Można migrować do taryfy Play na Kartę Rok Ważności Konta

Udostępnij

Rzeczywiście mieliśmy błąd systemowy podczas weekendu, ale został on szybko wyeliminowany. Wczoraj czytałem gdzieś w sieci, że to koniec Roku Ważności konta w PLAY.

Uprzejmie proszę wszystkie portale o kontakt z nami w celu potwierdzania takich hot newsów. Warto nas zapytać, żeby nie wprowadzać czytelników w błąd. My zawsze chętnie to sprawdzimy i potwierdzimy u źródła. Na tym polega nasza praca.

Zobacz więcej

29 KOMENTARZE

  1. Marcin już się tak nie denerwuj :)

    Napisz lepiej, dlaczego od soboty nie można nagle migrować do jeszcze trzech innych taryf:
    – Formuła MiniMax na Kartę;
    – Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play oraz
    – Play Fresh Darmowe SMSy do Wszystkich Sieci.

    Te taryfy również całkowicie zniknęły z Play24, Menu *163# i nie działają krótkie kody na migrację do tych taryf (choć oczywiście nie z każdej taryfy można było bezpośrednio i regulaminowo do nich przejść).

    Czy migracja do MiniMax wróci we wtorek, a do tych Freshów w środę?

    A może nie wrócą, bo to było tak, że informatyk dostał zlecenie od Was na usunięcie tych 3 taryf i przy okazji niechcący usunął też PnkRWK?

    Tylko wtedy to raczej to nie był błąd systemu tylko błąd człowieka.

    No i jeśli usunięto możliwość migracji do tych taryf, to dlaczego chociaż 24 godziny przed godziną ZERO nie poinformowałeś na Blogu, że tak będzie?

    Ja wiem, że jesteście przyzwyczajeni najpierw coś wyłączyć (DIL w RBM7MNP), potem twierdzić – kilka razy – i to do kamery, że „nic nie wyłączyliśmy”, potem pod naporem krytyki ponownie włączyć (DILa w RBM7MNP), by po paru dniach powiedzieć jednak „wyłączamy” (DILa w RBM7MNP) i kolejny raz wyłączyć (DILa w RBM7MNP), no ale to chyba nie jest dobra praktyka?

    • Taka juz polityka tej firmy! A jak komentarze sa niewygodne to Sylwerski je kasuje.. sytuacja jak na Ukrainie ktos pisze konstruktywną prawde ze jest zle to moderator kasuje i twierdzi ze wszystko gra jak nigdy dotąd..
      masakra! Ten blog to własny swiat Playa!

      • Sylwerski „kasuje” te komentarze, które naruszają regulamin korzystania z bloga. Krytyka jest wskazana, ale w postaci merytorycznej a nie w postaci wiązanki bluzgów :)

    • Nie rozumiesz. O sprawie wiedzieliśmy wcześniej. Teraz Marcinowi chodzi o potwierdzanie przez dziennikarzy informacji u nas przed opublikowaniem przez ich artykułu. Tak, żebyśmy mogli wyjaśnić sprawę :)

      • Teraz rozumiem, ale jak wiedzieliście wcześniej to można było zrobić ruch wyprzedzający takim wpisem :)

        • Za dużo wymagasz. W Play to standard, wszyscy piszą o problemach, a oni się budzą po kilku dniach i jeszcze się awanturują, że ktoś pisze tak nie inaczej.
          Rzecznik nie jest rzecznikiem, a jakimś żałosnym celebrytą. Coś mu pomyliło, miast informować o Play, o sukcesach, problemach to on dziubki na Twitera wrzuca.

      • Krzyśku
        Rozumiem że taka Twoja rola, ale to Ty nie rozumiesz.
        Chodzi o to że niepotrzebnie zwracacie się do portali…
        Zamiast tego powinniście „uprzejmie” zwrócić się do swoich Klientów- z wyjaśnieniem że
        „mieliśmy błąd systemowy podczas weekendu, ale został on szybko wyeliminowany”.
        Na końcu w dobrym tonie byłoby dodanie „sorki”.
        Klient (choć to złudne) poczułby się ważny, udobruchany -a tak znowu i nie bez racji -wyjdzie że Rzecznik to ignorant.

  2. Czy to normalne, że „błąd systemowy” skutkuje zmianą regulaminów migracji?
    Czy z powodu „błędu systemowego” nowe regulaminy pojawiły się (dzisiaj?) z adnotacją „Zmieniony 18.08.2017 r.”, a więc w piątek?
    Bardzo nisko oceniacie inteligencję swoich klientów :-(

    • „Bardzo nisko oceniacie inteligencję swoich klientów :-(”

      Fakt, aż głupio tu pisać skoro tak Nas postrzegają…
      Marcin nie idź tą drogą..

  3. „Warto nas zapytać, żeby nie wprowadzać czytelników w błąd”

    No nieeeemożliwe.

    Dziennikarze piszą artykuł na podstawie informacji Klientów..a Klienci przecież pytali Was o tę sprawę na blogu i na forum – jednak odpowiedzi się nie doczekali…więc nie ma co trywializować bo ten news wcale nie jest taki hot.
    Smutne jest to, że dopiero widmo artykułu na portalu jest w stanie sprawić byście zareagowali…widać na tym polega Wasza praca.

  4. Szczerze play ma teraz w głębokim poważaniu użytkowników karty. Każdy operator wprowadza przynajmniej 10 GB, Plush daje jeszcze darmowy Facebook, w Orange nie da się policzyć tych GB, a play ma 6. No w RBM jest lepiej bo 13, ale jest to i tak oferta przeciętna, nie rewelacyjna. Kiedyś było prosto: zmieniasz sieć, idź do play. Teraz jest coraz gorzej.

  5. No Marcinie podoba mi się to Twoje „Warto nas zapytać, żeby nie wprowadzać czytelników w błąd.”. Dziwne tylko, że na forum i na portalu była również mowa (pytania) o tym iż nie można migrować na formułę mini max i PF. Dlaczego nie odniosłeś się do tego zapytania, nie sprawdziłeś i nie potwierdziłeś u źródła?
    Pewnie jutro będziesz zdziwiony, że wszyscy się będą zastanawiać czy te taryfy wycofano. Coś te informacje „ze źródła” są bardzo wybiórcze.

  6. Szkoda tylko że informacja pojawiła się na blogu tak póżno, zreszta nie pierwszy raz, oby tylko to nie były przymiarki do usnięcia tych taryf.
    Swoją drogą tak jak ktos napisał wyżej, 6GB gdzie juz u wszystkich jest to przynajmniej 10gb troche słabo zaczyna to wyglądać, bo „rewolucja” z taryfą odNowa była lekko… mizerna.

  7. Również lekka lipa wyszła w „RED BULL MOBILE ENERGY NA KARTĘ”. Do tej pory ważność konta przy przejściu na tą taryfę pozostawała niezmieniona z poprzedniej, teraz jest już tylko 14 dni :(
    Tako rzecze nowy regulamin zmieniony 18.08.2017

  8. Zamiast narzekać i marudzić na blogu to weźcie zepnijcie poślady i przenieście swoje nr do konkurencji tam gdzie wam lepiej. Albo play sie obudzi i zareaguje albo nie i wtedy ich akcje pójdą w dół. Ja czekam kiedy będą po 15zł :)

  9. A czy nikt nie mógł poinformować na oficjalnym forum że jest awaria ? Wątek trwał 4 dni a oficjalny konsultant Play4You jak zwykle nic nie wiedział.
    Użytkownicy dowiadywali się z innych portali bo nie mieli innego wyjścia.

  10. Hehe, znowu mydlenie oczu. Kolejna „awaria”? Po podobnych infantylnych zagrywkach nikt w to nie wierzy, bo od dłuższego czasu regułą zmiany oferty i regulaminu jest awaria lub tzw. błąd systemu. Nieprawda?

  11. przyzwyczailiście ludzi oraz media do braku odpowiedzi na pytania dlatego pełna ignorancja została potraktowana w odpowiedni sposób.kto z olejem w głowie posiedział na tym blogu i trochę poobserwował..ten już tu dawno nie zagląda

  12. Pan rzecznik będzie miał odwagę oficjalnie ogłosić zamknięcie fresha i minimaxa jak tego wymaga regulamin i ludzka zwyczajna „uczciwość”? Naprawdę nie można normalnie się komunikować tylko jakieś awarie i domysły robienie wody z mózgu? Pozatym jestem przekonana, że RWK też miał zniknąć… tylko coś was powstrzymało… Kolejny raz po cichu kombinujecie, nieładnie, bardzo nieładnie, wstydźcie się.

  13. Panie Marcinie prosze powiedzieć to opinii publicznej, że wyłączyliście po cichu taryfy:
    Formuła MiniMax na Kartę;
    – Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play oraz
    – Play Fresh Darmowe SMSy do Wszystkich Sieci.
    Dlaczego Pan milczy? Tak sie nie robi wg. regulaminu pisze jasno, że „Informacja o odwołaniu niniejszej Oferty Promocyjnej zostanie opublikowana na stronie internetowej http://www.play.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej” – Co nie zostało zrobione!
    Prosze się do tego odnieść. Czy ludzie mają was zalać spamem zgłoszeń dotyczących nielegalnego wyłączenia taryf?

  14. Odradzam wszystkim sieć Play, jestem u nich od ponad 10 lat i przez cały okres trwania umowy miałem zarówno internet Jaki telefon w tej sieci w maju tego roku poszedłem oddać sprzęt na gwarancję i dopiero zaczęły się problemy. Po ponad miesiąc i udałem się do salonu gdzie zostawiłem laptopa na gwarancję i usłyszałem że wcale nie oddawałem im żadnego sprzętu do serwisu. Na moje szczęście zachowałem potwierdzenie złożenia reklamacji po którego okazaniu pani Oświadczyła abym przyszedł za 2 dni ponieważ musi wyjaśnić tę sytuację. Po dwóch dniach okazało się że mój laptop zaginął gdzieś w serwisie i nie mogą go znaleźć. Przez prawie 2 miesiące czyli cały czerwiec i lipiec nikt się do mnie nie odzywał w sprawie reklamacji. Regularnie co najmniej raz w tygodniu Dzwoniłem na infolinie oraz do salonu gdzie to zostawiłem laptopa na gwarancję jednak cały czas słyszałem że mam oczekiwać ponieważ sprawa jest wyjaśnana. Po ponad dwóch miesiącach udałem się do salonu i oświadczyłem iż cm zerwać umowę o internet ponieważ przez 3 miesiące płacę abonament i rata za sprzęt i z niego w ogóle nie korzystam. Pani w salonie oświadczyła iż przyjęła moją rezygnację i mam oczekiwać 30 dni na rozpatrzenie i umowa zostanie rozwiązana bez ponoszenia przeze mnie kosztów. Minął kolejny miesiąc i Kiedy zadzwoniłem na infolinię okazało się że pani w salonie zamiast przyjąć ode mnie wypowiedzenie moją prośbę o zerwanie potraktowała jako zwykły zgłoszenie i jak się dzisiaj dowiedziałem nadal mam oczekiwać nawet ponad 30 dni na rozpatrzenie mojego wypowiedzenia i nie jest powiedziane że zostanę zwolniony ze wszelkich kosztów. Przez te 3 miesiące salon odsyłam nie na infolinię a infolinia do salonu i do tej pory nikt nie potrafi mi pomóc. A nie muszę chyba przypominać że przez te 3 miesiące musiałem płacić abonament w kwocie 79 zł miesięcznie i najprawdopodobniej tylko stanie zostaną mi zwrócone. Wszystkim odradzam korzystanie z usług tej sieci ponieważ łatwo potrafią wepchnąć ci sprzęt a później jest pole jeżeli trzeba go serwisować.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości