HTC U11 przedsprzedażowo z…

Udostępnij

Taką ładną fotkę udało mi się ustrzelić jeszcze ciepłej nowości – HTC U11.

The new beauty from #htc @playpolska #u11 #htcultra#design#smartfone#squeeze

Post udostępniony przez Marcin Gruszka (@rzecznikplay)

Ledwo co miał prezentację a my już ruszamy z przedsprzedażą. I to też nie byle jaką! Dla osób, które go zamówią mamy specjalny zestaw – HTC Under Armour HealthBox. Czym jest? Obejrzyjcie mój unboxing:

Macie także szansę wygrać wycieczkę do Tajwanu dla 4 osób! Szczegóły i cennik w naszym eshopie ;)

Zobacz więcej

34 KOMENTARZE

  1. Kiedy wysyłka przedsprzedaży oraz kiedy będzie dostępny w salonach?
    Mamy ofertę rodzinną a przedsprzedaż jest wyłącznie do oferty solo :(

  2. SapphireBlue i BrillantBlack brak w ofercie :/
    Choć to preorder
    Dlaczego ne napisaliście, że to tylko 1-SIMówki są u operatorów?
    NIeświadomi klienci będa przekonani, że HTC U11 jest dualSIMem (bo tak jest, ale tylko z wolnego rynku).
    Ile macie tych zestawów dodatków promocyjnych?

    • Tak, na chwilę obecną jest kolor srebrny. Wszystkie telefony (o ile nie jest napisane inaczej w opisie) są na 1 kartę SIM.

      • Krzysztofie, link do preordera prowadzi do taryfy „Solo L”. W dokumentach jest cennik a w nim ceny dla U11 również w taryfie „Solo M”. Jak można zmienić taryfę na „Solo M” w preorderze?
        Ze strony „zmień taryfę” nie ma możliwości :/

          • Krzysztofie, od kogo mogę dowiedzieć się, jaka będzie wpisana „ulga za urządzenie” na aneksie zawieranym w taryfie „Solo L” z opłata miesięczną 95zł, czyli przy odbiorze płace za urządzenie 1859zł.?
            Na infolinii nie uzyskam takiej informacji, przed chwila telefonowałem.
            Ostatnio miałem niemiłe doświadczenie z ajfonem gdzie „ulga” i kwotą która płaciłem przy odbiorze, po zsumowaniu dawały ożliwośc zakupu w Apple dwóch takich urządzeń :)))
            Jakiś namiar, mejl or more mogę podać aby uzyskać info.

        • Już nieaktualne – poczyniliście zmiany (wsadziliście na homesite) preorder i pojawiły się inne taryfy ;)

        • Sęk w tym, że on faktycznie ma rację.
          Co prawda różnica nie powinna spowodować bankructwa, ale jest drożej.

          Choć z drugiej strony, ten kto kupuje urządzenia premium, nie przejmuje się drobnymi różnicami, natomiast ten który wchodząc do salonu pyta „ile kosztuje U11” oznacza, że go po prostu na niego nie stać.
          Koneserzy i pasjonaci wiedzą co maja wiedzieć i transakcje są formalnością ;)

  3. Hejka. Zamówiłem U11 dziś o godz 16.00, od razu później zarejestrowalem się na stronce celem otrzymania zestawu Under Armour. Liczę, że dotrzymacie słowa i będzie w zestawie z telefonem. Poproszę o info, jak to wygląda z Waszej strony i ile mniej więcej jest w obiegu tych zestawów. Pozdrawiam

    • htcu.pl nie ma miejsca na podanie IMEI – regulamin tez nie jest jakoś jednoznacznie napisany. Wynika z opisu u dołu strony, właśnie, że trzeba się zarejestrować „teraz” a po odebraniu telefonu – przesłać IMEI. Także się zarejestrowałem. Ciekawe czy będzie taka jazda jak w ubiegłym oku z „IceView” i pani Agnieszka będzie zasypywana mejlami ;)

    • Grrr. różowi mają wszystkie (w pierwszej partii na WWE) kolory w ofercie. Pomarańczowi dwa kolory. A fioletowi tylko „Amazing Silver” :/

    • Podejrzewam, że w tytule mejla od HTC po zarejestrowaniu, w kwadratowym nawiasie jest „indywidualny numer” ;)

  4. Nie prowokując. Frustratów.
    Ładniutki. Bo w sumie to głównie tym się teraz różnią różne s-fony.
    :)

  5. przy porównywalnym abonamencie: play 95zł, tmob 100zł – cena w play 1859, u konkurencji 1739. akurat te 120zł różnicy to kwestia tych 5zł przez dwa lata, ale… play jako przedłużającego umowę „raczy” mnie przynajmniej kolejnymi 25 miesiącami chociaż dla nowych umowa jest na 24 mies, a tmob wita mnie umową na 24 mies gdzie przez pierwsze 6 płacę po 1zł. zysk jest oczywisty. po byciu z play prawie od początku istnienia sieci już naprawdę czas się pożegnać.

  6. Marcinie, Krzysztofie – czy orientujecie się w kwestii czy „U11” wjechało do Waszych magazynów?
    Krzysiek – miałeś info bezpośrednio z HTC, że fizycznie wysyłka rozpocznie się NAJPÓŹNIEJ 7 czerwca :)
    Na stronie od jakiegoś czasu (nie od początku!) pojawił się wpis o treści „wysyłka PO 7 czerwca”.
    No fajnie, ale PO 7 czerwca to jest nawet i 25 listopad ;)

    Uchylicie rąbka tajemnicy kiedy my, preorderowcy możemy liczyć na otrzymanie swoich gadżetów? ;)

    regards\q

  7. Sam odpowiem na swoje pytanie :)

    Wysyłka „U11” rozpocznie się od wtorku 13 czerwca.
    W ramach rekompensaty za „kilkudniową obsuwę”, P4 doda do przesyłek bon o wartości 100zł.
    Na ogromny plus po stronie operatora należy dodać, że te informacje otrzymałem bez swojej inicjatywy – po prostu kontakt nastąpił ze strony operatora. Za to należy się RESPECT dla P4 :)

    pozdro
    q.

    • to fajnie, bo ja od kilku dni dzwonię, piszę maile, kontaktuję się z Playem i NIKT, ale to NIKT mi takiej informacji nie udzielił. Mało tego – każą mi dzwonić do DHLa, bo przesyłka podobno już do nich poszła… Komunikacyjna tragedia. Ja nie chcę żadnych bonów, chcę poważnego traktowania, jeśli telefon ma być wysłany PO 13 CZERWCA, to proszę o takiego maila, smsa, czy cokolwiek. Tymczasem wydzwaniam, wpieniam się, a odsyłają mnie do DHLa…

      • @noid,
        właśnie otrzymałem SMSa oraz mejla ze zmianą statusu na realizowany krok 2, czyli kompletację zamówienia :)
        Kolejny mejl i SMS będzie z numerem listu przewozowego :)

        regards
        q.

        • No to do mnie „U11” jest w drodze :)
          Z uwagi na jutrzejsze święto – otrzymam go w piątek :)

          regards
          q.

          • No i Play wywiązał się z terminu, kurier także :)
            U11 (wraz z kartą podarunkową do EMPIKu) dotarł :)

            have fun

            regards
            q/

  8. @noid,
    Jeżeli konsultanci twierdzą, że do Ciebie fon został wysłany (co jest dziwne, zwłaszcza po tym, że formalnie wysyłka ma się rozpocząć OD JUTRA o czym jest zapis na stronie handlowej z U11 oraz na podstawie rozmowy telefonicznej którą zainicjowało Play) – to powinni podac Ci nr listu przewozowego.
    Więcej, ktoś Cię tam wkręca, bo po wysyłce otrzymałbyś mejla z eShopu ze zaszyfrowaną umową i dokumentami oraz numerem przesyłki, na SMSa info o wysłaniu przesyłki. Prawdopodobnie od kurierki także otrzymasz SMS z datą i przedziałem godzinowym dostarczenia przesyłki.
    Polecam wejście na stronę:
    https://nowy.play.pl/play/pl/order/status/login
    i sprawdzenie statusu swojego zamówienia.
    Loginem jest numer zlecenia które otrzymałeś w SMSie po złożeniu zamówienia w eShopie, a hasłem – Twój PESEL.
    W moim przypadku (jedno z pierwszych w kraju zamówień w preorderze), status jest nadal na „2 poziomie”, czyli oczekuje na skompletowanie w magazynie ;)
    Spokojnie – poczekaj do jutra, środy.

    pozdro
    q.

  9. Witam.
    Firma Play jest niepoważna… Po problemach w zamówieniu HTC U11 przez internet (komunikat, że abonament , który wybrałem nie jest dostępny dla mnie) , zadzwoniłem na infolinie. Miły pan przyjął zamówienie i poinformował, że wyślą tel. gdy tylko się pojawią. Więc czekam… Dzisiaj już lekko zniecierpliwiony dzwonie na infolinie, a tam zostałem poinformowany, że nie ma żadnego zamówienia. Dowiedziałem się, że nie można kupić telefonu w przedsprzedaży przez infolinie. Brawo Play. Dział reklamacji prosi czekać na telefon od konsultanta ale jestem zniesmaczony i chyba uciekam do konkurencji.

  10. Posiada ktoś jakieś wieści odnośnie wysłania UA Health Box? Odpisałem maila z nr IMEI telefonu i cisza, zero potwierdzenia, zero niczego?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości