Wracają nakrętki!

Udostępnij

Krótki wpis, bo promocję doskonale znacie i wiemy, że lubicie ;)

Hashtag #kodplay to co roku jeden z gorętszych na Twitterze czy Wykopie. Nic dziwnego – każdy taki kod daje Wam 1 GB w PLAY. Właśnie ruszyliśmy z nową odsłoną tej akcji. Kody otrzymacie kupując promocyjne opakowania:

  • Coca-Cola
  • Coca-Cola zero
  • Fanta Pomarańczowa
  • Sprite

Jak zwykle możecie na jednym numerze otrzymać maksymalnie 8 GB w ciągu danego miesiąca. Dla dociekliwych podpinam regulamin:

Regulamin Smak Wakacji

Zobacz więcej

105 KOMENTARZE

  1. Brak oferty : Play na kartę odNOWA … #Nic nie przepada w tej ofercie, ale przepada super promocja!!!!!!!!!!!!!!!!! ………………………

    • TYLKO jak czytasz nic kolego niestety nie działa, czyli pewniak jak coś dostaniesz a tu narazie bida!!! Więc FAJNIE nie sądzę aby było i nie zachwalaj jak zawsze tego czego niema i NIC nie chodzi w tej promocji korkowej!!!!

    • Fajne, jak ktoś lubi takie zabawy.:)
      Jak zawsze kwestia wyboru.:)
      Nie o to chodzi by złapać króliczka, ale by gonić go.:)

  2. Pewniak, czy nie lecz ja od 10 rano czekam na 1 GB. To już 12 godzin. Brawo Play. Niech się święci pierwszy maj 😊

    • Ale PRZEMO P.KRZYSZTOF czy P.GRUSZKA mogą Ci powiedzieć że czas oczekiwania na nagrody to 24h jak regulamin mówi tak więc tylko jeszcze 12h i masz 1GB – chyba!!!Od jakiegoś czasu w PLAJ nic nie jest pewne -bądź dobrej myśli i miej nadzieję, nadzieję,powodzenia i napisz kiedy wogule go otrzymałeś.

  3. Kiedy zostanie udostępniona usluga płatności w Sklepie Play dla ofert w mixie? Nie chcę udostępniać nr swojej karty, a w Playu możliwa jest płatność tylko dla abonamentu…

    • Bo mica możesz zerwać i nie płacić doładowań. Kwotę możesz wydać i z czego wciągnie sieć za płatność?

      • Z tego co wiem, to umowy nie można zerwać w dowolnym momencie, tylko kończy się z ostatnim doładowaniem. A konto wystarczy doładować większą kwotą, z czego część zostanie odrazu pobrana na regulaminową opłatę, a pozostałą kwotę można przeznaczyć na dowolny cel, w tym na zakup aplikacji. Nie widzę w tym problemu, tylko dobrej chęci ze strony Play’a…

  4. Panie Gruszka!
    Chwalisz Pan ze coś wprowdzasz a na dzień dobry nic nie działa! Nie da się dopisać numeru telefonu na stronie po poprawnym utworzeniu konta! Skoro chwalisz Pan tak tą ofertę (podpisując się pod nią) to zadziałaj w sprawie ludzi którzy chcą skorzystać a nie mogą dopisać numeru w Play na Kartę! Powiem tak, Play jest spoko pod warunkiem że cokolwiek tu zadziała :( niestety taka prawda… zaraz na pewno Pan Rzecznik albo jego (…) wierny Krzysztof S. odeśle do organizatora i że to 1GB to nie od Playa to nie my… Ale na swoim Blogu chwali się jaki to Play jest cudowny i daje 1Giga za kod…

  5. Poleć PLAJ znajomemu przez fejsbuka też nie działa tak więc kumulacja samych dobrych wiadomości w firmie PLAJ-czy jesteśmy zdziwieni?????? Ja nie a wy? Wsumie przecież trwa łykend- żenada,ale to wszystko to no.. nie wina PLAJ!!!!

  6. mnie się udało dopisac drugi numer, ale problem jest w tym, jak załadowac ten drugi numer skoro wchodzi tylko ten pierwszy. Gdzie jest ten kruczek, zeby wybrac numer, na który chcę zasilić ten 1 Gb

    • To jest pikuś, po co zakładać konto skoro nie można dodać numeru!!!! Ale jak to wszystkie promocje w Play, nie pisz do Nas reklamacji tylko do organizatora :-( Za to w Play jak zwykle działa „akcja czyste ręce” jakikolwiek kontakt z e-BOK mija się z celem gdyż odpiszą jak zwykle cytuję: „My z tą promocją nie mamy nic wspólnego!!!”

  7. Dopiero początek i może coś nie działać, nie ogarniam takich komentarzy typu teraz nie działa a co będzie dalej. Bez sensu, naprawią to będzie działać cebulaki.

    • Te majtek!!! jak nie ogarniasz to nie pisz lepiej ,popaprancu!Pisze 30 osób że nic nie chodzi a ty tego nie paniemajesz? Najlepiej niech nie robią takich mega promocji i nikt nie będzie się wkur……….Masz mały mózg jak tego nie łapiesz ,może zadzwoń do Rzecznika to Cię wysłucha i załatwi aby było wszystko OK!!!! Cały PLAJ!

    • Witam ciebie WIOCHMENIE!!! Skoro wszystkich wyzywasz od cebulaków. W dodatku masz problem z czytaniem. Na oficjalnej stronie promocji – nic organizator nie raczył napisać, iż są czasowe (czyli bliżej nieokreślone) problemy z rejestracją. Robią to samo co rzecznik czyli milczą (biorą na przeczekanie)!!! A teraz tłumaczenie z polskiego na polski specjalnie dla Ciebie buraku: „Wszyscy mówią, że na nich plują, a ONI na to iż deszcz pada!!!”.

  8. „Wystartowała nowa promocja „nakrętkowa” Coca-Coli z Play.”

    No właśnie nie wystartowała. Od ponad 36 godzin (od niby startu promocji) próba wpisania numeru (już po założeniu konta i wklepaniu ważnego kodu) aby otrzymać 1GB kończy się cały czas od wczoraj komunikatem:
    „PRZEPRASZAMY, MAMY CHWILOWE PROBLEMY TECHNICZNE :( WRÓĆ DO NAS PÓŹNIEJ.”

    Może zapytajcie rzecznika co z tą awarią?
    Niech chociaż odpisze, że nie ma awarii to się pośmiejemy tutaj wszyscy z niego i z Play :)

  9. Falstart promocji.
    I tak od wczoraj: „Przepraszamy, mamy chwilowe problemy techniczne :( Wróć do nas później.”
    Wracam i dalej to samo

    • Bo woleli dać tylko niedziałające 1GB i pół kilo zdrowego cukru. Bo Play to zdrowie i zero nerwów. Bo mogą…

      I jeszcze Rzecznik, 16 godzin po starcie promocji, która nie wystartowała, robi wpis „Właśnie ruszyliśmy z nową odsłoną…”.
      Co oznacza, że nawet nie raczył przed wpisem zadać jednego pytania w firmie (osobę odpowiedzialną) czy z promocją jest wszystko OK, aby takim wpisem nie wyjść na głuptaska gdyby promocja – jak się okazało – była jednak całkowitą klapą.

      Wolał po prostu wyjść na głuptaska, tak jak to było np. z lodami w zeszłym roku…

  10. #NicNiePrzepada
    rewolucyjna oferta została olana w promocji.
    Nie można było dać w tej ofercie mniej np 200mb za kod?

    • No ale w tej taryfie #NicNiePrzepada więc musieliby dać nawet te 200MB ważne dozywotnio co skomplikowałoby regulamin i całą promocję.
      Mogli też dać 1GB (czy nawet te 200MB) ważne 30 dni, ale wtedy slogan #NicNiePrzepada byłby kłamstwem, a Play nie lubi kłamać.

      Więc woleli dać niedziałające 1GB i pół kilo cukru.

  11. Ale zobaczcie, żaden z panów jakoś nie ma odwagi się wypowiedzieć! W PLEJU TRWA MAJÓWKA W NAJLEPSZE! Kurcze a może towarzystwo wyjechało do BUGARA W ODWIEDZINY? I niestety już nie wrócą.Napewno zbierają siły i myśli ale np..po majówce.A może odpowie ta ładna pani w okularach (nazwisko zapomniałem sorki) ktura ostatnio tak dobrze się prezentowala-czekamy!!No chyba że cały PLAJ gdzieś wyjechał i ani wody ani słuchu po nich ,czekamy na wyczerpujące odpowiedzi….😁

  12. Panie Gruszka! Bądz Panie Sylwerski odezwij się pan i pomoz rozwiazac problem a nie imprezujesz a ludzie sie wpieniają… jestesmy Waszymi klientami, dlaczego tak nas zlewacie, jak puste butelki ktore tak zachęcacie zeby kupowac za kod.. nikt nie chejuje chcemy tylko tego co mialo dzialac od 1maja zgodnie z regulaminem… jak Pan zes zachwalał na oficjalnym blogu operatora.

  13. W dalszym ciągu nic nie chodzi-PLAJ-COCA.COCA –
    1 – MIJSCE W PROMOCJI MAJOWEJ. KOMPROMITACIA TOTALNA.RUSZYLISCIE NAPRAWDĘ​ Z KOPYTA!👏.

  14. Siema.

    Ma tu ktoś internet mobilny z play?
    Czy u was karta sim działa na każdym urządzeniu?
    Moją czyta tylko modem-żaden telefon od klasyka po smart jej w ogóle nie widzi.
    W bok stwierdzili wadę sim ale na mój rozum wadliwa karta nie powinna działać nawet w modemie.
    Wziąłem neta by móc korzystać też w telefonie,była opcja przeniesienia nr z innej sieci do mobilnego Internetu-dlatego przeniosłem nr by móc z niego korzystać także do przychodzących.
    Czekam na info

    • Co to znaczy nie widzi? Jakieś info typu błąd karty sim czy po prostu nie ma zasięgu?
      Jaka taryfa? Jeśli internetowa to ona działa tylko na nadajnikach własnych play, nie działa w roamingu krajowym więc może być tak że w twojej lokalizacji może nie być zasięgu własnego play i nic z tym nie zrobisz. Karta nie będzie miała zasięgu.
      Jeśli to taryfa głosowa to działać powinno. Wtedy wymiana karty sim może pomóc, ale niekoniecznie.
      Może być też tak że zwalili coś przy przeniesieniu i dlatego nie działa. Wtedy trzeba się przepychać z bokiem.
      Wykluczaj po kolei najbardziej oczywiste rzeczy i może się coś wyjaśni

  15. Cześć jack be :)

    Może to przeczytaj.

    I może sprawdź ustawienia w telefonie

    > Wiecej sieci > Sieci komUstawienia komórkowe > Nazwy punktów dostepowych:
    Nazwa: Play Internet
    APN: internet
    Proxy: Nieustawione
    Port: Nieustawione
    Nazwa uzytkownika: Nieustawione
    Haslo: Nieustawione
    Serwer: Nieustawione
    MMSC: Nieustawione
    Proxy MMS: Nieustawione
    Port MMS: Nieustawione
    MCC: 260
    MNC: 06
    Typ uwierzytelnienia: Brak
    Typ APN: default, supl
    protokół APN: IPv4
    protokół roamingu APN: IPv4
    Polaczenie: Nieokreslony
    Typ operatora wirtualnej sieci komórkowej: Brak
    Wartosc operatora wirtualnej sieci komórkowej: Nieustawione
    Numer dostępowy:*99#
    dns: Dynamiczny

  16. Czy są już jakieś informacje o nowej ofercie abonamentu dla klientów indywidualnych? Kiedy zostanie wprowadzona?

  17. Dzięki!
    Karta nie ma sygnału sieci,nie może się wbić na macierzysty (wiem,że net śmiga bez eR).mam bdb zasięg w play.
    Mam internet elastyczny na czas nieokreślony.
    Była opcja przeniesienia numeru,więc dla mądrej głowy przenosząc numer-chcieć korzystać z sim również w telefonie.
    Miałem simki u innych i śmigały wszędzie.
    Nic,będę badał wg waszych rad i ew odkręcał,bo szkoda mi numeru.dobrze,że czas nieokreślony mam w umowie

    • jack be
      Może w BOK mają rację bo
      ●Jeśli nie możesz połączyć się z internetem w telefonie, natomiast masz połączenie internetowe przez modem – to karta jest uszkodzona.
      ●Jeśli możesz połączyć się z internetem w telefonie, natomiast nie możesz połączyć się przez modem – to uszkodzony jest modem.
      ●Jeśli brak jest połączenia z internetem z telefonu i modemu- to problem jest po stronie sieci.

      Nie wiem czy przejdzie źródłowy link, ale wklejam :P
      https://www.orange.pl/zobaczwiecej.phtml?_requestid=935644

      • Aga tyle,że ja nie mam problemu z połączeniem internetowym w telefonie.
        Mam coś takiego jak przy włożonym,niezarejestrowanym prepaidzie-tylko połączenia alarmowe.
        A w modemie jest sygnał,jest internet,przychodzą sms-gra i huczy

        • Karta działa w modemie, ale nie w telefonach bo żaden telefon tej karty nie czyta…Z innymi kartami słuchawki śmigają.
          Nie jest to zatem kwestia simlocka.
          Telefony mają prawidlowe ustawienia konfiguracyjne (APN internet).
          Nie czytające karty telefony działają od 3G wzwyż (wiadomo że karta nie będzie działać na 2G)

  18. wszystko już działa.
    musiałem włączyć min 3G,wyłączyć korzystanie z danych w roamingu i trochę poczekać aż się wloguje.
    Simki ze świeżych umów na internet śmigają tylko na 3G lub LTE.
    2G już nie wchodzi grę i karta będzie niewidoczna.
    Dzięki za pomoc

  19. Przy okazji chciałem zapytać Krzysztofa Sylwerskiego bądź Marcina Gruszki jak się ma rekompensata za pewne niedociągnięcie ze strony organizatorów
    ?

    • Sprecyzuj, bo chłopaki nie będą wiedzieć o które niedociągnięcie chodzi :P
      …no chyba że masz na myśli koszulkę ;) która do Ciebie z problemami ale dotarła… bo dotarła?

      • Ooo, jack be dostał wreszcie koszulkę? Ja nie mam tyle szczęścia, na koszulki LEGO i wlepki wciąż czekam… W połowie grudnia Krzysiek napisał, że „pewnie będę musiał poczekać do 2017 roku”, pod koniec lutego odpisał, że zajmą się tym na początku marca (urlop Marcina, Barcelona, wyniki za 2016), a na maila z 14 kwietnia do dziś nie dostałem odpowiedzi – może dostanę je jako niespodziewany prezent na Gwiazdkę 2017, a może 2018…

        • U mnie też przycieli w ch*** równo.
          Ale kij ma dwa końce.
          A z tego kawałka szmaty zrezygnowałem.
          Już jakiś czas temu.
          Idę po swoje.

            • No to gratuluję! Nie wiem, jaką rekompensatę otrzymałeś, ale ja bym ją w tej chwili wziął w ciemno, bo na koszulki już chyba nie mam co liczyć…
              Może dla panów M.G.&K.S. rekompensata też byłaby na rękę, bo mogliby szybko i bezproblemowo zamknąć temat moich koszulek; jeśli tak to – jak zadeklarowałem wyżej – biorę ją w ciemno i kończymy sprawę.

  20. Szydera. Cała Polska biega po śmietnikach szukając nakrętek :D
    Cała czy tylko AndroBIEDA ? ( Czyli jednak cała ). Chyba tylko w Polsce są takie akcje , tragedia :-(

  21. Nie no bez kitu :D Myślałem, że tylko ja mam problem z dodaniem numeru telefonu :-). Trudno nie bede narzekał jak typowa cebula tylko poczekam ;)

  22. Minęły 82 godziny CIĄGŁEGO NIEDZIAŁANIA promocji. 4 dzień z rzędu…
    I nikt nie ma odwagi zabrać głosu.
    Pewnie się kłócą na kogo lub na co tym razem zwalić winę, kto ma zrobić wpis na ten temat, czy winę ponosi Play czy jednak Coca-Cola.
    Ale jaja…

  23. Co działa ja nie mogę odebrać nagrody klikam i nic a chcę odebrać 1GB może wy wiecie jak to się robi.

  24. OK, nakrętki działają
    po założeniu konta, dodaniu numeru (tu już działa), przychodzi sms weryfikacji numeru, wpisujemy numer weryfikacji, potem podaje się kod nakrętki i czeka na GB

    • po niecałej pół godzinie info masz 1024 MB
      No i faktycznie są
      Tylko cola w butelce się skończyła :P
      GB na 30 dni, cola na 30 minut :D

  25. a ja chce przejść do Play i nie mogę… taka to super sieć…
    nie dbają o nowego chociaż pewnie dlatego utrudniają że chce przejść na kartę ale użytkownik to użytkownik…

    w salonach w moim mieście raz ze konsultanci całkowicie na nie do klienta to jeszcze nie da się przejść na kartę.. od paru miesięcy ech…

  26. Promocja dobra dla ludzi którzy lubią dostawać spamowe smsy i telefony od telemarketerów.

    https://www.coca-cola.com/

    W jaki sposób możemy wykorzystywać Dane Osobowe?
    Możemy wykorzystywać Dane Osobowe użytkownika w celu:
    powiadamiania użytkownika oraz umożliwiania mu uczestnictwa w konkursach, loteriach i innych promocjach,
    dostarczenia użytkownikowi kuponów, zniżek lub innych nagród, a także w celu umożliwienia mu korzystania z nich oraz robienia zakupów;
    przesyłania użytkownikowi wiadomości zawierających treści marketingowe, które naszym zdaniem mogą go zainteresować;

    Komu możemy przekazywać Dane Osobowe?
    innym spółkom, które nie należą do grupy Coca-Cola, ale które są naszymi partnerami biznesowymi, i które mogą wysyłać użytkownikowi wiadomości marketingowe, reklamy oraz treści rozrywkowe;· innym spółkom, które nie należą do grupy Coca-Cola, ale które są sponsorami konkursów, loterii i podobnych promocji;

  27. 7. Jakiego rodzaju Dane Osobowe dotyczące użytkownika gromadzimy?Podczas korzystania przez użytkownika z Serwisu, możemy gromadzić takie informacje jak:
    imię i nazwisko (konieczne do rejestracji w Serwisie);
    wybrana nazwa użytkownika i hasło (konieczne do rejestracji w Serwisie);
    wybrane zdjęcie profilowe (avatar);
    adres email (konieczny do rejestracji w Serwisie);
    adres pocztowy;
    numer telefonu
    wiek (konieczny do rejestracji w Serwisie);
    płeć (konieczna do rejestracji w Serwisie);
    lokalizacja;
    audio (głos)
    obywatelstwo;
    nazwa użytkownika/identyfikator w mediach społecznościowych, lista znajomych i kontaktów;
    cechy osobowe,
    zdjęcia, filmy, a także inne informacje, które użytkownik udostępnia za pośrednictwem Serwisu, takie jak hobby, zainteresowania i wykształcenie użytkownika;
    informacje dotyczące korzystania przez użytkownika z Serwisu, w tym jak często i jak długo użytkownik z niego korzysta, jakie filmy oglądał, jakie są jego nawyki i zwyczaje zakupowe, w jakich loteriach i konkursach uczestniczył, jak również historia przeglądanych przez użytkownika stron (to znaczy, z jakiej strony użytkownik został przekierowany i na jaką następnie przeszedł);
    informacje dotyczące urządzeń, z których użytkownik korzysta w celu uzyskania dostępu i korzystania z Serwisu. Na przykład, wiemy, czy użytkownik korzysta z komputera, tabletu czy smart fonu, jaka jest rozdzielczość ekranu użytkownika, jakiego systemu operacyjnego używa, jakie są ustawienia użytkownika w zakresie języka, jakiej używa przeglądarki, a także, jaki jest numer jego adresu IP.
    8. W jaki sposób uzyskujemy Dane Osobowe użytkownika?Możemy uzyskać Dane Osobowe użytkownika:
    Jeżeli użytkownik czynnie podaje nam te dane: Na przykład rejestrując się w celu założenia konta, zamieszczając komentarze, zdjęcia i filmy.
    Podczas korzystania przez użytkownika z Serwisu: Poza informacjami, które użytkownik podaje nam czynnie, jest też wiele informacji, które gromadzimy w tle. Istnieją narzędzia, które pozwalają nam na uzyskanie i zapis takich informacji, takie jak pliki cookies, znaczniki pikselowe (pixel tags), sygnalizatory web (web beacons) i czyste GIFy (clear GIFs). Mamy odrębną politykę wyjaśniającą, w jaki sposób korzystamy z plików cookie i podobnych technologii. Prosimy o zapoznanie się z naszą Politykę Cookie https://www.coca-cola.com/ w celu uzyskania dalszych informacji. Wykorzystujemy również beacony i technologię geo-fencing; więcej informacji na ten temat użytkownik znajdzie w punkcie 9 poniżej.
    Offline: Możemy również gromadzić Dane Osobowe użytkownika, kiedy jest on offline, na przykład jeżeli bierze udział w jednym z naszych wydarzeń WOAH, odwiedza sklep, albo kontaktuje się z obsługą klienta WOAH,
    Aplikacja pozwala użytkownikowi na zarejestrowanie się za pośrednictwem konta Facebook. Jeśli użytkownik zdecyduje się na taką rejestrację, uzyskamy dostęp do części Danych Osobowych użytkownika z jego konta Facebook, takich jak na przykład [profil publiczny użytkownika i lista jego znajomych].

  28. Wisienka na torcie:
    14.
    Naszym celem jest możliwie najlepsza ochrona Danych Osobowych użytkownika. W tym celu wykorzystujemy wiele różnych technicznych i organizacyjnych środków ochrony. Niestety, żadne z podejmowanych przez nas działań nie są w stanie zagwarantować stuprocentowego bezpieczeństwa.

  29. Czy w najbliższym czasie przewidywana jest jakaś promocja z zakrętkami od wódki ? Na przykład od Heavy Water ? ;))

  30. Panie Gruszka!
    Dlaczego kasuje Pan posty nie wygodne wizerunkowi operatora? Boi się Pan ludzi piszących konstruktywną prawdę? Nikt nie hejtuje tylko mówi jak jest a Pan kasuje bo nie są przychylne polityce Firmy tzn.nie uczciwości wobec klientów… Gratuluje!

  31. Mój też niestety wykasowali a wspominałem także o tobie URZUTKOWNIK może czytałeś,gdzie PLAJ ODBIJA PIŁECZKĘ I WINI COCA COLE za całe zamieszanie Z 1Gb. KONSULTANCI-ZIELONE LUDZIKI!

  32. Niestety z operatorem Play trzeba się o wszystko kłócić o bez prawną konfiskatę kasy i GB z konta po nawet włączenie zasięgu Orange (operator uznaje to bez zasadne mieszkając gdzie działa najlepiej 3G Orange) oni wiedzą lepiej i chwalą się zasięgiem WSZYSTKICH sieci jak przychodzi co do czego mają w du..ie klienta niech się męczy z zasięgiem T-Mobile czy Plusa! Dziwna jest obecna polityka tej firmy :( na łapali sobie klientów nie są już „ostatni” z bazą to wypinają się teraz jak kiedyś ich koledzy z W3.. Jak ktoś napisze nie przychylny komentarz tutaj od razu jego post jest kasowany i jest traktowany jak hejter (cenzura jak w chinach)… Rzecznik nabiera wody w usta jego wspólnik także i można prosić o pomoc nawet samego Jacka Niewęgłowskiego to klient jest zlewany. Przykre ale prawdziwe.

  33. Trochę zejdę z tematu ale…
    Czy jeśli otrzymałem od Play SMSa z ofertą na przedłużenie umowy to oznacza to że mogę już umowę przedłużyć?

  34. Rzeczniku, Towarzyszu ! życie? dajcie znak życia jaki…no…. !
    zaczymam się obawiać że nam Rzecznika zwolnili :( dziwna ta cisza..

  35. Ikea w Lublinie (Spółdzielczości Pracy/Nasutowska) stawia wielki maszt reklamowy. Może dogadajcie się z nimi, będzie dobry zasięg w galerii a i u mnie w domu się polepszy.

  36. Jeśli chcecie przeczytać co sądzi P.KRZYSZTOF SYLWERSKI o promocji korkowej że tak się wyrażę – jego wpis na VLOGU NAJNOWSZYM dnia 10.05.17 napewno będziecie zachwyceni jego odpowiedzią – dlaczego przez prawie 4 dni nic nie działało!!!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości