Tako rzecze rzecznik Play

Przedsprzedaż LG G6 w PLAY – wersja z projektorami „sold out”

Wróciliśmy właśnie z premiery LG G6 w Polsce. Było bosko, ale słyszę, że jest dym, bo nie ma już opcji z projektorem. Nie ma, bo tak jak pisaliśmy była to opcja na full wypasie. Tak to już bywa z takimi ofertami, że trzeba być czujmym jak ważka. Pisaliśmy o tym i mieliście czas. Ja prywatnie często kupuję Jordany (takie buty sportowe, dla niektórych kultowe). Z reguły premiery nowych modeli są w sobotę o 9 rano. Włączam kompa o 8:50. O 9:00:15 mam mój wymarzony model w koszyku i… kupuje go kilka dni póżniej na serwisie aukcyjnym kilka stów drożej. Nie, nie mam pretensji do rzecznika firmy Nike. Nasze super promo trwało dłużej niż 15 sekund ;-) Powstało sporo tekstów na ten temat i było sporo ponad dwie godziny.

Przedsprzedaż oczywiście trwa. Przypominam, że dostajecie najlepszą cenę za ten smartfon. Super słuchawki. Roczne ubezpieczenie na szybkę. No i udział w konkursie, gdzie możecie wygrać fantastyczny wyjazd do Stanów do Hollywood. Tam zobaczycie, jak kręci sie filmy, które możecie zobaczyć w naszym PLAY NOW.

Szczerze rekomenduję, bo to bardzo dobra oferta!!!!

Komentarze

  1. Bartosz napisał(a):

    Ja zamówiłem z projektorem zestaw i na końcu kiedy miałem potwierdzenie to wyskoczył błąd i nie wiem czy mam paczkę czy nie … Co z tym robić ?Raportuj

  2. xtr napisał(a):

    Szkoda tego projektora, no niestety też się nie udało.Raportuj

  3. gucio napisał(a):

    W jaki sposób można stwierdzić, czy się załapało na projektor? Złożyłem wczoraj przed albo ok.17.00. O 17.07 dostałem maila, że zamówienie zostało złożone, a dzisiaj po 8.00 że zostało pozytywnie zweryfikowane. Jest szansa na projektor?Raportuj

  4. Greg napisał(a):

    od południa nie mogę zamówić telefonu LG G6 w przedsprzedaży, gdy klikam zamawiam -nic się nie dzieje , żadnego komunikatu błędnego niema . rozmawiałem z kilkoma konsultantami i nikt nie potrafi mi pomócRaportuj

  5. Greg napisał(a):

    próbowałem kilka razyRaportuj

  6. Greg napisał(a):

    dodam że to na firmę ma być. na stronie ten tel dla firm jest dostępnyRaportuj

  7. Greg napisał(a):

    proszę o jakieś rozwiązanie, lub informację że telefony nie można zamówićRaportuj

  8. Greg napisał(a):

    mogę liczyć na odpowiedzRaportuj

  9. PINOKIO napisał(a):

    Jak by tak potraktować tą projektorową przedsprzedaż jako konkurs, to było to tym bardziej extra, bo wygranych sporo. Konkurs szybki, prosty, i już rozwiązany. :)
    Taka gra. PLAY-owa.:) Mogłaby się stać tradycją.:)
    Mnie się podobie.Raportuj

  10. Patryk napisał(a):

    A czy wiadomo może czy będzie jeszcze oferta ze słuchawkami i projektorem, tylko, że dla firm?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Już wszystkie projektory zostały sprzedane, ciągle jest opcja ze słuchawkami, voucherem/gwarancją na wyświetlacz i konkursem, ale to cały czas opcja przedsprzedażowa – dla ofert indywidualnych. Cenniki abonamentów „dla firm” będą w regularnej sprzedaży (w drugiej połowie kwietnia).Raportuj

  11. ssaa napisał(a):

    Czy pol roku za 1 zł. przy przenoszeniu numeru obowiązuje w KAŻDEJ wysokości abonamentu (np. w tym za 155 też) ? Czy tylko w tych trzech podstawowych?Raportuj

  12. Walek napisał(a):

    Kurcze dlaczemu nie wiedzialem o projektorze. :( No tak… bylem zabiegany wczoraj i nie sledzilem fb itp
    Straszna smutność mnie dopadła.Raportuj

  13. Marcin napisał(a):

    Witam, mam trzy pytania odnośnie oferty play:
    – czy słuchawki i voucher będą dostępne do każdego telefonu zakupionego w przedsprzedaży?
    – dlaczego w niektórych opcjach zmieniając cenąę smartfonu i abonamentu oferta dla nowych abonentów jest identyczna lub nawet korzystniejsza niż dla osób chcących przedłużyć umowę (jestem w play ponad 5 lat) ?
    – prawdopodobnie występuje błąd na stronie i po wybraniu koloru platynowego po przejściu następnego kroku wyświetla „kolor: czerwony”

    pozdrawiam!Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      1. I jeszcze ten konkurs, gdzie do wygrania jest 5 x podwójny bilet do Hollywood :)
      2. Ceny różnią się w zależności od wybranego abonamentu.
      3. U mnie wszystko na stronie jest okej :)Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        Dzięki za odp, ale niestety nic się nie dowiedziałem :(
        1. Tak, wiem, że jest konkurs, ale pytanie dotyczyło czegoś innego :)
        2. Wiadomo, że ceny różnią się od wybranego abonamentu :) pytanie dotyczyło dlaczego stałym klientom proponowane są warunki jak dla nowych klientów w przypadku oferty „formuła solo L”
        3. U znajomej ten sam błąd, na stronie wyboru koloru telefonu wybieram platynowy (tutaj wszystko jest ok), następnie klikam „zamawiam” i w kroku „1.Twój koszyk” widnieje „kolor: czerwony”

        pozdrawiam!Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          1. (TAK) I jeszcze ten konkurs, gdzie do wygrania jest 5 x podwójny bilet do Hollywood :)
          2. Ceny różnią się w zależności od wybranego abonamentu. Chcieliśmy, żeby oferta na LG G6 była najlepsza zarówno dla nowych klientów jak i przedłużających umowę.
          3. W każdym razie przy tym wyborze dostaniesz wersję platynową, nasz eshop na pewno już nad tym pracuje.Raportuj

          • Marcin napisał(a):

            I o taką odpowiedź chodziło, merytoryczną i rzeczową, dzięki! :)Raportuj

          • Adam napisał(a):

            Czy to prawda że sprzedajecie zubożoną wersję G6 pozbawioną DAC i ładowania bezprzewodowego?Raportuj

            • Marcin napisał(a):

              Adam, zanim zaczniesz hejtować, proponuję trochę rozeznania w temacie :)
              Wersja DAC jest wyłącznie na rynek koreański, a wersja z ładowaniem bezprzewodowym wyłącznie na runek US, na rynek EU telefony są bez DAC i bez ładowania bezprzewodowego.

              pzdrRaportuj

  14. macq napisał(a):

    Abonamentowcy!!! Nie płakać później przy promocjach dla karciarzy!!! :PRaportuj

  15. Marek napisał(a):

    Witam . Dlaczego dzisiaj od połowy dnia nie mogę dokończyć zamówienia na LG G6 . W końcowej fazie składania zamówienia klikam „zamawiam” i nic zero reakcji , konsultant kazał odświeżyć stronę a wtedy pokazuje się komunikat „nie możemy zrealizować zamówienia ” . Czy już się skończyła oferta przedsprzedaży i stąd ten problem ? Ktoś miał dzwonić do mnie aby załatwić to przez infolinię i też cisza . Czy specjalnie tak się dzieje bo promocja już zakończona ?Raportuj

  16. bender napisał(a):

    Dlaczego w ofercie dla firm na przedłużenie umowy telefon jest dostępny i jest jego cennik, ale przy próbie zamówienia wyskakuje błąd. Oczywiście konsultanci na info linii nic nie wiedzą.Raportuj

  17. Marek napisał(a):

    Zapomniałem dodać że chodziło o ofertę dla klientów indywidualnych .Raportuj

  18. Marek napisał(a):

    Witam
    kiedy będzie jakaś informacja odnośnie wysyłki zamawianego w przedsprzedaży LG G6 ? Kiedy ruszy „realnie” realizacja zamówień ?Raportuj

  19. domi napisał(a):

    Może wreszcie ktoś kompetentny by się wypowiedział co do kwestii wysyłki zestawów?Raportuj

  20. Mateusz napisał(a):

    Jak dla mnie to Play nie miał jeszcze dostawy LG G6 i rżną głupa grając na zwłokę. Ile można weryfikować zamówienie… ile czasu magazynier może kompletować zamówienie składające się z dwóch rzeczy? Sam jestem magazynierem i gdybym pracował w takim tempie to już dawno stałbym w kolejce w powiatowym urzędzie pracy.Raportuj

  21. przemek napisał(a):

    też mam takie zdanie a podejście play jest lekko mówiąc nie fachowe ( nie będę pisał jak ja bym to ujął ) może ktoś z play raczy coś o tym powiedzieć w końcu?Raportuj

  22. Mateusz napisał(a):

    Nareszcie paczka wysłana. Nie zmienia to faktu, ze sie naczekalem.Raportuj

  23. Tomasz napisał(a):

    Czesc Mateusz,wyslali Tobie jyz paczke? Na ktory zestaw sie zalapales,z projektorem? No i kiedy skladales zamówienie?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty