Tako rzecze rzecznik Play

HTC U11 przedsprzedażowo z…

Taką ładną fotkę udało mi się ustrzelić jeszcze ciepłej nowości – HTC U11.

The new beauty from #htc @playpolska #u11 #htcultra#design#smartfone#squeeze

Post udostępniony przez Marcin Gruszka (@rzecznikplay)

Ledwo co miał prezentację a my już ruszamy z przedsprzedażą. I to też nie byle jaką! Dla osób, które go zamówią mamy specjalny zestaw – HTC Under Armour HealthBox. Czym jest? Obejrzyjcie mój unboxing:

Macie także szansę wygrać wycieczkę do Tajwanu dla 4 osób! Szczegóły i cennik w naszym eshopie ;)

Komentarze

  1. Jacek napisał(a):

    Kiedy wysyłka przedsprzedaży oraz kiedy będzie dostępny w salonach?
    Mamy ofertę rodzinną a przedsprzedaż jest wyłącznie do oferty solo :(Raportuj

  2. qriozum napisał(a):

    SapphireBlue i BrillantBlack brak w ofercie :/
    Choć to preorder
    Dlaczego ne napisaliście, że to tylko 1-SIMówki są u operatorów?
    NIeświadomi klienci będa przekonani, że HTC U11 jest dualSIMem (bo tak jest, ale tylko z wolnego rynku).
    Ile macie tych zestawów dodatków promocyjnych?Raportuj

  3. Robert Olejnik napisał(a):

    Teraz mam zagwostkę, brać nie brać ???Raportuj

    • Adam napisał(a):

      W Play nie warto, bo Orange i T-Mobile mają taniejRaportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Po raz kolejny – nie sprawdzasz cenników i piszesz rzeczy niezgodne z prawdą.Raportuj

        • tomasz napisał(a):

          A nie martwi Was, że już się coraz częściej pojawiają opinie o drogich telefonach w Play?Raportuj

        • qriozum napisał(a):

          Sęk w tym, że on faktycznie ma rację.
          Co prawda różnica nie powinna spowodować bankructwa, ale jest drożej.

          Choć z drugiej strony, ten kto kupuje urządzenia premium, nie przejmuje się drobnymi różnicami, natomiast ten który wchodząc do salonu pyta „ile kosztuje U11” oznacza, że go po prostu na niego nie stać.
          Koneserzy i pasjonaci wiedzą co maja wiedzieć i transakcje są formalnością ;)Raportuj

  4. gm_k napisał(a):

    Wi-Fi Calling działa na nim?Raportuj

  5. zalezi napisał(a):

    Hejka. Zamówiłem U11 dziś o godz 16.00, od razu później zarejestrowalem się na stronce https://www.htcu.pl celem otrzymania zestawu Under Armour. Liczę, że dotrzymacie słowa i będzie w zestawie z telefonem. Poproszę o info, jak to wygląda z Waszej strony i ile mniej więcej jest w obiegu tych zestawów. PozdrawiamRaportuj

    • qriozum napisał(a):

      htcu.pl nie ma miejsca na podanie IMEI – regulamin tez nie jest jakoś jednoznacznie napisany. Wynika z opisu u dołu strony, właśnie, że trzeba się zarejestrować „teraz” a po odebraniu telefonu – przesłać IMEI. Także się zarejestrowałem. Ciekawe czy będzie taka jazda jak w ubiegłym oku z „IceView” i pani Agnieszka będzie zasypywana mejlami ;)Raportuj

    • qriozum napisał(a):

      Grrr. różowi mają wszystkie (w pierwszej partii na WWE) kolory w ofercie. Pomarańczowi dwa kolory. A fioletowi tylko „Amazing Silver” :/Raportuj

    • qriozum napisał(a):

      Podejrzewam, że w tytule mejla od HTC po zarejestrowaniu, w kwadratowym nawiasie jest „indywidualny numer” ;)Raportuj

  6. bob napisał(a):

    dorzućcie preorder do RBMRaportuj

  7. PINOKIO napisał(a):

    Nie prowokując. Frustratów.
    Ładniutki. Bo w sumie to głównie tym się teraz różnią różne s-fony.
    :)Raportuj

  8. kama napisał(a):

    przy porównywalnym abonamencie: play 95zł, tmob 100zł – cena w play 1859, u konkurencji 1739. akurat te 120zł różnicy to kwestia tych 5zł przez dwa lata, ale… play jako przedłużającego umowę „raczy” mnie przynajmniej kolejnymi 25 miesiącami chociaż dla nowych umowa jest na 24 mies, a tmob wita mnie umową na 24 mies gdzie przez pierwsze 6 płacę po 1zł. zysk jest oczywisty. po byciu z play prawie od początku istnienia sieci już naprawdę czas się pożegnać.Raportuj

  9. qriozum napisał(a):

    Marcinie, Krzysztofie – czy orientujecie się w kwestii czy „U11” wjechało do Waszych magazynów?
    Krzysiek – miałeś info bezpośrednio z HTC, że fizycznie wysyłka rozpocznie się NAJPÓŹNIEJ 7 czerwca :)
    Na stronie od jakiegoś czasu (nie od początku!) pojawił się wpis o treści „wysyłka PO 7 czerwca”.
    No fajnie, ale PO 7 czerwca to jest nawet i 25 listopad ;)

    Uchylicie rąbka tajemnicy kiedy my, preorderowcy możemy liczyć na otrzymanie swoich gadżetów? ;)

    regards\qRaportuj

  10. qriozum napisał(a):

    Sam odpowiem na swoje pytanie :)

    Wysyłka „U11” rozpocznie się od wtorku 13 czerwca.
    W ramach rekompensaty za „kilkudniową obsuwę”, P4 doda do przesyłek bon o wartości 100zł.
    Na ogromny plus po stronie operatora należy dodać, że te informacje otrzymałem bez swojej inicjatywy – po prostu kontakt nastąpił ze strony operatora. Za to należy się RESPECT dla P4 :)

    pozdro
    q.Raportuj

    • noid napisał(a):

      to fajnie, bo ja od kilku dni dzwonię, piszę maile, kontaktuję się z Playem i NIKT, ale to NIKT mi takiej informacji nie udzielił. Mało tego – każą mi dzwonić do DHLa, bo przesyłka podobno już do nich poszła… Komunikacyjna tragedia. Ja nie chcę żadnych bonów, chcę poważnego traktowania, jeśli telefon ma być wysłany PO 13 CZERWCA, to proszę o takiego maila, smsa, czy cokolwiek. Tymczasem wydzwaniam, wpieniam się, a odsyłają mnie do DHLa…Raportuj

      • qriozum napisał(a):

        @noid,
        właśnie otrzymałem SMSa oraz mejla ze zmianą statusu na realizowany krok 2, czyli kompletację zamówienia :)
        Kolejny mejl i SMS będzie z numerem listu przewozowego :)

        regards
        q.Raportuj

  11. qriozum napisał(a):

    @noid,
    Jeżeli konsultanci twierdzą, że do Ciebie fon został wysłany (co jest dziwne, zwłaszcza po tym, że formalnie wysyłka ma się rozpocząć OD JUTRA o czym jest zapis na stronie handlowej z U11 oraz na podstawie rozmowy telefonicznej którą zainicjowało Play) – to powinni podac Ci nr listu przewozowego.
    Więcej, ktoś Cię tam wkręca, bo po wysyłce otrzymałbyś mejla z eShopu ze zaszyfrowaną umową i dokumentami oraz numerem przesyłki, na SMSa info o wysłaniu przesyłki. Prawdopodobnie od kurierki także otrzymasz SMS z datą i przedziałem godzinowym dostarczenia przesyłki.
    Polecam wejście na stronę:
    https://nowy.play.pl/play/pl/order/status/login
    i sprawdzenie statusu swojego zamówienia.
    Loginem jest numer zlecenia które otrzymałeś w SMSie po złożeniu zamówienia w eShopie, a hasłem – Twój PESEL.
    W moim przypadku (jedno z pierwszych w kraju zamówień w preorderze), status jest nadal na „2 poziomie”, czyli oczekuje na skompletowanie w magazynie ;)
    Spokojnie – poczekaj do jutra, środy.

    pozdro
    q.Raportuj

  12. Kuba napisał(a):

    Witam.
    Firma Play jest niepoważna… Po problemach w zamówieniu HTC U11 przez internet (komunikat, że abonament , który wybrałem nie jest dostępny dla mnie) , zadzwoniłem na infolinie. Miły pan przyjął zamówienie i poinformował, że wyślą tel. gdy tylko się pojawią. Więc czekam… Dzisiaj już lekko zniecierpliwiony dzwonie na infolinie, a tam zostałem poinformowany, że nie ma żadnego zamówienia. Dowiedziałem się, że nie można kupić telefonu w przedsprzedaży przez infolinie. Brawo Play. Dział reklamacji prosi czekać na telefon od konsultanta ale jestem zniesmaczony i chyba uciekam do konkurencji.Raportuj

  13. DOMEL napisał(a):

    Posiada ktoś jakieś wieści odnośnie wysłania UA Health Box? Odpisałem maila z nr IMEI telefonu i cisza, zero potwierdzenia, zero niczego?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty