Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Tablet? To ktoś je jeszcze kupuje? Obniżki zawsze na plus.
Aaaa i pozwolę sobie na przytyk i drobną złośliwość. Miniokow w zestawie nie ma? Ja swojego wygranego też nie otrzymałem. 😢
Napisałem maila do Ciebie, nie widziałeś?
A co z konkursem na nazwę „puszki” od huawei
tak samo nie wiadomo co z konkursem htc u11 w którym do wygrania miał być wyjazd na Tajwan. wyników nie było, nie ma i pewnie nie będzie…
A tego nie organizował HTC? Pytam bo nie jestem pewien.
Play był partnerem konkursu
Odpisałem na maila. Czekam na info od Ciebie.
Masz odpowiedź w tym mailu na ktory odpisales. I przepraszam ale w pracy czasem zajrze na blog. Maili nie czytam. Ale żeby była jasność dla wszystkich Krzysiek maila napisał szybciej niz mój post na blogu.
A tu też jestem bardzo zainteresowany.🙂
Znaczy się konkursem na nazwę.
Obniżki zawsze są fajne. :)
A ten koszyczek w tle też. Choćby dlatego, że dżewniany. Tak, DŻEWNIANY.:)
Na giełdzie podwyżki czy obniżki?
Łupnie o podłogę z takim hukiem że nawet grubasy zrobią w gacie. Niech tylko minie miesiąc i jpmorgan przestanie sztucznie podtrzymywać kurs 36zł. A no i raport kwartalny się szykuje a tu spodziewamy się odpływu miliona :) obym się mylił
Dlaczego modele telefonów z obsługą WiFi Calling mają u Was tą usługę tylko na telefonach z Waszym brandem, a nie jak w innych sieciach, że na tych z wolnego rynku też mają?
Z tego, co wiem to także trzeba mieć telefon kupiony u operatora, żeby działało to w przypadku innych sieci.
Nie trzeba: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/kolejne-telefony-z-volte-wifi-calling-w-orange/
Np. „Smartfony Samsung S7 i S7 Edge z oprogramowaniem producenckim – kupione z „wolnej ręki” wspierają już WiFi Calling i VoLTE w Orange. Musicie tylko zaktualizować oprogramowanie.”
z wolnej ręki w play też działa,w/w modele, poczytaj dział w forum play…
To w takim razie mi nie działa na sofcie z wolnego rynku. Mam RBM na kartę. :(
Aaaa, w/w modele. A coś od LG działa bez brandu? System jednak uruchomił mi WiFi Calling, bo dostałem sms potwierdzający, ale opcji w menu brak. Telefon restartowany kilka razy.
Tak samo jest u nas w przypadku Samsungów S8 i S8+
A żaden LG bez brandu nie obsługuje?
W eshopie nie widzę tego iphona 6?
Proszę: https://www.play.pl/telefony/apple/apple-iphone-6-32gb/?ogrp=abonament
Obniżki faktycznie sąąąą ale w jakości internetu i to ultra obniżki nawet 3G o LTE zapomnij Nina
„zobaczcie zwłaszcza Huawei P10 lite Dual SIM oraz LG G6 :)”
LG G6 nawet po tych „obniżkach” wychodzi taniej w T-mobile. Kto potrafi liczyć się przeniesie.
Pozdro!
Play powala szczególnie w ofertach z telefonem – ceny dużo wyższe niż w marketach bez umowy a przecież Play chyba nie kupuje sprzetu w marketach – a może jednak kupuje?. A już oferta „Bizbox” z telefonem to czysta kpina z biznesmenów i biznesmenek, bo chyba ci ludzie skoro prowadzą biznes to liczyć na pewno umieją, kalkulatory maja nawet w starych telefonach. No chyba ze Firma liczy na tych bez płynności finansowej i zdolności kredytowej ale chyba się przeliczy sadząc po spadających wynikach sprzedaży. W sieci zamykacie wszystkie rankingi w ofertach z telefonami a Yotuberzy mają z was niezłą bekę.
Czekam na zmianę cennika inaczej spadam do konkurencji.
Odradzam wszystkim sieć Play, jestem u nich od ponad 10 lat i przez cały okres trwania umowy miałem zarówno internet Jaki telefon w tej sieci w maju tego roku poszedłem oddać sprzęt na gwarancję i dopiero zaczęły się problemy. Po ponad miesiąc i udałem się do salonu gdzie zostawiłem laptopa na gwarancję i usłyszałem że wcale nie oddawałem im żadnego sprzętu do serwisu. Na moje szczęście zachowałem potwierdzenie złożenia reklamacji po którego okazaniu pani Oświadczyła abym przyszedł za 2 dni ponieważ musi wyjaśnić tę sytuację. Po dwóch dniach okazało się że mój laptop zaginął gdzieś w serwisie i nie mogą go znaleźć. Przez prawie 2 miesiące czyli cały czerwiec i lipiec nikt się do mnie nie odzywał w sprawie reklamacji. Regularnie co najmniej raz w tygodniu Dzwoniłem na infolinie oraz do salonu gdzie to zostawiłem laptopa na gwarancję jednak cały czas słyszałem że mam oczekiwać ponieważ sprawa jest wyjaśnana. Po ponad dwóch miesiącach udałem się do salonu i oświadczyłem iż cm zerwać umowę o internet ponieważ przez 3 miesiące płacę abonament i rata za sprzęt i z niego w ogóle nie korzystam. Pani w salonie oświadczyła iż przyjęła moją rezygnację i mam oczekiwać 30 dni na rozpatrzenie i umowa zostanie rozwiązana bez ponoszenia przeze mnie kosztów. Minął kolejny miesiąc i Kiedy zadzwoniłem na infolinię okazało się że pani w salonie zamiast przyjąć ode mnie wypowiedzenie moją prośbę o zerwanie potraktowała jako zwykły zgłoszenie i jak się dzisiaj dowiedziałem nadal mam oczekiwać nawet ponad 30 dni na rozpatrzenie mojego wypowiedzenia i nie jest powiedziane że zostanę zwolniony ze wszelkich kosztów. Przez te 3 miesiące salon odsyłam nie na infolinię a infolinia do salonu i do tej pory nikt nie potrafi mi pomóc. A nie muszę chyba przypominać że przez te 3 miesiące musiałem płacić abonament w kwocie 79 zł miesięcznie i najprawdopodobniej tylko stanie zostaną mi zwrócone. Wszystkim odradzam korzystanie z usług tej sieci ponieważ łatwo potrafią wepchnąć ci sprzęt a później jest pole jeżeli trzeba go serwisować.