Tako rzecze rzecznik Play

Bardzo dużo obniżek

Naprawdę, naprawdę dużo pozycji w tabelce – znajdziecie tam sporo obniżek cen, zobaczcie zwłaszcza Huawei P10 lite Dual SIM oraz LG G6 :)

Co wprawniejsze oko dostrzeże też nowości – Samsunga Galaxy J3 2017 Dual SIM oraz iPhone’a 6 w nietypowej wersji 32 GB. Coraz śmielej też eksperymentujemy z zestawami i do oferty na życzenie trafiły dwa nowe, składające się z tabletu i smartfonu Huawei:

  • Huawei T3 8″ LTE z Huawei Y5 II
  • Huawei T3 10″ LTE z Huawei Y5 II

 

Standardowo pod numerem 884 800 100 możecie zamówić wybrany model, możecie też zrobić to w naszym eshopie i oczywiście w salonach ;)

Cennik

Komentarze

  1. mike278 napisał(a):

    Tablet? To ktoś je jeszcze kupuje? Obniżki zawsze na plus.Raportuj

  2. mike278 napisał(a):

    Aaaa i pozwolę sobie na przytyk i drobną złośliwość. Miniokow w zestawie nie ma? Ja swojego wygranego też nie otrzymałem. 😢Raportuj

  3. mike278 napisał(a):

    Masz odpowiedź w tym mailu na ktory odpisales. I przepraszam ale w pracy czasem zajrze na blog. Maili nie czytam. Ale żeby była jasność dla wszystkich Krzysiek maila napisał szybciej niz mój post na blogu.Raportuj

  4. mike278 napisał(a):

    A tu też jestem bardzo zainteresowany.🙂Raportuj

  5. PINOKIO napisał(a):

    Obniżki zawsze są fajne. :)
    A ten koszyczek w tle też. Choćby dlatego, że dżewniany. Tak, DŻEWNIANY.:)Raportuj

  6. GPW napisał(a):

    Na giełdzie podwyżki czy obniżki?Raportuj

    • Pier de Lony - Paris napisał(a):

      Łupnie o podłogę z takim hukiem że nawet grubasy zrobią w gacie. Niech tylko minie miesiąc i jpmorgan przestanie sztucznie podtrzymywać kurs 36zł. A no i raport kwartalny się szykuje a tu spodziewamy się odpływu miliona :) obym się myliłRaportuj

  7. n napisał(a):

    Dlaczego modele telefonów z obsługą WiFi Calling mają u Was tą usługę tylko na telefonach z Waszym brandem, a nie jak w innych sieciach, że na tych z wolnego rynku też mają?Raportuj

  8. Piotr napisał(a):

    W eshopie nie widzę tego iphona 6?Raportuj

  9. Nina napisał(a):

    Obniżki faktycznie sąąąą ale w jakości internetu i to ultra obniżki nawet 3G o LTE zapomnij NinaRaportuj

  10. MM napisał(a):

    „zobaczcie zwłaszcza Huawei P10 lite Dual SIM oraz LG G6 :)”
    LG G6 nawet po tych „obniżkach” wychodzi taniej w T-mobile. Kto potrafi liczyć się przeniesie.
    Pozdro!Raportuj

  11. pio4 napisał(a):

    Play powala szczególnie w ofertach z telefonem – ceny dużo wyższe niż w marketach bez umowy a przecież Play chyba nie kupuje sprzetu w marketach – a może jednak kupuje?. A już oferta „Bizbox” z telefonem to czysta kpina z biznesmenów i biznesmenek, bo chyba ci ludzie skoro prowadzą biznes to liczyć na pewno umieją, kalkulatory maja nawet w starych telefonach. No chyba ze Firma liczy na tych bez płynności finansowej i zdolności kredytowej ale chyba się przeliczy sadząc po spadających wynikach sprzedaży. W sieci zamykacie wszystkie rankingi w ofertach z telefonami a Yotuberzy mają z was niezłą bekę.
    Czekam na zmianę cennika inaczej spadam do konkurencji.Raportuj

  12. Kacper Szarkiewicz napisał(a):

    Odradzam wszystkim sieć Play, jestem u nich od ponad 10 lat i przez cały okres trwania umowy miałem zarówno internet Jaki telefon w tej sieci w maju tego roku poszedłem oddać sprzęt na gwarancję i dopiero zaczęły się problemy. Po ponad miesiąc i udałem się do salonu gdzie zostawiłem laptopa na gwarancję i usłyszałem że wcale nie oddawałem im żadnego sprzętu do serwisu. Na moje szczęście zachowałem potwierdzenie złożenia reklamacji po którego okazaniu pani Oświadczyła abym przyszedł za 2 dni ponieważ musi wyjaśnić tę sytuację. Po dwóch dniach okazało się że mój laptop zaginął gdzieś w serwisie i nie mogą go znaleźć. Przez prawie 2 miesiące czyli cały czerwiec i lipiec nikt się do mnie nie odzywał w sprawie reklamacji. Regularnie co najmniej raz w tygodniu Dzwoniłem na infolinie oraz do salonu gdzie to zostawiłem laptopa na gwarancję jednak cały czas słyszałem że mam oczekiwać ponieważ sprawa jest wyjaśnana. Po ponad dwóch miesiącach udałem się do salonu i oświadczyłem iż cm zerwać umowę o internet ponieważ przez 3 miesiące płacę abonament i rata za sprzęt i z niego w ogóle nie korzystam. Pani w salonie oświadczyła iż przyjęła moją rezygnację i mam oczekiwać 30 dni na rozpatrzenie i umowa zostanie rozwiązana bez ponoszenia przeze mnie kosztów. Minął kolejny miesiąc i Kiedy zadzwoniłem na infolinię okazało się że pani w salonie zamiast przyjąć ode mnie wypowiedzenie moją prośbę o zerwanie potraktowała jako zwykły zgłoszenie i jak się dzisiaj dowiedziałem nadal mam oczekiwać nawet ponad 30 dni na rozpatrzenie mojego wypowiedzenia i nie jest powiedziane że zostanę zwolniony ze wszelkich kosztów. Przez te 3 miesiące salon odsyłam nie na infolinię a infolinia do salonu i do tej pory nikt nie potrafi mi pomóc. A nie muszę chyba przypominać że przez te 3 miesiące musiałem płacić abonament w kwocie 79 zł miesięcznie i najprawdopodobniej tylko stanie zostaną mi zwrócone. Wszystkim odradzam korzystanie z usług tej sieci ponieważ łatwo potrafią wepchnąć ci sprzęt a później jest pole jeżeli trzeba go serwisować.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty