napisał(a):

    Ale wtopa. Ciekawe co dodadzą od siebie w ramach przeprosin żeby wyjść z twarzą. Ludzie kupili 3.04 i do 25.04 cisza. A w salonach innych operatorów są już dostępne od kilku dni.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Do osób, które zamówiły telefon 3.04 dzwoniliśmy z wyjaśnieniem.Raportuj

      • gucio napisał(a):

        Owszem, dzwoniliście. Jednak stwierdzenie, że mam nadzieję na wysyłkę w ciągu 7 dni ma się nijak do Twojego stwierdzenia o projektorach na ma magazynie. Przyznam, że wolałbym informację: W czwartek dostaniesz swoje zamówienie.
        A nie:
        Witamy,

        Informujemy, iż do przesyłki powinien zostać dołączony projektor, dlatego zamówienie oczekuje jeszcze na kompletację zestawów.
        Przepraszamy za opóźnienie i prosimy o cierpliwość. O każdej zmianie statusu zamówienia poinformujemy elektronicznie.

        Pozdrawiamy,
        Dział Obsługi Zamówień PlayRaportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Prześlij mi proszę numer zamówienia w mailu. Jestem trochę lepiej poinformowany i nie wiem, czemu dostałeś taką wiadomość :)Raportuj

      • napisał(a):

        Do mnie nikt nie dzwonił z wyjaśnieniem. Telefon zamawiałam 03.04.2017. Do mnie dzwoniła tylko Pani z informacją, że omyłkowo wysłali parę e-maili z anulacją zamówienia (jak już pisałam wyżej). Mamy już wtorek, a dalej nic nie wiadomo na temat przesyłek. Może faktycznie należy przesłać do użytkowników wiadomość z treścią o anulacji i przestać robić sobie żarty z klientów.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          W tym telefonie powinnaś też dostać informacje o wysyłce w ciągu tygodnia. My nie mamy zamiaru tych zamówień anulować.Raportuj

          • Tomek napisał(a):

            A jak się nazywa stan, w którym nie macie zamiaru zamówień anulować, a z drugiej strony nie wiecie kiedy to wyślecie? Prosiłeś jednego z komentujących o podanie numeru zamówienia, gdy wkleił info, że zamówienia są niekompletne, bo brakuje projektorów. Czyżby projektory jednak były i chciałeś to wyprostować?Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Cierpliwości, proszę. Pracujemy na najwyższych obrotach a zamówień było bardzo, bardzo dużo.Raportuj

          • napisał(a):

            Telefonowano do mnie 19.04.2017. Dziś mija tydzień. Mam nadzieję, że faktycznie wszystko się dobrze skończy. Podpisywałam umowę z wieloma operatorami i powiem szczerze, że tylko Play spełniał moje wymagania i nigdy mnie nie zawiódł. Czekam w takim razie.Raportuj

            • Leniwy napisał(a):

              Panie Krzysztofie, dlaczego mówicie że dzwoniliście do wszystkich aby poinformować o przedłużającej się wysyłce skoro do mnie nikt w tej sprawie nie dzwonił. Dzwonili natomiast w innej sprawie. Prawdopodobnie niektórzy dostali maila o anulowaniu zamówienia i konsultantka informowała że to jest błąd systemowy. Jaki bałagan musicie tam mieć, że nie wiecie kiedy dokładnie będzie sprzęt na magazynie i wyślecie go do klientów? Rozumiem, że mogło być dużo zamówień ale przecież po wyczerpaniu zapasów zamknęliście sprzedaż więc nie widzę problemu z ilością zamówień. Czy macie jaja i jesteście w stanie powiedzieć kiedy dokładnie będzie wysyłka ? to wam pomoże bo wtedy będziemy wiedzieli co się dzieje !! Rozumiem, że i Twoja rodzina skorzystała z oferty i też musi czekać ale oni może otrzymali konkretną informację od Ciebie a my nie. Skończ odbijać piłeczkę i jako pracownik P4 Sp. z o.o. przyjmij to na klatęRaportuj

  49. krzysiek napisał(a):

    Ludzie nie rezygnujcie bo przecież im o to chodzi!
    Po pierwsze nie czytajcie bełkotu tego kolesia bo on jeszcze nie napisał ani słowa prawdy cały czas mydli oczy a że to pod koniec tyg wyślemy później że przecie w weekend kurierzy nie pracują a teraz nie jest w stanie nawet określić daty wysyłki!
    Po trzecie wysyłajcie e-maile do dużych portali lub popularnych recenzentów na youtube żeby ktoś nagłośnił tą sprawę to może potraktują nas poważnie. W dobie łatwego dostępu do informacji prowadzić taką kampanie reklamową to wstyd !!!!Raportuj

    • Tomek napisał(a):

      Łże i miesza się w wersjach strasznie. Zamówiłem sobie dzisiaj ten telefon z drugim numerem w Orange, obiecano mi go na czwartek. Zobaczymy, kto dotrzyma słowa bardziej. Nie mydlono mi oczu bonusami, których nie mają. Ciekaw jestem kiedy od Play dostanę info, że skompletowali paczkę… Jeśli Play da du**, to numer dla którego chciałem przedłużyć umowę i wziąć G6 trafi również do Orange.Raportuj

  50. Jarek napisał(a):

    Dzisiaj przyjechał do mnie kurier z telefonem. Zamówienie przedsprzedażowe z gwarancją na wyświetlacz i słuchawkami.Raportuj

  51. Jarek napisał(a):

    Właśnie próbowałem zarejestrować urządzenie na http://www.strefalg.pl, po wypełnieniu i wysłaniu formularza otrzymałem odpowiedź o braku promocji/nagrody dla mojego urządzenia. Przypominam że promocja ta trwa do 31.04. Zapytałem LG dlaczego, jeśli otrzymam odpowiedź, że się nie załapałem, pociągnę Play do odpowiedzialności. PozdrawiamRaportuj

  52. Jarek napisał(a):

    Mariusz dzięki ;) To tymbardziej dziwna sprawa.Raportuj

  53. Jarek napisał(a):

    Przemyślałem sprawę i prawdopodobnie popełniłem błąd podczas wypełniania formularza. Otóż trzeba podać dane z rachunku za urządzenie, na którym data transakcji to 24.04 a to już nie przedsprzedaż. Jaką datę w takim razie podać? Zamówienia? Jako dowód wydrukować mail z zamówieniem i dołączyć do paragonu?Raportuj

    • Jarek napisał(a):

      Sorry że tak jedno pod drugim ale udało się zarejestrować urządzenie ;) jako datę zakupu wpisałem datę zamówienia. W moim przypadku 11.04. Oczywiście trzebabyło dołączyć zdjęcie rachunku na którym jest data 24.04. Na weryfikację mojej rejestracji trzeba czekać do 14 dni. Ciekawe czy będzie jakiś problem. Zobaczymy. Póki co odnoszę wrażenie, że słabo zorganizowane to wszystko.Raportuj

  54. Gucio napisał(a):

    PRZEDSPRZEDAŻ
    Mechanizm handlowy pozwalający zamówić produkt (np. grę wideo, książkę, urządzenie elektroniczne) przed jego oficjalnym wprowadzeniem na rynek. Sprzedawca oferujący usługę przedsprzedaży gwarantuje klientowi, że otrzyma on zakupiony towar NATYCHMIAST po premierze, często także wraz z określonymi bonusami.Raportuj

  55. Mariusz napisał(a):

    Może wysłali nam, żebyśmy się trochę uspokoili ;) Teraz kolejne 3 tygodnie oczekiwania na kolejną zmianę statusu :PRaportuj

  56. Wiktor napisał(a):

    Panie Marcinie bardzo proszę by Play zachował się fair. Ciężar wpadki nie da się zmazać emailem z przeprosinami. Mobilny świat na Was patrzy. Weżcie dobry przykład z historii ponieważ każdemu się może przytrafić ale nie każdy potrafi zachować się na poziomie. Trzymam kciuki.Raportuj

  57. Krzysiek napisał(a):

    Bagno i metr mułu!Raportuj

  58. napisał(a):

    Może w ramach rekompensaty Play dorzuciłby kartę pamięci do telefonu? Niektórym osłodziłoby to czekanie.Raportuj

  59. Leniwy napisał(a):

    Powiedzcie mi jedno, czy dostaniemy słuchawki i projektor razem z telefonem czy musimy wysyłać jakieś info o zakupie do LG i od nich dostaniemy wspomniane gadżety? Jak kupowałem G5 to właśnie na stronie LG musiałem zarejestrować kupon który otrzymałem od sprzedawcy.Raportuj

  60. Leniwy napisał(a):

    Kozacka przedsprzedaż doczekała się artykułu na telepolis.pl :D
    Kozacka jak nic :DRaportuj

    • Gucio napisał(a):

      Dzisiaj dotarło do mnie etui na G6 kupione na Aliexpress tego samego dnia którego złożyłem zamówienie w przedsprzedaży. A telefonu jak nie było tak nie ma. I pozorowany ruch e-mailowy dzisiejszego ranka nic nie zmienił… Nadal nie wysłane.
      Nie jestem szczególnie agresywny, ale zaczyna mnie to wkur… Tak samo będę płacił faktury. Z miesięcznym opóźnieniem…Raportuj

  61. Leniwy napisał(a):

    Gucio, rozwaliłeś system z tym aliexpress :D policzek dla e-shopu :DRaportuj

    • Tomek napisał(a):

      „Cierpliwości, wg moich informacji w tym tygodniu będą się wszyscy cieszyć telefonami, projektorami i słuchawkami.”

      Krzychu S., tyle już kłamstw tutaj napisałeś, że już bardziej cholewy z gęby zrobić nie możesz… po prostu się nie da.Raportuj

      • Gucio napisał(a):

        Gwaratuję Ci, że może i niejedno jeszcze przeczytasz. Po to tutaj jest – taki dyżurny człowiek do zwodzenia. I pokazuje gdzie nas ma i gdzie jest nasze miejsce… A pośrednio reprezentuje stosunek Play do klientów.Raportuj

  62. Dario napisał(a):

    Mam nadzieję że jutro kurier dostarczy zamówione 3.04 rzeczy + bonus przeprosinowy. Inaczej sobie nie wyobrażam bo sprawa już jest głośna i wstyd będzie na lata.Raportuj

  63. DD napisał(a):

    SMS godz. 7.59 „zamówienie został wysłane do wybranego przez Ciebie salonu PLAY” u mnie ruch w interesie. Jak dostanę sms o dotarciu zestawu to pochwalę się :))Raportuj

    • napisał(a):

      Ja też chciałam wysyłkę do salonu, a u mnie dalej pusto…Raportuj

    • gucio napisał(a):

      Tez dostałem sms o wysyłce o 8.33 – dostawa też do salonuRaportuj

      • napisał(a):

        U mnie dalej nic. Chyba jestem jakaś wybrana :)Raportuj

      • Tomek napisał(a):

        Ja dostałem dzisiaj ten sprzęt z Orange do innej umowy… Powiem Wam, że takiej słabizny się nie spodziewałem. Aparat w G5 robił o wiele lepsze fotki. Poza tym bateria od 9:40 do teraz ma 76%. Ja poza większym i ładniejszym ekranem nie mogę doszukać się zalet. Jeśli ten projektor dołączany do zestawu jest podobnej „klasy”, to kiepsko.Raportuj

        • Orangutanek napisał(a):

          G6 z Orange mają więcej pomarańczowego na lcd stąd słaby aku ;) W aparat też nie wierzę ponieważ od lat Sony z LG zawsze min. dobre foty wyciskali. Kwestia oczekiwań i świadomości że to telefon a nie body Pentaxa lub Canona.Raportuj

          • Leniwy napisał(a):

            Orangutanek, powiem Ci ze Tomek może mieć rację, Bawiłem się tym telefonem i faktycznie nie urywa d**y. Zdaję sobie sprawę, że to tylko telefon ale jednak w G5 zdjęcia byly fenomenalne. Spróbowalbym jeszcze w świetle dziennym ale nie pozwolą mi wyjść z salonu z telefonem :p Ja głownie chciałem pobawić się macro i szczerze powiem że popróbowałem Huawei P10 i wychodziły lepiej zdjęcia przy tym samym oświetleniu. Cóż, zobaczymy jak przyjdzie. Najwyżej sprzeda się wszystko i kupi S8 :pRaportuj

            • Kot napisał(a):

              Ja miałem G, G2, G3 oraz Flex 2 i choć nie miałem fenomenalnych G4 i G5 nigdy nie skarżyłem się na jakość zdjęć. Powodzenia z S8 bo tam akurat tylko aparat z S7 jest ok a reszta kuleje od różowego wyświetlacza przez ładowanie indukcyjne, żywotność aku, skanerach, proporcjach ekranu 18,5, lagowaniu, kiepskim nagrywaniu 4K, wytrzymałości GG5 na upadek a na dedykowanym klawiszu i asystencie B kończąc. Powodzenia ;)Raportuj

  64. Mariusz napisał(a):

    U mnie też bez zmian… Także kolejny tydzień w plecy pewnie… ;/Raportuj

  65. Leniwy napisał(a):

    W końcu info o wysyłce. Tylko Pani Krzysiu ! wyrobicie się z dostarczeniem urządzenia do jutra na Lubelszczyznę? Twierdziliście, że do końca tyg dostaniemy. Dalej potwierdzasz Twoje słowa?Raportuj

  66. napisał(a):

    Czy ktoś już dostał przesyłkę? Jestem ciekawa jak tam wrażenia. Ja nadal czekam – ponoć telefon z całą resztą został wysłany do salonu.Raportuj

  67. Przedsprzedaż napisał(a):

    Jest. Dotarł telefon z projektorem i słuchawkami. Ale dzisiaj już 28 kwietnia! Halo Play chyba o czymś zapomnieliście…Raportuj

    • Gucio napisał(a):

      Liczyłeś na „przepraszam” z giftem jakimś? To się przeliczyłeś, niestety. Ja na to nie liczyłem, nie tutaj… Zresztą nadal czekam…Raportuj

      • piotr napisał(a):

        Dziwi Cię to? LG albo PLAY dało pupci z tą kozacką wtopą i minimum przyzwoitości wymaga takiej postawy choćby z giftem lub z rekompensatą w formie rabatu. Cokolwiek w końcu zawalili na maxa.Raportuj

        • gucio napisał(a):

          Nie, no nie dziwi, oczywiście. Tylko niczego się po Play nie spodziewam. Skoro nawet przepraszam nie wydukali. Telefon podobno wczoraj wysłany do dzisiaj nie dotarł do salonu (Bydgoszcz). Chyba furmanką jedzie.
          A propos giftów za spóźnienie. Wczoraj czytałem Cejrowskiego na fejsie. O dzień spóźniła mu się w Stanach dostawa rewolweru i w ramach rekompensaty dostał naboje gratis. To my powinniśmy po telefonie dostać :) Ale to Polska nie Stany…Raportuj

    • Gucio napisał(a):

      Telefon z salonu – jest do odbioru.Raportuj

  68. Winci napisał(a):

    Panowie więcej optymizmu. Pan Marcin to przeczyra i uratuje honor Play najlepiej Honorem ;)Raportuj

  69. Naku napisał(a):

    A co z voucherami na wyświetlacz ponoć miały być w zestawie ja nic nie mamRaportuj

  70. domi napisał(a):

    Panie Krzyśku to kto wreszcie wygrał ta wycieczkę :
    Konkurs, w którym do wygrania są bilety na wycieczkę do Hollywood.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty